-
@lap
Στα παλιότερης τεχνολογίας έμμεσου ψεκασμού είναι πολύ safe μετατροπή. Υπάρχει πλέον εμπειρία στον χώρο.
Ένα καινούριο άμεσου δε θα το έκανα πειραματόζωο.
Και η renault στα έμμεσου σου το βάζει, κάτι θα ξέρει παραπάνω. -
@imr said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dimsabas said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
ξεκούραστη είναι η οδήγηση του ηλεκτρικού σε αστικές συνθήκες. Δεν είναι όλα θέμα κόστους σε αυτή τη ζωή. Θα πήγαινα καρφωτός σε ηλεκτρ
Ναι ισχυει αυτο, ειναι μεγαλη ευκολια. Γλυτωνεις και βλαβες/ συντηρηση.
Με χαλαει βεβαια η αυτονομια στα πολυ μικρα ηλεκτρικα. 1-2 φορες τον χρονο θα χρειαστει να κανω και ταξιδι, με 200-300 km ειμαι οριακα@georgemit said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το ιδανικό αυτοκίνητο για τα ελληνικά δεδομένα θα ήταν ένα lpg με 130 - 150 άλογα.
Θα το αγόραζα χωρίς κανέναν ενδοιασμό.
Ούτε dpf, ουτε κρυσταλλοποιήσεις ουριας, ουτε ελλιπές δίκτυο πρατηρίων (cng), τεράστια αυτονομία και τιμή καυσίμου χώμα.Αν υπαρχει καποιο με 150 αλογα ( και κατω απο 2000 κυβικα) που να παιρνει αξιοπιστα αεριο το αγοραζω και εγω αυριο
Μιλάω πάντα για εργοστασιακό κούτα, αααν εβγαινε.
-
@ataim said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Πολύ αναλυτικό βίντεο που δείχνει πως διάφοροι παράγοντες οδήγησαν τελικά στο dieselgate.
Όσο και αν φαίνεται ασύνδετο, η αντίδραση των Γερμανών πολιτών στην χρήση πυρηνικών και οι συμφωνίες για το φθηνό φυσικό αέριο με τους Ρώσους έδωσαν το έναυσμα.Εξαιρετικό.
Κρατάω ότι την ιστορία του ντιζελ θα την πληρώνουμε για πολλά χρόνια μέσω προβλημάτων υγείας συν οτι το φλερτακι με το Ρωσικο φυσικο αεριο τελικα θα το πληρωσουμε πολλαπλώς.Απορία. Η όλη ιστορία ξεκίνησε γιατί τα διυλιστήρια έπρεπε να πουλήσουν κάπου το ντιζελ κάυσιμο. Τωρα που το ντιζελ δαιμονοποιηθηκε και φευγει τί θα κάνουν με το ντίζελ που θα τους μενει απουλητο;
-
Τα φορτηγά συνεχίζουν να χρησιμοποιούν πετρέλαιο και δεν έχει μειωθεί η ζήτηση του εκεί.
Επίσης έχουν αλλάξει οι κανονισμοί για τα πλοία οπότε χρειάζονται πιο καθαρό πετρέλαιο στα ευρωπαικά νερά σε σχέση με παλιότερα οπότε κάτι θα πάει και εκεί. -
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τα φορτηγά συνεχίζουν να χρησιμοποιούν πετρέλαιο και δεν έχει μειωθεί η ζήτηση του εκεί.
Επίσης έχουν αλλάξει οι κανονισμοί για τα πλοία οπότε χρειάζονται πιο καθαρό πετρέλαιο στα ευρωπαικά νερά σε σχέση με παλιότερα οπότε κάτι θα πάει και εκεί.Χμ, σωστο για τα πλοια, αυτο μεταθετει το προβλημα τους στο μπανκερ/μαζουτ(?) ομως (το προτελευταιο αποσταγμα πριν την ασφαλτο αν τα ξερω καλα). Τωρα θα τους μενει απουλητο αυτο.
Στα φορτηγα δεν θα γινει μεταβαση επισης απο ντιζελ σε ηλεκτρικα?
-
@williamg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στα φορτηγα δεν θα γινει μεταβαση επισης απο ντιζελ σε ηλεκτρικα?
Με τα σημερινά δεδομένα , εκτός των αστικών και περιαστικών μεταφορών , φαντάζει απίστευτα δύσκολο. Οι μεταφορές εκτός της ανάγκης τεράστιας αυτονομίας , απαιτούν και προσαρμογή στα δεδομένα του ωραρίου , οπότε πολύ δύσκολο το εγχείρημα.
Εντύπωση πάντως μου προκαλεί ότι καμία κατασκευάστρια φορτηγών δεν έχει παρουσιάσει λύση με mild hybrid κινητήρες. Ή δεν εμπιστεύονται τη λύση από αξιοπιστία ή δεν είναι αποδοτική στο φάσμα λειτουργίας του κινητήρα ή προσθέτει βάρος σε οχήματα που πρέπει να έχουν συγκεκριμένο μέγιστο ( οπότε ρίχνει το ωφέλιμο ) ή όλα τα παραπάνω ή δε ξέρω και εγώ τι άλλο.
-
@imr said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σκεφτομαι να παρω ενα μικρο για κινηση μεσα στην πολη.
Ιδανικα θα ηθελα να κινειται δακτυλιο με τα σημερινα δεδομενα (αλλιως οκ παω μονα ζυγα με το αλλο αυτοκινητο) για ~1300 χιλιομετρα τον μηνα
Ειμαι στα παρακατω:
Μικρο 1000ρι βενζινης , κοστος αγορας στα 6-7, μηνιαιο κοστος ~120ευρω
Μικρο cng (Panda/up) κοστος στα 8, μηνιαιο κοστος ~ 65ευρω
Μικρο ηλεκτρικο (dacia spring κτλ), κοστος ~13, μηνιαιο κοστος 40 ευρω.Οπως το σκεφτομαι το φυσικο ειναι η καλυτερη επιλογη, για να καλυψω την διαφορα του ηλεκτρικου θα θελω περιπου 13 χρονια
13k βγαινει με την επιδοτηση?
τοσο λιγο? 18k βλεπω εχει στη σελιδα
εγω σκεφτομουνα το fiat 500e για κατι αντιστοιχο. Βγαινει στα 21k η πιο φτηνη εκδοση με την επιδοτηση. -
Η τεχνολογία περί υδρογόνου σε στερεά μορφή υπάρχει. Τα κεφαλαία για την ανάπτυξη και παραγωγή του είναι το θέμα. Δηλαδή όλα είναι θέμα αποφάσεων.
-
@civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@williamg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στα φορτηγα δεν θα γινει μεταβαση επισης απο ντιζελ σε ηλεκτρικα?
Με τα σημερινά δεδομένα , εκτός των αστικών και περιαστικών μεταφορών , φαντάζει απίστευτα δύσκολο. Οι μεταφορές εκτός της ανάγκης τεράστιας αυτονομίας , απαιτούν και προσαρμογή στα δεδομένα του ωραρίου , οπότε πολύ δύσκολο το εγχείρημα.
Εντύπωση πάντως μου προκαλεί ότι καμία κατασκευάστρια φορτηγών δεν έχει παρουσιάσει λύση με mild hybrid κινητήρες. Ή δεν εμπιστεύονται τη λύση από αξιοπιστία ή δεν είναι αποδοτική στο φάσμα λειτουργίας του κινητήρα ή προσθέτει βάρος σε οχήματα που πρέπει να έχουν συγκεκριμένο μέγιστο ( οπότε ρίχνει το ωφέλιμο ) ή όλα τα παραπάνω ή δε ξέρω και εγώ τι άλλο.
το mild hybrid υπαρχει για να ριχνει τους ρυπους, και οχι τη καταναλωση.
Αλλωστε τα φορτηγα δουλευουν σε εθνικες κυριως, με σταθερες στροφες. Μαλλον ανουσιο το hybrid συστημα.
Μονο σε van και minivan θα ειχε νοημα. -
Μα οι ρύποι είναι άρθρα συνδεδεμένοι με την κατανάλωση.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μα οι ρύποι είναι άρθρα συνδεδεμένοι με την κατανάλωση.
Οχι?
Δες πχ τα βελτιωτικα προγραμματα, που μειωνουν τη καταναλωση. Πως το κανουν? αυξανουν τους ρυπους παιζοντας με τα μιγματα.
-
Μα οι ρύποι είναι κατανάλωση. Απλώς στο φάσμα που βελτιώνουν την καύση μειώνουν ρύπους και κατανάλωση.
Υπάρχει όμως και περίπτωση να αυξάνουν άλλους ρύπους όπως τα Nox τα οποία εμφανίζονται σε κάποιες θερμοκρασίες καύσης.
Όποτε οι κατασκευαστές προσπαθούν να ισορροπήσουν ανάμεσα σε ρύπους και κατανάλωση. Εκεί βοηθά το mild hybrid
-
@ntinaras said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@imr said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σκεφτομαι να παρω ενα μικρο για κινηση μεσα στην πολη.
Ιδανικα θα ηθελα να κινειται δακτυλιο με τα σημερινα δεδομενα (αλλιως οκ παω μονα ζυγα με το αλλο αυτοκινητο) για ~1300 χιλιομετρα τον μηνα
Ειμαι στα παρακατω:
Μικρο 1000ρι βενζινης , κοστος αγορας στα 6-7, μηνιαιο κοστος ~120ευρω
Μικρο cng (Panda/up) κοστος στα 8, μηνιαιο κοστος ~ 65ευρω
Μικρο ηλεκτρικο (dacia spring κτλ), κοστος ~13, μηνιαιο κοστος 40 ευρω.Οπως το σκεφτομαι το φυσικο ειναι η καλυτερη επιλογη, για να καλυψω την διαφορα του ηλεκτρικου θα θελω περιπου 13 χρονια
13k βγαινει με την επιδοτηση?
τοσο λιγο? 18k βλεπω εχει στη σελιδα
εγω σκεφτομουνα το fiat 500e για κατι αντιστοιχο. Βγαινει στα 21k η πιο φτηνη εκδοση με την επιδοτηση.Ναι καινουργιο τοσο βγαινει
Κοιταζα και εισαγωγη ελαφρως μεταχ που ισως βρισκεις με 15. Η καποιο leaf πιο παλιο. -
Ορεινή βόλτα και κάμπος από Λίμνη Πλαστήρα στην Πύλη Τρικάλων...
5,5 ευρώ τα 100 χλμ...
Με πλήρες σχεδόν φορτίο το αμαξάκι, κοντά στα 400 κιλά, καθώς είμαστε 4 άτομα, αλλά οι δύο άνω του 1,90 και κιλάκια...
-
@williamg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τα φορτηγά συνεχίζουν να χρησιμοποιούν πετρέλαιο και δεν έχει μειωθεί η ζήτηση του εκεί.
Επίσης έχουν αλλάξει οι κανονισμοί για τα πλοία οπότε χρειάζονται πιο καθαρό πετρέλαιο στα ευρωπαικά νερά σε σχέση με παλιότερα οπότε κάτι θα πάει και εκεί.Χμ, σωστο για τα πλοια, αυτο μεταθετει το προβλημα τους στο μπανκερ/μαζουτ(?) ομως (το προτελευταιο αποσταγμα πριν την ασφαλτο αν τα ξερω καλα). Τωρα θα τους μενει απουλητο αυτο.
Στα φορτηγα δεν θα γινει μεταβαση επισης απο ντιζελ σε ηλεκτρικα?
Θα γίνει. Απλά αυτό που είναι να γίνει στα αμάξια μεταξύ 2030-2035 στα φορτηγά θα γίνει μεταξύ 2035-2045. Και τα φορτηγά είναι 99 % πετρέλαιο και τα χρησιμοποιούν μέχρι να διαλυθούν εντελώς οπότε η ζήτηση εκεί μάλλον θα μειωθεί πιο αργά. Και αν μειωθεί η ζήτηση θα μειωθεί και η παραγωγή αργού πετρελαίου, ήδη οι προβλέψεις λένε για peak ζήτησης μέσα στην 10 ετία και μετά πτώση.
Το μαζούτ συνεχίζει να υπάρχει, ελάχιστες χώρες έχουν κανονισμούς για αυτά και στην μέση του ωκεανού κανείς δεν ενδιαφέρεται.
@civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@williamg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στα φορτηγα δεν θα γινει μεταβαση επισης απο ντιζελ σε ηλεκτρικα?
Με τα σημερινά δεδομένα , εκτός των αστικών και περιαστικών μεταφορών , φαντάζει απίστευτα δύσκολο. Οι μεταφορές εκτός της ανάγκης τεράστιας αυτονομίας , απαιτούν και προσαρμογή στα δεδομένα του ωραρίου , οπότε πολύ δύσκολο το εγχείρημα.
Εντύπωση πάντως μου προκαλεί ότι καμία κατασκευάστρια φορτηγών δεν έχει παρουσιάσει λύση με mild hybrid κινητήρες. Ή δεν εμπιστεύονται τη λύση από αξιοπιστία ή δεν είναι αποδοτική στο φάσμα λειτουργίας του κινητήρα ή προσθέτει βάρος σε οχήματα που πρέπει να έχουν συγκεκριμένο μέγιστο ( οπότε ρίχνει το ωφέλιμο ) ή όλα τα παραπάνω ή δε ξέρω και εγώ τι άλλο.
Υπάρχουν υβριδικά φορτηγά, αυτά που είναι για μέσα στις πόλεις, τροφοδοσία κ.τ.λ. το mild σύστημα όπου έχει εφαρμοστεί είναι για να ζεσταίνει τα καυσαέρια στο ρελαντί μέ ηλεκτρική θερμάστρα (Cummins).
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ορεινή βόλτα και κάμπος από Λίμνη Πλαστήρα στην Πύλη Τρικάλων...
5,5 ευρώ τα 100 χλμ...
Με πλήρες σχεδόν φορτίο το αμαξάκι, κοντά στα 400 κιλά, καθώς είμαστε 4 άτομα, αλλά οι δύο άνω του 1,90 και κιλάκια...
Βλέπουμε εδώ κύριοι εδώ ποιοι πήραν το #thessalia_pass μάλιστα...αυτοι είστε, μονοφαγαδες, μην φάει και κανένας άλλος!
-
Ρε πίλιου και ταξιδευτή , και κυρίως ταξιδευτή ,( γιατί του πίλιου εκτός από τα πρώτα 50 χιλιόμετρα που είναι κατάβαση, σε κάποια σημεία το λες και ελεύθερη πτώση βέβαια, τα υπόλοιπα είναι και κάπως επίπεδη διαδρομή με λίγες υψομετρικές , εσένα ταξιδευτή το Λίμνη Πλαστήρα - Πύλη είναι κάθοδος στο 80 % της διαδρομής) , ας μη γινόμαστε και εμείς οι τρατοκάτοχοι , τογιοταίαι ( χωρίς παρεξήγηση) .....
-
@civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ρε πίλιου και ταξιδευτή , και κυρίως ταξιδευτή ,( γιατί του πίλιου εκτός από τα πρώτα 50 χιλιόμετρα που είναι κατάβαση, σε κάποια σημεία το λες και ελεύθερη πτώση βέβαια, τα υπόλοιπα είναι και κάπως επίπεδη διαδρομή με λίγες υψομετρικές , εσένα ταξιδευτή το Λίμνη Πλαστήρα - Πύλη είναι κάθοδος στο 80 % της διαδρομής) , ας μη γινόμαστε και εμείς οι τρατοκάτοχοι , τογιοταίαι ( χωρίς παρεξήγηση) .....
Με 400 κιλά επιβάτες , αυτό κι αν δεν είναι ελεύθερη πτωση
-
Τι περιμένεις; Παραπληροφόρηση και διαστρέβλωση της πραγματικότητας για να εξυπηρετήσει ένα αφήγημα.
Είμαι ο καλύτερος πωλητής που είχε το φόρουμ
Έχει διδακτορικό σε αυτό. Στα αλλά απαξιεί κάθε επιστήμη. -
@gtsartsal said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ρε πίλιου και ταξιδευτή , και κυρίως ταξιδευτή ,( γιατί του πίλιου εκτός από τα πρώτα 50 χιλιόμετρα που είναι κατάβαση, σε κάποια σημεία το λες και ελεύθερη πτώση βέβαια, τα υπόλοιπα είναι και κάπως επίπεδη διαδρομή με λίγες υψομετρικές , εσένα ταξιδευτή το Λίμνη Πλαστήρα - Πύλη είναι κάθοδος στο 80 % της διαδρομής) , ας μη γινόμαστε και εμείς οι τρατοκάτοχοι , τογιοταίαι ( χωρίς παρεξήγηση) .....
Με 400 κιλά επιβάτες , αυτό κι αν δεν είναι ελεύθερη πτωση
Με 15 ε το κιλο μεσο ορο εχουμε αξια κρεατος 6.000ε
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά