Ας δούμε λίγο τι σημαίνει ηλεκτρικό σε σχέση με θερμικό.
Τα περί καλύτερης μετακίνησης και ησυχίας και άλλα είναι καθαρά υποκειμενικά.
Το ηλεκτρικό έχει μικρότερη συντήρηση, αυξημένο κόστος ελαστικών, αλλά έχει πολύ μεγαλύτερη ενασχόληση από ένα θερμικό, για να πας οπουδήποτε.
Επίσης προϋποθέτει να έχεις θέση στάθμευσης, να αγοράσεις φορτιστή και να τον συνδέσεις όπως λέει ο ΔΕΔΔΗΕ, κόστος τουλάχιστον 2500-3000 όπως έμαθα ΕΠΙΣΗΜΩΣ από ειδικό για την περίπτωση των πολυκατοικιών που δεν έχουν πρόσβαση στην θέση και χρειάζεται μετατροπή από το ρολόι που συνήθως είναι στην πιλοτή, σε πίνακα σε κλειστό ιδιωτικό χώρο, επιστροφή στο ρολόι, άλλο πίνακα που να κλειδώνει για τις εκεί συνδέσεις, διπλά πιστοποιητικά και βέβαια τα καλώδια στους κοινόχρηστους χώρους να είναι προστατευμένα.
Τώρα μαγκιές του τύπου έτσι τα κάνουν όλοι με 1000 ευρώ με τον μετρητή στα κάνω όλα, θα βρουν την ουσία τους όταν γίνει η στραβή και πλακώσουν ασφάλειες, ασφαλιστικές, πολεοδομίες κλπ που ψάχνουν τον μλκα που το έπαιζε έξυπνος και του έκατσε η στραβή.
Επίσης η ΜΗΔΕΝΙΚΗ μεταπώληση των ηλεκτρικών, όπως μαθαίνω από συζήτηση με έμπορο που είναι 25 χρόνια στον χώρο, λόγω της αβεβαιότητας που δημιουργούν στους έτσι και αλλιώς πιεσμένους αγοράστές των μτχ, ουσιαστικά δίνει στήριξη στις τιμές των θερμικών μτχ και ιδιαίτερα των ντίζελ που είναι λίγα και σπάνια.
Εξυπνη επιλογή είναι η τοποθέτηση ηλιακού τριπλής ενέργειας, κάτι που κάνω στις οικοδομές μου εδώ και 30 χρόνια, με αποτέλεσμα να μην ανάβω ρεύμα σχεδόν ποτέ, ή το πολύ 1-5 μέρες τον χρόνο για ζεστό νερό.
Η διαφορά τιμής του τριπλής από του διπλής ήταν 150 ευρώ στην αγορά. Τις σωληνώσεις και τα υπόλοιπα εξαρτήματα τα έβαζα εγώ ως κατασκευαστής.
Τα υπόλοιπα περί φωτοβολταικών έχουν τα θέματα τους.
Αν έχεις ταράτσα χάνεις την χρήση της, θα έχεις δυσκολίες στην μόνωση της και άλλα αρνητικά.
Οπότε μην μας παρουσιάζετε κάποιοι ότι είστε ο Μπάφετ της ηλεκτροκίνησης, γιατί μπορεί το άλφα να είναι ου τελικά...😇 😁 😀