Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5)
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 18
    • 19
    • 7 / 19
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    48
    368
    8221
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wantone last edited by

      Το Kodiaq οντως ειναι μεγαλο αλλα για να ειναι η καλη εκδοση μονο σε 2.0 TDI DSG πρεπει να το παρεις. Oποτε και αυτο εχει Φορο πολυτελειας.

      Το Cx-5 πρεπει να ειναι πολυ καλο αμαξι αλλα χειροκινητο SUV σε αυτα τα χρηματα ειναι νομιζω ακυρο. Και βενζινη που θα καιει πολλα. Και φορος πολυτελειας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        DeLorean @alexandros-k last edited by

        @alexandros-k said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

        @criuser said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

        Για μένα το Κούγκα και το Κοντιακ έχουν μεγάλους χώρους.

        Το 5 αιρκρος έχει 3 ξεχωριστά καθίσματα που κινούνται αυτόνομα.

        Ειπες δεν του δινουν αυτα που θελει . Ομως δεν θελει μονο χωρους. Κολλησατε μονο στους χωρους . Οτι θελει Ιαπωνα ή Κορεατη το παραβλεπετε παντα . Tucson κτλ δεν τον χωρανε δηλαδη ?

        Το Tuscon στο οποίο είχα σχεδόν καταλήξει πριν την έλευση του τρίτου παιδιού και το οποίο κατά τη γνώμη μου είναι εξαιρετικό οικογενειακό αυτοκίνητο, εκτιμώ ότι για τρία παιδιά δεν κάνει. Για το Sportage που είναι πιο φρέσκο, αλλά εν πολλοίς το ίδιο αμάξι, δεν έχω άποψη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • gtsartsal
          gtsartsal last edited by

          Νομίζω ότι το Κούγκα είναι μια καλή επιλογή.

          Οπωσδήποτε, όποιο κι αν επιλέξει, πρέπει να δοκιμάσει τα καρεκλακια που σκέφτεται να έχει τοποθετημένα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • alexandros-k
            alexandros-k last edited by alexandros-k

            Ξαναδιαβαζω τι εγραψε ο φιλος που ψαχνει αμαξι, και λεει οτι ολα της κατηγοριας τον καλυπτουν απο χωρους . Και οτι 2 καθισματα θα βαλει πισω και ενα μπουστερ. Αρα αδικως "σκαμε" .
            Τον καλυπτει καποιο απο τα ΙαπωνοΚορεατικα 😇

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • gatoz
              gatoz last edited by

              χμμμμ
              ξερω τριτεκνια κλπ
              αλλα αδερφε νηματοθετη
              τυχαια επεσε το ματι μου εδω
              https://www.car.gr/classifieds/cars/view/31847290-mitsubishi-outlander
              αμα καταφερεις μια εκπτωσουλα και το παρεις 25 τα εχει ολα και ειναι αθανατο
              ειχα ενα τετοιο, εχει χωρους τρομερους, πατημα, στριψιμο, τετρακινηση, εξαιρετικη πιγιοτητα κινησης και πιγιοτητα κατασκευης. τζαπαναμαξαρα.

              #milf-a-man

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • V
                vagkirk last edited by

                Κατά την άποψη μου πρέπει ο φίλος να βάλει κάτω 3-4 επιλογές και να πάει απο κοντά να δεί το θέμα των χώρων ,και να σβήσει την παράμετρο όχι γαλλογερμανικα.
                Για κανένα απο τα kodiaq , C5 , και Kuga δεν είμαι σιγουρος πως θα παίρνει άνετα 2 καθισματάκια και 1 booster.

                1. Mazda , σιγουρα το καλύτερο αυτοκίνητο απο τις επόμενες επιλογές που παραθέτω, αλλά...
                  ΦΠ= 3500€ περίπου και ισοφαρίζει το ΕΤΤ (το οποίο είναι στις NEWGROUND και XCLUSIVE-LINE 3527€ -τελική τιμή 36.317€)
                  Επίδομα τέκνων , νομίζω πως το χάνει λόγω...πολυτέλειας οπότε αν είναι στην κλίμακα εισοδήματος 22501-33750 θα χάσει 1344€ το χρόνο.

                Κάλά το επιχείρημα για αδύναμο κινητήρα δεν θέλω να το χαρακτηρίσω...
                165 αλογα απο διλιτρο κινητηρα οριακά καλύτερος σε επιδόσεις απο τον 1.5 TSI και τον ecoboost 1.5 150 , εννοείται με διαφορά απο τον 1.2 thp 130 , και πιο οικονομικός σε κατανάλωση.

                1. Skoda Κοdiaq , καλύτερο ίσως για τα καθισματάκια πίσω πρέπει όμως να το δεί.
                  35.200 για το Ambition 1.5 dsg 150

                2. Ford Kuga , επίσης πολύ ευρύχωρο πίσω , επίσης πρέπει να το δεί.
                  ST-line 1.5 150 manual βλέπω στον διαμορφωτή με έκπτωση 34017€ απο 36148€

                4.Citroen C5 aircross , μπορεί να έχει 3 ανεξάρτητα καθίσματα πίσω αλλά επισης πρέπει να το δοκιμάσει
                1.2 PureTech 130 S&S EAT8 Feel €35.300

                Η δική μου επιλογή αυτοκινητιστικά είναι ξεκάθαρα το Mazda , θα βάλεις σε λίγο και το μεσαίο παιδί σε booster , παρτους και κάτι προσκέφαλα για να μην κουνιέται το κεφαλάκι τους δεξιά-αριστερά όταν κοιμούνται https://www.aliexpress.com/item/1005004996282344.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.29.5f9a1802IUZSzr
                και απόλαυσε την αμαξάρα σου.

                PS
                Εναλλακτικά , Octavia Grand Coupe Ambition 2.0 TDI 150 PS 7 σχέσεις αυτόματο DSG 33832€ .

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • diego1960
                  diego1960 last edited by

                  Συμπαθέστατο και το Οctavia αν κάποιος αντέχει το συνειρμό με τα ταρίφικα. Και έχει και πολύ ωραίο ταμπλό. Δίλιτρο μάλιστα diesel και αυτόματο πρέπει να είναι ιδανικός χιλιομετροφάγος.

                  Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • piliourits
                    piliourits last edited by

                    Απλά, είναι dsg...

                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • cirus
                      cirus last edited by cirus

                      Εγώ μετα το MAZDA και μόνο αν δεν σου κάνει σε χώρους γιατι αλλιώς είναι αμαξάρα. 2 κακα έχει χώρους και φόρους πολυτελείας σαν δίλιτρο. Νταξει δεν είναι turbo αλλά τραβάει καλά δεν είναι και χάλια σαν άλλα ατμοσφαιρικά

                      θα πήγαινα στην 2 επιλογή που θα ήταν το FORD KUGA. Τεράστιους χώρους και χώρο αποσκευών, απιστευτα καλή οδηγική συμπεριφορά. Μέτρια συναρμογη και ποιότητα. καλος κινητήρας. Δυστηχώς όχι τοσο όμορφο αλλά δεν είναι και χάλια.

                      θα έβαζα και άλλα αλλα τα απέριψα σαν υβριδικα (mild hybrid) που δεν έχεις μεγάλο όφελος (Kodiaq)

                      Cirus the virus

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jeronimo-g last edited by jeronimo-g

                        Επειδη γραφετε πολλοι για χωρους και τρια καρεκλακια κτλ.
                        Το θεμα μου μου δεν ειναι οι χωροι τοσο , ουτε ο πολυς κ ανουσιος εξοπλισμος.
                        Ειναι η Αξιοπιστία για 10+ χρονια - η καταναλωση & φυσικα να μας φτιάχνει οτι οδηγαμε .
                        Αν το CX5 φοραγε τον Skyactiv X με τα 186ps , την αυξημενη ροπή & τοσα αλλα που υπερτερεί + τον ακομα καλυτερο διακοσμο θα το ειχσ παραγγειλει ήδη.

                        Εχω δει ήδη xtrail (made in japan + μοτερ αλλα.3κυλινδρο) + sportage + tucson + octavia + rav4

                        • μικροτερης κατηγορίας όπως το ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ CX30 Χ με τα 186ps + το απλό S cross boosterjet + το εν μερει γαλλικο qasquai 1.33 (πανακριβο) .

                        Vag-Peugeot-citroen ΔΕΝ τα κοιταω καν.
                        Για τους χωρους τώρα Εχουμε καλομαθει και θα θελουμε λεωφορειο σε λίγο.

                        Προτιμώ να παρω αμαξι που αφου πρεπει να το κρατησω 10+ χρονια Επιβαλλεται να το γουστάρω

                        • ας βαζω μπαγκαζιερα οροφής 2 φορες τον χρόνο αν εχει μικρους χωρους σε σχεση με τα αλλα
                          παρά να εχω χαωδεις χωρους και να ανοιγω γκαραζ και να λεω εδωσα +30Κ για αυτο το πράγμα.

                        Εχω 2 μηνες να το σκεφτω κ αλλο

                        Εντελως αυτοκινητιστικα παντως η Mazda εχει ανεβει Επίπεδο σχεδον σε ολα της τα μοντέλα

                        Υ.Γ. Ακουω και διαβαζω συνεχεια για τα 3 η 3.5 χιλιαρικα του φορου σε βαθος δεκαετιας για το mazda.
                        Εχετε βαλει κατω ποσο κανουν ολα αυτα τα
                        kodiaq-kuga-5008-3008-5aircross σε σχεση με τα εισαγωγικα cx5 + cx30 ?
                        Ακομα και με το νταβατζιλικη του διλιτρου και εφοσον το πληρωσεις ολοκληρο η διαφορα σε συνολο τιμης παραμενει μεσο ορο γυρω στα 5Κ πιο ακριβα για ολα τα παραπανω.

                        35 + 40 χιλιαρικα για κινητηρες 1200-1300-1500 κυβικά. Δεν υπαρχει αυτό.

                        Υ.Γ.2 Γατε πανεμορφη η Mitsuba αλλα στα 25-26 και μτχ εσυ δεν θα παιρνες στα 28 κούτα το cx5 η στα 29 το cx30 με τα 186ps ? (εστω κ στις αρχικες εκδοσεις τους και χωρις το 4×4 )

                        cirus P D gatoz 5 Replies Last reply Reply Quote 6
                        • D
                          DeLorean @cirus last edited by

                          @cirus said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                          Εγώ μετα το MAZDA και μόνο αν δεν σου κάνει σε χώρους γιατι αλλιώς είναι αμαξάρα. 2 κακα έχει χώρους και φόρους πολυτελείας σαν δίλιτρο. Νταξει δεν είναι turbo αλλά τραβάει καλά δεν είναι και χάλια σαν άλλα ατμοσφαιρικά

                          θα πήγαινα στην 2 επιλογή που θα ήταν το FORD KUGA. Τεράστιους χώρους και χώρο αποσκευών, απιστευτα καλή οδηγική συμπεριφορά. Μέτρια συναρμογη και ποιότητα. καλος κινητήρας. Δυστηχώς όχι τοσο όμορφο αλλά δεν είναι και χάλια.

                          θα έβαζα και άλλα αλλα τα απέριψα σαν υβριδικα (mild hybrid) που δεν έχεις μεγάλο όφελος (Kodiaq)

                          Η τρέχουσα γενιά Kodiaq δεν είναι MH, τώρα τί δυνατότητα παραγγελιών υπάρχει λόγω επερχόμενης νέας γενιάς δεν ξέρω. Στο Kuga το σημαντικότερο αρνητικό που βρίσκω, no-go για εμένα, είναι ότι δε διατίθεται με αυτόματο κιβώτιο πλέον ( όχι ότι και το CVT ήταν πανάκεια) πλην PHEV, το οποίο μάλλον δεν αφορά το νηματοθέτη καθόλου μιας και προσανατολίζεται σε manual, αλλά κουβέντα να γίνεται.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • cirus
                            cirus @jeronimo-g last edited by

                            @jeronimo-g said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                            Επειδη γραφετε πολλοι για χωρους και τρια καρεκλακια κτλ.
                            Το θεμα μου μου δεν ειναι οι χωροι τοσο , ουτε ο πολυς κ ανουσιος εξοπλισμος.
                            Ειναι η Αξιοπιστία για 10+ χρονια - η καταναλωση & φυσικα να μας φτιάχνει οτι οδηγαμε .
                            Αν το CX5 φοραγε τον Skyactiv X με τα 186ps , την αυξημενη ροπή & τοσα αλλα που υπερτερεί + τον ακομα καλυτερο διακοσμο θα το ειχσ παραγγειλει ήδη.

                            Εχω δει ήδη xtrail (made in japan + μοτερ αλλα.3κυλινδρο) + sportage + tucson + octavia + rav4

                            • μικροτερης κατηγορίας όπως το ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ CX30 Χ με τα 186ps + το απλό S cross boosterjet + το εν μερει γαλλικο qasquai 1.33 (πανακριβο) .

                            Vag-Peugeot-citroen ΔΕΝ τα κοιταω καν.
                            Για τους χωρους τώρα Εχουμε καλομαθει και θα θελουμε λεωφορειο σε λίγο.

                            Προτιμώ να παρω αμαξι που αφου πρεπει να το κρατησω 10+ χρονια Επιβαλλεται να το γουστάρω

                            • ας βαζω μπαγκαζιερα οροφής 2 φορες τον χρόνο αν εχει μικρους χωρους σε σχεση με τα αλλα
                              παρά να εχω χαωδεις χωρους και να ανοιγω γκαραζ και να λεω εδωσα +30Κ για αυτο το πράγμα.

                            Εχω 2 μηνες να το σκεφτω κ αλλο

                            Εντελως αυτοκινητιστικα παντως η Mazda εχει ανεβει Επίπεδο σχεδον σε ολα της τα μοντέλα

                            Συμφωνώ είναι αλλο επίπεδο η Mazda (μαζί με την Honda για μένα πάντα)

                            Δες και το Kuga μάστορα, νομίζω είναι πολύ τιμιο και καλό αμάξι. Δεν λέω ότι είναι καλύτερο από το mazda λέω απλά ότι αξίζει να του ρίξεις μια ματια και απέριψε το αν θες. Δεν είναι Japan αλλά δεν είναι και χαλια, δεν βγαζει πολλες ζημιές και η Ford δεν είναι ακριβή σε συντήρηση.

                            Cirus the virus

                            J D 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                            • P
                              panormus772 @jeronimo-g last edited by panormus772

                              @jeronimo-g said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                              Υ.Γ. Ακουω και διαβαζω συνεχεια για τα 3 η 3.5 χιλιαρικα του φορου
                              Ακομα και με το νταβατζιλικη του διλιτρου και εφοσον το πληρωσεις ολοκληρο η διαφορα σε συνολο τιμης παραμενει μεσο ορο γυρω στα 5Κ πιο ακριβα για ολα τα παραπανω.

                              Σίγουρα,όπως λες ακόμη και με τον Φ.Π. στα ~3500€, λιγοστεύει αλλά δεν καλύπτεται η διαφορά με τα υπόλοιπα. Το βασικό θέμα όμως είναι πως με τον ΦΠ στοχοποιείσαι ως πολίτης -"στους έχοντες και κατέχοντες",δήθεν- για πιθανή μελλοντική μεγαλύτερη αφαίμαξη,αν τα κουκιά της κάθε κυβέρνησης δεν βγαίνουν.. (γιατί για κατάργηση ή μείωση του ΦΠ δεν το βλέπω..)

                              Εν κατακλείδι όμως,πάρε το Mazda αφού αυτό σου αρέσει και εφ'όσον μπορείς.

                              J 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                DeLorean @jeronimo-g last edited by

                                @jeronimo-g said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                                Για τους χωρους τώρα Εχουμε καλομαθει και θα θελουμε λεωφορειο σε λίγο.

                                Προτιμώ να παρω αμαξι που αφου πρεπει να το κρατησω 10+ χρονια Επιβαλλεται να το γουστάρω

                                Συμφωνώ απόλυτα σε αυτά που γράφεις, το αμάξι πρέπει και να το γουστάρεις, μπαίνω και εγώ πολλάκις σε αυτή τη διαδικασία, λέω αυτό που κοιτάω και σπαταλάω τόση φαιά ουσία, το γουστάρω; Αλλά κάθε φορά που έρχομαι αντιμέτωπος με τη διαδικασία φορτώματος ή τώρα με τα τρία παιδικά καθίσματα, λέω pickup μας χρειάζεται να τα ρίχνω όλα στην καρότσα…!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • gatoz
                                  gatoz @jeronimo-g last edited by gatoz

                                  @jeronimo-g said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                                  Υ.Γ.2 Γατε πανεμορφη η Mitsuba αλλα στα 25-26 και μτχ εσυ δεν θα παιρνες στα 28 κούτα το cx5 η στα 29 το cx30 με τα 186ps ? (εστω κ στις αρχικες εκδοσεις τους και χωρις το 4×4 )

                                  χμμμμμ
                                  δεν τοχεις ζησει με τον μητσο οπως εγω....

                                  ειχα που λες τον ιδιο σε φεβ, που σημαινει πιο ψοφιο - μην ακους φεβ ειναι αλλη φαση η μιτσουμπα - και στην αρχη κακομουτσουνιασα που θα εμπαινα σε χελωνα. ενα εξαμηνο που ητανε το αδερφιστικο γαλλικο ρεμουνδο.
                                  μουφυγε η κατσουφια στα πρωτα μετρα, μετα απο ενα μηνα το γουσταρα πολυ και στο τελος ηταν καψουρα. ειναι μιλαμε μπουλετ προυφ, τοσκισα σε βουνα και σε λαγκαδια, τοβαλα σε ραχουλες, ταξιδεψα με την οικογενεια παρα πολυ. πρεπει να εχ ωκανει ερετρια-θαψα 15 φορες λεμε σε 15 μερες. οχι απο την ασφαλτο, καθετα απο χωμα μεσα απο το βουνο. ουτε καν το χρωμα δεν φευγει στα σχινα και τα αγκαθια. καποιος απο εδω μεσα με εχει δει με αυτο να παιρνω μαζι μου ενα φρακτη για καμμια τριανταρια μετρα να ανοιξω δρομο για νιβια αναμεσα κοτυλαια και μετοχι σε δρομακι που δεν τοχει ουτε στους γουγλοχαρτες. τα παιδια, λεμε τωρα παιδια, περσυ που το ειχα 23 και 21, ο ενας ματραχαλος με κιλα και υψος και η αλλη ψηλη, γουσταρανε πισω και αφηνανε τη γατα να κατσει μπροστα. πολυ χλιδη λεμε. και πολυ εμπιστοσυνη οτι καθε μερα θα ειναι εκει για εμενα. οκ, μια μερα δεν ητανε, εμεινε απο μπαταρια αφου ειχα ξεχασει κατι πραματακια αναμμενα και τραβηξα λυσσα να βρω τη μπαταρια που την εχει πισω - μετα ανακαλυψα οτι ειναι θεοι οι σχιστοματες και εχουν υποδοχη για την περιπτωση στο καπω.
                                  στο θεμα μας.
                                  θεωρω οτι θα το καταφχαριστηθεις, περισσοτερο απο το μαζντα, θα σου ανοιξει αλλο παραθυρο για εκδρομες με φουλ τεκνα παντου που το μαζντα θα το λυποσουνα. και ξερεις αυτα μενουνε στη ζωη. ενα απογευμα στα βαρδουσια, ενα κυνηγητο με τα μικρα στον σπερχειο, μπανακια θαψα-βυθουρη, να βλεπετε τις πεστροφες να ανεβαινουν στο τριποταμο στα τζουμερκα.
                                  θα πρεπει να ζησεις με το μουντο-παλιακο για καποιους εσωτερικο, εμενα μετα απο μια βδομαδα με εκανε να απεχθανομαι τα φουτουρια που εχω στο 3008 και ειναι οθονες αχρηστες, θα πρεπει να ζησεις με ενα μακρυ αμαξι και να ξερεις οτι μεν θα ταξιδευεις γαματα και ησυχα, θα στριβεις επισης γαματα και ανετα, αλλα ζμπορτ σανιδωματα δεν.
                                  οποτε, αιρετικα, μιτσουμπα ντηζελατη αθανατη.

                                  #milf-a-man

                                  J A 2 Replies Last reply Reply Quote 8
                                  • cirus
                                    cirus @jeronimo-g last edited by

                                    @jeronimo-g said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                                    35 + 40 χιλιαρικα για κινητηρες 1200-1300-1500 κυβικά. Δεν υπαρχει αυτό.

                                    o 1,5 τρικύλινδρος ecoboost του KUGA είναι διαμαντάκι κινητήρας

                                    Το λέω γιατι τον φοράω στο δικό μου που έχει 200αλογα καθώς έχει πολύ μικρότερο βάρος το PUMA

                                    είναι πραγματικά αρκετα δυνατός να μην σε προβληματίσει

                                    Cirus the virus

                                    J 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • J
                                      jeronimo-g @panormus772 last edited by

                                      @panormus772 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                                      @jeronimo-g said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                                      Υ.Γ. Ακουω και διαβαζω συνεχεια για τα 3 η 3.5 χιλιαρικα του φορου
                                      Ακομα και με το νταβατζιλικη του διλιτρου και εφοσον το πληρωσεις ολοκληρο η διαφορα σε συνολο τιμης παραμενει μεσο ορο γυρω στα 5Κ πιο ακριβα για ολα τα παραπανω.

                                      Σίγουρα,όπως λες ακόμη και με τον Φ.Π. στα ~3500€, λιγοστεύει αλλά δεν καλύπτεται η διαφορά με τα υπόλοιπα. Το βασικό θέμα όμως είναι πως με τον ΦΠ στοχοποιείσαι ως πολίτης -"στους έχοντες και κατέχοντες",δήθεν- για πιθανή μελλοντική μεγαλύτερη αφαίμαξη,αν τα κουκιά της κάθε κυβέρνησης δεν βγαίνουν.. (γιατί για κατάργηση ή μείωση του ΦΠ δεν το βλέπω..)

                                      Εν κατακλείδι όμως,πάρε το Mazda αφού αυτό σου αρέσει και εφ'όσον μπορείς.

                                      Αυτο ειναι σωστο. Οπως ειχαν κανει παλια με τα 2λιτρα που καπακια πηγαν 660€ το σήμα.
                                      Αλλα αυτο δεν ξερεις πως θα το χρησιμοποιησουν.
                                      Μιλαμε για τα Τωρινα δεδομένα.
                                      Τα Mazda ακομα και με εξαρχης πληρωμη του ΦΠ βγαινουν να ειναι τα Οικονομικοτερα της κατηγοριας τους.
                                      Τα Κορεάτικα "μουντά μεσα" , ζητανε πολλα για την ποιοτητα που σου δίνουν απλα ακολουθουνε τους υπολοιπους στις τιμές & αυτοί.

                                      Xtrail ωραιο πατημα , φινιρισμα , μοτέρ
                                      Αλλά ζητάνε κοντα στα 40 για απλη έκδοση .
                                      Η nissan εγινε porsche

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jeronimo-g @cirus last edited by

                                        @cirus said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                                        @jeronimo-g said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                                        35 + 40 χιλιαρικα για κινητηρες 1200-1300-1500 κυβικά. Δεν υπαρχει αυτό.

                                        o 1,5 τρικύλινδρος ecoboost του KUGA είναι διαμαντάκι κινητήρας

                                        Το λέω γιατι τον φοράω στο δικό μου που έχει 200αλογα καθώς έχει πολύ μικρότερο βάρος το PUMA

                                        είναι πραγματικά αρκετα δυνατός να μην σε προβληματίσει

                                        Το χει φιλος το kuga.
                                        Δεν εχει θέμα
                                        Στα + οι χωροι του
                                        Αλλα προσωπικως ει αι πανω στην αλλαγη & η σιλουετα του δεν μαρεσει Καθόλου.
                                        Η ford για μενα καπως ανοστη.
                                        Ουτε κρυο ουτε ζεστη

                                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jeronimo-g @gatoz last edited by

                                          @gatoz said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                                          @jeronimo-g said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                                          Υ.Γ.2 Γατε πανεμορφη η Mitsuba αλλα στα 25-26 και μτχ εσυ δεν θα παιρνες στα 28 κούτα το cx5 η στα 29 το cx30 με τα 186ps ? (εστω κ στις αρχικες εκδοσεις τους και χωρις το 4×4 )

                                          χμμμμμ
                                          δεν τοχεις ζησει με τον μητσο οπως εγω....

                                          ειχα που λες τον ιδιο σε φεβ, που σημαινει πιο ψοφιο - μην ακους φεβ ειναι αλλη φαση η μιτσουμπα - και στην αρχη κακομουτσουνιασα που θα εμπαινα σε χελωνα. ενα εξαμηνο που ητανε το αδερφιστικο γαλλικο ρεμουνδο.
                                          μουφυγε η κατσουφια στα πρωτα μετρα, μετα απο ενα μηνα το γουσταρα πολυ και στο τελος ηταν καψουρα. ειναι μιλαμε μπουλετ προυφ, τοσκισα σε βουνα και σε λαγκαδια, τοβαλα σε ραχουλες, ταξιδεψα με την οικογενεια παρα πολυ. πρεπει να εχ ωκανει ερετρια-θαψα 15 φορες λεμε σε 15 μερες. οχι απο την ασφαλτο, καθετα απο χωμα μεσα απο το βουνο. ουτε καν το χρωμα δεν φευγει στα σχινα και τα αγκαθια. καποιος απο εδω μεσα με εχει δει με αυτο να παιρνω μαζι μου ενα φρακτη για καμμια τριανταρια μετρα να ανοιξω δρομο για νιβια αναμεσα κοτυλαια και μετοχι σε δρομακι που δεν τοχει ουτε στους γουγλοχαρτες. τα παιδια, λεμε τωρα παιδια, περσυ που το ειχα 23 και 21, ο ενας ματραχαλος με κιλα και υψος και η αλλη ψηλη, γουσταρανε πισω και αφηνανε τη γατα να κατσει μπροστα. πολυ χλιδη λεμε. και πολυ εμπιστοσυνη οτι καθε μερα θα ειναι εκει για εμενα. οκ, μια μερα δεν ητανε, εμεινε απο μπαταρια αφου ειχα ξεχασει κατι πραματακια αναμμενα και τραβηξα λυσσα να βρω τη μπαταρια που την εχει πισω - μετα ανακαλυψα οτι ειναι θεοι οι σχιστοματες και εχουν υποδοχη για την περιπτωση στο καπω.
                                          στο θεμα μας.
                                          θεωρω οτι θα το καταφχαριστηθεις, περισσοτερο απο το μαζντα, θα σου ανοιξει αλλο παραθυρο για εκδρομες με φουλ τεκνα παντου που το μαζντα θα το λυποσουνα. και ξερεις αυτα μενουνε στη ζωη. ενα απογευμα στα βαρδουσια, ενα κυνηγητο με τα μικρα στον σπερχειο, μπανακια θαψα-βυθουρη, να βλεπετε τις πεστροφες να ανεβαινουν στο τριποταμο στα τζουμερκα.
                                          θα πρεπει να ζησεις με το μουντο-παλιακο για καποιους εσωτερικο, εμενα μετα απο μια βδομαδα με εκανε να απεχθανομαι τα φουτουρια που εχω στο 3008 και ειναι οθονες αχρηστες, θα πρεπει να ζησεις με ενα μακρυ αμαξι και να ξερεις οτι μεν θα ταξιδευεις γαματα και ησυχα, θα στριβεις επισης γαματα και ανετα, αλλα ζμπορτ σανιδωματα δεν.
                                          οποτε, αιρετικα, μιτσουμπα ντηζελατη αθανατη.

                                          Συμφωνω στο 90% οσων γράφεις.
                                          No mercy posts !

                                          Χωρις πλάκα σκεψου να κανεις καναλι You tube αυτοκινητιστικό , η Επιτυχία ειναι Σιγουρη !

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • gtsartsal
                                            gtsartsal last edited by

                                            Αν βάλουν νέο φόρο στα αυτοκίνητα, προβλέπω ότι θα μπει στους ίππους....

                                            Εκεί θα έχει μεγάλη πλάκα.....

                                            J 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 7 / 19
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr