Ο θόρυβος που προκαλείται απο την κύληση των ελαστικών εκτός των πολλών άλλων παραγόντων, εξαρτάται κυρίως από την ταχύτητα. Συχνοτικά κυμαίνεται στην περιοχή των χαμηλών - μεσοχαμηλών συχνοτήτων δηλαδή (πολύ χονδρικά) από τα 200 έως τα 400 hz. Για να έχουμε μια τυπικά καλή απορρόφηση σ' αυτό το φάσμα συχνοτήτων (μπάσα), θέλουμε ηχοαπορροφητικό υλικό πάχους πολλών εκατοστών και όχι κάποιο "πασάλειμα".
Επίσης, καλύπτοντας (λέμε τώρα) τους θόλους μόνον, αφήνεις απ' έξω το 70% της κάτω επιφάνειας του αυτοκινήτου. Αυτές οι συχνότητες (οι χαμηλές) δεν είναι κατευθυντικές, μεταδίδονται σφαιρικά και έχουν πολλή ενέργεια.
Εν ολίγοις: Είναι απόλυτα βέβαιο ότι θα πετάξεις -κυριολεκτικά- τα χρήματά σου.
Best posts made by tjk
-
RE: Ηχομόνωση στους θόλους των τροχών
-
RE: Toyota Corolla Cross
Τα λάτιτουντ που έγραψε ο φίλος , είναι πολύ πιο χειμερινά, θα τα συνιστούσα σε κάποιον που ζει και κινείται στην επαρχία, για πιο δύσκολους δρόμους , παρότι τα δικά μου στο χιόνι και τις κακοτοπιές αντιδρούν άψογα, ίσως να οφείλεται και στην τετρακίνηση. Δεν γλιστράνε, ούτε στο παγωμένο χιόνι...!!!
Καλησπέρα. Τα latitude cross δεν είναι χειμερινά, δεν έχουν πιστοποίηση 3pmsf, είναι θερινά λάστιχα on-off 60-40. Προφανώς το cross climate είναι πολύ καλύτερο στο χιόνι ως πιστοποιημένο, και το latitude cross πολύ πιό ανθεκτικό στους κακοτράχαλους δρόμους. Ελαστικά για διαφορετικές χρήσεις, άριστα και τα δυο στο είδος του το κάθε ένα.
-
RE: DPF σε Peugeot
Σε όλες σχεδόν τις εξωλέμβιες και τις έσω-έξω, η εξάτμιση είναι μέσα στο νερό. Δίχρονες και τετράχρονες.
-
RE: FORD KUGA 2020
Καλημέρα. Θα σου πω για εμπειρία μου από από το προηγούμενό μου αυτοκίνητο, (nissan qq δικίνητο) στο οποίο είχαν μπει τα προηγούμενα χρόνια το michelin cross climate και στην συνέχεια το Yokohama geolandar G015. Το πρώτο είναι ασφάλτινο all season και το δεύτερο χαρακτηρίζεται ως All Terrain (περισσότερο προσανατολισμένο στο on και όχι στο off) σαφώς πιό ανθεκτικό στις κακουχίες από το πρώτο με διαφορά. Και τα δύο έχουν την σήμανση 3PMSF.
Δεν οδηγώ επιθετικά.Με το πρώτο δοκιμασμένο τρείς φορές σε χιόνι Αττική και Κορινθία, σχημάτισα άριστη εντύπωση. Είχα τιμόνι, φρένα, ξεκίνημα σε κλίση, τα πάντα. Μου ενέπνεε εμπιστοσύνη να κινηθώ σε χιόνι είτε πατημένο είτε καθαρό.
Το θέμα είναι ότι "τέλειωσαν" γρήγορα, εκεί κοντά στα 30 χιλ χιλ, στα τρισίμηση χρόνια περίπου (Ας όψονται και και οι πολλοί τσιμεντόδρομοι της Αίγινας) Το αυτοκίνητο τότε άρχισε να έχει κακό traction στο βρεγμένο ιδίως, αλλά συνέχιζε να έχει καλά φρένα!!!Στην συνέχεια με τα Yoko είχα ακριβώς αυτό που ευαγγελίζεται το λάστιχο. Αντοχή, σχεδόν καθόλου φθορά -για το διάστημα που τα είχα (με αυτά πουλήθηκε το αυτοκίνητο- ήταν εντυπωσιακά αθόρυβο στην εθνική, στεγνό, βρεγμένο, τα πάντα. Δεν παρατήρησα αξιόλογη διαφορά στην συμπεριφορά τους με την πάροδο του χρόνου και πας άφοβα όπου πάει ένα ψηλό δικίνητο. Ναι, πρόσθεσε το κάτι παραπάνω στα δύσκολα. Εκεί που το πρώτο "άφηνε κομμάτια" στις πέτρες και στα φθαρμένα τσιμέντα, αυτό πέρναγε χαλαρά αλώβητο.
Να πούμε και για το χιόνι που σε ενδιαφέρει. Εκεί τα πράγματα ήταν λίγο διαφορετικά. Γλίστραγε λίγο παραπάνω, φρέναρε λίγο λιγότερο (το abs δούλευε εύκολα) και η έλξη του ήταν ένα κλικ κάτω από το CC (όλα αυτά σε χιονισμένη άσφαλτο, πατημένο η απάτητο στην Αθήνα)Συμπέρασμα: Αν δεν πατάς σε σκατόδρομους, η πατάς ελάχιστα, πιστεύω ότι ένα all season η all weather με πιστοποίηση θα κάνει άριστη δουλειά, σε συνδυασμό μάλιστα με το drive mode που έχουμε για χιόνι.
Αν μπαίνεις και στο πατημένο χώμα με φυτευτή πέτρα ή στα τσιμέντα για καμιά παραλία κλπ το δεύτερο ίσως είναι καλύτερη λύση με τις διαφορές που παρατήρησα και αναφέρω. Στάθμισέ το από την χρήση που θα κάνεις.
Μακάρι να έβγαινε ένα all weather 80/20 με 3pmsf αλλά δυστυχώς δεν παίζει κάτι τέτοιο. -
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@odiki_asfaleia said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Έβαλα τα Falken Sincera SN110 175/65/15 84T.
Σαφώς άλλαξε το αυτοκίνητο με τη μαμά διάσταση. Μένει να πατήσουνε λίγο και να επανέλθω για εντυπώσεις. Πάντως στο λίγο πατημένο χιόνι δεν χαμπαριάσανε τίποτα.Καλησπέρα!
Αν μου επιτρέπεις, μία συμβουλή φιλικά.
Ούτε κατά διάνοια μην (ξανα)δοκιμάσεις στο χιόνι με τέτοια λάστιχα... -
RE: Toyota Corolla Cross
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
Προσωπικά τα σχέδια με τις λεντόμπαρες εμπρός πίσω και τα "δυναμικά " φλας μου άρεσαν κάνα δυο χρόνια στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας , μετα άρχισαν οι αηδίες με τους χαυλιόδοντες τις περισπωμένες και τα μουστάκια και το θέαμα είναι γελοίο πια ,το απόλυτο κιτς...
Εντωμεταξύ μιλάμε για μεγάλο άρμεγμα κατά την αγορά , οταν θα καούν (γιατί θα καούν) μετα την λήξη της εγγύησης και αν τρακάρεις και δεν εχεις μικτή
Αυτή η αηδία με τα "δυναμικά" φλάς που τσουλάνε, μπορεί να ακυρωθεί από το μενού του αυτοκινήτου για να ανάβουν κανονικά;
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@imr said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Σε αλφα 147 για αλλαγη απο 215 45 17 σε 225 45 17 θα υπαρχει προβλημα?
Βλεπω ειναι μικρη η διαφορα στις διασταασεις και σε 225 παιζουν -100 ευρω τα περισοτερα και πιο μεγαλη διαθεσιμοτητα
Εξαρτάται από το πλάτος της ζάντας το αν μπαίνει το 225. Αν η ζάντα σου είναι 7" μπαίνει. Αν είναι 6.5" όχι.
Υπάρχουν πίνακες, να τους συμβουλευτείς πρίν αγοράσεις -
RE: Nissan Qashqai, VW T-Roc ή κάποιο άλλο αντίστοιχο;
Qashqai και από μένα!
Συνταξιούχος με Κούγκα.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Το άρθρο δεν είναι απλά ενδιαφέρον, είναι ουσιαστικό!
Ο χαμηλώτερος λόγος επιφανείας - όγκου σε κύλινδρο, είναι σε αυτόν με όγκο στα 0,5 λίτρα. Άρα χαμηλώτερες τριβές. Είναι ο πλέον αποδοτικός.
Έχει αναφερθεί αρκετές φορές στο περιοδικό -του οποίου το φόρουμ μας φιλοξενεί- στο απώτερο παρελθόν. -
RE: AUDI FORUM
Μια χαρά αυτοκίνητο. Η τιμή είναι εκεί που είναι λόγω χρώματος.
Latest posts made by tjk
-
RE: Toyota Corolla Cross
Τα λάτιτουντ που έγραψε ο φίλος , είναι πολύ πιο χειμερινά, θα τα συνιστούσα σε κάποιον που ζει και κινείται στην επαρχία, για πιο δύσκολους δρόμους , παρότι τα δικά μου στο χιόνι και τις κακοτοπιές αντιδρούν άψογα, ίσως να οφείλεται και στην τετρακίνηση. Δεν γλιστράνε, ούτε στο παγωμένο χιόνι...!!!
Καλησπέρα. Τα latitude cross δεν είναι χειμερινά, δεν έχουν πιστοποίηση 3pmsf, είναι θερινά λάστιχα on-off 60-40. Προφανώς το cross climate είναι πολύ καλύτερο στο χιόνι ως πιστοποιημένο, και το latitude cross πολύ πιό ανθεκτικό στους κακοτράχαλους δρόμους. Ελαστικά για διαφορετικές χρήσεις, άριστα και τα δυο στο είδος του το κάθε ένα.
-
RE: Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka
Σε κάποιο σημείο έγραψε ότι μένει νότια. Δηλαδή κάθε μέρα υπομένει την βάσανο του πηγμένου ποταμιού και συζητάμε για εθνική;
-
RE: AUDI FORUM
Μια χαρά αυτοκίνητο. Η τιμή είναι εκεί που είναι λόγω χρώματος.
-
RE: HONDA FORUM
@gtsartsal said in HONDA FORUM:
@criuser said in HONDA FORUM:
Επειδή το αμάξι το είδα στην έκθεση, δεν θα έλεγα ότι είναι ακριβό.
Εμείς δεν έχουμε τα λεφτά...
Μην τα μπερδεύουμε.
Μιλάμε για αμάξι κατηγορίας D suv
Το οποίο έχει σχεδόν ίδιους χώρους με το νέο C3 aircross, σχεδόν ίδια κατανάλωση και επιδόσεις!
Έχει και φόρο πολυτελείας . Σε έφτιαξα?Είναι πλεονέκτημα δηλαδή για το c3 να έχει σχεδόν ίδια κατανάλωση με το δίλιτρο crv;;
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@nikos-golf said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Βάλε xl. Εγώ στο τιγκουαν μου έκαναν πρόπερσι μια καλή προσφορά σε xl αντί v που φορούσε από το εργοστάσιο και τα εβαλα
Καλησπέρα. Όταν λες V εννοείς την κατηγορία ταχύτητας; (V=240km/h)
Αν ναι, τι σχέση έχει με το XL; (Extra Load δηλαδή αντέχει επί πλέον φορτίο)
Υπάρχουν πολλά ελαστικά με σήμανση XL κατηγορίας ταχύτητας V.
Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο... -
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
Αν δεν οδηγείς ακραία, δεν θα χάσεις τίποτε. Είναι πάρα πολύ καλά και στην άσφαλτο στεγνό βρεγμένο και αθόρυβα. Τα έβαλα και εγώ στο QQ μου, με αυτά το έδωσα, Είχαν αντικαταστήσει τα micelin cc. Πασπαρτού λάστιχο για αυτοκίνητα σαν το QQ, αν βέβαια πατάνε και λίγο χώμα. Υστερούσαν μόνο στο χιόνι κάπως σε σχέση με το CC, παρ' ότι έχουν κι αυτά σήμανση 3pmsf.
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
Ο Κωνσταντίνου είναι Παλαιό Φάληρο ή Μοσχάτο;;;
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@ss_76 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@civil357 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@georgemit said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Σε ελαστικά τεσσάρων εποχώνε, με την ένδειξη M+S είναι απαραίτητες οι χιονοκουβέρτες ή πας χιόνι χωρίς αυτές;
Σε βροχή πώς είναι αυτά τα ελαστικά;
Φαντάζομαι ότι θα κάνουν και αρκετό θόρυβο ε;Για να είναι τεσσάρων εποχών , πρέπει να έχουν και την ένδειξη 3PMSF , χωρίς αυτή είναι απλά M+S.
Τα γνωστά και αγαπητά michelin latitude cross , δεν έχουν τη σήμανση , αλλά παρολαυτά είναι εξαιρετικά στο χιόνι.Τα latitude cross ήταν καλύτερα από θερινά στο χιόνι αλλά πολύ θορυβώδη. Τα yokokama g015 ήταν παντού καλύτερα ενώ στο χιόνι -λόγω 3PMSF- ήταν καταπληκτικά σε σχέση με τα laitude cross.
Τα goodyear vector 4season GEN-2 πάρά τα 45k στην πλάτη τους, ακόμη αποδίδουν πολύ καλά στο χιόνιΚαλησπέρα, τετρακίνητο έχεις;
Ρωτώ γιατί εγώ (σε δικίνητο) είχα δοκιμάσει και τα δυό (cross climate και G015).
Τα CC που τέλειωσαν γρήγορα, ήταν άριστα σε στεγνό, βρεγμένο και πολύ καλά στο χιόνι, τα G015 πάρα πολύ καλά παντού, αθόρυβα, εξαιρετικά ανθεκτικά, έχουν διάρκεια, αλλά στο χιόνι ήταν 2 κλικ κάτω από το CC. Ίσως σε ένα τετρακίνητο να είναι ιδανικά γιατί η κίνηση και πίσω εξωραΐζει τις όποιες αδυναμίες. Πολύ καλό λάστιχο πάντως...
Τα LC που έχω σε άλλο αυτοκίνητο, είναι πάρα πολύ καλά επίσης, αλλά σε χιόνι όχι -
RE: Toyota Corolla Cross
Μέχρι πριν μερικούς μήνες, ίσως χρόνο, η ΕΡΤ (2ο) έκανε κάποιες σποραδικές δοκιμαστικές σε DAB και όχι συνεχώς. Πλέον δεν υπάρχουν εκπομπές, δεν παίζει τίποτα ψηφιακά.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Στην επεξήγηση μιλά για claims (απαιτήσεις) και όχι οριστικοποιημένες πληρωμές (αυτό καταλαβαίνω). Δείχνει εν μέρει μιά πραγματικότητα, αλλά μιλάμε για ένα κλάσμα του οποίου ο παρονομαστής είναι οι συνολικές πωλήσεις μιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Σκεφθήτε την "αλήθεια" αυτής της στατιστικής όταν 40 τογιότα κάνουν όσο μία φεράρι. Εύκολα λοιπόν βγαίνει το 1% ακόμη κι αν χαλάσουν όλες!
Άστοχο νομίζω το γράφημα. Περισσότερο σημασία θα έδινα στην διακύμανση και εν τέλει στην πορεία του δείκτη και όχι στο αποτέλεσμα αυτό καθ΄ αυτό.