-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Ποιές νταλίκες μπορεί να περάσει το νιβι ?
να σου θυμησω, 0-100 8.4
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-suzuki-vitara-14-s-boosterjet-allgripακομη και με το φουλ χάιμπριντ σου εχω ανοιχτη προσκληση κλειδι με κλειδι....
-
@vigor-0 said in PEUGEOT FORUM:
Το ίδιο αν θυμάμαι καλά ίσχυε και στο 3008 που κοιτούσα. Να είναι διαφορετική η κατηγοριοποίηση στο 5008; Τι να πω, μπορεί...
Ποτέ δεν το είχε η Allure στα 3008 και 5008.
Μόνο η GT. -
Μια χαρά είναι το acc. Τρομερή ευκολία. Και στα ταξίδια και στην πόλη.
Σε συνδιασμό με την ημιαυτόνομη οδήγηση έχω κάνει με το 3008 τα πιο άνετα ταξίδια της ζωής μου. -
Σε toyota πάντως αναφέρω το εξής για το acc.
Στην εθνική του ορίζεις απόσταση από τον μπροστινό 3 μπάρες πχ 100μ (δε θυμάμαι πόσο είναι η κάθε μπάρα). Ακόμα και να σου χωθεί άλλος μπροστά σου πχ στα 30μ, δε κοκκαλωνει το αυτοκίνητο ΑΝ αυτός επιταχύνει. Μου είχε κάνει εντύπωση.Σε εθνική δουλεύει ακριβώς όπως πρέπει, σε συνθήκες συρσιματος 0-20-0 στη κίνηση όντως επιταχύνει ατσουμπαλα και ξαναφρεναρει απότομα.
-
@v_a said in PEUGEOT FORUM:
Στην εθνική του ορίζεις απόσταση από τον μπροστινό 3 μπάρες πχ 100μ (δε θυμάμαι πόσο είναι η κάθε μπάρα).
Ειναι 3 διαφορετικές μπάρες (όπως είπες) και η απόσταση ειναι: 30μ, 40μ και 50μ.
-
@katafractos17 said in PEUGEOT FORUM:
@vigor-0 said in PEUGEOT FORUM:
Το ίδιο αν θυμάμαι καλά ίσχυε και στο 3008 που κοιτούσα. Να είναι διαφορετική η κατηγοριοποίηση στο 5008; Τι να πω, μπορεί...
Ποτέ δεν το είχε η Allure στα 3008 και 5008.
Μόνο η GT.Έχεις δίκιο. Τελικά μόνο στο Allure του 408 περιλαμβάνεται το ACC.
-
Συζητάμε ακόμα αν είναι καλό/ασφαλές το ACC??
Αστείο να μην το έχει το κάθε αυτοκίνητο στο βασικό εξοπλισμό του!! -
Δες στο νήμα του «περί ανέμων» το οποίο θα είναι standard από το 2026 στα αυτοκίνητα τους! Εμείς συζητούμε για το acc
-
@taxidiaris said in PEUGEOT FORUM:
@andya3 said in PEUGEOT FORUM:
@taxidiaris said in PEUGEOT FORUM:
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
Απορώ πως την αντέχετε αυτήν την βλακεία.
Sε ταξίδι εξαιρετικό και προσφέρει ασφάλεια.
Απλά, στο δικό μου αυτοκίνητο (Renegade plug-in), όταν αλλάζω λωρίδα ή φύγει το εμπόδιο από μπροστά μου, επιταχύνει πολύ απότομα μέχρι να ξαναπιάσει την ορισμένη ταχύτητα. Είναι λίγο κουραστικό αυτό. Ισχύει σε όλα τα AAC αυτό?
Αν έχει πέσει χαμηλά η ταχύτητα σε σχέση μ' αυτή που έχεις ορίσει, π.χ. στα 80 και έχεις βάλει 130 επιταχύνει απότομα. Για μικρές μεταβολές της ταχύτητας επιταχύνει ομαλά.
Αλλά γιατί κουράζει? Δεν κάνεις τίποτα εσύ, μόνο του το αυτοκίνητο το κάνει.Ίσως είναι πρωτόλειο το λογισμικό τής jeep, fiat , ξέρω ‘‘γώ ποιανού τέλος πάντων , αλλά και για μεταβολή 10km/h επιταχύνει με τέρμα γκάζι, κι έχει πολύ! Ε είναι κουραστικό αυτό όπως και να το δεις!
Όπως και να έχει πάντως και όποιες και να είναι οι (μικρες) αδυναμίες, σίγουρα το acc πρέπει να είναι στον εξοπλισμό ενός σύγχρονου αυτοκινήτου. Μεγάλο asset άνεσης αλλά και ασφάλειας.
-
Για να μην αγχώνεστε το νέο 5 αιρκρος το έχει στάνταρ σε κάθε έκδοση...
Οπότε με τιμές της βασικής σε Γαλλία - Ιταλία - Ισπανία, 34990 - 32400 - 29690 και της μεσαίας 37990 - 35900 - 32790 θα κάνουμε πλάκα στο Κορόλα Κρος που θεωρεί τον εαυτό του Σε σουβ με 2,64 μεταξόνιο. Το 5 αιρκρος έχει 2,784...
Υπολογίζω να είμαστε ανάμεσα σε τιμές Ιταλίας και Ισπανίας.
Εχει όμως πολύ ενδιαφέρον και το φεβ με τα 195 άλογα. που η μεσαία θα είναι κάπου γύρω στις 40000.
-
Η ναυαρχίδα της Πεζώ θα έπρεπε να το έχει και στην allure αλλά άντε σε λίγες μέρες θα τα ξεχάσω όλα
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
στο Κορόλα Κρος που θεωρεί τον εαυτό του Σε σουβ
Εδώ θεωρεί τον εαυτό του αυτοκίνητο, στη κατηγορία θα κολλήσουμε;
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Για να μην αγχώνεστε το νέο 5 αιρκρος το έχει στάνταρ σε κάθε έκδοση...
Οπότε με τιμές της βασικής σε Γαλλία - Ιταλία - Ισπανία, 34990 - 32400 - 29690 και της μεσαίας 37990 - 35900 - 32790 θα κάνουμε πλάκα στο Κορόλα Κρος που θεωρεί τον εαυτό του Σε σουβ με 2,64 μεταξόνιο. Το 5 αιρκρος έχει 2,784...
Υπολογίζω να είμαστε ανάμεσα σε τιμές Ιταλίας και Ισπανίας.
Εχει όμως πολύ ενδιαφέρον και το φεβ με τα 195 άλογα. που η μεσαία θα είναι κάπου γύρω στις 40000.
Μα καλά αφού οι έρευνες έδειξαν ότι δεν το θέλουν οι πελάτες, γιατί το έβαλαν στάνταρ;
-
Error 404
-
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Για να μην αγχώνεστε το νέο 5 αιρκρος το έχει στάνταρ σε κάθε έκδοση...
Οπότε με τιμές της βασικής σε Γαλλία - Ιταλία - Ισπανία, 34990 - 32400 - 29690 και της μεσαίας 37990 - 35900 - 32790 θα κάνουμε πλάκα στο Κορόλα Κρος που θεωρεί τον εαυτό του Σε σουβ με 2,64 μεταξόνιο. Το 5 αιρκρος έχει 2,784...
Υπολογίζω να είμαστε ανάμεσα σε τιμές Ιταλίας και Ισπανίας.
Εχει όμως πολύ ενδιαφέρον και το φεβ με τα 195 άλογα. που η μεσαία θα είναι κάπου γύρω στις 40000.
Μα καλά αφού οι έρευνες έδειξαν ότι δεν το θέλουν οι πελάτες, γιατί το έβαλαν στάνταρ;
Δεν είπαν δεν το θέλουν. Είπαν ότι δεν θέλουν να πληρώσουν περισσότερα για αυτό. Εχει διαφορά.
Η Σιτροέν όμως πλέον στέκεται πολύ στο vfm οπότε το βάζει παντού.
Οπως και αεριζόμενα κλιματιζόμενα καθίσματα από την μεσαία και ανακλίσεις στα πίσω καθίσματα, έχει και το δικό μου αιρκρος τέτοιο.
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Για να μην αγχώνεστε το νέο 5 αιρκρος το έχει στάνταρ σε κάθε έκδοση...
Οπότε με τιμές της βασικής σε Γαλλία - Ιταλία - Ισπανία, 34990 - 32400 - 29690 και της μεσαίας 37990 - 35900 - 32790 θα κάνουμε πλάκα στο Κορόλα Κρος που θεωρεί τον εαυτό του Σε σουβ με 2,64 μεταξόνιο. Το 5 αιρκρος έχει 2,784...
Υπολογίζω να είμαστε ανάμεσα σε τιμές Ιταλίας και Ισπανίας.
Εχει όμως πολύ ενδιαφέρον και το φεβ με τα 195 άλογα. που η μεσαία θα είναι κάπου γύρω στις 40000.
Μα καλά αφού οι έρευνες έδειξαν ότι δεν το θέλουν οι πελάτες, γιατί το έβαλαν στάνταρ;
Δεν είπαν δεν το θέλουν. Είπαν ότι δεν θέλουν να πληρώσουν περισσότερα για αυτό. Εχει διαφορά.
Η Σιτροέν όμως πλέον στέκεται πολύ στο vfm οπότε το βάζει παντού.
Οπως και αεριζόμενα κλιματιζόμενα καθίσματα από την μεσαία και ανακλίσεις στα πίσω καθίσματα, έχει και το δικό μου αιρκρος τέτοιο.
Πέρασε μια βόλτα από το τοπικό της KGM, να δεις τον ανταγωνισμό
-
Σε αυτά τα λεφτά που ζητάνε θα έπρεπε να είναι από τη βασική έκδοση όλο το ADAS πλήρες. Μιλάτε τόση ώρα για το ACC το οποίο το χρησιμοποιούν σε χώρες σαν την Ελλάδα οι μισοί και αυτοί από τεμπελιά. Σιγά τις αποστάσεις που έχει η χώρα μας. Δεν μιλάτε πχ για το BS που πραγματικά σώζει ζωές γιατί τα μισά ατυχήματα στο δρόμο γίνονται από λανθασμένες αλλαγές λωρίδας.
Έχεις εταιρείες που αυτά τα έχουν σε έξτρα πακέτα ή μόνο custom ή μόνο στη high end έκδοση. Έχεις την Toyota η οποία στα μισά της μοντέλα (μέχρι και Corolla αν δεν κάνω λάθος δεν υπάρχει bs) δεν τα έχει καν διαθέσιμα στην Ελλάδα. Έχεις τους κορεάτες που όταν τα δίνουν τα δίνουν partly όπως η Hyundai που σου δίνει στο Tucson το BS μισό (μόνο με λαμπάκι) και οι κάμερες της ποζεριάς είναι custom ή δεν στα δίνουν καθόλου (οι μεγάλοι έξυπνοι της KIA).
Αυτά είναι καραγκιοζιλίκια. Στη κατηγορία των c-suv που πρόσφατα ψώνισα μόνο η Nissan στο QQ είχε πλήρες ADAS από τη βασική. Η VW δεν θυμάμαι αν το έχει πλήρες από τη βασική αλλά τουλάχιστον είχε την More διαθέσιμη έκδοση που το είχε πλήρες.
Και η Peugeot θα έπρεπε εφόσον έχει μόνο Allure & GT να στα δίνει όλα από την πρώτη. Η δεύτερη να είχε στιλιστικές διάφορες ίσα για να πιάνει κ@λους...
-
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Για να μην αγχώνεστε το νέο 5 αιρκρος το έχει στάνταρ σε κάθε έκδοση...
Οπότε με τιμές της βασικής σε Γαλλία - Ιταλία - Ισπανία, 34990 - 32400 - 29690 και της μεσαίας 37990 - 35900 - 32790 θα κάνουμε πλάκα στο Κορόλα Κρος που θεωρεί τον εαυτό του Σε σουβ με 2,64 μεταξόνιο. Το 5 αιρκρος έχει 2,784...
Υπολογίζω να είμαστε ανάμεσα σε τιμές Ιταλίας και Ισπανίας.
Εχει όμως πολύ ενδιαφέρον και το φεβ με τα 195 άλογα. που η μεσαία θα είναι κάπου γύρω στις 40000.
Μα καλά αφού οι έρευνες έδειξαν ότι δεν το θέλουν οι πελάτες, γιατί το έβαλαν στάνταρ;
Δεν είπαν δεν το θέλουν. Είπαν ότι δεν θέλουν να πληρώσουν περισσότερα για αυτό. Εχει διαφορά.
Η Σιτροέν όμως πλέον στέκεται πολύ στο vfm οπότε το βάζει παντού.
Οπως και αεριζόμενα κλιματιζόμενα καθίσματα από την μεσαία και ανακλίσεις στα πίσω καθίσματα, έχει και το δικό μου αιρκρος τέτοιο.
Πέρασε μια βόλτα από το τοπικό της KGM, να δεις τον ανταγωνισμό
Θα πάω στην Σανγιόνγκ πρώτα και θα με στείλουν αυτοί εκεί
-
@gtsartsal said in PEUGEOT FORUM:
Με το απλό cc, πηγαίνεις με 130 και πλησιάζεις το μπροστινό αυτοκίνητο που κάνει προσπέραση με 120.
Αν δεν πατήσεις φρένο, θα πέσεις πάνω του.
Επειδή, όμως είμαστε πάντα προσεκτικοί θα πατήσεις φρένο. Θα ακυρώσεις το cc και αφού κάνει την προσπέραση ο μπροστινός θα το ενεργοποιήσεις ξανά.
Με το acc στο παραπάνω παράδειγμα, το αυτοκίνητο θα κρατήσει την απόσταση που έχεις ορίσει από τον προπορευόμενο και μόλις αδειάσει η λωρίδα, θα επιταχύνει μόνο του και θα επανέλθει στην ταχύτητα που ήταν επιλεγμένη.Εμένα με έχει βολεψει πολύ στις εθνικές και Εγνατία που κινούμαι!
Γιατί να πατήσεις φρένο (αν πηγαίνει σταθερά και ο μπροστινός σου)? Αυξομοιώνεις την ταχύτητα με τα πλήκτρα +/-..Αυτό βέβαια προϋποθέτει να προβλέπεις την κίνηση μπροστά σου...Τελευταία παρατηρώ ότι πολλοί βασίζονται στα συστήματα ADAS και δεν τηρούν τις αποστάσεις..
-
off topic
Αναφέρθηκε από @γατο η χρησιμότητα του ACC σε συνθήκες βροχής κ μειωμένης ορατότητας να συμπληρώσω το σενάριο ομίχλης τύπου Κοζάνης Εγνατία οδό.
Οι μισοί δεν ξέρουν τη σωστή χρήση φώτων ομίχλης κ άλλοι δεν ανάβουν καν φώτα στη διάρκεια ημέρας με ομίχλη....
Είναι πολύ βολικό κ ξεκούραστο. Ποτέ δεν θα πρέπει να το εμπιστεύεσαι 100%
Μέσος οδηγός που επιλέγει στην εθνική οδό μεσαία λωρίδα κ νόμιμες ταχύτητες το βάζει είναι οκ. Βρέθηκε αργός μπροστά θα κόψει τόσο όσο κ θα κρατήσει απόσταση . Αν είναι πολύ αργός κάνεις την προσπέραση .
Αν έχει κίνηση τύπου Χαλκιδική Θεσσαλονίκη θα ακολουθήσεις το Ρυθμό.Η μεγάλη του χρησιμότητα όσο προσεκτικός κ έμπειρος είσαι αφορά τη στιγμιαία απομάκρυνση προσοχής από μπροστά. Απλά το σύστημα θα αντιληφθεί τη μείωση ταχύτητας του μπροστινού άμεσα κ θα κόψει ομαλά. Ο οδηγός θα έχει καθυστερήσει απειροελάχιστα με ότι συνεπάγεται.
Με το σύστημα ο άπειρος οδηγός μαθαίνει κ διδάσκεται για την πρέπουσα απόσταση από τον μπροστινό.
Επίσης το σύστημα σε όλες τις συνθήκες διαβάζει πιο γρήγορα το ρυθμο μείωσης ταχύτητας του μπροστινού αυτοκινήτου με πολύ ομαλή προσαρμογή. ( τουλάχιστον ένα σωστά ρυθμισμένο Acc).
Ένας άπειρος, νέος, κουρασμένος οδηγός μπορεί να αντιδράσει καθυστερημένα ή κ υπερβολικά.fly over Θεσσαλονίκη.ολοι τρένο χωρίς αποστάσεις με άπειρα τρακαρίσματα γιατί δεν πρόλαβε ο από πίσω και ο πιο πίσω να φρεναρει....
Ζούμε κ χωρίς αυτό αλλά όχι ότι είναι άχρηστο...
PEUGEOT FORUM