-
@ataim said in Xiaomi forum:
Έβγαλαν νέο κινητό, όχι ψέματα....έκαναν ρεκόρ στο nordschleife
Βρεγμένη πίστα, με κόφτη στα 310, με περιοδικές απώλειες ισχύος, είναι λένε 1900κιλα και 1500hp.
Εν τω μεταξύ τι απίστευτος οδηγός είναι ο τύπος αυτός!
Και με το τιμόνι πολύ χαμηλά σε άβολη θέση, και τα φρένα να σκουζουν σαν χαλασμένα και γενικά το αυτοκίνητο που είναι άδειο από πλαστικά και ηχομόνωση τρίζει σαν την οτομοτρις!!!
Θα είχα χεστει πάνω μου πηγαίνοντας με τα μισά χιλιόμετρα μέσα σε αυτό.
Φερτο βρε Xiaomi Ευρώπη μέσω Cosco , φτιάξε μας εδώ και ένα εργοστασιάκι συναρμολόγησης και παρτους τα σωβρακα!!!!
-
@panos2171 said in Xiaomi forum:
Γενικά αναφέρθηκα στη φιλοσοφία της αντιγραφής όχι συγκεκριμένα. Σε κάποια πράγματα σαφώς είναι πρωτοπόροι. Στο software είναι πίσω σε σχέση με Αμερικάνους και Ευρωπαίους.
Η κατασκοπεία υπήρχε ανέκαθεν δεν την κάνουν μόνο οι Ιάπωνες, απλά αυτοί το παραδέχονται.
Όλοι οι κατασκευαστές κάνουν φύλλο και φτερό τα αυτοκίνητα των ανταγωνιστών.Γενικά οι Κινέζοι πάντα ήταν της αντιγραφής. Είναι γνωστό αυτό. Αλλά πλέον έχουν τεχνογνωσία που τους δώσαμε απλόχερα, αντέγραψαν και έπειτα μας ξεπέρασαν
Σε software είναι πίσω? Από Ευρωπαίους? Αστειεύεσαι? Με τους Γάλλους που σε ένα firmware update κολλάει όλο το αμάξι? Οι Κινέζοι είναι πιο μπροστά από όλους σε software με εξαίρεση την Tesla
Οι Αμερικάνοι αν εξαιρέσεις την Τέσλα δεν υπάρχουν .
Μιλάμε για αυτοκίνητα έτσι. Όχι για software γενικά να βάλουμε μέσα Microsoft, apple κτλ
Οι Ιάπωνες το παραδέχονται σωστά και καλό είναι να το παραδεχτούν και οι υπόλοιποι
-
Δεν ανησυχώ για τίποτα.
Έχει πάρει έγκριση τύπου άλλωστε.Το Xiaomi SU7 Max είναι ένα δυνατό EV sport sedan καθώς αποδίδει 663 ίππους, πετυχαίνει το 0-100 σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα ενώ διανύει έως και 700χλμ. με μία μόνο φόρτιση. Όλα όμως δείχνουν πως υπάρχει μία παραφωνία στο σύνολο που χαλάει τις δυνατότητες του, τα φρένα.
Τον Απρίλιο, ένας Κινέζος influencer έκανε γύρους στην πίστα Tianma της Σαγκάης όταν και είχε ένα ατύχημα με το αυτοκίνητο. Το βίντεο από το περιστατικό δείχνει τον οδηγό να αρχίζει να πλησιάζει σε μια αριστερή στροφή όταν αντιλαμβάνεται ότι κάτι πάει στραβά με το αυτοκίνητο. Παρά τις πολλές προσπάθειες να κάνει το αυτοκίνητο να στρίψει, αυτό μόλις που αλλάζει κατεύθυνση και στη συνέχεια περνάει με ορμή από το τέλος της πίστας. Σε εκείνο το σημείο, προσκρούει στην μπάρα και οι αερόσακοι ενεργοποιούνται. Το βίντεο του Tang Zhu Liao Che έχει ήδη συγκεντρώσει εκατομμύρια προβολές ενώ ο ίδιος μετέπειτα έδειξε τα φρένα του αυτοκινήτου, και τα σχετικά μικρά τακάκια είχαν φθαρεί υπερβολικά (μετά από 5 γύρους).
Στη συνέχεια, τον Ιούνιο, ένας άλλος influencer σε ένα SU7 έζησε κάτι παρόμοιο με τα φρένα ενώ οδηγούσε σε πίστα. Σε αυτή την περίπτωση, το αυτοκίνητο προσέκρουσε στον τοίχο και σχεδόν γύρισε τελείως. Οι αερόσακοι δεν ενεργοποιήθηκαν και το κάθισμα του οδηγού έσπασε σαν να ήταν φτιαγμένο από χαρτόνι.
Η Xiaomi εξέδωσε την ακόλουθη δήλωση, εξηγώντας ότι το SU7 Max δεν προορίζεται για χρήση σε πίστα:
«Σας υπενθυμίζουμε έντονα ότι το Xiaomi SU7 Max είναι ένα πολυτελές αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων για χρήση στο δρόμο. Παρακαλείστε να μην επιχειρήσετε ακραία οδήγηση, όπως σε επαγγελματικές πίστες αγώνων. Το σύστημα πέδησης του Xiaomi SU7 Max χρησιμοποιεί τακάκια NAO, τα οποία είναι κατάλληλα για καθημερινή οδήγηση. Πρόκειται για mainstream προϊόντα που εξισορροπούν τον θόρυβο πέδησης και την απόδοση πέδησης και ανταποκρίνονται στις ανάγκες της δημόσιας οδικής οδήγησης».Αναμφίβολα, το να πρέπει να επιβραδύνεις ένα αυτοκίνητο με τέτοια ισχύ και με βάρος 2.205 κιλά, δεν είναι εύκολο. Το Autopian επισημαίνει ότι τα φρένα Brembo του SU7 Max έχουν στην πραγματικότητα τακάκια που είναι μικρότερα από αυτά που βρίσκονται σε ένα Honda CR-V – ένα οικογενειακό SUV με περίπου το ένα τρίτο της ισχύος του κινεζικού σεντάν επιδόσεων.
Αυτός είναι ο λόγος που αυτοκίνητα όπως το Hyundai Ioniq 5 N και η Porsche Taycan Turbo GT έχουν γιγαντιαία φρένα σε σύγκριση με τις απλές εκδόσεις τους. Ίσως ήρθε η ώρα η Xiaomi να ακολουθήσει το παράδειγμα των πολύ πιο έμπειρων αυτοκινητοβιομηχανιών.
-
Αυτό έχει γίνει τον Απρίλιο, και έχει παίξει πολύ στην Κίνα μαζί με άλλα τότε γεγονότα με τρακαρισμένα Xiaomi στα πλαίσια ανηλεούς προπαγάνδας εναντίον τους λόγω του απίστευτου hype που έκανε με την ανακοίνωση του μοντέλου.
Αν βγάζαμε τις ανάλογες αστοχίες και τις αποτυχίες ας πούμε της Tesla , ή των Γαλλοχρεπα της Stellantis θα γεμίζαμε τόμους.
Με την έγκριση τύπου τι σχέση έχει το παραπάνω γεγονός;
Ήρθε Ευρώπη το μοντέλο και άρχισαν να στουκαρουν ήδη σε δέντρα οι κάτοχοι του; -
Ο @katafractos17 έχει καεί στον χυλό και φυσάει και το γιαούρτι!
Θα αγοράζει ψωμί και θα ρωτα αν έχει έγκριση τύπου!
-
@vagkirk said in Xiaomi forum:
Αυτό έχει γίνει τον Απρίλιο, και έχει παίξει πολύ στην Κίνα μαζί με άλλα τότε γεγονότα με τρακαρισμένα Xiaomi στα πλαίσια ανηλεούς προπαγάνδας εναντίον τους λόγω του απίστευτου hype που έκανε με την ανακοίνωση του μοντέλου.
Αν βγάζαμε τις ανάλογες αστοχίες και τις αποτυχίες ας πούμε της Tesla , ή των Γαλλοχρεπα της Stellantis θα γεμίζαμε τόμους.
Με την έγκριση τύπου τι σχέση έχει το παραπάνω γεγονός;
Ήρθε Ευρώπη το μοντέλο και άρχισαν να στουκαρουν ήδη σε δέντρα οι κάτοχοι του;Kαι για της VAG την Βιβλιοθήκη της Αλεξανδρείας...
-
@criuser said in Xiaomi forum:
Kαι για της VAG την Βιβλιοθήκη της Αλεξανδρείας...
Τα VAG είναι όλα κατά DIN, προβλεπέ!
-
Γαλλόχρεπα τα ανεβάζετε, Γαλλόχρεπα τα κατεβάζετε, αλλά οι περισσότερες λέξεις που χρησιμοποιούνται στην αυτοκίνηση είναι Γαλλικές.
Αμορτισέρ, Βεντιλατέρ, Ντιστριμπιτέρ, Σιλανσιέ, Βολάν, Καπό, Πορτ Μπαγκαζ, κτλ.Έχετε ακούσει κανέναν ποτέ, αντί για Αμορτισέρ (Amortisseur) να λέει Στούστεμφα (Stoßdämpfer) ή Σοκαμπουσόμπα (ショックアブソーバー)???
Χαχαχα...
Αχ μωρή Γαλλία τι τους έχεις κάνει... Βολάν θα λένε και θα κλαίνε. -
@katafractos17 said in Xiaomi forum:
Γαλλόχρεπα τα ανεβάζετε, Γαλλόχρεπα τα κατεβάζετε, αλλά οι περισσότερες λέξεις που χρησιμοποιούνται στην αυτοκίνηση είναι Γαλλικές.
Αμορτισέρ, Βεντιλατέρ, Ντιστριμπιτέρ, Σιλανσιέ, Βολάν, Καπό, Πορτ Μπαγκαζ, κτλ.Έχετε ακούσει κανέναν ποτέ, αντί για Αμορτισέρ (Amortisseur) να λέει Στούστεμφα (Stoßdämpfer) ή Σοκαμπουσόμπα (ショックアブソーバー)???
Χαχαχα...
Αχ μωρή Γαλλία τι τους έχεις κάνει... Βολάν θα λένε και θα κλαίνε.Ισχύει και έχουν εφευρει πολλα και ήταν πολύ μπροστά από την εποχή τους και τα λάτρευα γιαυτο.
Τωρα ομως @@ μαντολες. Βλέπεις εσύ να καινοτομούν και να προσφέρουν κάτι νέο ή μονο να υπερκοστολογούν και να πουλάνε το ιδιο σασι σε 15 μάρκες όλα με τον purecrap κινητηρα
-
@katafractos17 said in Xiaomi forum:
Γαλλόχρεπα τα ανεβάζετε, Γαλλόχρεπα τα κατεβάζετε, αλλά οι περισσότερες λέξεις που χρησιμοποιούνται στην αυτοκίνηση είναι Γαλλικές.
Αμορτισέρ, Βεντιλατέρ, Ντιστριμπιτέρ, Σιλανσιέ, Βολάν, Καπό, Πορτ Μπαγκαζ, κτλ.Έχετε ακούσει κανέναν ποτέ, αντί για Αμορτισέρ (Amortisseur) να λέει Στούστεμφα (Stoßdämpfer) ή Σοκαμπουσόμπα (ショックアブソーバー)???
Mόνο στην Ελλάδα, λόγω μετανάστευσης τότε. Πάρα πολλές λέξεις που χρησιμοποιουμε στην Ελλάδα ειναι Γαλλικές (και όχι Αγγλικές).
ΥΓ: Στοσντεμπφερ ειναι το σωστό!
-
@cirus said in Xiaomi forum:
@katafractos17 said in Xiaomi forum:
Γαλλόχρεπα τα ανεβάζετε, Γαλλόχρεπα τα κατεβάζετε, αλλά οι περισσότερες λέξεις που χρησιμοποιούνται στην αυτοκίνηση είναι Γαλλικές.
Αμορτισέρ, Βεντιλατέρ, Ντιστριμπιτέρ, Σιλανσιέ, Βολάν, Καπό, Πορτ Μπαγκαζ, κτλ.Έχετε ακούσει κανέναν ποτέ, αντί για Αμορτισέρ (Amortisseur) να λέει Στούστεμφα (Stoßdämpfer) ή Σοκαμπουσόμπα (ショックアブソーバー)???
Χαχαχα...
Αχ μωρή Γαλλία τι τους έχεις κάνει... Βολάν θα λένε και θα κλαίνε.Ισχύει και έχουν εφευρει πολλα και ήταν πολύ μπροστά από την εποχή τους και τα λάτρευα γιαυτο.
Τωρα ομως @@ μαντολες. Βλέπεις εσύ να καινοτομούν και να προσφέρουν κάτι νέο ή μονο να υπερκοστολογούν και να πουλάνε το ιδιο σασι σε 15 μάρκες όλα με τον purecrap κινητηρα
Μια τελευταία καινοτομία που μου έρχεται... i Cockpit.
Εκεί που οι άλλοι κάθονται και εξελίσσουν και βάζουν head up display τα οποία μετά χρεώνουν πανάκριβα, αυτοί έβαλαν τα όργανα πάνω από το ορατό εύρος του τιμονιού κύριοι.
Όχι παίζουμε.Τώρα, τα ίδια σασί χρησιμοποιούν εσωτερικά όλοι οι όμιλοι. Δεν το κάνουν μόνο αυτοί.
Ακόμη και οι Toyota, Mazda, Suzuki, το κάνουν τους που δεν είναι σε όμιλο μεταξύ τους.Σωστά όσον αφορά την υπερκοστολόγηση, αλλά ποιος κοστολογεί φθηνά πλέον; Έχουν σηκώσει όλοι τον αμανέ ψηλά. Άντε να υπάρχουν κάποιες λίγες εξαιρέσεις.
-
@fanis75 said in Xiaomi forum:
@katafractos17 said in Xiaomi forum:
Γαλλόχρεπα τα ανεβάζετε, Γαλλόχρεπα τα κατεβάζετε, αλλά οι περισσότερες λέξεις που χρησιμοποιούνται στην αυτοκίνηση είναι Γαλλικές.
Αμορτισέρ, Βεντιλατέρ, Ντιστριμπιτέρ, Σιλανσιέ, Βολάν, Καπό, Πορτ Μπαγκαζ, κτλ.Έχετε ακούσει κανέναν ποτέ, αντί για Αμορτισέρ (Amortisseur) να λέει Στούστεμφα (Stoßdämpfer) ή Σοκαμπουσόμπα (ショックアブソーバー)???
Mόνο στην Ελλάδα, λόγω μετανάστευσης τότε. Πάρα πολλές λέξεις που χρησιμοποιουμε στην Ελλάδα ειναι Γαλλικές (και όχι Αγγλικές).
ΥΓ: Στοσντεμπφερ ειναι το σωστό!
Ε για την Ελλάδα μιλάμε και εμάς εδώ που συζητάμε.
-
@fanis75 said in Xiaomi forum:
@katafractos17 said in Xiaomi forum:
Γαλλόχρεπα τα ανεβάζετε, Γαλλόχρεπα τα κατεβάζετε, αλλά οι περισσότερες λέξεις που χρησιμοποιούνται στην αυτοκίνηση είναι Γαλλικές.
Αμορτισέρ, Βεντιλατέρ, Ντιστριμπιτέρ, Σιλανσιέ, Βολάν, Καπό, Πορτ Μπαγκαζ, κτλ.Έχετε ακούσει κανέναν ποτέ, αντί για Αμορτισέρ (Amortisseur) να λέει Στούστεμφα (Stoßdämpfer) ή Σοκαμπουσόμπα (ショックアブソーバー)???
Mόνο στην Ελλάδα, λόγω μετανάστευσης τότε. Πάρα πολλές λέξεις που χρησιμοποιουμε στην Ελλάδα ειναι Γαλλικές (και όχι Αγγλικές).
ΥΓ: Στοσντεμπφερ ειναι το σωστό!
Όλοι οι μηχανικοί όροι είναι στα γαλλικά λόγω γαλλικής βιβλιογραφίας στην μηχανολογία και μηχανική από τις αρχές του προηγούμενου αιώνα. Όχι λόγω μετανάστευσης. Ποιος Έλληνας μετανάστευσε στην Γαλλία ως εργάτης;
-
@katafractos17 said in Xiaomi forum:
@cirus said in Xiaomi forum:
@katafractos17 said in Xiaomi forum:
Γαλλόχρεπα τα ανεβάζετε, Γαλλόχρεπα τα κατεβάζετε, αλλά οι περισσότερες λέξεις που χρησιμοποιούνται στην αυτοκίνηση είναι Γαλλικές.
Αμορτισέρ, Βεντιλατέρ, Ντιστριμπιτέρ, Σιλανσιέ, Βολάν, Καπό, Πορτ Μπαγκαζ, κτλ.Έχετε ακούσει κανέναν ποτέ, αντί για Αμορτισέρ (Amortisseur) να λέει Στούστεμφα (Stoßdämpfer) ή Σοκαμπουσόμπα (ショックアブソーバー)???
Χαχαχα...
Αχ μωρή Γαλλία τι τους έχεις κάνει... Βολάν θα λένε και θα κλαίνε.Ισχύει και έχουν εφευρει πολλα και ήταν πολύ μπροστά από την εποχή τους και τα λάτρευα γιαυτο.
Τωρα ομως @@ μαντολες. Βλέπεις εσύ να καινοτομούν και να προσφέρουν κάτι νέο ή μονο να υπερκοστολογούν και να πουλάνε το ιδιο σασι σε 15 μάρκες όλα με τον purecrap κινητηρα
Μια τελευταία καινοτομία που μου έρχεται... i Cockpit.
Εκεί που οι άλλοι κάθονται και εξελίσσουν και βάζουν head up display τα οποία μετά χρεώνουν πανάκριβα, αυτοί έβαλαν τα όργανα πάνω από το ορατό εύρος του τιμονιού κύριοι.
Όχι παίζουμε.Τώρα, τα ίδια σασί χρησιμοποιούν εσωτερικά όλοι οι όμιλοι. Δεν το κάνουν μόνο αυτοί.
Ακόμη και οι Toyota, Mazda, Suzuki, το κάνουν τους που δεν είναι σε όμιλο μεταξύ τους.Σωστά όσον αφορά την υπερκοστολόγηση, αλλά ποιος κοστολογεί φθηνα πλέον; Έχουν σηκώσει όλοι τον αμανέ ψηλά. Άντε να υπάρχουν κάποιες λίγες εξαιρέσεις.
καλα ναι. Ωραιο είναι αλλα μονο εφε όχι τιποτα το σπουδαίο ασε που στους μισούς από μας δεν κανει γιατι ή θα βολευτουμε ή θα βλέπουμε τον πίνακα οργάνων και τα 2 δεν γινοταν σε μενα προσωπικά αλλα και σε πολλούς άλλους.
Το head up με τις απαραίτητες πληροφορίες και όχι όλες είναι πολύ πιο χρήσιμο από αυτό το εφετζίδικο 3D effect. Αν το έκαναν σωστά να τους βόλευε ολους να στο έδινα, τώρα οχι
-
Στο 3008 είναι κάπως καλή η εφαρμογή του. Στα μικρότερα μοντέλα πάσχει
-
@lap said in Xiaomi forum:
Στο 3008 είναι κάπως καλή η εφαρμογή του. Στα μικρότερα μοντέλα πάσχει
Δεν το εχω δει σε 3008. Σε 2008 που το εχω δει, οταν εβαζα το τιμόνι εκει που με βολευε δεν έβλεπα σχεδον τίποτα από το πολύ ομορφο i cockpit
Οπότε δεν με νοιαζει που είναι πολύ ωραίο. Αν δεν είναι πρακτικο ειναι αχρηστο feature. καλη σκέψη αλλα δεν
-
@katafractos17 said in Xiaomi forum:
Μια τελευταία καινοτομία που μου έρχεται... i Cockpit.
Μεγαλύτερη βλακεία από αυτό δεν έχω δει σε πίνακα αυτοκινήτου. Βολεύιε ελάχιστους και πέρα από το εφέ του νόβελτι δεν έχει να προσφέρει τίποτα απολύτως από άποψη εργονομίας, το αντίθετο θα έλεγα. Οδηγείς με το τιμόνι ανάμεσα στα πόδια, λες και είσαι λεχώνα.
-
Πως φαίνεται πως δεν έχει οδηγήσει I cockpit….οτι πιο βολικό με το τιμονάκι είναι όλα τα λεφτά. Βγαίνω από το 208 μπαίνω σε άλλο αμάξι και νομίζω ότι οδηγάω FAUN αρματοφορέα.
-
Εγώ σε κανένα iCockpit δεν έχω συναντήσει πρόβλημα.
-
@kkostask said in Xiaomi forum:
Πως φαίνεται πως δεν έχει οδηγήσει I cockpit….οτι πιο βολικό με το τιμονάκι είναι όλα τα λεφτά. Βγαίνω από το 208 μπαίνω σε άλλο αμάξι και νομίζω ότι οδηγάω FAUN αρματοφορέα.
Έχω οδηγήσει σε: 208, 2008, 3008, 5008 και 308. Σε κανένα δεν με βόλεψε και δεν μου άρεσε κιόλας. Βασικό λόγος που απέρριψα το 208 τότε. Γκίμικ χωρίς ουσία!
Xiaomi forum