-
-
Πολύ αναλυτικό βίντεο που δείχνει πως διάφοροι παράγοντες οδήγησαν τελικά στο dieselgate.
Όσο και αν φαίνεται ασύνδετο, η αντίδραση των Γερμανών πολιτών στην χρήση πυρηνικών και οι συμφωνίες για το φθηνό φυσικό αέριο με τους Ρώσους έδωσαν το έναυσμα. -
Ποσα φουλ υβριδικα αυτονομα μοντελα υπαρχουν αυτη τη στιγμη,τα δυο πιο γνωστα Yaris Cross,Mg3+,υπαρχει κατι αλλο που αναμενεται εκτος των αυτων μοντελων?
-
@ken11 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ποσα φουλ υβριδικα αυτονομα μοντελα υπαρχουν αυτη τη στιγμη,τα δυο πιο γνωστα Yaris Cross,Mg3+,υπαρχει κατι αλλο που αναμενεται εκτος των αυτων μοντελων?
Σε ποια κατηγορία? Σε φουλ αυτόνομα (δλδ. όχι plug-in) υβριδικά, έχουν:
- Όλα τα Τογιότα
- Η Νισσαν
- Hyundai
- Suzuki
- Lexus
- Renault
- MG
Και ίσως να ξεχνάω και κάποιο.
-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@ken11 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ποσα φουλ υβριδικα αυτονομα μοντελα υπαρχουν αυτη τη στιγμη,τα δυο πιο γνωστα Yaris Cross,Mg3+,υπαρχει κατι αλλο που αναμενεται εκτος των αυτων μοντελων?
Σε ποια κατηγορία? Σε φουλ αυτόνομα (δλδ. όχι plug-in) υβριδικά, έχουν:
- Όλα τα Τογιότα
- Η Νισσαν
- Hyundai
- Suzuki
- Lexus
- Renault
- MG
Και ίσως να ξεχνάω και κάποιο.
και η honda δεν εχει; civic και crv νομιζω
-
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
και η honda δεν εχει; civic και crv νομιζω
Σωστά...για αυτό είπα ότι κάτι ξεχνάω!
Και Jazz & Crosstar υβρίδια.
-
Επιπλέον Dacia Duster και Kia Niro..
-
Οχι plug in,συνδιαστικα ηλεκτροκινητηρα+θερμικο μοτερ που αυτοφορτιζεται απο μονο του.Eχω μπερδευτει σχετικα με αγορα νεου αυτοκινητου,ειναι προφανως μεταβατικη περιοδος για την αυτοκινηση καθως εχουμε διαφορες επιλογες,απο απλα θερμικα mild hybrid,μεχρι πληρως ηλεκτρικα.
-
@ken11 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οχι plug in,συνδιαστικα ηλεκτροκινητηρα+θερμικο μοτερ που αυτοφορτιζεται απο μονο του.Eχω μπερδευτει σχετικα με αγορα νεου αυτοκινητου,ειναι προφανως μεταβατικη περιοδος για την αυτοκινηση καθως εχουμε διαφορες επιλογες,απο απλα θερμικα mild hybrid,μεχρι πληρως ηλεκτρικα.
Ότι σου γράψαν είναι κανονικά hybrids.
-
Oι τιμες ειναι απογοητευση παντως,παρα πολλα χρηματα τα οποια ποτε θα αρχισεις να κανεις αποσβεση ειναι το θεμα.
-
@ken11 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Oι τιμες ειναι απογοητευση παντως,παρα πολλα χρηματα τα οποια ποτε θα αρχισεις να κανεις αποσβεση ειναι το θεμα.
Δεν κάνεις ποτέ απόσβεση στο αυτοκίνητο ιδιωτικής χρήσης.
Δεν καταλαβαίνω γιατί ο κόσμος πιστεύει ότι θα κάνει απόσβεση. -
Είπαμε, ο κόσμος πληρώνει πολλά για να κάνει οικονομία…
-
@kkostask said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Είπαμε, ο κόσμος πληρώνει πολλά για να κάνει οικονομία…
Είναι να σε θέλει και λίγο
Κάποτε αγόρασα τρίλιτρο με κάτω απο 20000 € , φάνηκε καλή ιδέα τότε
0,80 η βενζίνη το λιτρο 450 ΤΚ
σε δυο χρόνια 1,80 η βενζίνη 2000 σχεδόν ΤΚ και ΦΠ
катастрофаΜετα όμως ήμουν πιο τυχερός ή έβαλα μυαλό
με αποκορύφωμα φυσικά το υβριδικό yaris cross
-
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@ken11 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Oι τιμες ειναι απογοητευση παντως,παρα πολλα χρηματα τα οποια ποτε θα αρχισεις να κανεις αποσβεση ειναι το θεμα.
Δεν κάνεις ποτέ απόσβεση στο αυτοκίνητο ιδιωτικής χρήσης.
Δεν καταλαβαίνω γιατί ο κόσμος πιστεύει ότι θα κάνει απόσβεση.Η έννοια της απόσβεσης εδώ έχει να κάνει με το σε ποσό καιρό θα πάρεις πίσω τα επιπλέον χρήματα που έδωσες για αυτοκίνητο με οικονομία καυσίμου (π.χ. Corolla cross) σε σχέση με κάποιο που είναι δαπανηρό σε καύσιμα (π.χ, Nissan QQ mhev), π.χ. Τα 4.000 που ζητάει παραπάνω το CC σε σχέση με το απλό QQ, σε ποσά χρόνια θα τα εξοικονομήσεις από τα καύσιμα…
-
@jamesd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@ken11 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Oι τιμες ειναι απογοητευση παντως,παρα πολλα χρηματα τα οποια ποτε θα αρχισεις να κανεις αποσβεση ειναι το θεμα.
Δεν κάνεις ποτέ απόσβεση στο αυτοκίνητο ιδιωτικής χρήσης.
Δεν καταλαβαίνω γιατί ο κόσμος πιστεύει ότι θα κάνει απόσβεση.Η έννοια της απόσβεσης εδώ έχει να κάνει με το σε ποσό καιρό θα πάρεις πίσω τα επιπλέον χρήματα που έδωσες για αυτοκίνητο με οικονομία καυσίμου (π.χ. Corolla cross) σε σχέση με κάποιο που είναι δαπανηρό σε καύσιμα (π.χ, Nissan QQ mhev), π.χ. Τα 4.000 που ζητάει παραπάνω το CC σε σχέση με το απλό QQ, σε ποσά χρόνια θα τα εξοικονομήσεις από τα καύσιμα…
Αργά ή γρήγορα θα τα εξοικονομήσεις αλλα σίγουρα μεγάλο μέρος των 4 χιλιάδων θα το πάρεις στην μεταπώληση .
-
Αποσβεση απο το οποιο αυτοκινητο κανεις (τροπος του λεγειν κανεις αποσβεση) μονο αν το κρατησεις 20+ ετη.
-
@ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αποσβεση απο το οποιο αυτοκινητο κανεις (τροπος του λεγειν κανεις αποσβεση) μονο αν το κρατησεις 20+ ετη.
και αυτo σωστό
αρα toyota και εδω
εχει μεγαλύτερες πιθανότητες να φτάσει τα 20 χρόνια -
@jamesd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@ken11 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Oι τιμες ειναι απογοητευση παντως,παρα πολλα χρηματα τα οποια ποτε θα αρχισεις να κανεις αποσβεση ειναι το θεμα.
Δεν κάνεις ποτέ απόσβεση στο αυτοκίνητο ιδιωτικής χρήσης.
Δεν καταλαβαίνω γιατί ο κόσμος πιστεύει ότι θα κάνει απόσβεση.Η έννοια της απόσβεσης εδώ έχει να κάνει με το σε ποσό καιρό θα πάρεις πίσω τα επιπλέον χρήματα που έδωσες για αυτοκίνητο με οικονομία καυσίμου (π.χ. Corolla cross) σε σχέση με κάποιο που είναι δαπανηρό σε καύσιμα (π.χ, Nissan QQ mhev), π.χ. Τα 4.000 που ζητάει παραπάνω το CC σε σχέση με το απλό QQ, σε ποσά χρόνια θα τα εξοικονομήσεις από τα καύσιμα…
Θα πάρει δηλαδή κάποιος μολύβι και χαρτί και θα κάθεται να καταγράφει, να κάνει πράξεις και να υπολογίζει τα καύσιμα για καμιά 20αριά χρόνια, για να δει αν τελικά κατάφερε να αποσβέσει τα τέσσερα παραπάνω χιλιάρικα;
"Κάτσε αγάπη μου να κόψω λίγο γιατί έχουμε και μία απόσβεση να κάνουμε."
Να πάρεις ένα αυτοκίνητο είτε υβριδικό, είτε PHEV, είτε ηλεκτρικό για να έχεις οικονομία σε γενικά πλαίσια το καταλαβαίνω και φυσικά είναι λογικό.
Αλλά να περιμένεις πότε και αν θα το αποσβέσεις, για εμένα είναι λίγο ψυχαναγκαστικό.
Μπορεί άλλοι να το σκέφτονται, ΟΚ.
Και πάλι θεωρώ ότι απόσβεση... Δεν...
Εκτός αν το κρατήσεις 20 χρόνια για πεις τελικά ότι πιθανόν την έκανες. -
Δεν χρειάζεται χαρτί και μολύβι
Θα θυμάστε απέξω
Ενα λίτρο μείον στην κατανάλωση είναι η τιμή που βλέπεις στο βενζινάδικο χωρίς την υποδιαστολή εξοικονόμηση σε € κάθε 100.000 χλμ .πχ βλέπεις σήμερα 1,850 το λίτρο = 1850 € κάθε 100Κ χλμ
οταν εχεις υβριδικό γίνεσαι εξπερ σε κάτι τέτοια -
Ας πούμε πως η απόσβεση είναι θέμα πολλών χιλιομέτρων.
Αυτο που για εμένα είναι πιο σημαντικό είναι η αξία μεταπώλησης η υπολειμματική αξία που λέμε στα οικονομικά.
Πλέον με κάποια συγκεκριμένα μοντέλα είναι σαν να έχεις τα λεφτά σου στην τράπεζα!
Πράγμα αδιανόητο μέχρι πριν λίγα χρόνια, τα τυπικά hatch των 22-23κ στην πενταετία θα ήσουν περιχαρής αν έβρισκες κάποιον να εκτιμήσει την καλή συντήρηση και χρήση που είχες κάνει και σου έδινε 12-13κ το πολύ. Σε ανταλλαγή δε σε αντιπροσωπεία ή μαντρά 8-9 κ και ίσως λέω πολλά.
Καλά για τα premium των 2-3 χιλιάδων κυβικών, αν πετυχαίνες το 1/4 της τιμής αγοράς ήταν σαν να κερδίζες το τζάκποτ.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά