-
This post is deleted! -
This post is deleted! -
This post is deleted! -
This post is deleted! -
This post is deleted! -
This post is deleted! -
This post is deleted! -
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
@red_monster said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
Μια χαρά αυτοκίνητα είναι τα Toyota για όποιον τα παίρνει συνηδειτά για τα πλεονεκτήματα τους. Έχουν ακριβύνει πολύ όμως, όπως και τα υπόλοιπα βέβαια, και οι αδυναμίες τους πλέον χτυπάνε άσχημα.
Τα σύγχρονα τουοτα είναι κάτι παραπάνω από πολύ καλά, αν δε αναλογιστείς κανείς τι προσφέρουν είναι πολύ καλό ντιλ με τα συν και τα πλην τους.
Είναι καλό ντιλ για όποιον ψάχνει το ντιλ που δίνει η Toyota. Χαμηλό κόστος χρήσης στην πόλη, συντήρησης και μακροχρόνια αξιοπιστία.
Δεν είναι ισορροπημένα όμως σαν αυτοκίνητα, έχουν τρανταχτά + και - και αυξημένη πλέον τιμη αγοράς. Για όποιους επιζητούν τις ισορροπίες, όπως κι εγώ, δεν είναι καλό ντιλ.
To πιο βασικό είναι ότι γράφεις χιλιόμετρα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ότι δεν θα σκάσει η βλάβη.
Συνάδελφος με cooper μόλις έκλεισε διετία και έληξε η εγγύηση, δηλαδή το καλοκαίρι, του έβγαλε βλάβη (μηχανή δεν ξέρω λεπτομέρειες) αποτιμώμενη από γύρω στα 8Κ και κυκλοφορεί εδώ και ένα μήνα με το αυτοκίνητο της αδελφής του.
Φίλη με το troc diesel χιλιόμετρα μόνο εθνική λόγω τόπου διαμονής, δηλαδή η ελάχιστη φθορά για ένα αυτοκίνητο, με συνολικά χλμ. 30.000, συνεργείο με ζημιά 4Κ, εκτός εγγύησης και αυτή γιατί οι εργοστασιακές στα γερμανικά ήταν διετείς.
Ο κουνιάδος με το καινούργιο q3 εταιρικό leasing με το που παρέλαβε άναψε check engine, το επέστρεψε και πήρε την Χ2.
Το να λειτουργεί ένα αυτοκίνητο απροβλημάτιστα και να γράφει χλμ και να μην ζητά τίποτα είναι βασικό κριτήριο επιλογής και μέχρι στιγμής το cc έχει ξεπεράσει τα 45000 χλμ σε συνθήκες αστικής κίνησης και δεν έχει ανάψει ούτε λαμπάκι, δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι και δεν ασχολούμαι καθόλου με τα της λειτουργίας του πέραν της ετήσιας συντήρησης του.
Μόνο τα ev είναι πιο απροβλημάτιστα από toyotaΚαι εμένα το Corolla Sedan του 2003 έχει κάνει 450.000 χιλιόμετρα και ακόμα πάει. Τι σημαίνει αυτό ότι θα πρέπει να δώσουμε ένα νεφρό και κάτι ψιλά για να λέμε ότι οδηγάμε Toyota;
Γιατί έχεις αποκλείσει το αντίστοιχο σημερινό sedan που ξεκινάει από τα 22000€;
Βρίσκει το κεφάλι μου πίσω στην οροφή και είμαι 1.80. Που ενώ περιμένεις σε σχέση με 20 χρόνια πριν να έχουν βελτιωθεί οι χώροι... εδώ έχουν γίνει χειρότεροι. Στο hatchback η κατάσταση είναι τα ίδια χάλια. Άρα τι μένει; Το Corolla Cross που δεν έχει σχέση με το απλό Corolla αλλά οκ. Επίσης, θα ήθελα κινητήρα υβριδικό (όπως έχω στο yaris). Τα 22 που λες είναι βενζίνη. Υβριδικά πάμε +5000 ευρώ πάνω!
Αν θυμάμαι καλά,
το Corolla hatchback του 2004, 1400, 97 ίππους;;
το είχαμε αγοράσει 17500€ , έκδοση με αυτόματο κλιματισμό και το οδηγεί ακόμα η πεθερά μου (πρώην) . Τα 17000€ του 2004, υποθέτω ότι είναι πολύ περισσότερα από τα σημερινά 22000€, οπότε δεν το λες και ακριβό. Αν θέλεις όμως την τελευταία λέξη της υβριδικής τεχνολογίας θα πληρώσεις 5000€ παραπάνω.
Και πάλι όμως τα 26-27000€ είναι λιγότερα, νομίζω.Τώρα αν θέλεις να πάρεις trade suv θα πληρώσεις το νταβατζιλικι
όλων των εταιρειών.
Γιατί δεν νομίζω ότι κοστίζει 4-5000€ περισσότερα στην Toyota το cc.Η κουβέντα που έχει ανοίξει στο νήμα και οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν το καταλαβαίνουν, είναι το αν αξίζει το έκαστοτε μοντέλο της Toyota πλέον τα λεφτά του.
Δηλαδή, τα 27 χιλιάδες το corolla sedan hybrid βασική έκδοση και 30 χιλιάδες plus για την πιο πλούσια έκδοση. To corolla cross τις 30 χιλιάδες βασική έκδοση μέχρι 44 χιλιάδες για την φουλ. Και αντίστοιχα το Yaris από τα 22 χιλιάδες μέχρι τις 30 χιλιάδες για την φουλ! Διαλέξτε μοντέλα να τα λέμε όσο θέλετε. Οι τιμές έχουν ξεφύγει και πείτε ότι θέλετε εσείς για αξιοπιστίες κλπ. Και εγώ Toyota έχω και οδηγάω αλλά τα παράλογα που βλέπω γύρω μου τα λέω...
-
This post is deleted! -
This post is deleted! -
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
....
Δηλαδή, τα 27 χιλιάδες το corolla sedan hybrid βασική έκδοση και 30 χιλιάδες plus για την πιο πλούσια έκδοση. To corolla cross τις 30 χιλιάδες βασική έκδοση μέχρι 44 χιλιάδες για την φουλ. Και αντίστοιχα το Yaris από τα 22 χιλιάδες μέχρι τις 30 χιλιάδες για την φουλ! Διαλέξτε μοντέλα να τα λέμε όσο θέλετε. Οι τιμές έχουν ξεφύγει και πείτε ότι θέλετε εσείς για αξιοπιστίες κλπ. Και εγώ Toyota έχω και οδηγάω αλλά τα παράλογα που βλέπω γύρω μου τα λέω...
Ναι.
Toyota Motor Europe outperforms the market, posting record first half year sales of 635328 vehicles
Toyota Motor Europe (TME) vehicle sales up +1% year-on-year in the first half of 2025, gaining a market share of 7,3%
Toyota retained its position as 2nd best-selling car brand with all-time record sales of 591115 vehicles ... -
@super-t said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
....
Δηλαδή, τα 27 χιλιάδες το corolla sedan hybrid βασική έκδοση και 30 χιλιάδες plus για την πιο πλούσια έκδοση. To corolla cross τις 30 χιλιάδες βασική έκδοση μέχρι 44 χιλιάδες για την φουλ. Και αντίστοιχα το Yaris από τα 22 χιλιάδες μέχρι τις 30 χιλιάδες για την φουλ! Διαλέξτε μοντέλα να τα λέμε όσο θέλετε. Οι τιμές έχουν ξεφύγει και πείτε ότι θέλετε εσείς για αξιοπιστίες κλπ. Και εγώ Toyota έχω και οδηγάω αλλά τα παράλογα που βλέπω γύρω μου τα λέω...
Ναι.
Toyota Motor Europe outperforms the market, posting record first half year sales of 635328 vehicles
Toyota Motor Europe (TME) vehicle sales up +1% year-on-year in the first half of 2025, gaining a market share of 7,3%
Toyota retained its position as 2nd best-selling car brand with all-time record sales of 591115 vehicles ...Εμένα σαν καταναλωτή με ενδιαφέρουν οι πωλήσεις της Toyota ; Έχω ποσοστά και δεν το ξέρω; Αν πέσουν οι πωλήσεις της Toyota του χρόνου; Δεν θα αξίζουν πλέον τα αμάξια της; Τι επιχείρημα είναι αυτό με τις πωλήσεις;
-
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Αυτή η λογική θα σας φάει. Βούτυρο στο ψωμί της κάθε τουοτα για να γεμίζει τα ταμεία της.
Θα μας φάει όντως! Προσωπικά έχω αποδείξει με τις αγορές μου πως δεν έχω κόλλημα με καμιά μάρκα, όπως άλλοι που δείχνουν θρησκευτική πίστη σε ένα σήμα.
Οπότε ας πάμε στο τι είναι διαθέσιμο στην αγορά: το να αγοράσεις ένα αξιοπιστο αυτοματο 4κυλινδρο ηλεκτροκινούμενο 1800αρι που αποδίδει 140 ίππους, είναι κατά τη γνώμη σου χειρότερα, απ τα γαλλικά τρικύλινδρα 1200αρια τούρμπο με τα μέχρι 130 άλογα στις ακριβές εκδόσειςτης PSA ή τα τρικύλινδρα τουρμπάκια 1000αρια VAG στα φθηνότερα, καιτα 1500αρια με 150 ίππους στα ακριβότερα μοντέλα; Τα 1300αρια με 130 ίππους της Ρενω;
Δεν γράφω να υπερασπιστώ την τογιότα ή το αμάξι που αγόρασα, εξηγώ ότι το μηχανικό σύνολο που αγοράζεις αξίζει τα λεφτά του μέχρι την τελευταία δεκάρα.
Τώρα αν κάποιος θέλει να δώσει ένα 5χίλιαρο περισσότερα για να αγοράσει φλας με ανιμέησον και 30αρι προφίλ στα ελαστικά, με γεια του με χαρά του...
Το να πει κάποιος ότι "αυτό το αμάξι είναι άσχημο, δεν μου αρέσει" το καταλαβαίνω.
> Το να γράφει κάποιος ότι τζάμπα λεφτά δίνετε στη τογιότα, ότι είναι ψόφιο, ότι είναι θορυβώδες, είναι ξεκάθαρα και αντικειμενικά αντίθετο στη πραγματικότητα. Για όποιον συμβιώνει με το αυτοκίνητο, διαπιστώνει πως στη καθημερινότητα είναι συνολικά το πιο ήσυχο θερμικό που έχει οδηγήσει (δεν βάζω στη σύγκριση πχ μια καινούρια Μερσεντες των 60+ χιλιαδων ευρώ, λέμε για τη κατηγορία τιμής του). Για το vfm της αγοράς του, είναι αστείο να συζητάμε το αντίθετο. Και προσωπικά με τη χρήση που κάνω βρίσκω ανόητες και φήμες που έχουν καταφέρει να διασπείρουν περί δύναμης και ταχύτητας, όταν πχ αποφεύγω να το βάζω στο Power (όπως και στο Economy) γιατί είναι περισσότερο νευρικό απ όσο πρέπει και χάνεται ο αγχολυτικός του χαρακτήρας.Κάθε άλλο. Γι' αυτό και μιλάω με παραδείγματα. Και ναι χίλιες φορές το 1.2 της Πεζώ κι ας σκορπάει (που δεν) κάθε 20.000χλμ και να ταξιδεύω με αίσθηση αυτοκινήτου της εποχής που ζω.
Ασχολίαστα τα υπόλοιπα περί νευρικότητας και δύναμης. Όταν υποχρεωτικά θα πάτε σε σοβαρά αυτοκίνητα με πραγματική δύναμη, έστω και ηλεκτρικά, ας την ξανακάνουμε αυτή τη συζήτηση. Μέχρι τότε εγώ ακόμα ψάχνω τα 197 που δήλωνε η τουοτα για το δικό μου. Για τα 140 του 1800αριου...ο θεός και ψυχή σας αλλά ποιος είμαι εγώ για να κρίνω. Αν εσείς καλύπτεστε εμένα μου περισσεύει. Σημασία έχουν τα χρονόμετρα εξάλλου και όχι η όποια αίσθηση του καθενός.
-
Εγω δεν κατάλαβα, υποστηρίζει ο πιλιουρις ότι το ψηλό κορόλα ταξιδεύει με την ίδια ηχητική άνεση που ταξιδεύουν τα λοιπά ανταγωνιστικά μοντέλα ?
Όσοι έχουμε ταξιδέψει είμαστε τρελοί ή είμαστε κατά της φίρμας? -
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@super-t said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
....
Δηλαδή, τα 27 χιλιάδες το corolla sedan hybrid βασική έκδοση και 30 χιλιάδες plus για την πιο πλούσια έκδοση. To corolla cross τις 30 χιλιάδες βασική έκδοση μέχρι 44 χιλιάδες για την φουλ. Και αντίστοιχα το Yaris από τα 22 χιλιάδες μέχρι τις 30 χιλιάδες για την φουλ! Διαλέξτε μοντέλα να τα λέμε όσο θέλετε. Οι τιμές έχουν ξεφύγει και πείτε ότι θέλετε εσείς για αξιοπιστίες κλπ. Και εγώ Toyota έχω και οδηγάω αλλά τα παράλογα που βλέπω γύρω μου τα λέω...
Ναι.
Toyota Motor Europe outperforms the market, posting record first half year sales of 635328 vehicles
Toyota Motor Europe (TME) vehicle sales up +1% year-on-year in the first half of 2025, gaining a market share of 7,3%
Toyota retained its position as 2nd best-selling car brand with all-time record sales of 591115 vehicles ...Εμένα σαν καταναλωτή με ενδιαφέρουν οι πωλήσεις της Toyota ; Έχω ποσοστά και δεν το ξέρω; Αν πέσουν οι πωλήσεις της Toyota του χρόνου; Δεν θα αξίζουν πλέον τα αμάξια της; Τι επιχείρημα είναι αυτό με τις πωλήσεις;
Γράφεις για τις τιμές που πουλάει η Toyota. Και ότι είναι υψηλές κ.τ.λ.
Και βλέπουμε ότι η Toyota σε σχέση με πέρσι αύξησε της πωλήσεις της. Ότι είναι νούμερο 2 στην Ευρώπη σε πωλήσεις. Ότι παραγγέλνεις σήμερα και περιμένεις 6 μήνες να παραλάβεις (έτσι θυμάμαι από εδώ που έγραφαν).
Εσένα μπορεί να μην σου λένε τίποτα όλα αυτά, εμένα μου λένε ότι δεν προλαβαίνει να πουλάει και δεν έχει κανένα λόγο να μειώσει τις τιμές.
Οπότε αυτά τα νούμερα απαντάνε γιατί είναι εκεί που είναι οι τιμές της.
Τόσο απλά.
-
Ολοι οι υπέρμαχοι ισχυρίζονται οτι "έλα μωρέ τωρα ποιος θόρυβος?"..."πετάει το αμαξι με 140 ολακερα αλογα...δεν είμαστε εμείς τίποτα ΓΚΑΖΟΦΟΝΙΑΔΕΣ να θέλουμε παραπανω κι ας τα προσφέρουν οι άλλοι απλόχερα στα ίδια λεφτα."
-
This post is deleted! -
Σύμφωνα με την ADAC το Peugeot 3008 είναι 33% (για το μεγαλύτερο ποσοστών των αυτιών των οδηγών) πιο ήσυχο στα 130 χλμ/ωρα
Οπότε ναι ο Στεφαν και ο ακατανόμαστος έχουν δίκιο.
Μετά το ευχάριστο διάλειμμα του πανέμορφου ποστ μου, μπορείτε να συνεχίσετε το πάρτυ.
-
This post is deleted! -
@lap said in Toyota Corolla Cross:
Σύμφωνα με την ADAC το Peugeot 3008 είναι 33% (για το μεγαλύτερο ποσοστών των αυτιών των οδηγών) πιο ήσυχο στα 130 χλμ/ωρα
Οπότε ναι ο Στεφαν και ο ακατανόμαστος έχουν δίκιο.
Μετά το ευχάριστο διάλειμμα του πανέμορφου ποστ μου, μπορείτε να συνεχίσετε το πάρτυ.
69.6db @130km/h το cc
67.0 db @ 130km/h το 3008 1.2 βενζινηακομα και το e-3008 δεν εχει κατω απο 60db. Μηπως το μπερδευεις με καποιο αλλο αυτοκινητο;
ψαξτε "gerausch"
https://assets.adac.de/image/upload/Autodatenbank/Autotest/AT6449-peugeot-3008-12-hybrid-136-allure-e-dsc6/peugeot-3008-12-hybrid-136-allure-e-dsc6.pdfhttps://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/autokatalog/marken-modelle/toyota/toyota-corolla-cross/
Toyota Corolla Cross