@shumakos said in VW Golf MK 8:
Ας γράψω δύο λόγια για το Golf 8.5 μιας και έχω κλείσει 6 μήνες μαζί του. Βέβαια μιας και μιλάμε για Golf με χειροκίνητο κιβώτιο και το 15άρι μοτέρ των 116hp στο επίπεδο εξοπλισμού More δεν ξέρω αν ενδιαφέρουν κάποιον οι επόμενες αράδες
.
Καταρχήν ο λόγος που το προτίμησα ήταν γιατί 1. μου φάνηκε vfm για VW (όταν το αγόρασα, γιατί τώρα έχει τσιμπήσει 2Κ πάνω σε τιμή...) και 2. γιατί όταν μπήκα και κάθησα μέσα μου έδωσε την αίσθηση εκείνου του ρούχου ή του παπουτσιού που έχεις βολευτεί και το αγοράζεις ξανά και ξανά όταν φθείρεται. Προέρχομαι από Fiesta Mk8 πρόσφατα και Leon II πιο πριν. To Golf λοιπόν είναι τόσο όσο χρειάζομαι σε διαστάσεις, ώστε να καθήσουν τέσσερις άνετα με εμένα οδηγό (1,85 μακρυκάνης) και ο χώρος αποσκευών τόσος όσος χρειάζεται μία μικρή οικογένεια που όμως δεν έχω. Και αυτά σε ένα αμάξωμα μαζεμένο που χωράει παντού και δεν είναι είναι SUV. Αλλά αυτά είναι γνωστά, γιατί έτσι είναι το Golf χωραταξικά από την 3η γενιά του τουλάχιστον και μετά.
H αίσθηση οδήγησης, αν εξαιρέσει κανείς τις οχλήσεις από τα διάφορα συστήματα "προστασίας" - πονοκεφαλιάσματος του οδηγού, σε φέρνει πίσω στο 2015. Δε νομίζω ότι ένα Golf MK7 1,4 tsi είναι πολύ διαφορετικό αν και δεν το έχω οδηγήσει. Είναι λίγο vintage με το χειροκίνητο σασμάν ειδικά. Το εσωτερικό είναι μουντό και το σώζει η φάσα απομίμησης μετάλλου στο ταμπλό μαζί με τον ανοιχτόχρωμο ουρανό. Για εμένα το σώζουν και οι γκρι ταπετσαρίες με την ύφανση που θυμίζει τουίντ, αλλά δεν πρέπει νε είμαστε πολλοί που μοιραζόμαστε την ίδια άποψη. Τη νύχτα όμως οι κρυφοί φωτισμοί το κάνουν αρκετά εντυπωσιακό. Το γεγονός ότι αρκετές δευτερεύουσες λειτουργίες γίνονται με διακόπτες αφής προσωπικά μου αρέσει γιατί δημιουργεί μία αφαιρετική ατμόσφαιρα. Τα sliders για το ηχοσύστημα και το clima συνηθίζονται πολύ γρήγορα, ενώ είναι πολύ σημαντικό ότι το τιμόνι γύρισε στα κλασσικά πατροπαράδοτα κουμπιά. Η απενεργοποίηση των "συστημάτων ασφαλείας" ευτυχώς είναι εύκολη, γιατί μπαίνεις στο μενού άμεσα με ένα κουμπί και σβήνεις ό,τι θέλεις. Λίγο μεγαλύτερος μπελάς από τα Renault-Dacia, αλλά πιο άμεσο από πολλούς άλλους.
Το μοτέρ είναι μία σπάνια περίπτωση βασικού θερμικού κινητήρα στη μικρομεσαία κατηγορία. Καταρχήν έχει κυβικά και 4 κυλίνδρους. Είναι καλά συνδυασμένος με το κιβώτιο. Οι 3 πρώτες σχέσεις είναι κοντές για να τον βοηθήσουν με ταχύτητες πόλης και οι επόμενες 3 "απλώνουν". Χαρακτηριστικά η 5η δείχνει κοντερίσια πάνω από 40km/ 1000 rpm και η 6η πάνω από 50! Αυτό σημαίνει ας πούμε ότι σε ανηφόρες "τύπου Αρτεμισίου" μπορεί να χρειαστεί κατέβασμα σε 5η αν είναι φορτωμένο, όμως και πάλι ανεβαίνει άνετα και με περιθώριο επιτάχυνσης αν και έχει λιγότερες από 3000 rpm με 120 στο κοντέρ. Οδηγικά έχει ροπή σχεδόν από το ρελαντί, κάνει ένα πολύ ευχάριστο και διακριτικό ηχητικό γρέζι από την εξάτμιση μεταξύ 2000 και 4500, όπου και έχει πολύ ωραίο τράβηγμα, ενώ μετά τις 5000 κάνει μόνο θόρυβο χωρίς να δίνει τίποτα παραπάνω. Η κατανάλωσή του κυμαίνεται από χαμηλά 4άρια σε χαλαρό επαρχιακό με 4ες-5ες και 80-90 km/h, ψηλά 5άρια σε ταξίδι με 130 ενώ μέσα στην πόλη με χοντρό μποτιλιάρισμα και Clima μπορεί να ξεπεράσει τα 8.
Όντας η έκδοση Μore που φοράει 225/45/17, η πρόσφυση (ελκτική και πλευρική) είναι πολύ καλή. Η ανάρτηση με τον ημιάκαμπτο πίσω είναι άνετη σε όλες τις περιπτώσεις, εκτός από τα διαμήκη χαντάκια όπου τραντάζεται και περνάει το χτύπημα σχεδόν αυτούσιο στο εσωτερικό. Στην άνεση βοηθούν και τα καθίσματα. Είναι μαλακά με μεγάλο έδρανο και πλάτη και, παρότι δεν τους φαίνεται με το μάτι, καλή πλευρική στήριξη. Ο έλεγχος του αμαξώματος είναι καλός, το τιμόνι έχει κάποια αίσθηση και τα φρένα είναι εξαιρετικά για τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Η συμπεριφορά του είναι μονοκόμματη και υποστροφική αλλά με μεγάλα περιθώρια πριν να εμφανιστεί η υποστροφή. Σίγουρα δεν έχει τη χαρά που μπορείς να πάρεις από ένα Focus ή ένα Fiesta π.χ .
Αν θα το ξαναγόραζα σήμερα; Στα 28,5K που έφτασε η τιμή του σίγουρα όχι. Για τα 26,5 όμως που έδωσα τέλος Φεβρουαρίου, θεωρώ ότι άξιζε τον κόπο. Ξέρω ότι για τους περισσότερους το αυτοκίνητο αυτό θα έπρεπε να έχει και DSG, αντικειμενικά ίσως να είναι και το σωστό, όμως υποκειμενικά ήταν κάτι που δεν ήθελα. Για τους 150 ίππους και τους πολλαπλούς που αυτοί φέρνουν μαζί σίγουρα τα ήθελα κι εγώ, όμως τα σχεδόν 5k παραπάνω που ζητούσαν μου έπεφταν πολύ βαριά στο στομάχι.
Εφόσον το παραπάνω κείμενο δεν αφορά SUV, αυτόματο και υβριδικό καταλαβαίνω ότι δεν έχουν φτάσει και πολλοί μέχρι εδώ, οπότε να είστε καλά όσοι τα καταφέρατε 
Εξαιρετική επιλογή κύριε!
Ούτε εγώ προτιμώ τα ψηλά!
Έχει πήξει το μάτι μας με τα suv & τα τύπου jeep.
Επίσης αν είναι δυνατόν να πληρώσω & κάτι παραπάνω για να μην έχει οθόνη στο κέντρο του ταμπλό!
Golf! Τα έχει όλα. & ατμοσφαιρικό μοτέρ.
Μια ας πούμε "συντηρητική" επιλογή που & εμένα θα ήταν η πρώτη επιλογή αν διάλεγα αυτοκίνητο τώρα.
Να το απολαύσετε!