Επειδη γραφετε πολλοι για χωρους και τρια καρεκλακια κτλ.
Το θεμα μου μου δεν ειναι οι χωροι τοσο , ουτε ο πολυς κ ανουσιος εξοπλισμος.
Ειναι η Αξιοπιστία για 10+ χρονια - η καταναλωση & φυσικα να μας φτιάχνει οτι οδηγαμε .
Αν το CX5 φοραγε τον Skyactiv X με τα 186ps , την αυξημενη ροπή & τοσα αλλα που υπερτερεί + τον ακομα καλυτερο διακοσμο θα το ειχσ παραγγειλει ήδη.
Εχω δει ήδη xtrail (made in japan + μοτερ αλλα.3κυλινδρο) + sportage + tucson + octavia + rav4
- μικροτερης κατηγορίας όπως το ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ CX30 Χ με τα 186ps + το απλό S cross boosterjet + το εν μερει γαλλικο qasquai 1.33 (πανακριβο) .
Vag-Peugeot-citroen ΔΕΝ τα κοιταω καν.
Για τους χωρους τώρα Εχουμε καλομαθει και θα θελουμε λεωφορειο σε λίγο.
Προτιμώ να παρω αμαξι που αφου πρεπει να το κρατησω 10+ χρονια Επιβαλλεται να το γουστάρω
- ας βαζω μπαγκαζιερα οροφής 2 φορες τον χρόνο αν εχει μικρους χωρους σε σχεση με τα αλλα
παρά να εχω χαωδεις χωρους και να ανοιγω γκαραζ και να λεω εδωσα +30Κ για αυτο το πράγμα.
Εχω 2 μηνες να το σκεφτω κ αλλο
Εντελως αυτοκινητιστικα παντως η Mazda εχει ανεβει Επίπεδο σχεδον σε ολα της τα μοντέλα
Υ.Γ. Ακουω και διαβαζω συνεχεια για τα 3 η 3.5 χιλιαρικα του φορου σε βαθος δεκαετιας για το mazda.
Εχετε βαλει κατω ποσο κανουν ολα αυτα τα
kodiaq-kuga-5008-3008-5aircross σε σχεση με τα εισαγωγικα cx5 + cx30 ?
Ακομα και με το νταβατζιλικη του διλιτρου και εφοσον το πληρωσεις ολοκληρο η διαφορα σε συνολο τιμης παραμενει μεσο ορο γυρω στα 5Κ πιο ακριβα για ολα τα παραπανω.
35 + 40 χιλιαρικα για κινητηρες 1200-1300-1500 κυβικά. Δεν υπαρχει αυτό.
Υ.Γ.2 Γατε πανεμορφη η Mitsuba αλλα στα 25-26 και μτχ εσυ δεν θα παιρνες στα 28 κούτα το cx5 η στα 29 το cx30 με τα 186ps ? (εστω κ στις αρχικες εκδοσεις τους και χωρις το 4×4 )