-
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@katafractos17 thx

, ούτε παραγγελία να το είχα τέτοιο συγκριτικό 


Τα 150 άλογα είναι μια χαρά, όμως η ροπή παραμένει μέτρια. Στην έκδοση R-Line θα μπορούσαν να προσφέρουν και μια ισχυρότερη παραλλαγή, π.χ. γύρω στους 170 ίππους όπως στο Fabia 130, και με το «καλό» DSG θα μπορούσε πιθανότατα να φτάσει κοντά στα 300 Nm ροπής.
Επιπλέον, παραμένει θολό για τον αγοραστή το αν το DSG του νέου μοντέλου είναι ξηρού ή υγρού τύπου, καθώς και το αν θα διαθέτει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και σε ποιες εκδόσεις.Για πίσω ανάρτηση διάβασε



https://forum.4troxoi.gr/post/11000357616Όσον αφορά το dsg, σε ένα από τα πολλά βίντεο που είδα, ένας ανέφερε ότι είναι ξηρού τύπου μια μάλιστα το παρουσίασε σαν θετικό, γιατί δεν έχει αλλαγή λαδιών

, (το πετάς μια έξω και βάζεις καινούριο
)Αναμενόμενο να βάλουν ξηρού αφού το κοινό του σε μεγάλο βαθμό αγνοεί την ύπαρξη υγρού τύπου.
Το είδα αυτό το απόσπασμα αλλά δεν είναι ακόμα κάτι επίσημο. Μου θύμισε το μπέρδεμα που είχε γίνει με το qashqai… Πιστεύω ότι θα συνεχίσουν να προσφέρουν πολλαπλούς στην έκδοση με τους 150.Μην κολλάμε στα ξηρού και υγρού. Και τα υγρού είχαν θέματα, δεν ήταν ασπαστα, πχ με το mekatronik που "έκανε μπάνιο" στο λάδι, όπως έχει αναφέρει ο @dettol για το δικό του (αν θυμάμαι καλά).
Τι εννοείς "θα συνεχίσουν να προσφέρουν πολλαπλούς στην έκδοση με τους 150";;;
Στέκομαι μόνο επειδή μπορεί να αντέξει παραπάνω ροπή σε ενδεχόμενο stage 1 running χωρίς φόβο.
Ότι μέχρι τώρα στο golf και troc στην έκδοση με τα 150 είχαν πολλαπλών.. Και όσο το σκέφτομαι θεωρώ δύσκολο τώρα που το troc θα είναι στην ίδια πλατφόρμα με το Tiguan να μην έχει πολλαπλούς από την βασική.Είχα ξεχάσει ότι δεν έχει φυσικούς διακόπτες για το κλιματιστικό. Κρίμα που δεν εκμεταλλεύτηκε η υπέροχη υλοποίηση της skoda.
-
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@katafractos17 thx

, ούτε παραγγελία να το είχα τέτοιο συγκριτικό 


Τα 150 άλογα είναι μια χαρά, όμως η ροπή παραμένει μέτρια. Στην έκδοση R-Line θα μπορούσαν να προσφέρουν και μια ισχυρότερη παραλλαγή, π.χ. γύρω στους 170 ίππους όπως στο Fabia 130, και με το «καλό» DSG θα μπορούσε πιθανότατα να φτάσει κοντά στα 300 Nm ροπής.
Επιπλέον, παραμένει θολό για τον αγοραστή το αν το DSG του νέου μοντέλου είναι ξηρού ή υγρού τύπου, καθώς και το αν θα διαθέτει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και σε ποιες εκδόσεις.Για πίσω ανάρτηση διάβασε



https://forum.4troxoi.gr/post/11000357616Όσον αφορά το dsg, σε ένα από τα πολλά βίντεο που είδα, ένας ανέφερε ότι είναι ξηρού τύπου μια μάλιστα το παρουσίασε σαν θετικό, γιατί δεν έχει αλλαγή λαδιών

, (το πετάς μια έξω και βάζεις καινούριο
)Αναμενόμενο να βάλουν ξηρού αφού το κοινό του σε μεγάλο βαθμό αγνοεί την ύπαρξη υγρού τύπου.
Το είδα αυτό το απόσπασμα αλλά δεν είναι ακόμα κάτι επίσημο. Μου θύμισε το μπέρδεμα που είχε γίνει με το qashqai… Πιστεύω ότι θα συνεχίσουν να προσφέρουν πολλαπλούς στην έκδοση με τους 150.Μην κολλάμε στα ξηρού και υγρού. Και τα υγρού είχαν θέματα, δεν ήταν ασπαστα, πχ με το mekatronik που "έκανε μπάνιο" στο λάδι, όπως έχει αναφέρει ο @dettol για το δικό του (αν θυμάμαι καλά).
Τι εννοείς "θα συνεχίσουν να προσφέρουν πολλαπλούς στην έκδοση με τους 150";;;
Στέκομαι μόνο επειδή μπορεί να αντέξει παραπάνω ροπή σε ενδεχόμενο stage 1 running χωρίς φόβο.
Ότι μέχρι τώρα στο golf και troc στην έκδοση με τα 150 είχαν πολλαπλών.. Και όσο το σκέφτομαι θεωρώ δύσκολο τώρα που το troc θα είναι στην ίδια πλατφόρμα με το Tiguan να μην έχει πολλαπλούς από την βασική.Είχα ξεχάσει ότι δεν έχει φυσικούς διακόπτες για το κλιματιστικό. Κρίμα που δεν εκμεταλλεύτηκε η υπέροχη υλοποίηση της skoda.
Ναι, αν έχει κάποιος τέτοιες βλέψεις, καλύτερο το υγρού (υποθέτω)
Το υπάρχον T-Roc, ΔΕΝ έχει πολλαπλούς στην έκδοση με τους 150. (Δυστυχώς 🥹 ). Έχει όμως στις τετρακίνητες με τα 190 άλογα (2.0).
Το golf έχει από τους 150 ίππους και άνωΚαι το "παλιό" T-Roc σε πάτωμα του Tiguan mk2 βασίζεται MQB A1 και Α2 αντίστοιχα, αλλά με μικρότερο μεταξόνιο. Τώρα απλώς τα ονομάζουν όλα MQB EVO.
Συμφωνώ απόλυτα για το χειριστήριο του κλιματισμού, μεγάλη αποτυχία. Χίλιες φορές καλύτερο αυτό της Skoda.
ΥΓ. Τώρα με έβαλες σε σκέψεις, θα πάω κάτω να δω την ανάρτηση


-
-
Όντας και εγώ ενθουσιασμένος με τους φυσικούς διακόπτες clima του νέου Kodiaq είχα πάει να το δω αλλά απογοητεύτηκα από το πλαίσιο που περιβάλει αυτούς ως προς την ποιότητα συναρμογής του. Κουνιόταν για πλάκα. Γενικά είχε ποιότητα συναρμογής κατώτερη της εικόνας που δημιουργούσε.
-
-
Ο Mat αναφέρει τελικά για 200hp το hev, αυτή είναι η σωστή έκδοση ειδικά για όσους κάνουν χρήση εντός πόλεων, ελπίζω να μην τσιγκουνευτουν και βάλουν ημιακαμπτο πίσω.
-
Αυτό με το συρόμενο υποβραχιόνιο που το γράφουν σαν σημαντικό, το έχω στο Σε 4 του 2005.
Επίσης ο λεβιές για το άνοιγμα της πόρτας και γελοίος και για πολλές κλωτσιές ο σχεδιαστής.
Περιμένουμε να δούμε πότε θα σπάσει, πότε θα πιάσει δάχτυλο, που αν είναι κανένα παιδικό, θα φάνε μηνύσεις...
Είδα και τον αρχισχεδιαστή του Τ-ροκ σε ένα βίντεο.
Ταβερνιάρης σε μαγέρικο της Αθήνας της δεκαετίας του 60...

-
@ataim said in VW T-ROC 2026:
Ο Mat αναφέρει τελικά για 200hp το hev, αυτή είναι η σωστή έκδοση ειδικά για όσους κάνουν χρήση εντός πόλεων, ελπίζω ναην τσιγκουνευτουν και βάλουν ημιακαμπτο πίσω.
Είπε για μία έκδοση hev με 140 άλογα και μία με 204.
-
@criuser said in VW T-ROC 2026:
Αυτό με το συρόμενο υποβραχιόνιο που το γράφουν σαν σημαντικό, το έχω στο Σε 4 του 2005.
Το έχουν και πολύ παλαιότερα VW.
-
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@katafractos17 thx

, ούτε παραγγελία να το είχα τέτοιο συγκριτικό 


Τα 150 άλογα είναι μια χαρά, όμως η ροπή παραμένει μέτρια. Στην έκδοση R-Line θα μπορούσαν να προσφέρουν και μια ισχυρότερη παραλλαγή, π.χ. γύρω στους 170 ίππους όπως στο Fabia 130, και με το «καλό» DSG θα μπορούσε πιθανότατα να φτάσει κοντά στα 300 Nm ροπής.
Επιπλέον, παραμένει θολό για τον αγοραστή το αν το DSG του νέου μοντέλου είναι ξηρού ή υγρού τύπου, καθώς και το αν θα διαθέτει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και σε ποιες εκδόσεις.Για πίσω ανάρτηση διάβασε



https://forum.4troxoi.gr/post/11000357616Όσον αφορά το dsg, σε ένα από τα πολλά βίντεο που είδα, ένας ανέφερε ότι είναι ξηρού τύπου μια μάλιστα το παρουσίασε σαν θετικό, γιατί δεν έχει αλλαγή λαδιών

, (το πετάς μια έξω και βάζεις καινούριο
)Αναμενόμενο να βάλουν ξηρού αφού το κοινό του σε μεγάλο βαθμό αγνοεί την ύπαρξη υγρού τύπου.
Το είδα αυτό το απόσπασμα αλλά δεν είναι ακόμα κάτι επίσημο. Μου θύμισε το μπέρδεμα που είχε γίνει με το qashqai… Πιστεύω ότι θα συνεχίσουν να προσφέρουν πολλαπλούς στην έκδοση με τους 150.Μην κολλάμε στα ξηρού και υγρού. Και τα υγρού είχαν θέματα, δεν ήταν ασπαστα, πχ με το mekatronik που "έκανε μπάνιο" στο λάδι, όπως έχει αναφέρει ο @dettol για το δικό του (αν θυμάμαι καλά).
Τι εννοείς "θα συνεχίσουν να προσφέρουν πολλαπλούς στην έκδοση με τους 150";;;
Στέκομαι μόνο επειδή μπορεί να αντέξει παραπάνω ροπή σε ενδεχόμενο stage 1 running χωρίς φόβο.
Ότι μέχρι τώρα στο golf και troc στην έκδοση με τα 150 είχαν πολλαπλών.. Και όσο το σκέφτομαι θεωρώ δύσκολο τώρα που το troc θα είναι στην ίδια πλατφόρμα με το Tiguan να μην έχει πολλαπλούς από την βασική.Είχα ξεχάσει ότι δεν έχει φυσικούς διακόπτες για το κλιματιστικό. Κρίμα που δεν εκμεταλλεύτηκε η υπέροχη υλοποίηση της skoda.
Ναι, αν έχει κάποιος τέτοιες βλέψεις, καλύτερο το υγρού (υποθέτω)
Το υπάρχον T-Roc, ΔΕΝ έχει πολλαπλούς στην έκδοση με τους 150. (Δυστυχώς 🥹 ). Έχει όμως στις τετρακίνητες με τα 190 άλογα (2.0).
Το golf έχει από τους 150 ίππους και άνωΚαι το "παλιό" T-Roc σε πάτωμα του Tiguan mk2 βασίζεται MQB A1 και Α2 αντίστοιχα, αλλά με μικρότερο μεταξόνιο. Τώρα απλώς τα ονομάζουν όλα MQB EVO.
Συμφωνώ απόλυτα για το χειριστήριο του κλιματισμού, μεγάλη αποτυχία. Χίλιες φορές καλύτερο αυτό της Skoda.
ΥΓ. Τώρα με έβαλες σε σκέψεις, θα πάω κάτω να δω την ανάρτηση


Εγώ μετά το golf mk7.5 έχω χάσει την μπάλα με την VW. -
@sabas_thess said in VW T-ROC 2026:
Όντας και εγώ ενθουσιασμένος με τους φυσικούς διακόπτες clima του νέου Kodiaq είχα πάει να το δω αλλά απογοητεύτηκα από το πλαίσιο που περιβάλει αυτούς ως προς την ποιότητα συναρμογής του. Κουνιόταν για πλάκα. Γενικά είχε ποιότητα συναρμογής κατώτερη της εικόνας που δημιουργούσε.
Πλ κρίμα, τα skoda είχαν πάντα καλή ποιότητα συναρμογής και ας είχαν “υποδεέστερη” ποιότητα.
-
@ataim said in VW T-ROC 2026:
Ο Mat αναφέρει τελικά για 200hp το hev, αυτή είναι η σωστή έκδοση ειδικά για όσους κάνουν χρήση εντός πόλεων, ελπίζω να μην τσιγκουνευτουν και βάλουν ημιακαμπτο πίσω.
Θυμάμαι ότι είχα διαβάσει για 130-170 και ο Ματ είπε 170-200. Δεν γνωρίζω αν αυτό το αλαλούμ το επιδιώκει η VW για να τροφοδοτεί hype ή αν απλά είναι κακή επικοινωνιακή διαχείριση.
-
Δεν έχουν καλή ποιότητα συναρμογής τα Skoda, κι αυτή είναι η μεγάλη αδυναμία τους. Toyota δεν είναι, αλλά από τη vw έχουν διαφορά.
Το υβριδικό θα το δούμε όταν θα βγει. Αλλά επειδή λογικά θα αξιοποιεί το turbo, το μικρό με τα 140 άλογα θα είναι υπερ-αρκετό για όποιον κινείται κυρίως στην πόλη.
Το CC έχει ατμοσφαιρικό μοτέρ και θέλει πολλά άλογα για να επιταχύνει όταν πέφτει η μπαταρία, το turbo δεν τα χρειάζεται με 22kg ροπή στις 1.500 στροφές.
-
@vdx said in VW T-ROC 2026:
Θυμάμαι ότι είχα διαβάσει για 130-170 και ο Ματ είπε 170-200. Δεν γνωρίζω αν αυτό το αλαλούμ το επιδιώκει η VW για να τροφοδοτεί hype ή αν απλά είναι κακή επικοινωνιακή διαχείριση.
Σίγουρα το δεύτερο, λέει το μάρκετινγκ αριθμούς οι οποίοι δεν έχουν επιβεβαιωθεί. Ο Ματ είπε 140-200 και μάλλον αυτές είναι οι σωστές ιπποδυνάμεις.
-
@andya3 said in VW T-ROC 2026:
Δεν έχουν καλή ποιότητα συναρμογής τα Skoda, κι αυτή είναι η μεγάλη αδυναμία τους.
Εγώ θα έλεγα ότι έχουν κατώτερη ποιότητα υλικών και σχεδίασης αλλά όχι κατώτερη συναρμογή.
Το υβριδικό θα το δούμε όταν θα βγει. Αλλά επειδή λογικά θα αξιοποιεί το turbo, το μικρό με τα 140 άλογα θα είναι υπερ-αρκετό για όποιον κινείται κυρίως στην πόλη.
Σωστά αλλά 200 > 140
-
@ataim said in VW T-ROC 2026:
@andya3 said in VW T-ROC 2026:
Δεν έχουν καλή ποιότητα συναρμογής τα Skoda, κι αυτή είναι η μεγάλη αδυναμία τους.
Εγώ θα έλεγα ότι έχουν κατώτερη ποιότητα υλικών και σχεδίασης αλλά όχι κατώτερη συναρμογή.
Το υβριδικό θα το δούμε όταν θα βγει. Αλλά επειδή λογικά θα αξιοποιεί το turbo, το μικρό με τα 140 άλογα θα είναι υπερ-αρκετό για όποιον κινείται κυρίως στην πόλη.
Σωστά αλλά 200 > 140
Λέγοντας ποιότητα συναρμογής, εννοώ ότι τα Skoda έχουν τακτικά τριξίματα, τα vw σπάνια και τα audi ποτέ.
Για το υβριδικό η αντιστοιχία που έχω καταλάβει είναι:
μικρό θερμικό μοτέρ 116ps γίνεται 140ps (?) με το fh
μεγάλο θερμικό μοτέρ 150ps γίνεται 200ps (?) με το fhΜε βάση το θερμικό μοτέρ το "μικρό" με τα 140ps θα είναι υπερ-αρκετό για όποιον κινείται κυρίως πόλη. Και εκτός πόλης από την εμπειρία μου, για όποιον δεν το κυνηγάει το αυτοκίνητο.
-
@andya3 said in VW T-ROC 2026:
Λέγοντας ποιότητα συναρμογής, εννοώ ότι τα Skoda έχουν τακτικά τριξίματα, τα vw σπάνια και τα audi ποτέ.
Το δικό μου Α1 έχει γίνει κουδουνιστρα, ελέω κατάστασης οδικού δικτύου λεκανοπεδίου σε συνδυασμό με την σκληρή ανάρτηση. Από την ίδια γραμμή βγαίνει με τα αδέρφια του, γιατί να υστερούν τα άλλα σε συναρμογή; Νομίζω αυτό είναι και ένα από τα χαρακτηριστικά του γκρουπ, ότι δεν κάνουν οικονομία σε θέματα συναρμογής ακόμα και στα φθηνά τους μοντελα.
-
@andya3 said in VW T-ROC 2026:
@ataim said in VW T-ROC 2026:
@andya3 said in VW T-ROC 2026:
Δεν έχουν καλή ποιότητα συναρμογής τα Skoda, κι αυτή είναι η μεγάλη αδυναμία τους.
Εγώ θα έλεγα ότι έχουν κατώτερη ποιότητα υλικών και σχεδίασης αλλά όχι κατώτερη συναρμογή.
Το υβριδικό θα το δούμε όταν θα βγει. Αλλά επειδή λογικά θα αξιοποιεί το turbo, το μικρό με τα 140 άλογα θα είναι υπερ-αρκετό για όποιον κινείται κυρίως στην πόλη.
Σωστά αλλά 200 > 140
Λέγοντας ποιότητα συναρμογής, εννοώ ότι τα Skoda έχουν τακτικά τριξίματα, τα vw σπάνια και τα audi ποτέ.
Για το υβριδικό η αντιστοιχία που έχω καταλάβει είναι:
μικρό θερμικό μοτέρ 116ps γίνεται 140ps (?) με το fh
μεγάλο θερμικό μοτέρ 150ps γίνεται 200ps (?) με το fhΜε βάση το θερμικό μοτέρ το "μικρό" με τα 140ps θα είναι υπερ-αρκετό για όποιον κινείται κυρίως πόλη. Και εκτός πόλης από την εμπειρία μου, για όποιον δεν το κυνηγάει το αυτοκίνητο.
Δεν έχω ακούσει για τριξίματα σε κανένα αυτοκίνητο του ομίλου τα τελευταία 10-15 χρόνια. Από skoda έχω μικρή εμπειρία με το scala και ήταν well build!
-
@ataim said in VW T-ROC 2026:
@andya3 said in VW T-ROC 2026:
Λέγοντας ποιότητα συναρμογής, εννοώ ότι τα Skoda έχουν τακτικά τριξίματα, τα vw σπάνια και τα audi ποτέ.
Το δικό μου Α1 έχει γίνει κουδουνιστρα, ελέω κατάστασης οδικού δικτύου λεκανοπεδίου σε συνδυασμό με την σκληρή ανάρτηση. Από την ίδια γραμμή βγαίνει με τα αδέρφια του, γιατί να υστερούν τα άλλα σε συναρμογή; Νομίζω αυτό είναι και ένα από τα χαρακτηριστικά του γκρουπ, ότι δεν κάνουν οικονομία σε θέματα συναρμογής ακόμα και στα φθηνά τους μοντελα.
Η αναφορά μου ήταν συγκριτική μεταξύ Skoda, vw, audi. Αλλιώς αν συγκρίνεις τα Skoda με τις υπόλοιπες μάρκες, έχουν καλή συναρμογή.
Με εκπλήσει αυτό που έγραψες για το a1. Είχα το a3 κοντά 15 χρόνια και το μόνο που έτριξε σε βάθος χρόνου ήταν τα παράθυρα όταν ήταν μισάνοιχτα.
-
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@andya3 said in VW T-ROC 2026:
@ataim said in VW T-ROC 2026:
@andya3 said in VW T-ROC 2026:
Δεν έχουν καλή ποιότητα συναρμογής τα Skoda, κι αυτή είναι η μεγάλη αδυναμία τους.
Εγώ θα έλεγα ότι έχουν κατώτερη ποιότητα υλικών και σχεδίασης αλλά όχι κατώτερη συναρμογή.
Το υβριδικό θα το δούμε όταν θα βγει. Αλλά επειδή λογικά θα αξιοποιεί το turbo, το μικρό με τα 140 άλογα θα είναι υπερ-αρκετό για όποιον κινείται κυρίως στην πόλη.
Σωστά αλλά 200 > 140
Λέγοντας ποιότητα συναρμογής, εννοώ ότι τα Skoda έχουν τακτικά τριξίματα, τα vw σπάνια και τα audi ποτέ.
Για το υβριδικό η αντιστοιχία που έχω καταλάβει είναι:
μικρό θερμικό μοτέρ 116ps γίνεται 140ps (?) με το fh
μεγάλο θερμικό μοτέρ 150ps γίνεται 200ps (?) με το fhΜε βάση το θερμικό μοτέρ το "μικρό" με τα 140ps θα είναι υπερ-αρκετό για όποιον κινείται κυρίως πόλη. Και εκτός πόλης από την εμπειρία μου, για όποιον δεν το κυνηγάει το αυτοκίνητο.
Δεν έχω ακούσει για τριξίματα σε κανένα αυτοκίνητο του ομίλου τα τελευταία 10-15 χρόνια. Από skoda έχω μικρή εμπειρία με το scala και ήταν well build!
Αν σου έκανε εντύπωση το Scala που είναι απ' τα χειρότερα του group σ' αυτό το θέμσ, σε Golf και T-Roc θα νομίζεις ότι μπήκες σε τανκς!

VW T-ROC 2026