@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@a-d-p said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@nickthetrib said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@dstou said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Πάντως να πω ότι ουδείς σοβαρός ερευνητής σε πανεπιστημιακό επίπεδο, worldwide, δεν ασχολείται ιδιαίτερα με τα αποτελέσματα στον διαγωνισμό ΠΙΣΑ. Έχει πολλά θέματα η διαδικασία. Περισσότερα μια άλλη φορά. Αυτό δε σημαίνει φυσικά ότι στην υποχρεωτική εκπαίδευση τα πάμε καλά.
Θα δώσω πάντως ένα hint για την παρατήρησή μου, από το link που υπάρχει στην παράθεση του Πηλιουρίτη:
...Στη Γερμανία, για παράδειγμα, δεν μπορεί να πάει όποιος μαθητής θέλει στο Γενικό Λύκειο. Υπάρχει βαθμολογικό όριο που αν δεν το υπερκαλύψει ο μαθητής πάει υποχρεωτικά στην Τεχνική Εκπαίδευση. Αν συνέβαινε στην Ελλάδα το ίδιο αυτό το 30-35% των μαθητών (ίσως και αρκετά παραπάνω) θα οδηγείτο υποχρεωτικά στην Τεχνική Εκπαίδευση. Αυτό δεν γίνεται και γι’ αυτό δεν μπορεί να γίνει σοβαρή προσπάθεια για σωστή αξιολόγηση των μαθητών.
Κερασάκι στο γλυκό και το γεγονός ότι εδώ και 20-30 χρόνια σχεδόν κανένας μαθητής δεν κόβεται, όλοι περνάνε τις τάξεις και παίρνουν το απολυτήριο, και ο νοών νοείτο...
Το θέμα δεν είναι τα αποτελέσματα του pisa, αλλά πως είναι στημένο το εκπαιδευτικό σύστημα. Όποιος έχει ή είχε παιδί στο σχολείο θα καταλάβει αυτό που θα πω.
Στην Ελλάδα το σύστημα είναι προσανατολισμένο στην δουλειά έξω από το σχολείο. Έχουν πολλά μαθήματα τα παιδιά, και μεγάλο φόρτο εργασίας για το σπίτι. Το διάβασμα και οι εργασίες γίνονται εκτός σχολείου και αν το παιδί δεν μπορούν να το βοηθήσουν οι γονείς θα πληρώσουν φροντιστήριο, από το Γυμνάσιο ακόμα.
Στη Γερμανία η δουλειά γίνεται μέσα στο σχολείο. Ο φόρτος εργασίας για το σπίτι είναι πολύ μικρότερος, φροντιστήρια δεν υπάρχουν και τα παιδιά έχουν πολύ ελεύθερο χρόνο. Ο μαθητής αξιολογείται άμεσα από τους καθηγητές για τις δυνατότητες και τις επιδόσεις του, χωρίς να έχουν πέσει πάνω του οι γονείς και τα φροντιστήρια για να τον βελτιώσουν. Όποιος μπορεί προχωράει.
Γενικά το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δουλεύει με τη λογική του ελληνικού Δημοσίου. Να έχουμε πολλά μαθήματα, για να μπορούμε να προσλαμβάνουμε πολλούς καθηγητές, γιατί τι να τους κάνουμε τόσους που βγαίνουν από τα πανεπιστήμια? Κι ο καθένας να φορτώνει τα παιδιά με διάβασμα και εργασίες για το σπίτι. Δεν είναι προσανατολισμένο στα βέλτιστα αποτελέσματα για το παιδί, αλλά στο πως θα δημιουργηθούν θέσεις εργασίας στη Δημόσια εκπαίδευση.
Το ότι θεωρείς ότι το βέλτιστο αποτέλεσμα για το παιδί έρχεται με λίγους εκπαιδευτικούς, δεν μπορώ να το καταλάβω!
Λιγότερους από ότι έχουμε;;; Με χιλιάδες κενά σε Δημοτικά Γυμνάσια Λύκεια!
Ποιος θα φροντίσει η δουλειά να γίνεται στο σχολείο;;;
Πρόσεχε!!! Δεν διαφωνώ καθόλου η δουλειά να γίνεται μέσα στο σχολείο!
Καλά τα κενά του δημοσίου μην τα παίρνεις και τοις μετρητοίς 😉😁
Το θέμα είναι να μη χαλάσει το αριστερό ποίημα. Το αποτέλεσμα είναι αδιάφορο.
, μπορεί στον Εύοσμο να είναι ένας εκπαιδευτικός για 35 μαθητές και στους Οθωνούς 1 δάσκαλος για 1 μαθητή (τυχαία τα νούμερα).
Επίσης, είμαι σίγουρος ότι πολλοί εκπαιδευτικοί (στα χαρτιά) δεν διδάσκουν, αλλά ασχολούνται με αλλότρια πράγματα, αν κρίνω από την αστυνομία