Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BYD forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BYD forum
    • 1
    • 2
    • 154
    • 155
    • 156
    • 157
    • 158
    • 163
    • 164
    • 156 / 164
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    3264
    96143
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fabiawrc last edited by

      Γεια σου dg79!
      Ευχαριστω που μοιραστηκες τις πληριοφοριες.

      Ειναι το επομενο μου αμαξι με κλειστα ματια.Εκανα την ερευνα μου και απλα ειναι οτι καλυτερο υπαρχει σε αυτα τα λεφτα.Ο ανταγωνισμος ειναι παρα πολυ πισω....Ελλιπης εξοπλισμος,μικροτερες μπαταριες,σιδερενιες ζαντες,μικροτερη εγγυηση,ακριβοτερες τιμες,χαος...

      Περιμενω να εγκριθει το δανειο απο εθνικη και εχω δωσει 3.000 προκαταβολη για να κλεισω το διχρωμο Surfing blue με το μπλε εσωτερικο.Το εχω κανει 2 φορες test drive.Πραγματικα το αμαξι καλυπτει ολες τις αναγκες μου.

      Παρολο που εχω παρει προσφορα με την παλια τιμη(10 μερες πριν γινει η αυξηση των 600 ευρω)ο πωλητης προσπαθησε να κλεισει παραγγελια με την παλια τιμη αλλα τα κεντρικα δεν τον αφηνουν.

      Ζητησα εστω δωρο τα 2 η 1 σερβις δωρο(400 η200 ευρω)και μου ειπε πολυ δυσκολο να γινει.Υπαρχει μια περιπτωση να επιστραφει ενα ποσο μετα την αγορα αλλα και αυτο αβεβαιο...29.000 κασερι και δεν μπορουν να δωσουν τιποτα.....Προφανως τα 600 αυξηση δεν ειναι αποτρεπτικα αλλα ειναι το γαμωτο...

      Το αμαξι με το μπλε διακοσμο και το πανοραμα ειναι φανταστικος συνδυασμος για τα γουστα μου.Το εσωτερικο σκετο γκρι ειναι πολυ μονοτονο που οδηγησα στο test drive.Η ορατοτητα ειναι οντως λιγο περιεργη αλλα μετα απο 10 λεπτα εξοικειωθηκα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • R
        red_monster last edited by

        Τι σέρβις έχει το μικρό byd ?
        Ποιο το κόστος ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dg79 last edited by dg79

          @fabiawrc said in BYD forum:

          Το αμαξι με το μπλε διακοσμο και το πανοραμα ειναι φανταστικος συνδυασμος για τα γουστα μου.Το εσωτερικο σκετο γκρι ειναι πολυ μονοτονο που οδηγησα στο test drive.Η ορατοτητα ειναι οντως λιγο περιεργη αλλα μετα απο 10 λεπτα εξοικειωθηκα.

          Όντως, το γκρι πολύ μουντό, το χρώμα το ανεβάζει level. Κερδίζεις και τα φιμέ, που τα έχει ανάγκη το αμάξι.
          Εμένα κάτι με χαλάει στην εξωτερική διχρωμία, δεν ήταν του γούστου μου, όπως επίσης μου άρεσαν περισσότερο και οι ζάντες της comfort έκδοσης.

          Ξέχασα να αναφέρω, εκτός του lane assist που δε δουλεύει καλά (ελπίζω σε μελλοντική βελτίωση), τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά βοηθήματα δουλεύουν πολύ καλά ως άριστα (πολύ καλά το intelligent cruise control που ναι μεν διατηρεί τη ταχύτητα και φρενάρει σωστά, αργεί λίγο στο ξεκίνημα). Ειδικά τα συστήματα front/back cross traffic alert/brake δουλεύουν άψογα και με έχουν σώσει από δυσάρεστες καταστάσεις και αναρωτιέμαι πόσα μικροτρακαρίσματα μέσα στις πόλεις θα γλιτώναμε αν τα είχαν όλα τα αυτοκίνητα.

          Στα θετικά να αναφέρω ότι επεκτάθηκε το διάστημα των service ανα 2 χρόνια ή 30.000 km,
          με ενδιάμεσο δωρεάν ετήσιο έλεγχο (ο οποίος περιλαμβάνει αρκετά σημεία, συμπεριλαμβανομένης και της κατάστασης υγείας της μπαταρίας). Επίσης τα 3 πρώτα χρόνια είναι δωρεάν οι εργασίες service, δεν περιλαμβάνονται αναλώσιμα πχ τακάκια, δισκόπλακες κτλ).

          Ήθελα να κάνω και δύο ερωτήσεις:

          1. η λειτουργία της αντλία θερμότητας, αφορά μόνο τη ψύξη/θέρμανση της μπαταρίας, του κλιματιστικού ή και τα δύο;
          2. για τη δυνατότητα v2l, όταν παρέλαβα το αμάξι από την αντιπροσωπεία και τους ρώτησα πληροφορίες, με αποθάρρυναν λέγοντάς μου ότι καλό είναι να αποφεύγω τη συγκεκριμένη λειτουργία, γιατί κάνει κακό στη μπαταρία. Δε ρώτησα τότε περισσότερα, ούτε μου χρειάστηκε μέχρι στιγμής, αλλά μου έμεινε η απορία.
          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tkin73 last edited by tkin73

            Η εταιρεία ξέρετε αν ακούγεται ότι θα φέρει κάποιο suv phev ως τα 4.50μ;
            To BYD SEAL U DM-i αμαξαρα αλλά μόνο για άνετα πάρκινγκ με τα 4.78μ

            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • cirus
              cirus @tkin73 last edited by cirus

              @tkin73 said in BYD forum:

              Η εταιρεία ξέρετε αν ακούγεται ότι θα φέρει κάποιο suv phev ως τα 4.50μ;
              To BYD SEAL U DM-i αμαξαρα αλλά μόνο για άνετα πάρκινγκ με τα 4.78μ

              εχω την ίδια απορια και την ίδια διαπίστωση με σενα (και ολους νομίζω)

              πολυ καλό το SEAL U DM-i αλλα ειναι τεραστιο το ατιμο

              Cirus the virus

              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • fanis75
                fanis75 moderator @cirus last edited by fanis75

                @cirus said in BYD forum:

                πολυ καλό το SEAL U DM-i αλλα ειναι τεραστιο το ατιμο

                Μια χαρά μικρό ειναι, αμάξι πόλης. Έχετε χάσει το μέτρο εσείς με τους κουβάδες!! 😜

                Αμάξι κάτω από 5 μέτρα ειναι μικρό, απλά πράγματα! Αμάξι κάτω από 4.5 μέτρα απλά δεν ειναι αμάξι, ειναι πατίνι πόλης.

                Μεγάλο ειναι αυτό π.χ.
                e290e37b-7e74-45ca-a836-aa2a7c64d1b3-image.png

                e531f476-789e-48ed-8f97-3e27bf456424-image.png

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                cirus realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                • cirus
                  cirus @fanis75 last edited by cirus

                  @fanis75 said in BYD forum:

                  @cirus said in BYD forum:

                  πολυ καλό το SEAL U DM-i αλλα ειναι τεραστιο το ατιμο

                  Μια χαρά μικρό ειναι, αμάξι πόλης. Έχετε χάσει το μέτρο εσείς με τους κουβάδες!! 😜

                  Αμάξι κάτω από 5 μέτρα ειναι μικρό, απλά πράγματα! Αμάξι κάτω από 4.5 μέτρα απλά δεν ειναι αμάξι, ειναι πατίνι πόλης.

                  Μεγάλο ειναι αυτό π.χ.

                  αυτο δεν είναι καν αμαξι αλλα αμερικάνικη χαζομάρα. Αν ειναι να βάλεις κάτι τεραστιο σε μεγεθος (αμερικάνικο) αν μη τι άλλο βαλε κάτι ωραιο και καλό

                  Cirus the virus

                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    civil357 last edited by

                    Υπάρχει στη γκάμα τους phev μέχρι τα 4,5 μέτρα; Γκουγκλάροντας δε βρίσκεις εύκολα κάτι , όλα είναι μεγάλα σουβ και σεντάν.

                    Άσχετο μόνο εμένα με παραξενεύει η ονοματολογία της μάρκας στα μοντέλα της; Εκτός της γκάμας τους μέχρι το atto 3 , που ακολουθεί μία κάποια λογική από εκεί και πάνω χάνεσαι. Δεν είναι μικρό πράγμα και η ονοματοδοσία μοντέλων , ας το κοίταζαν λίγο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @cirus last edited by

                      @cirus said in BYD forum:

                      αυτο δεν είναι καν αμαξι αλλα αμερικάνικη χαζομάρα. Αν ειναι να βάλεις κάτι τεραστιο σε μεγεθος (αμερικάνικο) αν μη τι άλλο βαλε κάτι ωραιο και καλό

                      Αμαξάρα η Ριβιέρα. Πολύ θα ήθελα μια!!

                      Έβαλα ένα οικογενειακό κουπέρα, δεν έβαλα κορβέτ που ειναι 2θέσια.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • cirus
                        cirus last edited by

                        a plug-in hybrid DM-i version of the BYD Atto 2 is planned and expected to be available in 2026. While initially launching as a pure electric vehicle with a choice of standard or long-range batteries, BYD has indicated that a DM-i variant will follow. This hybrid technology offers an alternative to the EV version, leveraging BYD's expertise in battery development and manufacturing, including their Blade Battery technology.

                        Cirus the virus

                        S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • S
                          savas89 @cirus last edited by

                          @cirus said in BYD forum:

                          a plug-in hybrid DM-i version of the BYD Atto 2 is planned and expected to be available in 2026. While initially launching as a pure electric vehicle with a choice of standard or long-range batteries, BYD has indicated that a DM-i variant will follow. This hybrid technology offers an alternative to the EV version, leveraging BYD's expertise in battery development and manufacturing, including their Blade Battery technology.

                          Χρειάζεται να υπάρξει τάση για "σχετικά" προσιτά phev μεσαία suv. Πιο εύκολα θα τα εμπιστευτεί ο κόσμος, ειδικά της BYD

                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dettol last edited by

                            εγω παντως, να την πω την αμαρτια μου, δεν ξερω αν θα αγοραζα απο κινεζικη εταιρεια, οτιδηποτε εμπεριεχει θερμικο κινητηρα (mhev, hev, phev). Δεν ειναι αυτο το συγκριτικο πλεονεκτημα των κινεζων. Στο ηλεκτρικο κομματι ειναι που πανε καλα, απλα παντρευουν ηλεκτροκινητηρα με θερμικο ωστε να καλυψουν πιο πολλους καταναλωτες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 9
                            • C
                              civil357 last edited by

                              Όλοι οι Ευρωπαίοι που χρησιμοποιούν την τεχνολογία , την προσφέρουν ( άλλο πράγμα αν μας φαίνονται και είναι ακριβά) σε αμαξώματα από golf και πάνω ( εκτός της bmw στον άσσο).

                              Η λογική λέει ότι οι Κινέζοι δε θα μείνουν απ'έξω ούτε εδώ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • cirus
                                cirus @savas89 last edited by

                                @savas89 said in BYD forum:

                                @cirus said in BYD forum:

                                a plug-in hybrid DM-i version of the BYD Atto 2 is planned and expected to be available in 2026. While initially launching as a pure electric vehicle with a choice of standard or long-range batteries, BYD has indicated that a DM-i variant will follow. This hybrid technology offers an alternative to the EV version, leveraging BYD's expertise in battery development and manufacturing, including their Blade Battery technology.

                                Χρειάζεται να υπάρξει τάση για "σχετικά" προσιτά phev μεσαία suv. Πιο εύκολα θα τα εμπιστευτεί ο κόσμος, ειδικά της BYD

                                Ξερεις πιο ειναι το πρόβλημα με αυτό? Γιατι προφανώς συμφωνω μαζι σου

                                Η BYD έχει δείξει οτι δεν τα πάει πολύ καλά χωροταξικά σε χώρους αποσκευών στα DM-i. το SEAL U DM-i έχει μόλις 425 λίτρα!!!! Αμαξι 4,8 μέτρων και έχει μολις 425 λίτρα.

                                Δηλαδη στο atto2 πόσο θα έχει που είναι 4,3 μέτρα?? Πολύ φοβάμαι θα είναι κάτι σε διακοσια κάτι (και προς το διακόσια όχι προς το τρακόσια)

                                Αν εξαιρέσεις αυτό ενα byd atto2 Dm-i με καλή τιμή φαντάζει το τέλειο αυτοκίνητο

                                αλλα πόσοι μπορουν να βολευτούν με τοσο μικρούς χώρους αποσκευών είναι το ερώτημα για μένα

                                Cirus the virus

                                S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • T
                                  tkin73 last edited by

                                  Οι Κινέζοι είναι σε όλα καλοί είτε ηλεκτρικά είτε θερμικά απλά χρειάζεται ο απαιτούμενος χρόνος ενασχόλησης.
                                  Με ότι ασχολούνται τεχνολογικα γίνονται γρήγορα οι καλύτεροι στον κόσμο.
                                  Είναι τρομεροί μηχανικοί.

                                  cirus R 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                  • cirus
                                    cirus @tkin73 last edited by cirus

                                    @tkin73 said in BYD forum:

                                    Οι Κινέζοι είναι σε όλα καλοί είτε ηλεκτρικά είτε θερμικά απλά χρειάζεται ο απαιτούμενος χρόνος ενασχόλησης.
                                    Με ότι ασχολούνται τεχνολογικα γίνονται γρήγορα οι καλύτεροι στον κόσμο.
                                    Είναι τρομεροί μηχανικοί.

                                    μπα σε θερμικά είναι μαπα.

                                    Και δεν ασχολουνται και να γινουν καλύτεροι πια. Εχουν δώσει βάρος μονο στα ηλεκτρικα για αναπτυξη

                                    οτι κινητήρες έχουν βασίζονται σε παλιες σχεδιάσεις κινητήρων της GM και αλλων κατασκευαστών που απλά βελτιωνουν λίγο.

                                    Για ΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ να φορτίζουν μπαταρίες σε Plug in hybrid είναι μια χαρά, διαφωνω με το dettol σε αυτό. State of the art δεν είναι αλλα ειναι οκ

                                    σκέτο βενζινη δεν θα διάλεγα ποτε κινέζικο πάντως (υπάρχουν και τέτοια στην αγορά)

                                    Cirus the virus

                                    T alex-mix 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Αυτό ακριβώς σκέφτηκα και εγώ όταν είδα το Αττο2. Τι ποτπαγκαζ θα είχε με το σύστημα dmi. Από την άλλη αν το δεις πίσω είναι σαν κουτί. Θυμίζει την GLB .
                                      Ετσι παίρνει κάθετα τις βαλίτσες χωρίς να ενοχλεί η 5η πόρτα αποσκευών . Δηλαδή μπορεί ονοματικά να έχει ας πούμε 320 λίτρα αλλά πρακτικά να ναι πάνω από 450-500

                                      Πάντως το dmi seal u που λες έχει μικρό πορτμπαγκάζ μήπως είναι λόγω της τετρακίνησης;

                                      @dettol ο θερμικός τους δεν έχω ιδέα εαν είναι αξιόπιστος, ως θερμική απόδοση αυτός με τον ατμοσφαιρικό 1,5 πρέπει να χει την υψηλότερη θερμική απόδοση στον κόσμο. Εκτός εάν μετρουν πονηρά και κάπως παραποιούν τα στοιχεία.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • cirus
                                        cirus @lap last edited by

                                        @lap said in BYD forum:

                                        Αυτό ακριβώς σκέφτηκα και εγώ όταν είδα το Αττο2. Τι ποτπαγκαζ θα είχε με το σύστημα dmi. Από την άλλη αν το δεις πείσω είναι σαν κουτί. Θυμίζει την GLB .
                                        Ετσι παίρνει κάθετα τις βαλίτσες χωρίς να ενοχλεί η 5η πόρτα αποσκευών

                                        @dettol ο θερμικός τους δεν έχω ιδέα ένα είναι αξιόπιστος, ως θερμική απόδοση αυτός με τον ατμοσφαιρικό 1,5 πρέπει να δει την υψηλότερη θερμική απόδοση στον κόσμο. Εκτός εάν μετράν πονηρά και κάπως παραποιούν τα στοιχεία.

                                        πίσω ρε φονιά των Ελληνικών, πίσω

                                        Cirus the virus

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Το διόρθωσα ρε antoniokon. Άλλο ήρθα να γράψω. Άλλο πήρε. Σας έχω πει τα apple έχουν χειρότερο τ9 από τα ανδροειδή

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Δεν νομίζω να έχει μικρότερο χώρο αποσκευών αποτελεί το ev.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 154
                                            • 155
                                            • 156
                                            • 157
                                            • 158
                                            • 163
                                            • 164
                                            • 156 / 164
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr