-
@lap said in Xiaomi forum:
Εγώ παρατηρώ κάτι άλλο.
Σύγκρινε τουςbloggers και δημοσιογράφους εκει με τους δικούς μας. Που οι δικοί μας από το πρωί ως το βράδυ σκοπός τους είναι να ωραιοποιούν αυτοκίνητα και να δοξάζουν εισαγωγείς. Και στο τέλος να προσλαμβάνονται από τους εισαγωγείς για να διευθύνουν το επικοινωνιακό κομμάτι, δηλαδή να αξιολογούν τους υπόλοιπους πρώην συναδέλφους τους κατά ποσο ωραιοποιούν τα προϊόντα που εκπροσωπούν.
Εκεί αυτοι δεν αφήνουν τίποτα που να μην κρίνουν αυστηρά και αναλύσουν.
Δηλαδή σαν καταναλωτές έχουν υψηλές απαιτήσεις.
Είναι μικρή και "μαζεμένη" σε λίγους, αγορά
Συγγελίδης: Peugeot, Citroen, Opel, MG etc.
Βελμαρ: Hyundai, Kia, seat etc.
Σαρακάκης: honda, Mitsubishi, Volvo etc
Kosmocar: vw, Audi, Skoda etc
Σφακιανάκης: Suzuki, BYD etcκαι κάποιοι ακόμα ίσως, που ξεχνάω.
Δεν μπορείς να κάνεις αντικειμενικά τη δουλειά σου, γιατί θα πεινάσεις
-
Ωχ. Ποιος φέρνει την Dacia;;;; Ο ίδιος που φέρνει MG;;;;
-
@lap said in Xiaomi forum:
Ωχ. Ποιος φέρνει την Dacia;;;; Ο ίδιος που φέρνει MG;;;;
Teoren δεν είναι?
**edit... nevermind...
Η αποκλειστική εισαγωγή και διάθεση των αυτοκινήτων και ανταλλακτικών Renault και Dacia στην Ελλάδα έχει ανατεθεί από την αυτοκινητοβιομηχανία της Renault, στον κ. Β.Ν. Θεοχαράκη
-
Δεν έχω ιδέα. Δεν ασχολούμε με εισαγωγείς. Αν και θα έπρεπε να αξιολογώ τα οχήματα και στην βάση αυτών
-
@lap said in Xiaomi forum:
Δεν έχω ιδέα. Δεν ασχολούμε με εισαγωγείς. Αν και θα έπρεπε να αξιολογώ τα οχήματα και στην βάση αυτών
Ένας συνάδελφος έλεγε αν ο εισαγωγέας τελειώνει σε -άκης, πληρώνεις ανταλλακτικά σε τιμές φαρμακείο.
Δεν έχω εμπειρία, δε σχολιάζω. -
@antonakis said in Xiaomi forum:
@lap said in Xiaomi forum:
Δεν έχω ιδέα. Δεν ασχολούμε με εισαγωγείς. Αν και θα έπρεπε να αξιολογώ τα οχήματα και στην βάση αυτών
Ένας συνάδελφος έλεγε αν ο εισαγωγέας τελειώνει σε -άκης, πληρώνεις ανταλλακτικά σε τιμές φαρμακείο.
Δεν έχω εμπειρία, δε σχολιάζω.@anton-akis εισάγεις κάτι;;;
-
@antonakis said in Xiaomi forum:
@lap said in Xiaomi forum:
Ωχ. Ποιος φέρνει την Dacia;;;; Ο ίδιος που φέρνει MG;;;;
Teoren δεν είναι?
**edit... nevermind...
Η αποκλειστική εισαγωγή και διάθεση των αυτοκινήτων και ανταλλακτικών Renault και Dacia στην Ελλάδα έχει ανατεθεί από την αυτοκινητοβιομηχανία της Renault, στον κ. Β.Ν. Θεοχαράκη
Και τα nissan να υποθέσω
-
@a-d-p said in Xiaomi forum:
@antonakis said in Xiaomi forum:
@lap said in Xiaomi forum:
Ωχ. Ποιος φέρνει την Dacia;;;; Ο ίδιος που φέρνει MG;;;;
Teoren δεν είναι?
**edit... nevermind...
Η αποκλειστική εισαγωγή και διάθεση των αυτοκινήτων και ανταλλακτικών Renault και Dacia στην Ελλάδα έχει ανατεθεί από την αυτοκινητοβιομηχανία της Renault, στον κ. Β.Ν. Θεοχαράκη
Και τα nissan να υποθέσω
Δεν ξέρω τι σχέση έχει o Nικ. Ι. με τον Β.Ν.
-
@antonakis said in Xiaomi forum:
@a-d-p said in Xiaomi forum:
@antonakis said in Xiaomi forum:
@lap said in Xiaomi forum:
Ωχ. Ποιος φέρνει την Dacia;;;; Ο ίδιος που φέρνει MG;;;;
Teoren δεν είναι?
**edit... nevermind...
Η αποκλειστική εισαγωγή και διάθεση των αυτοκινήτων και ανταλλακτικών Renault και Dacia στην Ελλάδα έχει ανατεθεί από την αυτοκινητοβιομηχανία της Renault, στον κ. Β.Ν. Θεοχαράκη
Και τα nissan να υποθέσω
Δεν ξέρω τι σχέση έχει o Nικ. Ι. με τον Β.Ν.
Μάλλον συνωνυμία
-
@antonakis said in Xiaomi forum:
@a-d-p said in Xiaomi forum:
@antonakis said in Xiaomi forum:
@lap said in Xiaomi forum:
Ωχ. Ποιος φέρνει την Dacia;;;; Ο ίδιος που φέρνει MG;;;;
Teoren δεν είναι?
**edit... nevermind...
Η αποκλειστική εισαγωγή και διάθεση των αυτοκινήτων και ανταλλακτικών Renault και Dacia στην Ελλάδα έχει ανατεθεί από την αυτοκινητοβιομηχανία της Renault, στον κ. Β.Ν. Θεοχαράκη
Και τα nissan να υποθέσω
Δεν ξέρω τι σχέση έχει o Nικ. Ι. με τον Β.Ν.
TEOREN MOTORS
βασικα το ονομα του πατερα του συχωρεμενου νικ ι, ηταν βασιλης, οποτε.....
-
Όλα Θεοχαράκης ειναι. Απλά ειναι τα αδέρφια.
-
Τεσπα...χάθηκα με τα ονόματα
Τα mg τα φέρνει ο ίδιος που φέρνει dacia;;;
-
@lap said in Xiaomi forum:
Τα mg τα φέρνει ο ίδιος που φέρνει dacia;;;
Καμία σχέση! MG ειναι Συγγελίδης (Σιτροέν, Πεζώ, Όπελ, Μάζντα). Ντάτσια ειναι Θεοχαράκης Ρενώ.
-
@lap said in Xiaomi forum:
Τεσπα...χάθηκα με τα ονόματα
Τα mg τα φέρνει ο ίδιος που φέρνει dacia;;;
Όχι, αυτός που φέρνει τα Στέλλα.
-
Έβγαλαν νέο κινητό, όχι ψέματα....έκαναν ρεκόρ στο nordschleife
Βρεγμένη πίστα, με κόφτη στα 310, με περιοδικές απώλειες ισχύος, είναι λένε 1900κιλα και 1500hp.
-
@ataim said in Xiaomi forum:
Έβγαλαν νέο κινητό, όχι ψέματα....έκαναν ρεκόρ στο nordschleife
Βρεγμένη πίστα, με κόφτη στα 310, με περιοδικές απώλειες ισχύος, είναι λένε 1900κιλα και 1500hp.
εντωμεταξύ είναι πολύ εντυπωσιακο
οι SAICS, Geely και BYD παρολο που δεν τις ξερει ο πολύς κόσμος κατασκευαζουν παρα πολλα χρόνια αυτοκίνητα δεν είναι ουρανοκατεβατες απλά επειδή τώρα τις βλέπουμε Ευρώπη
Αυτή η Xiaomi μπορει να είναι γίγαντας και να την γνωριζουμε όλοι αλλα δεν ηξερε τιποτα για αυτοκίνητα και στην πρώτη της προσπάθεια φτιάχνει το SU7 και τωρα αγωνιστικό βασισμενο σε αυτό. Δεν ξέρω αν ειμαι ο μονος που εντυπωσιάζομαι τόσο αλλα μου φαίνεται γενικα τρομερο
-
-
Οι Κινέζοι βασίζονται στην αντιγραφή γι'αυτό σε μικρό διάστημα εμφανίζουν κάτι που στέκεται ισάξια σε οτιδήποτε άλλο είναι χρόνια στο χώρο.
Βέβαια από την άλλη μπορεί να περιμένουν δεκαετίες για να το πετύχουν αλλά δε φαίνεται να τους απασχολεί.
Από την άλλη όταν κάτι το ξεκινάνε από το 0 σχεδόν τίποτα δε λειτουργεί σωστά, η ποιότητα είναι χαμηλή και έχουν τον καταναλωτή πειραματόζωο ανά 1-2 χρόνια.Στον δικό μου κλάδο το βλέπω πολύ έντονα. Αυτό όμως φαίνεται παντού πχ στα smartphones και τώρα στα αυτοκίνητα.
-
@panos2171 said in Xiaomi forum:
Οι Κινέζοι βασίζονται στην αντιγραφή γι'αυτό σε μικρό διάστημα εμφανίζουν κάτι που στέκεται ισάξια σε οτιδήποτε άλλο είναι χρόνια στο χώρο.
Βέβαια από την άλλη μπορεί να περιμένουν δεκαετίες για να το πετύχουν αλλά δε φαίνεται να τους απασχολεί.
Από την άλλη όταν κάτι το ξεκινάνε από το 0 σχεδόν τίποτα δε λειτουργεί σωστά, η ποιότητα είναι χαμηλή και έχουν τον καταναλωτή πειραματόζωο ανά 1-2 χρόνια.Στον δικό μου κλάδο το βλέπω πολύ έντονα. Αυτό όμως φαίνεται παντού πχ στα smartphones και τώρα στα αυτοκίνητα.
Δεν ισχύει , είναι πρωτοπόροι στις μπαταρίες με καλύτερη τεχνολογια από ότι οι υπόλοιποι. Δεν αντιγράφουν στις μπαταρίες αντιθέτως οι άλλοι ψωνίζουν από αυτους.
Τα dc μοτέρ είναι γενικά τεχνολογία γνωστή , γενικά τα ηλεκτρικά δεν έχουν άλλη μεγάλη πολυπλοκότητα.
Σε software πάλι είναι καλύτεροι οι κινεζοι
Μηχανικά μέρη, αναρτήσεις κτλ πάλι γνωστά από χρόνια . Όπως είπα ήδη οι Saics , byd , geely κατασκευάζουν πολλά χρόνια αυτοκίνητα δεν ξεκίνησαν τώρα που τις είδαμε Ευρώπη.
Απλά στα θερμικά είχαν μάπα κινητήρες και γενικά δεν ήταν τίποτα της προκοπής. Στα ηλεκτρικά όμως που είναι νέα τεχνολογία επένδυσαν πολλά χρήματα , ΔΕΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΝ. Αντιθέτως οι άλλοι προσπαθούν να τους αντιγράψουν. Οι Ιάπωνες αγόρασαν μοντέλα Τέσλα και Byd και τα κάνουν φύλλο και φτερό προσπαθώντας να καταλάβουν τι κάνουν σωστά οι Κινέζοι και η Τέσλα ώστε να μάθουν από αυτό. Έξυπνος λαος
Οι έξυπνοι μαθαίνουν από τους πρωτοπόρους. Οι χαζοί τους υποτιμούν και κάνουν ότι έκαναν μέχρι τώρα οι Ευρωπαίοι . Για να δούμε θα μάθουν από το σκληρό μάθημα ή θα συνεχίσουν να υποτιμούν τους Κινέζους και να λένε έλα μωρέ με τις κινεζιες.
-
Γενικά αναφέρθηκα στη φιλοσοφία της αντιγραφής όχι συγκεκριμένα. Σε κάποια πράγματα σαφώς είναι πρωτοπόροι. Στο software είναι πίσω σε σχέση με Αμερικάνους και Ευρωπαίους.
Η κατασκοπεία υπήρχε ανέκαθεν δεν την κάνουν μόνο οι Ιάπωνες, απλά αυτοί το παραδέχονται.
Όλοι οι κατασκευαστές κάνουν φύλλο και φτερό τα αυτοκίνητα των ανταγωνιστών.
Xiaomi forum