μιλησα με karenta η απλη εκδοση Golf με τον 1000αρη αυτοματο ,mild(χειροκινητο δεν υπαρχει πια) υπαρχουν καποια κομματια στα 30.500 (γελανε και τα ρομποτ στο εργοστασιο) και το εργοστασιο δεν δεχεται πλεον παραγγελιες ουτε για τον 1.5 και tgi μεχρι νεωτερας.
fabiawrc
@fabiawrc
security systems - ΣΥΝΟΔΗΓΗΣΗ ΗΟΜΕ ΤΗΕΑΤΕR pc
Best posts made by fabiawrc
-
RE: VW Golf MK 8
-
RE: Περί Αναρτήσεων
Το Fabia εχει φτασει τις 380.00(με απιστευτη κακομεταχειριση και φουλ σπορ οδηγηση) και εχει αλλαξει 2 φορες αναρτησεις.η πρωτη ηταν monroe reflex ,που ειχε ανεση και καλο κρατημα,αλλα εχασε γρηγορα τις ιδιοτητες του περιπου μετα τις 20.000 και το δευτερο σετ ηταν zachs.
Ελατηρια δεν εχω αλλαξει ποτε και σκεφτομαι να κανω μια αλλαγη,με τα πισω να μπουν λιγο πιο ενισχυμενα λογω μπουκαλας υγραεριου 50 λιτρων και το αμαξι ειναι μονιμα φορτωμενο με εργαλεια και υλικα.Οπτικα το αμαξι δεν εχει κατσει αλλα μηπως εχουν μαλακωσει τα ελατηρια και ζοριζεται περισσοτερο η αναρτηση?
Αν εκινησω σε ανηφορα ακομα και με λαστιχα καινουργια το αμαξι δεν παταγε και λογικο ειναι γιατι ελαφρωνει μπροστα..Εχω απορια αν θα δω διαφορα με τα καινουργια ελατηρια...Ειχα διαβασει εδω ενα παλιο αρθρο οτι αν μετρηθει το παλιο και το καινουργιο με μηχανημα σε λιμπρες δεν θα ξερεις ποτε..
Εχω σκεφτει να δοκιμασω τα Monroe oespectrum που ειναι ψιλο-αυτορυθμιζομενο.Μαζι με ενα σετ ελατηριων και περαστικα ειναι στα 330 η αλλαγη.Θα αλλαχτουν μαζι ενοειται top mount και ρουλεμαν αλλα αυτα τα εχω αγορασει εγω.
Το αμαξι κοπαναει παρα πολυ και εχω εντοπισει οτι μεγαλο θορυβο ερχεται απο τις πορτες.Πρεπει να τσεκαρω κλειδαριες και ρυθμιση του αγκιστρου πανω στο σασι?ειδικα η πορτα του συνοδηγου αν την κουνησω απο το χερουλι μεσα εχει λιγο τζογο.
-
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
Δεν ξερω αν το είδατε αλλα ψηφιστηκε ο νομος,και πλεον ειναι κακουργημα να προκαλεσεις τροχαιο απο υπερβολικη ταχυτητα αλκοολ κλπ...Πλεον μπαινεις φυλακη για πλακα....Για να δουμε οταν μαθευτει ποσοι θα κανουν μαγκιες στο δρομο πλεον....
Αυτος η αυτη που περασε το φαναρι με οσα ειναι για φυλακη απλα.
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
πόσο καθυστερημένοος πρέπει να είναι αυτός που σχεδίασε τα φλάς να τα βάλει στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα?και οχι στο κύριο φανάρι?Θέλει μεγάλη προσπάθεια.
Latest posts made by fabiawrc
-
RE: Dacia Duster 3rd gen (2024)
Συμφωνω 200% με τον Cruiser. To Υaris ειναι παναθλιο σχεδιαστικα απορω πως το αγοραζει ο κοσμος στα 25.000 ευρω...Xαμηλα στην κεντρικη κονσολα εχει σχεδιο απο Carina 1997....
Το duster ειναι μακραν καλυτερο εσωτερικα,πηγα στην εκθεση και το χαζεψα αρκετα,οκ ναι σκληρα πλαστικα,αρκετη τετραγωνιλα,αλλα μακραν καλυτερο σχεδιο στο ματι.
Το κακο ειναι οτι ο καθρεφτης και η οθονη,ειναι αρκετα κοντα και σου κλεινει την ορατοτητα.Στο καινουργιο Capture ακομα χειροτερα και στο Avenger επειδη εχει μικρο παρμπριζ-εξεχει η οθονη και καθρεφτη-με τις καμερες πισω απο τον καθρεφτη να κατεβαινει χαμηλα το λες και εγκληματικο δεν βλεεπεις τιποτα!!!
-
RE: VW Golf MK 8
μιλησα με karenta η απλη εκδοση Golf με τον 1000αρη αυτοματο ,mild(χειροκινητο δεν υπαρχει πια) υπαρχουν καποια κομματια στα 30.500 (γελανε και τα ρομποτ στο εργοστασιο) και το εργοστασιο δεν δεχεται πλεον παραγγελιες ουτε για τον 1.5 και tgi μεχρι νεωτερας.
-
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
Δεν ξερω αν το είδατε αλλα ψηφιστηκε ο νομος,και πλεον ειναι κακουργημα να προκαλεσεις τροχαιο απο υπερβολικη ταχυτητα αλκοολ κλπ...Πλεον μπαινεις φυλακη για πλακα....Για να δουμε οταν μαθευτει ποσοι θα κανουν μαγκιες στο δρομο πλεον....
Αυτος η αυτη που περασε το φαναρι με οσα ειναι για φυλακη απλα.
-
RE: Skoda Fabia MK4 2021
δεν εχει καμια σχεση με το προηγουμενο που ηταν αποτυχια.Τωρα ειναι σε κατηγορια σχεδον Golf σε διαστασεις.Αλλα και παλι δεν δικαιολογει την αυξηση.Τα παντα εχουν ακριβυνει το fabia θα ηταν φθηνο?
-
RE: Kia EV6
Ανακοινωθηκαν οι τιμες του ev6. Οι τιμες ειναι τελικες μαζι με την κρατικη χορηγηση και την επιδοητηση της kia «Κινούμαι Ηλεκτρικά» 2.000 ευρω.
Πως σας φαινονται οι τιμες? Το titanium standar range πιάνει στα χρήματα το model 3 με 100 χλμ παραπανω αυτονομια και πολυ περισσοτερη δυναμη.
Platinum Standard Range 394km RWD 170PS 40.427 €
Titanium Standard Range 394km RWD 170PS 42.009 €
Platinum Long Range 528km RWD 229PS 43.990 €
Titanium Long Range 528km RWD 229PS 45.790 €
GT-Line Long Range 528km RWD 229PS 48.990 €
Titanium Long Range 484km AWD 325PS 48.990 €
GT-Line Long Range 484km AWD 325PS 52.190 € -
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
πόσο καθυστερημένοος πρέπει να είναι αυτός που σχεδίασε τα φλάς να τα βάλει στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα?και οχι στο κύριο φανάρι?Θέλει μεγάλη προσπάθεια.
-
RE: Περί Αναρτήσεων
Παράγγειλα απο το autodoc πρώτη φορά,λόγω μεγάλης έκπτωσης τα monroe oes spectrum που σκεφτομουν να βαλω στο fabia.
Τα πήρα 165 ευρώ, Ελλάδα έχουν 205 στο Ρέλλα και σε γνωστό αμορτισεράδικο στο Νέο κόσμο μου είπε 220.Εχωντας 400.000 χιλιομέτρα με τα μαμά ελατήρια ,πηρα και μια τετράδα ελατήρια ΚILEN με 30% ενισχυμένα τα πίσω,λογω μπουκάλας υγραερίου+εργαλεία και φόρτωμα+οτι ειναι sedan.Κόστος 97 ευρω εδω ζηταγαν 160.
Στην τοποθέτηση θα μπουν ενοείται lemforder topmount και ρουλεμαν.Αυτή τη στιγμή τα παλιά αμορτισέρ έχουν (zachs)150.000 χλμ το οποίο ειναι απαράδεκτο που δεν τα έχω αλλάξει ακόμα.Θα μου φανεί χαοτική η διαφορά και θα βρίζω πάλι τον ευατό μου που δεν τα έχω αλλάξει τόσο καιρό.
Οταν τελειώσει η εγκατάσταση θα γράψω εντυπώσεις για τα αμορτισέρ,θέλω να δω αν όντως η πολυβαλβίδα κάνει δουλειά.
Κάπου διάβασα σε ενα φόρουμ οτι ένας φίλος οδήγησε ενα golf γνωστού του με oes spectrum και του άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις.Τα λέμε πάλι σύντομα.
-
RE: VW Golf MK 8
οταν με 18.000 ξεκιναει το νεο polo με τασια (γελαει ο κοσμος)γιατι να μην προτιμησει καποιος το golf που εκανε 20.500.
Οποτε πιστευω αυξησανε λιγο την ψαλιδα +τις τιμες που εχουν παρει τα πανω τους.Θελω να δω το fabia τιμολογιακα σε σχεση με το polo.
-
RE: 2021 Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
δεν ειχα καμια ορεξη να παω στον αγωνα.Διαβαζω στο fb για απειρα σκουπιδια παντου,απειρα απειθαρχα ζωα,και κλασσικους τρομπες που μετα τα 7 αυτοκινητα φευγουν και προκαλουν προβληματα ασφαλειας μεσα στην ειδικη.
Δεν αλλαζει ο Ελληνουτζος με τιποτα λεμε.
-
RE: Seat Leon Mk4 (2020)
Πήγα και είδα στην Αργυρούπολη το Leon.Μου άρεσε πάρα πολύ με τη πρώτη ματιά ,οι φωτογραφίες το αδικούν.
Το αμάξι κάνει μπάμ ότι εχει μεγαλώσει σε διαστάσεις.Γραμμές που φέρνουν σε Alfa Romeo.Η πίσω γραμμή φωτισμού είναι λίγο φουτουριστική.
Με τις 18άρες και τα χρώμια στα παράθυρα στο σύνολο φαίνεται αρκετά εντυπωσιακό.Σχεδιαστικά πολύ καλύτερο απο το κουτί Golf.Πάμε στο εσωτερικό τώρα.Η θέση οδήγησης μου άρεσε πάρα πολυ.Οδηγοκεντρικό,φοβερή ορατότητα εμπρός αλλά και πλάι.Το περιμετρικό σχέδιο με το φωτισμό κάτω απο το παρμπρίζ και τις πόρτες νιώθεις οτι σε περιβάλει.Η ξύλινη απόχρωση δεν ήταν κακή,αλλά σίγουρα οχι νεανική.
Το εσωτερικό ακολουθεί το minimal σχεδιασμό του group αυτης της γενιάς όπως στo νέο Golf-octavia.
Νιώθεις οτι είσαι σε next gen αυτόκινητο όπως ένιωσα και στο Golf.Περιμένω να δω και το octavia που θά έρθει τον άυγουστο.
Η οθόνη 10 ιντσών μεγάλη χορταστική.Για δείτε όμως την 8.25' μου την έδειξε ο πωλητής σε pdf και έφριξα.Αντί να κάνουν μια μικρή αντιγραφη οπως την 10αρα εχουν βάλει τεράστια bezels και είναι ένα έκτρωμα.Συμφώνησε και ο πωλητής οτι είναι τρόμπες εκεί στην seat.Ψάχνω φώτο στο net και δεν την βρίσκω.Για τα φώτα Led ειναι στην βασική έκδοση τα eco και στην μεγάλη τα FULL. Tα οποία απο ότι μου είπε ο πωλητής δεν είναι matrix όπως θα έχει το νέο octavia και το Golf.
Παντελής απουσία φυσικών διακοπτών που απο την μια μου αρέσει γιατί έχεις ενα πολυ ξεκούραστο στο μάτι εσωτερικό,απλότητα και ομορφιά.
Η δυσχρηστία και επικινδυνότητα εν κινήσει ανεβαίνει στα ύψη.Σίγουρα έχεις καποιες συντομεύσεις η φωνητικές εντολές η χειρηστήρια στο τιμόνι,αλλά δεν πάυει πέρα απο τα 5000 μενού να
εξαρτώνται οι περισσότερες λειτουργίες του αυτοκινήτου απο ένα τάμπλετ.Και οι φοβίες μου βγήκαν αληθινές.Πήρε test drive 2μερο ένας το Golf 8 το άφησε στον ήλιο και οταν επέστρεψε,η κεντρική οθόνη είχε κολλήσει στο ράδιο και δεν άλλαζε.Μετά απο 10 λεπτά που οδήγησε με ανοιχτά παράθυρα ίσως κρύωσε και ξεκόλησε.Γερμανική ποιότητα απο τα Lidl.Ειδικά με την αξιοπιστία του group τι θα μπορεί να πάθει μετά απο 2-3 χρόνια...Ωποσδήποτε ηλιοπροστασία στο παρμπρίζ και ανοιχτά παράθυρα ενα πόντο το καλοκαίρι.....
Aγορά μόνο με επέκταση εγγύησης και ειδικά οταν το αμάξι φοράρει Dsg.Tέλειο σασμάν,φοβερές αλλαγές θα το ήθελα στο επόμενο αμάξι μου, ναι είναι βελτιωμένο σε σχέση με παλιά αλλά θα ξέρεις οτι άμα χαλάσει εκτός εγγύησης έχε λεφτά στην άκρη.Φίλος μου με Audi A1 DSG 17' ΕΥΤΥΧΩΣ με leasing του κολησε η πρώτη σχέση στο κιβωτιο το αμάξι πήγε kosmocar 3.500 ζημιά.
Η κλασσική ζημιά mechatronic 1000-1400 ευρώ.Επίσης η άποψη μου ειδικά για αυτην την γενιά αυτοκινήτων η μικτή ασφάλεια αποκτά νέο νόημα. Είναι τόσο φορτωμένα που αν κάνεις ενα μικρό τρακάρισμα και θες πχ προφυλακτήρα και φανάρι LED πανε τα κοστιούμια στο θεό.Σε ατύχημα καινουργιου Tiguan ο εμπρός προφυλακτήρας με τους αισθητήρες είχε κόστος 3.500..
Πέτυχα στο δρόμο παλικάρι με TGI leon ηλιοροφή φώτα Led και μου λέει, άστο μικτή απο την πρώτη μέρα δεν είναι να κάνεις ζημιά στο αμάξι κλαίς.Επίσης τα ανταλακτικά είναι πολύ πιο ακριβά μετά απο όταν τα βάζεις παραγγελία.Πανόραμα στο kamiq εχει 650 ευρώ.Πες ότι έπεσε κάτι και έσπασε.Αγορά μόνο το ανταλλακτικο μετά 1000+ φπα χωρίς τοποθέτηση.