-
βρήκα αυτό το πολύ ωραίο site, από Θεσσαλονίκη φτάνεις παντού κεντρική και βόρεια Ελλάδα, από Αθήνα, κεντρική και νότια. Με μία στάση καλύπτεις ολόκληρη την χώρα με το Long Range Model 3. Με τα BYD όχι.
Kαλή φάση!
Χάζευα κανένα τεταρτάκι. Λίγο που τσεκάρισα -με τις δικές μου παραμέτρους- εκτός από Μodel 3, αρκετά καλά πάνε τα Kia (EV3),Hyundai και Skoda (Enyag) και Renault Scenic -
σκέτο βενζινη δεν θα διάλεγα ποτε κινέζικο πάντως (υπάρχουν και τέτοια στην αγορά)
Ειδα και το αλλο το jaegoo θηριο το ατιμο
το Jaecoo J7 Phev ειναι παρα παρα πολύ ψηλα σε υποψηφια
Απο χθες που το ειδα φατσα μου εγινα geely ex5 fan
αυτό ειναι bev δεν ειναι phev. δεν πάω για bev
εχω μπει μεσα στην κίνα τα έχω δει από κοντα ολα τα μοντελα της geely
εχω δει και πολύ πιο εντυπωσιακα. αλλα ναι την πρώτη φορά εντυπωσιάστηκα και εκει
Πως και δεν πας για bev?..με 60αρα μπαταρια οκ δεν εχει τρελη αυτονομια αλλα δεν την λες και κακη κοντα στα 350 χλμ πραγματικα σε ταξιδι
!
ΑΛΛΑ
Η γυναικα μου έχει άλλη αποψη. Μου το ξέκοψε. Μου λέει εχουμε ενα ηλεκτρικο για μεσα στην πολη. Δευτερο ξεχνα το. Δεν θα σταματαω να φορτισεις και αλλα τέτοια ή να ψάχνω για ξενοδοχεία με φορτιστη και μπαλαντεζες. Και ΞΕΧΝΑ ΤΑ ΤΕΣΛΑ . Σου απαγορεύω να παρεις οτιδηπωτε βγαζει ο Ελον μασκ. Προσπαθησα να της εξηγησω αλλα δεν ακουει συζητηση για αυτοκινητο πάνω από 5 δευτερολεπτα.
προφανώς και μπορω να κάνω στο τέλος οτι θελω. Αλλα εχω όρεξη να μου γίνουν τσουρέκια? Γιατι θα μου γίνουν αν κάνω αυτό που θέλω. Οχι ειναι η απάντηση. Προτιμω να πάρω κάτι που θα είναι ηλεκτρικο μεσα στην πόλη και βενζινη σε ταξίδια για να μην εχω γκρινιες
Τελικά μόνο ο @dettol "έχει σκίσει τη γάτα
"
-
Εξω απο την φρανκφουρτη πιλοτικα εχουν βαλει καλωδια (όπως του τραμ) για να φορτίζουν εν κινήσει φορτηγα
-
σκέτο βενζινη δεν θα διάλεγα ποτε κινέζικο πάντως (υπάρχουν και τέτοια στην αγορά)
Ειδα και το αλλο το jaegoo θηριο το ατιμο
το Jaecoo J7 Phev ειναι παρα παρα πολύ ψηλα σε υποψηφια
Απο χθες που το ειδα φατσα μου εγινα geely ex5 fan
αυτό ειναι bev δεν ειναι phev. δεν πάω για bev
εχω μπει μεσα στην κίνα τα έχω δει από κοντα ολα τα μοντελα της geely
εχω δει και πολύ πιο εντυπωσιακα. αλλα ναι την πρώτη φορά εντυπωσιάστηκα και εκει
Πως και δεν πας για bev?..με 60αρα μπαταρια οκ δεν εχει τρελη αυτονομια αλλα δεν την λες και κακη κοντα στα 350 χλμ πραγματικα σε ταξιδι
Αν πήγαινα για BEV στην Ελλαδα αυτή την στιγμη με τις υποδομές που υπάρχουν θα αγοραζα ΜΟΝΟ TESLA. και ας μην μου αρέσουν παρα πολύ. Εχουν την καλύτερη διαχείριση ενεργειας και τους καλύτερους φορτιστές, οπότε μονο για αυτό δεν θα σκεφτομουν κάτι αλλο. Παρολο που τα κινεζικα μαρεσουν πολύ περισσότερο μεσα εξω
Μοναδική εξαιρεση θα ήταν αν ερχοταν εδω ελλαδα το Xiaomi. Και θα το έπαιρνα χωρις καν σκέψη απλα γιατι είναι ερωτας...... Ευτυχως δεν ερχεται!!!
ΑΛΛΑ
Η γυναικα μου έχει άλλη αποψη. Μου το ξέκοψε. Μου λέει εχουμε ενα ηλεκτρικο για μεσα στην πολη. Δευτερο ξεχνα το. Δεν θα σταματαω να φορτισεις και αλλα τέτοια ή να ψάχνω για ξενοδοχεία με φορτιστη και μπαλαντεζες. Και ΞΕΧΝΑ ΤΑ ΤΕΣΛΑ . Σου απαγορεύω να παρεις οτιδηπωτε βγαζει ο Ελον μασκ. Προσπαθησα να της εξηγησω αλλα δεν ακουει συζητηση για αυτοκινητο πάνω από 5 δευτερολεπτα.
προφανώς και μπορω να κάνω στο τέλος οτι θελω. Αλλα εχω όρεξη να μου γίνουν τσουρέκια? Γιατι θα μου γίνουν αν κάνω αυτό που θέλω. Οχι ειναι η απάντηση. Προτιμω να πάρω κάτι που θα είναι ηλεκτρικο μεσα στην πόλη και βενζινη σε ταξίδια για να μην εχω γκρινιες
Τελικά μόνο ο @dettol "έχει σκίσει τη γάτα
"
ειναι εκει που χτυπας το χερι στο τραπεζι με δυναμη, την κοιτας εκνευρισμένος και λες "Ακου να σου πω, δεν θα μου πεις εσυ πως θα πλενω τα πιατα, αγάπη μου "
-
εχω όρεξη να μου γίνουν τσουρέκια? Γιατι θα μου γίνουν αν κάνω αυτό που θέλω. Οχι ειναι η απάντηση. Προτιμω να πάρω κάτι που θα είναι ηλεκτρικο μεσα στην πόλη και βενζινη σε ταξίδια για να μην εχω γκρινιες
Τελικά μόνο ο @dettol "έχει σκίσει τη γάτα "
Ε αυτός ειναι σατράπης άντρας
δεν σηκώνει μικροβιο στο σπαθί του!!!! (ή στην σφουγγαρίστρα του αλλα λέμε σπαθι τώρα)
-
βρήκα αυτό το πολύ ωραίο site, από Θεσσαλονίκη φτάνεις παντού κεντρική και βόρεια Ελλάδα, από Αθήνα, κεντρική και νότια. Με μία στάση καλύπτεις ολόκληρη την χώρα με το Long Range Model 3. Με τα BYD όχι.
Αναρωτιέμαι ποσό διαφορετικό είναι από το ABRP. Έβαλα διαδρομή για Ιωάννινα κι με βάζει να φορτίσω σε Tesla supercharger στον Ψαθοπυργο. Εκεί όμως είναι μόνο για Tesla. Άρα δεν είναι καλά ενημερωμένο.
-
εχει πιο ευχαριστο ui απο το abrp αλλα δεν επιτρεπει το ιδιο customization. Εχει ενδιαφερον παντως οτι σου επιτρεπει να δεις με μια ματια μεχρι που μπορεις να πας και να επιστρεψεις, χωρις να φορτισεις. Δεν ξερω ποσο χρησιμο ειναι πραγματικα αυτο, αλλα το επιτρεπει.
-
Κοίταζα από περιέργεια τι επιλογές έχω σε μελλοντική αλλαγή ελαστικών για το dolphin.
Και σε 205/55 R17, έχει ΜΟΝΟ αηδίες. Κανένα σοβαρό ελαστικό... -
εχει πιο ευχαριστο ui απο το abrp αλλα δεν επιτρεπει το ιδιο customization. Εχει ενδιαφερον παντως οτι σου επιτρεπει να δεις με μια ματια μεχρι που μπορεις να πας και να επιστρεψεις, χωρις να φορτισεις. Δεν ξερω ποσο χρησιμο ειναι πραγματικα αυτο, αλλα το επιτρεπει.
Εκείνο που παρατήρησα,είναι πως μερικές φορές συμβαίνει σε ίδιο μοντέλο με ίδια χωρητικότητα μπαταρίας (και με τις ίδιες σταθερές που βάζεις εσύ), μπορεί το παλιότερο μοντ. να δηλώνει περισσότερα χλμ. αυτονομίας WLTP, αλλά η νεότερη έκδοση με την ίδια μπαταρία να δηλώνει μεν λιγότερη αυτονομία,αλλά στο χάρτη εμβέλειας η ακτίνα των διανυθέντων χλμ. να είναι μεγαλύτερη.
Π.χ. Nissan Ariya 87kwh του 21' έχει αυτονομία 500km,αλλά η εμβέλεια στο χάρτη είναι μικρότερη από το Ariya 87kwh του 24' με δηλωμένη αυτονομία 420km.
Που σημαίνει ότι υπολογίζει τη διαχείριση και τη μέση κατανάλωση kwh (με βάση τα ίδια πάντα δεδομένα που του παρέθεσες) και μάλλον είναι βελτιωμένη στα νεότερα μοντέλα. -
@panormus772 said in BYD forum:
εχει πιο ευχαριστο ui απο το abrp αλλα δεν επιτρεπει το ιδιο customization. Εχει ενδιαφερον παντως οτι σου επιτρεπει να δεις με μια ματια μεχρι που μπορεις να πας και να επιστρεψεις, χωρις να φορτισεις. Δεν ξερω ποσο χρησιμο ειναι πραγματικα αυτο, αλλα το επιτρεπει.
Εκείνο που παρατήρησα,είναι πως μερικές φορές συμβαίνει σε ίδιο μοντέλο με ίδια χωρητικότητα μπαταρίας (και με τις ίδιες σταθερές που βάζεις εσύ), μπορεί το παλιότερο μοντ. να δηλώνει περισσότερα χλμ. αυτονομίας WLTP, αλλά η νεότερη έκδοση με την ίδια μπαταρία να δηλώνει μεν λιγότερη αυτονομία,αλλά στο χάρτη εμβέλειας η ακτίνα των διανυθέντων χλμ. να είναι μεγαλύτερη.
Π.χ. Nissan Ariya 87kwh του 21' έχει αυτονομία 500km,αλλά η εμβέλεια στο χάρτη είναι μικρότερη από το Ariya 87kwh του 24' με δηλωμένη αυτονομία 420km.
Που σημαίνει ότι υπολογίζει τη διαχείριση και τη μέση κατανάλωση kwh (με βάση τα ίδια πάντα δεδομένα που του παρέθεσες) και μάλλον είναι βελτιωμένη στα νεότερα μοντέλα.δεν υπαρχει λογος να το ψειριζετε ιδιαιτερα, διοτι δεν γνωριζουμε απο που ακριβως τραβανε τα δεδομενα τους. Στο abrp εχει καποια βασικα στοιχεια και απο εκει και περα μπορει να βλεπει καταναλωσεις real time (σε τεσλα γινεται δινοντας προσβαση στο tesla app, σε αλλα οχηματα γινεται μεσω obd adapter) και να προσαρμοζει την εμβελεια. Πρακτικα, ολα αυτα δεν εχουν μεγαλη σημασια, διοτι το abrp (και τα αντιστοιχα εργαλεια) χρησιμοποιουνται ως "μπουσουλας" ωστε να ξερουμε στο περιπου τι θα συμβει σε ενα ταξιδι. Αυτο που εχει οντως μεγαλη σημασια ειναι το navigation του αυτοκινητου να μπορει να προβλεψει με ικανοποιητικη ακριβεια το soc αφιξης. Τα τεσλα το κανουν εξαιρετικα αυτο και απο τα λιγες μακρινες βολτουλες που εχω κανει με το δελφινι, η byd το καταφερνει επισης πολυ καλα!
-
-
@red_monster said in BYD forum:
Οι Κινέζοι είναι σε όλα καλοί είτε ηλεκτρικά είτε θερμικά απλά χρειάζεται ο απαιτούμενος χρόνος ενασχόλησης.
Με ότι ασχολούνται τεχνολογικα γίνονται γρήγορα οι καλύτεροι στον κόσμο.
Είναι τρομεροί μηχανικοί.Από που προκύπτει αυτό ?
Aπο τα πυροτεχνηματα .
-
-
Κοίταζα από περιέργεια τι επιλογές έχω σε μελλοντική αλλαγή ελαστικών για το dolphin.
Και σε 205/55 R17, έχει ΜΟΝΟ αηδίες. Κανένα σοβαρό ελαστικό...Δεν συμφωνώ, εχει εξαιρετικά ελαστικά, π.χ:
- Pirelli Cinturato C3
- Pirelli Cinturato P7
- Pirelli All Season SF3
- Bridgestone Turanza 6
- Michelin Primacy 5
- Goodyear Efficient Grip 2
- Goodyear f1 Asymmetric 6
Και πολλά άλλα.
-
@red_monster said in BYD forum:
Οι Κινέζοι είναι σε όλα καλοί είτε ηλεκτρικά είτε θερμικά απλά χρειάζεται ο απαιτούμενος χρόνος ενασχόλησης.
Με ότι ασχολούνται τεχνολογικα γίνονται γρήγορα οι καλύτεροι στον κόσμο.
Είναι τρομεροί μηχανικοί.Από που προκύπτει αυτό ?
προκυπτει από το γεγονός οτι ειναι πολύ καλοι αντιγραφεις και μετα εξελίσουν από την αντιγραφη και επειτα
προκυπτει από το γεγονος οτι ολοι οι δυτικοι πεσαν στην παγίδα τους να παραγουν εκει τα πάντα με τυρακι το χαμηλο κόστος ενω μακροπροθεσμα απλά εκαναν την κινα πιο δυνατη δινοντας της τεχνογνωσία εκει που δεν είχε.
και μπορει να μην ήταν ποτε σχεδον πρωτοπόροι αλλα επειδη ειναι πολύ καλοι αντιγραφεις και επειδη ετυχε και οι πρωτες ύλες για μπαταρίες να ειναι εξαιρετικα πλουσιες στην χωρα τους, εκμεταλευτηκαν ολα τα παραπάνω στο μέγιστο.
αλλα βεβαια δεν εγιναν πρώτοι στον κόσμο από τα ηλεκτρικα. Εγιναν πρωτοι γιατι πήραν ολη την παραγωγη των δυτικών και ολα παραγονται εκει
-
ΑΛΛΑ
Η γυναικα μου έχει άλλη αποψη. Μου το ξέκοψε. Μου λέει εχουμε ενα ηλεκτρικο για μεσα στην πολη. Δευτερο ξεχνα το. Δεν θα σταματαω να φορτισεις και αλλα τέτοια ή να ψάχνω για ξενοδοχεία με φορτιστη και μπαλαντεζες. Και ΞΕΧΝΑ ΤΑ ΤΕΣΛΑ . Σου απαγορεύω να παρεις οτιδηπωτε βγαζει ο Ελον μασκΜαζί της 100%! Ειδικά για το δεύτερο!
-
σκέτο βενζινη δεν θα διάλεγα ποτε κινέζικο πάντως (υπάρχουν και τέτοια στην αγορά)
Ειδα και το αλλο το jaegoo θηριο το ατιμο
το Jaecoo J7 Phev ειναι παρα παρα πολύ ψηλα σε υποψηφια
Απο χθες που το ειδα φατσα μου εγινα geely ex5 fan
αυτό ειναι bev δεν ειναι phev. δεν πάω για bev
εχω μπει μεσα στην κίνα τα έχω δει από κοντα ολα τα μοντελα της geely
εχω δει και πολύ πιο εντυπωσιακα. αλλα ναι την πρώτη φορά εντυπωσιάστηκα και εκει
Πως και δεν πας για bev?..με 60αρα μπαταρια οκ δεν εχει τρελη αυτονομια αλλα δεν την λες και κακη κοντα στα 350 χλμ πραγματικα σε ταξιδι
Αν πήγαινα για BEV στην Ελλαδα αυτή την στιγμη με τις υποδομές που υπάρχουν θα αγοραζα ΜΟΝΟ TESLA. και ας μην μου αρέσουν παρα πολύ. Εχουν την καλύτερη διαχείριση ενεργειας και τους καλύτερους φορτιστές, οπότε μονο για αυτό δεν θα σκεφτομουν κάτι αλλο. Παρολο που τα κινεζικα μαρεσουν πολύ περισσότερο μεσα εξω
Μοναδική εξαιρεση θα ήταν αν ερχοταν εδω ελλαδα το Xiaomi. Και θα το έπαιρνα χωρις καν σκέψη απλα γιατι είναι ερωτας...... Ευτυχως δεν ερχεται!!!
ΑΛΛΑ
Η γυναικα μου έχει άλλη αποψη. Μου το ξέκοψε. Μου λέει εχουμε ενα ηλεκτρικο για μεσα στην πολη. Δευτερο ξεχνα το. Δεν θα σταματαω να φορτισεις και αλλα τέτοια ή να ψάχνω για ξενοδοχεία με φορτιστη και μπαλαντεζες. Και ΞΕΧΝΑ ΤΑ ΤΕΣΛΑ . Σου απαγορεύω να παρεις οτιδηπωτε βγαζει ο Ελον μασκ. Προσπαθησα να της εξηγησω αλλα δεν ακουει συζητηση για αυτοκινητο πάνω από 5 δευτερολεπτα.
προφανώς και μπορω να κάνω στο τέλος οτι θελω. Αλλα εχω όρεξη να μου γίνουν τσουρέκια? Γιατι θα μου γίνουν αν κάνω αυτό που θέλω. Οχι ειναι η απάντηση. Προτιμω να πάρω κάτι που θα είναι ηλεκτρικο μεσα στην πόλη και βενζινη σε ταξίδια για να μην εχω γκρινιες
σωστή η κυρία
σε φιλικό ζευγάρι με ηλεκτρική Χ1 μετά από 2-3 ταξίδια και τσουρέκια, αντικαταστάθηκε το μικρό δεύτερο θερμικό με 2008 diesel για ταξίδια
παραμένει η Χ1 για εντός αττικης, χωρίς τσουρέκια -
O κόσμος δεν μπορεί να βάλει ένα άλλο μπελά στο κεφάλι του χωρίς λόγο...
Αντε πριν ήταν η μεγάλη επιδότηση, το Τέσλα που τα είχε όλα και ήταν γρήγορο, τα φορολογικά κίνητρα αν είχες εταιρεία.
Τώρα μόνο για αμάξι πόλης με τα κίνητρα της εταιρείας, σε σχέση με το θερμικό.
-
με ολο το σεβασμο προς τις κυριες των μελων του φορουμ, αλλα
α. γυναικα που θα σου γκρινιαξει για τις στασεις σε ταξιδι, θα σου γκρινιαξει γενικα
β. δεν φταιει το οχημα, αλλα ο οδηγος που, ΕΝΩ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΓΚΡΙΝΙΑ, δεν εκατσε να σκεφτει ακομα περισσοτερο τι θα κανει ωστε να αποφυγει την μουρμουρα. Δηλαδη δεν εκανε σωστη προετοιμασια και προγραμματισμο. Βεβαιως απο την αλλη, ελληνας και προγραμματισμος ειναι δυο εννοεις ασυμβιβαστες.
γ. (συνεχεια του β.) αν στο πρωτο ταξιδι ο χαρουμενος νεος κατοχος ηλεκτρικου εφυγε yolo λεγοντας στην κυρια του "χα, φοβερο εργαλειο πηραμε μωρο μου, να δεις τωρα τι ωραια και ανετα που θα ταξιδεψουμε", τοτε τα 'θελε ο κωλος του.
Επρεπε να ειχε δει plugshare (ωστε να δει κατασταση φορτιστων), να εχει σκεφτει που θα φορτισει (και τουλαχιστον μια εναλλακτικη) ΚΑΙ να εχει παει να κανει dry run σε εναν κοντινο φορτιση (ωστε να ξερει τη διαδικασια). Αν εφτασαν σε εναν φορτιστη, ο συζυγος παλευει να τον κανει να δουλεψει, τα παιδια γκρινιαζουν επειδη πεινανε και η συζυγος βλεπει οτι δεν υπαρχει φως στον οριζοντα για το ποτε θα φυγουν, ε σορρυ παιδες, αλλα το κοριτσι εχει δικιο. Δεν κανεις αγορι μου, τραβα παρε ενα ντηζελ να ξεμπερδευουμεΑντικειμενικα ολα αυτα που αναφερω ως προετοιμασια στο γ. , στην 3η - 4η εξορμηση εχουν λυθει, αλλα το βασικο ειναι να μην στραβωσει η φαση απο την αρχη. Και πως δεν στραβωνει; Κανοντας δοκιμη, ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΖΥΓΟ, νοικιαζοντας ενα ηλεκτρικο και πηγαινοντας μια βολτα. Οχι γυρω-γυρω στην αθηνα και την αττικη οδο, αλλα παραπερα ωστε να δειτε πως ειναι η συμβιωση μαζι του. Πειτε οτι θελετε για τα τεσλα και το αφεντικο, αλλα τουλαχιστον με τους superchargers, οι πιθανοτητες να παει κατι στραβα στην φορτιση ελαχιστοποιουνται. Πρεπει κανεις να ειναι ΠΟΛΥ (μα ΠΟΛΥ!) στοκος για να καταφερει να τα σκατωσει.
Για οσους το γ. , εστω και για μια φορα, φαινεται πολλη κουραση, κανενα προβλημα, πατε παρακατω και ψωνιζετε θερμικο.
-
Πάμε εκδρομή 3 αμάξια "οικογενειακώς"..... Όσο ήμουν μπροστά είχα μια υπέροχη μέση κατανάλωση και όντως βγήκε να γεμίσω lpg στο σεα Βέροιας πηγαίνοντας στο άνω όριο ταχύτητας και ίσως λίγο ακόμη. Έπειτα έκατσα πίσω και πιάσαμε ανηφόρες Βέροιας για Κοζάνη κοκ ...... Με 140-150χαω η κατανάλωση πήγε περίπατο...... Έβαλα lpg Γιάννενα....αν είχα ηλεκτρικό θα είχα θέμα στο σεα Βέροιας όπου δεν θα μπορούσα να καθυστερήσω άλλα δύο αμάξια....και πες ότι το έκανα ,θα είχα χειρότερο πρόβλημα αμέσως μετά.
Υ.γ. ( αν και μικρός) οι γυναίκες πολλές φορές μας συγκρατούν από πιθανές @@@@@ που δεν βλέπουμε εκείνη τη στιγμή και δεν δεχόμαστε. Τώρα τα περί γκρίνιας......καλό κουράγιο
BYD forum