-
@a-d-p said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Στη θέση σου δεν θα κοιτούσα group vag και stellantis, είναι καλά αυτοκίνητα, αλλά για λίγα χρόνια και χλμ. Κατά προτίμηση μέσα στα πλαίσια της εγγύησης.
Ακριβώς αν θες αμάξι να το κρατήσεις για χρόνια χωρίς ακριβά σέρβις και με αξιοπιστία κοιτάς Άπω Ανατολή. Μας αρέσει δεν μας αρέσει αυτή είναι η πραγματικότητα.
-
@fanis75 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Το c4 το θεωρείς καλή περίπτωση;
Αν και δεν ειμαι ο Κρούζερ, για εμένα είναι η καλύτερη πρόταση του ομίλου σε αυτά τα χρήματα. Οπότε εαν σου αρέσει και δεν έχεις θέμα με το ρίσκο αξιοπιστίας, προχωράς.
Μου αρέσει σαν αυτοκίνητο όπως και το chr φυσικά και μου δίνουν μεγαλύτερους χώρους από το yc που ελαφρώς με προβλημάτισαν. Προερχόμενος από 1.0 αμάξι το 1.8 του chr με τρομάζει λίγο να πω την αλήθεια. Από την άλλη ο μάστορας μου είπε πως είναι λογικό ο 1000ρης μου να βγάλει πρόβλημα στη μηχανή γιατί συμπιέζουν 125 άλογα σε μικρού κυβισμού αυτοκίνητο οπότε αντίστοιχα με τρομάζει και το 1.2 του c4
-
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Προερχόμενος από 1.0 αμάξι το 1.8 του chr με τρομάζει λίγο να πω την αλήθεια.
Tι σε τρομάζει?
-
@fanis75 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Προερχόμενος από 1.0 αμάξι το 1.8 του chr με τρομάζει λίγο να πω την αλήθεια.
Tι σε τρομάζει?
Ειναι σμπορ κατασκευή.
-
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@fanis75 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Το c4 το θεωρείς καλή περίπτωση;
Αν και δεν ειμαι ο Κρούζερ, για εμένα είναι η καλύτερη πρόταση του ομίλου σε αυτά τα χρήματα. Οπότε εαν σου αρέσει και δεν έχεις θέμα με το ρίσκο αξιοπιστίας, προχωράς.
Μου αρέσει σαν αυτοκίνητο όπως και το chr φυσικά και μου δίνουν μεγαλύτερους χώρους από το yc που ελαφρώς με προβλημάτισαν. Προερχόμενος από 1.0 αμάξι το 1.8 του chr με τρομάζει λίγο να πω την αλήθεια. Από την άλλη ο μάστορας μου είπε πως είναι λογικό ο 1000ρης μου να βγάλει πρόβλημα στη μηχανή γιατί συμπιέζουν 125 άλογα σε μικρού κυβισμού αυτοκίνητο οπότε αντίστοιχα με τρομάζει και το 1.2 του c4
Να τον ακούς τον μάστορα, είναι αστροπελέκι
-
@fanis75 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Προερχόμενος από 1.0 αμάξι το 1.8 του chr με τρομάζει λίγο να πω την αλήθεια.
Tι σε τρομάζει?
Τίποτα ουσιαστικό, μου φαίνεται απλώς μεγάλη αναβάθμιση. Δεν ξέρω και τι παίζει με τέλη (νομιζω είναι μηδενικά βέβαια), τεκμήρια, φορολογίες κλπ
-
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@fanis75 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Το c4 το θεωρείς καλή περίπτωση;
Αν και δεν ειμαι ο Κρούζερ, για εμένα είναι η καλύτερη πρόταση του ομίλου σε αυτά τα χρήματα. Οπότε εαν σου αρέσει και δεν έχεις θέμα με το ρίσκο αξιοπιστίας, προχωράς.
Μου αρέσει σαν αυτοκίνητο όπως και το chr φυσικά και μου δίνουν μεγαλύτερους χώρους από το yc που ελαφρώς με προβλημάτισαν. Προερχόμενος από 1.0 αμάξι το 1.8 του chr με τρομάζει λίγο να πω την αλήθεια. Από την άλλη ο μάστορας μου είπε πως είναι λογικό ο 1000ρης μου να βγάλει πρόβλημα στη μηχανή γιατί συμπιέζουν 125 άλογα σε μικρού κυβισμού αυτοκίνητο οπότε αντίστοιχα με τρομάζει και το 1.2 του c4
Αν είναι κοριτσάκια και βραχυσωμα να πάτε να κάτσετε στα πίσω καθίσματα να δείτε αν σαν βολεύουν οι πολεμίστριες που έχουν για φινιστρίνια !
Ο φανης λέει δεν τον ενοχλεί, της συμβιας μου που είναι στο ύψος σου της φάνηκε κλειστοφοβικό
-
@a-d-p said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@fanis75 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Γιατί μόνο αυτές τις δύο μάρκες; Με όλον τον σεβασμό, δεν φταίτε εσείς αλλά μιας και είμαι ολίγον τι άσχετος θα εκτιμούσα αν υπήρχε και μια αιτιολόγηση στις απαντήσεις ώστε να καταλαβαίνω καλύτερα
Γιατί ζητάς κάτι αξιόπιστο και φουλ υβριδικό. Οπότε αυτά τα 2 κριτήρια ταυτόχρονα ισχύουν μόνο σε αυτές τις 2 εταιρίες και κυρίως στην Τογιότα. Εαν δεν θες φουλ υβριδικό, τότε συζητάμε και άλλες μάρκες.
Honda αν κατάλαβα καλά σε αυτά τα χρήματα και suv hybrid αυτόματο δεν υπάρχει άρα μας μένουν μόνο τα Toyota.
Ψάχνω full hybrid διότι αυτό που έχω ακούσει είναι ότι τα mild hybrid δεν έχουν μεγάλη διαφορά από το Φόκους μου που έχει start/stop και είχα μέση κατανάλωση στα 8.
Εν ολίγοις δεν έχω ξεκάθαρα κάποια τοπ προτεραιότητα, ιδανικά θα ήθελα χώρους αντίστοιχους με το Φόκους που έχω, θα ήθελα καλύτερη οικονομία, θα ήθελα καλύτερη αξιοπιστία και λιγότερες ζημιές, θα ήθελα να είναι ευχάριστο σχετικά στην οδήγηση και θα ήθελα να είναι και vfm.
Είμαι ο κλασσικός ο μέσος μλκας Έλληνας που δεν ξέρει πολλά και θέλει με λίγα χρήματα να πάρει τοπ αμαξάρα, πράγμα που προφανώς δεν γινεται έτσι όπως έχουν πάει οι τιμές.
Απλώς όταν το 14 αγόρασα ένα μεσαίου μεγέθους αυτοκίνητο καινούργιο με 15.000 τώρα μου κάνει εντύπωση που για να πάρω αυτό που θέλω πρέπει να φτάσω τις 30. Ναι τότε προφανώς δεν ήταν υβριδικό ή suv αλλά ήταν τα αντίστοιχα σύγχρονα χατσμπακ που κυκλοφορούσαν τότε.
Κοιτάζω λοιπόν φουλ υβριδικό γιατί από όσα έχω καταλάβει αυτά είναι που αξίζει να πάρει κανείς εν έτει 2025, αν κρίνεται από τις ανάγκες μου (8.000 χλμ τον χρόνο, χρήση κυρίως εντός πόλης και μικρά σχετικά ταξιδάκια) ότι με παίρνει να δω και κάτι άλλο ευχαρίστως να το ακούσω.Υ.Γ. Και τότε ακολουθώντας τη μόδα αρχικά ήθελα πετρέλαιο μέχρι που κάποιοι άνθρωποι εδώ στο φόρουμ μου είπαν "είσαι τρελός; Με 8k χλμ δεν θα κάνεις ποτέ απόσβεση τα επιπλέον λεφτά, πήγαινε σε βενζίνη, δεν το χρειάζεσαι το πετρέλαιο"
Θα πρέπει τα πράγματα να τα δεις όπως είναι στην περιοχή σου.
Αν η πόλη για σένα είναι διαδρομές 3+3 χλμ μέσα στην Θεσσαλονίκη, προφανώς το φουλ υβριδικό είναι περιττό.
Στην Αθήνα η αντίστοιχη διαδρομή μπορεί να είναι 12+12 οπότε καταλαβαίνεις ότι η εργάσιμη εβδομάδα η δικιά σου είναι 1 έως 2 ημέρες για τους Αθηναίους, όπου ναι τα φουλ υβριδικά έχουν νόημα.
Αν μάλιστα οι δικές σου μικρές διαδρομές, δεν περιλαμβάνουν μποτιλιάρισμα με μωτ 15-20 χαω, δηλαδή δεν κάνεις 20 λεπτά για αυτά τα 3 χλμ, τότε τα απλά υβριδικά και τα μεσαία υβριδικά είναι μια χαρά, γιατί το πρόβλημα των φουλ υβριδικών στον ανοικτό δρόμο είναι σημαντικό.
Αλλά όλα αυτά θα τα δεις με τα τέστ ντράιβ.
Δεν γίνεται αλλιώς δουλειά.
Το chr που σου προτείνουν, είναι κλειστοφοβικό και τα παιδιά σου αν όχι τώρα σε λίγα χρόνια θα σε κράζουν για αυτό και θα έχουν δίκιο.
Είναι μπάνικο αμάξι για μοναχικούς ή ζευγάρια, μικρομεσαίου ύψους μέχρι 1,75.
1.77 είμαι εγώ, 1.60 η γυναίκα και τα κορίτσια λογικά δεν θα γίνουν τίποτα διμετρες. Το c4 το θεωρείς καλή περίπτωση;
Είναι αντίστοιχο σε σχεδίαση και χώρους με το CHR, στα 25000€ της μεσαίας έκδοσης PLUS, είναι καλή αγορά. Η πλούσια max μπαίνει στα χωράφια της βασικής έκδοσης του CHR, αν ανέβεις τόσο ψηλά, καλύτερα να πάρεις το Toyota.
Ένα γενικό σχόλιο, Επειδή βλέπω κράτησες το ford focus 11 χρόνια και υποθέτω ότι σκοπεύεις να κρατήσεις και το επόμενο τόσα χρόνια.
Στη θέση σου δεν θα κοιτούσα group vag και stellantis, είναι καλά αυτοκίνητα, αλλά για λίγα χρόνια και χλμ. Κατά προτίμηση μέσα στα πλαίσια της εγγύησης.Αυτό είναι το σενάριο μου, να το κρατήσω καμιά δεκαετία και όταν έρθει η ώρα να κοιτάξω πάλι να το πουλήσω (άρα θεωρητικά θα έπρεπε να μου μετράει και η μεταπωλητικη αξία) και να σας επισκεφτώ ξανά με τα σεντονάκια μου ψάχνοντας το επόμενο. Ιδανικά βέβαια να το έκανα νωρίτερα και με το Φόκους, πριν δώσω 3 χιλιάρικα που με πόνεσαν πολύ. Τώρα η Toyota την οποία επισκέφτηκα, μόνο με περιγραφή μοντέλου χωρίς να το δει μου έδωσε χοντρικά μια τιμή στα 7.000 (μαζί με αυτά διαμορφώνω το μπάτζετ που ανέφερα) άρα αν πάω για το yc που κάνει 25 θα μου βγει 18. Το chr που κάνει 30 θα μου πάει 23 και θα πρέπει να στάξω αίμα για να τα βρω
Αυτό που μου έκανε εντύπωση στη Τογιότα (κατανοητό από μια άποψη μιας και πουλάει πολύ) είναι ότι στην ουσία δεν μου έκανε κάποια προσφορά, την τιμή του αυτοκινήτου που βρίσκω και στο ίντερνετ μου έκανε. Είπε ότι μπορεί να μου κάνει δωράκι μπάρες οροφής που δεν χρειάζομαι, ζήτησα τις 17ρες ζάντες, γέλασε και μου είπε ότι δεν παίζει και προχωρήσαμε παρακάτω -
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Τίποτα ουσιαστικό, μου φαίνεται απλώς μεγάλη αναβάθμιση. Δεν ξέρω και τι παίζει με τέλη (νομιζω είναι μηδενικά βέβαια), τεκμήρια, φορολογίες κλπ
Sωστά, δεν υπάρχει κάτι ουσιαστικό να σε φοβίζει. Η αναβάθμιση δεν ειναι μεγάλη, πας από 125 ίππους σε 140, ίδιο πράγμα ουσιαστικά εαν λάβεις υπόψη και το βάρος.
Τέλη δεν έχει φυσικά, αφού οι εκπομπές CO2 ειναι κάτω από το όριο - τα τέλη εδώ και χρόνια υπολογίζονται με τις εκπομπές CO2 και όχι με τα κυβικά. Φορολογία άλλη δεν έχεις, πέραν του τεκμηρίου που από €4.000 που ειναι στα 1.000 κυβικά, πας στα €7.600.
-
@green-power said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@a-d-p said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Στη θέση σου δεν θα κοιτούσα group vag και stellantis, είναι καλά αυτοκίνητα, αλλά για λίγα χρόνια και χλμ. Κατά προτίμηση μέσα στα πλαίσια της εγγύησης.
Ακριβώς αν θες αμάξι να το κρατήσεις για χρόνια χωρίς ακριβά σέρβις και με αξιοπιστία κοιτάς Άπω Ανατολή. Μας αρέσει δεν μας αρέσει αυτή είναι η πραγματικότητα.
Αυτά είναι κλισέ που ανήκουν στο παρελθόν. Πλέον η συντήρηση οποιουδήποτε καινούριου είναι ακριβή και τα περισσότερα ανταλλακτικά - ζημιές απαιτούν πώληση νεφρού.
-
Τα υβριδικα Toyota εχουν θεμα με το πισω καθισμα. Εχουν την μπαταρια απο κατω και αναγκαστικα σηκωνεται ο καναπες πιο ψηλα. Για οικογενεια οπωσδηποτε επισκεψη και ελεγχος στην αντιπροσωπεια πριν απο την αγορα.
Το YC που εχω εχει πολυ καλο πορτ μπαγκαζ.
-
@georgemit said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Αυτά είναι κλισέ που ανήκουν στο παρελθόν. Πλέον η συντήρηση οποιουδήποτε καινούριου είναι ακριβή και τα περισσότερα ανταλλακτικά - ζημιές απαιτούν πώληση νεφρού.
Σωστά. Αλλά με ένα αμάξι που έχει 11 χρόνια εγγύηση, ξενοιάζεις ότι δεν θα χρειαστεί να πουλήσει το νεφρό για μια βλάβη. Ενώ εαν από τα 5 χρόνια είσαι εκτός εγγύησης, αυξάνονται πολύ οι πιθανότητες για ακριβή βλάβη στην 10ετία.
-
Μην το αγνοήσεις. Γενικά κάνε δοκιμή σε όλα τα μοντέλα που σκέφτεσαι γιατί τις ανάγκες και τα γούστα είναι καθαρά υποκειμενικά. Μπορεί να δεις από κοντά κάποιο μοντέλο που δεν σε ενθουσιάζει εκ πρώτης όψεως κι όταν το οδηγήσεις να ενθουσιαστείς ή το αντίθετο
Αν δεν σε προβληματίζουν τα 2000 κ.εκ., ίσως να έβλεπες κι αυτό
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/45933484-mazda-cx-30 -
@ss_76 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Μην το αγνοήσεις. Γενικά κάνε δοκιμή σε όλα τα μοντέλα που σκέφτεσαι γιατί τις ανάγκες και τα γούστα είναι καθαρά υποκειμενικά. Μπορεί να δεις από κοντά κάποιο μοντέλο που δεν σε ενθουσιάζει εκ πρώτης όψεως κι όταν το οδηγήσεις να ενθουσιαστείς ή το αντίθετο
Αν δεν σε προβληματίζουν τα 2000 κ.εκ., ίσως να έβλεπες κι αυτό
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/45933484-mazda-cx-30αυτό που βλέπω ως προς τις διαστάσεις δεν ισχύει;
-
@fanis75 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@georgemit said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Αυτά είναι κλισέ που ανήκουν στο παρελθόν. Πλέον η συντήρηση οποιουδήποτε καινούριου είναι ακριβή και τα περισσότερα ανταλλακτικά - ζημιές απαιτούν πώληση νεφρού.
Σωστά. Αλλά με ένα αμάξι που έχει 11 χρόνια εγγύηση, ξενοιάζεις ότι δεν θα χρειαστεί να πουλήσει το νεφρό για μια βλάβη. Ενώ εαν από τα 5 χρόνια είσαι εκτός εγγύησης, αυξάνονται πολύ οι πιθανότητες για ακριβή βλάβη στην 10ετία.
Ισχύει! Τα 11χρόνια της ΤΟΥΟΤΑ είναι πολύ δελεαστικά.
Δεν έχει μόνο η ΤΟΥΟΤΑ καταγωγή από την Άπω Ανατολή όμως. -
Επισκεψη με την φαμιλια σε ολα τα μοντελα που σου αρεσουν να τα δειτε απο κοντα και να μπειτε μεσα. Εδω οι γνωμες ειναι υποκειμενικες.
Με βαση αυτα που εχεις γραψει/πει πας προς Τουοτα...Αν σου κανει και δεν εχει θεματα το αγοραζεις και ησυχαζεις για αρκετα χρονια.
Τωρα αν επιλεξεις ευρωπαικο μπορει να σου αρεσουν αλλα πραγματακια (εμφανιση/αξεσουαρ κλπ κλπ) αλλα απο αξιοπιστια δεν θα ειναι το ιδιο.
Τα χρηματα θα τα δωσεις εσυ και οχι οι αλλοι που μπορει να σου πουνε παρε αυτο 'η το αλλο...
Επισης και αν κατσει η βλαβη...και εισαι εκτος εγγυησης ή οχι και απολαμβανεις διακοπες με την οικογενεια να δεις να πεταγεται ενα check engine...
Αξια ανεκτιμητη...@panormus772 BSM δινει και η Ματζουντα επισης στον βασικο.
-
@ektoras said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@gatoz said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
τι πραμα το τζαζ?
μπορει να μην ειναι ομορφο ή να ειναι, ακου αρχαια σχεδιαση
αλλα τι αλλο να βρει να πει ο αντιπροσωπος των γαλλικων ρημαδοχρεπιωνΑφού σου αρέσουν τα σουζ του 2010 που πουλάνε σήμερα, λογικό να σου αρέσει και η εξόφθαλμος βρογχοκήλη που έχει για φώτα το τζάζ...
Κατά την Ιαπωνική κουλτούρα, YOnoBI (用美), σημαίνει η ομορφιά της χρήσης σε καθημερινά, χρηστικά αντικείμενα, δηλαδή η ικανοποίηση που σου προσφέρουν τα αντικείμενα που χρησιμοποιείς καθημερινά, (από την χρήση και όχι από την εξωτερική ομορφιά), όπως το Honda JAZZ .
Αυτή την φιλοσοφία χρησιμοποίησαν οι Ιάπωνες της Honda, στην σχεδίαση και την υλοποίηση του JAZZ, το ερωτεύεσαι καθώς το χρησιμοποιείς και όχι βλέποντας, τι όμορφο που είναι επάνω στην οδική βοήθεια.
Να υποθέσω ότι έχεις το ίδιο σκεπτικό και για την εμφάνιση των γυναικών...
-
@panormus772 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@antoniokon said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@criuser said in [Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000](/
Δεν έχουν εδώ αιτιολόγηση στις απαντήσεις. Μόνο φανατισμό και κόλλημα...
Μπα σε καλό σου...
Μου βγήκε ο καφές από την μύτη πρωϊνιάτικα...
Αλλο φανατισμός, άλλο αντικειμενική πληροφόρηση...
criu μην τα λες έτσι απότομα..
Εμένα εκτός από τον καφέ,μου βγήκε και το -γαλλικό- κρουασάν από τη μύτη..
Και εσύ πρωταθλητή διαβάζεις νομίζω άρα λογικό να σου συμβούν αυτά που αναφέρεις...
-
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@fanis75 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Γιατί μόνο αυτές τις δύο μάρκες; Με όλον τον σεβασμό, δεν φταίτε εσείς αλλά μιας και είμαι ολίγον τι άσχετος θα εκτιμούσα αν υπήρχε και μια αιτιολόγηση στις απαντήσεις ώστε να καταλαβαίνω καλύτερα
Γιατί ζητάς κάτι αξιόπιστο και φουλ υβριδικό. Οπότε αυτά τα 2 κριτήρια ταυτόχρονα ισχύουν μόνο σε αυτές τις 2 εταιρίες και κυρίως στην Τογιότα. Εαν δεν θες φουλ υβριδικό, τότε συζητάμε και άλλες μάρκες.
Honda αν κατάλαβα καλά σε αυτά τα χρήματα και suv hybrid αυτόματο δεν υπάρχει άρα μας μένουν μόνο τα Toyota.
Ψάχνω full hybrid διότι αυτό που έχω ακούσει είναι ότι τα mild hybrid δεν έχουν μεγάλη διαφορά από το Φόκους μου που έχει start/stop και είχα μέση κατανάλωση στα 8.
Εν ολίγοις δεν έχω ξεκάθαρα κάποια τοπ προτεραιότητα, ιδανικά θα ήθελα χώρους αντίστοιχους με το Φόκους που έχω, θα ήθελα καλύτερη οικονομία, θα ήθελα καλύτερη αξιοπιστία και λιγότερες ζημιές, θα ήθελα να είναι ευχάριστο σχετικά στην οδήγηση και θα ήθελα να είναι και vfm.
Είμαι ο κλασσικός ο μέσος μλκας Έλληνας που δεν ξέρει πολλά και θέλει με λίγα χρήματα να πάρει τοπ αμαξάρα, πράγμα που προφανώς δεν γινεται έτσι όπως έχουν πάει οι τιμές.
Απλώς όταν το 14 αγόρασα ένα μεσαίου μεγέθους αυτοκίνητο καινούργιο με 15.000 τώρα μου κάνει εντύπωση που για να πάρω αυτό που θέλω πρέπει να φτάσω τις 30. Ναι τότε προφανώς δεν ήταν υβριδικό ή suv αλλά ήταν τα αντίστοιχα σύγχρονα χατσμπακ που κυκλοφορούσαν τότε.
Κοιτάζω λοιπόν φουλ υβριδικό γιατί από όσα έχω καταλάβει αυτά είναι που αξίζει να πάρει κανείς εν έτει 2025, αν κρίνεται από τις ανάγκες μου (8.000 χλμ τον χρόνο, χρήση κυρίως εντός πόλης και μικρά σχετικά ταξιδάκια) ότι με παίρνει να δω και κάτι άλλο ευχαρίστως να το ακούσω.Υ.Γ. Και τότε ακολουθώντας τη μόδα αρχικά ήθελα πετρέλαιο μέχρι που κάποιοι άνθρωποι εδώ στο φόρουμ μου είπαν "είσαι τρελός; Με 8k χλμ δεν θα κάνεις ποτέ απόσβεση τα επιπλέον λεφτά, πήγαινε σε βενζίνη, δεν το χρειάζεσαι το πετρέλαιο"
Θα πρέπει τα πράγματα να τα δεις όπως είναι στην περιοχή σου.
Αν η πόλη για σένα είναι διαδρομές 3+3 χλμ μέσα στην Θεσσαλονίκη, προφανώς το φουλ υβριδικό είναι περιττό.
Στην Αθήνα η αντίστοιχη διαδρομή μπορεί να είναι 12+12 οπότε καταλαβαίνεις ότι η εργάσιμη εβδομάδα η δικιά σου είναι 1 έως 2 ημέρες για τους Αθηναίους, όπου ναι τα φουλ υβριδικά έχουν νόημα.
Αν μάλιστα οι δικές σου μικρές διαδρομές, δεν περιλαμβάνουν μποτιλιάρισμα με μωτ 15-20 χαω, δηλαδή δεν κάνεις 20 λεπτά για αυτά τα 3 χλμ, τότε τα απλά υβριδικά και τα μεσαία υβριδικά είναι μια χαρά, γιατί το πρόβλημα των φουλ υβριδικών στον ανοικτό δρόμο είναι σημαντικό.
Αλλά όλα αυτά θα τα δεις με τα τέστ ντράιβ.
Δεν γίνεται αλλιώς δουλειά.
Το chr που σου προτείνουν, είναι κλειστοφοβικό και τα παιδιά σου αν όχι τώρα σε λίγα χρόνια θα σε κράζουν για αυτό και θα έχουν δίκιο.
Είναι μπάνικο αμάξι για μοναχικούς ή ζευγάρια, μικρομεσαίου ύψους μέχρι 1,75.
1.77 είμαι εγώ, 1.60 η γυναίκα και τα κορίτσια λογικά δεν θα γίνουν τίποτα διμετρες. Το c4 το θεωρείς καλή περίπτωση;
Εγώ είμαι Σιτροενακιας και θεωρητικά δεν θα είμαι αντικειμενικός.
Θα σου πω όμως ότι αυτή την στιγμή έχω 3 ένα 27 ετών ένα 20 ετών και ένα 5 ετών χωρίς θέματα ειδικά στα παλιότερα. Στο τελευταίο είχα δύο κλασσικές ανακλήσεις που ήταν εγγύηση.
Το νέο 4 με την ανανέωση έδιωξε τα άσχημα φώτα που είχε μπροστά και τώρα είναι εμφανίσιμο.
Για τις δικές σου ανάγκες προφανώς θα είναι μια χαρά αλλά πήγαινε από κοντά να το δεις και να το οδηγήσεις.
Εγώ που είμαι 1,94 θα πάω στο 3 αιρκρος για να αντικαταστήσει το υπάρχον 3 αιρκρος.
-
@a-d-p said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@fanis75 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Γιατί μόνο αυτές τις δύο μάρκες; Με όλον τον σεβασμό, δεν φταίτε εσείς αλλά μιας και είμαι ολίγον τι άσχετος θα εκτιμούσα αν υπήρχε και μια αιτιολόγηση στις απαντήσεις ώστε να καταλαβαίνω καλύτερα
Γιατί ζητάς κάτι αξιόπιστο και φουλ υβριδικό. Οπότε αυτά τα 2 κριτήρια ταυτόχρονα ισχύουν μόνο σε αυτές τις 2 εταιρίες και κυρίως στην Τογιότα. Εαν δεν θες φουλ υβριδικό, τότε συζητάμε και άλλες μάρκες.
Honda αν κατάλαβα καλά σε αυτά τα χρήματα και suv hybrid αυτόματο δεν υπάρχει άρα μας μένουν μόνο τα Toyota.
Ψάχνω full hybrid διότι αυτό που έχω ακούσει είναι ότι τα mild hybrid δεν έχουν μεγάλη διαφορά από το Φόκους μου που έχει start/stop και είχα μέση κατανάλωση στα 8.
Εν ολίγοις δεν έχω ξεκάθαρα κάποια τοπ προτεραιότητα, ιδανικά θα ήθελα χώρους αντίστοιχους με το Φόκους που έχω, θα ήθελα καλύτερη οικονομία, θα ήθελα καλύτερη αξιοπιστία και λιγότερες ζημιές, θα ήθελα να είναι ευχάριστο σχετικά στην οδήγηση και θα ήθελα να είναι και vfm.
Είμαι ο κλασσικός ο μέσος μλκας Έλληνας που δεν ξέρει πολλά και θέλει με λίγα χρήματα να πάρει τοπ αμαξάρα, πράγμα που προφανώς δεν γινεται έτσι όπως έχουν πάει οι τιμές.
Απλώς όταν το 14 αγόρασα ένα μεσαίου μεγέθους αυτοκίνητο καινούργιο με 15.000 τώρα μου κάνει εντύπωση που για να πάρω αυτό που θέλω πρέπει να φτάσω τις 30. Ναι τότε προφανώς δεν ήταν υβριδικό ή suv αλλά ήταν τα αντίστοιχα σύγχρονα χατσμπακ που κυκλοφορούσαν τότε.
Κοιτάζω λοιπόν φουλ υβριδικό γιατί από όσα έχω καταλάβει αυτά είναι που αξίζει να πάρει κανείς εν έτει 2025, αν κρίνεται από τις ανάγκες μου (8.000 χλμ τον χρόνο, χρήση κυρίως εντός πόλης και μικρά σχετικά ταξιδάκια) ότι με παίρνει να δω και κάτι άλλο ευχαρίστως να το ακούσω.Υ.Γ. Και τότε ακολουθώντας τη μόδα αρχικά ήθελα πετρέλαιο μέχρι που κάποιοι άνθρωποι εδώ στο φόρουμ μου είπαν "είσαι τρελός; Με 8k χλμ δεν θα κάνεις ποτέ απόσβεση τα επιπλέον λεφτά, πήγαινε σε βενζίνη, δεν το χρειάζεσαι το πετρέλαιο"
Θα πρέπει τα πράγματα να τα δεις όπως είναι στην περιοχή σου.
Αν η πόλη για σένα είναι διαδρομές 3+3 χλμ μέσα στην Θεσσαλονίκη, προφανώς το φουλ υβριδικό είναι περιττό.
Στην Αθήνα η αντίστοιχη διαδρομή μπορεί να είναι 12+12 οπότε καταλαβαίνεις ότι η εργάσιμη εβδομάδα η δικιά σου είναι 1 έως 2 ημέρες για τους Αθηναίους, όπου ναι τα φουλ υβριδικά έχουν νόημα.
Αν μάλιστα οι δικές σου μικρές διαδρομές, δεν περιλαμβάνουν μποτιλιάρισμα με μωτ 15-20 χαω, δηλαδή δεν κάνεις 20 λεπτά για αυτά τα 3 χλμ, τότε τα απλά υβριδικά και τα μεσαία υβριδικά είναι μια χαρά, γιατί το πρόβλημα των φουλ υβριδικών στον ανοικτό δρόμο είναι σημαντικό.
Αλλά όλα αυτά θα τα δεις με τα τέστ ντράιβ.
Δεν γίνεται αλλιώς δουλειά.
Το chr που σου προτείνουν, είναι κλειστοφοβικό και τα παιδιά σου αν όχι τώρα σε λίγα χρόνια θα σε κράζουν για αυτό και θα έχουν δίκιο.
Είναι μπάνικο αμάξι για μοναχικούς ή ζευγάρια, μικρομεσαίου ύψους μέχρι 1,75.
1.77 είμαι εγώ, 1.60 η γυναίκα και τα κορίτσια λογικά δεν θα γίνουν τίποτα διμετρες. Το c4 το
θεωρείς καλή περίπτωση;
Είναι αντίστοιχο σε σχεδίαση και χώρους με το CHR, στα 25000€ της μεσαίας έκδοσης PLUS, είναι καλή αγορά. Η πλούσια max μπαίνει στα χωράφια της βασικής έκδοσης του CHR, αν ανέβεις τόσο ψηλά, καλύτερα να πάρεις το Toyota.
Ένα γενικό σχόλιο, Επειδή βλέπω κράτησες το ford focus 11 χρόνια και υποθέτω ότι σκοπεύεις να κρατήσεις και το επόμενο τόσα χρόνια.
Στη θέση σου δεν θα κοιτούσα group vag και stellantis, είναι καλά αυτοκίνητα, αλλά για λίγα χρόνια και χλμ. Κατά προτίμηση μέσα στα πλαίσια της εγγύησης.Το Τ ροκ είναι ακόμα εγγύηση ;..
Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000