Οκ. Η δημοσίευση που εκανα επισήμανση, όπως μου έχει επισημανθεί και να μην απαντώ ……εξαφανίστηκε. Μάλλον σβήστηκε με κάποιον τρόπο.
Φαντάζομαι πως εγώ δεν θα μπορώ να λέω για άλλα μέλη ‘’ξεφτιλισμένο ανθρωπάκι’’ περιγράφοντας τα.. σωστά;
Έψαξα λίγο και δεν βρήκα κάποια διαγραμμένη δημοσίευση στο Ελλάδα , εργασία , αμοιβές...
Είσαι σίγουρος ότι εξαφανίστηκε?
Τι να σου πω εγώ δεν την βλέπω. Ενώ έκανα ακριβώς ότι οδηγίες μου εδωσε η διαχείρηση.
Έχω δώσει λινκ όπου φαίνεται η δημοσίευση σε παράθεση μου, αλλά η πρωτότυπη δημοσίευση με την εξύβριση εάν ψάξω πιο πίσω έχει εξαφανιστεί. Δεν την βλέπω. Ενώ έχω κάνει και επισήμανση γεγονός που μου είπαν πως οδηγεί στο κλείδωμα της και ότι δεν μπορεί να σβηστεί μέχρι να εξεταστεί από τους συντονιστές/διαχειριστές.
Και δεν βλεπω και τοσο μεγαλα αλματα σε τεχνολογια και υποδομες
για την αυτονομια εισαι σωστος. Το εχω πει μαλιστα πολλες φορες οτι μην περιμενετε θαυμα στο θεμα αυτο και χαζομαρες για solid state μπαταριες που τωρα, απο στιγμη σε στιγμη ετοιμαζει η τογιοτα και θα βγουν σε αυτοκινητα των 20-30 χιλιαδων επιτρεποντας τους να διανυσουν 1000χλμ. Παραμυθια της χαλιμας.
Στο δευτερο σκελος ομως εχεις κανεις τεραστιο λαθος. Υπαρχει τεραστια βελτιωση στο θεμα των υποδομων. Μεσα σε 2 χρονια ανοιξαν tesla superchargers ιωαννινα και θεσσαλονικη, στα ΣΕΑ, οπου υπηρχαν μονο 50αρηδες, σε αρκετα σημεια προστεθηκαν και 150+ kw φορτιστες, ενω τυφλα σημεια (πχ πανω στην εγνατια) εχουν καλυφθει με περισσοτερους απο εναν φορτιστες και μαλιστα των 120+kw
Aν το 1/4 του στολου της χωρας ηταν ηλεκτρικο, ποσες εκατονταδες ακομα τετοιους φορτιστες θα χρειαζομασταν για να καλυφτουν οι αναγκες? Επισης, δεν ειναι μονο τα τεσλα ηλεκτρικα.
Εγω δεν αναφερομαι απλα στο να εχει βελτιωθει η κατασταση και απο 20 πχ φορτιστες στο εθνικο δικτυο να φτασαμε στους 50, αλλα στο τι χρειαζεται αν μεσα σε μια 5ετια θελουμε ενα μεγαλο μερος του στολου (πανω απο 20%) να ειναι ηλεκτρικο. Ε απο τετοιες υποδομες στην χωρα μας, που να καλυπτουν τοσο μεγαλες αναγκες, απεχουμε παρα πολυ.
ονειρα θερινης νυκτος. Δεν πας απο το 0.42% του στολου στο 25% μεσα σε μια 5ετια. Ειναι αδυνατον, ακομα και αν τα ηλεκτρικα οχηματα κοστιζαν 15-20χιλιαδες (που καποια ηδη τοσο κοστιζουν).
Αρμονικα και σταδιακα αυξανεται ο αριθμος των φορτιστων παρεα με τον αριθμο των ηλεκτρικων.
E αν σε μια 5ετια, οταν θα εχουν δηλαδη ηδη καμια δεκαετια στην αγορα της χωρας μας τα τεσλα και θα εχει κυκλοφορησει κι ενα πληθος ακομα ηλεκτρικων εκ Κινας αλλα και Ευρωπης, πολλα απ'τα οποια θα ειναι φτηνοτερα κι απ'τα φτηνοτερα μεκ, τα ηλεκτρικα δεν εχουν εστω ενα 10-15% μεριδιο στην αγορα, ποτε θα το εχουν, το 2050?
στην ελληνικη αγορα του μεσου ορου στολου 17 ετη; βαλε 2060 και βλεπουμε 🙂
Γιατί τι σου εγγυάται ότι θα είναι εδώ κάποιος σε 6 χρόνια να αναλάβει εγγυήσεις ?
Κανείς και τίποτα. Για αυτό, αυτά τα αμάξια ειναι για αγορά με ορίζοντα 2-3 ετών ή για λήζινγκ. Κανείς σώφρον άνθρωπος δεν αγοράζει DFGKSIEYNGLJS η όπως λέγονται τα διάφορα για να τα κρατήσει 10+ χρόνια. Άλλη χρήση το ένα, άλλη το άλλο.
Oμολογώ ότι με βάλατε σε έντονες σκέψεις και ενώ έτεινα προς MG, τώρα το σκέφτομαι ξανά. Η παράμετρος να κλείσει είναι κάτι που δεν είχα σκεφτεί δεδομένου του μεγέθους της SAIC.
Μα δεν μίλησα γιατην MG εγώ αλλά για τις άγνωστες.
Φανη, έτσι και το έβλεπες από κοντά, είμαι σίγουρος, ότι θα σου άρεσε και εσένα. Και δεν είμαι καν φαν της Alfa....
Θαμου άρεσε σίγουρα γιατι ειναι σε άψογη κατάσταση και θαυμάζω τους μερακλήδες αναθρώπους που συντηρούν έτσι τα παλιά αυτοκίνητα. Το συγκεκριμένο ειναι και ωραίο για τόσο παλιό, απλά δεν έχω κάποιον ανθουσιασμό, αυτό λέω.
Λοιπόν, έκανα για άλλη μία φορά ζυγοστάθμηση, η έβδομη πιθανόν, και το αποτέλεσμα ήταν χειρότερο από τις προηγούμενες. Το τρέμουλο έγινε πιο έντονο ελαφρώς, αλλά σε μεγαλύτερο εύρος ταχύτητας, από τα 100 μέχρι τα 150. Η ζυγοστάθμηση έγινε σε μηχάνημα που να έχει φλάτζα με μπουλόνια, αλλά το κεντράρισμα έγινε αποκλειστικά και μόνο από κονικά μπουλόνια, χωρίς το κέντρο της φλάτζας να χρησιμοποιηθεί για κεντράρισμα με το αντίστοιχο δαχτυλίδι. Δεν υπήρχαν δαχτυλίδια. Άρα κεντραρίστηκε όσο κεντραρίζεται από τα μπουλόνια και μόνο. Το αποτέλεσμα ήταν προκαθαρισμένα αποτυχημένο. Απογοητεύτηκα,δν ξανά ασχολούμαι μετά από αυτό,ως εδώ.
Forum για τα εκτός δρόμου οχήματα, διαδρομές και off-road αναζητήσεις
965
Topics
18811
Posts
Για αλλού πήγαινα και αλλού κατέληξα τελικά λόγω κάποιων αστάθμητων παραγόντων! Ήταν μια απόφαση της τελευταίας στιγμής να κατέβω στο Βαθύ Λακωνίας για να εξερευνήσω μια βυθισμένη πόλη που βρίσκεται εκεί. Δεν υπολόγισα όμως τον κακό καιρό που είχε ανακατέψει τη θάλασσα και θα ήταν μάταιη μια βουτιά. Παρολαυτά μέχρι εκεί κατάφερα να κάνω κάποιες χωμάτινες διαδρομές που είχα στοχέυσει για κάποια χρόνια.
Κατεβαίνοντας προς Γύθειο θα έστριβα δεξιά για να βγω στα Σκυφιάνικα από όπου θα ξεκινούσα τη χωμάτινη περιήγηση. Το Google maps μου πρότεινε μια σούπερ χωμάτινη παράκαμψη από το Τσαγκάρι.
Στο τέλος της χωμάτινης παράκαμψης. Στο βάθος οι νότιες απολήξεις του Ταϋγετου.
1.JPG
Από αυτήν την πλευρά διακρίνεται ο κύριος όγκος του Ταϋγετου και η Πυραμίδα.
2.JPG
Δε θυμάμαι καν που είναι αυτός ο φανταστικός οικισμός. Κοιτάω τον χάρτη και δε θυμάμαι από που με πήγε ακριβώς το gps. Κάποια στιγμή θα το βρω.
3.JPG
Έφτασα στα Σκυφιάνικα και κατευθύνθηκα προς τη Σκαμνίτσα. Η περιοχή αυτή είναι γενικά άγρια και όλα τα χωριά βρίσκονται σε φυσικές οχυρές τοποθεσίες. Εκεί κοντά στον Πολυάραβο διεξήχθη μια καθοριστική μάχη μεταξύ Μανιατών και Ιμπραήμ ο οποίος τελικά αναγκάστηκε να υποχωρήσει ξανά στην Τρίπολη.
4.JPG
Από τη Σκαμνίτσα μπήκα σε χωματόδρομο τον οποίον μπορείτε να διακρίνετε καλά στην προηγούμενη φωτογραφία
5.JPG
Η διαδρομή μέχρι την τοποθεσία Κόπραινα. Η διαδρομή δείχνει να μη χρησιμοποιείται για αρκετά χρόνια. Βαρέθηκα να πατάω πάνω σε ψηλά χόρτα στη μέση του δρόμου
Η διαδρομή συνέχισε στο ίδιο ύφος μέχρι το χωριό Σκαμνάκι. Ευτυχώς το έδαφος είναι σκληρό και η βλάστηση τριγύρω πυκνή και έχει ψιλοδιατηρηθεί ο δρόμος. Υπήρξαν και κάποια κομμάτια που έχουν καεί αλλά για Μάνη είδα απροσδόκητα πολύ πράσινο.
Το γραφικό Σκαμνάκι που πήρε το όνομά του από την ιδιαίτερη τοποθεσία του που μοιάζει με κάθισμα απο μακριά. Οι πρώτοι κάτοικοι του χωριού ήταν φυγάδες από την περιοχή της Σπάρτης, οι οποίοι το 1750 κατέφυγαν στο εκεί για να αποφύγουν τους διωγμούς των Τούρκων
6.JPG
Από το Σκαμνάκι συνέχισα χωμάτινα μέχρι τον οικισμό της Λαγκάδας που βρίσκεται ακριβώς πάνω στο δρόμο Γυθείου- Αρεόπολης. Και αυτή η διαδρομή παρατημένη με ψηλά χόρτα στη μέση του δρόμου.
Από τη Λαγκάδα πήγα στο Βαθύ όπως είπα και στην αρχή, όπου διαπίστωσα πως δεν άξιζε να βουτήξω στη βυθισμένη πόλη λόγω του ζόρικου καιρού. Έτσι κατευθύνθηκα προς Γύθειο και την παραλία Σελινίτσας (εκεί που βρίσκεται το γνωστό ναυάγιο) για να ανέβω χωμάτινα στο χωριό Λάγιο. Πολύ ωραία διαδρομή που ήθελα επίσης να κάνω.
Από εκεί γύρισα στον παραλιακό δρόμο Γυθείου-Σκάλας από εναλλακτική πολύ πιο βατή διαδρομή που κατέληξε στο Βαλτάκι.
Προς Βαλτάκι.JPG
Οι χωμάτινες διαδρομές που είχα σαν στόχους είχαν ολοκληρωθεί. Πεζοπορία με τη θερμοκρασία στους 33 βαθμούς και σε χαμηλά υψόμετρα δεν υπήρχε περίπτωση να κάνω εκεί κάτω. Θα έπρεπε να πάω στον Ταϋγετο για κάποια ανοιχτά μέτωπα που υπάρχουν αλλά η ώρα ήταν περασμένη και η προετοιμασία μου ανεπαρκής. Το καγιάκ πάντα το έχω μαζί αλλά ο καιρός ήταν απαγορευτικός για να το ρίξω οπουδήποτε από εκείνη την πλευρά. Εκείνη τη στιγμή σκέφτηκα αστραπιαία να μπω να δω τον καιρό από την πλευρά της Μεσσηνιακής Μάνης, μήπως ήταν καλύτερα εκεί. Πράγματι οι άνεμοι ήταν ασθενείς από εκείνη την πλευρά. Ίσως έπρεπε εξ'αρχής να σχεδιάσω κάτι στη Μεσσηνιακή Μάνη.
Γρήγορα λοιπόν επέστρεψα προς Γύθειο και Αρεόπολη για να κατέβω Οίτυλο και να βρεθώ στη Μεσσηνιακή Μάνη το συντομότερο.
8.JPG
Πηγαίνοντας προς την Αρεόπολη είδα μια πινακίδα την οποία πάντα προσπερνάω αλλά πάντα λέω ότι την επόμενη φορά που θα έχω χρόνο θα πάω να δω τι είναι αυτή η Ιερά Μονή Παναγίας Σπηλαιώτισσας. Γιατί στη Μάνη γενικά δεν υπάρχει κανένα μοναστήρι ή εκκλησάκι μέσα σε σπήλαιο. ΄΄Λες να είναι αυτή η μοναδική σπηλαιώδης μονή της Μάνης?'' Αναρωτιόμουν...
Η ωραία έκπληξη προσεγγίζοντας το μοναστήρι ήταν ότι τα τελευταία 3-4 km ήταν χωμάτινα
Προς Σπηλαιώτισσα 1.JPG
Άφιξη στο μοναστήρι της Παναγίας της Σπηλαιώτισσας. Μα δε φαίνεται να υπάρχει σπήλαιο πουθενά εδώ. ΄΄Λες τελικά να είναι το μοναδικό μοναστήρι που ονομάζεται Σπηλαιώτισσα ΧΩΡΙΣ να σχετίζεται με κάποιο σπήλαιο?΄΄ Γέλαγα μόνος μου! Τι άλλο θα δω σε αυτή τη χώρα?😂
10.JPG
Η κεντρική πόρτα ήταν κλειδωμένη και πήγα λίγο περιμετρικά μήπως βρω κάποια είσοδο ή μήπως δω κάποιο σπήλαιο για το οποίο φυσικά έδινα μηδαμινές πιθανότητες έτσι όπως έβλεπα το τοπίο. Τελικά βρήκα μια είσοδο και μπήκα μέσα στον προαύλιο χώρο.
13.JPG
Εντυπωσιακά κάποια θαλάσσια απολιθώματα που έχουν βρεθεί πέριξ της μονής και εκτίθενται. Ηλικίας 3-5 εκατομμυρίων ετών. H εποχή αυτή της Γης ονομάζεται Πλειόκαινος και πλέον εντάσσεται στην Πλειστόκαινο. Εννοείται οι λατινικές ονομασίες που χρησιμοποιούνται παγκοσμίως προέρχονται από την Ελληνική γλώσσα (Pliocene-Pleistocene- Πλειότερο=Περισσότερο, πλήρες και Καινός=Νέος)
14.JPG
Από την πίσω πλευρά διέκρινα κάτι σαν φαράγγι. Ώπα λέω εδώ είμαστε!
12.JPG
Κάποια σκαλιά κατέβαιναν προς τη μια πλευρά του φαραγγιού. Πλέον σιγουρεύτηκα πως υπάρχει κάποιο σπηλαιώδες εκκλησάκι.
15.JPG
16.JPG
Δεν έπεσα έξω. Πραγματικά θα ήταν απίθανο να μην υπάρχει κάτι που να παραπέμπει σε σπήλαιο. Το ανησυχητικό όμως είναι ότι μας έχω γενικά ικανούς για τέτοια γκάφα...
16,5.JPG
17.JPG
Οι αγιογραφίες δείχνουν αρκετά παλιές. Θα έλεγα ότι μάλλον η ιστορία τους τραβά πίσω στους Βυζαντινούς χρόνους. Δε βρήκα όμως πληροφορίες για αυτό το μοναστήρι.
18.JPG
Ήρθε η ώρα της επιστροφής.
11.JPG
Η διαδρομή είναι one way οπότε επέστρεψα από Γέρμα και σταμάτησα για φωτογραφία σε αυτό το μνημείο. Δεξιά ο Καπετάν Γέρμας και αριστερά ο Ηλίας Χιονάκος, ήρωες των Βαλκανικών πολέμων.
9.JPG
Από εκεί κατέβηκα Οίτυλο και τράβηξα βόρεια προς Καρδαμύλη.
19.JPG
Άφιξη στην Καρδαμύλη όπου ήθελα να ρίξω μια βουτιά για το γαμώτο! Το νησάκι με ενέπνευσε για να ρίξω το καγιάκ αλλά η ώρα ήταν περασμένη.
20.JPG
Τελικώς βρήκα μια ήρεμη τοποθεσία.
21.JPG
Τα νερά ήταν πεντακάθαρα και πολύ ζεστά! Δεν το περίμενα! Ευχαριστήθηκα μπανάκι, έφαγα κάτι πρόχειρο και τράβηξα το δρόμο της επιστροφής!
22.JPG
Ενώ κατά τη διάρκεια της εξόρμησης συνεχώς έλεγα πόσο λανθασμένη εκτίμηση και επιλογή είχα κάνει εκείνη τη μέρα, τελικώς η βόλτα ήταν απολαυστική, με νέες εικόνες και διαδρομές που δεν είχα κάνει. Φυσικά και αρκετή νέα γνώση που έλαβα για τα σημεία που είδα. Θα έλεγα πως έσωσα την εξόρμηση στο '90! Εντάξει μεταξύ μας, και μόνο τη διαδρομή μέχρι την Αρεόπολη να κάνει κάποιος και να επιστρέψει από Καρδαμύλη, θα δει κορυφαίες εικόνες. Είναι κάπως αστείο να λέω πως ''έσωσα'' την εξόρμηση. Και μόνο που βρέθηκα σε εκείνα τα μέρη έστω και σε μια μέρα θα έπρεπε να σταματάει εκεί η κουβέντα. Δυστυχώς μετά από τόσα χρόνια έχω γίνει άπληστος!😂
Forum για ό,τι έχει να κάνει με τους 2 τροχούς και το moto GP
662
Topics
15219
Posts
Καλημερα σε ολους και Χρονια Πολλα στους Κωσταδες / Ελενες !
Ηighlights απο τους αγωνες Dragster στην πιστα των Σερρων 2025 πριν 3 μερες.
Τι ειδαν τα ματακια μας με τους φιλους που πηγαμε παρέα απο Χρυσουπολη.
Ωτοασπιδες παρακαλω !!
Απολαυστε! Youtube Video