Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    B
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 2
    • Posts 121
    • Best 20
    • Groups 0

    Posts made by bill971

    • RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου

      Μια καλή επιλογή μεταχειρισμένου είναι το Nissan Micra diesel. Το τελευταίο.
      Με 40άρι ντεπόζιτο βγάζει 650-700 χιλιόμετρα & μένουν & 8-10 λίτρα.
      Σβέλτο, πολύ οικονομικό, αξιόπιστο, όμορφο, άσπαστο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου

      Vitara.-

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου

      Αφού σου έχει βγει αξιόπιστο & το γουστάρεις, κρατά το.
      Δε σε βλέπω απόλυτο. Απλά το σκέφτεσαι αν & όταν.
      Όταν προκύψουν υποχρεώσεις οικογενειακές, τότε βλέπεις που θα κινηθείς.
      Όταν επισκευάζεις μια ζημιά στο παλιό σου αυτοκίνητο, μετά το απολαμβάνεις σαν καινούργιο. Έχεις & ένα δέσιμο μαζί του, συνήθεια, κάθεσαι σε γνωστή θέση οδήγησης, οι αποστάσεις είναι οικείες κλπ.

      Τώρα & να κάνεις ένα μικρό τρακάρισμα πχ φανάρι, φτερό, προφυλακτήρας, τη βγάζεις καθαρή με λίγα σχετικά χρήματα.
      Αν σου συμβεί με καινούργιο αυτοκίνητο οι τιμές είναι πολύ ακριβές. Αισθητήρες, κολοκύθια κλπ.
      Είχα διαβάσει εδώ στο φόρουμ για να γυναίκα που χτύπησε το kona μπροστά, εκεί που έχει αυτή την ασχήμια με τα led & της είπαν 5000.00€.
      Θα αναγκαστείς να επωμιστείς αναγκαστικά το βάρος της μικτής ασφαλείας.

      & στην τελική δεν έχεις κανένα χρέπι.
      Αμαξάρα είναι.
      Παλιώνει αλλά δε σου βγάζει ζημιές.
      Αυτό & να του κάνεις ένα σημάδι, δεν τρέχει τίποτα.
      Αν είναι καινούργιο με τις ζελατίνες & συμβεί κάτι, έφυγες για τον καρδιολόγο!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου

      Αν θες να παντρευτείς ένα αυτοκίνητο, κοίτα προς Honda.
      Το Jazz. Ή το Crosstar.
      Είδα ένα σήμερα στο δρόμο. Στο χρώμα της μέντας
      Τι όμορφο!
      Αλλά είναι ένα ψηλό Jazz.
      Επομένως Jazz. Θα το οδηγούν & τα παιδιά σου.
      Βάλε τα όλα κάτω. Στο τέλος κερδίζει ο Ιάπωνας!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου

      Που υπερτερούν τα hatch:
      1/ Στήσιμο στο δρόμο.
      2/ Κατανάλωση
      3/ Ποιο φτηνά ελαστικά.
      4/ Καλύτερη αεροδυναμική.
      5/Τα προτιμώ & 'γω!

      Που υπερτερούν τα bsuv:
      1/ Καβαλάς άνετα πεζοδρόμια.
      2/ Πας λίγο ποιο άνετα σε χωμάτινες διαδρομές. Όχι όμως σαν κατσίκι.
      3/ Έχεις καλύτερο οπτικό πεδίο επειδή κάθεσαι πιο ψηλά.
      4/ Μόδα
      5/ Τραβάει τις γυναίκες πιο πολύ η φράση: "έχω τζιπ".

      Το clio είναι απίστευτα όμορφο αυτοκίνητο.

      Αν έπαιρνα τώρα αυτοκίνητο εγώ...η πρώτη μου επιλογή θα ήταν το Fabia & αν ανέβαινα κατηγορία το Golf.
      Επειδή είμαι petrolhead!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου

      Το Golf χωράει στο πάρκινγκ;
      Στη θέση σου, θα πήγαινα για testdrive του Golf & του Jazz.
      Άλλη κατηγορία, αλλά + & -.

      Το Golf είναι η γερμανικής σχολή, θα σου αρέσει πιστεύω λόγω BMW.

      Το Jazz θεωρώ ότι είναι ο ορισμός της αξιοπιστίας, της οικονομίας & είναι κατασκευασμένο στην Ιαπωνία.
      Δηλαδή δεν ασχολείσαι ούτε με καμένες λάμπες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου

      Kia Xceed;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου

      Καλησπέρα.
      Νομίζω ότι το Yaris Cross είναι μονόδρομος.
      Οικονομία, αξιοπιστία, ιαπωνικά μηχανικά μέρη, δεν είναι τυχαίο που έχει γεμίζει ο κόσμος από αυτά. Σε ότι αφορά φουλ υβριδικά, ψευτουβριδικά, είναι το καλύτερο.

      Επειδή σε κόβω όμως λίγο παραδοσιακό, όπως εμένα, δηλαδή βενζινοκίνητο, κοίτα & το skoda fabia 1,0 turbo.
      Νομίζω ότι είναι πολύ καλή περίπτωση.
      & σου μένουν & αρκετά στην τσέπη να τα φας άλλου.

      Είδα παρκαρισμένο ένα Peuqeot 308, το κοίταζα σας να έβλεπα τη Sydney Sweeney!
      Τι όμορφο όχημα, γραμμές...το κοίταζα γύρω γύρω & πρόσεχα μη με κοιτάνε οι περαστικοί & νομίσουν ότι θέλω να το κλέψω!
      Με το ντήζελ μοτέρ είναι πολύ καλό.
      Λόγω χώρου όμως απ'ότι λες δε σου κάνει η κατηγορία μεγέθους.

      Οπότε οι δύο πρώτες προτάσεις.
      Ότι & να πάρεις, να το απολαύσεις χωρίς προβλήματα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • RE: FIAT 600 SUV

      Ο γιος συναδέλφου μου δούλευε σε περιοδικό αυτοκινήτων.
      Τους έδωσαν ένα fiat 600 υβριδικό.
      Ανάβαν λαμπάκια από την αρχή.
      Το πήγαν στη αντιπροσωπεία για να το επιδιορθώσουν.
      Το πήραν, πάλι τα ίδια.
      Το είχαν παρατήσει στο πάρκινγκ του περιοδικού.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • RE: VW T-Cross

      @iceman7 said in VW T-Cross:

      Πρώτο σερβις σήμερα στο 1.0 116ps manual στα 14500 ύστερα από 1,5 χρόνο κατοχής.
      Έβγαλε μήνυμα το αυτοκίνητο και το τσέκαρα και από την εφαρμογή. Είχαμε συμπληρώσει λάδι στα 7500 χλμ.
      Κλείσιμο ραντεβού πριν από 10 ημέρες στην καρεντα στο Μαρούσι.
      Κόστος στα 215 για λάδια - φίλτρο.
      Φίλτρο καμπίνας 79 ευρώ (αλλά δεν είναι για ακόμα μου είπαν - στα 2 χρόνια)

      Έκπληξη τα τακάκια μπροστά που μου είπαν για αλλαγή γιατί έχουν 3000 χλμ περίπου ακόμα με κόστος 215 ευρώ !!!
      Απόρησα έντονα γιατί δεν έχω αλλάξει ποτέ 30 χρόνια τόσο νωρίς τακάκια. Σίγουρα δεν βοηθάει ο τρόπος που οδηγεί η γυναίκα το αμάξι αλλά είναι δυνατόν ;
      Ούτε στη Χ1 που είχα εγώ είχα ακούσει για τόσο νωρίς !!!

      Εσάς πως σας φαίνονται οι τιμές ;
      Τα τακάκια στα 14500 χλμ;

      Κάτι τέτοια βλέπω μαζί με το πόσο καταβόθρα είναι αστικά σε κατανάλωση το αμαξάκ που παρότι βολικό, την έχω κάνει χρυσή να το αλλάξουμε και τσακωνόμαστε.
      Με ένα ηλεκτρικό αυτά τα κόστη απλά δεν υπάρχουν για να μην πω για την τεράστια διαφορά σε κόστη μετακίνησης

      Ασχετο ποσό χάλια έκαναν το troc. Αχρείαστα μεγαλύτερο, άσχημο, χαμηλότερο και πλαστικιλα μέσα. Το προηγούμενο ήταν τέλειο. Φυσικά και αυτό πανάκριβο !

      Καλημέρα!
      Τι κατανάλωση έχετε στην πόλη;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • RE: Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.

      @bill971 said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:

      Καλησπέρα σας!

      Ευχαριστώ & πάλι για τις πολύτιμες γνώμες & τις συμβουλές σας.

      Έχω ένα yaris χιλιάρι δεύτερης γενιάς με 68 άγρια άλογα!

      Όταν έγινε η αγορά του, ο λόγος ήταν η όσο το δυνατό μεγαλύτερη απλότητα & οικονομία. Σε συνδυασμό με την αξιοπιστία.
      Πάω για 18 χρόνια συμβίωσης μαζί του.
      Πολύ ευχαριστημένος. Απολαμβάνω πραγματικά τα, λίγα, χιλιόμετρα που κάνω μαζί του. Περίπου 4000χλμ το χρόνο.

      Το προτιμώ από το άλλο αυτοκίνητο της οικογένειας & ας είναι πιο παλιό, αρκετά πιο αργό, χωρίς τα πολλά συστήματα ασφαλείας & λιγότερο οικονομικό στην κατανάλωση λόγω του ότι το βασικό όχημα είναι πετρελαιοκίνητο. Δε με νοιάζει γιατί η χρήση του είναι περιστασιακή & παίζει το ρόλο του γαϊδουριού.

      Για να μην πλατειάζω παρουσιάστηκε ένα πρόβλημα στον εγκέφαλο. Δεν μπορούσα να το κινήσω.
      Το πήγα με οδική σε ένα πολύ καλό μηχανικό εδώ στην Αθήνα, στο Περιστέρι. Καινούργιος εγκέφαλος 2000,00€ + πλεξούδα + σετάρισμα κλπ. Πάνω από 2000,00€ όλο το κοστούμι με αξία αυτοκινήτου το πολύ 4000,00€.
      Μεταχειρισμένος πιο φτηνός αλλά θα το ρίσκαρα.
      Η επόμενη επιλογή ήταν να ασχοληθεί κάποιος ηλεκτρονικός ,συνεργάτης, του μηχανικού για να τον επισκευάσει. Αν έφτιαχνε....αναμονή δύο μέρες.
      Εννοείται ότι αλλαγή εγκεφάλου δεν θα έκανα. Θα πήγαινα για άλλο αυτοκίνητο.
      Τελικά φτιάχτηκε με 80,00€!

      Οπότε, άδικα σας κούρασα....!

      Σε ότι αφορά το Swift τώρα, πήγα & το είδα. Καλό μου φάνηκε, δεν τρελάθηκα βέβαια.
      Η μεσαία έκδοση είχε 1500,00€ λιγότερο από το Vitara!
      Με τη φόρα που είχα πάρει θα αγόραζα τελικά το Vitara.

      Όμως επειδή η χρήση του μικρούλι yaris είναι βοηθητική & τη γλύτωσα με 80,00€ έφαγε άκυρο η αγορά.

      Οπότε αν επέλεγα κάτι, Θα ήταν το Vitara & ας ήταν λίγο πιο μεγάλο από τις επιλογές μου.

      Σας ευχαριστώ πολύ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • RE: Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.

      @harisma23 said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:

      @bill971 said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:

      Καλημέρα σε όλους!

      Ευχαριστώ πολύ για τις απόψεις σας.
      Το Fabia βγήκε οριστικά εκτός όπως & τα Hyundai μάλλον.
      Φαβορί προς το παρών το Swift.
      Θα πάω να το δω & να το οδηγήσω.

      Νομίζω ότι η απόφαση σου αυτή είναι (επιεικώς) πολύ επιπόλαια!
      Καλά κάνεις και παίρνεις γνώμες, αλλά η αγορά ενός αυτοκινήτου είναι ένα πολύ σημαντικό έξοδο και μια σοβαρή απόφαση για να την αφήσεις σε αγνώστους. Γιατί τελικά εδώ μέσα όλοι είμαστε (σε πολύ μεγάλο ποσοστό) άγνωστοι.
      Πήγαινε λοιπόν να κάνεις test drive σε όλα τα υποψήφια αυτοκίνητα και διαμόρφωσε προσωπική άποψη!

      Ευχαριστώ για τη γνώμη σου.

      Το Fabia απορρίφθηκε για λόγους αξιοπιστίας λόγω περιστατικών με φίλους & συγγενείς κατόχους αυτοκινήτων της Scoda.
      Τα Hyundai λόγω κατασκευής στην Τουρκία & λόγω των όχι ιδιαίτερα οικονομικών μοτέρ.
      Αυτό που έμεινε από την λίστα υπερίσχυσε λόγω Ιαπωνικής κατασκευής, οικονομίας στη χρήση, αξιοπιστίας & τιμής.

      Όπως είχα πει ψάχνω για όχημα πόλης.
      Πόσο να τρέξω εδώ μέσα; Με το ζόρι 80 άντε 100 σε σημεία που μπορείς να ανοίξεις.

      Ίσως σε μεταχειρισμένα να κοιτάξω το τελευταίο yaris 1000άρι ή 1500. Όχι υβριδικό.
      Αλλά μετά λέω...βάζω κάτι παραπάνω & παίρνω καινούργιο.
      Χωρίς να περνάω το αρχικό μπάτζετ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • RE: Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.

      Καλημέρα σε όλους!

      Ευχαριστώ πολύ για τις απόψεις σας.
      Το Fabia βγήκε οριστικά εκτός όπως & τα Hyundai μάλλον.
      Φαβορί προς το παρών το Swift.
      Θα πάω να το δω & να το οδηγήσω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.

      Καλησπέρα σας.

      Ενδιαφέρομαι για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου ατμοσφαιρικού.

      Οι επιλογές μου είναι: Scoda Fabia, Hyundai i20 ή Bayon, Suzuki Swift.

      Λόγω ισχυρότερης δομής & καλύτερων αποτελεσμάτων στα crash test κλείνω προς το Fabia. Έχει & προσφορά στην τιμή μέχρι τέλος Δεκεμβρίου.

      Έχει & μεγάλους χώρους σχετικά.

      Η χρήση του θα είναι για δεύτερο αυτοκίνητο & θα κινείται στην Αθήνα.
      Δε με απασχολούν οι επιδόσεις των ανωτέρω οχημάτων.

      Παρακαλώ τη γνώμη σας ή αν έχετε κάποια άλλη προτίμηση.
      Το μπάτζετ είναι μέχρι 18000 περίπου.

      Ευχαριστώ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @redonto said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @bill971 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Καλημέρα σας!

      Θέλω τη γνώμη σας παρακαλώ για δύο διαστάσεις ελαστικών.
      185/65/15 & 185/60/15

      Στο πρώτο φοράω BRIDJESTONE T005 88T TL 296,00€
      & στο δεύτερο MICHELIN PRIMACY 4 84H TL452,00€.
      Είναι φορεμένα πριν από δύο χρόνια τα πρώτα & πριν ενάμιση χρόνο τα δεύτερα.

      Η χρήση τους είναι μέσα στην πόλη. Ήπια χρήση & στις στροφές του Διονύσου λίγο πιο σβέλτα όταν δεν έχει κίνηση. Δεν τους πίνω το αίμα.

      Τα πρώτα είναι πολύ καλά μέχρι τώρα.
      Τα δεύτερα γλιστράνε. Συγκεκριμένα σε ελαφρά κατηφορικό δρόμο στεγνό με το πολύ 25 χιλιόμετρα, πάτησα απαλά το φρένο & άρχισε να μου γλιστράει.
      Σταμάτησα πολύ κοντά στο μπροστινό μου. Τρόμαξα! Το ABS λειτούργησε αλλά είχα & απόσταση από το μπροστινό όχημα πριν.
      Με τα BRIDJESTONE στο ίδιο σημείο δεν έχω κανένα πρόβλημα.
      Έγινε αλλαγή εμπρός πίσω στα ελαστικά αλλά ακόμη δεν έχω περάσει από το σημείο που γλυστρούσαν τα MICHELIN.

      Έχετε προτάσεις παρακαλώ για τις διαστάσεις αυτές;
      Ευχαριστώ πολύ!

      Πάντα έχεις πρόβλημα με το φρενάρισμα με τα primacy? Γιατί ψάχνομαι αυτό τον καιρό για λάστιχα και τα είχα στα υπόψιν, αλλά αν είναι να πληρώσουμε τόσα χρήματα κ να πάρουμε λάστιχο με θέμα στο φρενάρισμα, να τα βγάλω απ'την λίστα

      Καλησπέρα!

      Τώρα μπήκα στο θέμα & είδα το μήνυμά σας.

      Λοιπόν...δε δικαιολογείται σε τόσο καινούργιο λάστιχο αυτο που συμβαίνει.
      Άλλαξα τα μπρος πίσω & τώρα είναι μια χαρά.
      Αυτό όμως δε λέει τίποτα.
      Δηλαδή σε ενάμιση χρόνο θα έχω πάλι τα ίδια;
      Δεν τα ξαναβάζω.
      Έδωσα & 452,00€ τρομάρα τους.
      Ίσως Bridgestone ή Continental.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bill971
    • RE: Βάψιμο αυτοκινήτου χωρίς φούρνο

      Πριν από αρκετά χρόνια ένας υπάλληλος σε μια εταιρεία, δίπλα σε αυτή που εργαζόμουν, είχε ένα Renault 5. Παλιό μαύρο.

      Ξαφνικά τον είδα με ένα κουτί λαδομπογιά μαύρη, να το βάφει!

      Φαινόταν μετά οι πινελιές.

      Δεν είχε κανένα πρόβλημα όμως αυτός!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bill971
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @nickthetrib said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @bill971 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Καλημέρα σας!

      Θέλω τη γνώμη σας παρακαλώ για δύο διαστάσεις ελαστικών.
      185/65/15 & 185/60/15

      Στο πρώτο φοράω BRIDJESTONE T005 88T TL 296,00€
      & στο δεύτερο MICHELIN PRIMACY 4 84H TL452,00€.
      Είναι φορεμένα πριν από δύο χρόνια τα πρώτα & πριν ενάμιση χρόνο τα δεύτερα.

      Η χρήση τους είναι μέσα στην πόλη. Ήπια χρήση & στις στροφές του Διονύσου λίγο πιο σβέλτα όταν δεν έχει κίνηση. Δεν τους πίνω το αίμα.

      Τα πρώτα είναι πολύ καλά μέχρι τώρα.
      Τα δεύτερα γλιστράνε. Συγκεκριμένα σε ελαφρά κατηφορικό δρόμο στεγνό με το πολύ 25 χιλιόμετρα, πάτησα απαλά το φρένο & άρχισε να μου γλιστράει.
      Σταμάτησα πολύ κοντά στο μπροστινό μου. Τρόμαξα! Το ABS λειτούργησε αλλά είχα & απόσταση από το μπροστινό όχημα πριν.
      Με τα BRIDJESTONE στο ίδιο σημείο δεν έχω κανένα πρόβλημα.
      Έγινε αλλαγή εμπρός πίσω στα ελαστικά αλλά ακόμη δεν έχω περάσει από το σημείο που γλυστρούσαν τα MICHELIN.

      Έχετε προτάσεις παρακαλώ για τις διαστάσεις αυτές;
      Ευχαριστώ πολύ!

      περίεργο αυτό που λες για τα Michelin!!!
      Η εικόνα εδώ είναι ότι κρατάνε και καιρό και πολλά χλμ!!!
      Αλήθεια πόσα χλμ έχει πάνω του το κάθε σετ;
      Δεν ταιριάζει το ίδιο κάθε λάστιχο σε κάθε αμάξι, αλλά αφού είσαι ικανοποιημένος μπορείς να βάλεις Bridgestone και στο άλλο αυτοκίνητο ή πήγαινε σε falken zx320

      Το αυτοκίνητο που φοράει τα MICHELIN είναι το δεύτερο στην οικογένεια.
      Έχει λιγότερα από 6000 χιλιόμετρα από τότε που τοποθετήθηκαν.

      Το άλλο με τα BRIDJESTONE έχει κάνει περίπου 20000 χιλιόμετρα.

      Ευχαριστώ για την απάντηση!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bill971
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Καλημέρα σας!

      Θέλω τη γνώμη σας παρακαλώ για δύο διαστάσεις ελαστικών.
      185/65/15 & 185/60/15

      Στο πρώτο φοράω BRIDJESTONE T005 88T TL 296,00€
      & στο δεύτερο MICHELIN PRIMACY 4 84H TL452,00€.
      Είναι φορεμένα πριν από δύο χρόνια τα πρώτα & πριν ενάμιση χρόνο τα δεύτερα.

      Η χρήση τους είναι μέσα στην πόλη. Ήπια χρήση & στις στροφές του Διονύσου λίγο πιο σβέλτα όταν δεν έχει κίνηση. Δεν τους πίνω το αίμα.

      Τα πρώτα είναι πολύ καλά μέχρι τώρα.
      Τα δεύτερα γλιστράνε. Συγκεκριμένα σε ελαφρά κατηφορικό δρόμο στεγνό με το πολύ 25 χιλιόμετρα, πάτησα απαλά το φρένο & άρχισε να μου γλιστράει.
      Σταμάτησα πολύ κοντά στο μπροστινό μου. Τρόμαξα! Το ABS λειτούργησε αλλά είχα & απόσταση από το μπροστινό όχημα πριν.
      Με τα BRIDJESTONE στο ίδιο σημείο δεν έχω κανένα πρόβλημα.
      Έγινε αλλαγή εμπρός πίσω στα ελαστικά αλλά ακόμη δεν έχω περάσει από το σημείο που γλυστρούσαν τα MICHELIN.

      Έχετε προτάσεις παρακαλώ για τις διαστάσεις αυτές;
      Ευχαριστώ πολύ!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bill971
    • RE: VW Golf MK 8

      @a-d-p said in VW Golf MK 8:

      @bill971 said in VW Golf MK 8:

      @sabas_thess said in VW Golf MK 8:

      Ποίο μοτέρ του Golf είναι ατμοσφαιρικό;

      Ο κινητήρας 1500 κυβικά με τα 116 άλογα, ατμοσφαιρικός δεν είναι ή κάνω εγώ λάθος;

      https://www.volkswagen.gr/el/models/golf.html?---={"filter-service"%3A"%2F%3FengineType%3D%25CE%2592%25CE%25B5%25CE%25BD%25CE%25B6%25CE%25AF%25CE%25BD%25CE%25B7"}#configuration

      Βάση ισχύος θα μπορούσε να είναι και ατμοσφαιρικός, θα έπρεπε όμως να σε βάλει σε σκέψεις η ροπή των 220 Nm που φωνάζει turbo

      Έχεις δίκιο. Δεν είχα δει τη ροπή & νόμιζα ότι ήταν ατμοσφαιρικός.
      Δεν αλλάζει όμως η άποψή μου αν & θα προτιμούσα ατμοσφαιρικό.
      Πιστεύω ότι είναι μια εξαιρετική επιλογή αυτό το αυτοκίνητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • RE: VW Golf MK 8

      @sabas_thess said in VW Golf MK 8:

      Ποίο μοτέρ του Golf είναι ατμοσφαιρικό;

      Ο κινητήρας 1500 κυβικά με τα 116 άλογα, ατμοσφαιρικός δεν είναι ή κάνω εγώ λάθος;

      https://www.volkswagen.gr/el/models/golf.html?---={"filter-service"%3A"%2F%3FengineType%3D%25CE%2592%25CE%25B5%25CE%25BD%25CE%25B6%25CE%25AF%25CE%25BD%25CE%25B7"}#configuration

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill971
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 1 / 7
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr