Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT FORUM
    • 1
    • 2
    • 663
    • 664
    • 665
    • 666
    • 667
    • 668
    • 669
    • 670
    • 665 / 670
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    114
    13385
    153916
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator @ilias-a last edited by

      @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

      Καποιο λογο θα εχουνε, μπορει να ηθελαν να μεταβαλλουν το ρυθμο ταλαντωσης.

      Σιγά μην είχαν λόγο....έτσι τους βγήκε εκείνη την ώρα. Λες και για όλα τα άλλα failures, είχαν λόγο. Απλά έτσι έτυχε....σιγά μην ασχοληθούν παραπάνω...όχι οτι ξέρουν και να ήθελαν.

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      I alexandros-k 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • I
        ilias-a @fanis75 last edited by ilias-a

        @fanis75 said in PEUGEOT FORUM:

        @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

        Καποιο λογο θα εχουνε, μπορει να ηθελαν να μεταβαλλουν το ρυθμο ταλαντωσης.

        Σιγά μην είχαν λόγο....έτσι τους βγήκε εκείνη την ώρα. Λες και για όλα τα άλλα failures, είχαν λόγο. Απλά έτσι έτυχε....σιγά μην ασχοληθούν παραπάνω...όχι οτι ξέρουν και να ήθελαν.

        Φανη τα κoγκορτ Γαλλικα αεροπλανα ηταν, κορυφη στην εποχη τους, την τουρμπινα σε κινητηρα αυτοκινητου πρωτοι οι Γαλλοι την εβαλαν, υδροπνευματικη αναρτηση παλι δικη τους ηταν.
        Ναι μεν εχουν πολλες και τρομερες αστοχιες αλλα ειναι θεμα κοστους.

        C G fanis75 realzeus 4 Replies Last reply Reply Quote 3
        • K
          kkostask last edited by kkostask

          Όπως είχα γράψει και παλαιότερα, ειδικά οι δίσκοι πρέπει να είναι από ανακυκλωμένα κουτάκια αναψυκτικών…καμία αντοχή στον χρόνο. Στο 208 θέλουν αλλαγή κάθε 40κ. Η λύση απλή, aftermarket και ησυχάζεις. Από τα 120κ έφτασα στα 190 και είναι μια χαρά. Στο δε c4 από τα 25κ που στράβωσαν οι εργοστασιακοί, έβαλα σετ brembo και κράτησαν μέχρι τα 195κ

          L 1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • L
            lap last edited by lap

            Οι Γάλλοι είναι καλοί μηχανικοί. Τα στελεχοι και η νέα γενιά των συμβούλων marketing είναι κωλοπαιδα

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lap @kkostask last edited by lap

              @kkostask said in PEUGEOT FORUM:

              Όπως είχα γράψει και παλαιότερα, ειδικά οι δίσκοι πρέπει να είναι από ανακυκλωμένα κουτάκια αναψυκτικών…καμία αντοχή στον χρόνο. Στο 208 θέλουν αλλαγή κάθε 40κ. Η λύση απλή, aftermarket και ησυχάζεις. Από τα 120κ έφτασα στα 190 και είναι μια χαρά. Στο δε c4 από τα 25κ που στράβωσαν οι εργοστασιακοί, έβαλα σετ brembo και κράτησαν μέχρι τα 195κ

              Ναι αλλά μιας και τα περισσότερα είναι leasing βλέπεις πως υπάρχει κυκλική οικονομια

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • alexandros-k
                alexandros-k @fanis75 last edited by alexandros-k

                @fanis75 said in PEUGEOT FORUM:

                @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                Καποιο λογο θα εχουνε, μπορει να ηθελαν να μεταβαλλουν το ρυθμο ταλαντωσης.

                Σιγά μην είχαν λόγο....έτσι τους βγήκε εκείνη την ώρα. Λες και για όλα τα άλλα failures, είχαν λόγο. Απλά έτσι έτυχε....σιγά μην ασχοληθούν παραπάνω...όχι οτι ξέρουν και να ήθελαν.

                Για τα bmw εχει γινει ανακληση γιατι δεν επιαναν τα φρενα ομως, οχι για Peugeot
                Εχει αναφερει και ο γιατρος ο @kostis20 για εναν φιλο του που δεν ειχε καθολου φρενο σε καινουρια bmw . Οποτε κοιταξτε τα χαλια σας κι αφηστε τα σχολια για τους αλλους

                K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tjk last edited by

                  Δείχνει απίστευτη προχειρότητα, είναι βέβαιο ότι θα προκαλεί άνιση φθορά. Πάντως είναι πολύ φθηνότερο να κόψεις ένα κομμάτι με ευθείες κοπές από το να φορμάρεις σωστές καμπύλες. Κι από εκεί να βγάλουν οι γύφτοι

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kkostask @alexandros-k last edited by

                    @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                    @fanis75 said in PEUGEOT FORUM:

                    @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                    Καποιο λογο θα εχουνε, μπορει να ηθελαν να μεταβαλλουν το ρυθμο ταλαντωσης.

                    Σιγά μην είχαν λόγο....έτσι τους βγήκε εκείνη την ώρα. Λες και για όλα τα άλλα failures, είχαν λόγο. Απλά έτσι έτυχε....σιγά μην ασχοληθούν παραπάνω...όχι οτι ξέρουν και να ήθελαν.

                    Για τα bmw εχει γινει ανακληση γιατι δεν επιαναν τα φρενα ομως, οχι για Peugeot
                    Εχει αναφερει και ο γιατρος ο @kostis20 για εναν φιλο του που δεν ειχε καθολου φρενο σε καινουρια bmw . Οποτε κοιταξτε τα χαλια σας κι αφηστε τα σχολια για τους αλλους

                    Όταν πήρα την Ε46 αναγκάστηκα να διακόψω ταξίδι γιατί οι δισκόπλακες είχαν στραβώσει τόσο που ήταν σαν να μην έχω φρένα…..αυτό ήταν το δεύτερο ταξίδι που έκανα, στο πρώτο έμεινα στα διόδια από κολλημένο κλειστό θερμοστάτη….premium my ass που λένε….

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • K
                      kostis20 last edited by kostis20

                      Απίστευτο....Ειναι τραγικοί.
                      Προφανώς και εχουν λογο που το εκαναν .Γλυτώνουν λεφτά και κερδίζουν απο αναλώσιμα.
                      Μισά τακακια οι αθεόφοβοι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • C
                        criuser @ilias-a last edited by criuser

                        @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                        @fanis75 said in PEUGEOT FORUM:

                        @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                        Καποιο λογο θα εχουνε, μπορει να ηθελαν να μεταβαλλουν το ρυθμο ταλαντωσης.

                        Σιγά μην είχαν λόγο....έτσι τους βγήκε εκείνη την ώρα. Λες και για όλα τα άλλα failures, είχαν λόγο. Απλά έτσι έτυχε....σιγά μην ασχοληθούν παραπάνω...όχι οτι ξέρουν και να ήθελαν.

                        Φανη τα κoγκορτ Γαλλικα αεροπλανα ηταν, κορυφη στην εποχη τους, την τουρμπινα σε κινητηρα αυτοκινητου πρωτοι οι Γαλλοι την εβαλαν, υδροπνευματικη αναρτηση παλι δικη τους ηταν.
                        Ναι μεν εχουν πολλες και τρομερες αστοχιες αλλα ειναι θεμα κοστους.

                        Και είχαν και δισκόφρενα, όταν οι άλλοι είχαν σακκιά από άμμο.

                        Αστοχίες είχαν μόνο στον Πιουρ τεκ που ήταν λάθος σχεδιασμού.

                        Ο Πρινς ήταν η πρώτη προσπάθεια για ντάουν σάιζ και απευθύνθηκαν υποτίθεται στους ειδικούς τους Γερμανούς της Μπεμβέ και έβγαλαν την πατάτα, όπως έκαναν και με τους μικρούς τρικύλινδρους τους.

                        Για το ντίζελ, το πάχος της καδένας, είναι μικρό πρόβλημα, αφού αλλάζει εύκολα σε εγγύηση. Εκεί ήταν σφάλμα παραδοχών για τις φορτίσεις λογικά.

                        Δεν ασχολούμαι και με τα μηχανολογικά. 😊

                        Οπότε για τα τακάκια δεν έχω άποψη.

                        Θα ήταν ενδιαφέρον όμως να ακούγαμε την άποψη ενός ειδικού, γιατί η άποψη του φρενά μου φαίνεται απλοϊκή, όπως όλων των μαστόρων.

                        Αλλωστε στην οικοδομή είναι κλασσική μλκια να έχεις πρωτοβουλία μάστορα, που όταν πέφτει το κράξιμο, λέει .... σκέφτηκα....

                        Και εκεί πέφτει ο πέλεκυς...

                        Πληρώνεσαι για σκέφτεσαι, ή για φτιάχνεις αυτά που σου λένε αυτοί που πρέπει να σκέφτονται...

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • W
                          wantone @fanis75 last edited by

                          @fanis75 said in PEUGEOT FORUM:

                          @vagkirk said in PEUGEOT FORUM:

                          Δεν μπορεί, κάποια ειδική πατέντα - χρησιμότητα θα κρύβεται πίσω από αυτό που είδαμε, κάπως θα εξηγείται, αλλιώς μιλάμε για σκόπιμη απάτη.

                          Καμία απάτη και καμία πατέντα, απλά οι άνθρωποι δεν ξέρουν από τέτοια, άχρηστοι ειναι ρε συ, στην τύχη ό,τι γίνεται. Πιστεύεις ότι Γάλλοι και μηχανολογία πάνε μαζί!?!?! Μόνο για φαγητά, γλυκά και κρασιά ειναι τοπ. Από μηχανολογία, στην τύχη και ό,τι βγει όπως έχουμε δει!

                          Mαλλον πρεπει να διαβασεις λιγο. Τα ταμπουρα γαλλος τα σχεδιασε και ειχε και πατεντα για πολλα χρονια. Μια χαρα ειναι οι γαλλοι στα μηχανολογικα απλα δεν το εχουν με το να φτιαξουν μηχανηματα να δουλευουν για παντα, μετα απο μερικα χρονια τα παρατανε.

                          G 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            civil357 @fanis75 last edited by

                            @fanis75 said in PEUGEOT FORUM:

                            Πιστεύεις ότι Γάλλοι και μηχανολογία πάνε μαζί!?!?!

                            Εντάξει τώρα, εγώ από την άλλη θυμάμαι ότι όταν ξυπνούσαν και αποφάσιζαν να κατέβουν σε wrc (καθώς απείχαν όποτε ήθελαν) , απλά έκλειναν σπίτια με τη μία. Έ όλο και κάποια μηχανολογία θα κρύβονταν εκεί μέσα.

                            Τώρα βέβαια και αυτό το ξεφτιλίκι στο βίντεο , ντροπή απλά , αν δεν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος πέρα από κόστη ή εξαναγκασμός για αλλαγή δίσκου σε κάθε αλλαγή τακάκια.

                            Αναμένω απόψεις κατόχων , τι έχουν συναντήσει στο θέμα.

                            gatoz C 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                            • G
                              groover1972 @wantone last edited by

                              @wantone said in PEUGEOT FORUM:

                              @fanis75 said in PEUGEOT FORUM:

                              @vagkirk said in PEUGEOT FORUM:

                              Δεν μπορεί, κάποια ειδική πατέντα - χρησιμότητα θα κρύβεται πίσω από αυτό που είδαμε, κάπως θα εξηγείται, αλλιώς μιλάμε για σκόπιμη απάτη.

                              Καμία απάτη και καμία πατέντα, απλά οι άνθρωποι δεν ξέρουν από τέτοια, άχρηστοι ειναι ρε συ, στην τύχη ό,τι γίνεται. Πιστεύεις ότι Γάλλοι και μηχανολογία πάνε μαζί!?!?! Μόνο για φαγητά, γλυκά και κρασιά ειναι τοπ. Από μηχανολογία, στην τύχη και ό,τι βγει όπως έχουμε δει!

                              Mαλλον πρεπει να διαβασεις λιγο. Τα ταμπουρα γαλλος τα σχεδιασε και ειχε και πατεντα για πολλα χρονια. Μια χαρα ειναι οι γαλλοι στα μηχανολογικα απλα δεν το εχουν με το να φτιαξουν μηχανηματα να δουλευουν για παντα, μετα απο μερικα χρονια τα παρατανε.

                              Βασικά ο Gottlieb Daimler είχε τη θεωρία και ο Renault έκλεψε την ιδέα και την έκανε πράξη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • gatoz
                                gatoz @civil357 last edited by

                                @civil357 said in PEUGEOT FORUM:

                                @fanis75 said in PEUGEOT FORUM:

                                Πιστεύεις ότι Γάλλοι και μηχανολογία πάνε μαζί!?!?!

                                Εντάξει τώρα, εγώ από την άλλη θυμάμαι ότι όταν ξυπνούσαν και αποφάσιζαν να κατέβουν σε wrc (καθώς απείχαν όποτε ήθελαν) , απλά έκλειναν σπίτια με τη μία. Έ όλο και κάποια μηχανολογία θα κρύβονταν εκεί μέσα.

                                Τώρα βέβαια και αυτό το ξεφτιλίκι στο βίντεο , ντροπή απλά , αν δεν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος πέρα από κόστη ή εξαναγκασμός για αλλαγή δίσκου σε κάθε αλλαγή τακάκια.

                                Αναμένω απόψεις κατόχων , τι έχουν συναντήσει στο θέμα.

                                οταν τα εγραφα....
                                Textar 92283403 για δισκοπλακες και 2221801 τακάκι
                                οι μαμά αλλάχτηκαν 4 φορές μέχρι τα 45000km
                                Τέσσερις
                                Παλιά και για κάποιες εποχές δεν ήταν τόσο για τον μπέο,
                                πλέον δεν έχουν απλά κακή μηχανολογία, είναι μαλάκες. Ξεκάθαρα.

                                #milf-a-man

                                C 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • C
                                  criuser @civil357 last edited by

                                  @civil357 said in PEUGEOT FORUM:

                                  @fanis75 said in PEUGEOT FORUM:

                                  Πιστεύεις ότι Γάλλοι και μηχανολογία πάνε μαζί!?!?!

                                  Εντάξει τώρα, εγώ από την άλλη θυμάμαι ότι όταν ξυπνούσαν και αποφάσιζαν να κατέβουν σε wrc (καθώς απείχαν όποτε ήθελαν) , απλά έκλειναν σπίτια με τη μία. Έ όλο και κάποια μηχανολογία θα κρύβονταν εκεί μέσα.

                                  Τώρα βέβαια και αυτό το ξεφτιλίκι στο βίντεο , ντροπή απλά , αν δεν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος πέρα από κόστη ή εξαναγκασμός για αλλαγή δίσκου σε κάθε αλλαγή τακάκια.

                                  Αναμένω απόψεις κατόχων , τι έχουν συναντήσει στο θέμα.

                                  Οι κάτοχοι εδώ έχουν υποστεί μπούλινγκ και τρομοκρατία, από τον πρώην χρήστη του υπέρτατου 3008, το οποίο το κατέστρεφε στα βουνά και στα λαγκάδια και το πλήρωναν οι φορολογούμενοι.

                                  Από την άλλη βουνά και συνεχείς επισκέψεις στο ωραίο παιδί που έχει το συνεργείο, μου θυμίζει και λίγο μια ταινία για ένα βουνό αγγλιστί...😇

                                  Ο κατάφρακτος που το έχει χρόνια ίσως μας πει.

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    groover1972 @ilias-a last edited by groover1972

                                    @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                                    @fanis75 said in PEUGEOT FORUM:

                                    @ilias-a said in PEUGEOT FORUM:

                                    Καποιο λογο θα εχουνε, μπορει να ηθελαν να μεταβαλλουν το ρυθμο ταλαντωσης.

                                    Σιγά μην είχαν λόγο....έτσι τους βγήκε εκείνη την ώρα. Λες και για όλα τα άλλα failures, είχαν λόγο. Απλά έτσι έτυχε....σιγά μην ασχοληθούν παραπάνω...όχι οτι ξέρουν και να ήθελαν.

                                    Φανη τα κoγκορτ Γαλλικα αεροπλανα ηταν, κορυφη στην εποχη τους, την τουρμπινα σε κινητηρα αυτοκινητου πρωτοι οι Γαλλοι την εβαλαν, υδροπνευματικη αναρτηση παλι δικη τους ηταν.
                                    Ναι μεν εχουν πολλες και τρομερες αστοχιες αλλα ειναι θεμα κοστους.

                                    To Concord (στα αγγλικά) ή Concorde (γαλλιστι), σχεδιάστηκε από τον Sir James Arnot Hamilton (ο οποίος σχεδίασε τα ιδιαίτερα φτερά του). Ήταν Άγγλο γαλλική σύμπραξη που πολεμηθηκε από τους Αμερικανούς εμπορικά. Η μηχανή του ήταν και πάλι σύμπραξη μεταξύ της Rolls Royce Και γαλλικής σύμπραξης των εταιριών Bristol Siddeley Engines Limited (BSEL) και της Γαλλικής Snecma.

                                    Το όνομα Concord ή στα Γαλλικά με το e στην κατάληξη, αυτό σημαίνει, την αρμονική συνεργασία, την σύμπραξη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • C
                                      criuser @gatoz last edited by criuser

                                      @gatoz said in PEUGEOT FORUM:

                                      @civil357 said in PEUGEOT FORUM:

                                      @fanis75 said in PEUGEOT FORUM:

                                      Πιστεύεις ότι Γάλλοι και μηχανολογία πάνε μαζί!?!?!

                                      Εντάξει τώρα, εγώ από την άλλη θυμάμαι ότι όταν ξυπνούσαν και αποφάσιζαν να κατέβουν σε wrc (καθώς απείχαν όποτε ήθελαν) , απλά έκλειναν σπίτια με τη μία. Έ όλο και κάποια μηχανολογία θα κρύβονταν εκεί μέσα.

                                      Τώρα βέβαια και αυτό το ξεφτιλίκι στο βίντεο , ντροπή απλά , αν δεν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος πέρα από κόστη ή εξαναγκασμός για αλλαγή δίσκου σε κάθε αλλαγή τακάκια.

                                      Αναμένω απόψεις κατόχων , τι έχουν συναντήσει στο θέμα.

                                      οταν τα εγραφα....
                                      Textar 92283403 για δισκοπλακες και 2221801 τακάκι
                                      οι μαμά αλλάχτηκαν 4 φορές μέχρι τα 45000km
                                      Τέσσερις
                                      Παλιά και για κάποιες εποχές δεν ήταν τόσο για τον μπέο,
                                      πλέον δεν έχουν απλά κακή μηχανολογία, είναι μαλάκες. Ξεκάθαρα.

                                      Αρα στα 18000 χλμ που έχει το δικό μας και το 95 % είναι σε πόλη και σε μποτιλιάρισμα, θα έπρεπε ήδη να έχουν αλλάξει μία φορά και να ετοιμαζόμαστε για δεύτερη.

                                      Πράγμα που δεν συνέβη, άρα ή ψεύδεσαι ως συνεπής γαύρος ως συνήθως, ή το κατέστρεφες συνειδητά το αυτοκίνητο, πηγαίνοντας το σε μέρη που ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ από τον κατασκευαστή να πάει και συνήθως πήγαινες με το 200000 € αξίας, λόγω των επισκευών που του έκανες 4 μέρες την εβδομάδα, βιτάρα.

                                      Στο αιρκρος οι δίσκοι άλλαξαν στο σέρβις των 4 χρόνων στα 60000 χλμ.

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • gtsartsal
                                        gtsartsal @criuser last edited by

                                        @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                                        @gatoz said in PEUGEOT FORUM:

                                        @civil357 said in PEUGEOT FORUM:

                                        @fanis75 said in PEUGEOT FORUM:

                                        Πιστεύεις ότι Γάλλοι και μηχανολογία πάνε μαζί!?!?!

                                        Εντάξει τώρα, εγώ από την άλλη θυμάμαι ότι όταν ξυπνούσαν και αποφάσιζαν να κατέβουν σε wrc (καθώς απείχαν όποτε ήθελαν) , απλά έκλειναν σπίτια με τη μία. Έ όλο και κάποια μηχανολογία θα κρύβονταν εκεί μέσα.

                                        Τώρα βέβαια και αυτό το ξεφτιλίκι στο βίντεο , ντροπή απλά , αν δεν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος πέρα από κόστη ή εξαναγκασμός για αλλαγή δίσκου σε κάθε αλλαγή τακάκια.

                                        Αναμένω απόψεις κατόχων , τι έχουν συναντήσει στο θέμα.

                                        οταν τα εγραφα....
                                        Textar 92283403 για δισκοπλακες και 2221801 τακάκι
                                        οι μαμά αλλάχτηκαν 4 φορές μέχρι τα 45000km
                                        Τέσσερις
                                        Παλιά και για κάποιες εποχές δεν ήταν τόσο για τον μπέο,
                                        πλέον δεν έχουν απλά κακή μηχανολογία, είναι μαλάκες. Ξεκάθαρα.

                                        Αρα στα 18000 χλμ που έχει το δικό μας και το 95 % είναι σε πόλη και σε μποτιλιάρισμα, θα έπρεπε ήδη να έχουν αλλάξει μία φορά και να ετοιμαζόμαστε για δεύτερη.

                                        Πράγμα που δεν συνέβη, άρα ή ψεύδεσαι ως συνεπής γαύρος ως συνήθως, ή το κατέστρεφες συνειδητά το αυτοκίνητο, πηγαίνοντας το σε μέρη που ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ από τον κατασκευαστή να πάει και συνήθως πήγαινες με το 200000 € αξίας, λόγω των επισκευών που του έκανες 4 μέρες την εβδομάδα, βιτάρα.

                                        Έχω την εντύπωση ότι όταν κάνεις χιλιόμετρα στην εθνική και με 140 κόβεις στα 100, επιβαρύνεις περισσότερο τα τακάκια από ότι σε συνθήκες πόλης....

                                        gatoz W 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Δεν ξέρω τόσο από μηχανολογικά, αλλά μέσα στην πόλη ακόμα και το συνεχές πάτημα των φρένων σε φανάρια και μποτιλιαρίσματα, θα είναι χειρότερα.

                                          Ας μας πουν οι κάτοχοι.

                                          Εγώ ανέφερα τα δύο που γνωρίζω.

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • gatoz
                                            gatoz @gtsartsal last edited by

                                            @gtsartsal said in PEUGEOT FORUM:

                                            @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                                            @gatoz said in PEUGEOT FORUM:

                                            @civil357 said in PEUGEOT FORUM:

                                            @fanis75 said in PEUGEOT FORUM:

                                            Πιστεύεις ότι Γάλλοι και μηχανολογία πάνε μαζί!?!?!

                                            Εντάξει τώρα, εγώ από την άλλη θυμάμαι ότι όταν ξυπνούσαν και αποφάσιζαν να κατέβουν σε wrc (καθώς απείχαν όποτε ήθελαν) , απλά έκλειναν σπίτια με τη μία. Έ όλο και κάποια μηχανολογία θα κρύβονταν εκεί μέσα.

                                            Τώρα βέβαια και αυτό το ξεφτιλίκι στο βίντεο , ντροπή απλά , αν δεν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος πέρα από κόστη ή εξαναγκασμός για αλλαγή δίσκου σε κάθε αλλαγή τακάκια.

                                            Αναμένω απόψεις κατόχων , τι έχουν συναντήσει στο θέμα.

                                            οταν τα εγραφα....
                                            Textar 92283403 για δισκοπλακες και 2221801 τακάκι
                                            οι μαμά αλλάχτηκαν 4 φορές μέχρι τα 45000km
                                            Τέσσερις
                                            Παλιά και για κάποιες εποχές δεν ήταν τόσο για τον μπέο,
                                            πλέον δεν έχουν απλά κακή μηχανολογία, είναι μαλάκες. Ξεκάθαρα.

                                            Αρα στα 18000 χλμ που έχει το δικό μας και το 95 % είναι σε πόλη και σε μποτιλιάρισμα, θα έπρεπε ήδη να έχουν αλλάξει μία φορά και να ετοιμαζόμαστε για δεύτερη.

                                            Πράγμα που δεν συνέβη, άρα ή ψεύδεσαι ως συνεπής γαύρος ως συνήθως, ή το κατέστρεφες συνειδητά το αυτοκίνητο, πηγαίνοντας το σε μέρη που ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ από τον κατασκευαστή να πάει και συνήθως πήγαινες με το 200000 € αξίας, λόγω των επισκευών που του έκανες 4 μέρες την εβδομάδα, βιτάρα.

                                            Έχω την εντύπωση ότι όταν κάνεις χιλιόμετρα στην εθνική και με 140 κόβεις στα 100, επιβαρύνεις περισσότερο τα τακάκια από ότι σε συνθήκες πόλης....

                                            και οταν επιβραδυνεις 2 τονους με ανεπαρκεστατους δισκους σε αυτοματο 300 αλογων....

                                            #milf-a-man

                                            C 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 663
                                            • 664
                                            • 665
                                            • 666
                                            • 667
                                            • 668
                                            • 669
                                            • 670
                                            • 665 / 670
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr