-
@andya3 said in PEUGEOT FORUM:
@taxidiaris said in PEUGEOT FORUM:
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
Απορώ πως την αντέχετε αυτήν την βλακεία.
Sε ταξίδι εξαιρετικό και προσφέρει ασφάλεια.
Απλά, στο δικό μου αυτοκίνητο (Renegade plug-in), όταν αλλάζω λωρίδα ή φύγει το εμπόδιο από μπροστά μου, επιταχύνει πολύ απότομα μέχρι να ξαναπιάσει την ορισμένη ταχύτητα. Είναι λίγο κουραστικό αυτό. Ισχύει σε όλα τα AAC αυτό?
Αν έχει πέσει χαμηλά η ταχύτητα σε σχέση μ' αυτή που έχεις ορίσει, π.χ. στα 80 και έχεις βάλει 130 επιταχύνει απότομα. Για μικρές μεταβολές της ταχύτητας επιταχύνει ομαλά.
Αλλά γιατί κουράζει? Δεν κάνεις τίποτα εσύ, μόνο του το αυτοκίνητο το κάνει.Δυστυχώς το κάνει και στο 0-30, στο 20-30 όμως όχι.
Κουράζει την μικρή και είναι επίφοβο να ρίξει "ρουκέτα", θέλει ομαλή επιτάχυνση -
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@andya3 said in PEUGEOT FORUM:
@taxidiaris said in PEUGEOT FORUM:
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
Απορώ πως την αντέχετε αυτήν την βλακεία.
Sε ταξίδι εξαιρετικό και προσφέρει ασφάλεια.
Απλά, στο δικό μου αυτοκίνητο (Renegade plug-in), όταν αλλάζω λωρίδα ή φύγει το εμπόδιο από μπροστά μου, επιταχύνει πολύ απότομα μέχρι να ξαναπιάσει την ορισμένη ταχύτητα. Είναι λίγο κουραστικό αυτό. Ισχύει σε όλα τα AAC αυτό?
Αν έχει πέσει χαμηλά η ταχύτητα σε σχέση μ' αυτή που έχεις ορίσει, π.χ. στα 80 και έχεις βάλει 130 επιταχύνει απότομα. Για μικρές μεταβολές της ταχύτητας επιταχύνει ομαλά.
Αλλά γιατί κουράζει? Δεν κάνεις τίποτα εσύ, μόνο του το αυτοκίνητο το κάνει.Δυστυχώς το κάνει και στο 0-30, στο 20-30 όμως όχι.
Κουράζει την μικρή και είναι επίφοβο να ρίξει "ρουκέτα", θέλει ομαλή επιτάχυνσηΕίναι άλλη λειτουργία νομίζω αυτή που λες, το stop & go για χαμηλές ταχύτητες στην πόλη.
Στο acc στην Εθνική π.χ. από τα 110 στα 130 επιταχύνει απότομα? -
@andya3 said in PEUGEOT FORUM:
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@andya3 said in PEUGEOT FORUM:
@taxidiaris said in PEUGEOT FORUM:
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
Απορώ πως την αντέχετε αυτήν την βλακεία.
Sε ταξίδι εξαιρετικό και προσφέρει ασφάλεια.
Απλά, στο δικό μου αυτοκίνητο (Renegade plug-in), όταν αλλάζω λωρίδα ή φύγει το εμπόδιο από μπροστά μου, επιταχύνει πολύ απότομα μέχρι να ξαναπιάσει την ορισμένη ταχύτητα. Είναι λίγο κουραστικό αυτό. Ισχύει σε όλα τα AAC αυτό?
Αν έχει πέσει χαμηλά η ταχύτητα σε σχέση μ' αυτή που έχεις ορίσει, π.χ. στα 80 και έχεις βάλει 130 επιταχύνει απότομα. Για μικρές μεταβολές της ταχύτητας επιταχύνει ομαλά.
Αλλά γιατί κουράζει? Δεν κάνεις τίποτα εσύ, μόνο του το αυτοκίνητο το κάνει.Δυστυχώς το κάνει και στο 0-30, στο 20-30 όμως όχι.
Κουράζει την μικρή και είναι επίφοβο να ρίξει "ρουκέτα", θέλει ομαλή επιτάχυνσηΕίναι άλλη λειτουργία νομίζω αυτή που λες, το stop & go για χαμηλές ταχύτητες στην πόλη.
Στο acc στην Εθνική π.χ. από τα 110 στα 130 επιταχύνει απότομα?Όχι τόσο απότομα, αλλά στο stop & go, κάνει θαρρείς και έβαλες launch control
-
@savas89 said in PEUGEOT FORUM:
@vigor-0 said in PEUGEOT FORUM:
To έξυπνο σύστημα προσαρμογής ορίου ταχύτητας είναι ουσιαστικά το acc. Κομπλέ είσαι, μην ανησυχείς
Α οκ μην παραπληροφορω και τον κόσμο και αναγκάζω και τον cruise να απολογείται
Δεν το έχεις.
Το έχει η Τζι τι. Αν μπεις μέσα το γράφει .
Το απλό κρουζ κοντρόλ που έχεις ορίζεις ταχύτητα, όταν πατάς το γκάζι ανεβαίνει η ταχύτητα και όταν το αφήνεις κατεβαίνει στην ορισμένη, όταν πατάς φρένο σβήνει, μπορείς να αυξομειώνεις την ταχύτητα με το χέρι σε νέο όριο.
Εχει και τον περιοριστή ταχύτητας που δεν σε αφήνει να περάσεις το όριο που έχεις ορίσει όσο και να πατάς το γκάζι.
Επίσης μπορείς να ορίσεις μνήμες κάποιων χλμ και να τις επιλέγεις αυτόματα.
Τον περιοριστή δεν τον έχω δουλέψει ποτέ.
Τον άλλον τον χρησιμοποιώ σε δρόμους χωρίς κίνηση, γιατί στην Ελλάδα όταν έχει κίνηση οι μλκιες είναι πολλές.
Επίσης δεν εμπιστεύομαι με τον τρόπο που οδηγώ το ACC .
Δεν κολλάω πίσω από τον μπροστινό, αφήνω την λογική απόσταση ασφαλείας με τις ταχύτητες που πάμε, ώστε σε περίπτωση που πατήσουν φρένα οι μπροστινοί να έχω χρόνο και εγώ να φρενάρω και να προειδοποιήσω τους πίσω μου που μπορεί να χαζεύουν.
Ενίοτε κάποιοι "γρήγοροι" μπορεί να σου χωθούν, εκεί το αυτόματο φρενάρισμα σε προειδοποιεί αλλά δεν επεμβαίνει.
Το αυτόματο κρουζ κοντρόλ θα κατεβάσει αυτόματα ταχύτητα, που μπορεί ο πίσω να σου έρθει στο πίσω τζάμι.
Με τέτοια συστήματα πρέπει να πηγαίνεις αργά αν έχει κίνηση και δεξιά για να είσαι χαλαρός με απόσταση..
Οπως οδηγούμε η απόσταση αυξομειώνεται, αφού μπορεί να πηγαίνουμε με 120 και ξαφνικά να κατέβουμε στα 80.
Δεν ξέρω πως το αισθάνονται οι χρήστες του, αλλά για μένα θα είναι ένα επιπλέον άγχος.
-
@vigor-0 said in PEUGEOT FORUM:
@chrisk6 said in PEUGEOT FORUM:
@vigor-0 said in PEUGEOT FORUM:
To έξυπνο σύστημα προσαρμογής ορίου ταχύτητας είναι ουσιαστικά το acc. Κομπλέ είσαι, μην ανησυχείς
Το ISA εχω την εντυπωση οτι δεν κανει οτι το ACC.
Ειναι διαφορετικη η χρηση τους.Δεν ξέρω γενικά, αλλά στην περίπτωση του φίλου (όπως και τη δικιά μου), η Peugeot ονομάζει με αυτόν τον τρόπο το ACC.
Νέο Fastback SUV 3008 GT
ΒΑΣΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Προβολείς Τεχνολογίας Matrix LED
High Beam Assist: Αυτόματη εναλλαγή μεσαίας/μεγάλης σκάλας
Ηλεκτρική λειτουργία πόρτας χώρου αποσκευών
Visio Park 1: Κάμερα οπισθοπορείας 180ο HD με αισθητήρες στάθμευσης εμπρός και πίσω
Εσωτερικός καθρέπτης ηλεκτροχρωμίου χωρίς πλαίσιο
Adaptice Cruise Control Stop & Go, Advanced Emergency Braking System, Lane Keep Assist, Extented Traffic Sign Recognition, Intelligent Speed Assistance -
@v_a said in PEUGEOT FORUM:
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
Απορώ πως την αντέχετε αυτήν την βλακεία.
Sε ταξίδι εξαιρετικό και προσφέρει ασφάλεια.
Ειδικά βράδυ το ACC σε εθνική είναι σωτήριο.
Σενάριο: βράδυ, με χαμηλή ορατότητα (είτε από κακό φωτισμό είτε από βροχή) κινείσαι με 120 130 (για να είσαι και νόμιμος) και μπροστινό όχημα εμφανίζεται μπροστά σου.
Πόσο πιθανό είναι να μην το δεις, ειδικά αν είσαι και κουρασμένος;
Ε θα το δει αυτόΘα το δει και το αυτόματο φρενάρισμα, θα μου βγάλει τεράστιο σήμα στην οθόνη κίτρινο αρχικά, κόκκινο μετά με έντονο ήχο και μετά θα φρενάρει μόνο του.
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@savas89 said in PEUGEOT FORUM:
@vigor-0 said in PEUGEOT FORUM:
To έξυπνο σύστημα προσαρμογής ορίου ταχύτητας είναι ουσιαστικά το acc. Κομπλέ είσαι, μην ανησυχείς
Α οκ μην παραπληροφορω και τον κόσμο και αναγκάζω και τον cruise να απολογείται
Δεν το έχεις.
Το έχει η Τζι τι. Αν μπεις μέσα το γράφει .
Το απλό κρουζ κοντρόλ που έχεις ορίζεις ταχύτητα, όταν πατάς το γκάζι ανεβαίνει η ταχύτητα και όταν το αφήνεις κατεβαίνει στην ορισμένη, όταν πατάς φρένο σβήνει, μπορείς να αυξομειώνεις την ταχύτητα με το χέρι σε νέο όριο.
Εχει και τον περιοριστή ταχύτητας που δεν σε αφήνει να περάσεις το όριο που έχεις ορίσει όσο και να πατάς το γκάζι.
Επίσης μπορείς να ορίσεις μνήμες κάποιων χλμ και να τις επιλέγεις αυτόματα.
Τον περιοριστή δεν τον έχω δουλέψει ποτέ.
Τον άλλον τον χρησιμοποιώ σε δρόμους χωρίς κίνηση, γιατί στην Ελλάδα όταν έχει κίνηση οι μλκιες είναι πολλές.
Επίσης δεν εμπιστεύομαι με τον τρόπο που οδηγώ το ACC .
Δεν κολλάω πίσω από τον μπροστινό, αφήνω την λογική απόσταση ασφαλείας με τις ταχύτητες που πάμε, ώστε σε περίπτωση που πατήσουν φρένα οι μπροστινοί να έχω χρόνο και εγώ να φρενάρω και να προειδοποιήσω τους πίσω μου που μπορεί να χαζεύουν.
Ενίοτε κάποιοι "γρήγοροι" μπορεί να σου χωθούν, εκεί το αυτόματο φρενάρισμα σε προειδοποιεί αλλά δεν επεμβαίνει.
Το αυτόματο κρουζ κοντρόλ θα κατεβάσει αυτόματα ταχύτητα, που μπορεί ο πίσω να σου έρθει στο πίσω τζάμι.
Με τέτοια συστήματα πρέπει να πηγαίνεις αργά αν έχει κίνηση και δεξιά για να είσαι χαλαρός με απόσταση..
Οπως οδηγούμε η απόσταση αυξομειώνεται, αφού μπορεί να πηγαίνουμε με 120 και ξαφνικά να κατέβουμε στα 80.
Δεν ξέρω πως το αισθάνονται οι χρήστες του, αλλά για μένα θα είναι ένα επιπλέον άγχος.
Είσαι σε όλα λάθος για το acc, αλλά για να στο εξηγήσω πρέπει να γράψω πολλά και βαριέμαι, είναι ώρα χαλάρωσης.
Αν τύχει να το χρησιμοποιήσεις θα καταλάβεις μόνος σου.
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@savas89 said in PEUGEOT FORUM:
@vigor-0 said in PEUGEOT FORUM:
To έξυπνο σύστημα προσαρμογής ορίου ταχύτητας είναι ουσιαστικά το acc. Κομπλέ είσαι, μην ανησυχείς
Α οκ μην παραπληροφορω και τον κόσμο και αναγκάζω και τον cruise να απολογείται
Δεν το έχεις.
Το έχει η Τζι τι. Αν μπεις μέσα το γράφει .
Το απλό κρουζ κοντρόλ που έχεις ορίζεις ταχύτητα, όταν πατάς το γκάζι ανεβαίνει η ταχύτητα και όταν το αφήνεις κατεβαίνει στην ορισμένη, όταν πατάς φρένο σβήνει, μπορείς να αυξομειώνεις την ταχύτητα με το χέρι σε νέο όριο.
Εχει και τον περιοριστή ταχύτητας που δεν σε αφήνει να περάσεις το όριο που έχεις ορίσει όσο και να πατάς το γκάζι.
Επίσης μπορείς να ορίσεις μνήμες κάποιων χλμ και να τις επιλέγεις αυτόματα.
Τον περιοριστή δεν τον έχω δουλέψει ποτέ.
Τον άλλον τον χρησιμοποιώ σε δρόμους χωρίς κίνηση, γιατί στην Ελλάδα όταν έχει κίνηση οι μλκιες είναι πολλές.
Επίσης δεν εμπιστεύομαι με τον τρόπο που οδηγώ το ACC .
Δεν κολλάω πίσω από τον μπροστινό, αφήνω την λογική απόσταση ασφαλείας με τις ταχύτητες που πάμε, ώστε σε περίπτωση που πατήσουν φρένα οι μπροστινοί να έχω χρόνο και εγώ να φρενάρω και να προειδοποιήσω τους πίσω μου που μπορεί να χαζεύουν.
Ενίοτε κάποιοι "γρήγοροι" μπορεί να σου χωθούν, εκεί το αυτόματο φρενάρισμα σε προειδοποιεί αλλά δεν επεμβαίνει.
Το αυτόματο κρουζ κοντρόλ θα κατεβάσει αυτόματα ταχύτητα, που μπορεί ο πίσω να σου έρθει στο πίσω τζάμι.
Με τέτοια συστήματα πρέπει να πηγαίνεις αργά αν έχει κίνηση και δεξιά για να είσαι χαλαρός με απόσταση..
Οπως οδηγούμε η απόσταση αυξομειώνεται, αφού μπορεί να πηγαίνουμε με 120 και ξαφνικά να κατέβουμε στα 80.
Δεν ξέρω πως το αισθάνονται οι χρήστες του, αλλά για μένα θα είναι ένα επιπλέον άγχος.
Δεν πειράζει θα καταφέρω και χωρίς αυτό
Με αυτοκίνητο του 11 είμαι δε θα μου κακοφανει
-
@andya3 said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@savas89 said in PEUGEOT FORUM:
@vigor-0 said in PEUGEOT FORUM:
To έξυπνο σύστημα προσαρμογής ορίου ταχύτητας είναι ουσιαστικά το acc. Κομπλέ είσαι, μην ανησυχείς
Α οκ μην παραπληροφορω και τον κόσμο και αναγκάζω και τον cruise να απολογείται
Δεν το έχεις.
Το έχει η Τζι τι. Αν μπεις μέσα το γράφει .
Το απλό κρουζ κοντρόλ που έχεις ορίζεις ταχύτητα, όταν πατάς το γκάζι ανεβαίνει η ταχύτητα και όταν το αφήνεις κατεβαίνει στην ορισμένη, όταν πατάς φρένο σβήνει, μπορείς να αυξομειώνεις την ταχύτητα με το χέρι σε νέο όριο.
Εχει και τον περιοριστή ταχύτητας που δεν σε αφήνει να περάσεις το όριο που έχεις ορίσει όσο και να πατάς το γκάζι.
Επίσης μπορείς να ορίσεις μνήμες κάποιων χλμ και να τις επιλέγεις αυτόματα.
Τον περιοριστή δεν τον έχω δουλέψει ποτέ.
Τον άλλον τον χρησιμοποιώ σε δρόμους χωρίς κίνηση, γιατί στην Ελλάδα όταν έχει κίνηση οι μλκιες είναι πολλές.
Επίσης δεν εμπιστεύομαι με τον τρόπο που οδηγώ το ACC .
Δεν κολλάω πίσω από τον μπροστινό, αφήνω την λογική απόσταση ασφαλείας με τις ταχύτητες που πάμε, ώστε σε περίπτωση που πατήσουν φρένα οι μπροστινοί να έχω χρόνο και εγώ να φρενάρω και να προειδοποιήσω τους πίσω μου που μπορεί να χαζεύουν.
Ενίοτε κάποιοι "γρήγοροι" μπορεί να σου χωθούν, εκεί το αυτόματο φρενάρισμα σε προειδοποιεί αλλά δεν επεμβαίνει.
Το αυτόματο κρουζ κοντρόλ θα κατεβάσει αυτόματα ταχύτητα, που μπορεί ο πίσω να σου έρθει στο πίσω τζάμι.
Με τέτοια συστήματα πρέπει να πηγαίνεις αργά αν έχει κίνηση και δεξιά για να είσαι χαλαρός με απόσταση..
Οπως οδηγούμε η απόσταση αυξομειώνεται, αφού μπορεί να πηγαίνουμε με 120 και ξαφνικά να κατέβουμε στα 80.
Δεν ξέρω πως το αισθάνονται οι χρήστες του, αλλά για μένα θα είναι ένα επιπλέον άγχος.
Είσαι σε όλα λάθος για το acc, αλλά για να στο εξηγήσω πρέπει να γράψω πολλά και βαριέμαι, είναι ώρα χαλάρωσης.
Αν τύχει να το χρησιμοποιήσεις θα καταλάβεις μόνος σου.
Εδώ κολλάει αυτό που λένε στο χωριό μου
You can't teach an old dog new tricks -
@andya3 said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@savas89 said in PEUGEOT FORUM:
@vigor-0 said in PEUGEOT FORUM:
To έξυπνο σύστημα προσαρμογής ορίου ταχύτητας είναι ουσιαστικά το acc. Κομπλέ είσαι, μην ανησυχείς
Α οκ μην παραπληροφορω και τον κόσμο και αναγκάζω και τον cruise να απολογείται
Δεν το έχεις.
Το έχει η Τζι τι. Αν μπεις μέσα το γράφει .
Το απλό κρουζ κοντρόλ που έχεις ορίζεις ταχύτητα, όταν πατάς το γκάζι ανεβαίνει η ταχύτητα και όταν το αφήνεις κατεβαίνει στην ορισμένη, όταν πατάς φρένο σβήνει, μπορείς να αυξομειώνεις την ταχύτητα με το χέρι σε νέο όριο.
Εχει και τον περιοριστή ταχύτητας που δεν σε αφήνει να περάσεις το όριο που έχεις ορίσει όσο και να πατάς το γκάζι.
Επίσης μπορείς να ορίσεις μνήμες κάποιων χλμ και να τις επιλέγεις αυτόματα.
Τον περιοριστή δεν τον έχω δουλέψει ποτέ.
Τον άλλον τον χρησιμοποιώ σε δρόμους χωρίς κίνηση, γιατί στην Ελλάδα όταν έχει κίνηση οι μλκιες είναι πολλές.
Επίσης δεν εμπιστεύομαι με τον τρόπο που οδηγώ το ACC .
Δεν κολλάω πίσω από τον μπροστινό, αφήνω την λογική απόσταση ασφαλείας με τις ταχύτητες που πάμε, ώστε σε περίπτωση που πατήσουν φρένα οι μπροστινοί να έχω χρόνο και εγώ να φρενάρω και να προειδοποιήσω τους πίσω μου που μπορεί να χαζεύουν.
Ενίοτε κάποιοι "γρήγοροι" μπορεί να σου χωθούν, εκεί το αυτόματο φρενάρισμα σε προειδοποιεί αλλά δεν επεμβαίνει.
Το αυτόματο κρουζ κοντρόλ θα κατεβάσει αυτόματα ταχύτητα, που μπορεί ο πίσω να σου έρθει στο πίσω τζάμι.
Με τέτοια συστήματα πρέπει να πηγαίνεις αργά αν έχει κίνηση και δεξιά για να είσαι χαλαρός με απόσταση..
Οπως οδηγούμε η απόσταση αυξομειώνεται, αφού μπορεί να πηγαίνουμε με 120 και ξαφνικά να κατέβουμε στα 80.
Δεν ξέρω πως το αισθάνονται οι χρήστες του, αλλά για μένα θα είναι ένα επιπλέον άγχος.
Είσαι σε όλα λάθος για το acc, αλλά για να στο εξηγήσω πρέπει να γράψω πολλά και βαριέμαι, είναι ώρα χαλάρωσης.
Αν τύχει να το χρησιμοποιήσεις θα καταλάβεις μόνος σου.
Το έχει ο κολλητός στο Αστρα ντίζελ εξέκιουτιβ έκδοση.
Είναι γρήγορος και αυτός και δεν το μπορεί. Θα τον πάρει ο ύπνος...
Εχει αγχωθεί που δεν μπορεί πια να πηγαίνει όπως πήγαινε στο παρελθόν λόγω καμερών, θα το αφήσει να πηγαίνει μόνο του και θα πάει με το ΚΤΕΛ...
-
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@andya3 said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@savas89 said in PEUGEOT FORUM:
@vigor-0 said in PEUGEOT FORUM:
To έξυπνο σύστημα προσαρμογής ορίου ταχύτητας είναι ουσιαστικά το acc. Κομπλέ είσαι, μην ανησυχείς
Α οκ μην παραπληροφορω και τον κόσμο και αναγκάζω και τον cruise να απολογείται
Δεν το έχεις.
Το έχει η Τζι τι. Αν μπεις μέσα το γράφει .
Το απλό κρουζ κοντρόλ που έχεις ορίζεις ταχύτητα, όταν πατάς το γκάζι ανεβαίνει η ταχύτητα και όταν το αφήνεις κατεβαίνει στην ορισμένη, όταν πατάς φρένο σβήνει, μπορείς να αυξομειώνεις την ταχύτητα με το χέρι σε νέο όριο.
Εχει και τον περιοριστή ταχύτητας που δεν σε αφήνει να περάσεις το όριο που έχεις ορίσει όσο και να πατάς το γκάζι.
Επίσης μπορείς να ορίσεις μνήμες κάποιων χλμ και να τις επιλέγεις αυτόματα.
Τον περιοριστή δεν τον έχω δουλέψει ποτέ.
Τον άλλον τον χρησιμοποιώ σε δρόμους χωρίς κίνηση, γιατί στην Ελλάδα όταν έχει κίνηση οι μλκιες είναι πολλές.
Επίσης δεν εμπιστεύομαι με τον τρόπο που οδηγώ το ACC .
Δεν κολλάω πίσω από τον μπροστινό, αφήνω την λογική απόσταση ασφαλείας με τις ταχύτητες που πάμε, ώστε σε περίπτωση που πατήσουν φρένα οι μπροστινοί να έχω χρόνο και εγώ να φρενάρω και να προειδοποιήσω τους πίσω μου που μπορεί να χαζεύουν.
Ενίοτε κάποιοι "γρήγοροι" μπορεί να σου χωθούν, εκεί το αυτόματο φρενάρισμα σε προειδοποιεί αλλά δεν επεμβαίνει.
Το αυτόματο κρουζ κοντρόλ θα κατεβάσει αυτόματα ταχύτητα, που μπορεί ο πίσω να σου έρθει στο πίσω τζάμι.
Με τέτοια συστήματα πρέπει να πηγαίνεις αργά αν έχει κίνηση και δεξιά για να είσαι χαλαρός με απόσταση..
Οπως οδηγούμε η απόσταση αυξομειώνεται, αφού μπορεί να πηγαίνουμε με 120 και ξαφνικά να κατέβουμε στα 80.
Δεν ξέρω πως το αισθάνονται οι χρήστες του, αλλά για μένα θα είναι ένα επιπλέον άγχος.
Είσαι σε όλα λάθος για το acc, αλλά για να στο εξηγήσω πρέπει να γράψω πολλά και βαριέμαι, είναι ώρα χαλάρωσης.
Αν τύχει να το χρησιμοποιήσεις θα καταλάβεις μόνος σου.
Εδώ κολλάει αυτό που λένε στο χωριό μου
You can't teach an old dog new tricksΞέχασες τρείς λέξεις...
You can't teach an old but very fast dog new tricks
-
@hountalas said in PEUGEOT FORUM:
Και αμα δεν έχει άλλο αυτοκίνητο τι κάνεις; Και εγώ δεν βλέπω πόσο περισσότερο χρήσιμο είναι από το acc.
Μα για το ACC μιλάμε!
Το μπροστά αυτοκίνητο επίσης δεν είναι απαραίτητο....δεν ακολουθεί το μπροστά αμάξι το ACC, μάλλον λάθςο το έχεις καταλάβει. Πηγάινει στην ταχύτητα που έχεις ορίσει. Απλά εαν βρεθεί αυτοκίνητο μπροστά, επιβραδύνει ώστε να μην τρακάρεις και μετά επιταχύνει ξανά, εφόσον μπορει. Επίσης ειναι σωτήριο στο μποτιλιάρισμα, αφού σε ξεκουράζει απίστευτα.
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
Να προσέχεις στον δρόμο και να οδηγείς εσύ, όχι το σύστημα! Απορώ πως το εμπιστεύεστε...
Πάντα προσέχεις. Αλλά ειναι πολύ βοηθητικό στην κακιά στιγμή, άσε που αντιδρά πιο γρήγορ από τα αντανακλαστικά του οδηγού. Επίσης ειναι τρομερά βοηθητικό στο μποτιλιάρισμα, όταν κινείσαι π.χ. για 40-50' με ταχύτητες 10-20χαω, σε ξεκουράζει απίστευτα. Προφανώς και δεν το εμπιστεύεσαι τυφλά, δεν κοιμάσαι. Αλλά προλαμβάνει πολλά που ένας μέτριος οδηγός δεν μπορεί. Ούτε μπορεί κάποιος να οδηγεί στην τσίτα 5 ώρες, κάποια στιγμή θα χαλαρώσει.
-
@andya3 said in PEUGEOT FORUM:
@taxidiaris said in PEUGEOT FORUM:
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
Απορώ πως την αντέχετε αυτήν την βλακεία.
Sε ταξίδι εξαιρετικό και προσφέρει ασφάλεια.
Απλά, στο δικό μου αυτοκίνητο (Renegade plug-in), όταν αλλάζω λωρίδα ή φύγει το εμπόδιο από μπροστά μου, επιταχύνει πολύ απότομα μέχρι να ξαναπιάσει την ορισμένη ταχύτητα. Είναι λίγο κουραστικό αυτό. Ισχύει σε όλα τα AAC αυτό?
Αν έχει πέσει χαμηλά η ταχύτητα σε σχέση μ' αυτή που έχεις ορίσει, π.χ. στα 80 και έχεις βάλει 130 επιταχύνει απότομα. Για μικρές μεταβολές της ταχύτητας επιταχύνει ομαλά.
Αλλά γιατί κουράζει? Δεν κάνεις τίποτα εσύ, μόνο του το αυτοκίνητο το κάνει.Ίσως είναι πρωτόλειο το λογισμικό τής jeep, fiat , ξέρω ‘‘γώ ποιανού τέλος πάντων , αλλά και για μεταβολή 10km/h επιταχύνει με τέρμα γκάζι, κι έχει πολύ! Ε είναι κουραστικό αυτό όπως και να το δεις!
-
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@hountalas said in PEUGEOT FORUM:
Και αμα δεν έχει άλλο αυτοκίνητο τι κάνεις; Και εγώ δεν βλέπω πόσο περισσότερο χρήσιμο είναι από το acc.
Μα για το ACC μιλάμε!
Το μπροστά αυτοκίνητο επίσης δεν είναι απαραίτητο....δεν ακολουθεί το μπροστά αμάξι το ACC, μάλλον λάθςο το έχεις καταλάβει. Πηγάινει στην ταχύτητα που έχεις ορίσει. Απλά εαν βρεθεί αυτοκίνητο μπροστά, επιβραδύνει ώστε να μην τρακάρεις και μετά επιταχύνει ξανά, εφόσον μπορει. Επίσης ειναι σωτήριο στο μποτιλιάρισμα, αφού σε ξεκουράζει απίστευτα.
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
Να προσέχεις στον δρόμο και να οδηγείς εσύ, όχι το σύστημα! Απορώ πως το εμπιστεύεστε...
Πάντα προσέχεις. Αλλά ειναι πολύ βοηθητικό στην κακιά στιγμή, άσε που αντιδρά πιο γρήγορ από τα αντανακλαστικά του οδηγού. Επίσης ειναι τρομερά βοηθητικό στο μποτιλιάρισμα, όταν κινείσαι π.χ. για 40-50' με ταχύτητες 10-20χαω, σε ξεκουράζει απίστευτα. Προφανώς και δεν το εμπιστεύεσαι τυφλά, δεν κοιμάσαι. Αλλά προλαμβάνει πολλά που ένας μέτριος οδηγός δεν μπορεί. Ούτε μπορεί κάποιος να οδηγεί στην τσίτα 5 ώρες, κάποια στιγμή θα χαλαρώσει.
Τα λες εσύ αυτά που δεν κάνεις ταξίδια...
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Τα λες εσύ αυτά που δεν κάνεις ταξίδια...
- Mιλησα και για κίνηση όπως είδες.
- Για αυτά τα 2-3 ταξίδια, ειναι εξαιρετικά βόλικό - για εμένα. Σε κάποιον άλλο μπορεί να μην αρέσει. Αλλά σίγουρα προσφέρει επιπλέον ασφάλεια.
-
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
Αλλά σίγουρα προσφέρει επιπλέον ασφάλεια.
Μόνο ασφάλεια δεν το λες όταν φρενάρει και γκαζώνει εκεί που δεν το περιμένεις. Σαν το αυτόματο φρενάρισμα που κοκαλώνει καμιά φορά χωρίς λόγο. Γνωρίζω δύο ατυχήματα που έγιναν έτσι.
-
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
Αλλά σίγουρα προσφέρει επιπλέον ασφάλεια.
Μόνο ασφάλεια δεν το λες όταν φρενάρει και γκαζώνει εκεί που δεν το περιμένεις. Σαν το αυτόματο φρενάρισμα που κοκαλώνει καμιά φορά χωρίς λόγο. Γνωρίζω δύο ατυχήματα που έγιναν έτσι.
Διαφωνώ. Αυτά που λες ειναι δυσλειτουργία του συστήματος. Αρχικά, φρενάρει και γκαζώνει εν γνώση σου (μου), δηλαδή του οδηγού. Δεν φρενάρει στο άσχετο, απλά φρενάρει νωρίτερα από τα αντανακλαστικά του οδηγού (του μέσου και σίγουρα των γερόντων) και επίσης προλαμβάνει καταστάσεις εαν ο οδηγός ειναι αφηρημένος/κουρασμένος - κάτι που μπορεί να συμβεί σε πολύωρα ταξίδι. Επίσης, γκαζώνει όταν το περιμένεις και απόλυτα γραμμικά.
Εγώ όσες φορές το έχω χρησιμοποιήσει, ξέρω 100% πότε θα κάνει τι, απλά αντί να το κάνω εγώ το κάνει αυτό. Και π.χ. ξέρω ότι μόλις βγάλω φλας, καταλαβαίνει ότι θέλω να προσπεράσω, οπότε μόλις φύγει από μπροστά το εμπόδιο (άρα άλλαξα λωρίδα), επιταχύνει.
-
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
Αλλά σίγουρα προσφέρει επιπλέον ασφάλεια.
Μόνο ασφάλεια δεν το λες όταν φρενάρει και γκαζώνει εκεί που δεν το περιμένεις. Σαν το αυτόματο φρενάρισμα που κοκαλώνει καμιά φορά χωρίς λόγο. Γνωρίζω δύο ατυχήματα που έγιναν έτσι.
οχι ρε, τελεια δουλευει, εδω και χρονια απο το πρωτο που ειχα στο νιβι του 2015 κιολας
σου κραταει την αποσταση που εχεις ορισει ντιπ σταθερη και μαλιστα σε συνθηκες καταιγιδας οταν περνας απο νταλικες ειναι ασφαλεστερο απο τα ματια σου -
Ποιές νταλίκες μπορεί να περάσει το νιβι ?
-
Πάντως στο Pack Safety Plus του 408 Allure, περιλαμβάνεται κανονικά το ACC. Το ίδιο αν θυμάμαι καλά ίσχυε και στο 3008 που κοιτούσα. Να είναι διαφορετική η κατηγοριοποίηση στο 5008; Τι να πω, μπορεί...
Εγώ το χρησιμοποιώ και στην πόλη και στο ταξίδι και μπορώ να πω ότι είναι πολύ ξεκούραστο και βοηθάει στην αποφυγή ατυχήματος αν ξέρεις να το χρησιμοποιείς σωστά.
PEUGEOT FORUM