-
Ποια διαδρομη εκανες @piliourits και ηρθες ετσι σβηστος...?
Εντυπωσιακο δε λεω. -
Όμως το ηλεκτρικό θα εξακολουθεί να έχει πλεονεκτήματα για περισσότερα χρόνια.
Όταν πήρα το Mii για την μάνα μου δεν είχε τέλη κυκλοφορίας. Μετά από έναν χρόνο απέκτησε. Ακόμα μπαίνει στον δακτύλιο -οριακά.
Όταν πήρα το BMW έμπαινε στον δακτύλιο. Μετά δύο χρόνια σταμάτησε να μπαίνει.
Μπορεί να κάνεις υπολογισμούς κόστους με τις σημερινές τιμές, αλλά δεν ξέρεις ποιες θα είναι στο μέλλον. Ή μάλλον ξέρεις ότι όλα θα είναι ακριβότερα, αλλά τι θα αυξηθεί περισσότερο, η βενζίνη ή το ρεύμα; Έχεις βάλει στην εξίσωση και τη συντήρηση, που μάλλον θα είναι ακριβότερη στη βενζίνη;
Έχεις χώρο να φορτίζεις το βράδυ;
Τι έννοεις "κόστος αγοράς"; Δεν είναι κάπως αισιόδοξα τα νούμερα; -
Η διαφορα ειναι οτι το ρευμα μπορεις να το διαχειριστεις σε ενα βαθμο, εχεις επιλογες. Στα καυσιμα καμια.
-
@imr said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σκεφτομαι να παρω ενα μικρο για κινηση μεσα στην πολη.
Ιδανικα θα ηθελα να κινειται δακτυλιο με τα σημερινα δεδομενα (αλλιως οκ παω μονα ζυγα με το αλλο αυτοκινητο) για ~1300 χιλιομετρα τον μηνα
Ειμαι στα παρακατω:
Μικρο 1000ρι βενζινης , κοστος αγορας στα 6-7, μηνιαιο κοστος ~120ευρω
Μικρο cng (Panda/up) κοστος στα 8, μηνιαιο κοστος ~ 65ευρω
Μικρο ηλεκτρικο (dacia spring κτλ), κοστος ~13, μηνιαιο κοστος 40 ευρω.Οπως το σκεφτομαι το φυσικο ειναι η καλυτερη επιλογη, για να καλυψω την διαφορα του ηλεκτρικου θα θελω περιπου 13 χρονια
οτι σε βολευει παρε, cng μην παρεις. Αυτο δεν ειναι το καυσιμο που υπαρχουν ελαχιστα πρατηρια διαθεσιμα; και μαλιστα δεν εχω ακουσει για σχεδια επεκτασης του. Ηλεκτρικο παντα θα βρισκεις καπου να κουμπωνεις. Βενζινη και ντηζελ θα ειναι μαζι μας για πολλα χρονια ακομα. CNG σε βλεπω πολυ αμφιβολο.
-
@tgd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Όμως το ηλεκτρικό θα εξακολουθεί να έχει πλεονεκτήματα για περισσότερα χρόνια.
Όταν πήρα το Mii για την μάνα μου δεν είχε τέλη κυκλοφορίας. Μετά από έναν χρόνο απέκτησε. Ακόμα μπαίνει στον δακτύλιο -οριακά.
Όταν πήρα το BMW έμπαινε στον δακτύλιο. Μετά δύο χρόνια σταμάτησε να μπαίνει.
Μπορεί να κάνεις υπολογισμούς κόστους με τις σημερινές τιμές, αλλά δεν ξέρεις ποιες θα είναι στο μέλλον. Ή μάλλον ξέρεις ότι όλα θα είναι ακριβότερα, αλλά τι θα αυξηθεί περισσότερο, η βενζίνη ή το ρεύμα; Έχεις βάλει στην εξίσωση και τη συντήρηση, που μάλλον θα είναι ακριβότερη στη βενζίνη;
Έχεις χώρο να φορτίζεις το βράδυ;
Τι έννοεις "κόστος αγοράς"; Δεν είναι κάπως αισιόδοξα τα νούμερα;Φυσικα δεν ξερω τι γινεται στο μελον, προσπαθω ομως να καλυψω μια τωρινη αναγκη με τον καλυτερο τροπο.
Χωρο εχω να το φορτισω αλλα ειναι και αρκετα πιο ακριβα ακομα για αγορα. τις τιμες ενδεικτικα τις εβαλα, πχ panda η up αεριο βρισκεις με 8k. Ηλεκτρικο ειναι ακομα πιο ακριβα σιγουρα πλησιαζω στα 15 το ελαχιστο. Θα την καλυψω ποτε την διαφορα?
Υπαρχει παντα και η λυση κατι παλιο μετατροπη αεριο και μονα ζυγα με το μεγαλο αυτοκινητο. Εκει φοβαμαι αρκετα τις βλαβες και τα εξτρα κοστη
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@imr said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σκεφτομαι να παρω ενα μικρο για κινηση μεσα στην πολη.
Ιδανικα θα ηθελα να κινειται δακτυλιο με τα σημερινα δεδομενα (αλλιως οκ παω μονα ζυγα με το αλλο αυτοκινητο) για ~1300 χιλιομετρα τον μηνα
Ειμαι στα παρακατω:
Μικρο 1000ρι βενζινης , κοστος αγορας στα 6-7, μηνιαιο κοστος ~120ευρω
Μικρο cng (Panda/up) κοστος στα 8, μηνιαιο κοστος ~ 65ευρω
Μικρο ηλεκτρικο (dacia spring κτλ), κοστος ~13, μηνιαιο κοστος 40 ευρω.Οπως το σκεφτομαι το φυσικο ειναι η καλυτερη επιλογη, για να καλυψω την διαφορα του ηλεκτρικου θα θελω περιπου 13 χρονια
οτι σε βολευει παρε, cng μην παρεις. Αυτο δεν ειναι το καυσιμο που υπαρχουν ελαχιστα πρατηρια διαθεσιμα; και μαλιστα δεν εχω ακουσει για σχεδια επεκτασης του. Ηλεκτρικο παντα θα βρισκεις καπου να κουμπωνεις. Βενζινη και ντηζελ θα ειναι μαζι μας για πολλα χρονια ακομα. CNG σε βλεπω πολυ αμφιβολο.
90% Αθηνα θα κινειται οποτε δεν εχω θεμα. 1-2 φορες το χρονο που θα βγω εκτος με το μικρο καιω και βενζινη
-
@imr said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σκεφτομαι να παρω ενα μικρο για κινηση μεσα στην πολη.
Ιδανικα θα ηθελα να κινειται δακτυλιο με τα σημερινα δεδομενα (αλλιως οκ παω μονα ζυγα με το αλλο αυτοκινητο) για ~1300 χιλιομετρα τον μηνα
Ειμαι στα παρακατω:
Μικρο 1000ρι βενζινης , κοστος αγορας στα 6-7, μηνιαιο κοστος ~120ευρω
Μικρο cng (Panda/up) κοστος στα 8, μηνιαιο κοστος ~ 65ευρω
Μικρο ηλεκτρικο (dacia spring κτλ), κοστος ~13, μηνιαιο κοστος 40 ευρω.Οπως το σκεφτομαι το φυσικο ειναι η καλυτερη επιλογη, για να καλυψω την διαφορα του ηλεκτρικου θα θελω περιπου 13 χρονια
Έχουν χάος όμως στο πόσο πιο ξεκούραστη είναι η οδήγηση του ηλεκτρικού σε αστικές συνθήκες. Δεν είναι όλα θέμα κόστους σε αυτή τη ζωή. Θα πήγαινα καρφωτός σε ηλεκτρικό για τέτοιο σενάριο κίνησης.
-
Το ιδανικό αυτοκίνητο για τα ελληνικά δεδομένα θα ήταν ένα lpg με 130 - 150 άλογα.
Θα το αγόραζα χωρίς κανέναν ενδοιασμό.
Ούτε dpf, ουτε κρυσταλλοποιήσεις ουριας, ουτε ελλιπές δίκτυο πρατηρίων (cng), τεράστια αυτονομία και τιμή καυσίμου χώμα. -
Εγώ ώρες ώρες σκέφτομαι αν αξίζει να βάλεις σε ένα νέο αυτοκινητο και να πάρεις το ρίσκο της ζημιάς που δεν καλύπτει η εγγύηση
-
@dimsabas said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
ξεκούραστη είναι η οδήγηση του ηλεκτρικού σε αστικές συνθήκες. Δεν είναι όλα θέμα κόστους σε αυτή τη ζωή. Θα πήγαινα καρφωτός σε ηλεκτρ
Ναι ισχυει αυτο, ειναι μεγαλη ευκολια. Γλυτωνεις και βλαβες/ συντηρηση.
Με χαλαει βεβαια η αυτονομια στα πολυ μικρα ηλεκτρικα. 1-2 φορες τον χρονο θα χρειαστει να κανω και ταξιδι, με 200-300 km ειμαι οριακα@georgemit said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το ιδανικό αυτοκίνητο για τα ελληνικά δεδομένα θα ήταν ένα lpg με 130 - 150 άλογα.
Θα το αγόραζα χωρίς κανέναν ενδοιασμό.
Ούτε dpf, ουτε κρυσταλλοποιήσεις ουριας, ουτε ελλιπές δίκτυο πρατηρίων (cng), τεράστια αυτονομία και τιμή καυσίμου χώμα.Αν υπαρχει καποιο με 150 αλογα ( και κατω απο 2000 κυβικα) που να παιρνει αξιοπιστα αεριο το αγοραζω και εγω αυριο
-
@lap
Στα παλιότερης τεχνολογίας έμμεσου ψεκασμού είναι πολύ safe μετατροπή. Υπάρχει πλέον εμπειρία στον χώρο.
Ένα καινούριο άμεσου δε θα το έκανα πειραματόζωο.
Και η renault στα έμμεσου σου το βάζει, κάτι θα ξέρει παραπάνω. -
@imr said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dimsabas said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
ξεκούραστη είναι η οδήγηση του ηλεκτρικού σε αστικές συνθήκες. Δεν είναι όλα θέμα κόστους σε αυτή τη ζωή. Θα πήγαινα καρφωτός σε ηλεκτρ
Ναι ισχυει αυτο, ειναι μεγαλη ευκολια. Γλυτωνεις και βλαβες/ συντηρηση.
Με χαλαει βεβαια η αυτονομια στα πολυ μικρα ηλεκτρικα. 1-2 φορες τον χρονο θα χρειαστει να κανω και ταξιδι, με 200-300 km ειμαι οριακα@georgemit said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το ιδανικό αυτοκίνητο για τα ελληνικά δεδομένα θα ήταν ένα lpg με 130 - 150 άλογα.
Θα το αγόραζα χωρίς κανέναν ενδοιασμό.
Ούτε dpf, ουτε κρυσταλλοποιήσεις ουριας, ουτε ελλιπές δίκτυο πρατηρίων (cng), τεράστια αυτονομία και τιμή καυσίμου χώμα.Αν υπαρχει καποιο με 150 αλογα ( και κατω απο 2000 κυβικα) που να παιρνει αξιοπιστα αεριο το αγοραζω και εγω αυριο
Μιλάω πάντα για εργοστασιακό κούτα, αααν εβγαινε.
-
@ataim said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Πολύ αναλυτικό βίντεο που δείχνει πως διάφοροι παράγοντες οδήγησαν τελικά στο dieselgate.
Όσο και αν φαίνεται ασύνδετο, η αντίδραση των Γερμανών πολιτών στην χρήση πυρηνικών και οι συμφωνίες για το φθηνό φυσικό αέριο με τους Ρώσους έδωσαν το έναυσμα.Εξαιρετικό.
Κρατάω ότι την ιστορία του ντιζελ θα την πληρώνουμε για πολλά χρόνια μέσω προβλημάτων υγείας συν οτι το φλερτακι με το Ρωσικο φυσικο αεριο τελικα θα το πληρωσουμε πολλαπλώς.Απορία. Η όλη ιστορία ξεκίνησε γιατί τα διυλιστήρια έπρεπε να πουλήσουν κάπου το ντιζελ κάυσιμο. Τωρα που το ντιζελ δαιμονοποιηθηκε και φευγει τί θα κάνουν με το ντίζελ που θα τους μενει απουλητο;
-
Τα φορτηγά συνεχίζουν να χρησιμοποιούν πετρέλαιο και δεν έχει μειωθεί η ζήτηση του εκεί.
Επίσης έχουν αλλάξει οι κανονισμοί για τα πλοία οπότε χρειάζονται πιο καθαρό πετρέλαιο στα ευρωπαικά νερά σε σχέση με παλιότερα οπότε κάτι θα πάει και εκεί. -
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τα φορτηγά συνεχίζουν να χρησιμοποιούν πετρέλαιο και δεν έχει μειωθεί η ζήτηση του εκεί.
Επίσης έχουν αλλάξει οι κανονισμοί για τα πλοία οπότε χρειάζονται πιο καθαρό πετρέλαιο στα ευρωπαικά νερά σε σχέση με παλιότερα οπότε κάτι θα πάει και εκεί.Χμ, σωστο για τα πλοια, αυτο μεταθετει το προβλημα τους στο μπανκερ/μαζουτ(?) ομως (το προτελευταιο αποσταγμα πριν την ασφαλτο αν τα ξερω καλα). Τωρα θα τους μενει απουλητο αυτο.
Στα φορτηγα δεν θα γινει μεταβαση επισης απο ντιζελ σε ηλεκτρικα?
-
@williamg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στα φορτηγα δεν θα γινει μεταβαση επισης απο ντιζελ σε ηλεκτρικα?
Με τα σημερινά δεδομένα , εκτός των αστικών και περιαστικών μεταφορών , φαντάζει απίστευτα δύσκολο. Οι μεταφορές εκτός της ανάγκης τεράστιας αυτονομίας , απαιτούν και προσαρμογή στα δεδομένα του ωραρίου , οπότε πολύ δύσκολο το εγχείρημα.
Εντύπωση πάντως μου προκαλεί ότι καμία κατασκευάστρια φορτηγών δεν έχει παρουσιάσει λύση με mild hybrid κινητήρες. Ή δεν εμπιστεύονται τη λύση από αξιοπιστία ή δεν είναι αποδοτική στο φάσμα λειτουργίας του κινητήρα ή προσθέτει βάρος σε οχήματα που πρέπει να έχουν συγκεκριμένο μέγιστο ( οπότε ρίχνει το ωφέλιμο ) ή όλα τα παραπάνω ή δε ξέρω και εγώ τι άλλο.
-
@imr said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σκεφτομαι να παρω ενα μικρο για κινηση μεσα στην πολη.
Ιδανικα θα ηθελα να κινειται δακτυλιο με τα σημερινα δεδομενα (αλλιως οκ παω μονα ζυγα με το αλλο αυτοκινητο) για ~1300 χιλιομετρα τον μηνα
Ειμαι στα παρακατω:
Μικρο 1000ρι βενζινης , κοστος αγορας στα 6-7, μηνιαιο κοστος ~120ευρω
Μικρο cng (Panda/up) κοστος στα 8, μηνιαιο κοστος ~ 65ευρω
Μικρο ηλεκτρικο (dacia spring κτλ), κοστος ~13, μηνιαιο κοστος 40 ευρω.Οπως το σκεφτομαι το φυσικο ειναι η καλυτερη επιλογη, για να καλυψω την διαφορα του ηλεκτρικου θα θελω περιπου 13 χρονια
13k βγαινει με την επιδοτηση?
τοσο λιγο? 18k βλεπω εχει στη σελιδα
εγω σκεφτομουνα το fiat 500e για κατι αντιστοιχο. Βγαινει στα 21k η πιο φτηνη εκδοση με την επιδοτηση. -
Η τεχνολογία περί υδρογόνου σε στερεά μορφή υπάρχει. Τα κεφαλαία για την ανάπτυξη και παραγωγή του είναι το θέμα. Δηλαδή όλα είναι θέμα αποφάσεων.
-
@civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@williamg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στα φορτηγα δεν θα γινει μεταβαση επισης απο ντιζελ σε ηλεκτρικα?
Με τα σημερινά δεδομένα , εκτός των αστικών και περιαστικών μεταφορών , φαντάζει απίστευτα δύσκολο. Οι μεταφορές εκτός της ανάγκης τεράστιας αυτονομίας , απαιτούν και προσαρμογή στα δεδομένα του ωραρίου , οπότε πολύ δύσκολο το εγχείρημα.
Εντύπωση πάντως μου προκαλεί ότι καμία κατασκευάστρια φορτηγών δεν έχει παρουσιάσει λύση με mild hybrid κινητήρες. Ή δεν εμπιστεύονται τη λύση από αξιοπιστία ή δεν είναι αποδοτική στο φάσμα λειτουργίας του κινητήρα ή προσθέτει βάρος σε οχήματα που πρέπει να έχουν συγκεκριμένο μέγιστο ( οπότε ρίχνει το ωφέλιμο ) ή όλα τα παραπάνω ή δε ξέρω και εγώ τι άλλο.
το mild hybrid υπαρχει για να ριχνει τους ρυπους, και οχι τη καταναλωση.
Αλλωστε τα φορτηγα δουλευουν σε εθνικες κυριως, με σταθερες στροφες. Μαλλον ανουσιο το hybrid συστημα.
Μονο σε van και minivan θα ειχε νοημα. -
Μα οι ρύποι είναι άρθρα συνδεδεμένοι με την κατανάλωση.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μα οι ρύποι είναι άρθρα συνδεδεμένοι με την κατανάλωση.
Οχι?
Δες πχ τα βελτιωτικα προγραμματα, που μειωνουν τη καταναλωση. Πως το κανουν? αυξανουν τους ρυπους παιζοντας με τα μιγματα.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά