Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 59
    • Best 9
    • Groups 0

    tjk

    @tjk

    11
    Reputation
    2
    Profile views
    59
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    tjk Unfollow Follow

    Best posts made by tjk

    • RE: FORD KUGA 2020

      Καλημέρα. Θα σου πω για εμπειρία μου από από το προηγούμενό μου αυτοκίνητο, (nissan qq δικίνητο) στο οποίο είχαν μπει τα προηγούμενα χρόνια το michelin cross climate και στην συνέχεια το Yokohama geolandar G015. Το πρώτο είναι ασφάλτινο all season και το δεύτερο χαρακτηρίζεται ως All Terrain (περισσότερο προσανατολισμένο στο on και όχι στο off) σαφώς πιό ανθεκτικό στις κακουχίες από το πρώτο με διαφορά. Και τα δύο έχουν την σήμανση 3PMSF.
      Δεν οδηγώ επιθετικά.

      Με το πρώτο δοκιμασμένο τρείς φορές σε χιόνι Αττική και Κορινθία, σχημάτισα άριστη εντύπωση. Είχα τιμόνι, φρένα, ξεκίνημα σε κλίση, τα πάντα. Μου ενέπνεε εμπιστοσύνη να κινηθώ σε χιόνι είτε πατημένο είτε καθαρό.
      Το θέμα είναι ότι "τέλειωσαν" γρήγορα, εκεί κοντά στα 30 χιλ χιλ, στα τρισίμηση χρόνια περίπου (Ας όψονται και και οι πολλοί τσιμεντόδρομοι της Αίγινας) Το αυτοκίνητο τότε άρχισε να έχει κακό traction στο βρεγμένο ιδίως, αλλά συνέχιζε να έχει καλά φρένα!!!

      Στην συνέχεια με τα Yoko είχα ακριβώς αυτό που ευαγγελίζεται το λάστιχο. Αντοχή, σχεδόν καθόλου φθορά -για το διάστημα που τα είχα (με αυτά πουλήθηκε το αυτοκίνητο- ήταν εντυπωσιακά αθόρυβο στην εθνική, στεγνό, βρεγμένο, τα πάντα. Δεν παρατήρησα αξιόλογη διαφορά στην συμπεριφορά τους με την πάροδο του χρόνου και πας άφοβα όπου πάει ένα ψηλό δικίνητο. Ναι, πρόσθεσε το κάτι παραπάνω στα δύσκολα. Εκεί που το πρώτο "άφηνε κομμάτια" στις πέτρες και στα φθαρμένα τσιμέντα, αυτό πέρναγε χαλαρά αλώβητο.
      Να πούμε και για το χιόνι που σε ενδιαφέρει. Εκεί τα πράγματα ήταν λίγο διαφορετικά. Γλίστραγε λίγο παραπάνω, φρέναρε λίγο λιγότερο (το abs δούλευε εύκολα) και η έλξη του ήταν ένα κλικ κάτω από το CC (όλα αυτά σε χιονισμένη άσφαλτο, πατημένο η απάτητο στην Αθήνα)

      Συμπέρασμα: Αν δεν πατάς σε σκατόδρομους, η πατάς ελάχιστα, πιστεύω ότι ένα all season η all weather με πιστοποίηση θα κάνει άριστη δουλειά, σε συνδυασμό μάλιστα με το drive mode που έχουμε για χιόνι.
      Αν μπαίνεις και στο πατημένο χώμα με φυτευτή πέτρα ή στα τσιμέντα για καμιά παραλία κλπ το δεύτερο ίσως είναι καλύτερη λύση με τις διαφορές που παρατήρησα και αναφέρω. Στάθμισέ το από την χρήση που θα κάνεις.
      Μακάρι να έβγαινε ένα all weather 80/20 με 3pmsf αλλά δυστυχώς δεν παίζει κάτι τέτοιο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @odiki_asfaleia said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Έβαλα τα Falken Sincera SN110 175/65/15 84T.
      Σαφώς άλλαξε το αυτοκίνητο με τη μαμά διάσταση. Μένει να πατήσουνε λίγο και να επανέλθω για εντυπώσεις. Πάντως στο λίγο πατημένο χιόνι δεν χαμπαριάσανε τίποτα.

      Καλησπέρα!
      Αν μου επιτρέπεις, μία συμβουλή φιλικά.
      Ούτε κατά διάνοια μην (ξανα)δοκιμάσεις στο χιόνι με τέτοια λάστιχα...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tjk
    • RE: Renault Clio V

      Τα φώτα "ομίχλης" κάνουν εξαιρετική δουλειά σε νυχτερινή οδήγηση σε επαρχιακούς δρόμους με στροφιλίκι που ο φωτισμός είναι ανύπαρκτος. Δεν είναι μόνο για ομίχλη...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Μου κάνει μεγάλη εντύπωση οι διαφορές που υπάρχουν στις απόψεις γύρω από τα ελαστικά και μόνο σε αυτά. Για παράδειγμα, αν δούμε σχόλια για ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο, θα καταλάβουμε ότι -παρά τις μικροδιάφορές στις απόψεις- το μοντέλο αυτό έχει καλό κράτημα, κακή επιτάχυνση κλπ. Με αποτέλεσμα να μπορεί κάποιος να ξέρει αν τον συμφέρει να το πάρει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησής του.
      Στα λάστιχα δε συμβαίνει το ίδιο. Στα λάστιχα οι απόψει αποκλίνουν σε τόσο μεγάλο βαθμό που τελικά μόνο αν φορέσεις εσύ ο ίδιος ένα λάστιχο να μπορείς να ξέρεις τι συμβαίνει. Για παράδειγμα τελευταίως μίλησα με κάποιους οδηγούς για τα bridgestone turanza T005. Όλοι τους ήταν σχετικοί με το αντικείμενο, ορισμένοι μάλιστα ήταν επαγγελματίες με πείρα. Και αυτό το αναφέρω γιατί ένας άνθρωπος που είναι χρόνια σε αυτόν τον τομέα και βγάζει το ψωμί του από την οδήγηση, δεν έχει κολλήματα και οπαδικές συμπεριφορές.
      Τι απεκόμισα από τις κριτικές; Οτιδήποτε μπορεί να φανταστεί κάποιος. Από πολύ κακές έως πολύ καλές.
      Γιατί λοιπόν να έχουμε τέτοιες αποκλίσεις;

      Υποθέτω ότι οφείλεται στους εξής παράγοντες:

      1. Τον τρόπο και τον χαρακτήρα οδήγησης του καθενός. Με τι ταχύτητα παίρνει τις στροφές; Πόσο συχνά φρενάρει; Πώς φρενάρει; Κάθε οδηγική συμπεριφορά εκθέτει διαφορετικά χαρακτηριστικά του ελαστικού.
      2. Το κλίμα της περιοχής. Η Ελλάδα είναι μια μικρή χώρα, αλλά οι θερμοκρασιακές διαφορές είναι μεγάλες, επίσης, η συχνότητα βροχοπτώσεων και χιονοπτώσεων ποικίλουν αισθητά από μέρος σε μέρος. Για παράδειγμα, ένας Κρητικός κι ένας Φλωρινιώτης δεν ξέρω αν έχει νόημα να ανταλλάξουν απόψεις γύρω από τα ελαστικά.
      3. Το αυτοκίνητο. Άλλες απαιτήσεις θα έχει ένα ford fiesta κι άλλες ένα golf gti.
      4. Το οδόστρωμα στο οποίο κινείται το αυτοκίνητο. Υπάρχουν περιοχές όπου οι δρόμοι είναι φθαρμένοι, με λακκούβες και άλλες όπου οι δρόμοι είναι καλοφτιαγμένοι. Πχ η εμπειρία ενός ανθρώπου που κινείται στην Αττική Οδό, δεν έχει να προσφέρει τίποτα σε κάποιον ο οποίος κινείται σε έναν παλιό επαρχιακό δρόμο.
      5. Τα χαρακτηριστικά του ελαστικού. Το μέγεθος της ζάντας, το μέγεθος του πέλματος, το προφίλ...
      6. Το βάρος του αυτοκινήτου.

      ...και ό,τι άλλο μπορεί να φαντστεί ο καθένας...

      Να προσθέσω και το εξής:
      Δεν συγκρίνουμε το νέο μας ολόφρεσκο απόκτημα με το μπαγιάτικο τριετίας τετραετίας και βάλε που φοράγαμε μέχρι χθες. Είναι βέβαιο ότι η πληροφόρηση που θα δώσουμε θα είναι λάθος.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tjk
    • RE: Renault Clio V

      Δεν διαβάζετε με προσοχή!
      Μίλησα για επαρχιακό δρόμο με στροφιλίκι. Σχεδόν πάντα, δεν συναντάς άλλο αυτοκίνητο. Οδηγώ συχνά σε τέτοιους δρόμους και βοηθούν πολύ.
      Βεβαίως δεν είναι για αστική χρήση. Πιο πάνω κάποιος καλώς εισέπραξε κλήση για αυτόν το λόγο, είναι πολύ ενοχλητικό για τον απέναντι. Το ότι κάποιοι τα χρησιμοποιούν λάθος, από άγνοια θέλω να πιστεύω, δεν σημαίνει ότι είναι άχρηστα.
      Ένα καλοσχεδιασμένο φως ομίχλης και σωστά τοποθετημένο χαμηλά στον προφυλακτήρα προσφέρει πολλά.
      Θυμάμαι στην δέλτα που είχα κάποτε (απίθανα φώτα γενικώς) είχαν εύρος δέσμης που σχεδόν έφθανε τις 180 μοίρες, γεμίζοντας ουσιαστικά τον χώρο εμπρός απο το αυτοκίνητο απ' άκρη σε άκρη.
      Τώρα όσον αφορά τα φώτα led, δεν έχω, οπότε δεν έχω και γνώμη για το αν και πόσο μπορουν να τα υποκαταστήσουν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • RE: Mazda CX-30

      @ss_76 said in Mazda CX-30:

      Το δικό μου είναι e-SkyactivX, AWD, χειροκίνητο όπου από την αρχή έβαλα Goodyear Vector4Season SUV για να κινούμε παντού απροβλημάτιστα

      7FECD594-AC3F-4456-BD7B-B4C8C10C4001.jpeg

      Χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης και πάντα καλοπροαίρετα, θα έλεγα να το ψάξεις λίγο παραπάνω αυτό το "να κινούμαι παντού απροβλημάτιστα" με all season ελαστικό δρόμου.. Δεν αναφέρομαι στις όποιες ικανότητες του εξαίρετου αυτοκινήτου που έχεις, για το ελαστκό μιλώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • RE: FORD KUGA 2020

      Για πήτε εσείς με τα πετρέλαια, για να μάθουμε εμείς που δεν ξέρουμε, η αναγέννηση του φίλτρου κάθε πότε γίνεται;
      Ανάβει κάποια ένδειξη στον πίνακα;
      Την ξεκινάς εσύ όποτε θέλεις -εφόσον έχει ανάψει το λαμπάκι- κάποια άλλη ώρα, πράγμα εύκολο, ή
      Ξεκινάει αυτόματα παρά την θέληση του οδηγού, οπότε αναγκαστικά οδηγείς από εκείνη τη στιγμή μέχρι να ολοκληρωθεί; (εντελώς άβολο).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • RE: Νέο Ford Focus MK4

      Μπορεί λογικό είναι, αλλά ένα χρόνο ήταν οκ, τώρα έσφιξε η τσιμούχα;
      Τέλος πάντων, όσο τα αυτοκίνητα γίνονται λάπτοπ τόσο θα πληθαίνουν αυτά...
      Άσχετο: Οι τράπεζες έχουν σταματήσει να παίρνουν οικονομικούς και προσλαμβάνουν μαθηματικούς και προγραμματιστές...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • RE: FORD KUGA 2020

      Πρώτο είδα το arkana πριν 20 μέρες. Μου άρεσε, μου έκανε, ετοιμοπαράδοτο στο χρώμα που ήθελα. Δεύτερο το νέο qashqai που μάλιστα οδήγησα για κάνα μισάωρο, και μου άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις. Επίσης ετοιμοπαράδοτο σε δύο χρώματα και χειροκίνητο και αυτόματο. Τρίτο, την προηγούμενη Παρασκευή το kuga. Έκατσε σ' αυτό η μπίλια γιατί η προσφορά που μου έκανε για το qashqai που έχω τώρα ήταν απ αυτές που δεν λες όχι, οπότε δεν ψάχνω να το πουλήσω εγώ. Το αυτοκίνητο ήταν στην έκθεση, δυό τρεις μέρες μόνο για τα τυπικά και το πήρα. Θα προτιμούσα auto-diesel αλλά δεν περιμένω 7 μήνες.
      Από περιέργεια για τον θόρυβο που έχει γίνει πήγα και είδα και το γιάρις κρος αλλά δεν μου έκανε λόγω χώρων (επίσης ακριβό και παράδοση Σεπτέμβρη).
      Άρα kuga. Δεν το οδήγησα, δεν νομίζω ότι χρειαζόταν, έχω οδηγήσει focus φίλου και είχα και ένα fiesta μέχρι πριν ένα μήνα του γιού μου, οπότε ξέρω τι θα δω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk

    Latest posts made by tjk

    • RE: FORD KUGA 2020

      Μακάρι να έβγαινε ένα all weather 80/20 με 3pmsf αλλά δυστυχώς δεν παίζει κάτι τέτοιο.

      Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!
      Περιγράφεις ακριβώς και τη δική μου επιθυμία στην τελευταία σου πρόταση, γι' αυτό μάλιστα είμαι λίγο μπερδεμένος!

      https://www.moderntiredealer.com/articles/32312-is-a-new-segment-of-cuv-tires-emerging

      Στο παραπάνω σάιτ έχει μια πολύ ενδιαφέρουσα παράθεση απόψεων πολλών κατασκευαστών (αγορά της Βόρειας Αμερικής) για το που κατευθύνεται η αγορά του ελαστικού σε σχέση με την ραγδαία αύξηση των CUV και light SUV. Νομίζω σε καμιά διετία τριετία -η συνήθης υστέρηση- θα έχουμε και στην ευρωπαϊκή αγορά παραπάνω επιλογές. Ήδη κάποια κυκλοφορούν εκεί αλλά Ευρώπη όχι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • RE: FORD KUGA 2020

      Καλημέρα. Θα σου πω για εμπειρία μου από από το προηγούμενό μου αυτοκίνητο, (nissan qq δικίνητο) στο οποίο είχαν μπει τα προηγούμενα χρόνια το michelin cross climate και στην συνέχεια το Yokohama geolandar G015. Το πρώτο είναι ασφάλτινο all season και το δεύτερο χαρακτηρίζεται ως All Terrain (περισσότερο προσανατολισμένο στο on και όχι στο off) σαφώς πιό ανθεκτικό στις κακουχίες από το πρώτο με διαφορά. Και τα δύο έχουν την σήμανση 3PMSF.
      Δεν οδηγώ επιθετικά.

      Με το πρώτο δοκιμασμένο τρείς φορές σε χιόνι Αττική και Κορινθία, σχημάτισα άριστη εντύπωση. Είχα τιμόνι, φρένα, ξεκίνημα σε κλίση, τα πάντα. Μου ενέπνεε εμπιστοσύνη να κινηθώ σε χιόνι είτε πατημένο είτε καθαρό.
      Το θέμα είναι ότι "τέλειωσαν" γρήγορα, εκεί κοντά στα 30 χιλ χιλ, στα τρισίμηση χρόνια περίπου (Ας όψονται και και οι πολλοί τσιμεντόδρομοι της Αίγινας) Το αυτοκίνητο τότε άρχισε να έχει κακό traction στο βρεγμένο ιδίως, αλλά συνέχιζε να έχει καλά φρένα!!!

      Στην συνέχεια με τα Yoko είχα ακριβώς αυτό που ευαγγελίζεται το λάστιχο. Αντοχή, σχεδόν καθόλου φθορά -για το διάστημα που τα είχα (με αυτά πουλήθηκε το αυτοκίνητο- ήταν εντυπωσιακά αθόρυβο στην εθνική, στεγνό, βρεγμένο, τα πάντα. Δεν παρατήρησα αξιόλογη διαφορά στην συμπεριφορά τους με την πάροδο του χρόνου και πας άφοβα όπου πάει ένα ψηλό δικίνητο. Ναι, πρόσθεσε το κάτι παραπάνω στα δύσκολα. Εκεί που το πρώτο "άφηνε κομμάτια" στις πέτρες και στα φθαρμένα τσιμέντα, αυτό πέρναγε χαλαρά αλώβητο.
      Να πούμε και για το χιόνι που σε ενδιαφέρει. Εκεί τα πράγματα ήταν λίγο διαφορετικά. Γλίστραγε λίγο παραπάνω, φρέναρε λίγο λιγότερο (το abs δούλευε εύκολα) και η έλξη του ήταν ένα κλικ κάτω από το CC (όλα αυτά σε χιονισμένη άσφαλτο, πατημένο η απάτητο στην Αθήνα)

      Συμπέρασμα: Αν δεν πατάς σε σκατόδρομους, η πατάς ελάχιστα, πιστεύω ότι ένα all season η all weather με πιστοποίηση θα κάνει άριστη δουλειά, σε συνδυασμό μάλιστα με το drive mode που έχουμε για χιόνι.
      Αν μπαίνεις και στο πατημένο χώμα με φυτευτή πέτρα ή στα τσιμέντα για καμιά παραλία κλπ το δεύτερο ίσως είναι καλύτερη λύση με τις διαφορές που παρατήρησα και αναφέρω. Στάθμισέ το από την χρήση που θα κάνεις.
      Μακάρι να έβγαινε ένα all weather 80/20 με 3pmsf αλλά δυστυχώς δεν παίζει κάτι τέτοιο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @odiki_asfaleia said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Έβαλα τα Falken Sincera SN110 175/65/15 84T.
      Σαφώς άλλαξε το αυτοκίνητο με τη μαμά διάσταση. Μένει να πατήσουνε λίγο και να επανέλθω για εντυπώσεις. Πάντως στο λίγο πατημένο χιόνι δεν χαμπαριάσανε τίποτα.

      Καλησπέρα!
      Αν μου επιτρέπεις, μία συμβουλή φιλικά.
      Ούτε κατά διάνοια μην (ξανα)δοκιμάσεις στο χιόνι με τέτοια λάστιχα...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tjk
    • RE: FORD KUGA 2020

      Ultra fast!!!
      Ευχαριστώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • RE: FORD KUGA 2020

      Καλημέρα.
      Μια ακόμη γενικότερη ερώτηση για σας που χρησιμοποιείτε πλοηγούς μέσω του android auto.
      Πρέπει το τηλέφωνο να είναι σε κλασσικό σημείο ώστε να "βλέπει" δορυφόρους όπως πχ στο παρ-μπριζ για να δουλέψει σωστά, ή μπορεί να είναι και αφημένο χαμηλά εκεί στην κονσόλα; Έχετε παρατηρήσει κάτι;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • RE: FORD KUGA 2020

      Καλησπέρα και Καλή Χρονιά σε όλους!
      Παρατήρησα ότι η καταγραφή των διαδρομών που γίνεται μέσω της εφαρμογής ford pass στο κινητό (Δεδομένα Οδήγησης -έχω ενεργοποιήσει την διαδικασία-) δεν συμβαίνει πάντοτε! Χονδρικά να πω ότι καταγράφει τις τρεις στις πέντε διαδρομές. Έχετε παρατηρήσει κάτι ανάλογο;
      Όλες οι υπόλοιπες δυνατότητες της εφαρμογής πάντως, σε σχέση με την διασύνδεση με το αυτοκίνητο λειτουργούν κανονικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Μου κάνει μεγάλη εντύπωση οι διαφορές που υπάρχουν στις απόψεις γύρω από τα ελαστικά και μόνο σε αυτά. Για παράδειγμα, αν δούμε σχόλια για ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο, θα καταλάβουμε ότι -παρά τις μικροδιάφορές στις απόψεις- το μοντέλο αυτό έχει καλό κράτημα, κακή επιτάχυνση κλπ. Με αποτέλεσμα να μπορεί κάποιος να ξέρει αν τον συμφέρει να το πάρει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησής του.
      Στα λάστιχα δε συμβαίνει το ίδιο. Στα λάστιχα οι απόψει αποκλίνουν σε τόσο μεγάλο βαθμό που τελικά μόνο αν φορέσεις εσύ ο ίδιος ένα λάστιχο να μπορείς να ξέρεις τι συμβαίνει. Για παράδειγμα τελευταίως μίλησα με κάποιους οδηγούς για τα bridgestone turanza T005. Όλοι τους ήταν σχετικοί με το αντικείμενο, ορισμένοι μάλιστα ήταν επαγγελματίες με πείρα. Και αυτό το αναφέρω γιατί ένας άνθρωπος που είναι χρόνια σε αυτόν τον τομέα και βγάζει το ψωμί του από την οδήγηση, δεν έχει κολλήματα και οπαδικές συμπεριφορές.
      Τι απεκόμισα από τις κριτικές; Οτιδήποτε μπορεί να φανταστεί κάποιος. Από πολύ κακές έως πολύ καλές.
      Γιατί λοιπόν να έχουμε τέτοιες αποκλίσεις;

      Υποθέτω ότι οφείλεται στους εξής παράγοντες:

      1. Τον τρόπο και τον χαρακτήρα οδήγησης του καθενός. Με τι ταχύτητα παίρνει τις στροφές; Πόσο συχνά φρενάρει; Πώς φρενάρει; Κάθε οδηγική συμπεριφορά εκθέτει διαφορετικά χαρακτηριστικά του ελαστικού.
      2. Το κλίμα της περιοχής. Η Ελλάδα είναι μια μικρή χώρα, αλλά οι θερμοκρασιακές διαφορές είναι μεγάλες, επίσης, η συχνότητα βροχοπτώσεων και χιονοπτώσεων ποικίλουν αισθητά από μέρος σε μέρος. Για παράδειγμα, ένας Κρητικός κι ένας Φλωρινιώτης δεν ξέρω αν έχει νόημα να ανταλλάξουν απόψεις γύρω από τα ελαστικά.
      3. Το αυτοκίνητο. Άλλες απαιτήσεις θα έχει ένα ford fiesta κι άλλες ένα golf gti.
      4. Το οδόστρωμα στο οποίο κινείται το αυτοκίνητο. Υπάρχουν περιοχές όπου οι δρόμοι είναι φθαρμένοι, με λακκούβες και άλλες όπου οι δρόμοι είναι καλοφτιαγμένοι. Πχ η εμπειρία ενός ανθρώπου που κινείται στην Αττική Οδό, δεν έχει να προσφέρει τίποτα σε κάποιον ο οποίος κινείται σε έναν παλιό επαρχιακό δρόμο.
      5. Τα χαρακτηριστικά του ελαστικού. Το μέγεθος της ζάντας, το μέγεθος του πέλματος, το προφίλ...
      6. Το βάρος του αυτοκινήτου.

      ...και ό,τι άλλο μπορεί να φαντστεί ο καθένας...

      Να προσθέσω και το εξής:
      Δεν συγκρίνουμε το νέο μας ολόφρεσκο απόκτημα με το μπαγιάτικο τριετίας τετραετίας και βάλε που φοράγαμε μέχρι χθες. Είναι βέβαιο ότι η πληροφόρηση που θα δώσουμε θα είναι λάθος.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tjk
    • RE: suv μέχρι 31.000 κλειδί αυτόματο... προτάσεις;

      Το νέο nissan qq έχει cvt.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • RE: FORD KUGA 2020

      1.5 βενζίνη titanium χωρίς τίποτε έξτρα
      Στην άδεια (πρώτη κυκλ 6/2021) γράφει 151 κατά wltp και τα τέλη μου βγήκαν € 105,7
      (151 x 0,70) και όχι πάσο για δακτύλιο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • RE: FORD KUGA 2020

      @panormus772 said in FORD KUGA 2020:

      @regresso said in FORD KUGA 2020:

      Και εμένα μπαίνει που το αγόρασα τον 6/2021. Μπήκα στο gov.gr και μου έβγαλε το ειδικό σήμα με εκπομπές ρύπων 119 CO2.

      Περίεργο.Κάτι μπέρδεψαν ή πέρασαν λάθος φαίνεται στο σύστημα, αλλά αφού σας δίνει το ελευθέρας,αφήστε το.

      Δοκίμασα να βγάλω το πάσο για τον δακτύλιο.
      Δεν το βγάζει και με πληροφορεί με μηνυμα ότι αν και το όχημα είναι euro6 εκπέμπει πάνω από 120 (είναι καταχωρημένο 151 ?!) οπότε δεν...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

    ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr