-
Γεια σου dg79!
Ευχαριστω που μοιραστηκες τις πληριοφοριες.Ειναι το επομενο μου αμαξι με κλειστα ματια.Εκανα την ερευνα μου και απλα ειναι οτι καλυτερο υπαρχει σε αυτα τα λεφτα.Ο ανταγωνισμος ειναι παρα πολυ πισω....Ελλιπης εξοπλισμος,μικροτερες μπαταριες,σιδερενιες ζαντες,μικροτερη εγγυηση,ακριβοτερες τιμες,χαος...
Περιμενω να εγκριθει το δανειο απο εθνικη και εχω δωσει 3.000 προκαταβολη για να κλεισω το διχρωμο Surfing blue με το μπλε εσωτερικο.Το εχω κανει 2 φορες test drive.Πραγματικα το αμαξι καλυπτει ολες τις αναγκες μου.
Παρολο που εχω παρει προσφορα με την παλια τιμη(10 μερες πριν γινει η αυξηση των 600 ευρω)ο πωλητης προσπαθησε να κλεισει παραγγελια με την παλια τιμη αλλα τα κεντρικα δεν τον αφηνουν.
Ζητησα εστω δωρο τα 2 η 1 σερβις δωρο(400 η200 ευρω)και μου ειπε πολυ δυσκολο να γινει.Υπαρχει μια περιπτωση να επιστραφει ενα ποσο μετα την αγορα αλλα και αυτο αβεβαιο...29.000 κασερι και δεν μπορουν να δωσουν τιποτα.....Προφανως τα 600 αυξηση δεν ειναι αποτρεπτικα αλλα ειναι το γαμωτο...
Το αμαξι με το μπλε διακοσμο και το πανοραμα ειναι φανταστικος συνδυασμος για τα γουστα μου.Το εσωτερικο σκετο γκρι ειναι πολυ μονοτονο που οδηγησα στο test drive.Η ορατοτητα ειναι οντως λιγο περιεργη αλλα μετα απο 10 λεπτα εξοικειωθηκα.
-
Τι σέρβις έχει το μικρό byd ?
Ποιο το κόστος ; -
Το αμαξι με το μπλε διακοσμο και το πανοραμα ειναι φανταστικος συνδυασμος για τα γουστα μου.Το εσωτερικο σκετο γκρι ειναι πολυ μονοτονο που οδηγησα στο test drive.Η ορατοτητα ειναι οντως λιγο περιεργη αλλα μετα απο 10 λεπτα εξοικειωθηκα.
Όντως, το γκρι πολύ μουντό, το χρώμα το ανεβάζει level. Κερδίζεις και τα φιμέ, που τα έχει ανάγκη το αμάξι.
Εμένα κάτι με χαλάει στην εξωτερική διχρωμία, δεν ήταν του γούστου μου, όπως επίσης μου άρεσαν περισσότερο και οι ζάντες της comfort έκδοσης.Ξέχασα να αναφέρω, εκτός του lane assist που δε δουλεύει καλά (ελπίζω σε μελλοντική βελτίωση), τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά βοηθήματα δουλεύουν πολύ καλά ως άριστα (πολύ καλά το intelligent cruise control που ναι μεν διατηρεί τη ταχύτητα και φρενάρει σωστά, αργεί λίγο στο ξεκίνημα). Ειδικά τα συστήματα front/back cross traffic alert/brake δουλεύουν άψογα και με έχουν σώσει από δυσάρεστες καταστάσεις και αναρωτιέμαι πόσα μικροτρακαρίσματα μέσα στις πόλεις θα γλιτώναμε αν τα είχαν όλα τα αυτοκίνητα.
Στα θετικά να αναφέρω ότι επεκτάθηκε το διάστημα των service ανα 2 χρόνια ή 30.000 km,
με ενδιάμεσο δωρεάν ετήσιο έλεγχο (ο οποίος περιλαμβάνει αρκετά σημεία, συμπεριλαμβανομένης και της κατάστασης υγείας της μπαταρίας). Επίσης τα 3 πρώτα χρόνια είναι δωρεάν οι εργασίες service, δεν περιλαμβάνονται αναλώσιμα πχ τακάκια, δισκόπλακες κτλ).Ήθελα να κάνω και δύο ερωτήσεις:
- η λειτουργία της αντλία θερμότητας, αφορά μόνο τη ψύξη/θέρμανση της μπαταρίας, του κλιματιστικού ή και τα δύο;
- για τη δυνατότητα v2l, όταν παρέλαβα το αμάξι από την αντιπροσωπεία και τους ρώτησα πληροφορίες, με αποθάρρυναν λέγοντάς μου ότι καλό είναι να αποφεύγω τη συγκεκριμένη λειτουργία, γιατί κάνει κακό στη μπαταρία. Δε ρώτησα τότε περισσότερα, ούτε μου χρειάστηκε μέχρι στιγμής, αλλά μου έμεινε η απορία.
-
Η εταιρεία ξέρετε αν ακούγεται ότι θα φέρει κάποιο suv phev ως τα 4.50μ;
To BYD SEAL U DM-i αμαξαρα αλλά μόνο για άνετα πάρκινγκ με τα 4.78μ -
-
πολυ καλό το SEAL U DM-i αλλα ειναι τεραστιο το ατιμο
Μια χαρά μικρό ειναι, αμάξι πόλης. Έχετε χάσει το μέτρο εσείς με τους κουβάδες!!
Αμάξι κάτω από 5 μέτρα ειναι μικρό, απλά πράγματα! Αμάξι κάτω από 4.5 μέτρα απλά δεν ειναι αμάξι, ειναι πατίνι πόλης.
Μεγάλο ειναι αυτό π.χ.
-
πολυ καλό το SEAL U DM-i αλλα ειναι τεραστιο το ατιμο
Μια χαρά μικρό ειναι, αμάξι πόλης. Έχετε χάσει το μέτρο εσείς με τους κουβάδες!!
Αμάξι κάτω από 5 μέτρα ειναι μικρό, απλά πράγματα! Αμάξι κάτω από 4.5 μέτρα απλά δεν ειναι αμάξι, ειναι πατίνι πόλης.
Μεγάλο ειναι αυτό π.χ.
αυτο δεν είναι καν αμαξι αλλα αμερικάνικη χαζομάρα. Αν ειναι να βάλεις κάτι τεραστιο σε μεγεθος (αμερικάνικο) αν μη τι άλλο βαλε κάτι ωραιο και καλό
-
Υπάρχει στη γκάμα τους phev μέχρι τα 4,5 μέτρα; Γκουγκλάροντας δε βρίσκεις εύκολα κάτι , όλα είναι μεγάλα σουβ και σεντάν.
Άσχετο μόνο εμένα με παραξενεύει η ονοματολογία της μάρκας στα μοντέλα της; Εκτός της γκάμας τους μέχρι το atto 3 , που ακολουθεί μία κάποια λογική από εκεί και πάνω χάνεσαι. Δεν είναι μικρό πράγμα και η ονοματοδοσία μοντέλων , ας το κοίταζαν λίγο.
-
-
a plug-in hybrid DM-i version of the BYD Atto 2 is planned and expected to be available in 2026. While initially launching as a pure electric vehicle with a choice of standard or long-range batteries, BYD has indicated that a DM-i variant will follow. This hybrid technology offers an alternative to the EV version, leveraging BYD's expertise in battery development and manufacturing, including their Blade Battery technology.
-
a plug-in hybrid DM-i version of the BYD Atto 2 is planned and expected to be available in 2026. While initially launching as a pure electric vehicle with a choice of standard or long-range batteries, BYD has indicated that a DM-i variant will follow. This hybrid technology offers an alternative to the EV version, leveraging BYD's expertise in battery development and manufacturing, including their Blade Battery technology.
Χρειάζεται να υπάρξει τάση για "σχετικά" προσιτά phev μεσαία suv. Πιο εύκολα θα τα εμπιστευτεί ο κόσμος, ειδικά της BYD
-
εγω παντως, να την πω την αμαρτια μου, δεν ξερω αν θα αγοραζα απο κινεζικη εταιρεια, οτιδηποτε εμπεριεχει θερμικο κινητηρα (mhev, hev, phev). Δεν ειναι αυτο το συγκριτικο πλεονεκτημα των κινεζων. Στο ηλεκτρικο κομματι ειναι που πανε καλα, απλα παντρευουν ηλεκτροκινητηρα με θερμικο ωστε να καλυψουν πιο πολλους καταναλωτες.
-
Όλοι οι Ευρωπαίοι που χρησιμοποιούν την τεχνολογία , την προσφέρουν ( άλλο πράγμα αν μας φαίνονται και είναι ακριβά) σε αμαξώματα από golf και πάνω ( εκτός της bmw στον άσσο).
Η λογική λέει ότι οι Κινέζοι δε θα μείνουν απ'έξω ούτε εδώ.
-
a plug-in hybrid DM-i version of the BYD Atto 2 is planned and expected to be available in 2026. While initially launching as a pure electric vehicle with a choice of standard or long-range batteries, BYD has indicated that a DM-i variant will follow. This hybrid technology offers an alternative to the EV version, leveraging BYD's expertise in battery development and manufacturing, including their Blade Battery technology.
Χρειάζεται να υπάρξει τάση για "σχετικά" προσιτά phev μεσαία suv. Πιο εύκολα θα τα εμπιστευτεί ο κόσμος, ειδικά της BYD
Ξερεις πιο ειναι το πρόβλημα με αυτό? Γιατι προφανώς συμφωνω μαζι σου
Η BYD έχει δείξει οτι δεν τα πάει πολύ καλά χωροταξικά σε χώρους αποσκευών στα DM-i. το SEAL U DM-i έχει μόλις 425 λίτρα!!!! Αμαξι 4,8 μέτρων και έχει μολις 425 λίτρα.
Δηλαδη στο atto2 πόσο θα έχει που είναι 4,3 μέτρα?? Πολύ φοβάμαι θα είναι κάτι σε διακοσια κάτι (και προς το διακόσια όχι προς το τρακόσια)
Αν εξαιρέσεις αυτό ενα byd atto2 Dm-i με καλή τιμή φαντάζει το τέλειο αυτοκίνητο
αλλα πόσοι μπορουν να βολευτούν με τοσο μικρούς χώρους αποσκευών είναι το ερώτημα για μένα
-
Οι Κινέζοι είναι σε όλα καλοί είτε ηλεκτρικά είτε θερμικά απλά χρειάζεται ο απαιτούμενος χρόνος ενασχόλησης.
Με ότι ασχολούνται τεχνολογικα γίνονται γρήγορα οι καλύτεροι στον κόσμο.
Είναι τρομεροί μηχανικοί. -
Οι Κινέζοι είναι σε όλα καλοί είτε ηλεκτρικά είτε θερμικά απλά χρειάζεται ο απαιτούμενος χρόνος ενασχόλησης.
Με ότι ασχολούνται τεχνολογικα γίνονται γρήγορα οι καλύτεροι στον κόσμο.
Είναι τρομεροί μηχανικοί.μπα σε θερμικά είναι μαπα.
Και δεν ασχολουνται και να γινουν καλύτεροι πια. Εχουν δώσει βάρος μονο στα ηλεκτρικα για αναπτυξη
οτι κινητήρες έχουν βασίζονται σε παλιες σχεδιάσεις κινητήρων της GM και αλλων κατασκευαστών που απλά βελτιωνουν λίγο.
Για ΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ να φορτίζουν μπαταρίες σε Plug in hybrid είναι μια χαρά, διαφωνω με το dettol σε αυτό. State of the art δεν είναι αλλα ειναι οκ
σκέτο βενζινη δεν θα διάλεγα ποτε κινέζικο πάντως (υπάρχουν και τέτοια στην αγορά)
-
Αυτό ακριβώς σκέφτηκα και εγώ όταν είδα το Αττο2. Τι ποτπαγκαζ θα είχε με το σύστημα dmi. Από την άλλη αν το δεις πίσω είναι σαν κουτί. Θυμίζει την GLB .
Ετσι παίρνει κάθετα τις βαλίτσες χωρίς να ενοχλεί η 5η πόρτα αποσκευών . Δηλαδή μπορεί ονοματικά να έχει ας πούμε 320 λίτρα αλλά πρακτικά να ναι πάνω από 450-500Πάντως το dmi seal u που λες έχει μικρό πορτμπαγκάζ μήπως είναι λόγω της τετρακίνησης;
@dettol ο θερμικός τους δεν έχω ιδέα εαν είναι αξιόπιστος, ως θερμική απόδοση αυτός με τον ατμοσφαιρικό 1,5 πρέπει να χει την υψηλότερη θερμική απόδοση στον κόσμο. Εκτός εάν μετρουν πονηρά και κάπως παραποιούν τα στοιχεία.
-
Αυτό ακριβώς σκέφτηκα και εγώ όταν είδα το Αττο2. Τι ποτπαγκαζ θα είχε με το σύστημα dmi. Από την άλλη αν το δεις πείσω είναι σαν κουτί. Θυμίζει την GLB .
Ετσι παίρνει κάθετα τις βαλίτσες χωρίς να ενοχλεί η 5η πόρτα αποσκευών@dettol ο θερμικός τους δεν έχω ιδέα ένα είναι αξιόπιστος, ως θερμική απόδοση αυτός με τον ατμοσφαιρικό 1,5 πρέπει να δει την υψηλότερη θερμική απόδοση στον κόσμο. Εκτός εάν μετράν πονηρά και κάπως παραποιούν τα στοιχεία.
πίσω ρε φονιά των Ελληνικών, πίσω
-
Το διόρθωσα ρε antoniokon. Άλλο ήρθα να γράψω. Άλλο πήρε. Σας έχω πει τα apple έχουν χειρότερο τ9 από τα ανδροειδή
-
Δεν νομίζω να έχει μικρότερο χώρο αποσκευών αποτελεί το ev.
BYD forum