-
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@fanis75 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Το c4 το θεωρείς καλή περίπτωση;
Αν και δεν ειμαι ο Κρούζερ, για εμένα είναι η καλύτερη πρόταση του ομίλου σε αυτά τα χρήματα. Οπότε εαν σου αρέσει και δεν έχεις θέμα με το ρίσκο αξιοπιστίας, προχωράς.
Μου αρέσει σαν αυτοκίνητο όπως και το chr φυσικά και μου δίνουν μεγαλύτερους χώρους από το yc που ελαφρώς με προβλημάτισαν. Προερχόμενος από 1.0 αμάξι το 1.8 του chr με τρομάζει λίγο να πω την αλήθεια. Από την άλλη ο μάστορας μου είπε πως είναι λογικό ο 1000ρης μου να βγάλει πρόβλημα στη μηχανή γιατί συμπιέζουν 125 άλογα σε μικρού κυβισμού αυτοκίνητο οπότε αντίστοιχα με τρομάζει και το 1.2 του c4
Το 1,2 είναι 20 % μεγαλύτερο του 1.0 και δίνει 10 άλογα ήτοι 8 % παραπάνω από το φοκους.
-
@ss_76 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Μην το αγνοήσεις. Γενικά κάνε δοκιμή σε όλα τα μοντέλα που σκέφτεσαι γιατί τις ανάγκες και τα γούστα είναι καθαρά υποκειμενικά. Μπορεί να δεις από κοντά κάποιο μοντέλο που δεν σε ενθουσιάζει εκ πρώτης όψεως κι όταν το οδηγήσεις να ενθουσιαστείς ή το αντίθετο
Αν δεν σε προβληματίζουν τα 2000 κ.εκ., ίσως να έβλεπες κι αυτό
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/45933484-mazda-cx-3025 k € αυτή η στεναχώρια με ρόδες ?
Είναι τεράστιο το κενό που έχει αφήσει σε όμορφα τσαχπίνικα και στυλάδα ΙΧ η ΦΙΑΤ και η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία -
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@ektoras said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@gatoz said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
τι πραμα το τζαζ?
μπορει να μην ειναι ομορφο ή να ειναι, ακου αρχαια σχεδιαση
αλλα τι αλλο να βρει να πει ο αντιπροσωπος των γαλλικων ρημαδοχρεπιωνΑφού σου αρέσουν τα σουζ του 2010 που πουλάνε σήμερα, λογικό να σου αρέσει και η εξόφθαλμος βρογχοκήλη που έχει για φώτα το τζάζ...
Κατά την Ιαπωνική κουλτούρα, YOnoBI (用美), σημαίνει η ομορφιά της χρήσης σε καθημερινά, χρηστικά αντικείμενα, δηλαδή η ικανοποίηση που σου προσφέρουν τα αντικείμενα που χρησιμοποιείς καθημερινά, (από την χρήση και όχι από την εξωτερική ομορφιά), όπως το Honda JAZZ .
Αυτή την φιλοσοφία χρησιμοποίησαν οι Ιάπωνες της Honda, στην σχεδίαση και την υλοποίηση του JAZZ, το ερωτεύεσαι καθώς το χρησιμοποιείς και όχι βλέποντας, τι όμορφο που είναι επάνω στην οδική βοήθεια.
Να υποθέσω ότι έχεις το ίδιο σκεπτικό και για την εμφάνιση των γυναικών...
Το YOnoBI είναι για τα αντικείμενα, για τις γυναίκες είναι: YAtoKORMI
-
@ektoras said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@ektoras said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@gatoz said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
τι πραμα το τζαζ?
μπορει να μην ειναι ομορφο ή να ειναι, ακου αρχαια σχεδιαση
αλλα τι αλλο να βρει να πει ο αντιπροσωπος των γαλλικων ρημαδοχρεπιωνΑφού σου αρέσουν τα σουζ του 2010 που πουλάνε σήμερα, λογικό να σου αρέσει και η εξόφθαλμος βρογχοκήλη που έχει για φώτα το τζάζ...
Κατά την Ιαπωνική κουλτούρα, YOnoBI (用美), σημαίνει η ομορφιά της χρήσης σε καθημερινά, χρηστικά αντικείμενα, δηλαδή η ικανοποίηση που σου προσφέρουν τα αντικείμενα που χρησιμοποιείς καθημερινά, (από την χρήση και όχι από την εξωτερική ομορφιά), όπως το Honda JAZZ .
Αυτή την φιλοσοφία χρησιμοποίησαν οι Ιάπωνες της Honda, στην σχεδίαση και την υλοποίηση του JAZZ, το ερωτεύεσαι καθώς το χρησιμοποιείς και όχι βλέποντας, τι όμορφο που είναι επάνω στην οδική βοήθεια.
Να υποθέσω ότι έχεις το ίδιο σκεπτικό και για την εμφάνιση των γυναικών...
Το YOnoBI είναι για τα αντικείμενα, για τις γυναίκες είναι: YAtoKORMI
Με γιαπωνέζικο εργαλείο, το έχουν χάσει το κορμί πατριώτη...
-
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@a-d-p said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@fanis75 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Γιατί μόνο αυτές τις δύο μάρκες; Με όλον τον σεβασμό, δεν φταίτε εσείς αλλά μιας και είμαι ολίγον τι άσχετος θα εκτιμούσα αν υπήρχε και μια αιτιολόγηση στις απαντήσεις ώστε να καταλαβαίνω καλύτερα
Γιατί ζητάς κάτι αξιόπιστο και φουλ υβριδικό. Οπότε αυτά τα 2 κριτήρια ταυτόχρονα ισχύουν μόνο σε αυτές τις 2 εταιρίες και κυρίως στην Τογιότα. Εαν δεν θες φουλ υβριδικό, τότε συζητάμε και άλλες μάρκες.
Honda αν κατάλαβα καλά σε αυτά τα χρήματα και suv hybrid αυτόματο δεν υπάρχει άρα μας μένουν μόνο τα Toyota.
Ψάχνω full hybrid διότι αυτό που έχω ακούσει είναι ότι τα mild hybrid δεν έχουν μεγάλη διαφορά από το Φόκους μου που έχει start/stop και είχα μέση κατανάλωση στα 8.
Εν ολίγοις δεν έχω ξεκάθαρα κάποια τοπ προτεραιότητα, ιδανικά θα ήθελα χώρους αντίστοιχους με το Φόκους που έχω, θα ήθελα καλύτερη οικονομία, θα ήθελα καλύτερη αξιοπιστία και λιγότερες ζημιές, θα ήθελα να είναι ευχάριστο σχετικά στην οδήγηση και θα ήθελα να είναι και vfm.
Είμαι ο κλασσικός ο μέσος μλκας Έλληνας που δεν ξέρει πολλά και θέλει με λίγα χρήματα να πάρει τοπ αμαξάρα, πράγμα που προφανώς δεν γινεται έτσι όπως έχουν πάει οι τιμές.
Απλώς όταν το 14 αγόρασα ένα μεσαίου μεγέθους αυτοκίνητο καινούργιο με 15.000 τώρα μου κάνει εντύπωση που για να πάρω αυτό που θέλω πρέπει να φτάσω τις 30. Ναι τότε προφανώς δεν ήταν υβριδικό ή suv αλλά ήταν τα αντίστοιχα σύγχρονα χατσμπακ που κυκλοφορούσαν τότε.
Κοιτάζω λοιπόν φουλ υβριδικό γιατί από όσα έχω καταλάβει αυτά είναι που αξίζει να πάρει κανείς εν έτει 2025, αν κρίνεται από τις ανάγκες μου (8.000 χλμ τον χρόνο, χρήση κυρίως εντός πόλης και μικρά σχετικά ταξιδάκια) ότι με παίρνει να δω και κάτι άλλο ευχαρίστως να το ακούσω.Υ.Γ. Και τότε ακολουθώντας τη μόδα αρχικά ήθελα πετρέλαιο μέχρι που κάποιοι άνθρωποι εδώ στο φόρουμ μου είπαν "είσαι τρελός; Με 8k χλμ δεν θα κάνεις ποτέ απόσβεση τα επιπλέον λεφτά, πήγαινε σε βενζίνη, δεν το χρειάζεσαι το πετρέλαιο"
Θα πρέπει τα πράγματα να τα δεις όπως είναι στην περιοχή σου.
Αν η πόλη για σένα είναι διαδρομές 3+3 χλμ μέσα στην Θεσσαλονίκη, προφανώς το φουλ υβριδικό είναι περιττό.
Στην Αθήνα η αντίστοιχη διαδρομή μπορεί να είναι 12+12 οπότε καταλαβαίνεις ότι η εργάσιμη εβδομάδα η δικιά σου είναι 1 έως 2 ημέρες για τους Αθηναίους, όπου ναι τα φουλ υβριδικά έχουν νόημα.
Αν μάλιστα οι δικές σου μικρές διαδρομές, δεν περιλαμβάνουν μποτιλιάρισμα με μωτ 15-20 χαω, δηλαδή δεν κάνεις 20 λεπτά για αυτά τα 3 χλμ, τότε τα απλά υβριδικά και τα μεσαία υβριδικά είναι μια χαρά, γιατί το πρόβλημα των φουλ υβριδικών στον ανοικτό δρόμο είναι σημαντικό.
Αλλά όλα αυτά θα τα δεις με τα τέστ ντράιβ.
Δεν γίνεται αλλιώς δουλειά.
Το chr που σου προτείνουν, είναι κλειστοφοβικό και τα παιδιά σου αν όχι τώρα σε λίγα χρόνια θα σε κράζουν για αυτό και θα έχουν δίκιο.
Είναι μπάνικο αμάξι για μοναχικούς ή ζευγάρια, μικρομεσαίου ύψους μέχρι 1,75.
1.77 είμαι εγώ, 1.60 η γυναίκα και τα κορίτσια λογικά δεν θα γίνουν τίποτα διμετρες. Το c4 το
θεωρείς καλή περίπτωση;
Είναι αντίστοιχο σε σχεδίαση και χώρους με το CHR, στα 25000€ της μεσαίας έκδοσης PLUS, είναι καλή αγορά. Η πλούσια max μπαίνει στα χωράφια της βασικής έκδοσης του CHR, αν ανέβεις τόσο ψηλά, καλύτερα να πάρεις το Toyota.
Ένα γενικό σχόλιο, Επειδή βλέπω κράτησες το ford focus 11 χρόνια και υποθέτω ότι σκοπεύεις να κρατήσεις και το επόμενο τόσα χρόνια.
Στη θέση σου δεν θα κοιτούσα group vag και stellantis, είναι καλά αυτοκίνητα, αλλά για λίγα χρόνια και χλμ. Κατά προτίμηση μέσα στα πλαίσια της εγγύησης.Το Τ ροκ είναι ακόμα εγγύηση ;..
Εννοείται, μέχρι 01/2028
-
Ως κάτοχος Skoda Kamiq εδώ και ενάμιση χρόνο θα σου πω τα θετικά και τα αρνητικά του. Καταρχήν πριν πάρω το kamiq οδηγούσα το Toyota Anensis του πατέρα μου (μοντέλο 98) το οποίο για 20 χρόνια δεν έβγαλε καμία απολύτως βλάβη. Ήμουν ορκισμένος toyotaκιας και πρέπει να είμαι από τους ελάχιστους που έκαναν μετάβαση από Τoyota σε VAG Group. Η πρώτη επιλογή μου ήταν το Yaris Cross και απορρίφθηκε με βαριά καρδιά μόλις πήγα αντιπροσωπεία και είδα τις πίσω πόρτες που ανοίγουν μέχρι τις 45 μοίρες, το στριμόκωλο πίσω μέρος (είμαι 1.80 και τα γόνατά μου ακουμπούσαν στο μπροστά κάθισμα), την σκληρή πλαστικούρα του ταμπλό που έβγαζε απίστευτη φτήνια και τις ποτηροθήκες που είναι ακριβώς κάτω από τον τεμπέλη (μέγα εργονομικό φάουλ για μένα που συνηθίζω να πίνω καφέ στο αμάξι). Δυστυχώς πολλά τα αρνητικά αν και ήθελα σαν τρελός αθάνατο αυτόματο κιβώτιο και υβριδική τεχνολογία. Το Kamiq έχει απίστευτους χώρους (λίγο καλύτερους από την Corolla Cross που είναι μια κατηγορία πάνω) σε διστάσεις B-SUV με ότι αυτό συνεπάγεται για τις μανούβρες στην πόλη. Ταμπλό με μαλακά πλαστικά που χαίρεσαι να τα βλέπεις και γενικά η ποιότητα μέσα είναι πολύ καλή (διακόπτες και διακοπτάκια έχουν αυτό το feedback του ακριβού). Ο χιλιάρης κινητήρας καίει 8.5 εντός πόλης στο ECO (επαρχιακή πόλη χωρίς πολύ κίνηση και φανάρι). Μικτή έχω 6.5. Το κιβώτιο αδύναμο σημείο δεν έχει τα βελούδινα κουμπώματα που θα ήθελα στην πρώτη-δευτέρα. Αυτόματο δεν πήρα γιατί άκουσα διάφορα για τα DSG του Group.
Αν κάνεις 10000 χιλιόμετρα κυρίως πόλη, δηλαδή πες 8000 καθαρά εντός πόλης με κατανάλωση 4 λίτρα/100 με το YC θέλεις 320 λίτρα βενζίνα. Με το Kamiq θέλεις σχεδόν τα διπλά άρα μιλάμε για 600 ευρώ το χρόνο παραπάνω.
Αν αγόραζα τώρα αυτοκίνητο θα διάλεγα το 2008 αυτόματο mild στην δεύτερη εξοπλιστική με 25000 περίπου. -
@a-d-p said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@a-d-p said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@fanis75 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Γιατί μόνο αυτές τις δύο μάρκες; Με όλον τον σεβασμό, δεν φταίτε εσείς αλλά μιας και είμαι ολίγον τι άσχετος θα εκτιμούσα αν υπήρχε και μια αιτιολόγηση στις απαντήσεις ώστε να καταλαβαίνω καλύτερα
Γιατί ζητάς κάτι αξιόπιστο και φουλ υβριδικό. Οπότε αυτά τα 2 κριτήρια ταυτόχρονα ισχύουν μόνο σε αυτές τις 2 εταιρίες και κυρίως στην Τογιότα. Εαν δεν θες φουλ υβριδικό, τότε συζητάμε και άλλες μάρκες.
Honda αν κατάλαβα καλά σε αυτά τα χρήματα και suv hybrid αυτόματο δεν υπάρχει άρα μας μένουν μόνο τα Toyota.
Ψάχνω full hybrid διότι αυτό που έχω ακούσει είναι ότι τα mild hybrid δεν έχουν μεγάλη διαφορά από το Φόκους μου που έχει start/stop και είχα μέση κατανάλωση στα 8.
Εν ολίγοις δεν έχω ξεκάθαρα κάποια τοπ προτεραιότητα, ιδανικά θα ήθελα χώρους αντίστοιχους με το Φόκους που έχω, θα ήθελα καλύτερη οικονομία, θα ήθελα καλύτερη αξιοπιστία και λιγότερες ζημιές, θα ήθελα να είναι ευχάριστο σχετικά στην οδήγηση και θα ήθελα να είναι και vfm.
Είμαι ο κλασσικός ο μέσος μλκας Έλληνας που δεν ξέρει πολλά και θέλει με λίγα χρήματα να πάρει τοπ αμαξάρα, πράγμα που προφανώς δεν γινεται έτσι όπως έχουν πάει οι τιμές.
Απλώς όταν το 14 αγόρασα ένα μεσαίου μεγέθους αυτοκίνητο καινούργιο με 15.000 τώρα μου κάνει εντύπωση που για να πάρω αυτό που θέλω πρέπει να φτάσω τις 30. Ναι τότε προφανώς δεν ήταν υβριδικό ή suv αλλά ήταν τα αντίστοιχα σύγχρονα χατσμπακ που κυκλοφορούσαν τότε.
Κοιτάζω λοιπόν φουλ υβριδικό γιατί από όσα έχω καταλάβει αυτά είναι που αξίζει να πάρει κανείς εν έτει 2025, αν κρίνεται από τις ανάγκες μου (8.000 χλμ τον χρόνο, χρήση κυρίως εντός πόλης και μικρά σχετικά ταξιδάκια) ότι με παίρνει να δω και κάτι άλλο ευχαρίστως να το ακούσω.Υ.Γ. Και τότε ακολουθώντας τη μόδα αρχικά ήθελα πετρέλαιο μέχρι που κάποιοι άνθρωποι εδώ στο φόρουμ μου είπαν "είσαι τρελός; Με 8k χλμ δεν θα κάνεις ποτέ απόσβεση τα επιπλέον λεφτά, πήγαινε σε βενζίνη, δεν το χρειάζεσαι το πετρέλαιο"
Θα πρέπει τα πράγματα να τα δεις όπως είναι στην περιοχή σου.
Αν η πόλη για σένα είναι διαδρομές 3+3 χλμ μέσα στην Θεσσαλονίκη, προφανώς το φουλ υβριδικό είναι περιττό.
Στην Αθήνα η αντίστοιχη διαδρομή μπορεί να είναι 12+12 οπότε καταλαβαίνεις ότι η εργάσιμη εβδομάδα η δικιά σου είναι 1 έως 2 ημέρες για τους Αθηναίους, όπου ναι τα φουλ υβριδικά έχουν νόημα.
Αν μάλιστα οι δικές σου μικρές διαδρομές, δεν περιλαμβάνουν μποτιλιάρισμα με μωτ 15-20 χαω, δηλαδή δεν κάνεις 20 λεπτά για αυτά τα 3 χλμ, τότε τα απλά υβριδικά και τα μεσαία υβριδικά είναι μια χαρά, γιατί το πρόβλημα των φουλ υβριδικών στον ανοικτό δρόμο είναι σημαντικό.
Αλλά όλα αυτά θα τα δεις με τα τέστ ντράιβ.
Δεν γίνεται αλλιώς δουλειά.
Το chr που σου προτείνουν, είναι κλειστοφοβικό και τα παιδιά σου αν όχι τώρα σε λίγα χρόνια θα σε κράζουν για αυτό και θα έχουν δίκιο.
Είναι μπάνικο αμάξι για μοναχικούς ή ζευγάρια, μικρομεσαίου ύψους μέχρι 1,75.
1.77 είμαι εγώ, 1.60 η γυναίκα και τα κορίτσια λογικά δεν θα γίνουν τίποτα διμετρες. Το c4 το
θεωρείς καλή περίπτωση;
Είναι αντίστοιχο σε σχεδίαση και χώρους με το CHR, στα 25000€ της μεσαίας έκδοσης PLUS, είναι καλή αγορά. Η πλούσια max μπαίνει στα χωράφια της βασικής έκδοσης του CHR, αν ανέβεις τόσο ψηλά, καλύτερα να πάρεις το Toyota.
Ένα γενικό σχόλιο, Επειδή βλέπω κράτησες το ford focus 11 χρόνια και υποθέτω ότι σκοπεύεις να κρατήσεις και το επόμενο τόσα χρόνια.
Στη θέση σου δεν θα κοιτούσα group vag και stellantis, είναι καλά αυτοκίνητα, αλλά για λίγα χρόνια και χλμ. Κατά προτίμηση μέσα στα πλαίσια της εγγύησης.Το Τ ροκ είναι ακόμα εγγύηση ;..
Εννοείται, μέχρι 01/2028
Τυχερέ..
-
@dirtybit said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Ως κάτοχος Skoda Kamiq εδώ και ενάμιση χρόνο θα σου πω τα θετικά και τα αρνητικά του. Καταρχήν πριν πάρω το kamiq οδηγούσα το Toyota Anensis του πατέρα μου (μοντέλο 98) το οποίο για 20 χρόνια δεν έβγαλε καμία απολύτως βλάβη. Ήμουν ορκισμένος toyotaκιας και πρέπει να είμαι από τους ελάχιστους που έκαναν μετάβαση από Τoyota σε VAG Group. Η πρώτη επιλογή μου ήταν το Yaris Cross και απορρίφθηκε με βαριά καρδιά μόλις πήγα αντιπροσωπεία και είδα τις πίσω πόρτες που ανοίγουν μέχρι τις 45 μοίρες, το στριμόκωλο πίσω μέρος (είμαι 1.80 και τα γόνατά μου ακουμπούσαν στο μπροστά κάθισμα), την σκληρή πλαστικούρα του ταμπλό που έβγαζε απίστευτη φτήνια και τις ποτηροθήκες που είναι ακριβώς κάτω από τον τεμπέλη (μέγα εργονομικό φάουλ για μένα που συνηθίζω να πίνω καφέ στο αμάξι). Δυστυχώς πολλά τα αρνητικά αν και ήθελα σαν τρελός αθάνατο αυτόματο κιβώτιο και υβριδική τεχνολογία. Το Kamiq έχει απίστευτους χώρους (λίγο καλύτερους από την Corolla Cross που είναι μια κατηγορία πάνω) σε διστάσεις B-SUV με ότι αυτό συνεπάγεται για τις μανούβρες στην πόλη. Ταμπλό με μαλακά πλαστικά που χαίρεσαι να τα βλέπεις και γενικά η ποιότητα μέσα είναι πολύ καλή (διακόπτες και διακοπτάκια έχουν αυτό το feedback του ακριβού). Ο χιλιάρης κινητήρας καίει 8.5 εντός πόλης στο ECO (επαρχιακή πόλη χωρίς πολύ κίνηση και φανάρι). Μικτή έχω 6.5. Το κιβώτιο αδύναμο σημείο δεν έχει τα βελούδινα κουμπώματα που θα ήθελα στην πρώτη-δευτέρα. Αυτόματο δεν πήρα γιατί άκουσα διάφορα για τα DSG του Group.
Αν κάνεις 10000 χιλιόμετρα κυρίως πόλη, δηλαδή πες 8000 καθαρά εντός πόλης με κατανάλωση 4 λίτρα/100 με το YC θέλεις 320 λίτρα βενζίνα. Με το Kamiq θέλεις σχεδόν τα διπλά άρα μιλάμε για 600 ευρώ το χρόνο παραπάνω.
Αν αγόραζα τώρα αυτοκίνητο θα διάλεγα το 2008 αυτόματο mild στην δεύτερη εξοπλιστική με 25000 περίπου.Ευχαριστώ για το feedback! To Peugeot 2008 αυτόματο (άρα θεωρώ λέμε για την hybrid 145 έκδοση στη δεύτερη εξοπλιστική (άρα στην Allure;) πώς βγαίνει 25.000; Τι λάθος κάνω και το βγάζω 30.000; Ή μιλάμε για τιμή που την δίνουν μόνο με επίσκεψη εκεί; Αλλά και πάλι 5.000 μου κάνει τεράστια διαφορά
-
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@dirtybit said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Ως κάτοχος Skoda Kamiq εδώ και ενάμιση χρόνο θα σου πω τα θετικά και τα αρνητικά του. Καταρχήν πριν πάρω το kamiq οδηγούσα το Toyota Anensis του πατέρα μου (μοντέλο 98) το οποίο για 20 χρόνια δεν έβγαλε καμία απολύτως βλάβη. Ήμουν ορκισμένος toyotaκιας και πρέπει να είμαι από τους ελάχιστους που έκαναν μετάβαση από Τoyota σε VAG Group. Η πρώτη επιλογή μου ήταν το Yaris Cross και απορρίφθηκε με βαριά καρδιά μόλις πήγα αντιπροσωπεία και είδα τις πίσω πόρτες που ανοίγουν μέχρι τις 45 μοίρες, το στριμόκωλο πίσω μέρος (είμαι 1.80 και τα γόνατά μου ακουμπούσαν στο μπροστά κάθισμα), την σκληρή πλαστικούρα του ταμπλό που έβγαζε απίστευτη φτήνια και τις ποτηροθήκες που είναι ακριβώς κάτω από τον τεμπέλη (μέγα εργονομικό φάουλ για μένα που συνηθίζω να πίνω καφέ στο αμάξι). Δυστυχώς πολλά τα αρνητικά αν και ήθελα σαν τρελός αθάνατο αυτόματο κιβώτιο και υβριδική τεχνολογία. Το Kamiq έχει απίστευτους χώρους (λίγο καλύτερους από την Corolla Cross που είναι μια κατηγορία πάνω) σε διστάσεις B-SUV με ότι αυτό συνεπάγεται για τις μανούβρες στην πόλη. Ταμπλό με μαλακά πλαστικά που χαίρεσαι να τα βλέπεις και γενικά η ποιότητα μέσα είναι πολύ καλή (διακόπτες και διακοπτάκια έχουν αυτό το feedback του ακριβού). Ο χιλιάρης κινητήρας καίει 8.5 εντός πόλης στο ECO (επαρχιακή πόλη χωρίς πολύ κίνηση και φανάρι). Μικτή έχω 6.5. Το κιβώτιο αδύναμο σημείο δεν έχει τα βελούδινα κουμπώματα που θα ήθελα στην πρώτη-δευτέρα. Αυτόματο δεν πήρα γιατί άκουσα διάφορα για τα DSG του Group.
Αν κάνεις 10000 χιλιόμετρα κυρίως πόλη, δηλαδή πες 8000 καθαρά εντός πόλης με κατανάλωση 4 λίτρα/100 με το YC θέλεις 320 λίτρα βενζίνα. Με το Kamiq θέλεις σχεδόν τα διπλά άρα μιλάμε για 600 ευρώ το χρόνο παραπάνω.
Αν αγόραζα τώρα αυτοκίνητο θα διάλεγα το 2008 αυτόματο mild στην δεύτερη εξοπλιστική με 25000 περίπου.Ευχαριστώ για το feedback! To Peugeot 2008 αυτόματο (άρα θεωρώ λέμε για την hybrid 145 έκδοση στη δεύτερη εξοπλιστική (άρα στην Allure;) πώς βγαίνει 25.000; Τι λάθος κάνω και το βγάζω 30.000; Ή μιλάμε για τιμή που την δίνουν μόνο με επίσκεψη εκεί; Αλλά και πάλι 5.000 μου κάνει τεράστια διαφορά
27900 έχει η allure με την προσφορά
-
Έχουν μία προωθητική που λέγεται νομίζω hybrid days και σου δίνουν άλλη τιμή από του διαμορφωτή. Αλλά έχεις δίκιο η πρώτη εξοπλιστική βγαίνει 24 και η δεύτερη 28 χιλιάρικα.
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/46481935-peugeot-2008
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/45273718-peugeot-2008 -
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Ευχαριστώ για το feedback! To Peugeot 2008 αυτόματο (άρα θεωρώ λέμε για την hybrid 145 έκδοση στη δεύτερη εξοπλιστική (άρα στην Allure;) πώς βγαίνει 25.000; Τι λάθος κάνω και το βγάζω 30.000; Ή μιλάμε για τιμή που την δίνουν μόνο με επίσκεψη εκεί; Αλλά και πάλι 5.000 μου κάνει τεράστια διαφορά
Πας σε μια αντιπροσωπεία, γιατί οι τιμές των Πεζώ ειναι στο περίπου και ανα εβδομάδα και ανά έμπορο. Βγάζουν μια τιμή στην τύχη και μετά ξεκινάνε προωθητικές, μπλακ φραηντει, γκριν μαντευ, μπακ το σκουλ και ό,τι άλλο σκεφτούν για να το πουλήσουν στην σωστή τιμή. Οπότε πας και ρωτάς τι προσφορά τρέχει αυτή την εβδομάδα και αποφασίζεις.
-
Δεν υπάρχει ανταγωνισμός λέμε!
Σε αυτό το γκρί
Θα πας τις ζάντες να τις κάνουν μια ηλεκτροστατική σε ανθρακί
ενα απαλό φιμέ στα παράθυρα
και θα μετράς !
Μην ασχολείσαι με Β΄ διαλογής προιόντα -
@monman2 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Δεν υπάρχει ανταγωνισμός λέμε!
Σε αυτό το γκρί
Θα πας τις ζάντες να τις κάνουν μια ηλεκτροστατική σε ανθρακί
ενα απαλό φιμέ στα παράθυρα
και θα μετράς !
Μην ασχολείσαι με Β΄ διαλογής προιόνταΘα τον ευγνωμονουν οι πισω επιβατες! Σαν να μην εχει καν παραθυρο ειναι.
-
@monman2 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
![a45ee14f-03f1-4e92-950b-3e10a22cdf77-image.pngng)
mod----παρακαλώ να σβήνετε τις εικόνες όταν κάνετε παράθεση- quote
Δεν υπάρχει ανταγωνισμός λέμε!
Σε αυτό το γκρί
Θα πας τις ζάντες να τις κάνουν μια ηλεκτροστατική σε ανθρακί
ενα απαλό φιμέ στα παράθυρα
και θα μετράς !
Μην ασχολείσαι με Β΄ διαλογής προιόνταΗ αλήθεια είναι ότι αν ήταν 25-27 το cult δεν θα το σκεφτόμουν πάρα πολύ, εδώ και χρόνια το φλερτάρω στον δρόμο. Μου φαίνεται στο τέλος θα καταλήξω να περιμένω να βγει καμία προσφορά, να περάσει ο καιρός να πέσει η τιμή ή να βρω πουθενά κανένα με χαμηλότερη τιμή λόγω test drive πχ.
Το yc ενώ μου αρέσει και είναι στη τιμή που θέλω το βρίσκω κάπως μικρό. Όχι ότι το chr εσωτερικά μου φάνηκε ιδιαίτερα μεγαλύτερο αλλά είναι μεγαλύτερο.
Από τα γαλλικά εμφανισιακά τουλάχιστον και σαν χώρους με ελκύουν πολύ και το 2008 και το c4 αλλά και θέμα αξιοπιστίας να μην υπάρχει και να μην φάω τίποτα παραπάνω στα συνεργεία και μόνο τα 500 ευρώ παραπάνω κατανάλωση στη βενζίνη τον χρόνο είναι ένα σημαντικό ποσό. Αν υποθέσω ότι στόχος μου είναι να κρατάω αυτοκίνητο καμιά δεκαετία είναι 5.000. Επίσης και η μεταπώληση (είτε σε 10 χρόνια είτε νωρίτερα) είναι ένας παράγοντας και υποθέτω ότι το full hybrid chr θα έχει καλύτερη μεταπώληση από ένα ήπιο υβριδικό.
Σε αυτά τα 4 καταλήγω πάντως προς το παρόν, yaris cross που ναι μεν χώροι αλλά τουλάχιστον είναι προσιτό, 2008 και c4 που θα πρέπει να κάνω μια υπέρβαση οικονομικά, ναι μεν ήπια και ίσως μικρότερη αξιοπιστία αλλά καλύτεροι χώροι και τέλος chr που το γουστάρω αλλά δύσκολα να καταφέρω να φτάσω αυτό το ποσό και να πείσω την οικογένεια χωρίς να με χωρίσει η γυναίκα μου. -
@fanis75 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
και μετά ξεκινάνε προωθητικές, μπλακ φραηντει, γκριν μαντευ, μπακ το σκουλ και ό,τι άλλο σκεφτούν για να το πουλήσουν στην σωστή τιμή.
Πέθανα
ρε Φάνη.
Να συμπληρώσω απλά ότι ο συμπαθέστατος πωλητής στη πεζό, σε επίσκεψή μου για το 2008 μου είχε πει να βιαστώ γιατί το hybrid days ήταν για μέχρι τέλους του μήνα
(του Μαρτίου). -
@lobo Υπάρχει και φτηνότερη έκδοση του νέου C-HR (C-ENTER), αλλά και η λύση των μεταχειρισμένων 1ης γενιάς C-HR, που στην ουσία είναι ίδιο αυτοκίνητο και μάλλον ποιοτικότερο από το νέο.
Δεν υπάρχει περίπτωση να μην το ευχαριστηθείτε εσύ και η οικογένειά σου. Μιλάω ως "παθών"... -
@bill_hsd said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo Υπάρχει και φτηνότερη έκδοση του νέου C-HR (C-ENTER), αλλά και η λύση των μεταχειρισμένων 1ης γενιάς C-HR, που στην ουσία είναι ίδιο αυτοκίνητο και μάλλον ποιοτικότερο από το νέο.
Δεν υπάρχει περίπτωση να μην το ευχαριστηθείτε εσύ και η οικογένειά σου. Μιλάω ως "παθών"...Είναι εξωφρενικές νομίζω οι τιμές του προηγούμενου CHR , θεωρούν πως έπιασαν τον παπά από τα αρχ@@@ια οι κάτοχοι του.
Τα πουλάνε ένα - δύο χιλιάρικα κάτω από την βασική του νέου CHR που έχει μεγάλη διαφορά σε επιδόσεις και νεότερο υβριδικό σύστημα.
-
@zaxosm said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@monman2 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Δεν υπάρχει ανταγωνισμός λέμε!
Σε αυτό το γκρί
Θα πας τις ζάντες να τις κάνουν μια ηλεκτροστατική σε ανθρακί
ενα απαλό φιμέ στα παράθυρα
και θα μετράς !
Μην ασχολείσαι με Β΄ διαλογής προιόνταΘα τον ευγνωμονουν οι πισω επιβατες! Σαν να μην εχει καν παραθυρο ειναι.
Aftermarket πισω πορτες chr με μεγαλη επιφανεια παραθυρου και πισω τζαμι αλλα subaru..οποιος το εκπονησει θα κανει χρυσες δουλειες
-
Εγώ που είμαι κάτοχος και Σιτροεν και τογιότα, θα σου έλεγα πως γι αυτό που περιγράφεις πως θες να κάνεις τα καλύτερα ξοδεμενα λεφτά είναι να πάρεις μια οικονομική έκδοση του chr κι αν νομίζεις πως δεν σας χωράει, κάτι παραπάνω για κορολα κρος*.
Αν επιλέξεις κάτι άλλο θα το ευχαριστηθεις, πχ 2008 αλλά σε βάθος χρόνου θα έχεις επισκέψεις στα συνεργεία για μικρά ή μεγάλα θέματα και το κόστος χρήσης θα είναι σχεδόν το διπλό. Επίσης αν αποφασίσεις πως το τογιότα δεν σου κάνει, θα το δώσεις με ελάχιστη ή καθόλου χασούρα.
Θέλει σελίδες πολλές να αιτιολογησουμε το γιατί αυτή είναι, για εσένα, η κατάλληλη επιλογή, αν διαβάσεις αρκετά στο φόρουμ θα καταλάβεις.*(παρόλο που και στη κρος βρήκα ένα τεχνικό θεματακι για το οποίο θα ενημερώσω εν καιρώ, δεν είναι μόνο τα στελαντις για να κάνεις κουμπαριές με τα μαστορια)
-
@vagkirk said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@bill_hsd said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo Υπάρχει και φτηνότερη έκδοση του νέου C-HR (C-ENTER), αλλά και η λύση των μεταχειρισμένων 1ης γενιάς C-HR, που στην ουσία είναι ίδιο αυτοκίνητο και μάλλον ποιοτικότερο από το νέο.
Δεν υπάρχει περίπτωση να μην το ευχαριστηθείτε εσύ και η οικογένειά σου. Μιλάω ως "παθών"...Είναι εξωφρενικές νομίζω οι τιμές του προηγούμενου CHR , θεωρούν πως έπιασαν τον παπά από τα αρχ@@@ια οι κάτοχοι του.
Τα πουλάνε ένα - δύο χιλιάρικα κάτω από την βασική του νέου CHR που έχει μεγάλη διαφορά σε επιδόσεις και νεότερο υβριδικό σύστημα.
Όλα είναι σχετικά και ανάλογα με την εξοπλιστική εκδοση και την εν γένει κατάσταση κάθε αυτοκινητου.
Το C-HR 1ης γενιάς είχε εκδόσεις που ξεκινούσαν από τα 22.500€ και έφταναν μέχρι τα 36.000+ € (GR Ultimate).
Επισης, παίζουν πολλά (φτωχά) leasing με μικρότερες εγγυήσεις από τα retail, οπως και εισαγωγής με αμφίβολο ιστορικό, συνεπώς δεν ειναι όλα τα C-HR ίδια.
Σε αρκετούς (μεταξύ των οποίων κι εμενα) δεν αρέσει αισθητικά/ποιοτικά το νέο C-HR, οπότε το προηγούμενο διατηρεί αγοραστικό ενδιαφέρον.
Γενικώς, ό,τι πληρώνεις παίρνεις...
Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000