@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@katafractos17 thx 😊🙏, ούτε παραγγελία να το είχα τέτοιο συγκριτικό 😉😁

Τα 150 άλογα είναι μια χαρά, όμως η ροπή παραμένει μέτρια. Στην έκδοση R-Line θα μπορούσαν να προσφέρουν και μια ισχυρότερη παραλλαγή, π.χ. γύρω στους 170 ίππους όπως στο Fabia 130, και με το «καλό» DSG θα μπορούσε πιθανότατα να φτάσει κοντά στα 300 Nm ροπής.
Επιπλέον, παραμένει θολό για τον αγοραστή το αν το DSG του νέου μοντέλου είναι ξηρού ή υγρού τύπου, καθώς και το αν θα διαθέτει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και σε ποιες εκδόσεις.
Για πίσω ανάρτηση διάβασε
👇👇👇
https://forum.4troxoi.gr/post/11000357616
Όσον αφορά το dsg, σε ένα από τα πολλά βίντεο που είδα, ένας ανέφερε ότι είναι ξηρού τύπου μια μάλιστα το παρουσίασε σαν θετικό, γιατί δεν έχει αλλαγή λαδιών 😁😁, (το πετάς μια έξω και βάζεις καινούριο 😁)
Αναμενόμενο να βάλουν ξηρού αφού το κοινό του σε μεγάλο βαθμό αγνοεί την ύπαρξη υγρού τύπου.
Το είδα αυτό το απόσπασμα αλλά δεν είναι ακόμα κάτι επίσημο. Μου θύμισε το μπέρδεμα που είχε γίνει με το qashqai… Πιστεύω ότι θα συνεχίσουν να προσφέρουν πολλαπλούς στην έκδοση με τους 150.
Μην κολλάμε στα ξηρού και υγρού. Και τα υγρού είχαν θέματα, δεν ήταν ασπαστα, πχ με το mekatronik που "έκανε μπάνιο" στο λάδι, όπως έχει αναφέρει ο @dettol για το δικό του (αν θυμάμαι καλά).
Τι εννοείς "θα συνεχίσουν να προσφέρουν πολλαπλούς στην έκδοση με τους 150";;;
Στέκομαι μόνο επειδή μπορεί να αντέξει παραπάνω ροπή σε ενδεχόμενο stage 1 running χωρίς φόβο.
Ότι μέχρι τώρα στο golf και troc στην έκδοση με τα 150 είχαν πολλαπλών.. Και όσο το σκέφτομαι θεωρώ δύσκολο τώρα που το troc θα είναι στην ίδια πλατφόρμα με το Tiguan να μην έχει πολλαπλούς από την βασική.
Είχα ξεχάσει ότι δεν έχει φυσικούς διακόπτες για το κλιματιστικό. Κρίμα που δεν εκμεταλλεύτηκε η υπέροχη υλοποίηση της skoda.
Ναι, αν έχει κάποιος τέτοιες βλέψεις, καλύτερο το υγρού (υποθέτω)
Το υπάρχον T-Roc, ΔΕΝ έχει πολλαπλούς στην έκδοση με τους 150. (Δυστυχώς 🥹 ). Έχει όμως στις τετρακίνητες με τα 190 άλογα (2.0).
Το golf έχει από τους 150 ίππους και άνω
Και το "παλιό" T-Roc σε πάτωμα του Tiguan mk2 βασίζεται MQB A1 και Α2 αντίστοιχα, αλλά με μικρότερο μεταξόνιο. Τώρα απλώς τα ονομάζουν όλα MQB EVO.
Συμφωνώ απόλυτα για το χειριστήριο του κλιματισμού, μεγάλη αποτυχία. Χίλιες φορές καλύτερο αυτό της Skoda.
ΥΓ. Τώρα με έβαλες σε σκέψεις, θα πάω κάτω να δω την ανάρτηση 😁😁
Εγώ μετά το golf mk7.5 έχω χάσει την μπάλα με την VW.