-
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
Καποιο λογο θα εχουνε, μπορει να ηθελαν να μεταβαλλουν το ρυθμο ταλαντωσης.
Σιγά μην είχαν λόγο....έτσι τους βγήκε εκείνη την ώρα. Λες και για όλα τα άλλα failures, είχαν λόγο. Απλά έτσι έτυχε....σιγά μην ασχοληθούν παραπάνω...όχι οτι ξέρουν και να ήθελαν.
-
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
Καποιο λογο θα εχουνε, μπορει να ηθελαν να μεταβαλλουν το ρυθμο ταλαντωσης.
Σιγά μην είχαν λόγο....έτσι τους βγήκε εκείνη την ώρα. Λες και για όλα τα άλλα failures, είχαν λόγο. Απλά έτσι έτυχε....σιγά μην ασχοληθούν παραπάνω...όχι οτι ξέρουν και να ήθελαν.
Φανη τα κoγκορτ Γαλλικα αεροπλανα ηταν, κορυφη στην εποχη τους, την τουρμπινα σε κινητηρα αυτοκινητου πρωτοι οι Γαλλοι την εβαλαν, υδροπνευματικη αναρτηση παλι δικη τους ηταν.
Ναι μεν εχουν πολλες και τρομερες αστοχιες αλλα ειναι θεμα κοστους. -
Όπως είχα γράψει και παλαιότερα, ειδικά οι δίσκοι πρέπει να είναι από ανακυκλωμένα κουτάκια αναψυκτικών…καμία αντοχή στον χρόνο. Στο 208 θέλουν αλλαγή κάθε 40κ. Η λύση απλή, aftermarket και ησυχάζεις. Από τα 120κ έφτασα στα 190 και είναι μια χαρά. Στο δε c4 από τα 25κ που στράβωσαν οι εργοστασιακοί, έβαλα σετ brembo και κράτησαν μέχρι τα 195κ
-
Οι Γάλλοι είναι καλοί μηχανικοί. Τα στελεχοι και η νέα γενιά των συμβούλων marketing είναι κωλοπαιδα
-
@kkostask said in PEUGEOT FORUM:
Όπως είχα γράψει και παλαιότερα, ειδικά οι δίσκοι πρέπει να είναι από ανακυκλωμένα κουτάκια αναψυκτικών…καμία αντοχή στον χρόνο. Στο 208 θέλουν αλλαγή κάθε 40κ. Η λύση απλή, aftermarket και ησυχάζεις. Από τα 120κ έφτασα στα 190 και είναι μια χαρά. Στο δε c4 από τα 25κ που στράβωσαν οι εργοστασιακοί, έβαλα σετ brembo και κράτησαν μέχρι τα 195κ
Ναι αλλά μιας και τα περισσότερα είναι leasing βλέπεις πως υπάρχει κυκλική οικονομια
-
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
Καποιο λογο θα εχουνε, μπορει να ηθελαν να μεταβαλλουν το ρυθμο ταλαντωσης.
Σιγά μην είχαν λόγο....έτσι τους βγήκε εκείνη την ώρα. Λες και για όλα τα άλλα failures, είχαν λόγο. Απλά έτσι έτυχε....σιγά μην ασχοληθούν παραπάνω...όχι οτι ξέρουν και να ήθελαν.
Για τα bmw εχει γινει ανακληση γιατι δεν επιαναν τα φρενα ομως, οχι για Peugeot
Εχει αναφερει και ο γιατρος ο @kostis20 για εναν φιλο του που δεν ειχε καθολου φρενο σε καινουρια bmw . Οποτε κοιταξτε τα χαλια σας κι αφηστε τα σχολια για τους αλλους -
Δείχνει απίστευτη προχειρότητα, είναι βέβαιο ότι θα προκαλεί άνιση φθορά. Πάντως είναι πολύ φθηνότερο να κόψεις ένα κομμάτι με ευθείες κοπές από το να φορμάρεις σωστές καμπύλες. Κι από εκεί να βγάλουν οι γύφτοι
-
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
Καποιο λογο θα εχουνε, μπορει να ηθελαν να μεταβαλλουν το ρυθμο ταλαντωσης.
Σιγά μην είχαν λόγο....έτσι τους βγήκε εκείνη την ώρα. Λες και για όλα τα άλλα failures, είχαν λόγο. Απλά έτσι έτυχε....σιγά μην ασχοληθούν παραπάνω...όχι οτι ξέρουν και να ήθελαν.
Για τα bmw εχει γινει ανακληση γιατι δεν επιαναν τα φρενα ομως, οχι για Peugeot
Εχει αναφερει και ο γιατρος ο @kostis20 για εναν φιλο του που δεν ειχε καθολου φρενο σε καινουρια bmw . Οποτε κοιταξτε τα χαλια σας κι αφηστε τα σχολια για τους αλλουςΌταν πήρα την Ε46 αναγκάστηκα να διακόψω ταξίδι γιατί οι δισκόπλακες είχαν στραβώσει τόσο που ήταν σαν να μην έχω φρένα…..αυτό ήταν το δεύτερο ταξίδι που έκανα, στο πρώτο έμεινα στα διόδια από κολλημένο κλειστό θερμοστάτη….premium my ass που λένε….
-
Απίστευτο....Ειναι τραγικοί.
Προφανώς και εχουν λογο που το εκαναν .Γλυτώνουν λεφτά και κερδίζουν απο αναλώσιμα.
Μισά τακακια οι αθεόφοβοι. -
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
Καποιο λογο θα εχουνε, μπορει να ηθελαν να μεταβαλλουν το ρυθμο ταλαντωσης.
Σιγά μην είχαν λόγο....έτσι τους βγήκε εκείνη την ώρα. Λες και για όλα τα άλλα failures, είχαν λόγο. Απλά έτσι έτυχε....σιγά μην ασχοληθούν παραπάνω...όχι οτι ξέρουν και να ήθελαν.
Φανη τα κoγκορτ Γαλλικα αεροπλανα ηταν, κορυφη στην εποχη τους, την τουρμπινα σε κινητηρα αυτοκινητου πρωτοι οι Γαλλοι την εβαλαν, υδροπνευματικη αναρτηση παλι δικη τους ηταν.
Ναι μεν εχουν πολλες και τρομερες αστοχιες αλλα ειναι θεμα κοστους.Και είχαν και δισκόφρενα, όταν οι άλλοι είχαν σακκιά από άμμο.
Αστοχίες είχαν μόνο στον Πιουρ τεκ που ήταν λάθος σχεδιασμού.
Ο Πρινς ήταν η πρώτη προσπάθεια για ντάουν σάιζ και απευθύνθηκαν υποτίθεται στους ειδικούς τους Γερμανούς της Μπεμβέ και έβγαλαν την πατάτα, όπως έκαναν και με τους μικρούς τρικύλινδρους τους.
Για το ντίζελ, το πάχος της καδένας, είναι μικρό πρόβλημα, αφού αλλάζει εύκολα σε εγγύηση. Εκεί ήταν σφάλμα παραδοχών για τις φορτίσεις λογικά.
Δεν ασχολούμαι και με τα μηχανολογικά.
Οπότε για τα τακάκια δεν έχω άποψη.
Θα ήταν ενδιαφέρον όμως να ακούγαμε την άποψη ενός ειδικού, γιατί η άποψη του φρενά μου φαίνεται απλοϊκή, όπως όλων των μαστόρων.
Αλλωστε στην οικοδομή είναι κλασσική μλκια να έχεις πρωτοβουλία μάστορα, που όταν πέφτει το κράξιμο, λέει .... σκέφτηκα....
Και εκεί πέφτει ο πέλεκυς...
Πληρώνεσαι για σκέφτεσαι, ή για φτιάχνεις αυτά που σου λένε αυτοί που πρέπει να σκέφτονται...
-
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@vagkirk said in PEUGEOT FORUM:
Δεν μπορεί, κάποια ειδική πατέντα - χρησιμότητα θα κρύβεται πίσω από αυτό που είδαμε, κάπως θα εξηγείται, αλλιώς μιλάμε για σκόπιμη απάτη.
Καμία απάτη και καμία πατέντα, απλά οι άνθρωποι δεν ξέρουν από τέτοια, άχρηστοι ειναι ρε συ, στην τύχη ό,τι γίνεται. Πιστεύεις ότι Γάλλοι και μηχανολογία πάνε μαζί!?!?! Μόνο για φαγητά, γλυκά και κρασιά ειναι τοπ. Από μηχανολογία, στην τύχη και ό,τι βγει όπως έχουμε δει!
Mαλλον πρεπει να διαβασεις λιγο. Τα ταμπουρα γαλλος τα σχεδιασε και ειχε και πατεντα για πολλα χρονια. Μια χαρα ειναι οι γαλλοι στα μηχανολογικα απλα δεν το εχουν με το να φτιαξουν μηχανηματα να δουλευουν για παντα, μετα απο μερικα χρονια τα παρατανε.
-
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
Πιστεύεις ότι Γάλλοι και μηχανολογία πάνε μαζί!?!?!
Εντάξει τώρα, εγώ από την άλλη θυμάμαι ότι όταν ξυπνούσαν και αποφάσιζαν να κατέβουν σε wrc (καθώς απείχαν όποτε ήθελαν) , απλά έκλειναν σπίτια με τη μία. Έ όλο και κάποια μηχανολογία θα κρύβονταν εκεί μέσα.
Τώρα βέβαια και αυτό το ξεφτιλίκι στο βίντεο , ντροπή απλά , αν δεν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος πέρα από κόστη ή εξαναγκασμός για αλλαγή δίσκου σε κάθε αλλαγή τακάκια.
Αναμένω απόψεις κατόχων , τι έχουν συναντήσει στο θέμα.
-
@wantone said in PEUGEOT FORUM:
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@vagkirk said in PEUGEOT FORUM:
Δεν μπορεί, κάποια ειδική πατέντα - χρησιμότητα θα κρύβεται πίσω από αυτό που είδαμε, κάπως θα εξηγείται, αλλιώς μιλάμε για σκόπιμη απάτη.
Καμία απάτη και καμία πατέντα, απλά οι άνθρωποι δεν ξέρουν από τέτοια, άχρηστοι ειναι ρε συ, στην τύχη ό,τι γίνεται. Πιστεύεις ότι Γάλλοι και μηχανολογία πάνε μαζί!?!?! Μόνο για φαγητά, γλυκά και κρασιά ειναι τοπ. Από μηχανολογία, στην τύχη και ό,τι βγει όπως έχουμε δει!
Mαλλον πρεπει να διαβασεις λιγο. Τα ταμπουρα γαλλος τα σχεδιασε και ειχε και πατεντα για πολλα χρονια. Μια χαρα ειναι οι γαλλοι στα μηχανολογικα απλα δεν το εχουν με το να φτιαξουν μηχανηματα να δουλευουν για παντα, μετα απο μερικα χρονια τα παρατανε.
Βασικά ο Gottlieb Daimler είχε τη θεωρία και ο Renault έκλεψε την ιδέα και την έκανε πράξη.
-
@civil357 said in PEUGEOT FORUM:
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
Πιστεύεις ότι Γάλλοι και μηχανολογία πάνε μαζί!?!?!
Εντάξει τώρα, εγώ από την άλλη θυμάμαι ότι όταν ξυπνούσαν και αποφάσιζαν να κατέβουν σε wrc (καθώς απείχαν όποτε ήθελαν) , απλά έκλειναν σπίτια με τη μία. Έ όλο και κάποια μηχανολογία θα κρύβονταν εκεί μέσα.
Τώρα βέβαια και αυτό το ξεφτιλίκι στο βίντεο , ντροπή απλά , αν δεν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος πέρα από κόστη ή εξαναγκασμός για αλλαγή δίσκου σε κάθε αλλαγή τακάκια.
Αναμένω απόψεις κατόχων , τι έχουν συναντήσει στο θέμα.
οταν τα εγραφα....
Textar 92283403 για δισκοπλακες και 2221801 τακάκι
οι μαμά αλλάχτηκαν 4 φορές μέχρι τα 45000km
Τέσσερις
Παλιά και για κάποιες εποχές δεν ήταν τόσο για τον μπέο,
πλέον δεν έχουν απλά κακή μηχανολογία, είναι μαλάκες. Ξεκάθαρα. -
@civil357 said in PEUGEOT FORUM:
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
Πιστεύεις ότι Γάλλοι και μηχανολογία πάνε μαζί!?!?!
Εντάξει τώρα, εγώ από την άλλη θυμάμαι ότι όταν ξυπνούσαν και αποφάσιζαν να κατέβουν σε wrc (καθώς απείχαν όποτε ήθελαν) , απλά έκλειναν σπίτια με τη μία. Έ όλο και κάποια μηχανολογία θα κρύβονταν εκεί μέσα.
Τώρα βέβαια και αυτό το ξεφτιλίκι στο βίντεο , ντροπή απλά , αν δεν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος πέρα από κόστη ή εξαναγκασμός για αλλαγή δίσκου σε κάθε αλλαγή τακάκια.
Αναμένω απόψεις κατόχων , τι έχουν συναντήσει στο θέμα.
Οι κάτοχοι εδώ έχουν υποστεί μπούλινγκ και τρομοκρατία, από τον πρώην χρήστη του υπέρτατου 3008, το οποίο το κατέστρεφε στα βουνά και στα λαγκάδια και το πλήρωναν οι φορολογούμενοι.
Από την άλλη βουνά και συνεχείς επισκέψεις στο ωραίο παιδί που έχει το συνεργείο, μου θυμίζει και λίγο μια ταινία για ένα βουνό αγγλιστί...
Ο κατάφρακτος που το έχει χρόνια ίσως μας πει.
-
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
Καποιο λογο θα εχουνε, μπορει να ηθελαν να μεταβαλλουν το ρυθμο ταλαντωσης.
Σιγά μην είχαν λόγο....έτσι τους βγήκε εκείνη την ώρα. Λες και για όλα τα άλλα failures, είχαν λόγο. Απλά έτσι έτυχε....σιγά μην ασχοληθούν παραπάνω...όχι οτι ξέρουν και να ήθελαν.
Φανη τα κoγκορτ Γαλλικα αεροπλανα ηταν, κορυφη στην εποχη τους, την τουρμπινα σε κινητηρα αυτοκινητου πρωτοι οι Γαλλοι την εβαλαν, υδροπνευματικη αναρτηση παλι δικη τους ηταν.
Ναι μεν εχουν πολλες και τρομερες αστοχιες αλλα ειναι θεμα κοστους.To Concord (στα αγγλικά) ή Concorde (γαλλιστι), σχεδιάστηκε από τον Sir James Arnot Hamilton (ο οποίος σχεδίασε τα ιδιαίτερα φτερά του). Ήταν Άγγλο γαλλική σύμπραξη που πολεμηθηκε από τους Αμερικανούς εμπορικά. Η μηχανή του ήταν και πάλι σύμπραξη μεταξύ της Rolls Royce Και γαλλικής σύμπραξης των εταιριών Bristol Siddeley Engines Limited (BSEL) και της Γαλλικής Snecma.
Το όνομα Concord ή στα Γαλλικά με το e στην κατάληξη, αυτό σημαίνει, την αρμονική συνεργασία, την σύμπραξη.
-
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@civil357 said in PEUGEOT FORUM:
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
Πιστεύεις ότι Γάλλοι και μηχανολογία πάνε μαζί!?!?!
Εντάξει τώρα, εγώ από την άλλη θυμάμαι ότι όταν ξυπνούσαν και αποφάσιζαν να κατέβουν σε wrc (καθώς απείχαν όποτε ήθελαν) , απλά έκλειναν σπίτια με τη μία. Έ όλο και κάποια μηχανολογία θα κρύβονταν εκεί μέσα.
Τώρα βέβαια και αυτό το ξεφτιλίκι στο βίντεο , ντροπή απλά , αν δεν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος πέρα από κόστη ή εξαναγκασμός για αλλαγή δίσκου σε κάθε αλλαγή τακάκια.
Αναμένω απόψεις κατόχων , τι έχουν συναντήσει στο θέμα.
οταν τα εγραφα....
Textar 92283403 για δισκοπλακες και 2221801 τακάκι
οι μαμά αλλάχτηκαν 4 φορές μέχρι τα 45000km
Τέσσερις
Παλιά και για κάποιες εποχές δεν ήταν τόσο για τον μπέο,
πλέον δεν έχουν απλά κακή μηχανολογία, είναι μαλάκες. Ξεκάθαρα.Αρα στα 18000 χλμ που έχει το δικό μας και το 95 % είναι σε πόλη και σε μποτιλιάρισμα, θα έπρεπε ήδη να έχουν αλλάξει μία φορά και να ετοιμαζόμαστε για δεύτερη.
Πράγμα που δεν συνέβη, άρα ή ψεύδεσαι ως συνεπής γαύρος ως συνήθως, ή το κατέστρεφες συνειδητά το αυτοκίνητο, πηγαίνοντας το σε μέρη που ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ από τον κατασκευαστή να πάει και συνήθως πήγαινες με το 200000 € αξίας, λόγω των επισκευών που του έκανες 4 μέρες την εβδομάδα, βιτάρα.
Στο αιρκρος οι δίσκοι άλλαξαν στο σέρβις των 4 χρόνων στα 60000 χλμ.
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@civil357 said in PEUGEOT FORUM:
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
Πιστεύεις ότι Γάλλοι και μηχανολογία πάνε μαζί!?!?!
Εντάξει τώρα, εγώ από την άλλη θυμάμαι ότι όταν ξυπνούσαν και αποφάσιζαν να κατέβουν σε wrc (καθώς απείχαν όποτε ήθελαν) , απλά έκλειναν σπίτια με τη μία. Έ όλο και κάποια μηχανολογία θα κρύβονταν εκεί μέσα.
Τώρα βέβαια και αυτό το ξεφτιλίκι στο βίντεο , ντροπή απλά , αν δεν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος πέρα από κόστη ή εξαναγκασμός για αλλαγή δίσκου σε κάθε αλλαγή τακάκια.
Αναμένω απόψεις κατόχων , τι έχουν συναντήσει στο θέμα.
οταν τα εγραφα....
Textar 92283403 για δισκοπλακες και 2221801 τακάκι
οι μαμά αλλάχτηκαν 4 φορές μέχρι τα 45000km
Τέσσερις
Παλιά και για κάποιες εποχές δεν ήταν τόσο για τον μπέο,
πλέον δεν έχουν απλά κακή μηχανολογία, είναι μαλάκες. Ξεκάθαρα.Αρα στα 18000 χλμ που έχει το δικό μας και το 95 % είναι σε πόλη και σε μποτιλιάρισμα, θα έπρεπε ήδη να έχουν αλλάξει μία φορά και να ετοιμαζόμαστε για δεύτερη.
Πράγμα που δεν συνέβη, άρα ή ψεύδεσαι ως συνεπής γαύρος ως συνήθως, ή το κατέστρεφες συνειδητά το αυτοκίνητο, πηγαίνοντας το σε μέρη που ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ από τον κατασκευαστή να πάει και συνήθως πήγαινες με το 200000 € αξίας, λόγω των επισκευών που του έκανες 4 μέρες την εβδομάδα, βιτάρα.
Έχω την εντύπωση ότι όταν κάνεις χιλιόμετρα στην εθνική και με 140 κόβεις στα 100, επιβαρύνεις περισσότερο τα τακάκια από ότι σε συνθήκες πόλης....
-
Δεν ξέρω τόσο από μηχανολογικά, αλλά μέσα στην πόλη ακόμα και το συνεχές πάτημα των φρένων σε φανάρια και μποτιλιαρίσματα, θα είναι χειρότερα.
Ας μας πουν οι κάτοχοι.
Εγώ ανέφερα τα δύο που γνωρίζω.
-
@gtsartsal said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@civil357 said in PEUGEOT FORUM:
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
Πιστεύεις ότι Γάλλοι και μηχανολογία πάνε μαζί!?!?!
Εντάξει τώρα, εγώ από την άλλη θυμάμαι ότι όταν ξυπνούσαν και αποφάσιζαν να κατέβουν σε wrc (καθώς απείχαν όποτε ήθελαν) , απλά έκλειναν σπίτια με τη μία. Έ όλο και κάποια μηχανολογία θα κρύβονταν εκεί μέσα.
Τώρα βέβαια και αυτό το ξεφτιλίκι στο βίντεο , ντροπή απλά , αν δεν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος πέρα από κόστη ή εξαναγκασμός για αλλαγή δίσκου σε κάθε αλλαγή τακάκια.
Αναμένω απόψεις κατόχων , τι έχουν συναντήσει στο θέμα.
οταν τα εγραφα....
Textar 92283403 για δισκοπλακες και 2221801 τακάκι
οι μαμά αλλάχτηκαν 4 φορές μέχρι τα 45000km
Τέσσερις
Παλιά και για κάποιες εποχές δεν ήταν τόσο για τον μπέο,
πλέον δεν έχουν απλά κακή μηχανολογία, είναι μαλάκες. Ξεκάθαρα.Αρα στα 18000 χλμ που έχει το δικό μας και το 95 % είναι σε πόλη και σε μποτιλιάρισμα, θα έπρεπε ήδη να έχουν αλλάξει μία φορά και να ετοιμαζόμαστε για δεύτερη.
Πράγμα που δεν συνέβη, άρα ή ψεύδεσαι ως συνεπής γαύρος ως συνήθως, ή το κατέστρεφες συνειδητά το αυτοκίνητο, πηγαίνοντας το σε μέρη που ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ από τον κατασκευαστή να πάει και συνήθως πήγαινες με το 200000 € αξίας, λόγω των επισκευών που του έκανες 4 μέρες την εβδομάδα, βιτάρα.
Έχω την εντύπωση ότι όταν κάνεις χιλιόμετρα στην εθνική και με 140 κόβεις στα 100, επιβαρύνεις περισσότερο τα τακάκια από ότι σε συνθήκες πόλης....
και οταν επιβραδυνεις 2 τονους με ανεπαρκεστατους δισκους σε αυτοματο 300 αλογων....
PEUGEOT FORUM