Πήγα και είδα στην Αργυρούπολη το Leon.Μου άρεσε πάρα πολύ με τη πρώτη ματιά ,οι φωτογραφίες το αδικούν.
Το αμάξι κάνει μπάμ ότι εχει μεγαλώσει σε διαστάσεις.Γραμμές που φέρνουν σε Alfa Romeo.Η πίσω γραμμή φωτισμού είναι λίγο φουτουριστική.
Με τις 18άρες και τα χρώμια στα παράθυρα στο σύνολο φαίνεται αρκετά εντυπωσιακό.Σχεδιαστικά πολύ καλύτερο απο το κουτί Golf.
Πάμε στο εσωτερικό τώρα.Η θέση οδήγησης μου άρεσε πάρα πολυ.Οδηγοκεντρικό,φοβερή ορατότητα εμπρός αλλά και πλάι.Το περιμετρικό σχέδιο με το φωτισμό κάτω απο το παρμπρίζ και τις πόρτες νιώθεις οτι σε περιβάλει.Η ξύλινη απόχρωση δεν ήταν κακή,αλλά σίγουρα οχι νεανική.
Το εσωτερικό ακολουθεί το minimal σχεδιασμό του group αυτης της γενιάς όπως στo νέο Golf-octavia.
Νιώθεις οτι είσαι σε next gen αυτόκινητο όπως ένιωσα και στο Golf.Περιμένω να δω και το octavia που θά έρθει τον άυγουστο.
Η οθόνη 10 ιντσών μεγάλη χορταστική.Για δείτε όμως την 8.25' μου την έδειξε ο πωλητής σε pdf και έφριξα.Αντί να κάνουν μια μικρή αντιγραφη οπως την 10αρα εχουν βάλει τεράστια bezels και είναι ένα έκτρωμα.Συμφώνησε και ο πωλητής οτι είναι τρόμπες εκεί στην seat.Ψάχνω φώτο στο net και δεν την βρίσκω.
Για τα φώτα Led ειναι στην βασική έκδοση τα eco και στην μεγάλη τα FULL. Tα οποία απο ότι μου είπε ο πωλητής δεν είναι matrix όπως θα έχει το νέο octavia και το Golf.
Παντελής απουσία φυσικών διακοπτών που απο την μια μου αρέσει γιατί έχεις ενα πολυ ξεκούραστο στο μάτι εσωτερικό,απλότητα και ομορφιά.
Η δυσχρηστία και επικινδυνότητα εν κινήσει ανεβαίνει στα ύψη.Σίγουρα έχεις καποιες συντομεύσεις η φωνητικές εντολές η χειρηστήρια στο τιμόνι,αλλά δεν πάυει πέρα απο τα 5000 μενού να
εξαρτώνται οι περισσότερες λειτουργίες του αυτοκινήτου απο ένα τάμπλετ.Και οι φοβίες μου βγήκαν αληθινές.
Πήρε test drive 2μερο ένας το Golf 8 το άφησε στον ήλιο και οταν επέστρεψε,η κεντρική οθόνη είχε κολλήσει στο ράδιο και δεν άλλαζε.Μετά απο 10 λεπτά που οδήγησε με ανοιχτά παράθυρα ίσως κρύωσε και ξεκόλησε.Γερμανική ποιότητα απο τα Lidl.Ειδικά με την αξιοπιστία του group τι θα μπορεί να πάθει μετά απο 2-3 χρόνια...Ωποσδήποτε ηλιοπροστασία στο παρμπρίζ και ανοιχτά παράθυρα ενα πόντο το καλοκαίρι.....
Aγορά μόνο με επέκταση εγγύησης και ειδικά οταν το αμάξι φοράρει Dsg.Tέλειο σασμάν,φοβερές αλλαγές θα το ήθελα στο επόμενο αμάξι μου, ναι είναι βελτιωμένο σε σχέση με παλιά αλλά θα ξέρεις οτι άμα χαλάσει εκτός εγγύησης έχε λεφτά στην άκρη.Φίλος μου με Audi A1 DSG 17' ΕΥΤΥΧΩΣ με leasing του κολησε η πρώτη σχέση στο κιβωτιο το αμάξι πήγε kosmocar 3.500 ζημιά.
Η κλασσική ζημιά mechatronic 1000-1400 ευρώ.
Επίσης η άποψη μου ειδικά για αυτην την γενιά αυτοκινήτων η μικτή ασφάλεια αποκτά νέο νόημα. Είναι τόσο φορτωμένα που αν κάνεις ενα μικρό τρακάρισμα και θες πχ προφυλακτήρα και φανάρι LED πανε τα κοστιούμια στο θεό.Σε ατύχημα καινουργιου Tiguan ο εμπρός προφυλακτήρας με τους αισθητήρες είχε κόστος 3.500..
Πέτυχα στο δρόμο παλικάρι με TGI leon ηλιοροφή φώτα Led και μου λέει, άστο μικτή απο την πρώτη μέρα δεν είναι να κάνεις ζημιά στο αμάξι κλαίς.
Επίσης τα ανταλακτικά είναι πολύ πιο ακριβά μετά απο όταν τα βάζεις παραγγελία.Πανόραμα στο kamiq εχει 650 ευρώ.Πες ότι έπεσε κάτι και έσπασε.Αγορά μόνο το ανταλλακτικο μετά 1000+ φπα χωρίς τοποθέτηση.


