Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Xiaomi forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Xiaomi forum
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 15
    • 16
    • 9 / 16
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    46
    315
    12718
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kkostask @lap last edited by

      @lap said in Xiaomi forum:

      Εσύ απόρησες γιατί να μην το αντιγράψουν και οι υπόλοιποι κατασκευαστές!

      Θα αγοράσεις όλη την παραγωγή όλων των υπολοίπων κατασκευαστών;

      Ο ορισμός του φσιιιτ μπόινγκ….

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A d P
        A d P moderator @antonmone last edited by

        @antonmone said in Xiaomi forum:

        @fanis75 said in Xiaomi forum:

        @kkostask said in Xiaomi forum:

        Πως φαίνεται πως δεν έχει οδηγήσει I cockpit….οτι πιο βολικό με το τιμονάκι είναι όλα τα λεφτά. Βγαίνω από το 208 μπαίνω σε άλλο αμάξι και νομίζω ότι οδηγάω FAUN αρματοφορέα.

        Έχω οδηγήσει σε: 208, 2008, 3008, 5008 και 308. Σε κανένα δεν με βόλεψε και δεν μου άρεσε κιόλας. Βασικό λόγος που απέρριψα το 208 τότε. Γκίμικ χωρίς ουσία!

        Στο 408 είναι μια χαρα!

        😁🤡😁

        I EAT MILF AND COOKIES

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A
          andya3 @cirus last edited by

          @cirus said in Xiaomi forum:

          @kkostask said in Xiaomi forum:

          Πεντακάθαρα…ούτε τέρμα κάτω το τιμόνι,ούτε κάθετο το κάθισμα….ξαναλέω, όταν οδηγούμε κοιτάμε το δρόμο και όχι τον πίνακα…

          Μην επιμένεις δεν έχουν όλοι τον δικό σου σωματότυπο είχα για 3 μήνες το 208 , Ε έπρεπε να κατεβάσω τέρμα κάτω το τιμόνι να μην βολευομαι καθόλου για να δω τον πίνακα. Προτίμησα να μην τον βλέπω και να με βολεύει το τιμόνι. Δέχομαι ότι σε σένα και άλλους σας βολεύει αλλά μην νομίζετε κιόλας ότι επειδή βολεύει εσάς συμβαίνει το ίδιο και σε όλους

          Το ίδιο έπαθα κι εγώ. Τελικά ρύθμισα το τιμόνι εκεί που με βόλευε και δεν έβλεπα το καντράν. Ανασηκωνόμουν λίγο από το κάθισμα όταν ήθελα να το δω. 🙂

          Πάντως μην το αδικούμε το 208. Πολύ μέτριο ποιοτικά σε σύγκριση με το polo, αλλά φοβερό κουρσάκι, χαίρεσαι πραγματικά να τ' οδηγείς. Μπράβο στους Γάλλους.

          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • V
            vagkirk last edited by

            Νομίζω πως είναι θέμα σωματότυπου.
            Όσοι έχουν ψηλό κορμό και πάνω από 180 ύψος μάλλον δεν έχουν κανένα θέμα.
            Θέλει δηλαδή να είσαι λίγο πιθηκας, σαν αθλητής του πόλο δηλαδή, λεβέντης!

            Εμένα μου άρεσε αυτή η διάταξη απο όταν πρωτοβγηκε στα 308 και 208 με τα αναλογικά όργανα ψηλά , ακόμη και με το μεγαλύτερο τιμόνι.

            Με το μικρό τιμονακι είναι απλά τέλειο, σαν παιχνιδομηχανή.

            Με τέρμα έξω και τέρμα πάνω το τιμόνι και το κάθισμα στην σωστή απόσταση και τέρμα χαμηλά έχεις καταπληκτική θέση οδήγησης σχεδόν πολεμίστρα, μου αρέσει πολύ και πραγματικά δεν έχω προσέξει αν χάνεις μια δυο γραμμές 4-5 εκατοστά δηλαδή στην βάση του καντράν.

            Στο προηγούμενο δηλαδή 3008 ήταν τέλειο και το απόλυτο ήταν στο 508 για τα δικά μου γούστα.

            Στα νέα με αυτή την ευρυγώνια οθόνη δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ορατότητας των οργάνων αλλά είναι νομίζω κάπως ψηλότερα.

            Το πρόβλημα μου στα νέα PSA , 3008 , 5008 , και ειδικά σε Grandland και C3 Aircross είναι πως βρίσκει το δεξί πόδι στην κονσόλα και παίρνει άβολη θέση.

            A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • babisstinson
              babisstinson last edited by

              Στο θέμα της Xiaomi συζητάμε για το i-cockpit?

              Κανένα νεότερο για κυκλοφορία Ελλάδα έχουμε;

              2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
              2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • A
                andya3 @vagkirk last edited by

                @vagkirk said in Xiaomi forum:

                Νομίζω πως είναι θέμα σωματότυπου.
                Όσοι έχουν ψηλό κορμό και πάνω από 180 ύψος μάλλον δεν έχουν κανένα θέμα.
                Θέλει δηλαδή να είσαι λίγο πιθηκας, σαν αθλητής του πόλο δηλαδή, λεβέντης!

                Εμένα μου άρεσε αυτή η διάταξη απο όταν πρωτοβγηκε στα 308 και 208 με τα αναλογικά όργανα ψηλά , ακόμη και με το μεγαλύτερο τιμόνι.

                Με το μικρό τιμονακι είναι απλά τέλειο, σαν παιχνιδομηχανή.

                Με τέρμα έξω και τέρμα πάνω το τιμόνι και το κάθισμα στην σωστή απόσταση και τέρμα χαμηλά έχεις καταπληκτική θέση οδήγησης σχεδόν πολεμίστρα, μου αρέσει πολύ και πραγματικά δεν έχω προσέξει αν χάνεις μια δυο γραμμές 4-5 εκατοστά δηλαδή στην βάση του καντράν.

                Στο προηγούμενο δηλαδή 3008 ήταν τέλειο και το απόλυτο ήταν στο 508 για τα δικά μου γούστα.

                Στα νέα με αυτή την ευρυγώνια οθόνη δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ορατότητας των οργάνων αλλά είναι νομίζω κάπως ψηλότερα.

                Το πρόβλημα μου στα νέα PSA , 3008 , 5008 , και ειδικά σε Grandland και C3 Aircross είναι πως βρίσκει το δεξί πόδι στην κονσόλα και παίρνει άβολη θέση.

                Δηλαδή τα λεβέντης και αθληταράς περιγράφουν τυπικό σωματότυπο Γάλλου, που τον πήρε για πρότυπο η Peugeot για το 208? 😁
                Κάλο στο μυαλό έχουν οι Φραντσέζοι, γι' αυτό τα φτιάχνουν έτσι! 😆

                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • cirus
                  cirus @andya3 last edited by

                  @andya3 said in Xiaomi forum:

                  @cirus said in Xiaomi forum:

                  @kkostask said in Xiaomi forum:

                  Πεντακάθαρα…ούτε τέρμα κάτω το τιμόνι,ούτε κάθετο το κάθισμα….ξαναλέω, όταν οδηγούμε κοιτάμε το δρόμο και όχι τον πίνακα…

                  Μην επιμένεις δεν έχουν όλοι τον δικό σου σωματότυπο είχα για 3 μήνες το 208 , Ε έπρεπε να κατεβάσω τέρμα κάτω το τιμόνι να μην βολευομαι καθόλου για να δω τον πίνακα. Προτίμησα να μην τον βλέπω και να με βολεύει το τιμόνι. Δέχομαι ότι σε σένα και άλλους σας βολεύει αλλά μην νομίζετε κιόλας ότι επειδή βολεύει εσάς συμβαίνει το ίδιο και σε όλους

                  Το ίδιο έπαθα κι εγώ. Τελικά ρύθμισα το τιμόνι εκεί που με βόλευε και δεν έβλεπα το καντράν. Ανασηκωνόμουν λίγο από το κάθισμα όταν ήθελα να το δω. 🙂

                  Πάντως μην το αδικούμε το 208. Πολύ μέτριο ποιοτικά σε σύγκριση με το polo, αλλά φοβερό κουρσάκι, χαίρεσαι πραγματικά να τ' οδηγείς. Μπράβο στους Γάλλους.

                  Μα δεν το θαβω . Έχω γράψει γι'αυτό και ήταν θετική η εμπειρία μου . Πάρα πολύ όμορφο και καλό κουρσακι

                  Απλά για το icockpit εγραψα

                  Cirus the virus

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • C
                    criuser @andya3 last edited by

                    @andya3 said in Xiaomi forum:

                    @vagkirk said in Xiaomi forum:

                    Νομίζω πως είναι θέμα σωματότυπου.
                    Όσοι έχουν ψηλό κορμό και πάνω από 180 ύψος μάλλον δεν έχουν κανένα θέμα.
                    Θέλει δηλαδή να είσαι λίγο πιθηκας, σαν αθλητής του πόλο δηλαδή, λεβέντης!

                    Εμένα μου άρεσε αυτή η διάταξη απο όταν πρωτοβγηκε στα 308 και 208 με τα αναλογικά όργανα ψηλά , ακόμη και με το μεγαλύτερο τιμόνι.

                    Με το μικρό τιμονακι είναι απλά τέλειο, σαν παιχνιδομηχανή.

                    Με τέρμα έξω και τέρμα πάνω το τιμόνι και το κάθισμα στην σωστή απόσταση και τέρμα χαμηλά έχεις καταπληκτική θέση οδήγησης σχεδόν πολεμίστρα, μου αρέσει πολύ και πραγματικά δεν έχω προσέξει αν χάνεις μια δυο γραμμές 4-5 εκατοστά δηλαδή στην βάση του καντράν.

                    Στο προηγούμενο δηλαδή 3008 ήταν τέλειο και το απόλυτο ήταν στο 508 για τα δικά μου γούστα.

                    Στα νέα με αυτή την ευρυγώνια οθόνη δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ορατότητας των οργάνων αλλά είναι νομίζω κάπως ψηλότερα.

                    Το πρόβλημα μου στα νέα PSA , 3008 , 5008 , και ειδικά σε Grandland και C3 Aircross είναι πως βρίσκει το δεξί πόδι στην κονσόλα και παίρνει άβολη θέση.

                    Δηλαδή τα λεβέντης και αθληταράς περιγράφουν τυπικό σωματότυπο Γάλλου, που τον πήρε για πρότυπο η Peugeot για το 208? 😁
                    Κάλο στο μυαλό έχουν οι Φραντσέζοι, γι' αυτό τα φτιάχνουν έτσι! 😆

                    Εμένα είχαν για μοντέλο...😇 😁 😀

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    O 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • O
                      otso @criuser last edited by

                      @criuser said in Xiaomi forum:

                      @andya3 said in Xiaomi forum:

                      @vagkirk said in Xiaomi forum:

                      Νομίζω πως είναι θέμα σωματότυπου.
                      Όσοι έχουν ψηλό κορμό και πάνω από 180 ύψος μάλλον δεν έχουν κανένα θέμα.
                      Θέλει δηλαδή να είσαι λίγο πιθηκας, σαν αθλητής του πόλο δηλαδή, λεβέντης!

                      Εμένα μου άρεσε αυτή η διάταξη απο όταν πρωτοβγηκε στα 308 και 208 με τα αναλογικά όργανα ψηλά , ακόμη και με το μεγαλύτερο τιμόνι.

                      Με το μικρό τιμονακι είναι απλά τέλειο, σαν παιχνιδομηχανή.

                      Με τέρμα έξω και τέρμα πάνω το τιμόνι και το κάθισμα στην σωστή απόσταση και τέρμα χαμηλά έχεις καταπληκτική θέση οδήγησης σχεδόν πολεμίστρα, μου αρέσει πολύ και πραγματικά δεν έχω προσέξει αν χάνεις μια δυο γραμμές 4-5 εκατοστά δηλαδή στην βάση του καντράν.

                      Στο προηγούμενο δηλαδή 3008 ήταν τέλειο και το απόλυτο ήταν στο 508 για τα δικά μου γούστα.

                      Στα νέα με αυτή την ευρυγώνια οθόνη δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ορατότητας των οργάνων αλλά είναι νομίζω κάπως ψηλότερα.

                      Το πρόβλημα μου στα νέα PSA , 3008 , 5008 , και ειδικά σε Grandland και C3 Aircross είναι πως βρίσκει το δεξί πόδι στην κονσόλα και παίρνει άβολη θέση.

                      Δηλαδή τα λεβέντης και αθληταράς περιγράφουν τυπικό σωματότυπο Γάλλου, που τον πήρε για πρότυπο η Peugeot για το 208? 😁
                      Κάλο στο μυαλό έχουν οι Φραντσέζοι, γι' αυτό τα φτιάχνουν έτσι! 😆

                      Εμένα είχαν για μοντέλο...😇 😁 😀

                      Ο κρουζερ το 91 οταν τον πρωτογνώρισα στο Παρισι .

                      525cd1fc-dff3-4168-9e00-1865242ba3de-image.png
                      Σε θυμαμαι στην εβδομαδα μοδας στο παρισι το 91 .
                      Απλα ησουν υπεροχος .Φαινεται εξ αλλου απ την φωτο που ειχα τραβηξει .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • cirus
                        cirus @kkostask last edited by cirus

                        @kkostask said in Xiaomi forum:

                        Δεν είπα ποτέ ότι βολεύει όλους, μόνο για την πάρτη μου μιλάω. …και λίγο τρολάρισμα στον Φάνη…😊
                        Και εφόσον με βολεύει στον μέγιστο βαθμό, θα συνεχίσω να επιμένω…τώρα αν κάποιοι βολεύονται και έτσι, πάω πάσο…😂

                        Για σενα αν μιλας καλα κάνεις ξερω και αλλους πολλους που τους βόλεψε.

                        Ομως απάντησα στην αποροία σου γιατι δεν το κάνουν και αλλοι κατασκευαστές. Η απάντηση είναι γιατι βολεύει μονο τους μισους αρα είναι μια κακή λύση γενικα. Αν τους βολευε ολους θα ήταν ενα ωραιο feuture να το κάνουν και άλλοι. Ετσι ομως όχι.

                        Cirus the virus

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus @lap last edited by aea4tf

                          @lap said in Xiaomi forum:

                          @fanis75 said in Xiaomi forum:

                          @katafractos17 said in Xiaomi forum:

                          Γαλλόχρεπα τα ανεβάζετε, Γαλλόχρεπα τα κατεβάζετε, αλλά οι περισσότερες λέξεις που χρησιμοποιούνται στην αυτοκίνηση είναι Γαλλικές.
                          Αμορτισέρ, Βεντιλατέρ, Ντιστριμπιτέρ, Σιλανσιέ, Βολάν, Καπό, Πορτ Μπαγκαζ, κτλ.

                          Έχετε ακούσει κανέναν ποτέ, αντί για Αμορτισέρ (Amortisseur) να λέει Στούστεμφα (Stoßdämpfer) ή Σοκαμπουσόμπα (ショックアブソーバー)???

                          Mόνο στην Ελλάδα, λόγω μετανάστευσης τότε. Πάρα πολλές λέξεις που χρησιμοποιουμε στην Ελλάδα ειναι Γαλλικές (και όχι Αγγλικές).

                          ΥΓ: Στοσντεμπφερ ειναι το σωστό!

                          Όλοι οι μηχανικοί όροι είναι στα γαλλικά λόγω γαλλικής βιβλιογραφίας στην μηχανολογία και μηχανική από τις αρχές του προηγούμενου αιώνα. Όχι λόγω μετανάστευσης. Ποιος Έλληνας μετανάστευσε στην Γαλλία ως εργάτης;

                          Κάθε γλώσσα (τουλάχιστον στις βιομηχανικές χώρες) έχει την δική της ορολογία. Αν πας στο ΗΒ ή στις ΗΠΑ και τους πεις για "amortisseur", θα σε κοιτάνε σαν εξωγήινο... Στην Ελλάδα χρησιμοποιούμε την γαλλική ορολογία, στην Κύπρο οι Έλληνες όμως χρησιμοποιούν την αγγλική, ακόμα και σε λέξεις όπου υπάρχει ελληνική. Θα σου πουν για παράδειγμα ότι άλλαξαν clutch, αντί για συμπλέκτη.

                          Κύριοι, Xiαomi Forum! Παρακαλώ να σταματήσει το off-topic εδώ! {Admin}

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Η γλωωσα των μηχανικών και μηχανολόγων από τις αρχές του προηγούμενου αιώνα ήταν η γαλλική διότι τα περισσότερα συγγράματα και μελέτες γινόταν στα πολυτεχνεία της Γαλλίας όπως και πολλοί Έλληνες σπούδασαν εκεί. Θα επιμείνω διότι το γνωρίζω.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              criuser last edited by

                              Η γλώσσα της διπλωματίας πριν τον Β΄ ΠΠ ήταν η Γαλλική.

                              Μετά έγινε η Αγγλική.

                              Οι μηχανικοί εδώ ακολουθούμε γερμανικά πρότυπα.

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ataim
                                ataim last edited by

                                https://www.google.com/amp/s/www.topgeargreece.gr/news/1008216/episimo-to-xiaomi-yu7-einai-to-proto-suv-tis-firmas-eikones/%3Famp=true

                                ωχωχωχ

                                A d P cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                • A d P
                                  A d P moderator @ataim last edited by

                                  @ataim said in Xiaomi forum:

                                  https://www.google.com/amp/s/www.topgeargreece.gr/news/1008216/episimo-to-xiaomi-yu7-einai-to-proto-suv-tis-firmas-eikones/%3Famp=true

                                  ωχωχωχ

                                  Purosangue του φτωχού 😁😁

                                  I EAT MILF AND COOKIES

                                  L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dettol last edited by dettol

                                    Youtube Video

                                    πρωτες εντυπωσεις απο στατικο su7 απο τον bjorn (υποθετω στην ταιλανδη)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap @A d P last edited by

                                      @a-d-p said in Xiaomi forum:

                                      @ataim said in Xiaomi forum:

                                      https://www.google.com/amp/s/www.topgeargreece.gr/news/1008216/episimo-to-xiaomi-yu7-einai-to-proto-suv-tis-firmas-eikones/%3Famp=true

                                      ωχωχωχ

                                      Purosangue του φτωχού 😁😁

                                      Με Aston Martin μου μοιάζει

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • cirus
                                        cirus @ataim last edited by

                                        @ataim said in Xiaomi forum:

                                        https://www.google.com/amp/s/www.topgeargreece.gr/news/1008216/episimo-to-xiaomi-yu7-einai-to-proto-suv-tis-firmas-eikones/%3Famp=true

                                        ωχωχωχ

                                        Δυο αμαξια εβγαλε η άτιμη και τα 2 είναι πανέμορφα

                                        ναι το ξέρω ότι και τα 2 είναι αντιγραφές ευρωπαικών αλλα μου είναι αδιάφορο, είναι πανέμορφα

                                        τεσπα να δούμε ποτε θα την δούμε ευρώπη και αυτήν

                                        Cirus the virus

                                        bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • ataim
                                          ataim last edited by

                                          Είναι ένα model x σε specs, στην μισή όμως τιμή.

                                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Πόσο έχει;

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            A d P D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 9 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr