Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 516
    • 517
    • 518
    • 519
    • 520
    • 519 / 520
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    10383
    132969
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Caro 0
      Caro 0 last edited by

      Μόλις έκανα test drive (ο Θεός να το κάνει) το zs max hybrid+ μεσαία έκδοση για 10 λεπτά κάτω από το golden hall.

      Τι μου άρεσε:

      Είμαι 1.80 και οι χώροι ήταν αρχοντικοι πίσω για κεφάλια και πόδια. Στη μέση το τούνελ ήταν πολύ χαμηλό λ.

      Καλό μπαγκαζ με 2 επίπεδα πατώματος. Στο πιο πάνω γινόταν μικρό το σκαλοπάτι αλλά όχι ανύπαρκτο. Μέτρησα 84 x 101 (θόλους) και ύψος 87 λcm.

      Η μεσαία έκδοση που είχε υφασμάτινα καθίσματα είχε και ωραίες γκρι υφασμάτινες επενδύσεις σε ταμπλό και πόρτες πράγμα που το έκανε πιο ενδιαφέρον μέσα και πιο φωτεινό.

      Μπροστά παρόλο που δεν ρυθμίζεται τηλεσκόπια το τιμόνι εγώ βολεύτηκα μια χαρά.

      Πάρα πολύ καλή ορατότητα και με το κάθισμα τέρμα κάτω. Προς όλες τις κατευθύνσεις.

      Μου φάνηκαν πολύ άνετα τα καθίσματα και τα σφουγγάρια τους. Αλλά σίγουρα θέλει δοκιμή σε ταξίδι.

      Η τιμή, είναι no brainer, τι να λέμε

      Κατανάλωση test drive στο sport: 8.3l/100, γενική κατανάλωση στο σύνολο χλμ σε αυτό το αυτοκίνητο αν θυμάμαι 5.4l/100. Οπότε μάλλον θα είναι αρκετά καλή.

      Όμορφο τιμόνι

      Επιφάνεια για κινητό στα δεξιά σου, μεγάλη.

      Η τελευταία έκδοση είχε 360 μοίρες που το τσέκαρα στατικά και ήταν Super.

      Τι δεν μου άρεσε:

      Ήταν παρκαρισμενο σε ράμπα (κατηφορική), μόλις έβαλα D έκανε ένα τράνταγμα όπως κάνουν τα κοινά αυτόματα με μετατροπέας από P σε D επειδή. Υποθέτω ήταν από το χειρόφρενο που έβγαινε αυτόματα επειδή ήταν κατηφορικά. Αλλά ήταν καλό τράνταγμα.

      Το περίμενα πιο σβέλτο σε ρεπριζ (197 άλογα) χωρίς να το μετρήσω. Μπορεί όμως να ήταν η αίσθηση μου. Το είχα βάλει στο sport και όταν ανέβαζα πάνω από 70-80 νομίζω έκανε πολύ φασαρία ο θερμικός.

      Η ανάρτηση σε λακκούβες και κακοτεχνίες ήταν μέτρια. Σε κρατήματα δεν ξέρω, μόνο σε μια στροφή που πήρα κατάλαβα ότι δεν παίρνει μεγάλες κλίσεις. Αλλά κι αυτό θέλει κανονικό Test drive.

      Το φρένο θέλει συνήθεια, πολύ απότομο, είναι ρηχό

      Τα γραφικά στο Menu, ολίγον κινέζικα.

      Οι διακόπτες μέτρια αίσθηση.

      Η camera πίσω έχει πολύ χαμηλή ανάλυση.

      Δεν είχε πλαφονιέρα πίσω ούτε στη τελευταία έκδοση.

      Ρώτησα για το πρόβλημα με τη μπαταρία όταν το πας τάπα (δεν προορίζεται για αυτή τη χρήση αλλά) και η απάντηση είναι ότι περιμένουμε το update και ότι έχει έρθει το update αλλά δεν το έχουμε περάσει σε κανέναν. Από 2 διαφορετικούς ήταν η απάντηση. Σίγουρα δεν το προκαλείς εύκολα αλλά θα ήθελα να περάσει από τα χέρια μου για να καταλάβω αν αληθεύει.

      Θα το έπαιρνα;

      Νομίζω με κλειστά τα μάτια το παίρνεις αν έχεις φράγκα γενικά (και για ενδοχομενες βλάβες γιατί είναι ένα νέο προϊόν). Αν αποδειχθεί αξιόπιστο θα είναι τυχεροί αυτοί που θα το έχουν πάρει σε αυτή τη τιμή.

      Μου άρεσε;

      Πολύ, είναι ιδανικό για οικογένεια, τέλειοι χώροι, δύναμη σε σχέση με τη κατανάλωση, φουλ φουλ εξοπλισμος και πάρα πολύ χαμηλή τιμή.

      Είχε και τη τρίτη έκδοση στην έκθεση, καλή κι η δερμάτινη μου φάνηκε καλή αλλά πολύ μαυρίλα παρόλο που έχει ανοιχτό ουρανό. Δεν είμαι φαν του δέρματος και δη του μαύρου.

      Σίγουρα θα μου έρθουν κι άλλα στο μυαλό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • J
        jamesd @wantone last edited by

        @wantone said in Οδήγησα....:

        ΒΥΔ ειναι κορυφη. Περιμενουμε το Αττο 2 τωρα.

        Ερωτησις, γιατί το atto 3 στο assisted driving του euroncap παίρνει ´not recommended’ ενώ είναι 5αστερο;

        https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/assisted-driving-gradings/
        Κάντε αναζητηση της λέξης atto, δεν έχει απευθείας link

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fiverg last edited by

          Δεν οδήγησα, είχα 2-3 ώρες και πήρα τις αντιπροσωπείες στον Κηφισό σβάρνα και περιεργάστηκα:

          MG3 Hybrid: Πολύ σκοτεινό εσωτερικό. Μουντίλα πολύ ρε παιδί μου... Χωρος πίσως οριακός αν κάθομαι πίσω από εμένα (1.88, κανονικά κιλά). Τα -πες-μπάκετ καθίσματα μπροστά κρύβουν πολύ από το οπτικό πεδίο των πίσω προς τα εμπρός και μαζί με το μαύρο (μπρρρρρρρρρ) εσωτερικό επιτείνουν την κλειστοφοβία. Η οθονίτσα που αντιθαιστά τα όργανα μπροστά από το τιμόνι δεν μου άρεσε. Κατά τα λοιπά ποιοτικά στον ΜΟ της κατηγορίας αλλά προς τα κάτω, η μουντίλα μου βγάζει προσωπικά μια φτήνια. Δεν θα το αγόραζα.

          ΜG HS Hybrid: Τα ίδια πάνω κάτω με το προηγούμενο. Δείχνει όμως λίγο πιο "ποιοτικό" γενικά από μια Corolla Cross άλλα με καμία περίπτωση κάτι πολύ παραπάνω. Θα το αγόραζα αντί για μια CC από την οποία; το βρίσκω ομορφότερο? Μάλλον όχι λόγω άγνωστης αξιοπιστίας και θεμάτων που έχουν αναφερθεί με την αποφόρτιση της μπαταρίας.

          BYD Atto 3: Φωτεινό εσωτερικό αλλά με σχεδιαστικές υπερβολές που πρέπει να είσαι πολύ απωανατολίτης για να εκτιμήσεις. "Απορρίφθηκε" μόλις είδα τα κορδόνια στις πόρτες.

          BYD Dolphin: Εδω μάλιστα! Ευχάριστο εσωτερικό, φωτεινό, άπλετος χώρος, μου φάνηκε μάλιστα ότι πίσω καθόμουνα πιο άνετα από το Atto 3 παρόλο που έχουν το ίδιο πάτωμα και τα ίδια "μηχανικά" μέρη. Κι εδώ έχουμε οθονίτσα στο τιμόνι αντί για όργανα αλλά τουλάχιστον είναι ένα τσικ μεγαλύτερη και με καλύτερα γραφικά από τα MG. Μικρός χωρίς αποσκευών βέβαια για αμάξι μήκους 4.26 (δεν είναι καθόλου μικρό). Το είχαν και πολύ πιασάρικα να φορτίζει με μια ...μπαλαντέζα, βέβαια η διαίρεση λέει ότι με τέτοια μέθοδο στο σπίτι τραβώντας 3KW το πολύ θέλει κάπου 20 ώρες να γεμίσεις αν είναι άδειο και περίπου 10 αν είναι "στην μέση". Θα το αγόραζα; Ναι, μου άρεσε, άσε που κόστιζε (αν ισχύει το ΚΗ3) και κάτω από 20Κ στην έκδοση που είδα και τα είχε σχεδόν όλα (όχι η πάνω-πάνω, η προηγούμενη, μέχρι και αντλία θερμότητας έχει). Και για να πω την αλήθεια, με 10 ώρες φόρτιση (με την ...οικιακή πρίζα του γκαράζ αν υποθέσουμε ότι διαθέτεις γκαράζ) ο κύκλος γυρνάω σπίτι απόγευμα-φορτίζω-φεύγω πάλι το πρωί για δουλειά ικανοποιείται μια χαρά ακόμη και αν δουλειά σου είναι στο Σχηματάρι ή την Κόρινθο.

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • fanis75
            fanis75 moderator @fiverg last edited by

            @fiverg said in Οδήγησα....:

            BYD Atto 3: Φωτεινό εσωτερικό αλλά με σχεδιαστικές υπερβολές που πρέπει να είσαι πολύ απωανατολίτης για να εκτιμήσεις. "Απορρίφθηκε" μόλις είδα τα κορδόνια στις πόρτες.

            Χορδές ειναι και μάλιστα σωστά κουρδισμένες σε νότες και μπορείς να παίξεις κανονικά μουσική!

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • L
              lap last edited by

              Νομίζω παίζουν το smoke in the water

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dstou last edited by

                Οι απόψεις του φίβεργκ με βρίσκουν 100% σύμφωνο. Οι χορδές στις πόρτες, δίκην κιθάρας, είναι πρωτοφανής κιτσιά, προβλέπω να εξαφανιστούν με το πρώτο φέιςλιφτ.

                georgekn 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • georgekn
                  georgekn @dstou last edited by

                  @dstou said in Οδήγησα....:

                  Οι απόψεις του φίβεργκ με βρίσκουν 100% σύμφωνο. Οι χορδές στις πόρτες, δίκην κιθάρας, είναι πρωτοφανής κιτσιά, προβλέπω να εξαφανιστούν με το πρώτο φέιςλιφτ.

                  Η μπορεί να προστεθεί και ένα ντέφι...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • C
                    criuser last edited by

                    Και τα πόμολα πρέπει να φύγουν...

                    Και στην κονσόλα τα κιτς των αεροπορικών χειριστηρίων...

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      sabas_thess last edited by

                      Πιστεύω ότι εν καιρώ όλα αυτά τα κίτς χαρακτηριστικά "κινεζίλας" θα εκλείψουν. Θα μείνει ως απόσταγμα μια σοβαρή αντιπρόταση στην τεράστιο ανταγωνισμό. Όπως έγινε με τους Κορεάτες, αλλά εδώ με σαφώς πιο γρήγορους και αποτελεσματικούς ρυθμούς καθώς αφορά τον οικονομοτεχνικό κολοσσό της Κίνας.

                      Ατελείωτες πρώτες ύλες, ατελείωτη κυβερνητική στήριξη, αστείρευτη πηγή χρήματος, η μεγαλύτερη εγχώρια αγορά του πλανήτη και όλα αυτά σε συνδυασμό με τα χαμηλότερα μεροκάματα. Η Κίνα, μας αρέσει δεν μας αρέσει, είναι καταδικασμένη να κυριαρχήσει και σε αυτόν τον τομέα αν δεν αλλάξει κάτι δραματικά (επιπέδου παγκόσμιου πολέμου).

                      "I am what you made me", D.V.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • A
                        atari70 last edited by

                        Λοιπόν οδήγησα Suzuki swift το καινούργιο το υβριδικό! Με 9500 χιλιόμετρα δεν ήταν από test drive αλλά μιας φίλης! Η απόσταση ήταν συνολικά 17 χιλιόμετρα σε περιαστική διαδρομή! Δεν ξέρω ποια έκδοση ήταν αλλά πρέπει να ήταν η πιο πλούσια.ειχε ζάντες διχρωμία εξωτερικά σε κόκκινο μαύρο, clima, και κουμπί εκκίνησης! Υποκειμενικό η άποψη! Εξωτερικά δεν μου άρεσε! Το προηγούμενο θα έλεγα πιο ωραίο! Εσωτερικά τουλάχιστον μπροστά κάθεστε άνετα πίσω αποδεκτά! Χώρος αποσκευών μικρός! Δεν κάνει για μικρή οικογένεια! Ποιότητα για την κατηγορία αποδεκτή εντάξει σκληρά πλαστικά παντού! Μεγάλη οθόνη αρκετά, με μέτρια γραφικά και κάπως αργή απόκριση.Στο δρόμο καλύπτει πολύ καλά της ανάγκες για τον αστικό κυρίως προσανατολισμό! Ευχάριστο με καλό επιλογέα! Μου φάνηκε όμως άνευρο χωρίς την απαραίτητη σπιρτάδα! Πάντως η ηχομόνωση ήταν αρκετά καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας! Κατανάλωση με μέση ωριαία ταχύτητα 19 χλμ, 6,1 ! Πιστεύω ότι είναι καλά! Βέβαια περίμενα και λιγοτερο,αλλά ίσως επειδή είναι καινούργια ακόμη θα στρώσει!
                        Αυτά σε γενικές γραμμές αξίζει αλλά μάλλον στην βασική ή στην δεύτερη έκδοση! Κοντά στα 18000 χίλια είναι μια τίμια επιλογή!

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • D
                          dimsabas @atari70 last edited by

                          Βέβαια η πλούσια είναι στα 19,5+.

                          https://cartalk.gr/

                          gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • gatoz
                            gatoz @dimsabas last edited by

                            @dimsabas said in Οδήγησα....:

                            Βέβαια η πλούσια είναι στα 19,5+.

                            απολειεται ομως να οδηγησε την πλουσια, αυτα που λεει τα εχει η τζιελπλας ηδη, εχω ενα

                            #milf-a-man

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              Διχρωμία σε αμάξωμα και ζάντες; Αρ γιου σουρ;

                              https://cartalk.gr/

                              gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • gatoz
                                gatoz @dimsabas last edited by gatoz

                                @dimsabas said in Οδήγησα....:

                                Διχρωμία σε αμάξωμα και ζάντες; Αρ γιου σουρ;

                                η διχρωμια παει στο αμαξωμα υποθετω ετσι οπως ειναι γραμμενο, λειπει βεβαια ενα κομμα αλλα και ζαντες κοκκινο μαυρο δεν υπαρχουν για το μοντελο
                                και μπαινει διχρωμια σε ολες τις εκδοσεις

                                #milf-a-man

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • A d P
                                  A d P moderator last edited by

                                  κι εγώ διχρωμία στο αμάξωμα μόνο κατάλαβα, το οποίο μπαίνει και στην βασική. ζάντες δίχρωμες διαμαντε μόνο GLX

                                  R-LINE

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • A
                                    atari70 last edited by

                                    Μαύρος ουρανός και κόκκινο αμάξωμα! Δεν ξέρω πια έκδοση είναι! Ζάντες νομίζω και αυτές δίχρωμες. Αλλά δεν είμαι και σίγουρος για τις ζάντες! Anyway άμα κάνει 19500 ή πιο πλούσια έκδοση είναι καλό value!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • I
                                      iceman7 last edited by iceman7

                                      Ολα αυτά τα μικρά αμαξάκια είτε ατμο είτε μικρά τουρμπακια ωχριούν για καθημερινή χρήση μπροστά σε ένα υβριδικό της Τογιότα.
                                      Ευτυχώς ή δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια

                                      C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Τι χωρίζουν;

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          criuser @iceman7 last edited by

                                          @iceman7 said in Οδήγησα....:

                                          Ολα αυτά τα μικρά αμαξάκια είτε ατμο είτε μικρά τουρμπακια χωρίζουν για τη στηνεξτξνεβη χρήση μπροστά σε ένα υβριδικό της Τογιότα.
                                          Ευτυχώς ή δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια

                                          @lap said in Οδήγησα....:

                                          Τι χωρίζουν;

                                          στηνεξτξνεβη πόσο πιο καθαρά να στο γράψει...😊

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                          • S
                                            steve1978gr last edited by

                                            Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους. Για ένα εταιρικό ταξίδι στην Γερμανία (Από Veldhoven-->Ditzingen) η εταιρία που εργάζομαι μου παρείχε ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Πίστευα ότι η Hertz θα μου έδινε KIA KONA αλλά τελικά μου είπαν ότι θα μου έδιναν ένα παλιό Polestar 2!!! Πήγα να γελάσω όταν το άκουσα αλλά κρατήθηκα. 1000 φορές το Polestar γιατί μου αρέσει πολύ η εμφάνιση του. Μόλις μπήκα μέσα ένιωσα ότι με απήγαγαν εξωγήινοι. Η διαφορά σε σχέση με το 23ετιας σάπιο 1.3 Fiesta που οδηγάω ήταν τεράστια. Η ποιότητα μου φάνηκε αρκετά καλή. Μου έκανε εντύπωση ότι παρόλο που είχε 69000χλμ περίπου και γνωρίζοντας ότι οι Ολλανδοί δεν νοιάζονται να φρενάρουν σε σαμαράκια, μου άρεσε ότι παρόλες τις 19αρες ζάντες το αμάξι εσωτερικά δεν έτριζε. Παρόλο που η τελική του είναι γύρω στα 200 η Hertz το είχε κλειδωμένο στα 164... Το μοντέλο ήταν το πισωκίνητο με τον ένα ηλεκτρκινητήρα πίσω. Η επιτάχυνση και άμεση ροπή σε συνδιασμό με την έλλειψη κραδασμών και ήχου από κινητήρα με κάνει να σκέφτομαι ξανά την πιθανότητα αγοράς ηλεκτρικού. Στους ταχυφορτιστές από 20% μέχρι τα 90% χρειάστηκε περίπου 35-40 λεπτά. Πολύ καλό το google maps που υπολογίζει πότε θα χρειαστείς φόρτιση και εμφανίζει τους διαθέσιμους φορτιστές με live στοιχεία. Αρχίζω να πιστεύω ότι μάλλον θα στραφώ προς ηλεκτρικό. Έτσι και αλλιώς πάνω από 900χλμ ταξίδι δεν πρόκειται μα κάνω. Θα ανεβάσω και φωτογραφίες σύντομα.

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 516
                                            • 517
                                            • 518
                                            • 519
                                            • 520
                                            • 519 / 520
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr