Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW T-ROC 2026
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. VW T-ROC 2026
    • 1
    • 2
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 30
    • 29 / 30
    Μελλοντικά Μοντέλα
    48
    590
    14783
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vdx @A d P last edited by vdx

      @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

      @vdx said in VW T-ROC 2026:

      @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

      @vdx said in VW T-ROC 2026:

      @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

      @vdx said in VW T-ROC 2026:

      @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

      @katafractos17 thx 😊🙏, ούτε παραγγελία να το είχα τέτοιο συγκριτικό 😉😁
      ![Screenshot_2025-11-23-17-05-38-27_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329.jpg](/assets/uploads/files/1763910418479-screenshot_2025-11-23-17-05-38-27_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329-r

      Εντωμεταξύ 150 άλογα είναι οριακά για τέτοια αυτοκίνητα. Γ… τα πρότυπα ρύπων που αναγκάζουν τον 1.5 να μένει κολλημένος στα 150!

      Ένας δοκίμασε αυτό με τους 116 και το βρήκε ικανοποιητικό, δεν έχει μεγάλη διαφορά σε επιδόσεις. Εννοείται ότι στη Γερμανία θα παίξει πολύ δίλιτρο τετρακίνητο με 204 ίππους, όπως και στο προηγούμενο μοντέλο.(190)

      Τα 150 άλογα είναι μια χαρά, όμως η ροπή παραμένει μέτρια. Στην έκδοση R-Line θα μπορούσαν να προσφέρουν και μια ισχυρότερη παραλλαγή, π.χ. γύρω στους 170 ίππους όπως στο Fabia 130, και με το «καλό» DSG θα μπορούσε πιθανότατα να φτάσει κοντά στα 300 Nm ροπής.
      Επιπλέον, παραμένει θολό για τον αγοραστή το αν το DSG του νέου μοντέλου είναι ξηρού ή υγρού τύπου, καθώς και το αν θα διαθέτει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και σε ποιες εκδόσεις.

      Για πίσω ανάρτηση διάβασε
      👇👇👇
      https://forum.4troxoi.gr/post/11000357616

      Όσον αφορά το dsg, σε ένα από τα πολλά βίντεο που είδα, ένας ανέφερε ότι είναι ξηρού τύπου μια μάλιστα το παρουσίασε σαν θετικό, γιατί δεν έχει αλλαγή λαδιών 😁😁, (το πετάς μια έξω και βάζεις καινούριο 😁)

      Αναμενόμενο να βάλουν ξηρού αφού το κοινό του σε μεγάλο βαθμό αγνοεί την ύπαρξη υγρού τύπου.
      Το είδα αυτό το απόσπασμα αλλά δεν είναι ακόμα κάτι επίσημο. Μου θύμισε το μπέρδεμα που είχε γίνει με το qashqai… Πιστεύω ότι θα συνεχίσουν να προσφέρουν πολλαπλούς στην έκδοση με τους 150.

      Μην κολλάμε στα ξηρού και υγρού. Και τα υγρού είχαν θέματα, δεν ήταν ασπαστα, πχ με το mekatronik που "έκανε μπάνιο" στο λάδι, όπως έχει αναφέρει ο @dettol για το δικό του (αν θυμάμαι καλά).

      Τι εννοείς "θα συνεχίσουν να προσφέρουν πολλαπλούς στην έκδοση με τους 150";;;

      Στέκομαι μόνο επειδή μπορεί να αντέξει παραπάνω ροπή σε ενδεχόμενο stage 1 running χωρίς φόβο.
      Ότι μέχρι τώρα στο golf και troc στην έκδοση με τα 150 είχαν πολλαπλών.. Και όσο το σκέφτομαι θεωρώ δύσκολο τώρα που το troc θα είναι στην ίδια πλατφόρμα με το Tiguan να μην έχει πολλαπλούς από την βασική.

      Είχα ξεχάσει ότι δεν έχει φυσικούς διακόπτες για το κλιματιστικό. Κρίμα που δεν εκμεταλλεύτηκε η υπέροχη υλοποίηση της skoda.

      A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A d P
        A d P moderator @vdx last edited by

        @vdx said in VW T-ROC 2026:

        @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

        @vdx said in VW T-ROC 2026:

        @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

        @vdx said in VW T-ROC 2026:

        @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

        @vdx said in VW T-ROC 2026:

        @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

        @katafractos17 thx 😊🙏, ούτε παραγγελία να το είχα τέτοιο συγκριτικό 😉😁
        ![Screenshot_2025-11-23-17-05-38-27_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329.jpg](/assets/uploads/files/1763910418479-screenshot_2025-11-23-17-05-38-27_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329-r

        Εντωμεταξύ 150 άλογα είναι οριακά για τέτοια αυτοκίνητα. Γ… τα πρότυπα ρύπων που αναγκάζουν τον 1.5 να μένει κολλημένος στα 150!

        Ένας δοκίμασε αυτό με τους 116 και το βρήκε ικανοποιητικό, δεν έχει μεγάλη διαφορά σε επιδόσεις. Εννοείται ότι στη Γερμανία θα παίξει πολύ δίλιτρο τετρακίνητο με 204 ίππους, όπως και στο προηγούμενο μοντέλο.(190)

        Τα 150 άλογα είναι μια χαρά, όμως η ροπή παραμένει μέτρια. Στην έκδοση R-Line θα μπορούσαν να προσφέρουν και μια ισχυρότερη παραλλαγή, π.χ. γύρω στους 170 ίππους όπως στο Fabia 130, και με το «καλό» DSG θα μπορούσε πιθανότατα να φτάσει κοντά στα 300 Nm ροπής.
        Επιπλέον, παραμένει θολό για τον αγοραστή το αν το DSG του νέου μοντέλου είναι ξηρού ή υγρού τύπου, καθώς και το αν θα διαθέτει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και σε ποιες εκδόσεις.

        Για πίσω ανάρτηση διάβασε
        👇👇👇
        https://forum.4troxoi.gr/post/11000357616

        Όσον αφορά το dsg, σε ένα από τα πολλά βίντεο που είδα, ένας ανέφερε ότι είναι ξηρού τύπου μια μάλιστα το παρουσίασε σαν θετικό, γιατί δεν έχει αλλαγή λαδιών 😁😁, (το πετάς μια έξω και βάζεις καινούριο 😁)

        Αναμενόμενο να βάλουν ξηρού αφού το κοινό του σε μεγάλο βαθμό αγνοεί την ύπαρξη υγρού τύπου.
        Το είδα αυτό το απόσπασμα αλλά δεν είναι ακόμα κάτι επίσημο. Μου θύμισε το μπέρδεμα που είχε γίνει με το qashqai… Πιστεύω ότι θα συνεχίσουν να προσφέρουν πολλαπλούς στην έκδοση με τους 150.

        Μην κολλάμε στα ξηρού και υγρού. Και τα υγρού είχαν θέματα, δεν ήταν ασπαστα, πχ με το mekatronik που "έκανε μπάνιο" στο λάδι, όπως έχει αναφέρει ο @dettol για το δικό του (αν θυμάμαι καλά).

        Τι εννοείς "θα συνεχίσουν να προσφέρουν πολλαπλούς στην έκδοση με τους 150";;;

        Στέκομαι μόνο επειδή μπορεί να αντέξει παραπάνω ροπή σε ενδεχόμενο stage 1 running χωρίς φόβο.
        Ότι μέχρι τώρα στο golf και troc στην έκδοση με τα 150 είχαν πολλαπλών.. Και όσο το σκέφτομαι θεωρώ δύσκολο τώρα που το troc θα είναι στην ίδια πλατφόρμα με το Tiguan να μην έχει πολλαπλούς από την βασική.

        Είχα ξεχάσει ότι δεν έχει φυσικούς διακόπτες για το κλιματιστικό. Κρίμα που δεν εκμεταλλεύτηκε η υπέροχη υλοποίηση της skoda.

        Ναι, αν έχει κάποιος τέτοιες βλέψεις, καλύτερο το υγρού (υποθέτω)

        Το υπάρχον T-Roc, ΔΕΝ έχει πολλαπλούς στην έκδοση με τους 150. (Δυστυχώς 🥹 ). Έχει όμως στις τετρακίνητες με τα 190 άλογα (2.0).
        Το golf έχει από τους 150 ίππους και άνω

        Και το "παλιό" T-Roc σε πάτωμα του Tiguan mk2 βασίζεται MQB A1 και Α2 αντίστοιχα, αλλά με μικρότερο μεταξόνιο. Τώρα απλώς τα ονομάζουν όλα MQB EVO.

        Συμφωνώ απόλυτα για το χειριστήριο του κλιματισμού, μεγάλη αποτυχία. Χίλιες φορές καλύτερο αυτό της Skoda.

        ΥΓ. Τώρα με έβαλες σε σκέψεις, θα πάω κάτω να δω την ανάρτηση 😁😁

        I EAT MILF AND COOKIES

        V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A d P
          A d P moderator last edited by

          Youtube Video

          I EAT MILF AND COOKIES

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sabas_thess last edited by

            Όντας και εγώ ενθουσιασμένος με τους φυσικούς διακόπτες clima του νέου Kodiaq είχα πάει να το δω αλλά απογοητεύτηκα από το πλαίσιο που περιβάλει αυτούς ως προς την ποιότητα συναρμογής του. Κουνιόταν για πλάκα. Γενικά είχε ποιότητα συναρμογής κατώτερη της εικόνας που δημιουργούσε.

            "I am what you made me", D.V.

            V 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • A d P
              A d P moderator last edited by

              Youtube Video

              I EAT MILF AND COOKIES

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ataim
                ataim last edited by ataim

                Ο Mat αναφέρει τελικά για 200hp το hev, αυτή είναι η σωστή έκδοση ειδικά για όσους κάνουν χρήση εντός πόλεων, ελπίζω να μην τσιγκουνευτουν και βάλουν ημιακαμπτο πίσω.

                katafractos17 V 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                • C
                  criuser last edited by

                  Αυτό με το συρόμενο υποβραχιόνιο που το γράφουν σαν σημαντικό, το έχω στο Σε 4 του 2005.

                  Επίσης ο λεβιές για το άνοιγμα της πόρτας και γελοίος και για πολλές κλωτσιές ο σχεδιαστής.

                  Περιμένουμε να δούμε πότε θα σπάσει, πότε θα πιάσει δάχτυλο, που αν είναι κανένα παιδικό, θα φάνε μηνύσεις...

                  Είδα και τον αρχισχεδιαστή του Τ-ροκ σε ένα βίντεο.

                  Ταβερνιάρης σε μαγέρικο της Αθήνας της δεκαετίας του 60...😊

                  Youtube Video

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                  Εμαθα...

                  katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • katafractos17
                    katafractos17 @ataim last edited by

                    @ataim said in VW T-ROC 2026:

                    Ο Mat αναφέρει τελικά για 200hp το hev, αυτή είναι η σωστή έκδοση ειδικά για όσους κάνουν χρήση εντός πόλεων, ελπίζω ναην τσιγκουνευτουν και βάλουν ημιακαμπτο πίσω.

                    Είπε για μία έκδοση hev με 140 άλογα και μία με 204.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • katafractos17
                      katafractos17 @criuser last edited by

                      @criuser said in VW T-ROC 2026:

                      Αυτό με το συρόμενο υποβραχιόνιο που το γράφουν σαν σημαντικό, το έχω στο Σε 4 του 2005.

                      Το έχουν και πολύ παλαιότερα VW.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • V
                        vdx @A d P last edited by

                        @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                        @vdx said in VW T-ROC 2026:

                        @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                        @vdx said in VW T-ROC 2026:

                        @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                        @vdx said in VW T-ROC 2026:

                        @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                        @vdx said in VW T-ROC 2026:

                        @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                        @katafractos17 thx 😊🙏, ούτε παραγγελία να το είχα τέτοιο συγκριτικό 😉😁
                        ![Screenshot_2025-11-23-17-05-38-27_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329.jpg](/assets/uploads/files/1763910418479-screenshot_2025-11-23-17-05-38-27_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329-r

                        Εντωμεταξύ 150 άλογα είναι οριακά για τέτοια αυτοκίνητα. Γ… τα πρότυπα ρύπων που αναγκάζουν τον 1.5 να μένει κολλημένος στα 150!

                        Ένας δοκίμασε αυτό με τους 116 και το βρήκε ικανοποιητικό, δεν έχει μεγάλη διαφορά σε επιδόσεις. Εννοείται ότι στη Γερμανία θα παίξει πολύ δίλιτρο τετρακίνητο με 204 ίππους, όπως και στο προηγούμενο μοντέλο.(190)

                        Τα 150 άλογα είναι μια χαρά, όμως η ροπή παραμένει μέτρια. Στην έκδοση R-Line θα μπορούσαν να προσφέρουν και μια ισχυρότερη παραλλαγή, π.χ. γύρω στους 170 ίππους όπως στο Fabia 130, και με το «καλό» DSG θα μπορούσε πιθανότατα να φτάσει κοντά στα 300 Nm ροπής.
                        Επιπλέον, παραμένει θολό για τον αγοραστή το αν το DSG του νέου μοντέλου είναι ξηρού ή υγρού τύπου, καθώς και το αν θα διαθέτει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και σε ποιες εκδόσεις.

                        Για πίσω ανάρτηση διάβασε
                        👇👇👇
                        https://forum.4troxoi.gr/post/11000357616

                        Όσον αφορά το dsg, σε ένα από τα πολλά βίντεο που είδα, ένας ανέφερε ότι είναι ξηρού τύπου μια μάλιστα το παρουσίασε σαν θετικό, γιατί δεν έχει αλλαγή λαδιών 😁😁, (το πετάς μια έξω και βάζεις καινούριο 😁)

                        Αναμενόμενο να βάλουν ξηρού αφού το κοινό του σε μεγάλο βαθμό αγνοεί την ύπαρξη υγρού τύπου.
                        Το είδα αυτό το απόσπασμα αλλά δεν είναι ακόμα κάτι επίσημο. Μου θύμισε το μπέρδεμα που είχε γίνει με το qashqai… Πιστεύω ότι θα συνεχίσουν να προσφέρουν πολλαπλούς στην έκδοση με τους 150.

                        Μην κολλάμε στα ξηρού και υγρού. Και τα υγρού είχαν θέματα, δεν ήταν ασπαστα, πχ με το mekatronik που "έκανε μπάνιο" στο λάδι, όπως έχει αναφέρει ο @dettol για το δικό του (αν θυμάμαι καλά).

                        Τι εννοείς "θα συνεχίσουν να προσφέρουν πολλαπλούς στην έκδοση με τους 150";;;

                        Στέκομαι μόνο επειδή μπορεί να αντέξει παραπάνω ροπή σε ενδεχόμενο stage 1 running χωρίς φόβο.
                        Ότι μέχρι τώρα στο golf και troc στην έκδοση με τα 150 είχαν πολλαπλών.. Και όσο το σκέφτομαι θεωρώ δύσκολο τώρα που το troc θα είναι στην ίδια πλατφόρμα με το Tiguan να μην έχει πολλαπλούς από την βασική.

                        Είχα ξεχάσει ότι δεν έχει φυσικούς διακόπτες για το κλιματιστικό. Κρίμα που δεν εκμεταλλεύτηκε η υπέροχη υλοποίηση της skoda.

                        Ναι, αν έχει κάποιος τέτοιες βλέψεις, καλύτερο το υγρού (υποθέτω)

                        Το υπάρχον T-Roc, ΔΕΝ έχει πολλαπλούς στην έκδοση με τους 150. (Δυστυχώς 🥹 ). Έχει όμως στις τετρακίνητες με τα 190 άλογα (2.0).
                        Το golf έχει από τους 150 ίππους και άνω

                        Και το "παλιό" T-Roc σε πάτωμα του Tiguan mk2 βασίζεται MQB A1 και Α2 αντίστοιχα, αλλά με μικρότερο μεταξόνιο. Τώρα απλώς τα ονομάζουν όλα MQB EVO.

                        Συμφωνώ απόλυτα για το χειριστήριο του κλιματισμού, μεγάλη αποτυχία. Χίλιες φορές καλύτερο αυτό της Skoda.

                        ΥΓ. Τώρα με έβαλες σε σκέψεις, θα πάω κάτω να δω την ανάρτηση 😁😁
                        Εγώ μετά το golf mk7.5 έχω χάσει την μπάλα με την VW.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • V
                          vdx @sabas_thess last edited by

                          @sabas_thess said in VW T-ROC 2026:

                          Όντας και εγώ ενθουσιασμένος με τους φυσικούς διακόπτες clima του νέου Kodiaq είχα πάει να το δω αλλά απογοητεύτηκα από το πλαίσιο που περιβάλει αυτούς ως προς την ποιότητα συναρμογής του. Κουνιόταν για πλάκα. Γενικά είχε ποιότητα συναρμογής κατώτερη της εικόνας που δημιουργούσε.

                          Πλ κρίμα, τα skoda είχαν πάντα καλή ποιότητα συναρμογής και ας είχαν “υποδεέστερη” ποιότητα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • V
                            vdx @ataim last edited by vdx

                            @ataim said in VW T-ROC 2026:

                            Ο Mat αναφέρει τελικά για 200hp το hev, αυτή είναι η σωστή έκδοση ειδικά για όσους κάνουν χρήση εντός πόλεων, ελπίζω να μην τσιγκουνευτουν και βάλουν ημιακαμπτο πίσω.

                            Θυμάμαι ότι είχα διαβάσει για 130-170 και ο Ματ είπε 170-200. Δεν γνωρίζω αν αυτό το αλαλούμ το επιδιώκει η VW για να τροφοδοτεί hype ή αν απλά είναι κακή επικοινωνιακή διαχείριση.

                            ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • A
                              andya3 last edited by

                              Δεν έχουν καλή ποιότητα συναρμογής τα Skoda, κι αυτή είναι η μεγάλη αδυναμία τους. Toyota δεν είναι, αλλά από τη vw έχουν διαφορά.

                              Το υβριδικό θα το δούμε όταν θα βγει. Αλλά επειδή λογικά θα αξιοποιεί το turbo, το μικρό με τα 140 άλογα θα είναι υπερ-αρκετό για όποιον κινείται κυρίως στην πόλη.

                              Το CC έχει ατμοσφαιρικό μοτέρ και θέλει πολλά άλογα για να επιταχύνει όταν πέφτει η μπαταρία, το turbo δεν τα χρειάζεται με 22kg ροπή στις 1.500 στροφές.

                              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                              ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ataim
                                ataim @vdx last edited by

                                @vdx said in VW T-ROC 2026:

                                Θυμάμαι ότι είχα διαβάσει για 130-170 και ο Ματ είπε 170-200. Δεν γνωρίζω αν αυτό το αλαλούμ το επιδιώκει η VW για να τροφοδοτεί hype ή αν απλά είναι κακή επικοινωνιακή διαχείριση.

                                Σίγουρα το δεύτερο, λέει το μάρκετινγκ αριθμούς οι οποίοι δεν έχουν επιβεβαιωθεί. Ο Ματ είπε 140-200 και μάλλον αυτές είναι οι σωστές ιπποδυνάμεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • ataim
                                  ataim @andya3 last edited by

                                  @andya3 said in VW T-ROC 2026:

                                  Δεν έχουν καλή ποιότητα συναρμογής τα Skoda, κι αυτή είναι η μεγάλη αδυναμία τους.

                                  Εγώ θα έλεγα ότι έχουν κατώτερη ποιότητα υλικών και σχεδίασης αλλά όχι κατώτερη συναρμογή.

                                  Το υβριδικό θα το δούμε όταν θα βγει. Αλλά επειδή λογικά θα αξιοποιεί το turbo, το μικρό με τα 140 άλογα θα είναι υπερ-αρκετό για όποιον κινείται κυρίως στην πόλη.

                                  Σωστά αλλά 200 > 140

                                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • A
                                    andya3 @ataim last edited by

                                    @ataim said in VW T-ROC 2026:

                                    @andya3 said in VW T-ROC 2026:

                                    Δεν έχουν καλή ποιότητα συναρμογής τα Skoda, κι αυτή είναι η μεγάλη αδυναμία τους.

                                    Εγώ θα έλεγα ότι έχουν κατώτερη ποιότητα υλικών και σχεδίασης αλλά όχι κατώτερη συναρμογή.

                                    Το υβριδικό θα το δούμε όταν θα βγει. Αλλά επειδή λογικά θα αξιοποιεί το turbo, το μικρό με τα 140 άλογα θα είναι υπερ-αρκετό για όποιον κινείται κυρίως στην πόλη.

                                    Σωστά αλλά 200 > 140

                                    Λέγοντας ποιότητα συναρμογής, εννοώ ότι τα Skoda έχουν τακτικά τριξίματα, τα vw σπάνια και τα audi ποτέ.

                                    Για το υβριδικό η αντιστοιχία που έχω καταλάβει είναι:
                                    μικρό θερμικό μοτέρ 116ps γίνεται 140ps (?) με το fh
                                    μεγάλο θερμικό μοτέρ 150ps γίνεται 200ps (?) με το fh

                                    Με βάση το θερμικό μοτέρ το "μικρό" με τα 140ps θα είναι υπερ-αρκετό για όποιον κινείται κυρίως πόλη. Και εκτός πόλης από την εμπειρία μου, για όποιον δεν το κυνηγάει το αυτοκίνητο.

                                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                    ataim V 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                    • ataim
                                      ataim @andya3 last edited by

                                      @andya3 said in VW T-ROC 2026:

                                      Λέγοντας ποιότητα συναρμογής, εννοώ ότι τα Skoda έχουν τακτικά τριξίματα, τα vw σπάνια και τα audi ποτέ.

                                      Το δικό μου Α1 έχει γίνει κουδουνιστρα, ελέω κατάστασης οδικού δικτύου λεκανοπεδίου σε συνδυασμό με την σκληρή ανάρτηση. Από την ίδια γραμμή βγαίνει με τα αδέρφια του, γιατί να υστερούν τα άλλα σε συναρμογή; Νομίζω αυτό είναι και ένα από τα χαρακτηριστικά του γκρουπ, ότι δεν κάνουν οικονομία σε θέματα συναρμογής ακόμα και στα φθηνά τους μοντελα.

                                      A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • V
                                        vdx @andya3 last edited by

                                        @andya3 said in VW T-ROC 2026:

                                        @ataim said in VW T-ROC 2026:

                                        @andya3 said in VW T-ROC 2026:

                                        Δεν έχουν καλή ποιότητα συναρμογής τα Skoda, κι αυτή είναι η μεγάλη αδυναμία τους.

                                        Εγώ θα έλεγα ότι έχουν κατώτερη ποιότητα υλικών και σχεδίασης αλλά όχι κατώτερη συναρμογή.

                                        Το υβριδικό θα το δούμε όταν θα βγει. Αλλά επειδή λογικά θα αξιοποιεί το turbo, το μικρό με τα 140 άλογα θα είναι υπερ-αρκετό για όποιον κινείται κυρίως στην πόλη.

                                        Σωστά αλλά 200 > 140

                                        Λέγοντας ποιότητα συναρμογής, εννοώ ότι τα Skoda έχουν τακτικά τριξίματα, τα vw σπάνια και τα audi ποτέ.

                                        Για το υβριδικό η αντιστοιχία που έχω καταλάβει είναι:
                                        μικρό θερμικό μοτέρ 116ps γίνεται 140ps (?) με το fh
                                        μεγάλο θερμικό μοτέρ 150ps γίνεται 200ps (?) με το fh

                                        Με βάση το θερμικό μοτέρ το "μικρό" με τα 140ps θα είναι υπερ-αρκετό για όποιον κινείται κυρίως πόλη. Και εκτός πόλης από την εμπειρία μου, για όποιον δεν το κυνηγάει το αυτοκίνητο.

                                        Δεν έχω ακούσει για τριξίματα σε κανένα αυτοκίνητο του ομίλου τα τελευταία 10-15 χρόνια. Από skoda έχω μικρή εμπειρία με το scala και ήταν well build!

                                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          andya3 @ataim last edited by

                                          @ataim said in VW T-ROC 2026:

                                          @andya3 said in VW T-ROC 2026:

                                          Λέγοντας ποιότητα συναρμογής, εννοώ ότι τα Skoda έχουν τακτικά τριξίματα, τα vw σπάνια και τα audi ποτέ.

                                          Το δικό μου Α1 έχει γίνει κουδουνιστρα, ελέω κατάστασης οδικού δικτύου λεκανοπεδίου σε συνδυασμό με την σκληρή ανάρτηση. Από την ίδια γραμμή βγαίνει με τα αδέρφια του, γιατί να υστερούν τα άλλα σε συναρμογή; Νομίζω αυτό είναι και ένα από τα χαρακτηριστικά του γκρουπ, ότι δεν κάνουν οικονομία σε θέματα συναρμογής ακόμα και στα φθηνά τους μοντελα.

                                          Η αναφορά μου ήταν συγκριτική μεταξύ Skoda, vw, audi. Αλλιώς αν συγκρίνεις τα Skoda με τις υπόλοιπες μάρκες, έχουν καλή συναρμογή.

                                          Με εκπλήσει αυτό που έγραψες για το a1. Είχα το a3 κοντά 15 χρόνια και το μόνο που έτριξε σε βάθος χρόνου ήταν τα παράθυρα όταν ήταν μισάνοιχτα.

                                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            andya3 @vdx last edited by

                                            @vdx said in VW T-ROC 2026:

                                            @andya3 said in VW T-ROC 2026:

                                            @ataim said in VW T-ROC 2026:

                                            @andya3 said in VW T-ROC 2026:

                                            Δεν έχουν καλή ποιότητα συναρμογής τα Skoda, κι αυτή είναι η μεγάλη αδυναμία τους.

                                            Εγώ θα έλεγα ότι έχουν κατώτερη ποιότητα υλικών και σχεδίασης αλλά όχι κατώτερη συναρμογή.

                                            Το υβριδικό θα το δούμε όταν θα βγει. Αλλά επειδή λογικά θα αξιοποιεί το turbo, το μικρό με τα 140 άλογα θα είναι υπερ-αρκετό για όποιον κινείται κυρίως στην πόλη.

                                            Σωστά αλλά 200 > 140

                                            Λέγοντας ποιότητα συναρμογής, εννοώ ότι τα Skoda έχουν τακτικά τριξίματα, τα vw σπάνια και τα audi ποτέ.

                                            Για το υβριδικό η αντιστοιχία που έχω καταλάβει είναι:
                                            μικρό θερμικό μοτέρ 116ps γίνεται 140ps (?) με το fh
                                            μεγάλο θερμικό μοτέρ 150ps γίνεται 200ps (?) με το fh

                                            Με βάση το θερμικό μοτέρ το "μικρό" με τα 140ps θα είναι υπερ-αρκετό για όποιον κινείται κυρίως πόλη. Και εκτός πόλης από την εμπειρία μου, για όποιον δεν το κυνηγάει το αυτοκίνητο.

                                            Δεν έχω ακούσει για τριξίματα σε κανένα αυτοκίνητο του ομίλου τα τελευταία 10-15 χρόνια. Από skoda έχω μικρή εμπειρία με το scala και ήταν well build!

                                            Αν σου έκανε εντύπωση το Scala που είναι απ' τα χειρότερα του group σ' αυτό το θέμσ, σε Golf και T-Roc θα νομίζεις ότι μπήκες σε τανκς! 🙂

                                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                            V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 29 / 30
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr