-
@skg1958 said in Mazda CX-30:
Το ότι η φθορά σε έναν κινητήρα γίνεται για το μικρό εκείνο διάστημα που γίνεται η εκκίνηση και η πίεση λαδιού είναι στο μηδέν ακούγεται λογικό .
Στο βίντεο όμως δείχνουν ότι η σωστή πίεση σε σημαντικά σημεία του μοτέρ ( κουζινέτα στροφάλου) χρειάζεται 11 δευτερόλεπτα όταν το λάδι είναι κρύο και 7 δευτερόλεπτα όταν το λάδι είναι ζεστό.Στο δικό μου πάντως αυτοκίνητο με ενεργοποιημένο το start stop το μοτέρ σβήνει ακόμα και αν πηγαίνεις με 150χλμ αν σηκώσεις το πόδι από το γκάζι....
Άλλο το start-stop ανάμεσα σε εκκίνησεις και άλλο το σβήσιμο εν κινήσει.
Στο start stop ανάμεσα σε εκκίνησεις (φανάρια μποτιλιάρισμα κλπ) η κίνηση τον μηχανικών μερών του κινητήρα σταματάει.
Αφού σταματάνε, σταματάει και η λειτουργία της αντλίας λαδιού που στέλνει το λάδι με σωστή πίεση σε όλα τα μέρη του κινητήρα που χρειάζονται λίπανση.
Στο σβήσιμο εν κινήσει σταματάει μόνο ο ψεκασμός βενζίνης. Τα μηχανικά μέρη του κινητήρα κινούνται οπότε υπάρχει λίπανση σε όλα τα σημεία του κινητήρα!
Το σβήσιμο εν κινήσει μπορεί να γίνεται και με το start-stop απενεργοποιημένο. Το έχω δει να γίνεται, αλλά δεν θυμάμαι σε ποιο αυτοκίνητο. -
@criuser said in Mazda CX-30:
Μόνο που το έκαναν όλοι οι μηχανικοί όλων των εταιρειών.
Δηλαδή μιλάτε για παγκόσμια συνομωσία ?

Προφανώς ήταν μία πρώτη λύση για την μείωση της κατανάλωσης, είχαν πει για μισό λίτρο στα 100 στην κίνηση και για την μείωση των ρύπων.
Εγώ που έχω πάντα το σταρτ στοπ ενεργό, άλλαξα την μπαταρία στα 5 χρόνια και στα 70000 χλμ, εννοείται με στάρτ στοπ μπαταρία.
Μάλιστα το γεγονός ότι είχε σταματήσει τον τελευταίο καιρό να κάνει στάρτ στοπ σε συνδυασμό με την 5ετία με οδήγησε να την αλλάξω χωρίς να μείνω κάποια στιγμή.
Αλλά για παγκόσμια συνομωσία κλπ να το κοιτάξετε λίγο...

Από την άλλη βέβαια κράζετε την Στελλάντις γιατί δεν βάζει όλο τον adas από την βασική, αλλά χαίρεστε και εσείς και οι ινφλουένσερς που υπάρχουν κουμπιά και απενεργοποιούν αυτά τα οποία υποτίθεται σας προστατεύουν στα αμάξια που αγοράζετε και το έχετε και στοιχείο αγοράς...
Αβυσσος η ψυχή του συνομωσιολόγου....

Παγκόσμια προσωρινή λύση της αυτοκινητοβιομηχανίας, όχι συνωμοσία Κρίου!!!
Απλά μετά έμεινε στην κατεύθυνση "ουδέν μονιμότερο του προσωρινού"!
Αντίστοιχα με την παγκόσμια υιοθέτηση των κινητήρων άμεσου ψεκασμού, παρακάμπτοντας ότι σε συνδυασμό με την χρήση EGR θα γινόταν συγκέντρωση υπολείμματων στις βαλβίδες!
Πρέπει βέβαια να υπολογίσουμε ότι όλα αυτά υιοθετήθηκαν στα τέλη των 2000ς, που η ζωή ενός αυτοκινήτου από την αυτοκινητοβιομηχανία υπολογιζόταν στα 7-8 χρόνια!
Αυτοκινητοβιομηχανίες για να αποφύγουν το παραπάνω υιοθέτησαν τον 2πλο ψεκασμό (άμεσο και έμμεσο) ή άλλο θερμοδυναμικό κύκλο λειτουργίας των κινητήρων.
Πρέπει να κοιτάξεις το ότι βλέπεις παντού συνομωσιολόγους, απορίες και ενστάσεις με βάση επιστημονικά δεδομένα παρουσιάζονται! -
@nickthetrib said in Mazda CX-30:
@skg1958 said in Mazda CX-30:
Το ότι η φθορά σε έναν κινητήρα γίνεται για το μικρό εκείνο διάστημα που γίνεται η εκκίνηση και η πίεση λαδιού είναι στο μηδέν ακούγεται λογικό .
Στο βίντεο όμως δείχνουν ότι η σωστή πίεση σε σημαντικά σημεία του μοτέρ ( κουζινέτα στροφάλου) χρειάζεται 11 δευτερόλεπτα όταν το λάδι είναι κρύο και 7 δευτερόλεπτα όταν το λάδι είναι ζεστό.Στο δικό μου πάντως αυτοκίνητο με ενεργοποιημένο το start stop το μοτέρ σβήνει ακόμα και αν πηγαίνεις με 150χλμ αν σηκώσεις το πόδι από το γκάζι....
Άλλο το start-stop ανάμεσα σε εκκίνησεις και άλλο το σβήσιμο εν κινήσει.
Στο start stop ανάμεσα σε εκκίνησεις (φανάρια μποτιλιάρισμα κλπ) η κίνηση τον μηχανικών μερών του κινητήρα σταματάει.
Αφού σταματάνε, σταματάει και η λειτουργία της αντλίας λαδιού που στέλνει το λάδι με σωστή πίεση σε όλα τα μέρη του κινητήρα που χρειάζονται λίπανση.
Στο σβήσιμο εν κινήσει σταματάει μόνο ο ψεκασμός βενζίνης. Τα μηχανικά μέρη του κινητήρα κινούνται οπότε υπάρχει λίπανση σε όλα τα σημεία του κινητήρα!
Το σβήσιμο εν κινήσει μπορεί να γίνεται και με το start-stop απενεργοποιημένο. Το έχω δει να γίνεται, αλλά δεν θυμάμαι σε ποιο αυτοκίνητο.νομίζω δεν ισχύει γιατί η βελόνα του στροφομέτρου πέφτει στο μηδέν. φυσικά το κιβώτιο πάει στο Ν. στο coasting με αυτοματο κιβωτιο αυτο
αν απλά αφήσεις το γκάζι σε μηχανικό κιβώτιο ισχύει αυτό που γράφεις.
-
@criuser said in Mazda CX-30:
Μόνο που το έκαναν όλοι οι μηχανικοί όλων των εταιρειών.
Δηλαδή μιλάτε για παγκόσμια συνομωσία ?

Αβυσσος η ψυχή του συνομωσιολόγου....

Τα πραγματα πολλες φορες ειναι απλουστερα απο οτι μπορει ο καθενας να φανταστει, απλα με βαση το πρωτοκολλο της μετρησης ρυπων εξυπηρετει η παρουσια του Σ/Σ, ταξιδευτη οσο διαστημα κυκλοφορησες χωρις το καλουδι ειδες μετρησιμη διαφορα στην καταναλωση?
-
Δεν κυκλοφόρησα ποτέ χωρίς αυτό, αφού δεν το απενεργοποιώ ποτέ.
Τώρα στο διάστημα ενός μηνός που δεν δούλευε και είδα ότι πρέπει να είναι για αλλαγή η 5χρονη μπαταρία δεν είδα διαφορά.
Ετσι και αλλιώς οι διαφορές στο ντίζελ είναι λίγες και εγώ κινούμαι σπάνια στην πόλη με κίνηση.
-
@ilias-a said in Mazda CX-30:
@criuser said in Mazda CX-30:
Μόνο που το έκαναν όλοι οι μηχανικοί όλων των εταιρειών.
Δηλαδή μιλάτε για παγκόσμια συνομωσία ?

Αβυσσος η ψυχή του συνομωσιολόγου....

Τα πραγματα πολλες φορες ειναι απλουστερα απο οτι μπορει ο καθενας να φανταστει, απλα με βαση το πρωτοκολλο της μετρησης ρυπων εξυπηρετει η παρουσια του Σ/Σ, ταξιδευτη οσο διαστημα κυκλοφορησες χωρις το καλουδι ειδες μετρησιμη διαφορα στην καταναλωση?
Σίγουρα υπάρχει κάποια διαφορά αλλά είναι μη μετρήσιμη στο bc που δεν έχει δεύτερο δεκαδικό οπότε κλάιν μάιν...
-
σε βενζίνη το κέρδος είναι 0.5 λτ στα 100 χμ σε μια διαδρομή στην πόλη.
το χρησιμοποιώ μόνο αν ξέρω ότι θα περιμένω σε ένα φανάρι/μποτιλιάρισμα τουλάχιστον 1 λεπτό ακίνητος. δηλ σπάνια.
-
@skg1958 said in Mazda CX-30:
@babisstinson said in Mazda CX-30:
@skg1958 said in Mazda CX-30:
Το πρώτο πράγμα που κάνω μόλις βάλω μπροστά είναι να απενεργοποιήσω το start stop. Ότι χειρότερο για τους κινητήρες
Για τους τουρμπάτους κινητήρες το καταλαβαίνω, μου το τόνισαν και στο service του Panda μας. Στο ατμοσφαιρικό όμως για ποιον λόγο;
Σωστή η σκέψη για τους τούρμπο ( σταμάτημα πχ στα διόδια ) αλλά για να μην γράφω πολλά θα παραθέσω ένα βίντεο
...
Δίνουν κάποια εξήγηση για τα υβριδικά π.χ. Toyota που κάνουν συνέχεια start stop τον κινητήρα και δεν διαλύονται;
-
@super-t said in Mazda CX-30:
@skg1958 said in Mazda CX-30:
@babisstinson said in Mazda CX-30:
@skg1958 said in Mazda CX-30:
Το πρώτο πράγμα που κάνω μόλις βάλω μπροστά είναι να απενεργοποιήσω το start stop. Ότι χειρότερο για τους κινητήρες
Για τους τουρμπάτους κινητήρες το καταλαβαίνω, μου το τόνισαν και στο service του Panda μας. Στο ατμοσφαιρικό όμως για ποιον λόγο;
Σωστή η σκέψη για τους τούρμπο ( σταμάτημα πχ στα διόδια ) αλλά για να μην γράφω πολλά θα παραθέσω ένα βίντεο
...
Δίνουν κάποια εξήγηση για τα υβριδικά π.χ. Toyota που κάνουν συνέχεια start stop τον κινητήρα και δεν διαλύονται;
διαφορετικό λάδι, σχέδιο που το έχει λάβει υπόψιν, επίσης δουλεύει λιγότερο.
-
@super-t said in Mazda CX-30:
@skg1958 said in Mazda CX-30:
@babisstinson said in Mazda CX-30:
@skg1958 said in Mazda CX-30:
Δίνουν κάποια εξήγηση για τα υβριδικά π.χ. Toyota που κάνουν συνέχεια start stop τον κινητήρα και δεν διαλύονται;
Αντιγραφή από al:
"Ναι, η αντλία λαδιού στον κινητήρα LEB8 του υβριδικού Honda Jazz (σύστημα e:HEV) παρουσιάζει σημαντικές διαφορές σε σχέση με τις αντλίες των συμβατικών αυτοκινήτων, κυρίως λόγω του τρόπου λειτουργίας του υβριδικού συστήματος.
Οι κύριες διαφορές εντοπίζονται στα εξής σημεία:- Ηλεκτρική vs Μηχανική Λειτουργία
Σε έναν συμβατικό κινητήρα, η αντλία λαδιού είναι μηχανική και παίρνει κίνηση απευθείας από τον στρόφαλο. Στον LEB8, επειδή ο κινητήρας εσωτερικής καύσης (ICE) σβήνει συχνά κατά την κίνηση (EV mode), η λίπανση πρέπει να εξασφαλίζεται ακόμα και όταν ο κινητήρας είναι ακίνητος.
- Η διαφορά: Χρησιμοποιείται μια ηλεκτρική αντλία λαδιού (ένας συνδυασμός μηχανικής και ηλεκτρικής) που μπορεί να λειτουργεί ανεξάρτητα από τις στροφές του κινητήρα, διασφαλίζοντας πίεση λαδιού πριν καν πάρει εμπρός ο βενζινοκινητήρας (pre-lubrication).
- Διαχείριση Θερμότητας και Ιξώδες
Ο κινητήρας LEB8 έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί με εξαιρετικά λεπτόρρευστα λάδια, όπως το 0W-20 ή ακόμα και το 0W-16.
- Η αντλία είναι κατασκευασμένη με ανοχές ακριβείας για να μπορεί να διακινήσει αυτά τα πολύ "λεπτά" λάδια, τα οποία προσφέρουν ελάχιστη εσωτερική τριβή για μέγιστη οικονομία καυσίμου. Μια κοινή αντλία παλαιότερου τύπου δεν θα μπορούσε να διατηρήσει την απαιτούμενη πίεση με τόσο λεπτό λάδι.
- Σύστημα Μεταβλητής Παροχής
Πολλά σύγχρονα υβριδικά της Honda χρησιμοποιούν αντλίες μεταβλητής παροχής (variable capacity).
- Αντί να αντλεί σταθερή ποσότητα λαδιού βάσει των στροφών, η αντλία προσαρμόζει τον όγκο του λαδιού ανάλογα με το φορτίο και τις ανάγκες του κινητήρα. Αυτό μειώνει τις απώλειες ενέργειας, συμβάλλοντας στη συνολική αποδοτικότητα του συστήματος e:HEV.
Τι πρέπει να προσέχετε:
Λόγω αυτών των ιδιαιτεροτήτων, η χρήση του σωστού λαδιού είναι κρίσιμη. Αν χρησιμοποιηθεί παχύρρευστο λάδι (π.χ. 10W-40), η αντλία μπορεί να καταπονηθεί ή να μην μπορεί να στείλει το λάδι γρήγορα στα ευαίσθητα σημεία του κινητήρα κατά τις συχνές επανεκκινήσεις (Start-Stop).
Σημείωση: Αν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα με την πίεση λαδιού ή ακούτε περίεργους θορύβους κατά την εκκίνηση του κινητήρα, είναι σημαντικό να ελεγχθεί από εξειδικευμένο συνεργείο Honda, καθώς το σύστημα i-MMD είναι ιδιαίτερα πολύπλοκο.
Θα θέλατε να σας βοηθήσω να βρείτε τις ακριβείς προδιαγραφές λαδιού που προτείνει ο κατασκευαστής για τον δικό σας κωδικό κινητήρα;"
- Ηλεκτρική vs Μηχανική Λειτουργία
-
@criuser said in Mazda CX-30:
Δεν κυκλοφόρησα ποτέ χωρίς αυτό, αφού δεν το απενεργοποιώ ποτέ.
Τώρα στο διάστημα ενός μηνός που δεν δούλευε και είδα ότι πρέπει να είναι για αλλαγή η 5χρονη μπαταρία δεν είδα διαφορά.
Ετσι και αλλιώς οι διαφορές στο ντίζελ είναι λίγες και εγώ κινούμαι σπάνια στην πόλη με κίνηση.
""Μάλιστα το γεγονός ότι είχε σταματήσει τον τελευταίο καιρό να κάνει στάρτ στοπ σε συνδυασμό με την 5ετία με οδήγησε να την αλλάξω χωρίς να μείνω κάποια στιγμή""
-
@ektoras said in Mazda CX-30:
@super-t said in Mazda CX-30:
@skg1958 said in Mazda CX-30:
@babisstinson said in Mazda CX-30:
@skg1958 said in Mazda CX-30:
Δίνουν κάποια εξήγηση για τα υβριδικά π.χ. Toyota που κάνουν συνέχεια start stop τον κινητήρα και δεν διαλύονται;
Αντιγραφή από al:
"Ναι, η αντλία λαδιού στον κινητήρα LEB8 του υβριδικού Honda Jazz (σύστημα e:HEV) παρουσιάζει σημαντικές διαφορές σε σχέση με τις αντλίες των συμβατικών αυτοκινήτων, κυρίως λόγω του τρόπου λειτουργίας του υβριδικού συστήματος.
Οι κύριες διαφορές εντοπίζονται στα εξής σημεία:- Ηλεκτρική vs Μηχανική Λειτουργία
Σε έναν συμβατικό κινητήρα, η αντλία λαδιού είναι μηχανική και παίρνει κίνηση απευθείας από τον στρόφαλο. Στον LEB8, επειδή ο κινητήρας εσωτερικής καύσης (ICE) σβήνει συχνά κατά την κίνηση (EV mode), η λίπανση πρέπει να εξασφαλίζεται ακόμα και όταν ο κινητήρας είναι ακίνητος.
- Η διαφορά: Χρησιμοποιείται μια ηλεκτρική αντλία λαδιού (ένας συνδυασμός μηχανικής και ηλεκτρικής) που μπορεί να λειτουργεί ανεξάρτητα από τις στροφές του κινητήρα, διασφαλίζοντας πίεση λαδιού πριν καν πάρει εμπρός ο βενζινοκινητήρας (pre-lubrication).
- Διαχείριση Θερμότητας και Ιξώδες
Ο κινητήρας LEB8 έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί με εξαιρετικά λεπτόρρευστα λάδια, όπως το 0W-20 ή ακόμα και το 0W-16.
- Η αντλία είναι κατασκευασμένη με ανοχές ακριβείας για να μπορεί να διακινήσει αυτά τα πολύ "λεπτά" λάδια, τα οποία προσφέρουν ελάχιστη εσωτερική τριβή για μέγιστη οικονομία καυσίμου. Μια κοινή αντλία παλαιότερου τύπου δεν θα μπορούσε να διατηρήσει την απαιτούμενη πίεση με τόσο λεπτό λάδι.
- Σύστημα Μεταβλητής Παροχής
Πολλά σύγχρονα υβριδικά της Honda χρησιμοποιούν αντλίες μεταβλητής παροχής (variable capacity).
- Αντί να αντλεί σταθερή ποσότητα λαδιού βάσει των στροφών, η αντλία προσαρμόζει τον όγκο του λαδιού ανάλογα με το φορτίο και τις ανάγκες του κινητήρα. Αυτό μειώνει τις απώλειες ενέργειας, συμβάλλοντας στη συνολική αποδοτικότητα του συστήματος e:HEV.
Τι πρέπει να προσέχετε:
Λόγω αυτών των ιδιαιτεροτήτων, η χρήση του σωστού λαδιού είναι κρίσιμη. Αν χρησιμοποιηθεί παχύρρευστο λάδι (π.χ. 10W-40), η αντλία μπορεί να καταπονηθεί ή να μην μπορεί να στείλει το λάδι γρήγορα στα ευαίσθητα σημεία του κινητήρα κατά τις συχνές επανεκκινήσεις (Start-Stop).
Σημείωση: Αν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα με την πίεση λαδιού ή ακούτε περίεργους θορύβους κατά την εκκίνηση του κινητήρα, είναι σημαντικό να ελεγχθεί από εξειδικευμένο συνεργείο Honda, καθώς το σύστημα i-MMD είναι ιδιαίτερα πολύπλοκο.
Θα θέλατε να σας βοηθήσω να βρείτε τις ακριβείς προδιαγραφές λαδιού που προτείνει ο κατασκευαστής για τον δικό σας κωδικό κινητήρα;"
Την ηλεκτρική αντλία όλο την διαβάζουμε και δεν την έχουμε δει ποτέ. Ακόμα και όταν γινόταν αναφορά στα Toyota για αυτή, μηχανική ήταν με ηλεκτρονικό έλεγχο.
Όλα τα καινούργια αυτοκίνητα μάλλον 0-20 χρησιμοποιούν. Εδώ η Suzuki στο καινούργιο Swift βάζει 0-16, δεν βλέπω κάποια διαφορά.
Μεταβλητή παροχή στην αντλία λαδιού έχουμε πάνω από 10 χρόνια στα συμβατικά.
- Ηλεκτρική vs Μηχανική Λειτουργία
-
@criuser said in Mazda CX-30:
Μόνο που το έκαναν όλοι οι μηχανικοί όλων των εταιρειών.
Δηλαδή μιλάτε για παγκόσμια συνομωσία ?

Δεν είναι θέμα συνομωσίας αλλά κοινής πρακτικής, για αύκολη μείωση των εκπομπών CO2. Το ότι όμως ειναι επιβλαβές για τον κινητήρα, ισχύει. Αλλά τους κατασκευάστες δεν τους ενδιαφέρει αυτό, αλλά να μιεώσουν τα πρόστιμα, αυτό τοςυ νοιάζει. Ποσώς τους ενβδιαφέρει τι θα πάθει ο κινητήρας μετά από 5-10 χρόνια.
-
On topic: Έχω αυτή ενάμιση χρόνο

-
Χθες αυθημερόν Καλαμάτα για δουλειές και γέμισμα. Έφτασα με λαμπάκι αναμένο αρκετή ώρα στο βενζινάδικο και αυτονομία έλεγε 20 χιλιόμετρα ακόμα. Έβαλα 44 λίτρα σε εταιρικό Shell. 610 χιλιόμετρα διανυθέντα με ~100 χλμ εντός πόλης και τα υπόλοιπα 500 εθνική 120-140 κοντέρ. Πάνω κάτω 7.2 δλδ, κάπου εκεί. Μια χαρά μου φάνηκε. Το ταξίδι άνετο, το αμάξι τραίνο. Προσπαθώ να συνηθίσω ακόμα σε μεγάλες καμπές να μην κόβω ταχύτητα γιατί καταλαβαίνω ότι μπορεί να μπει με αρκετά παραπάνω αλλά ενστικτωδώς κόβω λίγο.
ΥΓ. Μεγαλώνουμε κιόλας, παλιότερα δεν θα έκοβα ούτε χιλιόμετρο. -
Το start/stop είναι σαν τους ημιυπαίθριους στις πολυκατοικίες. Δεν έχει κάποιο νόημα ιδιαίτερο, αλλά εξυπηρετεί άλλους σκοπούς...

-
Τηλεφωνο και ερωτηση για αλλαγη λαδιων και φιλτρου μονο. Τιποτα αλλο
Και μου λεει...τιμη 220 κατι...

Ρε σεις συνελθετε.
Οταν μου ειπε οτι θελει λιγο χρονο μονο τα γελια δεν εβαλα...
Θελει 45-50 λεπτα λεει...για τα λαδια του λεω?
Βαρια ενα 20λεπτο 30 λεπτο του λεω θελει...
Πρεπει να λυθει η ποδια κλπ κλπ λεει...
Eντο με ταξι απο κατω ο Ιαπωνας εχει βαλει πορτακι γι αυτη την δουλεια ωστε να μην λυνεις ποδιες κλπ κλπ. Ρε τι τραβαμε να ακουμε τετοιες μλκιες απο επισημους...Με βλεπω να αγοραζω λαδια/φιλτρο/ροδελα και να το κανω μονος μου να τελειωνω...
-
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Τηλεφωνο και ερωτηση για αλλαγη λαδιων και φιλτρου μονο. Τιποτα αλλο
Και μου λεει...τιμη 220 κατι...

Ρε σεις συνελθετε.
Οταν μου ειπε οτι θελει λιγο χρονο μονο τα γελια δεν εβαλα...
Θελει 45-50 λεπτα λεει...για τα λαδια του λεω?
Βαρια ενα 20λεπτο 30 λεπτο του λεω θελει...
Πρεπει να λυθει η ποδια κλπ κλπ λεει...
Eντο με ταξι απο κατω ο Ιαπωνας εχει βαλει πορτακι γι αυτη την δουλεια ωστε να μην λυνεις ποδιες κλπ κλπ. Ρε τι τραβαμε να ακουμε τετοιες μλκιες απο επισημους...Με βλεπω να αγοραζω λαδια/φιλτρο/ροδελα και να το κανω μονος μου να τελειωνω...
Ρε παιδια αυτο με την ροδελα δεν μπορω να το καταλαβω με τιποτα , δεν εχω αλλαξει στην ζωη μου ποτε οτι μηχανημα και να εχει περασει απο τα χερια μου και μιλαμε και για τρακτερ 35 χρονων , αλλα και οτι μηχανηματα υπαρχουν στο χωριο κανενας δεν εχει αλλαξει ροδελα ποτε . Ε διαρροη μπορει να εχεις απο οπουδηποτε εκτος απο την ταπα λαδιου , δεν εχω βρει ουτε ιχνος λαδιας ποτε μα ποτε . και μετα την τοποθετηση της ταπας σκουπιζω παντα πολυ καλα και με φρεσκα πανια να μην υπαρχει λαδιλα ωστε να δω αν κατι αλλαξει .
Μονο σε πετρελαια που απο τις πολλες φορες και τις πολλες πατουρες μπορει να παιρνει λιγο αερα . -
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Τηλεφωνο και ερωτηση για αλλαγη λαδιων και φιλτρου μονο. Τιποτα αλλο
Και μου λεει...τιμη 220 κατι...

Ρε σεις συνελθετε.
Οταν μου ειπε οτι θελει λιγο χρονο μονο τα γελια δεν εβαλα...
Θελει 45-50 λεπτα λεει...για τα λαδια του λεω?
Βαρια ενα 20λεπτο 30 λεπτο του λεω θελει...
Πρεπει να λυθει η ποδια κλπ κλπ λεει...
Eντο με ταξι απο κατω ο Ιαπωνας εχει βαλει πορτακι γι αυτη την δουλεια ωστε να μην λυνεις ποδιες κλπ κλπ. Ρε τι τραβαμε να ακουμε τετοιες μλκιες απο επισημους...Με βλεπω να αγοραζω λαδια/φιλτρο/ροδελα και να το κανω μονος μου να τελειωνω...
Πότε τελειώνει η εγγύηση;
Πρέπει να τους χαρετησεις -
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Τηλεφωνο και ερωτηση για αλλαγη λαδιων και φιλτρου μονο. Τιποτα αλλο
Και μου λεει...τιμη 220 κατι...

Ρε σεις συνελθετε.
Οταν μου ειπε οτι θελει λιγο χρονο μονο τα γελια δεν εβαλα...
Θελει 45-50 λεπτα λεει...για τα λαδια του λεω?
Βαρια ενα 20λεπτο 30 λεπτο του λεω θελει...
Πρεπει να λυθει η ποδια κλπ κλπ λεει...
Eντο με ταξι απο κατω ο Ιαπωνας εχει βαλει πορτακι γι αυτη την δουλεια ωστε να μην λυνεις ποδιες κλπ κλπ. Ρε τι τραβαμε να ακουμε τετοιες μλκιες απο επισημους...Με βλεπω να αγοραζω λαδια/φιλτρο/ροδελα και να το κανω μονος μου να τελειωνω...
Τιμές και διαστήματα σέρβις πως πάμε ?
αν και θα τα βρω να τα διαβάσω επακριβώς σύντομαΤο χουν όλοι ξεφτιλισει από τιμές
Η 6ετια με τα 150,000χλμ
που λέει ότι δίνει ισχύει άνευ αστερισκων παράξενων ;
Mazda CX-30