Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    13
    19
    463
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bill971 last edited by

      Καλησπέρα σας.

      Ενδιαφέρομαι για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου ατμοσφαιρικού.

      Οι επιλογές μου είναι: Scoda Fabia, Hyundai i20 ή Bayon, Suzuki Swift.

      Λόγω ισχυρότερης δομής & καλύτερων αποτελεσμάτων στα crash test κλείνω προς το Fabia. Έχει & προσφορά στην τιμή μέχρι τέλος Δεκεμβρίου.

      Έχει & μεγάλους χώρους σχετικά.

      Η χρήση του θα είναι για δεύτερο αυτοκίνητο & θα κινείται στην Αθήνα.
      Δε με απασχολούν οι επιδόσεις των ανωτέρω οχημάτων.

      Παρακαλώ τη γνώμη σας ή αν έχετε κάποια άλλη προτίμηση.
      Το μπάτζετ είναι μέχρι 18000 περίπου.

      Ευχαριστώ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ataim
        ataim last edited by

        To budget σου είναι αρκετά σφιχτό, από τα παραπάνω θα έλεγα όχι στα κορεάτικα, ναι στο fabia και στο swift...

        αλλά για εντός πόλης βάλε ένα μικρό δάνειο και αγόρασε ένα hev όπως το ολοκαίνουριο clio ή το aygox ή το πυραυλοκίνητο mg3.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • npapanik
          npapanik last edited by

          Καλησπέρα,

          Ενημερωτικά η σύγκριση μεταξύ του τεστ του 2021 και 2025 δεν είναι βάσιμη.

          ✅ Διαφορές στα Πρωτόκολλα

          Škoda Fabia (2021): Δοκιμάστηκε με το πρωτόκολλο Euro NCAP v9.1.3, το οποίο αξιολογούσε:
          Πρόσκρουση εμπρός και πλευρική
          Whiplash
          Διάσωση & απεγκλωβισμός
          Δεν απαιτούσε κεντρικό αερόσακο ή προηγμένα μέτρα για far-side impact

          Suzuki Swift (2024/2025): Δοκιμάστηκε με v9.2/v9.3, που εισήγαγαν:
          Αυστηρότερες απαιτήσεις για πλευρική πρόσκρουση από την απέναντι πλευρά (far-side)
          Έλεγχο αλληλεπίδρασης επιβατών
          Μεγαλύτερη βαρύτητα σε post-crash safety και προηγμένα συστήματα συγκράτησης

          🔍 Τι σημαίνει αυτό για τις βαθμολογίες

          Ένα αυτοκίνητο που δοκιμάζεται το 2025 αντιμετωπίζει πιο αυστηρά κριτήρια, άρα ένα χαμηλότερο ποσοστό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι λιγότερο ασφαλές από ένα μοντέλο του 2021 — σημαίνει ότι ο πήχης έχει ανέβει.
          Παράδειγμα:

          Fabia: 85% το 2021 ήταν εξαιρετικό για την εποχή.
          Swift: 67% το 2024 αντανακλά έλλειψη χαρακτηριστικών που πλέον θεωρούνται βασικά (π.χ. κεντρικός αερόσακος).

          ✅ Πώς να ερμηνεύσουμε

          Άμεση σύγκριση είναι παραπλανητική εκτός αν γίνει εξομάλυνση για τις αλλαγές πρωτοκόλλου.
          Καλύτερη προσέγγιση: σύγκριση κάθε μοντέλου με τους ανταγωνιστές της ίδιας χρονιάς, όχι μεταξύ διαφορετικών ετών.

          Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
          Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • georgemit
            georgemit last edited by

            Μετάχειρο Yaris hev στα 15.000 περίπου αν το θέλεις για πόλη.
            Αν επιμένεις για καινούριο i20 1.2 ή swift το οποίο είναι λίγο πιο οικονομικό σε καύσιμο.

            i30 1.5 160 N line!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • antonakis
              antonakis last edited by antonakis

              Δεν θα προτιμούσα τον ατμοσφαιρικό μικρό κινητήρα ούτε από VW group, ούτε από Stellantis.
              Υπερβολικά αργό. Ειδικά αν δεν είσαι μόνος.
              Επίσης η κατανάλωση δεν είναι ανάλογα μικρή.

              "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                savas89 last edited by

                Γιατί όχι dolphin surf, αλλά δε θέλεις ηλεκτρικό φαντάζομαι. Αλλιώς φρέσκομτχ yaris hev να καις 3λ/100 😉

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  andya3 last edited by

                  Το ατμοσφαιρικό μοτέρ της vw το mpi που φοράει το fabia είναι αθάνατο. Και το fabia πολύ καλό αυτοκίνητο.

                  Μειονέκτημα ότι το fabia θα σέρνεται μ' αυτό το μοτέρ. Αλλά για πόλη μάλλον δεν έχει σημασία. Και το swift λογικά θα σέρνεται, παρόμοια ιπποδύναμη έχει νομίζω.

                  Μόνο πλεονέκτημα του swift ότι θα καίει λιγότερο, σ' όλα τα υπόλοιπα υπερέχει το fabia.

                  Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                  J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    teo-mak last edited by

                    Τα προαναφερομενα αυτοκινητα με τα συγκεκριμενα μοτερ ειναι επικίνδυνα αργα.
                    Μην κοιτας μονο την παθητικη ασφαλεια, οι επιδοσεις παιζουν σημαντικο ρολο στην ενεργητικη ασφαλεια του αυτοκινητου.
                    Φαντασου να βγεις σε καποια λεωφορο και να θες να αλλαξεις λωριδα κυκλοφοριας.

                    Z 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • D
                      dstou last edited by

                      Το ποστ του νιπαπανίκ για την αδυναμία σύγκρισης των αποτελεσμάτων των τεστ πρόσκρουσης δύο ευθέως ανταγωνιστικών ιχ, αντανακλά απόλυτα το (εσκεμμένο;) φαλιμέντο του euroncap.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Z
                        zaxosm @teo-mak last edited by

                        @teo-mak said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:

                        Τα προαναφερομενα αυτοκινητα με τα συγκεκριμενα μοτερ ειναι επικίνδυνα αργα.
                        Μην κοιτας μονο την παθητικη ασφαλεια, οι επιδοσεις παιζουν σημαντικο ρολο στην ενεργητικη ασφαλεια του αυτοκινητου.
                        Φαντασου να βγεις σε καποια λεωφορο και να θες να αλλαξεις λωριδα κυκλοφοριας.

                        Εχω ζησει με 2 αργα αυτοκίνητα στην Αθηνα στα νιατα μου και απλα γνωριζα που με παιρνει και προσαρμοζομουν. Ισως κα να ηταν ακομα πιο αργα τωρα που το σκεφτομαι.

                        Εκει που εχεις απολυτο δικιο ειναι σε ταξιδι και ειδικα σε επαρχιακο δικτυο οπου δυσκολευεσαι πολύ να προσπερασεις και μπορει να καταληξει και επικινδυνο.

                        Σε ταχυτητες πολης δηλαδη μεχρι 70-80χλμ/ωρα δε θα προβληματισει πιστευω.

                        Νομιζω πως το swift με το mild hybrid θα εχει ενα πλεονεκτημα. Και γενικα θεωρω την καλυτερη επιλογη απο οσα προταθηκαν!

                        Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                        Hyundai Inster 42kwh

                        T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • T
                          teo-mak @zaxosm last edited by

                          @zaxosm said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:

                          @teo-mak said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:

                          Τα προαναφερομενα αυτοκινητα με τα συγκεκριμενα μοτερ ειναι επικίνδυνα αργα.
                          Μην κοιτας μονο την παθητικη ασφαλεια, οι επιδοσεις παιζουν σημαντικο ρολο στην ενεργητικη ασφαλεια του αυτοκινητου.
                          Φαντασου να βγεις σε καποια λεωφορο και να θες να αλλαξεις λωριδα κυκλοφοριας.

                          Εχω ζησει με 2 αργα αυτοκίνητα στην Αθηνα στα νιατα μου και απλα γνωριζα που με παιρνει και προσαρμοζομουν. Ισως κα να ηταν ακομα πιο αργα τωρα που το σκεφτομαι.

                          Εκει που εχεις απολυτο δικιο ειναι σε ταξιδι και ειδικα σε επαρχιακο δικτυο οπου δυσκολευεσαι πολύ να προσπερασεις και μπορει να καταληξει και επικινδυνο.

                          Σε ταχυτητες πολης δηλαδη μεχρι 70-80χλμ/ωρα δε θα προβληματισει πιστευω.

                          Νομιζω πως το swift με το mild hybrid θα εχει ενα πλεονεκτημα. Και γενικα θεωρω την καλυτερη επιλογη απο οσα προταθηκαν!

                          Εχω κανει προσφατο τεστ το swift και απογοητευτηκα.
                          Μιλαμε ειναι πιο αργο και απο το panda cng που εχω.

                          Z 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • D
                            dstou last edited by

                            Λαααααπ! που είσαι?
                            Εδώ γράφονται σημεία και τέρατα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • J
                              jousis @andya3 last edited by jousis

                              @andya3 said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:

                              Το ατμοσφαιρικό μοτέρ της vw το mpi που φοράει το fabia είναι αθάνατο. Και το fabia πολύ καλό αυτοκίνητο.

                              Αυτό με τα 75-80 άλογα είναι;

                              (αν ειναι αυτο) Πω πω, δεν εχω οδηγήσει χειρότερο πράγμα ποτέ (polo).
                              Το γύρισα πίσω άρον άρον*, δεν μπορούσα να το βγάλω καν απο το γκαραζ (εχει μεγαλη ανηφορα, οκ) και σε κάθε φαναρι σε ανηφορα ίδρωνα. Σε ανηφόρες εκλεινα AC.
                              Παναγία μου άθλιο, οπωσδήποτε να το κανεις τεστ drive σε καμια ανηφόρα (μπορεί να υπερβάλω, να το διαπιστώσεις μόνος σου).

                              *τσαντίστηκα με τα άθλια βενζίνης μικρά και πήγα σε ηλεκτροκίνητα μετά ΑΥΤΟ εφταιγε που με έβαλε στον λάθος δρόμο 😁
                              edit: απο ότι καταλάβατε απο το πόσες φορές είπα την λέξη "ανηφόρα", μου έχει αφήσει βαθιά τραύματα 😀 .

                              A antonakis 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                andya3 @jousis last edited by

                                @jousis said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:

                                @andya3 said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:

                                Το ατμοσφαιρικό μοτέρ της vw το mpi που φοράει το fabia είναι αθάνατο. Και το fabia πολύ καλό αυτοκίνητο.

                                Αυτό με τα 75-80 άλογα είναι;

                                (αν ειναι αυτο) Πω πω, δεν εχω οδηγήσει χειρότερο πράγμα ποτέ (polo).
                                Το γύρισα πίσω άρον άρον*, δεν μπορούσα να το βγάλω καν απο το γκαραζ (εχει μεγαλη ανηφορα, οκ) και σε κάθε φαναρι σε ανηφορα ίδρωνα. Σε ανηφόρες εκλεινα AC.
                                Παναγία μου άθλιο, οπωσδήποτε να το κανεις τεστ drive σε καμια ανηφόρα (μπορεί να υπερβάλω, να το διαπιστώσεις μόνος σου).

                                *τσαντίστηκα με τα άθλια βενζίνης μικρά και πήγα σε ηλεκτροκίνητα μετά ΑΥΤΟ εφταιγε που με έβαλε στον λάθος δρόμο 😁
                                edit: απο ότι καταλάβατε απο το πόσες φορές είπα την λέξη "ανηφόρα", μου έχει αφήσει βαθιά τραύματα 😀 .

                                Μην παίρνεις φόρα, εγώ με τέτοια αυτοκίνητα μεγάλωσα. Δεν υπήρχαν turbo, ούτε ηλεκτρικά να μοιράζουν με το τσουβάλι άλογα που ψοφάνε όταν τα βάζεις να τρέχουν στην εθνική. 😊

                                Για τη σημερινή εποχή θεωρούνται (και είναι) αδύναμα αυτοκίνητα, αλλά κακομάθαμε λόγω της εξέλιξης της τεχνολογίας.

                                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • J
                                  jousis last edited by jousis

                                  όχι βρε συ, όταν είχες 75 κ 80 αλογα δεν ειχες ενα πολο 1.2τόνους που νομίζει οτι είναι golf.
                                  Συν οτι άσχετα με τα άλογα (που είναι θέμα) η ροπή ήταν κακή και σχετικά ψηλά iirc.

                                  Κι εγώ μην νομίζεις, δεν είμαι οπαδός των 500hp/750Nm, μέχρι 150hp είχα πάντα.

                                  edit: δεν θα το έλεγα πάντως επικίνδυνο, απλά κουραστικό.
                                  Αν έχεις τέτοιο αδύναμο δεν κάνεις δύσκολες προσπεράσεις, ανούσιο. Απλά πας πίσω απο το κτελ και μια χαρά (κ αυτό έκανα).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • antonakis
                                    antonakis @jousis last edited by

                                    @jousis said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:

                                    (αν ειναι αυτο) Πω πω, δεν εχω οδηγήσει χειρότερο πράγμα ποτέ (polo).
                                    Το γύρισα πίσω άρον άρον*, δεν μπορούσα να το βγάλω καν απο το γκαραζ (εχει μεγαλη ανηφορα, οκ) και σε κάθε φαναρι σε ανηφορα ίδρωνα. Σε ανηφόρες εκλεινα AC.

                                    Θα συμφωνήσω απόλυτα.
                                    Η αίσθηση του να πηγαίνεις με 2α σε δρόμο με μικρή ανηφορική κλίση και χαμηλές στροφές και να πρέπει να βάλεις 1η δεν παλεύεται... Έχουμε κακομάθει από τα light turbo, αλλά η εμπειρία μου από Polo mpi 80hp και 208 με 75hp είναι αποκαρδιωτική. Βάλε και τους έξτρα κραδασμούς λόγω 3κιλυνδρου και δένει το γλυκό.

                                    Εκτός αν πάρεις απόφαση ότι θα τα οδηγείς ως παλιά ατμοσφαιρικά με πολλές στροφές.

                                    Μόνο για νέο οδηγό θα τα πρότεινα πια.

                                    "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Z
                                      zaxosm @teo-mak last edited by

                                      @teo-mak said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:

                                      @zaxosm said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:

                                      @teo-mak said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:

                                      Τα προαναφερομενα αυτοκινητα με τα συγκεκριμενα μοτερ ειναι επικίνδυνα αργα.
                                      Μην κοιτας μονο την παθητικη ασφαλεια, οι επιδοσεις παιζουν σημαντικο ρολο στην ενεργητικη ασφαλεια του αυτοκινητου.
                                      Φαντασου να βγεις σε καποια λεωφορο και να θες να αλλαξεις λωριδα κυκλοφοριας.

                                      Εχω ζησει με 2 αργα αυτοκίνητα στην Αθηνα στα νιατα μου και απλα γνωριζα που με παιρνει και προσαρμοζομουν. Ισως κα να ηταν ακομα πιο αργα τωρα που το σκεφτομαι.

                                      Εκει που εχεις απολυτο δικιο ειναι σε ταξιδι και ειδικα σε επαρχιακο δικτυο οπου δυσκολευεσαι πολύ να προσπερασεις και μπορει να καταληξει και επικινδυνο.

                                      Σε ταχυτητες πολης δηλαδη μεχρι 70-80χλμ/ωρα δε θα προβληματισει πιστευω.

                                      Νομιζω πως το swift με το mild hybrid θα εχει ενα πλεονεκτημα. Και γενικα θεωρω την καλυτερη επιλογη απο οσα προταθηκαν!

                                      Εχω κανει προσφατο τεστ το swift και απογοητευτηκα.
                                      Μιλαμε ειναι πιο αργο και απο το panda cng που εχω.

                                      Δεν το εχω οδηγησει οποτε δε γνωριζω αλλα στον τυπο αναφερεται ως πολυ ανετο σε αστικες μετακινησεις ελεω mild hybrid. Εκτος ειναι αδυναμο καιβφαινεται με πολυ αραιη 5η. Πχ δινουν 12,5δλ 0-100 και ειναι και αρκετα πιο ελαφρυ απο τα υπολοιπα που αναφερονται.

                                      Θα ηθελα να το οδηγησω και μονο απο περιεργεια τωρα!

                                      Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                                      Hyundai Inster 42kwh

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dimitrioskosmas last edited by

                                        Άσχημο αλλά είναι μονόδρομος στα ατμοσφαιρικά
                                        Swift

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vagkirk last edited by

                                          Εννοείται μόνο swift σε ατμοσφαιρικά, ελαφρύ και η μπαταριουλα σώζει λίγο την κατάσταση.

                                          Τα άλλα είναι μόνο για νοικαρικα σε μικρά κυκλαδονησια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr