Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 110
    • Best 38
    • Groups 0

    tjk

    @tjk

    65
    Reputation
    12
    Profile views
    110
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    tjk Unfollow Follow

    Best posts made by tjk

    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @otso said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
      abc.jpg

      Βεβαια θα ηταν τελειο να εβλεπα αναλυτικα το προτζεκτ του κομπρεσερ , αλλα που να καθεσαι τωρα να ποσταρεις φωτο
      Με ενδιαφερει γιατι εχω ενα κινεζικο 50αρι με ενσωματωμενο συμπιεστη και μοτερ κομπακτ και θα ηθελα να τοποθετησω μοτερακι με ξεχωριστο συμπιεστη .

      Αυτό που βλέπεις είναι η κατασκευή. Ένα παλιό μοτέρ ψυγείου. Στους δυο χαλκοσωλήνες του, έχω κολλήσει συνδέσμους για να βιδώνει η σωλήνα. Απ΄ την μια βγάζει αέρα και πρεσσάρει, αν βιδώσεις την σωλήνα στην άλλη ρουφάει, και λειτουργεί ως αντλία κενού! Το μόνο που μπορείς να θεωρήσεις ως μειονέκτημα είναι ότι δεν διαθέτει δοχείο για τον πεπιεσμένο αέρα ώστε να μπορείς να φουσκώσεις κάτι ακαριαία, οπότε λειτουργεί απλώς σαν πολύ ισχυρή τρόμπα.
      Αν το φτιάξεις, να προσέξεις να μην αναποδογυρίσεις το μοτέρ και αδειάσουν τα λάδια του! Πάντα όρθιο!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tjk
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Τα μπλέ είναι ρελέ, όχι ασφάλειες

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • RE: Ηχομόνωση στους θόλους των τροχών

      Ο θόρυβος που προκαλείται απο την κύληση των ελαστικών εκτός των πολλών άλλων παραγόντων, εξαρτάται κυρίως από την ταχύτητα. Συχνοτικά κυμαίνεται στην περιοχή των χαμηλών - μεσοχαμηλών συχνοτήτων δηλαδή (πολύ χονδρικά) από τα 200 έως τα 400 hz. Για να έχουμε μια τυπικά καλή απορρόφηση σ' αυτό το φάσμα συχνοτήτων (μπάσα), θέλουμε ηχοαπορροφητικό υλικό πάχους πολλών εκατοστών και όχι κάποιο "πασάλειμα".
      Επίσης, καλύπτοντας (λέμε τώρα) τους θόλους μόνον, αφήνεις απ' έξω το 70% της κάτω επιφάνειας του αυτοκινήτου. Αυτές οι συχνότητες (οι χαμηλές) δεν είναι κατευθυντικές, μεταδίδονται σφαιρικά και έχουν πολλή ενέργεια.
      Εν ολίγοις: Είναι απόλυτα βέβαιο ότι θα πετάξεις -κυριολεκτικά- τα χρήματά σου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tjk
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Τα λάτιτουντ που έγραψε ο φίλος , είναι πολύ πιο χειμερινά, θα τα συνιστούσα σε κάποιον που ζει και κινείται στην επαρχία, για πιο δύσκολους δρόμους , παρότι τα δικά μου στο χιόνι και τις κακοτοπιές αντιδρούν άψογα, ίσως να οφείλεται και στην τετρακίνηση. Δεν γλιστράνε, ούτε στο παγωμένο χιόνι...!!!

      Καλησπέρα. Τα latitude cross δεν είναι χειμερινά, δεν έχουν πιστοποίηση 3pmsf, είναι θερινά λάστιχα on-off 60-40. Προφανώς το cross climate είναι πολύ καλύτερο στο χιόνι ως πιστοποιημένο, και το latitude cross πολύ πιό ανθεκτικό στους κακοτράχαλους δρόμους. Ελαστικά για διαφορετικές χρήσεις, άριστα και τα δυο στο είδος του το κάθε ένα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • RE: DPF σε Peugeot

      Σε όλες σχεδόν τις εξωλέμβιες και τις έσω-έξω, η εξάτμιση είναι μέσα στο νερό. Δίχρονες και τετράχρονες.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tjk
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      20250611 Α.jpg

      Αν θέλετε ακρίβεια, αυτό είναι η λύση. Για τα λοιπά αναλογικά και ψηφιακά είναι θέμα τύχης η ακρίβεια και η σταθερότητα στις ενδείξεις.
      Μια κάσα μονή και το οργανάκι που βλέπετε, και μισό μέτρο σωλήνα.
      Θα τα βρήτε σε οποιοδήποτε μαγαζί πουλά είδη ψυκτικών.
      Μάλιστα, το όργανο μηδενίζει (από την μικρή βίδα που βλέπετε πάνω από το 15, ξεβιδώνοντας το πλαστικό διάφανο καπάκι) γιατί ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν, κρύο-ζέστη κλπ η ατμοσφαιρική πίεση αλλάζει, οπότε παρουσιάζει απόκλιση απ' το 0.
      Φουσκώνω παραπάνω στο βενζινάδικο και βγάζω σιγά-σιγά. Τίποτε πιο ακριβές. Οι μετρητές των βενζινάδικων παρουσιάζουν τεράστιες αποκλίσεις -έχω δει και 10%- πράγμα απαράδεκτο, δεν τα ρυθμίζουν ποτέ.

      Και για να μην με θεωρήσετε παλαβό, αυτό δεν έγινε για τα λάστιχα του αυτοκινήτου βέβαια, είναι μέρος ενός κομπρεσέρ που έφτιαξα από μοτέρ παλιού ψυγείου για να φουσκώνω διάφορα. (από ρόδες τρέιλερ, φουσκωτό σκάφος, μέχρι και δοχεία διαστολής σε καλοριφέρ...) αλλά κάνει τέλεια δουλειά στο αυτοκίνητο

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tjk
    • RE: FORD KUGA 2020

      Καλημέρα. Θα σου πω για εμπειρία μου από από το προηγούμενό μου αυτοκίνητο, (nissan qq δικίνητο) στο οποίο είχαν μπει τα προηγούμενα χρόνια το michelin cross climate και στην συνέχεια το Yokohama geolandar G015. Το πρώτο είναι ασφάλτινο all season και το δεύτερο χαρακτηρίζεται ως All Terrain (περισσότερο προσανατολισμένο στο on και όχι στο off) σαφώς πιό ανθεκτικό στις κακουχίες από το πρώτο με διαφορά. Και τα δύο έχουν την σήμανση 3PMSF.
      Δεν οδηγώ επιθετικά.

      Με το πρώτο δοκιμασμένο τρείς φορές σε χιόνι Αττική και Κορινθία, σχημάτισα άριστη εντύπωση. Είχα τιμόνι, φρένα, ξεκίνημα σε κλίση, τα πάντα. Μου ενέπνεε εμπιστοσύνη να κινηθώ σε χιόνι είτε πατημένο είτε καθαρό.
      Το θέμα είναι ότι "τέλειωσαν" γρήγορα, εκεί κοντά στα 30 χιλ χιλ, στα τρισίμηση χρόνια περίπου (Ας όψονται και και οι πολλοί τσιμεντόδρομοι της Αίγινας) Το αυτοκίνητο τότε άρχισε να έχει κακό traction στο βρεγμένο ιδίως, αλλά συνέχιζε να έχει καλά φρένα!!!

      Στην συνέχεια με τα Yoko είχα ακριβώς αυτό που ευαγγελίζεται το λάστιχο. Αντοχή, σχεδόν καθόλου φθορά -για το διάστημα που τα είχα (με αυτά πουλήθηκε το αυτοκίνητο- ήταν εντυπωσιακά αθόρυβο στην εθνική, στεγνό, βρεγμένο, τα πάντα. Δεν παρατήρησα αξιόλογη διαφορά στην συμπεριφορά τους με την πάροδο του χρόνου και πας άφοβα όπου πάει ένα ψηλό δικίνητο. Ναι, πρόσθεσε το κάτι παραπάνω στα δύσκολα. Εκεί που το πρώτο "άφηνε κομμάτια" στις πέτρες και στα φθαρμένα τσιμέντα, αυτό πέρναγε χαλαρά αλώβητο.
      Να πούμε και για το χιόνι που σε ενδιαφέρει. Εκεί τα πράγματα ήταν λίγο διαφορετικά. Γλίστραγε λίγο παραπάνω, φρέναρε λίγο λιγότερο (το abs δούλευε εύκολα) και η έλξη του ήταν ένα κλικ κάτω από το CC (όλα αυτά σε χιονισμένη άσφαλτο, πατημένο η απάτητο στην Αθήνα)

      Συμπέρασμα: Αν δεν πατάς σε σκατόδρομους, η πατάς ελάχιστα, πιστεύω ότι ένα all season η all weather με πιστοποίηση θα κάνει άριστη δουλειά, σε συνδυασμό μάλιστα με το drive mode που έχουμε για χιόνι.
      Αν μπαίνεις και στο πατημένο χώμα με φυτευτή πέτρα ή στα τσιμέντα για καμιά παραλία κλπ το δεύτερο ίσως είναι καλύτερη λύση με τις διαφορές που παρατήρησα και αναφέρω. Στάθμισέ το από την χρήση που θα κάνεις.
      Μακάρι να έβγαινε ένα all weather 80/20 με 3pmsf αλλά δυστυχώς δεν παίζει κάτι τέτοιο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @odiki_asfaleia said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Έβαλα τα Falken Sincera SN110 175/65/15 84T.
      Σαφώς άλλαξε το αυτοκίνητο με τη μαμά διάσταση. Μένει να πατήσουνε λίγο και να επανέλθω για εντυπώσεις. Πάντως στο λίγο πατημένο χιόνι δεν χαμπαριάσανε τίποτα.

      Καλησπέρα!
      Αν μου επιτρέπεις, μία συμβουλή φιλικά.
      Ούτε κατά διάνοια μην (ξανα)δοκιμάσεις στο χιόνι με τέτοια λάστιχα...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tjk
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @monman2 said in Toyota Corolla Cross:

      Προσωπικά τα σχέδια με τις λεντόμπαρες εμπρός πίσω και τα "δυναμικά " φλας μου άρεσαν κάνα δυο χρόνια στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας , μετα άρχισαν οι αηδίες με τους χαυλιόδοντες τις περισπωμένες και τα μουστάκια και το θέαμα είναι γελοίο πια ,το απόλυτο κιτς...

      Εντωμεταξύ μιλάμε για μεγάλο άρμεγμα κατά την αγορά , οταν θα καούν (γιατί θα καούν) μετα την λήξη της εγγύησης και αν τρακάρεις και δεν εχεις μικτή 😥

      Αυτή η αηδία με τα "δυναμικά" φλάς που τσουλάνε, μπορεί να ακυρωθεί από το μενού του αυτοκινήτου για να ανάβουν κανονικά;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @imr said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Σε αλφα 147 για αλλαγη απο 215 45 17 σε 225 45 17 θα υπαρχει προβλημα?

      Βλεπω ειναι μικρη η διαφορα στις διασταασεις και σε 225 παιζουν -100 ευρω τα περισοτερα και πιο μεγαλη διαθεσιμοτητα

      Εξαρτάται από το πλάτος της ζάντας το αν μπαίνει το 225. Αν η ζάντα σου είναι 7" μπαίνει. Αν είναι 6.5" όχι.
      Υπάρχουν πίνακες, να τους συμβουλευτείς πρίν αγοράσεις

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tjk

    Latest posts made by tjk

    • RE: FORD KUGA 2020

      Τι ακριβώς από όσα παραπάνω έχουν αναφερθεί σε κάνει να διατυπώνεις αυτό το ερώτημα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • RE: FORD KUGA 2020

      Το δικό μου πάντως, (με βάση το VIN) είναι φτιαγμένο Γερμανία. Λέτε να παίζει ρόλο αυτό;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • RE: FORD KUGA 2020

      Περίεργο! Phev είναι και τα άλλα;
      Στο ίδιο εργοστάσιο με τα βενζίνης φτιάχνονται;
      Θυμάμαι το είχες αναφέρει και άλλη φορά και μου είχε κάνει εντύπωση, λόγω της ακριβώς αντίθετης εμπειρίας μου!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • RE: VW Tiguan 2024

      Αυτούς τους ανατριχιαστικούς ήχους τους κάνουν πολλά όταν ανοιγοκλείνουν οι καθρέφτες. Απλά, κανείς δεν δίνει σημασία μάλλον. Ο χρόνος θα δείξει...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • RE: FORD KUGA 2020

      Κάτι ακόμη, ίσως ασήμαντο. Θα πρέπει η βαφή του να είναι καλής ποιότητας γιατί παρατήρησα ότι ακαθαρσίες από περιστέρια κλπ δεν αφήνουν το παραμικρό σημάδι. Κάτι που δεν συνέβαινε σε προηγούμενα αυτοκίνητα που είχα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • RE: FORD KUGA 2020

      @dimalex said in Μεταχειρισμένο FORD KUGA 2020-:

      Καλημέρα!
      Είμαι στην αναζήτηση ενός SUV για οικογένεια με απαραίτητη προϋπόθεση να έχει άνετους χώρους στο πίσω κάθισμα για 3 παιδιά. Μέσα στο πολύ ψάξιμο μου φαίνεται ενδιαφέρον και όμορφο το FORD KUGA τελευταίας γενιάς (προ f/l ως μεταχειρισμένο). Με χαλάει η φτηνή ποιότητα των πλαστικών στο εσωτερικό , αλλά απο την άλλη δεν είναι και η χειρότερη ποιότητα που μπορείς να βρεις ,ιδίως συγκρινόμενη με κάτι DACIA που προωθούνται λες και είναι μάννα εξ ουρανού. Μέχρι τώρα είχα δυο FIESTA κ ένα FOCUS σε συγγενικό μου πρόσωπο , μηχανολογικά εντελώς απροβλημάτιστα. Κι εκεί που πάω να ψηθώ , διαβάζω για χαμηλή αξιοπιστία και των diesel και των βενζίνης.
      Έχει κανείς φίλος προσωπική εμπειρία από αυτή τη γενιά KUGA ?

      Έχω το 1.5 βενζίνη 4 χρόνια. Έχω μόνο 28,5 χιλ χιλιόμετρα, με μέση κατανάλωση (δεν το μηδένισα ποτέ ως τώρα) 7,8 λίτρα. Η αναλογία είναι 75%-25% πόλη / εθνική+επαρχία. Κρύβει τον όγκο του μέσα, εξαιρετικό ταξίδι εκτός. Για την αίσθηση που αφήνουν τα πλαστικά μέσα έχεις δίκιο, αλλά το θέμα είναι οτι μέσα έξω τίποτε απολύτως δεν τρίζει ή χτυπάει. Επίσης αυτό που βλέπεις εξωτερικά (αρμοί κλπ) δεν είναι αυτό που θα έλεγες top... με ότι σημαίνει αυτό.
      Οι χώροι του δεν παίζονται, το πίσω κάθισμα μετακινείται μπρος-πίσω. (Έχω μεταφέρει ηλεκτρική κουζίνα 60x60x90cm στο εξοχικό χωρίς να ρίξω καθίσματα αν σου λέει κάτι).
      Η οδική συμπεριφορά απροβλημάτιστη αλλά και άνετη (έχω πίσω πολλαπλούς) και οι επιδόσεις του παραπάνω από ικανοποιητικές και μέσα στην πόλη και εθνική.
      Μέχρι τώρα λοιπόν προβλήματα κυριολεκτικά μηδέν, με πάνω από ικανοποιητικό για βάρος και όγκο οχήματος κόστος χρήσης.
      Τι θα ήθελα; Να ήταν 10-12 πόντους πιο μικρό για το παρκάρισμα και αυτόματο κιβώτιο, παρ' ότι το κιβώτιό του είναι απίθανο (αίσθηση - κλιμάκωση)
      Ελπίζω να βοήθησα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • RE: PEUGEOT FORUM

      Δείχνει απίστευτη προχειρότητα, είναι βέβαιο ότι θα προκαλεί άνιση φθορά. Πάντως είναι πολύ φθηνότερο να κόψεις ένα κομμάτι με ευθείες κοπές από το να φορμάρεις σωστές καμπύλες. Κι από εκεί να βγάλουν οι γύφτοι

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @otso said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
      abc.jpg

      Βεβαια θα ηταν τελειο να εβλεπα αναλυτικα το προτζεκτ του κομπρεσερ , αλλα που να καθεσαι τωρα να ποσταρεις φωτο
      Με ενδιαφερει γιατι εχω ενα κινεζικο 50αρι με ενσωματωμενο συμπιεστη και μοτερ κομπακτ και θα ηθελα να τοποθετησω μοτερακι με ξεχωριστο συμπιεστη .

      Αυτό που βλέπεις είναι η κατασκευή. Ένα παλιό μοτέρ ψυγείου. Στους δυο χαλκοσωλήνες του, έχω κολλήσει συνδέσμους για να βιδώνει η σωλήνα. Απ΄ την μια βγάζει αέρα και πρεσσάρει, αν βιδώσεις την σωλήνα στην άλλη ρουφάει, και λειτουργεί ως αντλία κενού! Το μόνο που μπορείς να θεωρήσεις ως μειονέκτημα είναι ότι δεν διαθέτει δοχείο για τον πεπιεσμένο αέρα ώστε να μπορείς να φουσκώσεις κάτι ακαριαία, οπότε λειτουργεί απλώς σαν πολύ ισχυρή τρόμπα.
      Αν το φτιάξεις, να προσέξεις να μην αναποδογυρίσεις το μοτέρ και αδειάσουν τα λάδια του! Πάντα όρθιο!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tjk
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      20250611 Α.jpg

      Αν θέλετε ακρίβεια, αυτό είναι η λύση. Για τα λοιπά αναλογικά και ψηφιακά είναι θέμα τύχης η ακρίβεια και η σταθερότητα στις ενδείξεις.
      Μια κάσα μονή και το οργανάκι που βλέπετε, και μισό μέτρο σωλήνα.
      Θα τα βρήτε σε οποιοδήποτε μαγαζί πουλά είδη ψυκτικών.
      Μάλιστα, το όργανο μηδενίζει (από την μικρή βίδα που βλέπετε πάνω από το 15, ξεβιδώνοντας το πλαστικό διάφανο καπάκι) γιατί ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν, κρύο-ζέστη κλπ η ατμοσφαιρική πίεση αλλάζει, οπότε παρουσιάζει απόκλιση απ' το 0.
      Φουσκώνω παραπάνω στο βενζινάδικο και βγάζω σιγά-σιγά. Τίποτε πιο ακριβές. Οι μετρητές των βενζινάδικων παρουσιάζουν τεράστιες αποκλίσεις -έχω δει και 10%- πράγμα απαράδεκτο, δεν τα ρυθμίζουν ποτέ.

      Και για να μην με θεωρήσετε παλαβό, αυτό δεν έγινε για τα λάστιχα του αυτοκινήτου βέβαια, είναι μέρος ενός κομπρεσέρ που έφτιαξα από μοτέρ παλιού ψυγείου για να φουσκώνω διάφορα. (από ρόδες τρέιλερ, φουσκωτό σκάφος, μέχρι και δοχεία διαστολής σε καλοριφέρ...) αλλά κάνει τέλεια δουλειά στο αυτοκίνητο

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tjk
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Τα μπλέ είναι ρελέ, όχι ασφάλειες

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr