Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW T-ROC 2026
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. VW T-ROC 2026
    • 1
    • 2
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 30
    • 30 / 30
    Μελλοντικά Μοντέλα
    48
    596
    16057
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vdx @andya3 last edited by

      @andya3 said in VW T-ROC 2026:

      @vdx said in VW T-ROC 2026:

      @andya3 said in VW T-ROC 2026:

      @ataim said in VW T-ROC 2026:

      @andya3 said in VW T-ROC 2026:

      Δεν έχουν καλή ποιότητα συναρμογής τα Skoda, κι αυτή είναι η μεγάλη αδυναμία τους.

      Εγώ θα έλεγα ότι έχουν κατώτερη ποιότητα υλικών και σχεδίασης αλλά όχι κατώτερη συναρμογή.

      Το υβριδικό θα το δούμε όταν θα βγει. Αλλά επειδή λογικά θα αξιοποιεί το turbo, το μικρό με τα 140 άλογα θα είναι υπερ-αρκετό για όποιον κινείται κυρίως στην πόλη.

      Σωστά αλλά 200 > 140

      Λέγοντας ποιότητα συναρμογής, εννοώ ότι τα Skoda έχουν τακτικά τριξίματα, τα vw σπάνια και τα audi ποτέ.

      Για το υβριδικό η αντιστοιχία που έχω καταλάβει είναι:
      μικρό θερμικό μοτέρ 116ps γίνεται 140ps (?) με το fh
      μεγάλο θερμικό μοτέρ 150ps γίνεται 200ps (?) με το fh

      Με βάση το θερμικό μοτέρ το "μικρό" με τα 140ps θα είναι υπερ-αρκετό για όποιον κινείται κυρίως πόλη. Και εκτός πόλης από την εμπειρία μου, για όποιον δεν το κυνηγάει το αυτοκίνητο.

      Δεν έχω ακούσει για τριξίματα σε κανένα αυτοκίνητο του ομίλου τα τελευταία 10-15 χρόνια. Από skoda έχω μικρή εμπειρία με το scala και ήταν well build!

      Αν σου έκανε εντύπωση το Scala που είναι απ' τα χειρότερα του group σ' αυτό το θέμσ, σε Golf και T-Roc θα νομίζεις ότι μπήκες σε τανκς! 🙂

      Μου αρέσει πλ το golf mk7.5 άλλο που δεν έβρισκα καλή έκδοση σε φυσιολογική τιμή και βολεύτηκα με το 308. Ευτυχώς είναι αρκετά καλό για τα λεφτά που έδωσα οπότε συμβιβαστικά!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        super-t last edited by

        136 και 170 άλογα (100 kW/125 kW) λέει η VW για το πλήρως υβριδικό T-Roc.

        alt text

        Από εδώ (Γερμανικά).

        https://de.motor1.com/news/767918/volkswagen-t-roc-2025-sitzprobe/

        ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • ataim
          ataim @super-t last edited by ataim

          @super-t said in VW T-ROC 2026:

          136 και 170 άλογα (100 kW/125 kW) λέει η VW για το πλήρως υβριδικό T-Roc.

          Μας το χαλάς! Το μικρό έχει 96kw από τον θερμικό και μόλις 100kw; στο σύνολο. Πολύ συντηρητική προσέγγιση με την μπαταρία να προσθέτει μόνο 4kw? Σίγουρα θα έχει δυνατότητα για περισσότερα και είτε την εχουν περιορίσει είτε υποδηλώνουν την συνδυαστική ισχύ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            super-t last edited by super-t

            Αυτός που τα έφτιαχνε τα slides κάπου πάτησε λάθος νούμερα. 85 kW είναι η μικρή έκδοση (115 άλογα), όχι 96. Τα 96 kW είναι 130 άλογα.
            Εκτός και αν βάλουν ενδιάμεση ισχύ στον μικρό υβριδικό; Ποιος ξέρει.

            Γιατί αν ξεκινάνε από τα 115/150 το υβριδικό προσθέτει " απλά " αριθμητικά 20 άλογα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • ataim
              ataim last edited by

              Αυτό είναι, +20 από την μπαταρία.

              Που τα βρήκε ο Ματ τα 204? Πρέπει να έχουν μπερδέψει hp/kw/θερμικό/συνδυαστικά.

              V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • V
                vdx @ataim last edited by vdx

                @ataim said in VW T-ROC 2026:

                Αυτό είναι, +20 από την μπαταρία.

                Που τα βρήκε ο Ματ τα 204? Πρέπει να έχουν μπερδέψει hp/kw/θερμικό/συνδυαστικά.

                Αυτό!
                Όταν έγινε η πρώτη παρουσίαση παντού μιλούσαν για 136-170. Πρακτικά +20 άλογα από τον ηλεκτροκινητήρα!

                Στο 4:50 κάνει ξεκάθαρη αναφορά ο Τομας που έχει και καλύτερο access στην VW…
                Youtube Video

                P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  super-t last edited by super-t

                  204 θα είναι τα άλογα της διλιτρης έκδοσης.

                  2.0 eTSI and 1.5 Hybrid as new hybrid systems. In 2026, two new hybrid developments will make their debut in the T-Roc: a 2.0-litre turbocharged petrol engine with 48 V mild hybrid system (2.0 eTSI) and a 1.5-litre full hybrid (Hybrid). The new hybrid drives will also be available in two output levels: the new 2.0 eTSI is always coupled to the 4MOTION all-wheel drive in the T-Roc. The 2.0 eTSI 4MOTION with 150 kW (204 PS) will be launched first. Towards the end of next year, the new and even more powerful high-end flagship version of the SUV product line with this drive technology will follow: the T-Roc R 4MOTION developed by the premium performance brand Volkswagen R. Also in 2026, the two new 1.5-litre full hybrid engines with front-wheel drive and outputs of 100 kW (136 PS) and 125 kW (170 PS) will complement the range. The T-Roc engine range will thus consist of six versions – four with front-wheel drive and two with all-wheel drive, all equipped with automatic gearboxes.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    panormus772 @vdx last edited by

                    @vdx said in VW T-ROC 2026:

                    @ataim said in VW T-ROC 2026:

                    Αυτό είναι, +20 από την μπαταρία.

                    Που τα βρήκε ο Ματ τα 204? Πρέπει να έχουν μπερδέψει hp/kw/θερμικό/συνδυαστικά.

                    Αυτό!
                    Όταν έγινε η πρώτη παρουσίαση παντού μιλούσαν για 136-170. Πρακτικά +20 άλογα από τον ηλεκτροκινητήρα!

                    Στο 4:50 κάνει ξεκάθαρη αναφορά ο Τομας που έχει και καλύτερο access στην VW…

                    Άρα μοιάζει με (mild) hybrid σύστημα τύπου Stellantis και BMW

                    A S J 3 Replies Last reply Reply Quote 3
                    • A
                      andya3 @panormus772 last edited by

                      @panormus772 said in VW T-ROC 2026:

                      @vdx said in VW T-ROC 2026:

                      @ataim said in VW T-ROC 2026:

                      Αυτό είναι, +20 από την μπαταρία.

                      Που τα βρήκε ο Ματ τα 204? Πρέπει να έχουν μπερδέψει hp/kw/θερμικό/συνδυαστικά.

                      Αυτό!
                      Όταν έγινε η πρώτη παρουσίαση παντού μιλούσαν για 136-170. Πρακτικά +20 άλογα από τον ηλεκτροκινητήρα!

                      Στο 4:50 κάνει ξεκάθαρη αναφορά ο Τομας που έχει και καλύτερο access στην VW…

                      Άρα μοιάζει με (mild) hybrid σύστημα τύπου Stellantis και BMW

                      Νομίζω κάπως έτσι θα μοιάζει. Αρκεί να έχει ικανοποιητική ηλεκτρική αυτονομία στην πόλη για να μειώνεται η κατανάλωση.

                      Σε κίνηση στην εθνική, όταν θα λειτουργεί το turbo, δεν έχει πολλά να προσφέρει η μπαταρία. Ίσως να λειτουργεί σαν booster στις απότομες επιταχύνσεις για προσπεράσεις κλπ.

                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • S
                        super-t @panormus772 last edited by

                        @panormus772 said in VW T-ROC 2026:

                        ...

                        Άρα μοιάζει με (mild) hybrid σύστημα τύπου Stellantis και BMW

                        Να δεις που θα είναι μετενσάρκωση του συστήματος που είχε το Jetta πριν 12 χρόνια αλλά για το 2026.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vdx last edited by

                          Θα επιμείνω λίγο στην απουσία φυσικών διακοπών ή μάλλον την προσωρινή απουσία… καθώς θα επανέλθουν σε όλα τα μοντέλα του ομίλου με την έλευση του I.D 2 απλά δεν ήταν έτοιμα για να μπουν στο T-ROC. Αν θυμάμαι σωστά το αναφέρει και ο Τομας στο βίντεο.
                          Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν θα τοὺς επαναφέρουν στο μελλοντικό facelift.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • J
                            jamesd @panormus772 last edited by

                            @panormus772 said in VW T-ROC 2026:

                            @vdx said in VW T-ROC 2026:

                            @ataim said in VW T-ROC 2026:

                            Αυτό είναι, +20 από την μπαταρία.

                            Που τα βρήκε ο Ματ τα 204? Πρέπει να έχουν μπερδέψει hp/kw/θερμικό/συνδυαστικά.

                            Αυτό!
                            Όταν έγινε η πρώτη παρουσίαση παντού μιλούσαν για 136-170. Πρακτικά +20 άλογα από τον ηλεκτροκινητήρα!

                            Στο 4:50 κάνει ξεκάθαρη αναφορά ο Τομας που έχει και καλύτερο access στην VW…

                            Άρα μοιάζει με (mild) hybrid σύστημα τύπου Stellantis και BMW

                            Τα BMW δεν κουνάνε καθόλου ηλεκτρικά ενώ τα στελάντικα κουνάνε...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A d P
                              A d P moderator last edited by

                              Youtube Video

                              I EAT MILF AND COOKIES

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A d P
                                A d P moderator last edited by A d P

                                💯 χρόνια μπροστά είναι η άτιμη η VW 😝😁

                                Youtube Video

                                I EAT MILF AND COOKIES

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Μπράβο στην ΦΒ.

                                  Αφού τόσα χρόνια είχε φωτορυθμικα στο ταμπλώ να μην μείνει και το εξωτερικό του αυτοκινήτου παραπονεμενο ..

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                  Εμαθα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    andya3 last edited by

                                    Η vw πολύ πιθανό σε μια 5ετία από τώρα να είναι άλλη εταιρεία, προς το καλύτερο.

                                    Τρέχει πολλά project σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Κίνα για όλες τις νέες τεχνολογίες, κυρίως ηλεκτρικά αυτοκίνητα και αυτόνομη οδήγηση. Και προσπαθεί να μειώσει και το κόστος με εθελουσίες εξόδου προσωπικού και άλλα μέτρα.

                                    Χρειάζεται και λίγη τύχη βέβαια, γιατί τα λεφτά, τις ικανότητες και τη διάθεση επιτυχίας τα έχει.

                                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1
                                    • 2
                                    • 26
                                    • 27
                                    • 28
                                    • 29
                                    • 30
                                    • 30 / 30
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr