-
Εγω εχω διαφορετική εντύπωση και για το εκτός πόλης.Με το που το πατας εκτοξευεται η κατανάλωση.Και δεν εννοω να πας με 160...
Εχω κάνει δοκιμές τον τελευταίο καιρο και με κατω απο 140 και πάλι ειναι πάνω απο 7 με 7,5.Το περίεργο και αξιοσημειώτο ειναι οτι και δυο με τρεις επιταχύνσεις να κάνεις σε μια διαδρομη 100 Km π.χ. ανεβαίνει δυασανάλογα η μέση κατανάλωση.
Δεν το αγόρασα για οικονομία αλλά περίμενα καλύτερα πραγματα.Δεν ειναι και κανενα υπεραυτοκίνητο ή τίποτα τρελό απο επιδόσεις να πω ΟΚ.Το αντίθετο.
Το πιο ενοχλητικό ειναι η αυτονομία θα έλεγα. -
Εγω που δεν μπορω να παω κατω απο 130-135 με τιποτα και με μωτ 122-125 στα ταξιδια μου μεχρι 7.5 εχω δει. Μετα πρεπει να πεσει σκισιμο και ανω του 150-160 να ανεβει στα 8αρια. Μου φαινεται περιεργο αυτο που λες.
Φαντασου με 130 εκανα σταθερα το Ανκονα-Συνορα Ιταλιας/Ελβετιας πανω απο το Κομο και ημουν στο 5.9-6.
Εχει και σχετικα μικρο ντεποζιτο και ποτε δεν βαζεις πανω απο 41-42λτ στο βενιζναδικο. Οποτε εκει η αυτονομια παιζει ρολο. -
και εγώ τις ίδιες τιμές με τον Χρήστο βλέπω. Εμένα μου φαίνεται νορμάλ η κατανάλωση προς το καλή. Αυτό που είναι σπαστικό είναι το μικρό ντεπόζιτο.
-
Ναι και εγω τα εχω δοκιμάσει ολα αυτα δεκαδες φορές στη Διαδρομή Μαρουσι -Αλίαρτο και πίσω την οποία κάνω σιγουρα 2 φορές το μήνα .Και σκεφτείτε οτι εχω 23km επαρχιακό απο τα 101km συνολικά που πάω ακομα πιο χαλαρα.Εκεί οντως μεχρι να φτάσω εθνική ειμαι 5,9 με 6...Μετα οτι και να κάνω ξεφευγει.
-
Παίδες, ξέρετε αν η AutoOne δίνει πλαίσια πινακίδας? Γιατί λογικά όταν έβαλα έξτρα PPF πίσω και έβγαλαν την πινακίδα μου σπασαν 1 κλιψάκι και δεν κάθετε καλά η πινακίδα.
Επίσης, επειδή αναγκάστηκα να βγάλω το πίσω πλαίσιο της πινακίδας για να δω τι παίζει, ανακάλυψα και τα αίσχη της αντιπροσωπείας στο τρύπημα/βίδωμα της πίσω πινακίδας. Προχειρο-τρυπημένος ο προφυλακτήρας, με λάθος τρυπάνι/ταχύτητα τρυπήματος, με αποτέλεσμα να έχει λιώσει το πλαστικό και να μην είναι καθόλου smooth.
Τι να τους πεις ρε φίλε? Επίσης δεν χρησιμοποίησαν καν τα σημεία τρυπήματος που φαίνονται εμφανέστατα έτοιμα από την Mazda από το εργοστάσιο.....

-
Ολοι δινουν, δωρεαν διαφημιση τους κανεις.
-
Καλησπέρα σε όλους,
Τελικά στο CX 30 (186) ξέρουμε τι μπαταρία φοράμε? Δυσκολεύεται τα πρωινά ,πήγα σε ηλεκτρολόγο και μου είπε ότι θα χρειαστεί αντικατάσταση (4 και κάτι χρόνια).
Η μαμά είναι 65 AH ,520 A και γράφει KF03A. Το ερώτημα είναι αν είναι EFB ή η μικρή μπαταρία Li -ion αναλαμβάνει το start stop και η μεγάλη είναι απλή.
Ο ηλεκτρολόγος είδα ότι ζορίστηκε λίγο λόγο hybrid (είχε και δουλίτσα βέβαια ) και είπαμε να περάσω την Δευτέρα.
Έχει αλλάξει κάποιος άλλος μπαταρία?
Ευχαριστώ.... -
Στα 4 χρόνια παρά ένα μήνα με εγκατέλειψε η μπαταρία χωρίς προειδοποίηση. Αντικαταστάθηκε με μία μπαταρία που υποστηρίζει το start-stop. Θέλει προσοχή στο ότι ο χώρος είναι περιορισμένος και για παράδειγμα η VARTA δεν μπορεί να είανι επιλογή λόγω διαστάσεων.
-
To i-stop λειτουργεί μέσω της 24βολτης του υβριδικού κομματιού. Το γράφει μέσα στο manual.

Μπαταρίες έχει η varta με 60&65Αh. Δίνει και ίδιες διαστάσεις.
https://www.varta-automotive.com/en/battery-finder?type=pc&years=2023&brands=72&models=39795&engines=145069 -
@ilias-a said in Mazda CX-30:
Ολοι δινουν, δωρεαν διαφημιση τους κανεις.
Είχα πάει σε ένα συνεργείο πριν χρόνια (όχι αυτό που πάω πάντα) για κάτι απλό και είδα ότι μου άλλαξε το πλαίσιο της πινακίδας και μου έβαλε το δικό του λογότυπο. Όταν λοιπόν ήρθε η ώρα να πληρώσω του έκανα πλάκα. Ζήτησα ψαλίδι (έκπτωση) για την διαφήμιση που θα του έκανα στον δρόμο! Αν είσαι της πιάτσας (έμπορος κλπ), κάτι τέτοια τα πιάνεις αμέσως.

-
Το πρώτο πράγμα που κάνω μόλις βάλω μπροστά είναι να απενεργοποιήσω το start stop. Ότι χειρότερο για τους κινητήρες
-
This post is deleted! -
@skg1958 said in Mazda CX-30:
Το πρώτο πράγμα που κάνω μόλις βάλω μπροστά είναι να απενεργοποιήσω το start stop. Ότι χειρότερο για τους κινητήρες
Για τους τουρμπάτους κινητήρες το καταλαβαίνω, μου το τόνισαν και στο service του Panda μας. Στο ατμοσφαιρικό όμως για ποιον λόγο;
-
@babisstinson said in Mazda CX-30:
@skg1958 said in Mazda CX-30:
Το πρώτο πράγμα που κάνω μόλις βάλω μπροστά είναι να απενεργοποιήσω το start stop. Ότι χειρότερο για τους κινητήρες
Για τους τουρμπάτους κινητήρες το καταλαβαίνω, μου το τόνισαν και στο service του Panda μας. Στο ατμοσφαιρικό όμως για ποιον λόγο;
Σωστή η σκέψη για τους τούρμπο ( σταμάτημα πχ στα διόδια ) αλλά για να μην γράφω πολλά θα παραθέσω ένα βίντεο
-
Εγώ δεν το απενεργοποιώ ποτέ.
Φαίνεται ότι για εσάς οι ινφλουένσερς της ούτσας θα ξέρουν περισσότερο από τους μηχανικούς των κατασκευαστών, οι οποίοι προφανώς θα είναι ηλίθιοι που το βάζουν....

Εννοείται ότι δεν άνοιξα το βίντεο...
-
@criuser said in Mazda CX-30:
Εγώ δεν το απενεργοποιώ ποτέ.
Φαίνεται ότι για εσάς οι ινφλουένσερς της ούτσας θα ξέρουν περισσότερο από τους μηχανικούς των κατασκευαστών, οι οποίοι προφανώς θα είναι ηλίθιοι που το βάζουν....

Εννοείται ότι δεν άνοιξα το βίντεο...
Κρίου,
Οι μηχανικοί των κατασκευαστών, πρότειναν τον εμποτισμένο ιμάντα στα λάδια στον purecrap (μάλιστα κάνοντας και λάθος στην πρόταση προδιαγραφών στα λάδια) και την 7αρα καδένα στα PSA που τόσο αγαπάς!!!
Επίσης αυτοί άφησαν τα πιστόνια με τις 4τρυπες στον 1.8vvti και τον 1.33 στα τέρατα αξιοπιστίας Τουοτα (για να μην λες ότι είμαι προκατειλημμένος)
Καλά για να μην πω για τους μηχανικούς του vag.
Δυστυχώς οι μηχανικοί των κατασκευαστών υπακούν στα τμήματα marketing - budget ανά μοντέλο κινητήρα κλπ κλπ κλπ.
Δεν νομίζω ότι αν δεν υπήρχε η πίεση για μείωση ρύπων θα υπήρχε το start-stop -
@criuser said in Mazda CX-30:
Εγώ δεν το απενεργοποιώ ποτέ.
Φαίνεται ότι για εσάς οι ινφλουένσερς της ούτσας θα ξέρουν περισσότερο από τους μηχανικούς των κατασκευαστών, οι οποίοι προφανώς θα είναι ηλίθιοι που το βάζουν....

Εννοείται ότι δεν άνοιξα το βίντεο...
Καποια συστηματα εξυπηρετουν αλλους σκοπους, το σταρ/στοπ ειναι ενα απο αυτους.
-
@criuser said in Mazda CX-30:
Εγώ δεν το απενεργοποιώ ποτέ.
Φαίνεται ότι για εσάς οι ινφλουένσερς της ούτσας θα ξέρουν περισσότερο από τους μηχανικούς των κατασκευαστών, οι οποίοι προφανώς θα είναι ηλίθιοι που το βάζουν....

Εννοείται ότι δεν άνοιξα το βίντεο...
To start stop είναι μια εύκολη και φθηνή λύση για την μείωση των ρύπων. Γι αυτό υπάρχει και το κουμπί απενεργοποίησης. Εν τω μεταξύ να αναφέρω ότι σε δύο ίδια αυτοκίνητα που πήραμε ο ανηψιός μου και εγώ το 2017 εγώ άλλαξα μπαταρία στον 6ο χρόνο και αυτός που το κράτησε μόνο 5 χρόνια ( με start stop στην χρήση) το πούλησε με την τρίτη μπαταρία ( κατάλληλη για start stop αξίας 180 ευρώ )
-
Μόνο που το έκαναν όλοι οι μηχανικοί όλων των εταιρειών.
Δηλαδή μιλάτε για παγκόσμια συνομωσία ?

Προφανώς ήταν μία πρώτη λύση για την μείωση της κατανάλωσης, είχαν πει για μισό λίτρο στα 100 στην κίνηση και για την μείωση των ρύπων.
Εγώ που έχω πάντα το σταρτ στοπ ενεργό, άλλαξα την μπαταρία στα 5 χρόνια και στα 70000 χλμ, εννοείται με στάρτ στοπ μπαταρία.
Μάλιστα το γεγονός ότι είχε σταματήσει τον τελευταίο καιρό να κάνει στάρτ στοπ σε συνδυασμό με την 5ετία με οδήγησε να την αλλάξω χωρίς να μείνω κάποια στιγμή.
Αλλά για παγκόσμια συνομωσία κλπ να το κοιτάξετε λίγο...

Από την άλλη βέβαια κράζετε την Στελλάντις γιατί δεν βάζει όλο τον adas από την βασική, αλλά χαίρεστε και εσείς και οι ινφλουένσερς που υπάρχουν κουμπιά και απενεργοποιούν αυτά τα οποία υποτίθεται σας προστατεύουν στα αμάξια που αγοράζετε και το έχετε και στοιχείο αγοράς...
Αβυσσος η ψυχή του συνομωσιολόγου....

-
Το ότι η φθορά σε έναν κινητήρα γίνεται για το μικρό εκείνο διάστημα που γίνεται η εκκίνηση και η πίεση λαδιού είναι στο μηδέν ακούγεται λογικό .
Στο βίντεο όμως δείχνουν ότι η σωστή πίεση σε σημαντικά σημεία του μοτέρ ( κουζινέτα στροφάλου) χρειάζεται 11 δευτερόλεπτα όταν το λάδι είναι κρύο και 7 δευτερόλεπτα όταν το λάδι είναι ζεστό.Στο δικό μου πάντως αυτοκίνητο με ενεργοποιημένο το start stop το μοτέρ σβήνει ακόμα και αν πηγαίνεις με 150χλμ αν σηκώσεις το πόδι από το γκάζι....
Mazda CX-30