@red_monster said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σε ποιο πρίμιουμ SUV με αρχική τιμή πλέον των 40 k € ανήκει αυτό το πίσω άκρο ?
τουλαχιστον εχει Δισκοφρενα, οποτε δικαιολογει το premium
@red_monster said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σε ποιο πρίμιουμ SUV με αρχική τιμή πλέον των 40 k € ανήκει αυτό το πίσω άκρο ?
τουλαχιστον εχει Δισκοφρενα, οποτε δικαιολογει το premium
@player_gr said in Εργένης ψάχνει όχημα:
Νομίζω εννοούσε το Aircross , όχι το sedan.
Ναι aircorss εννοουσα
@bassstarlet said in Κόστος ελέγχου αυτοκινήτου:
Καραφλό μηχανικό με τατουάζ, δεν εμπιστεύομαι.
Ισχυει για καραφλο κουρεα.
Αλλα καραφλο μηχανικο γιατι να μην εμπιστευτεις?
@n-k-9 said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41288124-honda-jazz
Πρώτο χέρι.
Θα το κοιτάγατε;
Αν ναι, ποιά τιμή θεωρείτε δίκαιη (υπό την προϋπόθεση πως δεν απαιτεί κάτι άμεσα);
Πριν 4 χρονια εψαχνα και εγω honda jazz, πανω απο 5 ειχαν οσα ηταν σε αριστη κατασταση. Οσα ειχαν πανω απο 250κ χλμ ειχαν 3-3500.
Ετσι οπως εχει γινει η αγορα ισως και να αξιζει εαν μπορεις να ριξεις την τιμη και εχει σωστη συντηρηση. 4000 μου φαινεται πιο λογικο εαν ειναι σε καλη κατασταση
Δυσκολη επιλογη.
Το υγραεριο ειναι λιγο περιεργο πως θα κατσει και αν θα δημιουργησει προβληματα ειδικα σε συγχρονα αυτοκινητα.
Απο την αλλη και τα diesel οσο πανε χειροτερευουν με adblue κτλ.
Σε euro 6 δεν θα επαιρνα τιποτα απο τα 2, θα κοιτουσα κατι σε υβριδικο.
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@imr said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ο
το leaf είναι κατώτερο θεωΗ πρωτη σκεψη μου στο i3 ηταν. ισως και με το rex. Το κοιταω και αυτο σοβαρα
κοιτα μονο αυτο και άσε το leaf. δεν έχει και liquid cooling στις μπαταρίες και γενικά να μην πλατιαζω μια μετριότητα και κάτω είναι η υλοποιηση
για μονο πολη δεν θα κοιταζα το rex. μονο το πληρες ηλεκτρικο
το i3 ηταν εξαιρετικη υλοποιηση και η bmw με το carbon fiber σασι του που του δινει και εξαιρετικα χαμηλο βαρος εμπαινε μέσα στην παραγωγη του
αν βρεις ενα με μικρο degradation στην μπαταρια είναι οτι καλύτερο μπορεις να πάρεις σε μεταχειρισμένο
το μονο που πρεπει οπωςσδηπωτε να προσεξεις στην κατοχή του είναι οτι πρέπει να κάνεις ΜΟΝΟ ΜΕΙΚΤΗ ασφάλεια και αυτό γιατι το σασι που είναι το τεραστιο πλεονεκτημα του αυτοκινητου που του χαρίζει μικρό βαρος και είναι ταυτοχρονα εξαιρετικα ανθεκτικο ειναι και το μειονεκτημα του αφού σε ενδεχόμενη ζημια/τρακαρισμα βγαίνει κατευθείαν ΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ το αμάξι. Αν έχεις μικτη δεν εχεις θεμα
Ευχαριστω! κατατοπιστικοτος!
Ακολουθησε το b-max για μικρο πολυμορφικο.
Γενικα αυτη την κατηγορια (μαζι με nissan note, honda jazz κτλ) πεθανε μαζι με τα πολυμορφικα οταν ηρθαν τα suv
@fanis75 said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:
@imr said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:
Εχει καποιος καποια προταση για συνεργειο ford στην Αθηνα (κεντρικα προς βορεια) για cmax 1.6diesel?
Εξουσιοδοτημένο ή όχι? Καλά λόγια έχω ακούσει για το εξειδικευμένο "Φάνης" στα Βριλήσσια. Επίσης εξαιρετικά λόγια μου έχουν πει για την Ford Κωνσντνίνου στον Σταυρό Αγ. Παρασκευής (https://ford-konstantinou.gr/).
@imr said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:
Δεν ειχα σκεφτει καθολου το θεμα σερβις πριν παρω ford και τελικα ειναι πολυ σημαντικο κομματι.
Δεν το θεωρώ ιδιαίτερα σημαντικό, μιλάμε για 1 φορά τον χρόνο για 1 ημέρα, δεν είναι κάτι το φοβερό ακόμα και μακριά να είναι.
Ποιο πολυ με απασχολει που δεν εχω καποιον εμπιστοσυνης (ειται για βλαβη, ειτε για την συντηρηση)
Δεν με πειραζει να ειναι εξουσιοδοτημενο η οχι, ουτε να πληρωσω κατι παραπανω αρκει να μην ειναι σε σημειο αισχροκερδιας. (και σε επισημη
@n-k-9 said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:
@imr said in Προτάσεις για φθηνό μεταχειρισμένο.:
Ακολουθησε το b-max για μικρο πολυμορφικο.
Γενικα αυτη την κατηγορια (μαζι με nissan note, honda jazz κτλ) πεθανε μαζι με τα πολυμορφικα οταν ηρθαν τα suv
Αντικειμενικά πάντως, την πρακτικότητα που έχει ένα μικρό mpv σαν αυτά ούτε καν την βλέπει ένα b suv.
Ειχα για εναν χρονο ενα nissan note μεχρι που μου το εκλεψαν. Παρα πολυ καλο αυτοκινητο, ιδανικο για κινηση στην πολη. Και με τον 1.5 diesel αρκετη δυναμη. Μονο αρνητικο του το 5ρι κιβωτιο για μεγαλο ταξιδι.
@antoniokon said in Tρόποι ελέγχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
Μικρή αναβίωση στο ποστ...
Ήξερα ότι για έλεγχο μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, υπάρχει η Spotmechanic...
Κάνοντας όμως μια σχετική αναζήτηση, διαπίστωσα ότι πλέον υπάρχουν πολλές εταιρείες που κάνουν έλεγχο και σου παραδίδουν αναλυτική έκθεση με τα ευρήματα τους...
Ενδεικτικά αναφέρω:
Έχει κανείς εμπειρία, είτε θετική είτε αρνητική, με κάποια από τις παραπάνω εταιρείες?
Εχω εμπειρια απο τον 1o οταν πηρα το cmax
Γενικα εμεινα ικανοποιημενος, περασε παρα πολυ ωρα να ψαχνει το αμαξι, το οδηγησε, το ελιωσε, γενικα εκανε καλη δουλεια. Βρηκε καποια θεματακια, μου εδωσε το πρασινο φως και προχωρησα.
Εχω παρει πολλες φορες αντιστοιχη υπηρεσια, και απο spotawheel, και απο το https://auto-check.gr.
Το spotawheel νομιζω πολυ βιαστικοι, και διεκπαιρεωτικοι.
Το https://auto-check.gr ενα παιδι πολυ σωστος και λεπτομερης ειχα μεινει παρα πολυ ευχαριστημενος για αρκετους ελεγχους που εκανα
Παντως τελικα πιστευω οτι ειναι καλυτερα ελεγχος σε γνωστο εξειδεικευμενο συνεργειο που θα εχουν και περισοτερη γνωση του συγκεκριμενου μοντελου και των θεματων του.
@alexandros-k said in Mazda MX-5:
@imr said in Mazda MX-5:
@alexandros-k said in Mazda MX-5:
@imr said in Mazda MX-5:
Μιας και εχω πιασει τα 40 σαν ερχετε μια κριση μεσης ηλικιας οποτε λεω να παρω ενα mx5 για 2ο -3ο αυτοκινητο.
Το προβλημα μου ειναι οτι ειμαι 1.90 120 κιλα .Σε ΝΑ-NB δεν χωραω, σε NC ειμαι πολυ καλυτερα αλλα οριακα. Δεν ξερω πως θα ερθει σε μεγαλο ταξιδι
Να το προχωρησω η να κοιταξω για εναλακτικες?
Στις ιδιες διαστασεις ειμαστε περιπου. Σε NC δεν εχω μπει , αλλά σε ND που λενε ειναι λιγο καλυτερο σε χωρους, δεν χωραω, δεν με βολευει. Αν ειναι να ειμαι στριμωγμενος σαν να οδηγαω F1, αστο να μου λειπει.
Μια εναλλακτικη ειναι το RX8 , αν δεν επιμενεις για καμπριοΘα ηθελα καμπριο.
Το εχω σκεφτει και το RX8 αλλα αποκλειεται λογω κοστους/προβληματων. Το θελω και για καθημερινες αναγκες (σουπερμαρκετ, καμια φορα στη δουλεια κτλ)Τα ψωνια που θα τα βαλεις ? Αν εχεις συνοδηγο δεν χωρανε . Πορτπαγκαζ εχει για δειγμα. Εκτος αν κρεμασεις τις σακουλες απο τους καθρεφτες
Εχουμε και το "βανακι" για τα πολλα ψωνια, δεν θα κανω κανα κουβαλημα.
Απο χωρους αποσκευων δεν εχω θεμα
@alexandros-k said in Mazda MX-5:
@imr said in Mazda MX-5:
Μιας και εχω πιασει τα 40 σαν ερχετε μια κριση μεσης ηλικιας οποτε λεω να παρω ενα mx5 για 2ο -3ο αυτοκινητο.
Το προβλημα μου ειναι οτι ειμαι 1.90 120 κιλα .Σε ΝΑ-NB δεν χωραω, σε NC ειμαι πολυ καλυτερα αλλα οριακα. Δεν ξερω πως θα ερθει σε μεγαλο ταξιδι
Να το προχωρησω η να κοιταξω για εναλακτικες?
Στις ιδιες διαστασεις ειμαστε περιπου. Σε NC δεν εχω μπει , αλλά σε ND που λενε ειναι λιγο καλυτερο σε χωρους, δεν χωραω, δεν με βολευει. Αν ειναι να ειμαι στριμωγμενος σαν να οδηγαω F1, αστο να μου λειπει.
Μια εναλλακτικη ειναι το RX8 , αν δεν επιμενεις για καμπριο
Θα ηθελα καμπριο.
Το εχω σκεφτει και το RX8 αλλα αποκλειεται λογω κοστους/προβληματων. Το θελω και για καθημερινες αναγκες (σουπερμαρκετ, καμια φορα στη δουλεια κτλ)
@dimsabas said in Mazda MX-5:
Εσύ μόνο ξέρεις αν χωράς. Κι αν αυτό σε περιορίζει.
Χωραω, δεν ειναι οτι ειμαι και ανετα αλλα τουλαχιστον χωραω
@lap said in Mazda MX-5:
Εμ με ρέγουλα το γάλα....δεν είναι νερό. Ορίστε τώρα.
Τι να κανω, το τρωω το φαι μου
@ataim said in Mazda MX-5:
@imr said in Mazda MX-5:
Μιας και εχω πιασει τα 40 σαν ερχετε μια κριση μεσης ηλικιας οποτε λεω να παρω ενα mx5 για 2ο -3ο αυτοκινητο.
Το προβλημα μου ειναι οτι ειμαι 1.90 120 κιλα .Σε ΝΑ-NB δεν χωραω, σε NC ειμαι πολυ καλυτερα αλλα οριακα. Δεν ξερω πως θα ερθει σε μεγαλο ταξιδι
Να το προχωρησω η να κοιταξω για εναλακτικες?
Δεν είναι ούτε για το ύψος σου ούτε για ταξίδι το συγκεκριμένο όχημα, αν και έχω κάνει πολλά χλμ εθνική με τέρμα γκάζι και δυνατή μουσική.
Δεν θα κανει πολλα ταξιδια, ουτε χιλιομετρα γενικα, αν κανω καμια βολτα μια φορα το μηνα θα ειμαι χαρουμενος.
Το προβλημα ειναι οτι δεν υπαρχουν και πολλες εναλακτικες σε χαμηλα budget
Z3 και slk ισως ειναι εναλακτικες αλλα δεν με ενθουσιαζουν και φοβαμαι αξιοπιστια και κοστη
Ισως καποιο ΜΚ1 ΤΤ αν θυσιασω την πισωκινηση για δυναμη
Μιας και εχω πιασει τα 40 σαν ερχετε μια κριση μεσης ηλικιας οποτε λεω να παρω ενα mx5 για 2ο -3ο αυτοκινητο.
Το προβλημα μου ειναι οτι ειμαι 1.90 120 κιλα .Σε ΝΑ-NB δεν χωραω, σε NC ειμαι πολυ καλυτερα αλλα οριακα. Δεν ξερω πως θα ερθει σε μεγαλο ταξιδι
Να το προχωρησω η να κοιταξω για εναλακτικες?
Γραφω εδω για ενα θεμα που εχω.
Στο Cmax καναμε μια ζημια στην πορτα σε μεταλικο καδο με αποτελεσμα να σκιστει εντελως η λαμαρινα, 10 εκατοστα μηκος με 2-3 πλατος.
Δομικα δεν εχει κανενα προβλημα.
Εχω βρει ανταλακτικο ιδιο χρωμα στα 200
Να την παρω? η εχει νοημα να ψαξω για επισκευη? Δεν νομιζω οτι θα βγει πιο φτηνα απο 200 (+ κανα 50ρι για περαστικα?)
Για BMW i3 λογική τιμή είναι να δώσεις μεχρι 15 χιλιάρικα αντε 16 για κανενα αστερι με full εξτρα
παραπάνω δεν αξίζει με τιποτα οσο υπάρχει το dolfin καινουργιο στα 20
Για αυτό λέω για γερμανία, που είναι στα 15-16.000. Η σύγκριση με το Δελφίνι ειναι αστεία, πολύ καλύτερο αμάξι η bmw. Απλά το δελφίνι ειναι καινούργιο, μόνο αυτό έχει ως θετικό.
Απο ποιοτητα και τεχνολογια μπαταριων ποιο ειναι καλυτερο? (ψυξεις, λογισμικο κτλ)
Σκεφτομαι και εγω για αγορα i3 η να παω σε καινουργιο
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@imr said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ο
το leaf είναι κατώτερο θεωΗ πρωτη σκεψη μου στο i3 ηταν. ισως και με το rex. Το κοιταω και αυτο σοβαρα
κοιτα μονο αυτο και άσε το leaf. δεν έχει και liquid cooling στις μπαταρίες και γενικά να μην πλατιαζω μια μετριότητα και κάτω είναι η υλοποιηση
για μονο πολη δεν θα κοιταζα το rex. μονο το πληρες ηλεκτρικο
το i3 ηταν εξαιρετικη υλοποιηση και η bmw με το carbon fiber σασι του που του δινει και εξαιρετικα χαμηλο βαρος εμπαινε μέσα στην παραγωγη του
αν βρεις ενα με μικρο degradation στην μπαταρια είναι οτι καλύτερο μπορεις να πάρεις σε μεταχειρισμένο
το μονο που πρεπει οπωςσδηπωτε να προσεξεις στην κατοχή του είναι οτι πρέπει να κάνεις ΜΟΝΟ ΜΕΙΚΤΗ ασφάλεια και αυτό γιατι το σασι που είναι το τεραστιο πλεονεκτημα του αυτοκινητου που του χαρίζει μικρό βαρος και είναι ταυτοχρονα εξαιρετικα ανθεκτικο ειναι και το μειονεκτημα του αφού σε ενδεχόμενη ζημια/τρακαρισμα βγαίνει κατευθείαν ΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ το αμάξι. Αν έχεις μικτη δεν εχεις θεμα
Ευχαριστω! κατατοπιστικοτος!
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ο
το leaf είναι κατώτερο θεω
Η πρωτη σκεψη μου στο i3 ηταν. ισως και με το rex. Το κοιταω και αυτο σοβαρα
Θα αγοραζατε μεταχειρισμενο leaf (~5ετιας)?
Κανω σκεψεις για αγορα, leaf εισαγωγης.
Θα ειναι χρηση αποκλειστικα μεσα στην πολη.
Ιδανικα θα ηθελα κατι μικροτερο αλλα το βλεπω σαν πολυ καλο vfm με πολλα χρονια στην αγορα
Δυσκολη επιλογη.
Το υγραεριο ειναι λιγο περιεργο πως θα κατσει και αν θα δημιουργησει προβληματα ειδικα σε συγχρονα αυτοκινητα.
Απο την αλλη και τα diesel οσο πανε χειροτερευουν με adblue κτλ.
Σε euro 6 δεν θα επαιρνα τιποτα απο τα 2, θα κοιτουσα κατι σε υβριδικο.