Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 1152
    • Best 7
    • Groups 0

    fabiawrc

    @fabiawrc

    security systems - ΣΥΝΟΔΗΓΗΣΗ ΗΟΜΕ ΤΗΕΑΤΕR pc

    21
    Reputation
    5
    Profile views
    1152
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location ΑΤΗΙΝΑ

    fabiawrc Unfollow Follow

    Best posts made by fabiawrc

    • RE: BYD forum

      1:Οδηγω e-C3 ΜΑΧ την ανωτερη εκδοση.Φοβερη αναρτηση τα hudraulic bump stops κανουν οντως δουλεια.Περασα μεγαλα σαμαρακια και δεν καταλαβα τιποτα.Πολυ ομαλη αποροφηση σε καθε ειδους λακουβα.Επισης τα καθισματα comfort παρα πολυ μαλακα και ανετα.Καλη ορατοτητα και compat διαστασεις.Εδω τελειωνουν τα θετικα.Εσωτερικο φτωχοκομειο,ακομα και στην πλουσια εκδοση.1 προγραμμα οδηγησης,νορμαλ επιδοσεις το αμαξι αυτο επρεπε να κοστιζει 20.000 το πολυ.

      2:Περναω απο την Ford,Puma 37.000 με 43κw μπαταρια.Με επιασαν τα γελια.Τραγικο εσωτερικο,μουντο και τετραγωνιλα.Πως καταντησες ετσι ρε Ford?Fiesta δεν εχεις Focus δεν εχεις.Με ενα Puma εμεινε ενα Raptor και ενα Kuga.ΚΑΤΑΝΤΙΑ.

      3:Volvo EX30.39.172 εχει εκπτωση 5.000 ευρω στα ετοιμοπαραδοστα,για 3 χρονια δεν εχει σερβις,και δικαιουσαι και το κινουμαι ηλεκτρικα +αποσυρση να παει 31.000.49kw μπαταρια,εσωτερικο αδειο με ενα ταμπλετ στην μεση.Εξωτερικα πανεμορφο.

      4:Opel moka 37.000 και Frontera με 30.000 με a/c.Το Moka ωραιο μεσα με τις μεγαλες οθονες,το Frontera αδιαφορο....

      5:VW ID3.....Τι να πεις για αυτο το μοντελο την ντροπη της VW...Απο την πρωτη γενια που το εβγαλε το εσωτερικο ειναι παντελως αθλιο για γερμανο κατασκευαστη.(τα πρωτεια αθλιοτητας τα εχει το inster)Απεξω ειναι μια χαρα σε σχεδιο.ΑΠΟ 37.000 ΜΕ ΤΑΣΙΑ !!!!! και μετα γιατι απορει ο κοσμος πως θεριζουν οι κινεζει σε πωλησεις......

      6:Renault 5. Ενα αμαξι που θα το αγοραζα χθες.Φοβερο εξωτερικο-εσωτερικο,πανεμορφος διακοσμος και λεπτομερειες.Κακιστη τιμη,μικρη μπαταρια,τραγικοι χωροι.26.900 ΤΑΣΙΑ και 40kw μπαταρια....Για να πας στην 52αρα 32.900......

      Δεν ειναι τυχαιο που το δελφινι πουλαει πολυ με ολα αυτα που προσφερει λοιπον στα 28.600....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fabiawrc
    • RE: BYD forum

      Λοιπον εντυωπσεις απο τον 15λεπτο test drive του Δελφινιου.

      Οδηγησα την εκδοση comfort και οχι την desing.Tο οποιο με ξενισε γιατι ηθελα να το δω με το πανοραμα και το φως που μπαινει μεσα.Το τεστ ηταν σε καποιες γειτονιες για να δουμε λακουβες σαμαρακια και μετα Αλιμου.

      Η αναρτηση και η ανεση του οχηματος παρα πολυ καλη,ωραια αποσβεση,οχι τριγμοι και οδηγηση στο eco.Αφου βγηκαμε απο τα στενα ,οδηγηση με normal,με αρκετη διαφορα στην δυναμη του αυτοκινητου.Το regen μου αρεσε,αφηνες γκαζι και με προοδευτικο ρυθμο φρεναρε μεχρι που εφτανα στο φαναρι και παταγα λιγο φρενο.Μετα απο 1 sec(αναβει μια ενδειξη) μπορεις να αφησεις και το φρενο και να πατησεις γκαζι μονο οταν θες να φυγεις.Μεχρι τωρα δεν εχω βρει κατι αρνητικο.

      Μετα βαλαμε το sport ,εφοσον ημασταν Αλιμου με μια σχετικη απλα και εκει ηρθε η απολυτη ξενερα.
      Το αμαξι με τα Ling Long ειναι για το δελφιναριο για κωμικη παρασταση.

      Ακομα και με πατημα 50% του πενταλ,το αμαξι σπινιαρει ανελεητα.Ειχαμε κλιματισμο και κλειστα τζαμια και ισα ισα τα ακουγα που στριγγγλιζαν.Αυτο ειχε σαν αποτελεσμα να μην νιωθεις πουθενα τα 200 αλογα του αυτοκινητου.Προφανως 2 σκαλες πιο γρηγορο το normal,αλλα απογοητευτηκα πληρως.Εκανα και μια εκινηση απο φαναρι χαζοσπινιαρε γιατι το πατησα προδευτικα και γυρισαμε αντιπροσωπεια οπου παρκαρα με την ευκολια του 360.Στο ιντερνετ βλεπω με καλα λαστιχα κανουν 6.9 0-100.To αμαξι θελει λαστιχα.....

      Ειπα στον πολυ ευγενικο πωλητη οτι το test drive δεν με καλυπτει.Δεν γινεται αμαξι 28.650 να μην το δοκιμασω σε ολες τις συνθηκες.Πως παει στα 120?Πως ειναι οι ρεπριζ 80-120(4.5 sec ειναι) πως τα παει απο ηχομονωση σε ταξιδι με 130?Κατι αλλο που με χαλασε στο εκθεσιακο,το ηχοσυστημα δεν ειχε καλο ηχο στις υψηλες ηταν καπως μουντο.επαιξα με το equalizer και κατι προγραμματα αλλα και παλι ηταν σαν τα τουιτερ να ηταν φιμωμενα.Δεν εβγαλα ακρη.

      Μου λεει δυστυχως δεν υπαρχει τετοια δυνατοτητα γιατι εχουμε παρα πολλα test drive και καλο θα ηταν να το βρεις να το νοικιασεις για 1-2 μερες για να το δεις σωστα.Οτι ναναι....

      Παω στην Skoda να δω το Elroq και νομιζα οτι μπηκα σε Bentley.....Το αμαξι ειναι σε αλλο επιπεδο αλλα τεραστιο.Ο Πωλητης αφου του ειπα την κακη εμπειρια του test drive με το dolphin,μου λεει ειναι ντροπη να σου δωσω το Elroq για 15 λεπτα να το παμε μαζι.Εαν θελεις ελα αυριο να το παρεις για 30-40 λεπτα ΜΟΝΟΣ σου να το δεις και ας μην το παρεις.Προφανως θελω ενα αμαξι στα επιπεδα του Epiq που θα ερθει σε ενα χρονο αλλα μεχρι τοτε....

      Σε λιγο θα γραψω για τα υπολοιπα που ειδα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fabiawrc
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      Το Fabia εχει φτασει τις 380.00(με απιστευτη κακομεταχειριση και φουλ σπορ οδηγηση) και εχει αλλαξει 2 φορες αναρτησεις.η πρωτη ηταν monroe reflex ,που ειχε ανεση και καλο κρατημα,αλλα εχασε γρηγορα τις ιδιοτητες του περιπου μετα τις 20.000  και το δευτερο σετ ηταν zachs.

      Ελατηρια δεν εχω αλλαξει ποτε και σκεφτομαι να κανω μια αλλαγη,με τα πισω να μπουν λιγο πιο ενισχυμενα λογω μπουκαλας υγραεριου 50 λιτρων και το αμαξι ειναι μονιμα φορτωμενο με εργαλεια και υλικα.Οπτικα το αμαξι δεν εχει κατσει  αλλα μηπως εχουν μαλακωσει τα ελατηρια και ζοριζεται περισσοτερο η αναρτηση?

      Αν εκινησω σε ανηφορα ακομα και με λαστιχα καινουργια το αμαξι δεν παταγε και λογικο ειναι γιατι ελαφρωνει μπροστα..Εχω απορια αν θα δω διαφορα με τα καινουργια ελατηρια...Ειχα διαβασει εδω ενα παλιο αρθρο οτι αν μετρηθει το παλιο και το καινουργιο με μηχανημα σε λιμπρες δεν θα ξερεις ποτε..

      Εχω σκεφτει να δοκιμασω τα Monroe oespectrum  που ειναι ψιλο-αυτορυθμιζομενο.Μαζι με ενα σετ ελατηριων και  περαστικα ειναι στα 330 η αλλαγη.Θα αλλαχτουν μαζι ενοειται top mount και ρουλεμαν αλλα αυτα τα εχω αγορασει εγω.

      Το αμαξι κοπαναει παρα πολυ  και εχω εντοπισει οτι μεγαλο θορυβο ερχεται απο τις πορτες.Πρεπει να τσεκαρω κλειδαριες και ρυθμιση του αγκιστρου πανω στο σασι?ειδικα η πορτα του συνοδηγου αν την κουνησω απο το χερουλι μεσα εχει λιγο τζογο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fabiawrc
    • RE: VW Golf MK 8

      μιλησα με karenta η απλη εκδοση Golf με τον 1000αρη αυτοματο ,mild(χειροκινητο δεν υπαρχει πια) υπαρχουν καποια κομματια στα 30.500 (γελανε και τα ρομποτ στο εργοστασιο) και το εργοστασιο δεν δεχεται πλεον παραγγελιες ουτε για τον 1.5 και tgi μεχρι νεωτερας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fabiawrc
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

      Δεν ξερω αν το είδατε αλλα ψηφιστηκε ο νομος,και πλεον ειναι κακουργημα να προκαλεσεις τροχαιο απο υπερβολικη ταχυτητα αλκοολ κλπ...Πλεον μπαινεις φυλακη για πλακα....Για να δουμε οταν μαθευτει ποσοι θα κανουν μαγκιες στο δρομο πλεον....

      Αυτος η αυτη που περασε το φαναρι με οσα ειναι για φυλακη απλα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fabiawrc
    • RE: BYD forum

      Εκτος οτι το Elroq ειναι τεραστιο,ειμαι μονος μου δεν εχω οικογενεια δεν μπορω να ανεβω τοσο ψηλα.
      Σιγουρα φορτιζει πιο γρηγορα.Αλλα και 88κw στο δελφινι δεν ειναι ασχημα.

      Το χωριο μου ειναι εξω απο την μεγαλοπολη 197χλμ απο το σπιτι μου στο Δαφνι.θα βαλω και ενα μονοφασικο 7kw wallbox εκει και δεν εχω θεμα.Γενικα μεγαλα ταξιδια δεν κανω.Θα το φορτιζω στο χωριο και συνηθως γυρναω στα βουνα και παω αρκετα καλαματα.Με τον 7αρη στο χωριο θα γλυτωσω τις ακριβες χρεωσεις στα Σεα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fabiawrc
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      πόσο καθυστερημένοος πρέπει να είναι αυτός που σχεδίασε τα φλάς να τα βάλει στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα?και οχι στο κύριο φανάρι?Θέλει μεγάλη προσπάθεια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fabiawrc

    Latest posts made by fabiawrc

    • RE: BYD forum

      Εκτος οτι το Elroq ειναι τεραστιο,ειμαι μονος μου δεν εχω οικογενεια δεν μπορω να ανεβω τοσο ψηλα.
      Σιγουρα φορτιζει πιο γρηγορα.Αλλα και 88κw στο δελφινι δεν ειναι ασχημα.

      Το χωριο μου ειναι εξω απο την μεγαλοπολη 197χλμ απο το σπιτι μου στο Δαφνι.θα βαλω και ενα μονοφασικο 7kw wallbox εκει και δεν εχω θεμα.Γενικα μεγαλα ταξιδια δεν κανω.Θα το φορτιζω στο χωριο και συνηθως γυρναω στα βουνα και παω αρκετα καλαματα.Με τον 7αρη στο χωριο θα γλυτωσω τις ακριβες χρεωσεις στα Σεα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fabiawrc
    • RE: BYD forum

      1:Οδηγω e-C3 ΜΑΧ την ανωτερη εκδοση.Φοβερη αναρτηση τα hudraulic bump stops κανουν οντως δουλεια.Περασα μεγαλα σαμαρακια και δεν καταλαβα τιποτα.Πολυ ομαλη αποροφηση σε καθε ειδους λακουβα.Επισης τα καθισματα comfort παρα πολυ μαλακα και ανετα.Καλη ορατοτητα και compat διαστασεις.Εδω τελειωνουν τα θετικα.Εσωτερικο φτωχοκομειο,ακομα και στην πλουσια εκδοση.1 προγραμμα οδηγησης,νορμαλ επιδοσεις το αμαξι αυτο επρεπε να κοστιζει 20.000 το πολυ.

      2:Περναω απο την Ford,Puma 37.000 με 43κw μπαταρια.Με επιασαν τα γελια.Τραγικο εσωτερικο,μουντο και τετραγωνιλα.Πως καταντησες ετσι ρε Ford?Fiesta δεν εχεις Focus δεν εχεις.Με ενα Puma εμεινε ενα Raptor και ενα Kuga.ΚΑΤΑΝΤΙΑ.

      3:Volvo EX30.39.172 εχει εκπτωση 5.000 ευρω στα ετοιμοπαραδοστα,για 3 χρονια δεν εχει σερβις,και δικαιουσαι και το κινουμαι ηλεκτρικα +αποσυρση να παει 31.000.49kw μπαταρια,εσωτερικο αδειο με ενα ταμπλετ στην μεση.Εξωτερικα πανεμορφο.

      4:Opel moka 37.000 και Frontera με 30.000 με a/c.Το Moka ωραιο μεσα με τις μεγαλες οθονες,το Frontera αδιαφορο....

      5:VW ID3.....Τι να πεις για αυτο το μοντελο την ντροπη της VW...Απο την πρωτη γενια που το εβγαλε το εσωτερικο ειναι παντελως αθλιο για γερμανο κατασκευαστη.(τα πρωτεια αθλιοτητας τα εχει το inster)Απεξω ειναι μια χαρα σε σχεδιο.ΑΠΟ 37.000 ΜΕ ΤΑΣΙΑ !!!!! και μετα γιατι απορει ο κοσμος πως θεριζουν οι κινεζει σε πωλησεις......

      6:Renault 5. Ενα αμαξι που θα το αγοραζα χθες.Φοβερο εξωτερικο-εσωτερικο,πανεμορφος διακοσμος και λεπτομερειες.Κακιστη τιμη,μικρη μπαταρια,τραγικοι χωροι.26.900 ΤΑΣΙΑ και 40kw μπαταρια....Για να πας στην 52αρα 32.900......

      Δεν ειναι τυχαιο που το δελφινι πουλαει πολυ με ολα αυτα που προσφερει λοιπον στα 28.600....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fabiawrc
    • RE: BYD forum

      Λοιπον εντυωπσεις απο τον 15λεπτο test drive του Δελφινιου.

      Οδηγησα την εκδοση comfort και οχι την desing.Tο οποιο με ξενισε γιατι ηθελα να το δω με το πανοραμα και το φως που μπαινει μεσα.Το τεστ ηταν σε καποιες γειτονιες για να δουμε λακουβες σαμαρακια και μετα Αλιμου.

      Η αναρτηση και η ανεση του οχηματος παρα πολυ καλη,ωραια αποσβεση,οχι τριγμοι και οδηγηση στο eco.Αφου βγηκαμε απο τα στενα ,οδηγηση με normal,με αρκετη διαφορα στην δυναμη του αυτοκινητου.Το regen μου αρεσε,αφηνες γκαζι και με προοδευτικο ρυθμο φρεναρε μεχρι που εφτανα στο φαναρι και παταγα λιγο φρενο.Μετα απο 1 sec(αναβει μια ενδειξη) μπορεις να αφησεις και το φρενο και να πατησεις γκαζι μονο οταν θες να φυγεις.Μεχρι τωρα δεν εχω βρει κατι αρνητικο.

      Μετα βαλαμε το sport ,εφοσον ημασταν Αλιμου με μια σχετικη απλα και εκει ηρθε η απολυτη ξενερα.
      Το αμαξι με τα Ling Long ειναι για το δελφιναριο για κωμικη παρασταση.

      Ακομα και με πατημα 50% του πενταλ,το αμαξι σπινιαρει ανελεητα.Ειχαμε κλιματισμο και κλειστα τζαμια και ισα ισα τα ακουγα που στριγγγλιζαν.Αυτο ειχε σαν αποτελεσμα να μην νιωθεις πουθενα τα 200 αλογα του αυτοκινητου.Προφανως 2 σκαλες πιο γρηγορο το normal,αλλα απογοητευτηκα πληρως.Εκανα και μια εκινηση απο φαναρι χαζοσπινιαρε γιατι το πατησα προδευτικα και γυρισαμε αντιπροσωπεια οπου παρκαρα με την ευκολια του 360.Στο ιντερνετ βλεπω με καλα λαστιχα κανουν 6.9 0-100.To αμαξι θελει λαστιχα.....

      Ειπα στον πολυ ευγενικο πωλητη οτι το test drive δεν με καλυπτει.Δεν γινεται αμαξι 28.650 να μην το δοκιμασω σε ολες τις συνθηκες.Πως παει στα 120?Πως ειναι οι ρεπριζ 80-120(4.5 sec ειναι) πως τα παει απο ηχομονωση σε ταξιδι με 130?Κατι αλλο που με χαλασε στο εκθεσιακο,το ηχοσυστημα δεν ειχε καλο ηχο στις υψηλες ηταν καπως μουντο.επαιξα με το equalizer και κατι προγραμματα αλλα και παλι ηταν σαν τα τουιτερ να ηταν φιμωμενα.Δεν εβγαλα ακρη.

      Μου λεει δυστυχως δεν υπαρχει τετοια δυνατοτητα γιατι εχουμε παρα πολλα test drive και καλο θα ηταν να το βρεις να το νοικιασεις για 1-2 μερες για να το δεις σωστα.Οτι ναναι....

      Παω στην Skoda να δω το Elroq και νομιζα οτι μπηκα σε Bentley.....Το αμαξι ειναι σε αλλο επιπεδο αλλα τεραστιο.Ο Πωλητης αφου του ειπα την κακη εμπειρια του test drive με το dolphin,μου λεει ειναι ντροπη να σου δωσω το Elroq για 15 λεπτα να το παμε μαζι.Εαν θελεις ελα αυριο να το παρεις για 30-40 λεπτα ΜΟΝΟΣ σου να το δεις και ας μην το παρεις.Προφανως θελω ενα αμαξι στα επιπεδα του Epiq που θα ερθει σε ενα χρονο αλλα μεχρι τοτε....

      Σε λιγο θα γραψω για τα υπολοιπα που ειδα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fabiawrc
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Κανω 1760χλμ το μηνα για την δουλεια μου Χαιδαρι-Κορωπι.Εαν βαλεις και τις υπολοιπες μετακινησεις μπορω να φτασω και τα 2.300 ευκολα.

      Πλεον στην εταιρεια που δουλευω,δινουν δωρεαν φορτιση για τους υπαλληλους(πριν ηταν μονο για τα leasing)και επισης εχουμε τοποθετησει 400kw φωτοβολταικα.Παιρνω για καυσιμα 200 ευρω το μηνα τα οποια θα συνεχισω να τα παιρνω οποτε μπορω να τα βαλω δοση για αγορα ηλεκτρικου.

      Εχω ενα Fabia sedan 2001 με υγραεριο,το οποιο εχει φτασει 460.000 χλμ, οποτε ηρθε η ωρα για αλλαγη.
      Υπαρχει και ενα Audi TT roadster mk1 υγραεριο το οποιο θα κρατησω,οποτε δεν με νοιαζουν τα ταξιδια και το αγχος της αυτονομιας.
      Το χωριο μου ειναι 200χλμ οποτε με μια 60αρα μπαταρια παω ανετα εαν θελω να παρω το ηλεκτρικο.

      Η αποσυρση ειναι εως 2000 αναλογα το αμαξι?Γιατι οταν πηγα να δω το Renault 5 μου ειπε ο πωλητης οτι ειναι εως 2000.Οποτε μου ειπε καλυτερα να το βαλεις στο car και οσο πιασει.

      Σκεφτομαι και την λυση μτχ 2008 που παιζουν 17.000-22.500 με 50.000χλμ η C4.Παιζουν 208-Corsa αλλα ειναι μικρα.

      Δινεις κατι παραπανω και πας ομως στο Dolphin με την 60αρα μπαταρια.Περιμενω προς το παρων τι θα γινει με το ΚΗ4.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fabiawrc
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      https://www.in.gr/2025/03/03/greece/troxaio-tria-ix-stin-katexaki-dyo-sovara-traymaties/

      Μαλλον οι 2 νεκροι ειναι στο σταρλετ γιατι δεν φοραγαν ζωνες.Το παρμπριζ εχει σπασιματα απο απο τα κεφαλια τους....

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fabiawrc
    • RE: Dacia Duster 3rd gen (2024)

      Συμφωνω 200% με τον Cruiser. To Υaris ειναι παναθλιο σχεδιαστικα απορω πως το αγοραζει ο κοσμος στα 25.000 ευρω...Xαμηλα στην κεντρικη κονσολα εχει σχεδιο απο Carina 1997....

      Το duster ειναι μακραν καλυτερο εσωτερικα,πηγα στην εκθεση και το χαζεψα αρκετα,οκ ναι σκληρα πλαστικα,αρκετη τετραγωνιλα,αλλα μακραν καλυτερο σχεδιο στο ματι.

      Το κακο ειναι οτι ο καθρεφτης και η οθονη,ειναι αρκετα κοντα και σου κλεινει την ορατοτητα.Στο καινουργιο Capture ακομα χειροτερα και στο Avenger επειδη εχει μικρο παρμπριζ-εξεχει η οθονη και καθρεφτη-με τις καμερες πισω απο τον καθρεφτη να κατεβαινει χαμηλα το λες και εγκληματικο δεν βλεεπεις τιποτα!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fabiawrc
    • RE: VW Golf MK 8

      μιλησα με karenta η απλη εκδοση Golf με τον 1000αρη αυτοματο ,mild(χειροκινητο δεν υπαρχει πια) υπαρχουν καποια κομματια στα 30.500 (γελανε και τα ρομποτ στο εργοστασιο) και το εργοστασιο δεν δεχεται πλεον παραγγελιες ουτε για τον 1.5 και tgi μεχρι νεωτερας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fabiawrc
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

      Δεν ξερω αν το είδατε αλλα ψηφιστηκε ο νομος,και πλεον ειναι κακουργημα να προκαλεσεις τροχαιο απο υπερβολικη ταχυτητα αλκοολ κλπ...Πλεον μπαινεις φυλακη για πλακα....Για να δουμε οταν μαθευτει ποσοι θα κανουν μαγκιες στο δρομο πλεον....

      Αυτος η αυτη που περασε το φαναρι με οσα ειναι για φυλακη απλα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fabiawrc
    • RE: Skoda Fabia MK4 2021

      δεν εχει καμια σχεση με το προηγουμενο που ηταν αποτυχια.Τωρα ειναι σε κατηγορια σχεδον Golf σε διαστασεις.Αλλα και παλι δεν δικαιολογει την αυξηση.Τα παντα εχουν ακριβυνει το fabia θα ηταν φθηνο?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fabiawrc
    • RE: Kia EV6

      Ανακοινωθηκαν οι τιμες του ev6. Οι τιμες ειναι τελικες μαζι με την κρατικη χορηγηση και την επιδοητηση της kia «Κινούμαι Ηλεκτρικά» 2.000 ευρω.

      Πως σας φαινονται οι τιμες? Το titanium standar range πιάνει στα χρήματα το model 3 με 100 χλμ παραπανω αυτονομια και πολυ περισσοτερη δυναμη.

      Platinum Standard Range 394km RWD 170PS 40.427 €
      Titanium Standard Range 394km RWD 170PS 42.009 €
      Platinum Long Range 528km RWD 229PS 43.990 €
      Titanium Long Range 528km RWD 229PS 45.790 €
      GT-Line Long Range 528km RWD 229PS 48.990 €
      Titanium Long Range 484km AWD 325PS 48.990 €
      GT-Line Long Range 484km AWD 325PS 52.190 €

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      F
      fabiawrc
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr