Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda CX-30
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda CX-30
    • 1
    • 2
    • 245
    • 246
    • 247
    • 248
    • 249
    • 249 / 249
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    156
    4971
    324338
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • nickthetrib
      nickthetrib @skg1958 last edited by

      @skg1958 said in Mazda CX-30:

      Το ότι η φθορά σε έναν κινητήρα γίνεται για το μικρό εκείνο διάστημα που γίνεται η εκκίνηση και η πίεση λαδιού είναι στο μηδέν ακούγεται λογικό .
      Στο βίντεο όμως δείχνουν ότι η σωστή πίεση σε σημαντικά σημεία του μοτέρ ( κουζινέτα στροφάλου) χρειάζεται 11 δευτερόλεπτα όταν το λάδι είναι κρύο και 7 δευτερόλεπτα όταν το λάδι είναι ζεστό.

      Στο δικό μου πάντως αυτοκίνητο με ενεργοποιημένο το start stop το μοτέρ σβήνει ακόμα και αν πηγαίνεις με 150χλμ αν σηκώσεις το πόδι από το γκάζι....

      Άλλο το start-stop ανάμεσα σε εκκίνησεις και άλλο το σβήσιμο εν κινήσει.
      Στο start stop ανάμεσα σε εκκίνησεις (φανάρια μποτιλιάρισμα κλπ) η κίνηση τον μηχανικών μερών του κινητήρα σταματάει.
      Αφού σταματάνε, σταματάει και η λειτουργία της αντλίας λαδιού που στέλνει το λάδι με σωστή πίεση σε όλα τα μέρη του κινητήρα που χρειάζονται λίπανση.
      Στο σβήσιμο εν κινήσει σταματάει μόνο ο ψεκασμός βενζίνης. Τα μηχανικά μέρη του κινητήρα κινούνται οπότε υπάρχει λίπανση σε όλα τα σημεία του κινητήρα!
      Το σβήσιμο εν κινήσει μπορεί να γίνεται και με το start-stop απενεργοποιημένο. Το έχω δει να γίνεται, αλλά δεν θυμάμαι σε ποιο αυτοκίνητο.

      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

      W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • nickthetrib
        nickthetrib @criuser last edited by

        @criuser said in Mazda CX-30:

        Μόνο που το έκαναν όλοι οι μηχανικοί όλων των εταιρειών.

        Δηλαδή μιλάτε για παγκόσμια συνομωσία ? 😊

        Προφανώς ήταν μία πρώτη λύση για την μείωση της κατανάλωσης, είχαν πει για μισό λίτρο στα 100 στην κίνηση και για την μείωση των ρύπων.

        Εγώ που έχω πάντα το σταρτ στοπ ενεργό, άλλαξα την μπαταρία στα 5 χρόνια και στα 70000 χλμ, εννοείται με στάρτ στοπ μπαταρία.

        Μάλιστα το γεγονός ότι είχε σταματήσει τον τελευταίο καιρό να κάνει στάρτ στοπ σε συνδυασμό με την 5ετία με οδήγησε να την αλλάξω χωρίς να μείνω κάποια στιγμή.

        Αλλά για παγκόσμια συνομωσία κλπ να το κοιτάξετε λίγο...😊

        Από την άλλη βέβαια κράζετε την Στελλάντις γιατί δεν βάζει όλο τον adas από την βασική, αλλά χαίρεστε και εσείς και οι ινφλουένσερς που υπάρχουν κουμπιά και απενεργοποιούν αυτά τα οποία υποτίθεται σας προστατεύουν στα αμάξια που αγοράζετε και το έχετε και στοιχείο αγοράς...

        Αβυσσος η ψυχή του συνομωσιολόγου....😁 😀

        Παγκόσμια προσωρινή λύση της αυτοκινητοβιομηχανίας, όχι συνωμοσία Κρίου!!!
        Απλά μετά έμεινε στην κατεύθυνση "ουδέν μονιμότερο του προσωρινού"!
        Αντίστοιχα με την παγκόσμια υιοθέτηση των κινητήρων άμεσου ψεκασμού, παρακάμπτοντας ότι σε συνδυασμό με την χρήση EGR θα γινόταν συγκέντρωση υπολείμματων στις βαλβίδες!
        Πρέπει βέβαια να υπολογίσουμε ότι όλα αυτά υιοθετήθηκαν στα τέλη των 2000ς, που η ζωή ενός αυτοκινήτου από την αυτοκινητοβιομηχανία υπολογιζόταν στα 7-8 χρόνια!
        Αυτοκινητοβιομηχανίες για να αποφύγουν το παραπάνω υιοθέτησαν τον 2πλο ψεκασμό (άμεσο και έμμεσο) ή άλλο θερμοδυναμικό κύκλο λειτουργίας των κινητήρων.
        Πρέπει να κοιτάξεις το ότι βλέπεις παντού συνομωσιολόγους, απορίες και ενστάσεις με βάση επιστημονικά δεδομένα παρουσιάζονται!

        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          wantone @nickthetrib last edited by wantone

          @nickthetrib said in Mazda CX-30:

          @skg1958 said in Mazda CX-30:

          Το ότι η φθορά σε έναν κινητήρα γίνεται για το μικρό εκείνο διάστημα που γίνεται η εκκίνηση και η πίεση λαδιού είναι στο μηδέν ακούγεται λογικό .
          Στο βίντεο όμως δείχνουν ότι η σωστή πίεση σε σημαντικά σημεία του μοτέρ ( κουζινέτα στροφάλου) χρειάζεται 11 δευτερόλεπτα όταν το λάδι είναι κρύο και 7 δευτερόλεπτα όταν το λάδι είναι ζεστό.

          Στο δικό μου πάντως αυτοκίνητο με ενεργοποιημένο το start stop το μοτέρ σβήνει ακόμα και αν πηγαίνεις με 150χλμ αν σηκώσεις το πόδι από το γκάζι....

          Άλλο το start-stop ανάμεσα σε εκκίνησεις και άλλο το σβήσιμο εν κινήσει.
          Στο start stop ανάμεσα σε εκκίνησεις (φανάρια μποτιλιάρισμα κλπ) η κίνηση τον μηχανικών μερών του κινητήρα σταματάει.
          Αφού σταματάνε, σταματάει και η λειτουργία της αντλίας λαδιού που στέλνει το λάδι με σωστή πίεση σε όλα τα μέρη του κινητήρα που χρειάζονται λίπανση.
          Στο σβήσιμο εν κινήσει σταματάει μόνο ο ψεκασμός βενζίνης. Τα μηχανικά μέρη του κινητήρα κινούνται οπότε υπάρχει λίπανση σε όλα τα σημεία του κινητήρα!
          Το σβήσιμο εν κινήσει μπορεί να γίνεται και με το start-stop απενεργοποιημένο. Το έχω δει να γίνεται, αλλά δεν θυμάμαι σε ποιο αυτοκίνητο.

          νομίζω δεν ισχύει γιατί η βελόνα του στροφομέτρου πέφτει στο μηδέν. φυσικά το κιβώτιο πάει στο Ν. στο coasting με αυτοματο κιβωτιο αυτο

          αν απλά αφήσεις το γκάζι σε μηχανικό κιβώτιο ισχύει αυτό που γράφεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            ilias-a @criuser last edited by

            @criuser said in Mazda CX-30:

            Μόνο που το έκαναν όλοι οι μηχανικοί όλων των εταιρειών.

            Δηλαδή μιλάτε για παγκόσμια συνομωσία ? 😊

            Αβυσσος η ψυχή του συνομωσιολόγου....😁 😀

            Τα πραγματα πολλες φορες ειναι απλουστερα απο οτι μπορει ο καθενας να φανταστει, απλα με βαση το πρωτοκολλο της μετρησης ρυπων εξυπηρετει η παρουσια του Σ/Σ, ταξιδευτη οσο διαστημα κυκλοφορησες χωρις το καλουδι ειδες μετρησιμη διαφορα στην καταναλωση?

            S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              criuser last edited by

              Δεν κυκλοφόρησα ποτέ χωρίς αυτό, αφού δεν το απενεργοποιώ ποτέ.

              Τώρα στο διάστημα ενός μηνός που δεν δούλευε και είδα ότι πρέπει να είναι για αλλαγή η 5χρονη μπαταρία δεν είδα διαφορά.

              Ετσι και αλλιώς οι διαφορές στο ντίζελ είναι λίγες και εγώ κινούμαι σπάνια στην πόλη με κίνηση.

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
              Εμαθα...

              I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                skg1958 @ilias-a last edited by

                @ilias-a said in Mazda CX-30:

                @criuser said in Mazda CX-30:

                Μόνο που το έκαναν όλοι οι μηχανικοί όλων των εταιρειών.

                Δηλαδή μιλάτε για παγκόσμια συνομωσία ? 😊

                Αβυσσος η ψυχή του συνομωσιολόγου....😁 😀

                Τα πραγματα πολλες φορες ειναι απλουστερα απο οτι μπορει ο καθενας να φανταστει, απλα με βαση το πρωτοκολλο της μετρησης ρυπων εξυπηρετει η παρουσια του Σ/Σ, ταξιδευτη οσο διαστημα κυκλοφορησες χωρις το καλουδι ειδες μετρησιμη διαφορα στην καταναλωση?

                Σίγουρα υπάρχει κάποια διαφορά αλλά είναι μη μετρήσιμη στο bc που δεν έχει δεύτερο δεκαδικό οπότε κλάιν μάιν...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  wantone last edited by

                  σε βενζίνη το κέρδος είναι 0.5 λτ στα 100 χμ σε μια διαδρομή στην πόλη.

                  το χρησιμοποιώ μόνο αν ξέρω ότι θα περιμένω σε ένα φανάρι/μποτιλιάρισμα τουλάχιστον 1 λεπτό ακίνητος. δηλ σπάνια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    super-t @skg1958 last edited by super-t

                    @skg1958 said in Mazda CX-30:

                    @babisstinson said in Mazda CX-30:

                    @skg1958 said in Mazda CX-30:

                    Το πρώτο πράγμα που κάνω μόλις βάλω μπροστά είναι να απενεργοποιήσω το start stop. Ότι χειρότερο για τους κινητήρες

                    Για τους τουρμπάτους κινητήρες το καταλαβαίνω, μου το τόνισαν και στο service του Panda μας. Στο ατμοσφαιρικό όμως για ποιον λόγο;

                    Σωστή η σκέψη για τους τούρμπο ( σταμάτημα πχ στα διόδια ) αλλά για να μην γράφω πολλά θα παραθέσω ένα βίντεο

                    ...

                    Δίνουν κάποια εξήγηση για τα υβριδικά π.χ. Toyota που κάνουν συνέχεια start stop τον κινητήρα και δεν διαλύονται;

                    W ektoras 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      wantone @super-t last edited by wantone

                      @super-t said in Mazda CX-30:

                      @skg1958 said in Mazda CX-30:

                      @babisstinson said in Mazda CX-30:

                      @skg1958 said in Mazda CX-30:

                      Το πρώτο πράγμα που κάνω μόλις βάλω μπροστά είναι να απενεργοποιήσω το start stop. Ότι χειρότερο για τους κινητήρες

                      Για τους τουρμπάτους κινητήρες το καταλαβαίνω, μου το τόνισαν και στο service του Panda μας. Στο ατμοσφαιρικό όμως για ποιον λόγο;

                      Σωστή η σκέψη για τους τούρμπο ( σταμάτημα πχ στα διόδια ) αλλά για να μην γράφω πολλά θα παραθέσω ένα βίντεο

                      ...

                      Δίνουν κάποια εξήγηση για τα υβριδικά π.χ. Toyota που κάνουν συνέχεια start stop τον κινητήρα και δεν διαλύονται;

                      διαφορετικό λάδι, σχέδιο που το έχει λάβει υπόψιν, επίσης δουλεύει λιγότερο.

                      Youtube Video

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ektoras
                        ektoras @super-t last edited by

                        @super-t said in Mazda CX-30:

                        @skg1958 said in Mazda CX-30:

                        @babisstinson said in Mazda CX-30:

                        @skg1958 said in Mazda CX-30:

                        Δίνουν κάποια εξήγηση για τα υβριδικά π.χ. Toyota που κάνουν συνέχεια start stop τον κινητήρα και δεν διαλύονται;

                        Αντιγραφή από al:

                        "Ναι, η αντλία λαδιού στον κινητήρα LEB8 του υβριδικού Honda Jazz (σύστημα e:HEV) παρουσιάζει σημαντικές διαφορές σε σχέση με τις αντλίες των συμβατικών αυτοκινήτων, κυρίως λόγω του τρόπου λειτουργίας του υβριδικού συστήματος.
                        Οι κύριες διαφορές εντοπίζονται στα εξής σημεία:

                        1. Ηλεκτρική vs Μηχανική Λειτουργία
                          Σε έναν συμβατικό κινητήρα, η αντλία λαδιού είναι μηχανική και παίρνει κίνηση απευθείας από τον στρόφαλο. Στον LEB8, επειδή ο κινητήρας εσωτερικής καύσης (ICE) σβήνει συχνά κατά την κίνηση (EV mode), η λίπανση πρέπει να εξασφαλίζεται ακόμα και όταν ο κινητήρας είναι ακίνητος.
                        • Η διαφορά: Χρησιμοποιείται μια ηλεκτρική αντλία λαδιού (ένας συνδυασμός μηχανικής και ηλεκτρικής) που μπορεί να λειτουργεί ανεξάρτητα από τις στροφές του κινητήρα, διασφαλίζοντας πίεση λαδιού πριν καν πάρει εμπρός ο βενζινοκινητήρας (pre-lubrication).
                        1. Διαχείριση Θερμότητας και Ιξώδες
                          Ο κινητήρας LEB8 έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί με εξαιρετικά λεπτόρρευστα λάδια, όπως το 0W-20 ή ακόμα και το 0W-16.
                        • Η αντλία είναι κατασκευασμένη με ανοχές ακριβείας για να μπορεί να διακινήσει αυτά τα πολύ "λεπτά" λάδια, τα οποία προσφέρουν ελάχιστη εσωτερική τριβή για μέγιστη οικονομία καυσίμου. Μια κοινή αντλία παλαιότερου τύπου δεν θα μπορούσε να διατηρήσει την απαιτούμενη πίεση με τόσο λεπτό λάδι.
                        1. Σύστημα Μεταβλητής Παροχής
                          Πολλά σύγχρονα υβριδικά της Honda χρησιμοποιούν αντλίες μεταβλητής παροχής (variable capacity).
                        • Αντί να αντλεί σταθερή ποσότητα λαδιού βάσει των στροφών, η αντλία προσαρμόζει τον όγκο του λαδιού ανάλογα με το φορτίο και τις ανάγκες του κινητήρα. Αυτό μειώνει τις απώλειες ενέργειας, συμβάλλοντας στη συνολική αποδοτικότητα του συστήματος e:HEV.
                          Τι πρέπει να προσέχετε:
                          Λόγω αυτών των ιδιαιτεροτήτων, η χρήση του σωστού λαδιού είναι κρίσιμη. Αν χρησιμοποιηθεί παχύρρευστο λάδι (π.χ. 10W-40), η αντλία μπορεί να καταπονηθεί ή να μην μπορεί να στείλει το λάδι γρήγορα στα ευαίσθητα σημεία του κινητήρα κατά τις συχνές επανεκκινήσεις (Start-Stop).

                        Σημείωση: Αν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα με την πίεση λαδιού ή ακούτε περίεργους θορύβους κατά την εκκίνηση του κινητήρα, είναι σημαντικό να ελεγχθεί από εξειδικευμένο συνεργείο Honda, καθώς το σύστημα i-MMD είναι ιδιαίτερα πολύπλοκο.

                        Θα θέλατε να σας βοηθήσω να βρείτε τις ακριβείς προδιαγραφές λαδιού που προτείνει ο κατασκευαστής για τον δικό σας κωδικό κινητήρα;"

                        Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                        S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • I
                          ilias-a @criuser last edited by

                          @criuser said in Mazda CX-30:

                          Δεν κυκλοφόρησα ποτέ χωρίς αυτό, αφού δεν το απενεργοποιώ ποτέ.

                          Τώρα στο διάστημα ενός μηνός που δεν δούλευε και είδα ότι πρέπει να είναι για αλλαγή η 5χρονη μπαταρία δεν είδα διαφορά.

                          Ετσι και αλλιώς οι διαφορές στο ντίζελ είναι λίγες και εγώ κινούμαι σπάνια στην πόλη με κίνηση.

                          ""Μάλιστα το γεγονός ότι είχε σταματήσει τον τελευταίο καιρό να κάνει στάρτ στοπ σε συνδυασμό με την 5ετία με οδήγησε να την αλλάξω χωρίς να μείνω κάποια στιγμή""

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            super-t @ektoras last edited by

                            @ektoras said in Mazda CX-30:

                            @super-t said in Mazda CX-30:

                            @skg1958 said in Mazda CX-30:

                            @babisstinson said in Mazda CX-30:

                            @skg1958 said in Mazda CX-30:

                            Δίνουν κάποια εξήγηση για τα υβριδικά π.χ. Toyota που κάνουν συνέχεια start stop τον κινητήρα και δεν διαλύονται;

                            Αντιγραφή από al:

                            "Ναι, η αντλία λαδιού στον κινητήρα LEB8 του υβριδικού Honda Jazz (σύστημα e:HEV) παρουσιάζει σημαντικές διαφορές σε σχέση με τις αντλίες των συμβατικών αυτοκινήτων, κυρίως λόγω του τρόπου λειτουργίας του υβριδικού συστήματος.
                            Οι κύριες διαφορές εντοπίζονται στα εξής σημεία:

                            1. Ηλεκτρική vs Μηχανική Λειτουργία
                              Σε έναν συμβατικό κινητήρα, η αντλία λαδιού είναι μηχανική και παίρνει κίνηση απευθείας από τον στρόφαλο. Στον LEB8, επειδή ο κινητήρας εσωτερικής καύσης (ICE) σβήνει συχνά κατά την κίνηση (EV mode), η λίπανση πρέπει να εξασφαλίζεται ακόμα και όταν ο κινητήρας είναι ακίνητος.
                            • Η διαφορά: Χρησιμοποιείται μια ηλεκτρική αντλία λαδιού (ένας συνδυασμός μηχανικής και ηλεκτρικής) που μπορεί να λειτουργεί ανεξάρτητα από τις στροφές του κινητήρα, διασφαλίζοντας πίεση λαδιού πριν καν πάρει εμπρός ο βενζινοκινητήρας (pre-lubrication).
                            1. Διαχείριση Θερμότητας και Ιξώδες
                              Ο κινητήρας LEB8 έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί με εξαιρετικά λεπτόρρευστα λάδια, όπως το 0W-20 ή ακόμα και το 0W-16.
                            • Η αντλία είναι κατασκευασμένη με ανοχές ακριβείας για να μπορεί να διακινήσει αυτά τα πολύ "λεπτά" λάδια, τα οποία προσφέρουν ελάχιστη εσωτερική τριβή για μέγιστη οικονομία καυσίμου. Μια κοινή αντλία παλαιότερου τύπου δεν θα μπορούσε να διατηρήσει την απαιτούμενη πίεση με τόσο λεπτό λάδι.
                            1. Σύστημα Μεταβλητής Παροχής
                              Πολλά σύγχρονα υβριδικά της Honda χρησιμοποιούν αντλίες μεταβλητής παροχής (variable capacity).
                            • Αντί να αντλεί σταθερή ποσότητα λαδιού βάσει των στροφών, η αντλία προσαρμόζει τον όγκο του λαδιού ανάλογα με το φορτίο και τις ανάγκες του κινητήρα. Αυτό μειώνει τις απώλειες ενέργειας, συμβάλλοντας στη συνολική αποδοτικότητα του συστήματος e:HEV.
                              Τι πρέπει να προσέχετε:
                              Λόγω αυτών των ιδιαιτεροτήτων, η χρήση του σωστού λαδιού είναι κρίσιμη. Αν χρησιμοποιηθεί παχύρρευστο λάδι (π.χ. 10W-40), η αντλία μπορεί να καταπονηθεί ή να μην μπορεί να στείλει το λάδι γρήγορα στα ευαίσθητα σημεία του κινητήρα κατά τις συχνές επανεκκινήσεις (Start-Stop).

                            Σημείωση: Αν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα με την πίεση λαδιού ή ακούτε περίεργους θορύβους κατά την εκκίνηση του κινητήρα, είναι σημαντικό να ελεγχθεί από εξειδικευμένο συνεργείο Honda, καθώς το σύστημα i-MMD είναι ιδιαίτερα πολύπλοκο.

                            Θα θέλατε να σας βοηθήσω να βρείτε τις ακριβείς προδιαγραφές λαδιού που προτείνει ο κατασκευαστής για τον δικό σας κωδικό κινητήρα;"

                            Την ηλεκτρική αντλία όλο την διαβάζουμε και δεν την έχουμε δει ποτέ. Ακόμα και όταν γινόταν αναφορά στα Toyota για αυτή, μηχανική ήταν με ηλεκτρονικό έλεγχο.

                            Όλα τα καινούργια αυτοκίνητα μάλλον 0-20 χρησιμοποιούν. Εδώ η Suzuki στο καινούργιο Swift βάζει 0-16, δεν βλέπω κάποια διαφορά.

                            Μεταβλητή παροχή στην αντλία λαδιού έχουμε πάνω από 10 χρόνια στα συμβατικά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 245
                            • 246
                            • 247
                            • 248
                            • 249
                            • 249 / 249
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr