-
@realzeus said in TESLA FORUM:
Έχει να κάνει με τον προστάτη του καθενός. Ο Φάνης κλείνει τα 50, δεν μπορεί να πάει ακατούρητος.
Πλάκα κάνω φυσικά, τηλεφωνώ τον φίλο μου τον Φάνη σε λίγο.
υπαρχουν λυσεις για τον προστατη
και γω 50+ ειμαι
-
Αν εντός πόλης πρέπει και να παρκάρεις σαφώς και δεν είναι για κάθε μέρα. Αν άπλα μετακίνησε είναι μια χαρά. Έχεις ησυχία, καλή ορατότητα και γενικά στα ηλεκτρικά όλα γίνονται πολύ ομαλά.
-
@panos2171 said in TESLA FORUM:
Αν εντός πόλης πρέπει και να παρκάρεις σαφώς και δεν είναι για κάθε μέρα. Αν άπλα μετακίνησε είναι μια χαρά. Έχεις ησυχία, καλή ορατότητα και γενικά στα ηλεκτρικά όλα γίνονται πολύ ομαλά.
Να δω τεσλα να κατεβαίνει Μουρεσι ·Αη Γιαννη και να συναντά αγροτικό.
Η να ανεβαίνει μακρυνιτσα για καφε και να ψάχνει για παρκαρισμα…..
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@supergeorge said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@supergeorge said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Γρατσουνιές και αβαρίες κατά τη μεταφορά.
Αν θες οπωσδήποτε χώρους πάρε suv ή Υ.
Στο 3αρι χάνεις σε πρακτικότητα.
Αλλά χωρίς επιδότηση ή θα πας σε μτχ ηλεκτρικό ή σε υβριδικό.
Το f/l Corolla cross έχει ανακοινωθεί ;
Έχεις κανα link ?Χώρους για τους επιβάτες θέλω, όχι τόσο για αποσκευές. Το ZRV έχει 390l και μου έφταναν. Βέβαια το 3 έχει στενό χώρο φόρτωσης, είναι ένα θεματάκι.
Το facelift έχει ανακοινωθεί εσωτερικά, αν πας για παραγγελία σου το λένε και ανάλογα τον πωλητή σου δείχνουν την εσωτερική ενημέρωση που έχουν σε pdf.
Αν ξεκίνησες να αγοράσεις ένα συμβατικό αυτοκίνητο για να κάνεις χωρίς άγχος τη δουλειά σου και είδες ότι με επιδότηση το μοντελ 3 έρχεται στα ίδια λεφτά μάλλον πρέπει να το ξανασκεφτείς.
Εχεις ιδιόκτητο χώρο για οικιακή φόρτιση ;
Έχεις υπολογίσει το κόστος για οικιακή φόρτιση ; 1,5-2 k
Έχεις υπομονή να το φέρνεις Αθήνα για σοβαρά θέματα ;
Είσαι κουλ τυπος, ή κάθε φορά που θα βγαινεις εθνική θα σε λούζει κρύος ιδρώτας με την αυτονομία ;
Έχεις υπόψη ότι απαιτεί συχνότερη αλλαγή ελαστικών και έχει ακριβότερα ασφάλιστρα ;- Ναι υπάρχει χώρος.
- Δε θα βάλω αρχικά wallbox, αλλά σουκο για φόρτιση στα 3,5 kW.
- Είναι το μόνο σοβαρό πρόβλημα, μαζί με τα ανταλλακτικά.
- Τα έχω υπολογίσει. 90% των ταξιδιών μου θα είναι Θεσσαλονίκη Πήλιο.
- Ναι, το γνωρίζω. Αυτά που θα πληρώσω για το 2.0L CC ή ZRV θα φεύγουν για τα έξοδα που λες.
Να εχεις στο νου σου ότι ειναι ενα χαμηλό αυτοκινητο με μεγάλη ακτίνα στροφής και το οδικό δίκτυο του πηλιου είναι ψιλό απαράδεκτο.
Τα τεσλα είναι γενικά Sunday cars.
Χαμηλά (ακόμα και το Υ χαμηλό είναι), πελώρια ακατάλληλα για στενούς δρόμους και αστικό ιστό
Στην Αμερική είναι αλλιώς αλλά εδώ ελλείψει ανταγωνισμού πουλάνε και ταλαιπωρούν τους κατόχους τους.Φήμες λένε ότι θα σου στείλουν να συντάξεις το καταστατικό του Συλλόγου Υποψηφίων Αγοραστών Τέσλα Ταλαιπωρημένων Ιδιοκτητών, - ΣΥΑΤΤΙ...
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@supergeorge said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@supergeorge said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Γρατσουνιές και αβαρίες κατά τη μεταφορά.
Αν θες οπωσδήποτε χώρους πάρε suv ή Υ.
Στο 3αρι χάνεις σε πρακτικότητα.
Αλλά χωρίς επιδότηση ή θα πας σε μτχ ηλεκτρικό ή σε υβριδικό.
Το f/l Corolla cross έχει ανακοινωθεί ;
Έχεις κανα link ?Χώρους για τους επιβάτες θέλω, όχι τόσο για αποσκευές. Το ZRV έχει 390l και μου έφταναν. Βέβαια το 3 έχει στενό χώρο φόρτωσης, είναι ένα θεματάκι.
Το facelift έχει ανακοινωθεί εσωτερικά, αν πας για παραγγελία σου το λένε και ανάλογα τον πωλητή σου δείχνουν την εσωτερική ενημέρωση που έχουν σε pdf.
Αν ξεκίνησες να αγοράσεις ένα συμβατικό αυτοκίνητο για να κάνεις χωρίς άγχος τη δουλειά σου και είδες ότι με επιδότηση το μοντελ 3 έρχεται στα ίδια λεφτά μάλλον πρέπει να το ξανασκεφτείς.
Εχεις ιδιόκτητο χώρο για οικιακή φόρτιση ;
Έχεις υπολογίσει το κόστος για οικιακή φόρτιση ; 1,5-2 k
Έχεις υπομονή να το φέρνεις Αθήνα για σοβαρά θέματα ;
Είσαι κουλ τυπος, ή κάθε φορά που θα βγαινεις εθνική θα σε λούζει κρύος ιδρώτας με την αυτονομία ;
Έχεις υπόψη ότι απαιτεί συχνότερη αλλαγή ελαστικών και έχει ακριβότερα ασφάλιστρα ;- Ναι υπάρχει χώρος.
- Δε θα βάλω αρχικά wallbox, αλλά σουκο για φόρτιση στα 3,5 kW.
- Είναι το μόνο σοβαρό πρόβλημα, μαζί με τα ανταλλακτικά.
- Τα έχω υπολογίσει. 90% των ταξιδιών μου θα είναι Θεσσαλονίκη Πήλιο.
- Ναι, το γνωρίζω. Αυτά που θα πληρώσω για το 2.0L CC ή ZRV θα φεύγουν για τα έξοδα που λες.
Να εχεις στο νου σου ότι ειναι ενα χαμηλό αυτοκινητο με μεγάλη ακτίνα στροφής και το οδικό δίκτυο του πηλιου είναι ψιλό απαράδεκτο.
Τα τεσλα είναι γενικά Sunday cars.
Χαμηλά (ακόμα και το Υ χαμηλό είναι), πελώρια ακατάλληλα για στενούς δρόμους και αστικό ιστό
Στην Αμερική είναι αλλιώς αλλά εδώ ελλείψει ανταγωνισμού πουλάνε και ταλαιπωρούν τους κατόχους τους.ΗΜΑΡΤΟΝ !
-
@criuser said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@supergeorge said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@supergeorge said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Γρατσουνιές και αβαρίες κατά τη μεταφορά.
Αν θες οπωσδήποτε χώρους πάρε suv ή Υ.
Στο 3αρι χάνεις σε πρακτικότητα.
Αλλά χωρίς επιδότηση ή θα πας σε μτχ ηλεκτρικό ή σε υβριδικό.
Το f/l Corolla cross έχει ανακοινωθεί ;
Έχεις κανα link ?Χώρους για τους επιβάτες θέλω, όχι τόσο για αποσκευές. Το ZRV έχει 390l και μου έφταναν. Βέβαια το 3 έχει στενό χώρο φόρτωσης, είναι ένα θεματάκι.
Το facelift έχει ανακοινωθεί εσωτερικά, αν πας για παραγγελία σου το λένε και ανάλογα τον πωλητή σου δείχνουν την εσωτερική ενημέρωση που έχουν σε pdf.
Αν ξεκίνησες να αγοράσεις ένα συμβατικό αυτοκίνητο για να κάνεις χωρίς άγχος τη δουλειά σου και είδες ότι με επιδότηση το μοντελ 3 έρχεται στα ίδια λεφτά μάλλον πρέπει να το ξανασκεφτείς.
Εχεις ιδιόκτητο χώρο για οικιακή φόρτιση ;
Έχεις υπολογίσει το κόστος για οικιακή φόρτιση ; 1,5-2 k
Έχεις υπομονή να το φέρνεις Αθήνα για σοβαρά θέματα ;
Είσαι κουλ τυπος, ή κάθε φορά που θα βγαινεις εθνική θα σε λούζει κρύος ιδρώτας με την αυτονομία ;
Έχεις υπόψη ότι απαιτεί συχνότερη αλλαγή ελαστικών και έχει ακριβότερα ασφάλιστρα ;- Ναι υπάρχει χώρος.
- Δε θα βάλω αρχικά wallbox, αλλά σουκο για φόρτιση στα 3,5 kW.
- Είναι το μόνο σοβαρό πρόβλημα, μαζί με τα ανταλλακτικά.
- Τα έχω υπολογίσει. 90% των ταξιδιών μου θα είναι Θεσσαλονίκη Πήλιο.
- Ναι, το γνωρίζω. Αυτά που θα πληρώσω για το 2.0L CC ή ZRV θα φεύγουν για τα έξοδα που λες.
Να εχεις στο νου σου ότι ειναι ενα χαμηλό αυτοκινητο με μεγάλη ακτίνα στροφής και το οδικό δίκτυο του πηλιου είναι ψιλό απαράδεκτο.
Τα τεσλα είναι γενικά Sunday cars.
Χαμηλά (ακόμα και το Υ χαμηλό είναι), πελώρια ακατάλληλα για στενούς δρόμους και αστικό ιστό
Στην Αμερική είναι αλλιώς αλλά εδώ ελλείψει ανταγωνισμού πουλάνε και ταλαιπωρούν τους κατόχους τους.Φήμες λένε ότι θα σου στείλουν να συντάξεις το καταστατικό του Συλλόγου Υποψηφίων Αγοραστών Τέσλα Ταλαιπωρημένων Ιδιοκτητών, - ΣΥΑΤΤΙ...
Μην ξεχνας και τον
Σύλλογος
Ιδιοκτητών
Ακίνητων
Τεσλα
Σαντέι
Καρς
Ονλη«ΣΙΑΤΣΟΥ»
-
Έπρεπε να σας έχω πριν λίγο στο πάρκινγκ του Σκλαβενίτη στην Ανάβυσσο.
Με όλους τους μαλακες μαζεμένους να έχουν κολλήσει γιατί δεν είχαν 2 λεπτά υπομονή και να πρέπει να κάνω εγώ οπισθογωνια να τους αδειάσω το δρόμο των ηλιθίων ενώ περίμενα καρτερικά και κανονικά να φύγει μια με ένα ξεκωλο κολάν με ένα c3. Είχαν μπλοκάρει τα πάντα, ούτε η κοπέλα μπορούσε να ξεπαρκάρει. Έπος !
Ε έπεσαν πασχαλιάτικα μπινελικια και φωνές … κρίμα τη θεία κοινωνία το πρωί ! Με κόλλασαν!
Φυσικά έχασα και τη θέση και τσακώθηκα με τη γυναίκα που τσαντιστηκε επειδή φώναζα.
Σκεφτείτε όλα αυτά τώρα και να ήμουν με το τεσλα να μην μπορώ ούτε οπισθογωνια να κάνω. -
@panos2171 said in TESLA FORUM:
Αν εντός πόλης πρέπει και να παρκάρεις σαφώς και δεν είναι για κάθε μέρα. Αν άπλα μετακίνησε είναι μια χαρά. Έχεις ησυχία, καλή ορατότητα και γενικά στα ηλεκτρικά όλα γίνονται πολύ ομαλά.
Οριακά για σπίτι γραφείο από πάρκινγκ σε πάρκινγκ είναι και υπό προϋποθέσεις.
Οτι δηλαδή στο πάρκινγκ του γραφείου θα έχεις άνετη θέση που θα παρκάρεις μόνος μακριά από μαλακες. Ούτε βρωμεροι παρκαδόροι ούτε βορα στα θηρία των ξεκολων wags που δεν νοιάζονται καν για την αμαξάρα δωρο του χορηγού τους.Φυσικά και στο δρόμο επίσης επίφοβο αν κινείσαι σε δρόμο με κίνηση οπότε η συμπαθής ομάδα των δίτροχων νταήδων της ζωής μας κάνει πάρτυ και χώνεται παντού.
Κοινώς δράμα η κατάσταση !
-
Απίστευτος τύπος, ένα ψίχουλακι να του πετάξεις να καταπιαστεί και θα σου εκτοξεύει γκρίνια μέχρι το πρωί ! Ήρωας η γυναίκα του !!
-
Στέφανε
Έχεις το καλύτερο αυτοκίνητο για την εποχή για βόλτες και σκέφτεσαι πολλά πράγματα που δεν θα έπρεπε. Θα ξαναγίνεις τεσλάκιας όταν το software define car γίνει πραγματικότητα και θα κάλεις από το κινητό σου το tesla Q να σε παραλάβει και σε πάει στο προορισμό σου, με ειδικό firmware ώστε να καθαρίζει τους επιβάτες πριν μπουν μέσα και ειδικό ζυγιστικό για τις αποσκευές (τύφλά να έχει η ryanair ). stay tuned sto forum.
έχω το εξής δίλημμα έχει σε προσφορά η Τεσλα το παλιο Υ σε quicksilver κοτσαδόρο Long Range (-5000) στα 49000.
Το καινούργιο στο ίδιο configuration θα το πληρώσω 54.000 σε λευκό.Είναι καλύτερο το νεο (έχω κανονίσει test drive την Πέμπτη) ώστε να αξίζει τα 5000 ;
-
-
@george1977 said in TESLA FORUM:
Στέφανε
Έχεις το καλύτερο αυτοκίνητο για την εποχή για βόλτες και σκέφτεσαι πολλά πράγματα που δεν θα έπρεπε. Θα ξαναγίνεις τεσλάκιας όταν το software define car γίνει πραγματικότητα και θα κάλεις από το κινητό σου το tesla Q να σε παραλάβει και σε πάει στο προορισμό σου, με ειδικό firmware ώστε να καθαρίζει τους επιβάτες πριν μπουν μέσα και ειδικό ζυγιστικό για τις αποσκευές (τύφλά να έχει η ryanair ). stay tuned sto forum.
έχω το εξής δίλημμα έχει σε προσφορά η Τεσλα το παλιο Υ σε quicksilver κοτσαδόρο Long Range (-5000) στα 49000.
Το καινούργιο στο ίδιο configuration θα το πληρώσω 54.000 σε λευκό.Είναι καλύτερο το νεο (έχω κανονίσει test drive την Πέμπτη) ώστε να αξίζει τα 5000 ;
Αν δεν έχω ιδιοκτησία να πρέπει να φάω στο κεφάλι απαξίωση για ζημιές των καφρων και τεσλακιας γίνομαι και ότι θες.
Δεν ξέρω το πορτοφόλι σου αλλά είναι μικρή η διαφορά για να μην πας στο νέο.
Που είναι σαφές πιο όμορφο, ποιοτικό και καλύτερο αμάξι.
Δίνει και τίποτα άλλο σε δώρα ή τεσλα ; Πχ φορτίσεις ;
Ισως να περίμενες λίγο μέχρι αρχές Ιουνίου που δίνει συνήθως για στόχους εξαμήνου τέτοια δώρα να πάρεις περισσότερα.
Νομίζω επίσης ότι στα παλιά Υ παίζει ακόμα το 500αρικο του referral. Αυτό το υπολόγισες ;
Και μην ξεχνάς αν θες φορητό φορτιστή ή wallbox μπορώ να σου πάρω με έκπτωση -
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@supergeorge said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@supergeorge said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Γρατσουνιές και αβαρίες κατά τη μεταφορά.
Αν θες οπωσδήποτε χώρους πάρε suv ή Υ.
Στο 3αρι χάνεις σε πρακτικότητα.
Αλλά χωρίς επιδότηση ή θα πας σε μτχ ηλεκτρικό ή σε υβριδικό.
Το f/l Corolla cross έχει ανακοινωθεί ;
Έχεις κανα link ?Χώρους για τους επιβάτες θέλω, όχι τόσο για αποσκευές. Το ZRV έχει 390l και μου έφταναν. Βέβαια το 3 έχει στενό χώρο φόρτωσης, είναι ένα θεματάκι.
Το facelift έχει ανακοινωθεί εσωτερικά, αν πας για παραγγελία σου το λένε και ανάλογα τον πωλητή σου δείχνουν την εσωτερική ενημέρωση που έχουν σε pdf.
Αν ξεκίνησες να αγοράσεις ένα συμβατικό αυτοκίνητο για να κάνεις χωρίς άγχος τη δουλειά σου και είδες ότι με επιδότηση το μοντελ 3 έρχεται στα ίδια λεφτά μάλλον πρέπει να το ξανασκεφτείς.
Εχεις ιδιόκτητο χώρο για οικιακή φόρτιση ;
Έχεις υπολογίσει το κόστος για οικιακή φόρτιση ; 1,5-2 k
Έχεις υπομονή να το φέρνεις Αθήνα για σοβαρά θέματα ;
Είσαι κουλ τυπος, ή κάθε φορά που θα βγαινεις εθνική θα σε λούζει κρύος ιδρώτας με την αυτονομία ;
Έχεις υπόψη ότι απαιτεί συχνότερη αλλαγή ελαστικών και έχει ακριβότερα ασφάλιστρα ;- Ναι υπάρχει χώρος.
- Δε θα βάλω αρχικά wallbox, αλλά σουκο για φόρτιση στα 3,5 kW.
- Είναι το μόνο σοβαρό πρόβλημα, μαζί με τα ανταλλακτικά.
- Τα έχω υπολογίσει. 90% των ταξιδιών μου θα είναι Θεσσαλονίκη Πήλιο.
- Ναι, το γνωρίζω. Αυτά που θα πληρώσω για το 2.0L CC ή ZRV θα φεύγουν για τα έξοδα που λες.
Να εχεις στο νου σου ότι ειναι ενα χαμηλό αυτοκινητο με μεγάλη ακτίνα στροφής και το οδικό δίκτυο του πηλιου είναι ψιλό απαράδεκτο.
Τα τεσλα είναι γενικά Sunday cars.
Χαμηλά (ακόμα και το Υ χαμηλό είναι), πελώρια ακατάλληλα για στενούς δρόμους και αστικό ιστό
Στην Αμερική είναι αλλιώς αλλά εδώ ελλείψει ανταγωνισμού πουλάνε και ταλαιπωρούν τους κατόχους τους.Φήμες λένε ότι θα σου στείλουν να συντάξεις το καταστατικό του Συλλόγου Υποψηφίων Αγοραστών Τέσλα Ταλαιπωρημένων Ιδιοκτητών, - ΣΥΑΤΤΙ...
Μην ξεχνας και τον
Σύλλογος
Ιδιοκτητών
Ακίνητων
Τεσλα
Σαντέι
Καρς
Ονλη«ΣΙΑΤΣΟΥ»
Αυτοί πληρώνουν και ΕΝΦΙΑ...
-
@panos2171 said in TESLA FORUM:
Αν εντός πόλης πρέπει και να παρκάρεις σαφώς και δεν είναι για κάθε μέρα. Αν άπλα μετακίνησε είναι μια χαρά. Έχεις ησυχία, καλή ορατότητα και γενικά στα ηλεκτρικά όλα γίνονται πολύ ομαλά.
Εντος πολης εξαρταται, εκει που μενω ή εργαζομαι εχει απλετο χωρο. Στο κεντρο ακομα και με Γιαρις θες παρκινγκ να πληρωσεις. Οποτε δεν κανει διαφορα επι της ουσιας.
-
@george1977 said in TESLA FORUM:
Στέφανε
Έχεις το καλύτερο αυτοκίνητο για την εποχή για βόλτες και σκέφτεσαι πολλά πράγματα που δεν θα έπρεπε. Θα ξαναγίνεις τεσλάκιας όταν το software define car γίνει πραγματικότητα και θα κάλεις από το κινητό σου το tesla Q να σε παραλάβει και σε πάει στο προορισμό σου, με ειδικό firmware ώστε να καθαρίζει τους επιβάτες πριν μπουν μέσα και ειδικό ζυγιστικό για τις αποσκευές (τύφλά να έχει η ryanair ). stay tuned sto forum.
έχω το εξής δίλημμα έχει σε προσφορά η Τεσλα το παλιο Υ σε quicksilver κοτσαδόρο Long Range (-5000) στα 49000.
Το καινούργιο στο ίδιο configuration θα το πληρώσω 54.000 σε λευκό.Είναι καλύτερο το νεο (έχω κανονίσει test drive την Πέμπτη) ώστε να αξίζει τα 5000 ;
Ναι είναι καλύτερο το νέο. Αν δεν σε ζορίζει το 5χιλιαρο, πήγαινε για το νέο.
-
-
@tkin73 said in TESLA FORUM:
Τι κάνει ο σατανας;!
https://www.autoblog.gr/2025/04/18/i-tesla-katigoreitai-oti-prosthetei-sta-odometra-ton-aftokiniton-tis-perissotera-xiliometra-gia-na-ligei-noritera-i-engyisi/Από όλες τις λαλακιες που έχουν γραφτεί για την τεσλα, αυτή είναι η μεγαλύτερη.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@tkin73 said in TESLA FORUM:
Τι κάνει ο σατανας;!
https://www.autoblog.gr/2025/04/18/i-tesla-katigoreitai-oti-prosthetei-sta-odometra-ton-aftokiniton-tis-perissotera-xiliometra-gia-na-ligei-noritera-i-engyisi/Από όλες τις λαλακιες που έχουν γραφτεί για την τεσλα, αυτή είναι η μεγαλύτερη.
βιάζεσαι να κρίνεις το αποτέλεσμα του δικαστηρίου, η δίωξη ειναι ομαδική. Οπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά. Ποντάρω πιο πολύ στο σενάριο να εχουν βάση αυτά που την κατηγορούν. και στην δοκιμή που είχε γίνει σε συνθήκες παγετού, είχαν αναφερθεί διαφορές στην χιλιομετρική απόσταση. Θα εχει ενδιαφέρον να δούμε πάντως πως θα εξελιχθεί η υπόθεση, και η συγκυρία δεν ειανι καθόλου ευνοική για την Tesla.
-
Εχουμε εδώ και 10 χρόνια τουλάχιστον τις εφαρμογές των διαδρομών μας στο κινητό μας, που μας λέει ότι κάναμε 25,4 χλμ από το ένα μέρος στο άλλο.
Είναι δυνατόν να είναι 25 χλμ η διαδρομή και το αυτοκίνητο να γράψει 35 χλμ ?
Ας δεχτούμε ότι θα γράψει 28 που πάλι είναι εύκολο να ελεγχθεί.
Ειδικά για ηλεκτρικό αυτοκίνητο που έτσι και αλλιώς βγάζεις "σχέδιο πτήσης" για κάθε ταξίδι που θα κάνεις για να δεις που θα φορτίσεις.
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@tkin73 said in TESLA FORUM:
Τι κάνει ο σατανας;!
https://www.autoblog.gr/2025/04/18/i-tesla-katigoreitai-oti-prosthetei-sta-odometra-ton-aftokiniton-tis-perissotera-xiliometra-gia-na-ligei-noritera-i-engyisi/Από όλες τις λαλακιες που έχουν γραφτεί για την τεσλα, αυτή είναι η μεγαλύτερη.
βιάζεσαι να κρίνεις το αποτέλεσμα του δικαστηρίου, η δίωξη ειναι ομαδική. Οπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά. Ποντάρω πιο πολύ στο σενάριο να εχουν βάση αυτά που την κατηγορούν. και στην δοκιμή που είχε γίνει σε συνθήκες παγετού, είχαν αναφερθεί διαφορές στην χιλιομετρική απόσταση. Θα εχει ενδιαφέρον να δούμε πάντως πως θα εξελιχθεί η υπόθεση, και η συγκυρία δεν ειανι καθόλου ευνοική για την Tesla.
Σκέψου ότι ακόμα και στον criuser φάνηκε παρανοϊκό
Μεμονωμένο bug, ναι, είναι πιθανό. Κάτι που αφορά όλα τα τεσλα, εμφατικό ΟΧΙ
TESLA FORUM