-
@nikonino said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@w202-amg said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Φίλος πάντως με Τογιότα Κορολλά υβριδικό ενώ προσπαθούσε 2-3 χρόνια να πείσει και να πεισθεί για την επιλογή του σχετικά με τις εγγυήσεις κτλ. Τελευταία φορά που συζητήσαμε μόνος του παραδέχτηκε ότι η εγγύηση είναι μια κοροϊδία και σε αρμεγουν κανονικά με πρόφαση αυτήν.
Το τοπικό είναι για νέα αυτοκίνητα αλλά θα το πω μπας και σώσω κανέναν..... πεταμένα λεφτά σε αυτές τις κατηγορίες αν δεν έχεις άλλα κίνητρα από πίσω. Πάρε 2-3- 4 χρόνων μεταχειρισμένο με τα ίδια ή λιγότερα χρήματα και οι επιλογές είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ σε σχέση με αυτά της λίστας.
Υ.γ. κραξτε ότι σαν το καινούριο δεν έχειΔυστυχώς, τα διαθέσιμα μεταχειρισμένα είναι πλέον παλιά και με πολλά χιλιόμετρα... οι σοβαροί και αξιόπιστοι «θησαυροί» έχουν εξαφανιστεί. Τώρα αν βρεις μεταχειρισμένο με λίγα χιλιόμετρα είτε θα είναι νοικιάρικο (κακοσυντηρημένο πιθανότατα) είτε λαχείο. Αλλά κρίνοντας από αυτά που βλέπω στα service & μια φορά το χρόνο λάδια, κλάμα και σε αυτά...
99% τα 5ετίας μεταχειρισμένα είναι από leasing και συμφωνώ επειδή πέρσι έκανα μια έρευνα, είχα γράψει και εδώ μερικές περιπτώσεις, είναι πολύ λαχείο να βρεις καλό μεταχειρισμένο αν δεν είναι από γνωστό.
Έχω ακούσει άπειρες φορές από γνωστούς ναι το αμάξι το βρήκα τέλειο και μετά από κανα 2-3 χρόνια είχε πανηγύρια. Και το αμάξι της γυναίκας μια από τα ίδια τώρα μην πάω μακρυά... -
@w202-amg said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@fanis75 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Η ποιότητα δεν είναι καθόλου σχετική. Είναι απόλυτη έννοια και σχετίζεται με το πως νοιώθεις και πως βιώνεις το αυτοκίνητο. Από τη συναρμογή και την απουσία τριγμών, μέχρι την αισθητική, την ποιότητα κύλισης, την εργονομία και την προσοχή στις λεπτομέρειες.
Αυτα ολα που περιγράφεις ειναι η απτη ποιότητα, όχι η πραγματική. Πραγματική ποιότητα είναι ο χάλυβας, η μηχανολογία, το δεσιμο, οι άξονες (π.χ να χρησιμοποιείς απο τα μεγαλύτερα μοντέλα στα μικρότερα για μεγαλύτερη αντοχή), το μοτέρ και το κιβώτιο, η αντοχή στον χρόνο, η αξιοπιστία. Αυτό σημαίνει ποιότητα και πάνω σε αυτά έχτισε το όνομα της π.χ. η Μερτσέντες - αμάξια που μετά από 1 εκατ. χιλιόμετρα λειτουργούσαν κανονικά.
Και ναι και όχι. Τι να το κάνεις το αξιόπιστο μοτέρ και τον καλό χάλυβα αν δεν χωράς να μπεις μέσα στο αυτοκίνητο?
Το αυτοκίνητο δεν είναι φούρνος, ούτε πλυντήριο, ζεις μ' αυτό, θες να σε γεμίζει και στο μάτι και στην αίσθηση και στη λειτουργικότητα και στην απόλαυση και συναισθηματικά και ψυχολογικά.
Όπως είπε όμως ο Παγωμένος, κάθε αυτοκίνητο και κάθε μάρκα έχει τα θετικά της και τ' αρνητικά της και κάθε αγοραστής επιλέγει με βάση τα γούστα του, τις ανάγκες του και την τσέπη του. Αν υπήρχε το απόλυτο ποιοτικό αυτοκίνητο όλοι αυτό θα έπαιρναν και τα υπόλοιπα θα είχαν εξαφανιστεί.
Αυτοκίνητα υπάρχουν δύο ειδών ,τα μερσεντές και τα υπολοιπαΕσύ κι ο Γιαννακόπουλος με τα Mercedes σας!
-
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@w202-amg said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@fanis75 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Η ποιότητα δεν είναι καθόλου σχετική. Είναι απόλυτη έννοια και σχετίζεται με το πως νοιώθεις και πως βιώνεις το αυτοκίνητο. Από τη συναρμογή και την απουσία τριγμών, μέχρι την αισθητική, την ποιότητα κύλισης, την εργονομία και την προσοχή στις λεπτομέρειες.
Αυτα ολα που περιγράφεις ειναι η απτη ποιότητα, όχι η πραγματική. Πραγματική ποιότητα είναι ο χάλυβας, η μηχανολογία, το δεσιμο, οι άξονες (π.χ να χρησιμοποιείς απο τα μεγαλύτερα μοντέλα στα μικρότερα για μεγαλύτερη αντοχή), το μοτέρ και το κιβώτιο, η αντοχή στον χρόνο, η αξιοπιστία. Αυτό σημαίνει ποιότητα και πάνω σε αυτά έχτισε το όνομα της π.χ. η Μερτσέντες - αμάξια που μετά από 1 εκατ. χιλιόμετρα λειτουργούσαν κανονικά.
Και ναι και όχι. Τι να το κάνεις το αξιόπιστο μοτέρ και τον καλό χάλυβα αν δεν χωράς να μπεις μέσα στο αυτοκίνητο?
Το αυτοκίνητο δεν είναι φούρνος, ούτε πλυντήριο, ζεις μ' αυτό, θες να σε γεμίζει και στο μάτι και στην αίσθηση και στη λειτουργικότητα και στην απόλαυση και συναισθηματικά και ψυχολογικά.
Όπως είπε όμως ο Παγωμένος, κάθε αυτοκίνητο και κάθε μάρκα έχει τα θετικά της και τ' αρνητικά της και κάθε αγοραστής επιλέγει με βάση τα γούστα του, τις ανάγκες του και την τσέπη του. Αν υπήρχε το απόλυτο ποιοτικό αυτοκίνητο όλοι αυτό θα έπαιρναν και τα υπόλοιπα θα είχαν εξαφανιστεί.
Αυτοκίνητα υπάρχουν δύο ειδών ,τα μερσεντές και τα υπολοιπαΕσύ κι ο Γιαννακόπουλος με τα Mercedes σας!
Μια w140 ,μια w221 και μια w212 θελω..... η συλλογή του φτωχού.
-
@kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Έχω ακούσει άπειρες φορές από γνωστούς ναι το αμάξι το βρήκα τέλειο και μετά από κανα 2-3 χρόνια είχε πανηγύρια. Και το αμάξι της γυναίκας μια από τα ίδια τώρα μην πάω μακρυά...
Μτχ, μόνο από γνωστό και δει φορουμίτη....
-
@a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/346045480-nissan-qashqai
Αυτό τι φάση; προφανώς είναι κάποιο stock από το Pre-facelift αλλά το έχει σε καλή τιμή.
Γενικά κάτι τέτοιες τιμές που παίζουν στο car παίζει όντως να υπάρχουν ή είναι απλά κράχτες και αν πας σου λένε αυτό το δώσαμε και έμεινε η αγγελία; Έχει κανείς εμπειρία;Το CC αρκετά βαρετό μέσα. Και δνε με χαλάει τόσο γιατι ΟΚ dacia οδηγάω και μάλιστα πιο παλιό, αλλά διάολε 30Κ+ θέλετε όχι 15. Και λίγο εργονομικά θέματα στ αδικά μου μάτια, το προηγούεμνο μοντέλο, δνε ξέρω αν βελτίωσαν κάτι τώρα, θα το δω.
Δεν νομίζω να είναι κραχτης.
Είχε και σε άλλα χρώματα (μαύρο, γκρι) τώρα έχει μείνει μόνο αυτή η αγγελία.
Ένα τηλεφώνημα θα σου λύσει την απορία.Ο @panormus772 που έχει το ίδιο ακριβώς μπορεί να σου πει περισσότερα για το αυτοκίνητο και την έκδοση.
H αγγελία αναφέρεται σε Premium,αλλά η έκδοση στις φωτο είναι η Ν-Connecta (οπότε ότι βλέπεις με ψηφιακό καντράν,μεγάλη οθόνη info,πίσω φυμε τζάμια κ.λ.π. δεν ισχύει).Το συγκεκριμένο -στις φωτο- είναι σχεδόν ένα χρόνο στην αγγελία και ή έχουν μείνει οι φωτο ή δεν πουλήθηκε ως ελαφρά μεταχειρ. (νομίζω ήταν td).
Tώρα,όσον αφορά την προσφορά υπάρχουν κάποια προfl premium e-power στοκαρισμένα.Eίχα δει στον Θεοχαράκη προ 3μηνου στην έκθεση ένα,που όντως το έδινε εκεί γύρω στις 32.000. Από εξοπλισμό όμως εκτός από τις ζάντες που είναι ίδιες, σε κάποια θέματα υπολείπεται της N-connecta.Tα ADAS όμως είναι ίδια (και σχεδόν πλήρη). -
@criuser said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Ετσι λένε στην βάγκ μέχρι σήμερα.
Μόνο που στην περίπτωση της C ισχύει, αφου η όπισθεν είναι μπροστά αριστερά - αριστερότερα από την 1η, και δεν υπάρχει ασφάλεια. Μπερδέυονται πάρα πολλοί με αυτό (στην vw ειναι πατητή η ασφάλεια, στην όπελ με δαχτυλιδι και στην bmw με πιο σκληρό ελατήριο) στις μερτσέντες. Οπότε δεν ήταν αστοχία του αυτοκινήτου απλά κανείς δεν το είπε στον κάτοχο.
-
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Αν υπήρχε το απόλυτο ποιοτικό αυτοκίνητο όλοι αυτό θα έπαιρναν και τα υπόλοιπα θα είχαν εξαφανιστεί.
Φυσικά και υπάρχει. Απλά ειναι απρόστιο για το 99.9% του πληθυσμού. Για αυτό δεν το πάιρνουν.
-
@fanis75 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@criuser said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Ετσι λένε στην βάγκ μέχρι σήμερα.
Μόνο που στην περίπτωση της C ισχύει, αφου η όπισθεν είναι μπροστά αριστερά - αριστερότερα από την 1η, και δεν υπάρχει ασφάλεια. Μπερδέυονται πάρα πολλοί με αυτό (στην vw ειναι πατητή η ασφάλεια, στην όπελ με δαχτυλιδι και στην bmw με πιο σκληρό ελατήριο) στις μερτσέντες. Οπότε δεν ήταν αστοχία του αυτοκινήτου απλά κανείς δεν το είπε στον κάτοχο.
Η Μερσεντές μια ζωή είχε χειροκίνητα κιβώτια απλά για να λέει ότι τα έχει. Παίζει να είναι τα χειρότερα όλων. Τα αυτόματα της ωστόσο είναι, αν όχι τα καλύτερα, τουλάχιστον κορυφαία. Η μόνη που παράγει κιβώτια για τον ευατό της?
-
@criuser said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Εμένα πάντως η αξίας 90000 ML του 2005 έτριζε από τους 4 μήνες, χτύπησε υδραυλικό τιμόνι στους 9 μήνες, κιβώτιο ταχυτήτων στους 20 μήνες, ενώ τα φώτα των φρένων καίγονταν ανά εβδομάδα ή 10 μέρες
Εγώ πάντως βλέπω παρά πολλές τέτοιες να κυκλοφορούν, ειδικά τώρα το καλοκαίρι που μάλλον τις βάζουν για λίγους μήνες σε κυκλοφορία και ειδικά από Αλβανούς και Βούλγαρους συμπολίτες μας.
Είχε καλός μου φίλος αγοράσει ένα τέτοιο πριν 10 χρόνια 15.000€ και το πούλησε περισυ...5000€ , σχεδόν τσακωθηκαμε που δεν με ενημέρωσε, είχε κάνει μια μεγάλη επισκευή 4-5000€ από ότι μου είπε, μεγάλωσε τα παιδιά του σε αυτό , μετά δεν μπορούσε με τίποτα να μπει σε οποιοδήποτε σύγχρονο κουβά των 30.000€+
Μετα πήρε κάποιο παλιό μεγάλο Lexus , και τώρα πήρε τούμπανο off-road Landcruiser στα πλαίσια περίπου αυτού που ψάχνει και ο γάτος.
-
@w202-amg said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Η Μερσεντές μια ζωή είχε χειροκίνητα κιβώτια απλά για να λέει ότι τα έχει. Παίζει να είναι τα χειρότερα όλων. Τα αυτόματα της ωστόσο είναι, αν όχι τα καλύτερα, τουλάχιστον κορυφαία. Η μόνη που παράγει κιβώτια για τον ευατό της?
Ολα που λές πολύ σωστά! Έχει μακράν τα χειρότερα χειροκίνητα, χειρότερα και από Γαλλικά ίσως. Είχε (όχι πια) από τα καλύτερα εαν όχι τα καλύτερα αυτόματα κιβώτια και ναι τα φτιάχνει μόνη της, τουλάχιστον αυτά με μετατροπεά ροπής.
-
@fanis75 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@w202-amg said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Η Μερσεντές μια ζωή είχε χειροκίνητα κιβώτια απλά για να λέει ότι τα έχει. Παίζει να είναι τα χειρότερα όλων. Τα αυτόματα της ωστόσο είναι, αν όχι τα καλύτερα, τουλάχιστον κορυφαία. Η μόνη που παράγει κιβώτια για τον ευατό της?
Ολα που λές πολύ σωστά! Έχει μακράν τα χειρότερα χειροκίνητα, χειρότερα και από Γαλλικά ίσως. Είχε (όχι πια) από τα καλύτερα εαν όχι τα καλύτερα αυτόματα κιβώτια και ναι τα φτιάχνει μόνη της, τουλάχιστον αυτά με μετατροπεά ροπής.
Πάντα για μετατροπέα μιλάμε. Στα dct πρωτα έβγαλε ένα με την getrag μαζί και μετά ένα δικό της . Γενικά για αυτόματο κιβώτιο απροβλημάτιστο είναι μονόδρομος. Κάπου εκεί κοντά είναι κατά καιρούς και η ZF ......άλλες φορές όμως τα κιβώτια της δεν είναι για μια ζωή....
-
-
@fanis75 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@criuser said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Εμένα πάντως η αξίας 90000 ML του 2005 έτριζε από τους 4 μήνες, χτύπησε υδραυλικό τιμόνι στους 9 μήνες, κιβώτιο ταχυτήτων στους 20 μήνες, ενώ τα φώτα των φρένων καίγονταν ανά εβδομάδα ή 10 μέρες.
Σε άλλον με εταιρική C το τρίξιμο υπήρχε, έβαζε πρώτη και έμπαινε η όπισθεν και διάφορα άλλα τέτοια...
-
Κανείς δεν είπε ότι η ΜΛ ήταν ποιοτικό αμάξι....Αμερικανιά γαρ.
-
Προφανώς δεν ήξερε να χειριστεί το κιβώτιο αφου 1η και όπισθεν ειναι αμφότερες μπροστά αριστερά και ήταν άσχετος αυτός. Δεν φταιει το αμάξι αλλά ο οδηγός.
Αγόρασε Mercedes με μηχανικό κιβώτιο; Δεν αξίζει καν να του απαντήσεις
-
-
@otso said in Αγορά SUV για οικογένεια:
εννοεις αισιν ; ολα ;
Εννοεί τα αυτόματα της μερτσέντες, τα δικά της.
-
@tgd said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@fanis75 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
ΥΓ: Τελικά κατά 99% θα παρετε όποιος αρέσει στην κυρά - σαν εμφάνιση.
Εγώ πήγα και πήρα το οικογενειακό αμάξι που μου άρεσε περισσότερο και 6 χρόνια πρακτικά αρνείται να το οδηγήσει!
Τελικά αναγκάστηκε και το οδήγησε σοβαρά. Κάναμε ένα οδικό ταξίδι στην Ευρώπη, οπότε τη μια μέρα διέσχισε τη Σερβία. Και την άλλη πήγε και Λειψία-Αμβούργο στην άουτομπαν χωρίς καν να είμαι μέσα στο αυτοκίνητο!
Επιτέλους το Gran Tourer βρέθηκε στο στοιχείο του... 5500km σε δυο βδομάδες. Κανονικά θέλω έξι μήνες για να τα "γράψω". -
Αν κάποιον τον εδνιαφέρει, πήγα σήμερα με τη σύζυγο και είδαμε το T-Roc το απερχόμενο μοντέλο λόγω των εκπτώσεων που έχει.
Ουσιαστικά σταθήκαμε στην έκδοση more και dream.
Οι τιμές που πήραμε ειναι 29500 για dsg more και 28500 για manual more. H dream μόνο με dsg βγαίνει στα 31000.Κλείνουμε περισσότερο προς την dream έκδοση (αν καταλήξουμε να το πάρουμε) , προσωπικά κυρίως λόγω των matrix led.
Προβληματισμός έρχεται λόγω της έλειψης νέας τεχνολογίας (υβριδικής) που ίσως ρίξει την μεταπολιτική του αξία στο μέλλον και η αξιοπιστία του dsg. -
Αν το κρατήσεις αρκετά χρόνια δε νομίζω πως έχει σημασία.
Αν δε το κρατήσεις, πάλι θα φύγει εύκολα, σίγουρα θα βρεθεί αγοραστης για καλο μεταχειρισμένο κι ας είναι σκέτη βενζίνη.
Το θέμα είναι να σε καλύπτει σήμερα. Άσε τι θα γίνει αργότερα. -
Μην σε ανησυχεί η μεταπώληση . Έδωσα Tiguam 2.0 TDi 4Motion σε 10 λεπτά από την στιγμή που την ανέβασα στο διαδύκτιο και ακριβώς στα χρήματα που ζήτησα
-
@kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Προβληματισμός έρχεται λόγω της έλειψης νέας τεχνολογίας (υβριδικής) που ίσως ρίξει την μεταπολιτική του αξία στο μέλλον και η αξιοπιστία του dsg.
Μια χαρά θα φύγει και τα επόμενα χρόνια εμπορικό μοντέλο είναι. Σκέψου ότι οι περισσότεροι οδηγούν παλιά αυτοκίνητα χωρίς ίχνος υβριδισμού και τεχνολογιών των σημερινών αυτοκινήτων. Άλλωστε και τα τέλη του ελάχιστα είναι.
Εγώ θα το σκεφτόμουν λόγω του νέου μοντέλου αλλα αυτό έχει και το ρίσκο να χρυσοπληρώνεις το νέο troc για να έχεις τον ίδιο εξοπλισμό με το σημερινό.
-
@green-power said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Προβληματισμός έρχεται λόγω της έλειψης νέας τεχνολογίας (υβριδικής) που ίσως ρίξει την μεταπολιτική του αξία στο μέλλον και η αξιοπιστία του dsg.
Μια χαρά θα φύγει και τα επόμενα χρόνια εμπορικό μοντέλο είναι. Σκέψου ότι οι περισσότεροι οδηγούν παλιά αυτοκίνητα χωρίς ίχνος υβριδισμού και τεχνολογιών των σημερινών αυτοκινήτων. Άλλωστε και τα τέλη του ελάχιστα είναι.
Εγώ θα το σκεφτόμουν λόγω του νέου μοντέλου αλλα αυτό έχει και το ρίσκο να χρυσοπληρώνεις το νέο troc για να έχεις τον ίδιο εξοπλισμό με το σημερινό.
Πολύ δύσκολα θα πάω στο καινούργιο με τις τιμές που ακούγονται.
Είναι μια καλή ευκαιρία στα λεφτά που είναι τώρα, που η dream εκδοση θα είχε πουλήσει πολύ στην γερμανοφιλη Ελλάδα αν οι τιμές ήταν αυτές εξαρχής.
Ένα μοντέλο που ήδη πουλάει.Θα πάω μέσα στην εβδομάδα για test drive και βλέπουμε. Αν μας αρέσει λογικά θα το προχωρήσουμε, το θέμα είναι να διώξουμε και το δεύτερο αμάξι που έχουμε αγγελία γιατί αυτά είναι σχετικά ετοιμοπαραδοτα.
Άσχετο, χρώμα κοιτάμε το petrol blue
# Τίτλος
Αγορά SUV για οικογένεια