Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    B
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 102
    • Best 8
    • Groups 0

    bill971

    @bill971

    Please enter occupation - Please enter your interests

    11
    Reputation
    9
    Profile views
    102
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    bill971 Unfollow Follow

    Best posts made by bill971

    • RE: Αγορά πετρελαίοκινητου

      Καλησπέρα!

      Έχω ένα Nissan Note, το τελευταίο που έβγαλε η Nissan & όπως & να οδηγώ πάνω από 5,5 λίτρα δεν έχω κάψει ποτέ. Λιγότερα ναι, περισσότερα όχι. Χωρίς προσοχή στο γκάζι.
      Κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα. Ούτε τριγμοί, ούτε ζημιές κλπ.

      Θα σου πρότεινα αυτό που έχω εγώ, όχι το δικό μου δεν το πουλάω, ή το Pulsar το οποίο έχω μετανιώσει που δεν το αγόρασα όταν πήρα το δικό μου.

      Γενικά θα σου πρότεινα ότι έχει κινητήρα της Renault & να είναι euro 6.

      Σου εύχομαι ότι αγοράσεις να το απολαύσεις!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • RE: Σε αναζήτηση νέου οικογενειακού

      Αφού σου αρέσει η tonale & αρέσει & στη σύζυγο, νομίζω ότι πρέπει να κλείσει το θέμα!!!😊
      Καλορίζικο!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Καλησπέρα!
      Μου αρέσει πολύ το cross αλλά ρε παιδιά αν πάει κάποιος σε υβριδικό & ανέβει η τιμή του πάνω από τα 21000, δε συμφέρει πιο πολύ η αγορά του 2008 ντίζελ σε παρόμοια τιμή;
      Πιο μεγάλοι χώροι, ποιοτικά καλύτερο, πιο πολυτελές όχημα, μεγαλύτερος χώρος αποσκευών & χαμηλή κατανάλωση λόγω ντίζελ.
      Εγώ θα τα έβαζα στη ζυγαριά πάντως.
      Φίλος που θέλει το cross, του είπα να δει & το 2008 αλλά δε θέλει με τίποτα ευρωπαϊκό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • RE: Περί αγοράς 1ου καινούργιου αυτοκινήτου!

      @bill971 said in Περί αγοράς 1ου καινούργιου αυτοκινήτου!:

      Καλησπέρα!
      Αυτό θα κοίταγα εγώ. Αξιοπιστία λόγω κατασκευαστή & λόγω των αρκετών ετών κυκλοφορίας.
      Επίσης οικονομία λόγω ντίζελ.
      Από χώρους & μέγεθος νομίζω σε καλύπτει.

      https://configurator.hyundai.gr/configurator/hyundai-i30-2020/i30-diesel/i30-1-6d-115hp-premium/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • RE: Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου

      @yonyan said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:

      Χαιρετίζω την παρέα!

      Μετά απο πολυ καιρο, ηρθε η ωρα να παρουμε αμαξι... Βλεπετε τα 2 παιδια μεγαλωσαν καπως (5 κ 3), οποτε το αξιοπρεπεστατο κατα τα αλλα Suzuki Swift 2008, αρχιζει και ειναι προβλημα!

      Η αληθεια ειναι οτι κασερι δν παιζει σε μεγαλο βαθμο, οποτε το μεγαλυτερο μερος θα ερθει απο χρηματοδοτηση/δανειοδοτηση. Ο μεγαλος προβληματισμος μας, εχει να κανει (προφανως) με τη επιλογη αναμεσα σε μεταχειρισμενο ή καινουργιο.... Καλως η κακως δν εχω εμπειρια απο αμαξια, καθως πριν το suzuki (επισης μεταχειρισμενο με λιγα ευρω), δν ειχα αλλο αμαξι, καθως εμενα εξωτερικο και δν χρειαζομουν αμαξι. Οποτε θεωρω δεδομενο, οτι οποιοδηποτε αμαξι και να παρω θα μου φανει διαστημοπλοιο....

      Αρχικα, νο1 κριτηριο ειναι οι χωροι! και καμπινα, αλλα κυριως πορτμπαγκαζ...
      Για αυτο το λογο, οι επιλογες
      σε κατηγοριες ειναι ειτε station wagon ειτε καποιο SUV ( μικρο λογω οικονομικων...)

      Στα sw, αυτο που εχω ξεχωρισει ειναι το megane, 2016+, το οποιο full extra παιζει καπου στα 15 ας πουμε χοντρικα. Απλως, δν εχει πολλα!! Ειναι πολυ μετρημενα αυτα που παιζουν στο car.gr. Εχει κανεις καλη εικονα για το συγκεκριμενο ? Προφανως παιζουν διαφορες κατηγοριες που μπορει να εχουν κ αλλη απαντηση, αλλα ειναι και αυτο ενα κομματι αποριας! Κοιταω πετρελαιο, και εχει ειτε το 1500 -115hp, ειτε το 1600 - 130hp. Αυτοματο/ χειροκινητο δν με απασχολει ιδιαιτερα.

      Στην αλλη κατηγορια, μου αρεσει το Kadjar, αλλα επισης δν βλεπω να "κινειται" γενικα.... Απο οτι εχω δει παιζει καπου στα 15-16κ για του 2016, και ανεβαινει στα 18-20κ για 2019...

      Ο δευτερος δρομος, ειναι το καινουργιο! Εκει αν παρω τη μεγαλη αποφαση, νμζ το μπατζετ θα κινηθει γυρω στα 25κ.
      Αυτα που εχω ξεχωρισει μεχρι τωρα ειναι το νεο Duster κυριως, με μεγαλη απορια αν αξιζει να περιμενω και να δωσω κατι εξτρα για το Bigster ( αν ισχυσουν οι φημες για την τιμη του)....

      Γενικα, μεσα στην Θεσσαλονικη το μεγαλυτερο μερος των διαδρομων, και κλασσικα καμια εκδρομη οπως ο μεσος Ελληνας... Τπτ ιδιαιτερο, καμια "βουνισια" ανησυχια κτλ.... Κ αυτος ειναι ο λογος που στο Duster πχ δν νμζ οτι εχει νοημα να παω στο 4Χ4....

      Συγνωμη για το σεντονι κ ευχαριστω εκ των προτερων!!

      Φυσικα, ειμαι ανοιχτος για οποιαδηποτε αλλη προταση/ιδεα! Και κυριως σε επιχειρηματα υπερ/κατα νεου/μεταχειρισμενου !!!

      Καλημέρα!
      Hyundai i30 tourer με τον ατμοσφαιρικό 1,5.
      Χώρους & μεγάλο χώρο αποσκευών που ζητάς & αξιοπιστία.
      Αν θες επιδόσεις, τότε Kia xceed.
      Πιστεύω όμως ότι το Hyundai θα σε καλύψει περισσότερο λόγω χώρου αποσκευών.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • RE: Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου

      @georgemit said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:

      i30 tourer 1.5 με τα 96 ατίθασα;
      Μα καλά που ζούμε; Στον μεσαίωνα; (με φωνή Κουτσούμπα)

      i30 tourer 1.5 140 N line να γουστάρει. 😎
      Αν υπήρχε όταν πήρα το δικό μου θα το έβλεπα πολύ σοβαρα. Δε το έφερναν τότε, ήθελε ειδική παραγγελιά.

      Όταν ήμουν νεαρός, έτρεχα με το αυτοκίνητό μου χωρίς αύριο.
      Αφού την έβγαλα καθαρή...τώρα όντας σε θέση όπως του φίλου που ψάχνει για αυτοκίνητο, δεν περνάω τα 120 στη εθνική & εννοείται ότι ούτε μέσα στην πόλη τρέχω.
      Με γυναίκα & παιδιά δεν πας πλέον το αυτοκίνητο τάπα.
      Επιπλέον βλέπω ότι αυτό έχει συνέπεια & στην κατανάλωση!

      Αν ήμουν εγώ, επειδή πλέον δε με ενδιαφέρουν οι επιδόσεις, θα πήγαινα καρφί για το i30 το ατμοσφαιρικό. Έχει & μια διαφορά τιμής σημαντική.

      Είναι & το Κορόλα το σεντάν το ατμοσφαιρικό, αλλά δε μου αρέσει σαν εμφάνιση & φτιάχνεται στους αγαπητούς γείτονες όποτε το απορρίπτω γι'αυτούς τους δύο λόγους.
      Τώρα ο καθένας έχει την αποψή του & τις προτεραιότητές του.
      Αλλιώς θα οδηγούσαμε όλοι το ίδιο αυτοκίνητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • RE: Χρώμα για toyota yaris hybrid

      Καλησπέρα.

      Έχω δύο αυτοκίνητα & τα δύο λευκά.
      Ένα Toyota του 2008 & ένα Nissan του 2015.
      To Toyota δεν έχει πρόβλημα με τις κουτσουλιές. Δε μένουν σημάδια. Σε αντίθεση με το Nissan που από τον πρώτο χρόνο μου έμεναν σημάδια από τις κουτσουλιές.

      Θεωρώ ότι είναι πιο ασφαλή χρώματα με την έννοια ότι φαίνονται έντονα το βράδυ. Σε αντίθεση με τα σκούρα ή τα γκρίζα χρώματα.

      Μη βάλεις σκούρες μεμβράνες μπροστά. Όταν πας να παρκάρεις βράδυ δε βλέπεις τίποτα. Πρέπει να κατεβάζεις το παράθυρο για να βλέπεις τον καθρέπτη. Όταν βρέχει άστα!

      Με το καλό να το πάρεις & να το απολαύσεις.

      Εδώ θα διαβάσεις χίλιες γνώμες!
      Διάβασέ τις όλες προσεκτικά & επέλεξε αυτό που θες ΕΣΥ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • RE: VW Golf MK 8

      @shumakos said in VW Golf MK 8:

      Ας γράψω δύο λόγια για το Golf 8.5 μιας και έχω κλείσει 6 μήνες μαζί του. Βέβαια μιας και μιλάμε για Golf με χειροκίνητο κιβώτιο και το 15άρι μοτέρ των 116hp στο επίπεδο εξοπλισμού More δεν ξέρω αν ενδιαφέρουν κάποιον οι επόμενες αράδες 🙂 .

      Καταρχήν ο λόγος που το προτίμησα ήταν γιατί 1. μου φάνηκε vfm για VW (όταν το αγόρασα, γιατί τώρα έχει τσιμπήσει 2Κ πάνω σε τιμή...) και 2. γιατί όταν μπήκα και κάθησα μέσα μου έδωσε την αίσθηση εκείνου του ρούχου ή του παπουτσιού που έχεις βολευτεί και το αγοράζεις ξανά και ξανά όταν φθείρεται. Προέρχομαι από Fiesta Mk8 πρόσφατα και Leon II πιο πριν. To Golf λοιπόν είναι τόσο όσο χρειάζομαι σε διαστάσεις, ώστε να καθήσουν τέσσερις άνετα με εμένα οδηγό (1,85 μακρυκάνης) και ο χώρος αποσκευών τόσος όσος χρειάζεται μία μικρή οικογένεια που όμως δεν έχω. Και αυτά σε ένα αμάξωμα μαζεμένο που χωράει παντού και δεν είναι είναι SUV. Αλλά αυτά είναι γνωστά, γιατί έτσι είναι το Golf χωραταξικά από την 3η γενιά του τουλάχιστον και μετά.

      H αίσθηση οδήγησης, αν εξαιρέσει κανείς τις οχλήσεις από τα διάφορα συστήματα "προστασίας" - πονοκεφαλιάσματος του οδηγού, σε φέρνει πίσω στο 2015. Δε νομίζω ότι ένα Golf MK7 1,4 tsi είναι πολύ διαφορετικό αν και δεν το έχω οδηγήσει. Είναι λίγο vintage με το χειροκίνητο σασμάν ειδικά. Το εσωτερικό είναι μουντό και το σώζει η φάσα απομίμησης μετάλλου στο ταμπλό μαζί με τον ανοιχτόχρωμο ουρανό. Για εμένα το σώζουν και οι γκρι ταπετσαρίες με την ύφανση που θυμίζει τουίντ, αλλά δεν πρέπει νε είμαστε πολλοί που μοιραζόμαστε την ίδια άποψη. Τη νύχτα όμως οι κρυφοί φωτισμοί το κάνουν αρκετά εντυπωσιακό. Το γεγονός ότι αρκετές δευτερεύουσες λειτουργίες γίνονται με διακόπτες αφής προσωπικά μου αρέσει γιατί δημιουργεί μία αφαιρετική ατμόσφαιρα. Τα sliders για το ηχοσύστημα και το clima συνηθίζονται πολύ γρήγορα, ενώ είναι πολύ σημαντικό ότι το τιμόνι γύρισε στα κλασσικά πατροπαράδοτα κουμπιά. Η απενεργοποίηση των "συστημάτων ασφαλείας" ευτυχώς είναι εύκολη, γιατί μπαίνεις στο μενού άμεσα με ένα κουμπί και σβήνεις ό,τι θέλεις. Λίγο μεγαλύτερος μπελάς από τα Renault-Dacia, αλλά πιο άμεσο από πολλούς άλλους.

      Το μοτέρ είναι μία σπάνια περίπτωση βασικού θερμικού κινητήρα στη μικρομεσαία κατηγορία. Καταρχήν έχει κυβικά και 4 κυλίνδρους. Είναι καλά συνδυασμένος με το κιβώτιο. Οι 3 πρώτες σχέσεις είναι κοντές για να τον βοηθήσουν με ταχύτητες πόλης και οι επόμενες 3 "απλώνουν". Χαρακτηριστικά η 5η δείχνει κοντερίσια πάνω από 40km/ 1000 rpm και η 6η πάνω από 50! Αυτό σημαίνει ας πούμε ότι σε ανηφόρες "τύπου Αρτεμισίου" μπορεί να χρειαστεί κατέβασμα σε 5η αν είναι φορτωμένο, όμως και πάλι ανεβαίνει άνετα και με περιθώριο επιτάχυνσης αν και έχει λιγότερες από 3000 rpm με 120 στο κοντέρ. Οδηγικά έχει ροπή σχεδόν από το ρελαντί, κάνει ένα πολύ ευχάριστο και διακριτικό ηχητικό γρέζι από την εξάτμιση μεταξύ 2000 και 4500, όπου και έχει πολύ ωραίο τράβηγμα, ενώ μετά τις 5000 κάνει μόνο θόρυβο χωρίς να δίνει τίποτα παραπάνω. Η κατανάλωσή του κυμαίνεται από χαμηλά 4άρια σε χαλαρό επαρχιακό με 4ες-5ες και 80-90 km/h, ψηλά 5άρια σε ταξίδι με 130 ενώ μέσα στην πόλη με χοντρό μποτιλιάρισμα και Clima μπορεί να ξεπεράσει τα 8.

      Όντας η έκδοση Μore που φοράει 225/45/17, η πρόσφυση (ελκτική και πλευρική) είναι πολύ καλή. Η ανάρτηση με τον ημιάκαμπτο πίσω είναι άνετη σε όλες τις περιπτώσεις, εκτός από τα διαμήκη χαντάκια όπου τραντάζεται και περνάει το χτύπημα σχεδόν αυτούσιο στο εσωτερικό. Στην άνεση βοηθούν και τα καθίσματα. Είναι μαλακά με μεγάλο έδρανο και πλάτη και, παρότι δεν τους φαίνεται με το μάτι, καλή πλευρική στήριξη. Ο έλεγχος του αμαξώματος είναι καλός, το τιμόνι έχει κάποια αίσθηση και τα φρένα είναι εξαιρετικά για τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Η συμπεριφορά του είναι μονοκόμματη και υποστροφική αλλά με μεγάλα περιθώρια πριν να εμφανιστεί η υποστροφή. Σίγουρα δεν έχει τη χαρά που μπορείς να πάρεις από ένα Focus ή ένα Fiesta π.χ .

      Αν θα το ξαναγόραζα σήμερα; Στα 28,5K που έφτασε η τιμή του σίγουρα όχι. Για τα 26,5 όμως που έδωσα τέλος Φεβρουαρίου, θεωρώ ότι άξιζε τον κόπο. Ξέρω ότι για τους περισσότερους το αυτοκίνητο αυτό θα έπρεπε να έχει και DSG, αντικειμενικά ίσως να είναι και το σωστό, όμως υποκειμενικά ήταν κάτι που δεν ήθελα. Για τους 150 ίππους και τους πολλαπλούς που αυτοί φέρνουν μαζί σίγουρα τα ήθελα κι εγώ, όμως τα σχεδόν 5k παραπάνω που ζητούσαν μου έπεφταν πολύ βαριά στο στομάχι.

      Εφόσον το παραπάνω κείμενο δεν αφορά SUV, αυτόματο και υβριδικό καταλαβαίνω ότι δεν έχουν φτάσει και πολλοί μέχρι εδώ, οπότε να είστε καλά όσοι τα καταφέρατε 😊

      Εξαιρετική επιλογή κύριε!

      Ούτε εγώ προτιμώ τα ψηλά!
      Έχει πήξει το μάτι μας με τα suv & τα τύπου jeep.
      Επίσης αν είναι δυνατόν να πληρώσω & κάτι παραπάνω για να μην έχει οθόνη στο κέντρο του ταμπλό!

      Golf! Τα έχει όλα. & ατμοσφαιρικό μοτέρ.
      Μια ας πούμε "συντηρητική" επιλογή που & εμένα θα ήταν η πρώτη επιλογή αν διάλεγα αυτοκίνητο τώρα.

      Να το απολαύσετε!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971

    Latest posts made by bill971

    • RE: VW Golf MK 8

      @shumakos said in VW Golf MK 8:

      Ας γράψω δύο λόγια για το Golf 8.5 μιας και έχω κλείσει 6 μήνες μαζί του. Βέβαια μιας και μιλάμε για Golf με χειροκίνητο κιβώτιο και το 15άρι μοτέρ των 116hp στο επίπεδο εξοπλισμού More δεν ξέρω αν ενδιαφέρουν κάποιον οι επόμενες αράδες 🙂 .

      Καταρχήν ο λόγος που το προτίμησα ήταν γιατί 1. μου φάνηκε vfm για VW (όταν το αγόρασα, γιατί τώρα έχει τσιμπήσει 2Κ πάνω σε τιμή...) και 2. γιατί όταν μπήκα και κάθησα μέσα μου έδωσε την αίσθηση εκείνου του ρούχου ή του παπουτσιού που έχεις βολευτεί και το αγοράζεις ξανά και ξανά όταν φθείρεται. Προέρχομαι από Fiesta Mk8 πρόσφατα και Leon II πιο πριν. To Golf λοιπόν είναι τόσο όσο χρειάζομαι σε διαστάσεις, ώστε να καθήσουν τέσσερις άνετα με εμένα οδηγό (1,85 μακρυκάνης) και ο χώρος αποσκευών τόσος όσος χρειάζεται μία μικρή οικογένεια που όμως δεν έχω. Και αυτά σε ένα αμάξωμα μαζεμένο που χωράει παντού και δεν είναι είναι SUV. Αλλά αυτά είναι γνωστά, γιατί έτσι είναι το Golf χωραταξικά από την 3η γενιά του τουλάχιστον και μετά.

      H αίσθηση οδήγησης, αν εξαιρέσει κανείς τις οχλήσεις από τα διάφορα συστήματα "προστασίας" - πονοκεφαλιάσματος του οδηγού, σε φέρνει πίσω στο 2015. Δε νομίζω ότι ένα Golf MK7 1,4 tsi είναι πολύ διαφορετικό αν και δεν το έχω οδηγήσει. Είναι λίγο vintage με το χειροκίνητο σασμάν ειδικά. Το εσωτερικό είναι μουντό και το σώζει η φάσα απομίμησης μετάλλου στο ταμπλό μαζί με τον ανοιχτόχρωμο ουρανό. Για εμένα το σώζουν και οι γκρι ταπετσαρίες με την ύφανση που θυμίζει τουίντ, αλλά δεν πρέπει νε είμαστε πολλοί που μοιραζόμαστε την ίδια άποψη. Τη νύχτα όμως οι κρυφοί φωτισμοί το κάνουν αρκετά εντυπωσιακό. Το γεγονός ότι αρκετές δευτερεύουσες λειτουργίες γίνονται με διακόπτες αφής προσωπικά μου αρέσει γιατί δημιουργεί μία αφαιρετική ατμόσφαιρα. Τα sliders για το ηχοσύστημα και το clima συνηθίζονται πολύ γρήγορα, ενώ είναι πολύ σημαντικό ότι το τιμόνι γύρισε στα κλασσικά πατροπαράδοτα κουμπιά. Η απενεργοποίηση των "συστημάτων ασφαλείας" ευτυχώς είναι εύκολη, γιατί μπαίνεις στο μενού άμεσα με ένα κουμπί και σβήνεις ό,τι θέλεις. Λίγο μεγαλύτερος μπελάς από τα Renault-Dacia, αλλά πιο άμεσο από πολλούς άλλους.

      Το μοτέρ είναι μία σπάνια περίπτωση βασικού θερμικού κινητήρα στη μικρομεσαία κατηγορία. Καταρχήν έχει κυβικά και 4 κυλίνδρους. Είναι καλά συνδυασμένος με το κιβώτιο. Οι 3 πρώτες σχέσεις είναι κοντές για να τον βοηθήσουν με ταχύτητες πόλης και οι επόμενες 3 "απλώνουν". Χαρακτηριστικά η 5η δείχνει κοντερίσια πάνω από 40km/ 1000 rpm και η 6η πάνω από 50! Αυτό σημαίνει ας πούμε ότι σε ανηφόρες "τύπου Αρτεμισίου" μπορεί να χρειαστεί κατέβασμα σε 5η αν είναι φορτωμένο, όμως και πάλι ανεβαίνει άνετα και με περιθώριο επιτάχυνσης αν και έχει λιγότερες από 3000 rpm με 120 στο κοντέρ. Οδηγικά έχει ροπή σχεδόν από το ρελαντί, κάνει ένα πολύ ευχάριστο και διακριτικό ηχητικό γρέζι από την εξάτμιση μεταξύ 2000 και 4500, όπου και έχει πολύ ωραίο τράβηγμα, ενώ μετά τις 5000 κάνει μόνο θόρυβο χωρίς να δίνει τίποτα παραπάνω. Η κατανάλωσή του κυμαίνεται από χαμηλά 4άρια σε χαλαρό επαρχιακό με 4ες-5ες και 80-90 km/h, ψηλά 5άρια σε ταξίδι με 130 ενώ μέσα στην πόλη με χοντρό μποτιλιάρισμα και Clima μπορεί να ξεπεράσει τα 8.

      Όντας η έκδοση Μore που φοράει 225/45/17, η πρόσφυση (ελκτική και πλευρική) είναι πολύ καλή. Η ανάρτηση με τον ημιάκαμπτο πίσω είναι άνετη σε όλες τις περιπτώσεις, εκτός από τα διαμήκη χαντάκια όπου τραντάζεται και περνάει το χτύπημα σχεδόν αυτούσιο στο εσωτερικό. Στην άνεση βοηθούν και τα καθίσματα. Είναι μαλακά με μεγάλο έδρανο και πλάτη και, παρότι δεν τους φαίνεται με το μάτι, καλή πλευρική στήριξη. Ο έλεγχος του αμαξώματος είναι καλός, το τιμόνι έχει κάποια αίσθηση και τα φρένα είναι εξαιρετικά για τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Η συμπεριφορά του είναι μονοκόμματη και υποστροφική αλλά με μεγάλα περιθώρια πριν να εμφανιστεί η υποστροφή. Σίγουρα δεν έχει τη χαρά που μπορείς να πάρεις από ένα Focus ή ένα Fiesta π.χ .

      Αν θα το ξαναγόραζα σήμερα; Στα 28,5K που έφτασε η τιμή του σίγουρα όχι. Για τα 26,5 όμως που έδωσα τέλος Φεβρουαρίου, θεωρώ ότι άξιζε τον κόπο. Ξέρω ότι για τους περισσότερους το αυτοκίνητο αυτό θα έπρεπε να έχει και DSG, αντικειμενικά ίσως να είναι και το σωστό, όμως υποκειμενικά ήταν κάτι που δεν ήθελα. Για τους 150 ίππους και τους πολλαπλούς που αυτοί φέρνουν μαζί σίγουρα τα ήθελα κι εγώ, όμως τα σχεδόν 5k παραπάνω που ζητούσαν μου έπεφταν πολύ βαριά στο στομάχι.

      Εφόσον το παραπάνω κείμενο δεν αφορά SUV, αυτόματο και υβριδικό καταλαβαίνω ότι δεν έχουν φτάσει και πολλοί μέχρι εδώ, οπότε να είστε καλά όσοι τα καταφέρατε 😊

      Εξαιρετική επιλογή κύριε!

      Ούτε εγώ προτιμώ τα ψηλά!
      Έχει πήξει το μάτι μας με τα suv & τα τύπου jeep.
      Επίσης αν είναι δυνατόν να πληρώσω & κάτι παραπάνω για να μην έχει οθόνη στο κέντρο του ταμπλό!

      Golf! Τα έχει όλα. & ατμοσφαιρικό μοτέρ.
      Μια ας πούμε "συντηρητική" επιλογή που & εμένα θα ήταν η πρώτη επιλογή αν διάλεγα αυτοκίνητο τώρα.

      Να το απολαύσετε!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • RE: Χρώμα για toyota yaris hybrid

      Καλησπέρα.

      Έχω δύο αυτοκίνητα & τα δύο λευκά.
      Ένα Toyota του 2008 & ένα Nissan του 2015.
      To Toyota δεν έχει πρόβλημα με τις κουτσουλιές. Δε μένουν σημάδια. Σε αντίθεση με το Nissan που από τον πρώτο χρόνο μου έμεναν σημάδια από τις κουτσουλιές.

      Θεωρώ ότι είναι πιο ασφαλή χρώματα με την έννοια ότι φαίνονται έντονα το βράδυ. Σε αντίθεση με τα σκούρα ή τα γκρίζα χρώματα.

      Μη βάλεις σκούρες μεμβράνες μπροστά. Όταν πας να παρκάρεις βράδυ δε βλέπεις τίποτα. Πρέπει να κατεβάζεις το παράθυρο για να βλέπεις τον καθρέπτη. Όταν βρέχει άστα!

      Με το καλό να το πάρεις & να το απολαύσεις.

      Εδώ θα διαβάσεις χίλιες γνώμες!
      Διάβασέ τις όλες προσεκτικά & επέλεξε αυτό που θες ΕΣΥ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • RE: Αγορα μεταχειρισμενου 2024

      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/343125608-nissan-note
      Καλησπέρα.
      Θα το έπαιρνα χθες!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • RE: Corolla cross ή κάτι άλλο;

      @caro-0 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:

      Επανέρχομαι, έκανα Test drive το zs max hybrid+ αλλά δεν ενθουσιάστηκα.

      Το βάσανο που για αυτή προορίζεται και θα το οδηγεί σε καθημερινή χρήση με τα παιδιά δεν το έκανε test drive αλλά όταν το είδε την ξένισε το μέγεθος.

      Λέει ότι της φαίνονται πολύ κυριλέ (παπουδε από ότι κατάλαβα) και λόγω μεγέθους.

      Δεν της αρέσουν τα μεγάλα suv. Και για το corolla cross τα ίδια λέει, ότι της φαίνεται τεράστιο.

      Στο τέλος το πιο πιθανό είναι να καταλήξουμε corolla cross, η τελική κουβέντα είναι δική μου.

      Αλλά επειδή θέλει να της δώσω και άλλες επιλογές εκτός corolla cross, της έδειξα το lbx και της άρεσε πολύ και λόγω μεγέθους αλλά και εμφανισιακά.

      Το θέμα είναι ότι της εξηγώ ότι είναι μικρό αλλά θα πάμε να το δούμε από κοντά.

      Έχω καταλάβει ότι κολλάει περισσότερο στο συνολικό ύψος στο πως της φαίνονται. Βλέπει στο δρόμο αυτοκίνητα ίδιου μήκους αλλά με χαμηλό συνολικός ύψος και της φαίνονται οκ.

      Της αρέσουν και τα hatch και τα sedan.

      Της αρέσει πολύ το puma αλλά δεν πάω πάλι σε 3κιλυνδρο με ιμάντα μέσα στο λάδι (αν είναι έτσι ακόμα) , και δεν ρισκάρω αυτόματο 2πλο συμπλεκτο. Θέλει απαραίτητα αυτόματο

      Σκέφτηκα ακόμα να δούμε ford focus active που έχει απόσταση 16 cm με 1.5 diesel και auto 8 speed με μετατροπέα ροπής. Στα 29 κάτι νομίζω βγαίνει.

      Πως σας φαίνεται;

      Έχει ακόμα ανεξάρτητη το active;

      Ο 1.5 diesel είναι psa;

      Από βλάβες τι έχετε ακούσει;

      Το μόνο που θέλω να δω από κοντά είναι ο χώρος αποσκευών που φαίνεται μικρός στα χαρτιά.

      Πιστεύω ότι αν το οδηγήσω θα μου αρέσει αλλά και της ίδιας.

      Έχετε να προτείνεται κάτι άλλο;

      Συμφωνώ για το Focus diesel.
      Εγώ θα κοιτούσα το VW taigo & το VW golf σε ατμοσφαιρικό 1500 τετρακύλινδρο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • RE: Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου

      @georgemit said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:

      i30 tourer 1.5 με τα 96 ατίθασα;
      Μα καλά που ζούμε; Στον μεσαίωνα; (με φωνή Κουτσούμπα)

      i30 tourer 1.5 140 N line να γουστάρει. 😎
      Αν υπήρχε όταν πήρα το δικό μου θα το έβλεπα πολύ σοβαρα. Δε το έφερναν τότε, ήθελε ειδική παραγγελιά.

      Όταν ήμουν νεαρός, έτρεχα με το αυτοκίνητό μου χωρίς αύριο.
      Αφού την έβγαλα καθαρή...τώρα όντας σε θέση όπως του φίλου που ψάχνει για αυτοκίνητο, δεν περνάω τα 120 στη εθνική & εννοείται ότι ούτε μέσα στην πόλη τρέχω.
      Με γυναίκα & παιδιά δεν πας πλέον το αυτοκίνητο τάπα.
      Επιπλέον βλέπω ότι αυτό έχει συνέπεια & στην κατανάλωση!

      Αν ήμουν εγώ, επειδή πλέον δε με ενδιαφέρουν οι επιδόσεις, θα πήγαινα καρφί για το i30 το ατμοσφαιρικό. Έχει & μια διαφορά τιμής σημαντική.

      Είναι & το Κορόλα το σεντάν το ατμοσφαιρικό, αλλά δε μου αρέσει σαν εμφάνιση & φτιάχνεται στους αγαπητούς γείτονες όποτε το απορρίπτω γι'αυτούς τους δύο λόγους.
      Τώρα ο καθένας έχει την αποψή του & τις προτεραιότητές του.
      Αλλιώς θα οδηγούσαμε όλοι το ίδιο αυτοκίνητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • RE: Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου

      @yonyan said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:

      Χαιρετίζω την παρέα!

      Μετά απο πολυ καιρο, ηρθε η ωρα να παρουμε αμαξι... Βλεπετε τα 2 παιδια μεγαλωσαν καπως (5 κ 3), οποτε το αξιοπρεπεστατο κατα τα αλλα Suzuki Swift 2008, αρχιζει και ειναι προβλημα!

      Η αληθεια ειναι οτι κασερι δν παιζει σε μεγαλο βαθμο, οποτε το μεγαλυτερο μερος θα ερθει απο χρηματοδοτηση/δανειοδοτηση. Ο μεγαλος προβληματισμος μας, εχει να κανει (προφανως) με τη επιλογη αναμεσα σε μεταχειρισμενο ή καινουργιο.... Καλως η κακως δν εχω εμπειρια απο αμαξια, καθως πριν το suzuki (επισης μεταχειρισμενο με λιγα ευρω), δν ειχα αλλο αμαξι, καθως εμενα εξωτερικο και δν χρειαζομουν αμαξι. Οποτε θεωρω δεδομενο, οτι οποιοδηποτε αμαξι και να παρω θα μου φανει διαστημοπλοιο....

      Αρχικα, νο1 κριτηριο ειναι οι χωροι! και καμπινα, αλλα κυριως πορτμπαγκαζ...
      Για αυτο το λογο, οι επιλογες
      σε κατηγοριες ειναι ειτε station wagon ειτε καποιο SUV ( μικρο λογω οικονομικων...)

      Στα sw, αυτο που εχω ξεχωρισει ειναι το megane, 2016+, το οποιο full extra παιζει καπου στα 15 ας πουμε χοντρικα. Απλως, δν εχει πολλα!! Ειναι πολυ μετρημενα αυτα που παιζουν στο car.gr. Εχει κανεις καλη εικονα για το συγκεκριμενο ? Προφανως παιζουν διαφορες κατηγοριες που μπορει να εχουν κ αλλη απαντηση, αλλα ειναι και αυτο ενα κομματι αποριας! Κοιταω πετρελαιο, και εχει ειτε το 1500 -115hp, ειτε το 1600 - 130hp. Αυτοματο/ χειροκινητο δν με απασχολει ιδιαιτερα.

      Στην αλλη κατηγορια, μου αρεσει το Kadjar, αλλα επισης δν βλεπω να "κινειται" γενικα.... Απο οτι εχω δει παιζει καπου στα 15-16κ για του 2016, και ανεβαινει στα 18-20κ για 2019...

      Ο δευτερος δρομος, ειναι το καινουργιο! Εκει αν παρω τη μεγαλη αποφαση, νμζ το μπατζετ θα κινηθει γυρω στα 25κ.
      Αυτα που εχω ξεχωρισει μεχρι τωρα ειναι το νεο Duster κυριως, με μεγαλη απορια αν αξιζει να περιμενω και να δωσω κατι εξτρα για το Bigster ( αν ισχυσουν οι φημες για την τιμη του)....

      Γενικα, μεσα στην Θεσσαλονικη το μεγαλυτερο μερος των διαδρομων, και κλασσικα καμια εκδρομη οπως ο μεσος Ελληνας... Τπτ ιδιαιτερο, καμια "βουνισια" ανησυχια κτλ.... Κ αυτος ειναι ο λογος που στο Duster πχ δν νμζ οτι εχει νοημα να παω στο 4Χ4....

      Συγνωμη για το σεντονι κ ευχαριστω εκ των προτερων!!

      Φυσικα, ειμαι ανοιχτος για οποιαδηποτε αλλη προταση/ιδεα! Και κυριως σε επιχειρηματα υπερ/κατα νεου/μεταχειρισμενου !!!

      Καλημέρα!
      Hyundai i30 tourer με τον ατμοσφαιρικό 1,5.
      Χώρους & μεγάλο χώρο αποσκευών που ζητάς & αξιοπιστία.
      Αν θες επιδόσεις, τότε Kia xceed.
      Πιστεύω όμως ότι το Hyundai θα σε καλύψει περισσότερο λόγω χώρου αποσκευών.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • RE: i30 1,5 ή 1,0 ή Peugeot 2008

      @realzeus said in i30 1,5 ή 1,0 ή Peugeot 2008:

      @dstou said in i30 1,5 ή 1,0 ή Peugeot 2008:

      Για πάνω από 20 χρόνια: το 1.500

      Πραγματικά δεν βλέπω λόγο για κάτι τέτοιο. Οι πιθανότητες να αστοχήσει η τουρμπίνα είναι ελάχιστες. Τα οφέλη της όμως θα τα βλέπεις κάθε μέρα.

      Καλησπέρα σας.
      Τα οφέλη είναι η κατανάλωση & οι επιταχύνσεις;
      Να σημειώσω ότι δεν ενδιαφέρεται για επιδόσεις.
      Οδήγηση αργή & εκνευριστική για μένα τουλάχιστον.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • i30 1,5 ή 1,0 ή Peugeot 2008

      Καλησπέρα!

      Φίλος ενδιαφέρεται για hyundai i30. Ή ατμοσφαιρικό 1,5 ή το χιλιάρι τούρμπο.
      Υβριδικά όχι.
      Αν γίνει υπέρβαση πάει για το απλό 2008.
      Οι χώροι καλύπτουν όσα χρειάζεται.
      Όσοι ξέρουν τα αυτοκίνητα, παρακαλώ τις γνώμες τους.
      Χρήση: Γύρω στα 10000 χιλιόμετρα το χρόνο. Πόλη & καμία εκδρομή εκτός. Φαβορί μέχρι τώρα το i30 1,5.
      Θα μείνει μαζί του πάνω από 20 χρόνια. Δηλαδή γάμος!😊

      Ευχαριστώ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • RE: Επιλογή αυτοκινήτου για ζευγάρι με ένα παιδί

      Καλησπέρα.
      Αφού θες ψηλό, με χαμηλή κατανάλωση, αυτόματο & με άνετο χώρο αποσκευών, νομίζω σε καλύπτει το 2008.
      Αρέσει & στις γυναίκες.
      27000+το αυτόματο ντήζελ & 24000 το βενζίνης με 100 άλογα.

      Εγώ αν έπαιρνα τώρα αυτοκίνητο θα αγόραζα το απλό 2008 βενζίνης.

      Σου εύχομαι ότι πάρεις να το απολαύσεις. & εσύ & η σύζυγος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • RE: Σε αναζήτηση νέου οικογενειακού

      Αφού σου αρέσει η tonale & αρέσει & στη σύζυγο, νομίζω ότι πρέπει να κλείσει το θέμα!!!😊
      Καλορίζικο!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr