-
@mariolas said in VW T-ROC 2026:
Αν θελει 30 κ για ενα χιλιάρι θα παει απατο.
Δεν υπάρχει περίπτωση να ξεκινά από 30 η βασική (trend), σε αυτά τα χρήματα θα παίζουν Life ή More με τα 116 και ένα χιλιάρικο πάνω για τα 150
-
@lapin said in VW T-ROC 2026:
@andya3 said in VW T-ROC 2026:
@lapin said in VW T-ROC 2026:
Υπάρχει κανείς που πιστεύει ότι το νέο Troc είναι ανώτερο από το Formentor F/L; Οι τιμές παρόμοιες θα είναι.
Και τα 2 το ίδιο μοτέρ και την ίδια τεχνολογία θα έχουν . Όλα τ' άλλα είναι διαφορετικά όμως, δεν νομίζω ότι έχει νόημα να τα συγκρίνεις, ότι αρέσει και ταιριάζει στον καθένα.
Με βάση τις μέχρι τώρα διαθέσιμες πληροφορίες, οι οποίες μένουν να επιβεβαιωθούν, το Formentor, σε αντίθεση με το Troc, έχει την καλή ανάρτηση πίσω στα 150ps, το καλό κιβώτιο DSG (υγρού τύπου) και περισσότερο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών.
Επίσης, σύμφωνα με το drive.gr: "Τα πρώτα Volkswagen T-Roc θα έρθουν στην Ελλάδα τον Μάρτιο του 2026 με τιμή που θα ξεκινά λίγο πάνω από τις €30.000". Λογικά αναφέρεται στο 1000άρι...
Προφανώς ο καθένας (συγ)κρίνει και αποφασίζει.Ανάλογα με το κοινό που απευθύνεται κάθε αυτοκίνητο, προφανώς το εξοπλίζουν.
Το Formentor σαν πιο σπορτίφ λογικό να έχει πολλαπλούς πίσω, όπως και το a3. Και το βοηθάνε και λίγο στις πωλήσεις.
Το T-Roc δε χρειάζεται βοήθεια, μόνος αντίπαλος της vw είναι ο εαυτός της, σε τι τιμή θα το πουλάει.
Το dsg υγρού τύπου θα είναι μεγάλο πλεονέκτημα για το Formentor, αν το βάλουν και για όσους αναγνωρίζουν τη διαφορά.
Πάντως και το ξηρού τύπου, σύμφωνα με τις πρόσφατες αναφορές στα Γερμανικά forum, ακόμα και με συχνη χρήση στην πόλη, φτάνει αλώβητο τα 100k χιλ. -
Εγώ γιατί θυμάμαι ότι αυτό του υγρού τύπου ήταν που είχε βγάλει τα περισσότερα προβλήματα;
Θυμάμαι λάθος και τα έχω μπερδέψει; -
-
@katafractos17 thx

, ούτε παραγγελία να το είχα τέτοιο συγκριτικό 


-
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@katafractos17 thx

, ούτε παραγγελία να το είχα τέτοιο συγκριτικό 


, ούτε παραγγελία να το είχα τέτοιο συγκριτικό 


-
Καλά είναι τα 150, 0-100 έχει 8.9” και είναι 1400 κιλά. Δεν βάζει φωτιά αλλά δεν είναι αργό σε καμία περίπτωση. Θα περίμενα να κάνει γύρω στις 33χιλ. Ευρώ το life 150hp. Το μέγεθος αυτού του αυτοκινήτου είναι πολύ ταιριαστό για την Αθηναϊκή πραγματικότητα.
-
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
Volkswagen T-Roc: Οδηγούμε τη δεύτερη γενιά του μικρομεσαίου SUV στην Πορτογαλία
https://www.4troxoi.gr/dokimes/paroysiaseis/volkswagen-t-roc/
Τελικά, σύμφωνα με το άρθρο του περιοδικού, έχει ημιακαμπτο πίσω, όπως ήταν αναμενόμενο.
Μόνο οι τετρακίνητες εκδόσεις θα έχουν πολλαπλών συνδέσμωνΣτο βίντεο του Watson λέει ότι όλες οι εκδόσεις έχουν ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω.
Τι ισχύει τελικά;
-
@jamesd said in VW T-ROC 2026:
Καλά είναι τα 150, 0-100 έχει 8.9” και είναι 1400 κιλά. Δεν βάζει φωτιά αλλά δεν είναι αργό σε καμία περίπτωση. Θα περίμενα να κάνει γύρω στις 33χιλ. Ευρώ το life 150hp. Το μέγεθος αυτού του αυτοκινήτου είναι πολύ ταιριαστό για την Αθηναϊκή πραγματικότητα.
Κάπου εκεί το περιμένω Ίσως και λιγότερο (31-32)
-
-
@katafractos17 said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
Volkswagen T-Roc: Οδηγούμε τη δεύτερη γενιά του μικρομεσαίου SUV στην Πορτογαλία
https://www.4troxoi.gr/dokimes/paroysiaseis/volkswagen-t-roc/
Τελικά, σύμφωνα με το άρθρο του περιοδικού, έχει ημιακαμπτο πίσω, όπως ήταν αναμενόμενο.
Μόνο οι τετρακίνητες εκδόσεις θα έχουν πολλαπλών συνδέσμωνΣτο βίντεο του Watson λέει ότι όλες οι εκδόσεις έχουν ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω.
Τι ισχύει τελικά;Μακάρι

Στην αριστερή φωτογραφία είναι η ανάρτηση του Audi A3 allstreet και στη δεξιά του νέου T-Roc. Ίδιες μου φαίνονται.











-
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
Στο 3008, όταν κλείνει η ηλεκτρική πόρτα του χώρου αποσκευών, κάνει όπως κάνουν και οι πόρτες των επιβατών που τις κλείνεις με το χέρι.

Τι διακρίσεις είναι αυτές τώρα;
-
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
Στο 5:45 το συγκρίνει με το Citroen C5 aircross

@criuser ,"That car drives significantly better"

Λέει ότι θα είναι τόσο ακριβό που θα συγκρίνεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας όπως το 5 αιρκρος και αν χρειάζεστε χώρο θα τον βρείτε σε αυτά.
Αλλά αυτό έχει καλύτερη οδήγηση, που σε μετάφραση σημαίνει ότι θα είναι σκληρό και στημένο, απέναντι στο άνετο και χαλαρό 5 αιρκρός.
Προφανώς από χώρους συγκρίνεται με το 3 αιρκρος που είναι πολύ φτηνότερο αφού η τιμή του τελειώνει 2-3000 χαμηλότερα από εκεί που ξεκινάει το Τ-ροκ.
4,37 μήκος και 2,63 μεταξόνιο το Τ-ροκ σε σχέση με τα 4,40 μήκος και 2,67 μεταξόνιο του 3 αιρκρος και 4,65 μήκος και 2,78 μεταξόνιο του 5 αιρκρος.
-
Αν ακολουθήσει τη λογική των golf και α3, αυτό με τα 150ps θα έχει πίσω ανεξάρτηση ανάρτηση και το μικρό με τα 116ps ημιάκαμπτο.
Εντωμεταξύ το "μικρό" με τα 116ps δεν είναι καθόλου μικρό, γιατί έχει 220 Nm ροπή στις 1.500 στροφές.
Θα χάνει σε ισχύ μετά τα 150 km/h και θα επιταχύνει πιο αργά, αλλά οκ, με την αυστηροποίηση των μέτρων δεν είναι για πολλά γκάζια πια η Εθνική.
Όσον αφορά το κόστος, είναι ξεκάθαρα ένα πρόβλημα που πρέπει να αντιμετωπίσει πολύ σοβαρά η vw.
Αμαξάρα το νέο T-Roc αναμφίβολλα, αλλά δεν είναι εποχές για να χρυσοπληρώνεις αυτοκίνητα. Ήδη γκρινιάζουν οι Γερμανοί στα forum για την τιμή του. Νομίζω θα την κρατήσει ψηλά τα πρώτα 1-2 χρόνια για να ξεφορτώσει στα leasing και μετά θ' αρχίσουν οι προσφορές. -
@criuser said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
Στο 5:45 το συγκρίνει με το Citroen C5 aircross

@criuser ,"That car drives significantly better"

Λέει ότι θα είναι τόσο ακριβό που θα συγκρίνεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας όπως το 5 αιρκρος και αν χρειάζεστε χώρο θα τον βρείτε σε αυτά.
Αλλά αυτό έχει καλύτερη οδήγηση, που σε μετάφραση σημαίνει ότι θα είναι σκληρό και στημένο, απέναντι στο άνετο και χαλαρό 5 αιρκρός.
Προφανώς από χώρους συγκρίνεται με το 3 αιρκρος που είναι πολύ φτηνότερο αφού η τιμή του τελειώνει 2-3000 χαμηλότερα από εκεί που ξεκινάει το Τ-ροκ.
4,37 μήκος και 2,63 μεταξόνιο το Τ-ροκ σε σχέση με τα 4,40 μήκος και 2,67 μεταξόνιο του 3 αιρκρος και 4,65 μήκος και 2,78 μεταξόνιο του 5 αιρκρος.
Αφήνει υπονοούμενα ότι θα είναι και ακριβότερο από το C5

,
αλλά λέει ότι "drives significantly better" δεν λέει σκληρό κτλ.Είναι ντροπή να το βάζεις στην ίδια πρόταση με το c3 aircross


-
@criuser said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
Στο 5:45 το συγκρίνει με το Citroen C5 aircross

@criuser ,"That car drives significantly better"

Λέει ότι θα είναι τόσο ακριβό που θα συγκρίνεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας όπως το 5 αιρκρος και αν χρειάζεστε χώρο θα τον βρείτε σε αυτά.
Αλλά αυτό έχει καλύτερη οδήγηση, που σε μετάφραση σημαίνει ότι θα είναι σκληρό και στημένο, απέναντι στο άνετο και χαλαρό 5 αιρκρός.
Προφανώς από χώρους συγκρίνεται με το 3 αιρκρος που είναι πολύ φτηνότερο αφού η τιμή του τελειώνει 2-3000 χαμηλότερα από εκεί που ξεκινάει το Τ-ροκ.
4,37 μήκος και 2,63 μεταξόνιο το Τ-ροκ σε σχέση με τα 4,40 μήκος και 2,67 μεταξόνιο του 3 αιρκρος και 4,65 μήκος και 2,78 μεταξόνιο του 5 αιρκρος.
Αν ανεβάσει την αξιοπιστία της η Citroen θα παίξει μπάλα.
-
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@criuser said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
Στο 5:45 το συγκρίνει με το Citroen C5 aircross

@criuser ,"That car drives significantly better"

Λέει ότι θα είναι τόσο ακριβό που θα συγκρίνεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας όπως το 5 αιρκρος και αν χρειάζεστε χώρο θα τον βρείτε σε αυτά.
Αλλά αυτό έχει καλύτερη οδήγηση, που σε μετάφραση σημαίνει ότι θα είναι σκληρό και στημένο, απέναντι στο άνετο και χαλαρό 5 αιρκρός.
Προφανώς από χώρους συγκρίνεται με το 3 αιρκρος που είναι πολύ φτηνότερο αφού η τιμή του τελειώνει 2-3000 χαμηλότερα από εκεί που ξεκινάει το Τ-ροκ.
4,37 μήκος και 2,63 μεταξόνιο το Τ-ροκ σε σχέση με τα 4,40 μήκος και 2,67 μεταξόνιο του 3 αιρκρος και 4,65 μήκος και 2,78 μεταξόνιο του 5 αιρκρος.
Αφήνει υπονοούμενα ότι θα είναι και ακριβότερο από το C5

,
αλλά λέει ότι "drives significantly better" δεν λέει σκληρό κτλ.Είναι ντροπή να το βάζεις στην ίδια πρόταση με το c3 aircross


Αυτό θα το πει η αγορά.
Ξέρουμε τι σημαίνει γερμανική οδήγηση.
Εχει χορηγία από την ένωση ορθοπεδικών....
-
@criuser said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@criuser said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
Στο 5:45 το συγκρίνει με το Citroen C5 aircross

@criuser ,"That car drives significantly better"

Λέει ότι θα είναι τόσο ακριβό που θα συγκρίνεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας όπως το 5 αιρκρος και αν χρειάζεστε χώρο θα τον βρείτε σε αυτά.
Αλλά αυτό έχει καλύτερη οδήγηση, που σε μετάφραση σημαίνει ότι θα είναι σκληρό και στημένο, απέναντι στο άνετο και χαλαρό 5 αιρκρός.
Προφανώς από χώρους συγκρίνεται με το 3 αιρκρος που είναι πολύ φτηνότερο αφού η τιμή του τελειώνει 2-3000 χαμηλότερα από εκεί που ξεκινάει το Τ-ροκ.
4,37 μήκος και 2,63 μεταξόνιο το Τ-ροκ σε σχέση με τα 4,40 μήκος και 2,67 μεταξόνιο του 3 αιρκρος και 4,65 μήκος και 2,78 μεταξόνιο του 5 αιρκρος.
Αφήνει υπονοούμενα ότι θα είναι και ακριβότερο από το C5

,
αλλά λέει ότι "drives significantly better" δεν λέει σκληρό κτλ.Είναι ντροπή να το βάζεις στην ίδια πρόταση με το c3 aircross


Αυτό θα το πει η αγορά.
Ξέρουμε τι σημαίνει γερμανική οδήγηση.
Εχει χορηγία από την ένωση ορθοπεδικών....
Έχεις αμφιβολίες ότι θα γίνει best seller στην Ευρώπη;;;

Μόνο του θα πουλήσει όσο όλη η Citroen

-
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@criuser said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
Στο 5:45 το συγκρίνει με το Citroen C5 aircross

@criuser ,"That car drives significantly better"

Λέει ότι θα είναι τόσο ακριβό που θα συγκρίνεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας όπως το 5 αιρκρος και αν χρειάζεστε χώρο θα τον βρείτε σε αυτά.
Αλλά αυτό έχει καλύτερη οδήγηση, που σε μετάφραση σημαίνει ότι θα είναι σκληρό και στημένο, απέναντι στο άνετο και χαλαρό 5 αιρκρός.
Προφανώς από χώρους συγκρίνεται με το 3 αιρκρος που είναι πολύ φτηνότερο αφού η τιμή του τελειώνει 2-3000 χαμηλότερα από εκεί που ξεκινάει το Τ-ροκ.
4,37 μήκος και 2,63 μεταξόνιο το Τ-ροκ σε σχέση με τα 4,40 μήκος και 2,67 μεταξόνιο του 3 αιρκρος και 4,65 μήκος και 2,78 μεταξόνιο του 5 αιρκρος.
Αφήνει υπονοούμενα ότι θα είναι και ακριβότερο από το C5

,
αλλά λέει ότι "drives significantly better" δεν λέει σκληρό κτλ.Είναι ντροπή να το βάζεις στην ίδια πρόταση με το c3 aircross


Μήπως εννοεί την FH έκδοση; btw θα προσφέρεται με 130 και 170 ίππους.
VW T-ROC 2026