@spiros-0 said in TOYOTA FORUM:
@ataim said in TOYOTA FORUM:
@lap @monman2
Το συνεχίζω εδώ για μην χαλάμε το thread το mg3.
Η μετάδοση δουλεύει με σύνθετο τρόπο τον οποίο δεν γνωρίζουμε στο 100% ενδεικτικά αναφέρω ότι μέχρι τα 100kph δεν μπορεί ο θερμικός να περιστραφεί σε υψηλές σαλ άρα δεν μπορεί να παράξει το μέγιστο έργο. Επίσης αν η μετάδοση κρίνει ότι υπάρχει απαίτηση για ροπή θα λειτουργήσει με άλλο τρόπο, πιθανώς κρατώντας χαμηλότερα τις σαλ του θερμικού.
Σε συνθήκες τελικής ταχύτητας αν η διαδρομή δεν είναι ανηφορική, ο θερμικός έχει πλεόνασμα ενέργειας το οποίο φορτίζει την μπαταρία. Αν η διαδρομή είναι έντονα ανηφορική και τα 100 άλογα δεν επαρκούν για την διατήρηση της τελικής ταχύτητας ενδεχομένως αυτή θα μειωθεί μέχρι το σύστημα να έρθει σε ισορροπία.
Youtube Video
Η απομείωση της μέγιστης ταχύτητας βέβαια στις ανηφόρες της εθνικής είναι ένα φαινόμενο που τα συμβατικά είναι αρκετά πιο ευαίσθητα, με το miata με το ζόρι φτάνω 170 στις ανηφόρες της Τρίπολης.
σημερα που το πιεζα πολυ στις στροφες της Επιδαυρου, προσεξα πως σε καποιο σημειο (οχι κατηφορικο) η μπαταρια ειχε φορτισει εντελως, ενω θα περιμενε κανεις να συμβει το αναποδο.
γενικα το συστημα ειναι οπως ειπα εξαιρετικο για τα παντα εκτος απο γρηγορα ταξιδια και ζμπορ οδηγηση. Εχει και αυτο το σπαστικο delay στο πατημα του γκαζιου αν και μειωνεται καπως στο "sport", αλλα εκει γινεται τοσο ευαισθητο το γκαζι που ειναι δυσκολο να το ζυγισεις με ακριβεια.
Πιθανότατα ειχε φορτίσει από προγούμενες κατηφόρες ή εντονα φρεναρίσματα, πάντως δεν πάει ποτέ στο 100% και ας δείχνει 10 παύλες, στην πραγματικότητα φορτίζει μέχρι 85% για λόγους προστασίας της μπαταρίας.
Το sport το χρησιμοποιώ σε ζωηρή οδήγηση (δεν γράφω sport, γιατί θα μας την πέσουν οι haters) σε στροφές κλπ., γιατί δουλεύει πολύ καλά το φρενο από τον κινητήρα (σαν το B mode, αλλά το κάνει μόνο του σε D mode).
Στο βίντεο, περνάει μέσα στη βροχή τα φορτηγά με 180+ κοντέρ (φανταστείτε τι αυτοπεποίθηση του δίνει το πάτημα του αυτοκινήτου ή μήπως έχει άγνοια κινδύνου; Με μια υδρολίσθηση-aquaplanning ξυρίζεις την μπαριέρα πριν το καταλάβεις).
Παρεμπιπτόντως 187 κοντέρ έχω δει κι εγώ επανειλημμένως στο C-HR μου, ενώ σε κοινή διαδρομή-εκδρομη με Corolla 1.8 122hp φίλου με 18ρες κι εγώ με το C-HR, είχαμε ακριβως την ίδια κατανάλωση.