-
New Tesla Model Y v BYD Sealion: Ultimate review!
Το περίεργο πάντως ειναι, οτι ενώ αναγνωρίζει, οτι το Tesla εχει καλύτερη ηχομόνωση, καλύτερη οδήγηση, καλύτερο efficiency, και καλύτερη τιμή, στο τέλος επιλέγει το BYD. Ένα Model Y κάνει 53.970 ενώ ένα Sealion 7 56.490€ στην Ελλάδα, και πιο φθηνό και καλύτερο σε αρκετά σημεια. δεν καταλαβαίνω πως κατέληξε στο συγκεκριμενο συμπερασμα.
-
Γρατσουνιές και αβαρίες κατά τη μεταφορά.
Αν θες οπωσδήποτε χώρους πάρε suv ή Υ.
Στο 3αρι χάνεις σε πρακτικότητα.
Αλλά χωρίς επιδότηση ή θα πας σε μτχ ηλεκτρικό ή σε υβριδικό.
Το f/l Corolla cross έχει ανακοινωθεί ;
Έχεις κανα link ? -
@supergeorge said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
@supergeorge said in TESLA FORUM:
Καλησπέρα σε όλους.
Σκέφτομαι για το Model 3 Highland RWD Long Range, αν και εφόσον βγει KH4 ή βάλουν χρήματα στο KH3, διαφορετικά λογικά θα καταλήξω με Corolla Cross, αφού ακύρωσα ένα ZRV.
Έχω δει άπειρα βίντεο στο YouTube και δε βλέπω κάποιο σημαντικό πρόβλημα στην παραγωγή του. Προβλήματα συναρμογής βλέπω περισσότερο στα US made αυτοκίνητα.
Υπάρχει κάτι που μου έχει διαφύγει από θέμα προβλημάτων;
To μόνο πρόβλημα που βλέπω είναι ότι ακόμα και χωρίς επιδότηση, σβήνει κάθε άλλο θερμικό μοντέλο κοντινής τιμής. Πώς να συγκριθεί μαζί του κάτι όπως το Corolla Cross;
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
@supergeorge said in TESLA FORUM:
Καλησπέρα σε όλους.
Σκέφτομαι για το Model 3 Highland RWD Long Range, αν και εφόσον βγει KH4 ή βάλουν χρήματα στο KH3, διαφορετικά λογικά θα καταλήξω με Corolla Cross, αφού ακύρωσα ένα ZRV.
Έχω δει άπειρα βίντεο στο YouTube και δε βλέπω κάποιο σημαντικό πρόβλημα στην παραγωγή του. Προβλήματα συναρμογής βλέπω περισσότερο στα US made αυτοκίνητα.
Υπάρχει κάτι που μου έχει διαφύγει από θέμα προβλημάτων;
To μόνο πρόβλημα που βλέπω είναι ότι ακόμα και χωρίς επιδότηση, σβήνει κάθε άλλο θερμικό μοντέλο κοντινής τιμής. Πώς να συγκριθεί μαζί του κάτι όπως το Corolla Cross;
Μονο που χωρίς επιδότηση το κορολα έχει περίπου 10000 ευρώ τουλάχιστον φθηνότερα ανάλογα την έκδοση. Και χωρίς range anxiety και με ανεκτή κατανάλωση εντός πόλης.
Επισης δε μπορώ να καταλάβω την επιλογή του rwd long range.
Ναι οκ υποτίθεται 80-100 χλμ παραπάνω αυτονομία σε κάποιο ταξίδι που θα ξεκινησεις με 100% αλλά στην καθημερινή χρήση η lfp του απλού rwd είναι πιο λογική επιλογή.
Το να πας στη dual motor λόγω της τετρακίνησης και των παραπάνω στοιχείων εξοπλισμού είναι περισσότερο συζητήσιμο.Ακριβώς αυτός είναι ο λόγος που κοιτάω το CC (όπως και το ZRV πριν), τα 10k λιγότερα. Έχω όριο τα 35-37k.
Για αυτό και η επιλογή του rwd lr, γιατί να χάσω το επιπλέον range αφού μπορώ να φτάσω σε αυτά τα χρήματα (προφανώς με επιδότηση).
@dettol said in TESLA FORUM:
@supergeorge said in TESLA FORUM:
Καλησπέρα σε όλους.
Σκέφτομαι για το Model 3 Highland RWD Long Range, αν και εφόσον βγει KH4 ή βάλουν χρήματα στο KH3, διαφορετικά λογικά θα καταλήξω με Corolla Cross, αφού ακύρωσα ένα ZRV.
Έχω δει άπειρα βίντεο στο YouTube και δε βλέπω κάποιο σημαντικό πρόβλημα στην παραγωγή του. Προβλήματα συναρμογής βλέπω περισσότερο στα US made αυτοκίνητα.
Υπάρχει κάτι που μου έχει διαφύγει από θέμα προβλημάτων;
Πρόβληματα συναρμολόγησης υπήρχαν στα legacy 3αρια προ 2020 απο το fremont. Σε highland δεν έχω ακούσει κατι, ειδικά για τα κινέζικα που πωλούνται στην Ελλάδα.
Αν θες περίμενε μερικούς μήνες να δεις τι θα γίνει με τα ΚΗ, αλλά, αν μπορείς να φορτίσεις σπίτι και μπορείς να ζήσεις με τους οποίους περιορισμούς και ιδιαιτερότητες έχει ένα ηλεκτρικό όχημα, δεν ξέρω πως μπορείς να προτιμήσεις κάτι άλλο.
Επίσης πρέπει να αποφασίσεις αν θες suv ή sedan. Τελος, αν μένεις μακριά από Αθήνα, θα ξέρεις ότι δεν έχεις πρόσβαση σε σέρβις και θα πρέπει να έρχεσαι Αθήνα, αν πάρεις τεσλα.Λογικά θα παραγγείλω το CC αφού βγει το face-lift σε λίγες μέρες και βλέπεται λίγο παραπάνω σε σχέση με το τωρινό. Η παράδοση θα πάει για Σεπ Οκτ, μέχρι τότε θα έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο με τις επιδοτήσεις. Αν υπάρχουν ακόμη το αλλάζω σε model 3.
Γενικά δεν έχω θέμα με το αν θα είναι suv ή sedan αρκεί να έχει χώρους. Σκέψου ότι αρχικά πήγαινα για το civic.
@red_monster said in TESLA FORUM:
@ilias-a said in TESLA FORUM:
@supergeorge said in TESLA FORUM:
Καλησπέρα σε όλους.
Σκέφτομαι για το Model 3 Highland RWD Long Range, αν και εφόσον βγει KH4 ή βάλουν χρήματα στο KH3, διαφορετικά λογικά θα καταλήξω με Corolla Cross, αφού ακύρωσα ένα ZRV.
Έχω δει άπειρα βίντεο στο YouTube και δε βλέπω κάποιο σημαντικό πρόβλημα στην παραγωγή του. Προβλήματα συναρμογής βλέπω περισσότερο στα US made αυτοκίνητα.
Υπάρχει κάτι που μου έχει διαφύγει από θέμα προβλημάτων;
Τα οποια προβληματα φτιαχνονται αργα ή γρηγορα, αυτο που θα με προβληματιζε εμενα θα ηταν τα συνεργεια που υπαρχουν στην περιοχη μου και η εξυπηρετηση σε σερβις ή καποιο προβλημα σε θεμα χρονου, π.χ. να εχω καποιο τριξιμο και το 1ο διαθεσημο ραντεβου να ειναι σε ενα μηνα με προβληματιζει. Σε οποιο αυτοκινητο και να καταληξεις να το εξετασεις αυτο.
Πλέον εφορμούν και κινητά συνεργεία, αλλά ναι σε σχέση με τις πολλές κατά τόπους αντιπροσωπείες άλλων κατασκευαστών δεν υπάρχει τόση αμεσότητα. Σημαντικό επίσης είναι η αναμονή των ανταλλακτικών. Ενας καθρέπτης highland (κοινό ανταλλακτικό για όλα τα model 3/y όλων των γενιών) έκανε κάνα 2 μηνο να έρθει.
Αυτό είναι πράγματι θέμα, Θεσσαλονίκη μένω, όχι Αθήνα.
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@ilias-a said in TESLA FORUM:
@supergeorge said in TESLA FORUM:
Καλησπέρα σε όλους.
Σκέφτομαι για το Model 3 Highland RWD Long Range, αν και εφόσον βγει KH4 ή βάλουν χρήματα στο KH3, διαφορετικά λογικά θα καταλήξω με Corolla Cross, αφού ακύρωσα ένα ZRV.
Έχω δει άπειρα βίντεο στο YouTube και δε βλέπω κάποιο σημαντικό πρόβλημα στην παραγωγή του. Προβλήματα συναρμογής βλέπω περισσότερο στα US made αυτοκίνητα.
Υπάρχει κάτι που μου έχει διαφύγει από θέμα προβλημάτων;
Τα οποια προβληματα φτιαχνονται αργα ή γρηγορα, αυτο που θα με προβληματιζε εμενα θα ηταν τα συνεργεια που υπαρχουν στην περιοχη μου και η εξυπηρετηση σε σερβις ή καποιο προβλημα σε θεμα χρονου, π.χ. να εχω καποιο τριξιμο και το 1ο διαθεσημο ραντεβου να ειναι σε ενα μηνα με προβληματιζει. Σε οποιο αυτοκινητο και να καταληξεις να το εξετασεις αυτο.
Σε γενικές γραμμές δεν έχουν ακουστεί προβλήματα στα νέα. Περισσότερα ίσως βρεις κατά την παραλαβή που δεν τα προσέχουν και σε ταλαιπωρήσουν με σέρβις για αποκατάσταση παρα να βγει κάτι στην πορεία.
Απλά όπως και σε πολλές άλλες μάρκες ανταλλακτικά δεν υπάρχουν διαθέσιμα.
Σε περίπτωση ατυχήματος θα πρέπει να έχεις άλλο όχημα. Η αναμονή είναι τεράστια.Πρακτικά αν μπλέξεις σε ατύχημα στη χώρα είναι προτιμότερο να έχεις αμάξι με ληζινγκ. Παίρνεις την επόμενη αντικατάστασης και όποτε το φτιάξουν.
Εννοείς προβλήματα συναρμογής και ατέλειες πχ στο χρώμα κατά την παράδοση;
Δεύτερο όχημα υπάρχει, αλλά προφανώς δε θα ήθελα να περιμένω 3 μήνες για κάτι απλό.
Το leasing το έχω αποκλείσει, δε με συμφέρει. -
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Γρατσουνιές και αβαρίες κατά τη μεταφορά.
Αν θες οπωσδήποτε χώρους πάρε suv ή Υ.
Στο 3αρι χάνεις σε πρακτικότητα.
Αλλά χωρίς επιδότηση ή θα πας σε μτχ ηλεκτρικό ή σε υβριδικό.
Το f/l Corolla cross έχει ανακοινωθεί ;
Έχεις κανα link ?Χώρους για τους επιβάτες θέλω, όχι τόσο για αποσκευές. Το ZRV έχει 390l και μου έφταναν. Βέβαια το 3 έχει στενό χώρο φόρτωσης, είναι ένα θεματάκι.
Το facelift έχει ανακοινωθεί εσωτερικά, αν πας για παραγγελία σου το λένε και ανάλογα τον πωλητή σου δείχνουν την εσωτερική ενημέρωση που έχουν σε pdf.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
@supergeorge said in TESLA FORUM:
Καλησπέρα σε όλους.
Σκέφτομαι για το Model 3 Highland RWD Long Range, αν και εφόσον βγει KH4 ή βάλουν χρήματα στο KH3, διαφορετικά λογικά θα καταλήξω με Corolla Cross, αφού ακύρωσα ένα ZRV.
Έχω δει άπειρα βίντεο στο YouTube και δε βλέπω κάποιο σημαντικό πρόβλημα στην παραγωγή του. Προβλήματα συναρμογής βλέπω περισσότερο στα US made αυτοκίνητα.
Υπάρχει κάτι που μου έχει διαφύγει από θέμα προβλημάτων;
To μόνο πρόβλημα που βλέπω είναι ότι ακόμα και χωρίς επιδότηση, σβήνει κάθε άλλο θερμικό μοντέλο κοντινής τιμής. Πώς να συγκριθεί μαζί του κάτι όπως το Corolla Cross;
Μονο που χωρίς επιδότηση το κορολα έχει περίπου 10000 ευρώ τουλάχιστον φθηνότερα ανάλογα την έκδοση. Και χωρίς range anxiety και με ανεκτή κατανάλωση εντός πόλης.
Επισης δε μπορώ να καταλάβω την επιλογή του rwd long range.
Ναι οκ υποτίθεται 80-100 χλμ παραπάνω αυτονομία σε κάποιο ταξίδι που θα ξεκινησεις με 100% αλλά στην καθημερινή χρήση η lfp του απλού rwd είναι πιο λογική επιλογή.
Το να πας στη dual motor λόγω της τετρακίνησης και των παραπάνω στοιχείων εξοπλισμού είναι περισσότερο συζητήσιμο.Ισως ν χρειάζεται τα περισσότερα χιλιόμετρα εμβέλειας. Ετσι και αλλιώς, ούτε lfp ούτε nmc προτείνεται να φορτίζουν και να μένουν στο 100%.
Η διαφορά είναι ότι οι lfp ΠΡΕΠΕΙ να φορτίσουν στο 100% ανά τακτά χρονικά διαστήματα.Η διαφορά στα χιλιόμετρα εμβέλειας δεν είναι 80-100 αλλά 120-140, διόλου ευκαταφρόνητο Δd !
Οσο αφορά τις μπαταρίες, ακριβώς όπως το έγραψες -
@supergeorge said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Γρατσουνιές και αβαρίες κατά τη μεταφορά.
Αν θες οπωσδήποτε χώρους πάρε suv ή Υ.
Στο 3αρι χάνεις σε πρακτικότητα.
Αλλά χωρίς επιδότηση ή θα πας σε μτχ ηλεκτρικό ή σε υβριδικό.
Το f/l Corolla cross έχει ανακοινωθεί ;
Έχεις κανα link ?Χώρους για τους επιβάτες θέλω, όχι τόσο για αποσκευές. Το ZRV έχει 390l και μου έφταναν. Βέβαια το 3 έχει στενό χώρο φόρτωσης, είναι ένα θεματάκι.
Το facelift έχει ανακοινωθεί εσωτερικά, αν πας για παραγγελία σου το λένε και ανάλογα τον πωλητή σου δείχνουν την εσωτερική ενημέρωση που έχουν σε pdf.
Αν ξεκίνησες να αγοράσεις ένα συμβατικό αυτοκίνητο για να κάνεις χωρίς άγχος τη δουλειά σου και είδες ότι με επιδότηση το μοντελ 3 έρχεται στα ίδια λεφτά μάλλον πρέπει να το ξανασκεφτείς.
Εχεις ιδιόκτητο χώρο για οικιακή φόρτιση ;
Έχεις υπολογίσει το κόστος για οικιακή φόρτιση ; 1,5-2 k
Έχεις υπομονή να το φέρνεις Αθήνα για σοβαρά θέματα ;
Είσαι κουλ τυπος, ή κάθε φορά που θα βγαινεις εθνική θα σε λούζει κρύος ιδρώτας με την αυτονομία ;
Έχεις υπόψη ότι απαιτεί συχνότερη αλλαγή ελαστικών και έχει ακριβότερα ασφάλιστρα ; -
Εγώ πάντως είμαι ο ορισμός του αγχωτικου ανθρώπου και μια χαρά έχω βολευτεί με ηλεκτρικό
-
Γιατί είσαι και μαζοχιστης. Έχει εθιστεί στο άγχος.
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
New Tesla Model Y v BYD Sealion: Ultimate review!
Το περίεργο πάντως ειναι, οτι ενώ αναγνωρίζει, οτι το Tesla εχει καλύτερη ηχομόνωση, καλύτερη οδήγηση, καλύτερο efficiency, και καλύτερη τιμή, στο τέλος επιλέγει το BYD. Ένα Model Y κάνει 53.970 ενώ ένα Sealion 7 56.490€ στην Ελλάδα, και πιο φθηνό και καλύτερο σε αρκετά σημεια. δεν καταλαβαίνω πως κατέληξε στο συγκεκριμενο συμπερασμα.
Δες πάλι το βίντεο στο τέλος του. Πρέπει να έχει γίνει κόψιμο γιατί βλέπω ότι τελειώνει πολύ απότομα. Νομίζω εσύ πρόλαβες την πρωτότυπη εκδοχή. Πολύ κράξιμο στα σχόλια
-
Looool
-
Ενδεικτικό του άπειρου πόλεμου που δέχεται η Τεσλα λόγω Ελον.
Εδώ στην Ελλάδα καθηγητές που δεν έχουν παράξει παρά μόνο βιβλιογραφικές εργασίες προσπαθούν να βγάλουν κρατικοδίαιτο τον Μασκ.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
@supergeorge said in TESLA FORUM:
Καλησπέρα σε όλους.
Σκέφτομαι για το Model 3 Highland RWD Long Range, αν και εφόσον βγει KH4 ή βάλουν χρήματα στο KH3, διαφορετικά λογικά θα καταλήξω με Corolla Cross, αφού ακύρωσα ένα ZRV.
Έχω δει άπειρα βίντεο στο YouTube και δε βλέπω κάποιο σημαντικό πρόβλημα στην παραγωγή του. Προβλήματα συναρμογής βλέπω περισσότερο στα US made αυτοκίνητα.
Υπάρχει κάτι που μου έχει διαφύγει από θέμα προβλημάτων;
To μόνο πρόβλημα που βλέπω είναι ότι ακόμα και χωρίς επιδότηση, σβήνει κάθε άλλο θερμικό μοντέλο κοντινής τιμής. Πώς να συγκριθεί μαζί του κάτι όπως το Corolla Cross;
Μονο που χωρίς επιδότηση το κορολα έχει περίπου 10000 ευρώ τουλάχιστον φθηνότερα ανάλογα την έκδοση. Και χωρίς range anxiety και με ανεκτή κατανάλωση εντός πόλης.
Επισης δε μπορώ να καταλάβω την επιλογή του rwd long range.
Ναι οκ υποτίθεται 80-100 χλμ παραπάνω αυτονομία σε κάποιο ταξίδι που θα ξεκινησεις με 100% αλλά στην καθημερινή χρήση η lfp του απλού rwd είναι πιο λογική επιλογή.
Το να πας στη dual motor λόγω της τετρακίνησης και των παραπάνω στοιχείων εξοπλισμού είναι περισσότερο συζητήσιμο.Ισως ν χρειάζεται τα περισσότερα χιλιόμετρα εμβέλειας. Ετσι και αλλιώς, ούτε lfp ούτε nmc προτείνεται να φορτίζουν και να μένουν στο 100%.
Η διαφορά είναι ότι οι lfp ΠΡΕΠΕΙ να φορτίσουν στο 100% ανά τακτά χρονικά διαστήματα.Εαν είναι να πας ταξίδι δεν υπάρχει κάνενας λόγος να μην το φορτίσεις στο 100%. Δεν πρέπει να το φορτίσεις στο 100% εαν δεν θα μετακινήσεις το αυτοκίνητο. Και αυτό ισχύει και για LFP και NMC. Στις LFP για λόγους βαθμονόμησης πρέπει να πας στο 100% σε τακτα χρονικά διαστήματα και καλό είναι μετα το γέμισμα να το κινήσεις.
το 2008 μετά από τέσσερα χρόνια χρήσης με αρκετά ταξίδια 500 χλμ αναγκαστικα με αρχικη φόρτιση 100%, η μπαταρία είναι πάνω από 96%.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@supergeorge said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Γρατσουνιές και αβαρίες κατά τη μεταφορά.
Αν θες οπωσδήποτε χώρους πάρε suv ή Υ.
Στο 3αρι χάνεις σε πρακτικότητα.
Αλλά χωρίς επιδότηση ή θα πας σε μτχ ηλεκτρικό ή σε υβριδικό.
Το f/l Corolla cross έχει ανακοινωθεί ;
Έχεις κανα link ?Χώρους για τους επιβάτες θέλω, όχι τόσο για αποσκευές. Το ZRV έχει 390l και μου έφταναν. Βέβαια το 3 έχει στενό χώρο φόρτωσης, είναι ένα θεματάκι.
Το facelift έχει ανακοινωθεί εσωτερικά, αν πας για παραγγελία σου το λένε και ανάλογα τον πωλητή σου δείχνουν την εσωτερική ενημέρωση που έχουν σε pdf.
Αν ξεκίνησες να αγοράσεις ένα συμβατικό αυτοκίνητο για να κάνεις χωρίς άγχος τη δουλειά σου και είδες ότι με επιδότηση το μοντελ 3 έρχεται στα ίδια λεφτά μάλλον πρέπει να το ξανασκεφτείς.
Εχεις ιδιόκτητο χώρο για οικιακή φόρτιση ;
Έχεις υπολογίσει το κόστος για οικιακή φόρτιση ; 1,5-2 k
Έχεις υπομονή να το φέρνεις Αθήνα για σοβαρά θέματα ;
Είσαι κουλ τυπος, ή κάθε φορά που θα βγαινεις εθνική θα σε λούζει κρύος ιδρώτας με την αυτονομία ;
Έχεις υπόψη ότι απαιτεί συχνότερη αλλαγή ελαστικών και έχει ακριβότερα ασφάλιστρα ;- Ναι υπάρχει χώρος.
- Δε θα βάλω αρχικά wallbox, αλλά σουκο για φόρτιση στα 3,5 kW.
- Είναι το μόνο σοβαρό πρόβλημα, μαζί με τα ανταλλακτικά.
- Τα έχω υπολογίσει. 90% των ταξιδιών μου θα είναι Θεσσαλονίκη Πήλιο.
- Ναι, το γνωρίζω. Αυτά που θα πληρώσω για το 2.0L CC ή ZRV θα φεύγουν για τα έξοδα που λες.
-
@supergeorge said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@supergeorge said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Γρατσουνιές και αβαρίες κατά τη μεταφορά.
Αν θες οπωσδήποτε χώρους πάρε suv ή Υ.
Στο 3αρι χάνεις σε πρακτικότητα.
Αλλά χωρίς επιδότηση ή θα πας σε μτχ ηλεκτρικό ή σε υβριδικό.
Το f/l Corolla cross έχει ανακοινωθεί ;
Έχεις κανα link ?Χώρους για τους επιβάτες θέλω, όχι τόσο για αποσκευές. Το ZRV έχει 390l και μου έφταναν. Βέβαια το 3 έχει στενό χώρο φόρτωσης, είναι ένα θεματάκι.
Το facelift έχει ανακοινωθεί εσωτερικά, αν πας για παραγγελία σου το λένε και ανάλογα τον πωλητή σου δείχνουν την εσωτερική ενημέρωση που έχουν σε pdf.
Αν ξεκίνησες να αγοράσεις ένα συμβατικό αυτοκίνητο για να κάνεις χωρίς άγχος τη δουλειά σου και είδες ότι με επιδότηση το μοντελ 3 έρχεται στα ίδια λεφτά μάλλον πρέπει να το ξανασκεφτείς.
Εχεις ιδιόκτητο χώρο για οικιακή φόρτιση ;
Έχεις υπολογίσει το κόστος για οικιακή φόρτιση ; 1,5-2 k
Έχεις υπομονή να το φέρνεις Αθήνα για σοβαρά θέματα ;
Είσαι κουλ τυπος, ή κάθε φορά που θα βγαινεις εθνική θα σε λούζει κρύος ιδρώτας με την αυτονομία ;
Έχεις υπόψη ότι απαιτεί συχνότερη αλλαγή ελαστικών και έχει ακριβότερα ασφάλιστρα ;- Ναι υπάρχει χώρος.
- Δε θα βάλω αρχικά wallbox, αλλά σουκο για φόρτιση στα 3,5 kW.
- Είναι το μόνο σοβαρό πρόβλημα, μαζί με τα ανταλλακτικά.
- Τα έχω υπολογίσει. 90% των ταξιδιών μου θα είναι Θεσσαλονίκη Πήλιο.
- Ναι, το γνωρίζω. Αυτά που θα πληρώσω για το 2.0L CC ή ZRV θα φεύγουν για τα έξοδα που λες.
Είναι φανερό ότι έχεις εικόνα των «ειδικών» συνθηκών, βουρ στον πατσά ! Το αυτοκίνητο είναι καταπληκτικό σε όλα του. Προσωπικά, όντας ψύχραιμος, χαλαρός και αχαμπαρος, οδηγάω το μοντελ 3 με τη μεγάλη μπαταρία όπως οδηγούσα ένα συμβατικό κουπέ και δεν με έχει προβληματίσει ποτέ που θα φορτίσω.
-
@george1977 said in TESLA FORUM:
Ενδεικτικό του άπειρου πόλεμου που δέχεται η Τεσλα λόγω Ελον.
Εδώ στην Ελλάδα καθηγητές που δεν έχουν παράξει παρά μόνο βιβλιογραφικές εργασίες προσπαθούν να βγάλουν κρατικοδίαιτο τον Μασκ.
ενώ δεν ειναι? μόνος του κατάφερε να τους γυρίσει όλους πάνω του, ενώ για χρόνια είχε ξεκάθαρα κερδισμένο το παιχνίδι και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία. Τωρα αν όλο αυτό ήταν σχέδιο, ή ξέφυγε στην πορεία, θα φανεί.
-
@supergeorge said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@supergeorge said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Γρατσουνιές και αβαρίες κατά τη μεταφορά.
Αν θες οπωσδήποτε χώρους πάρε suv ή Υ.
Στο 3αρι χάνεις σε πρακτικότητα.
Αλλά χωρίς επιδότηση ή θα πας σε μτχ ηλεκτρικό ή σε υβριδικό.
Το f/l Corolla cross έχει ανακοινωθεί ;
Έχεις κανα link ?Χώρους για τους επιβάτες θέλω, όχι τόσο για αποσκευές. Το ZRV έχει 390l και μου έφταναν. Βέβαια το 3 έχει στενό χώρο φόρτωσης, είναι ένα θεματάκι.
Το facelift έχει ανακοινωθεί εσωτερικά, αν πας για παραγγελία σου το λένε και ανάλογα τον πωλητή σου δείχνουν την εσωτερική ενημέρωση που έχουν σε pdf.
Αν ξεκίνησες να αγοράσεις ένα συμβατικό αυτοκίνητο για να κάνεις χωρίς άγχος τη δουλειά σου και είδες ότι με επιδότηση το μοντελ 3 έρχεται στα ίδια λεφτά μάλλον πρέπει να το ξανασκεφτείς.
Εχεις ιδιόκτητο χώρο για οικιακή φόρτιση ;
Έχεις υπολογίσει το κόστος για οικιακή φόρτιση ; 1,5-2 k
Έχεις υπομονή να το φέρνεις Αθήνα για σοβαρά θέματα ;
Είσαι κουλ τυπος, ή κάθε φορά που θα βγαινεις εθνική θα σε λούζει κρύος ιδρώτας με την αυτονομία ;
Έχεις υπόψη ότι απαιτεί συχνότερη αλλαγή ελαστικών και έχει ακριβότερα ασφάλιστρα ;- Ναι υπάρχει χώρος.
- Δε θα βάλω αρχικά wallbox, αλλά σουκο για φόρτιση στα 3,5 kW.
- Είναι το μόνο σοβαρό πρόβλημα, μαζί με τα ανταλλακτικά.
- Τα έχω υπολογίσει. 90% των ταξιδιών μου θα είναι Θεσσαλονίκη Πήλιο.
- Ναι, το γνωρίζω. Αυτά που θα πληρώσω για το 2.0L CC ή ZRV θα φεύγουν για τα έξοδα που λες.
Να εχεις στο νου σου ότι ειναι ενα χαμηλό αυτοκινητο με μεγάλη ακτίνα στροφής και το οδικό δίκτυο του πηλιου είναι ψιλό απαράδεκτο.
-
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@supergeorge said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@supergeorge said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Γρατσουνιές και αβαρίες κατά τη μεταφορά.
Αν θες οπωσδήποτε χώρους πάρε suv ή Υ.
Στο 3αρι χάνεις σε πρακτικότητα.
Αλλά χωρίς επιδότηση ή θα πας σε μτχ ηλεκτρικό ή σε υβριδικό.
Το f/l Corolla cross έχει ανακοινωθεί ;
Έχεις κανα link ?Χώρους για τους επιβάτες θέλω, όχι τόσο για αποσκευές. Το ZRV έχει 390l και μου έφταναν. Βέβαια το 3 έχει στενό χώρο φόρτωσης, είναι ένα θεματάκι.
Το facelift έχει ανακοινωθεί εσωτερικά, αν πας για παραγγελία σου το λένε και ανάλογα τον πωλητή σου δείχνουν την εσωτερική ενημέρωση που έχουν σε pdf.
Αν ξεκίνησες να αγοράσεις ένα συμβατικό αυτοκίνητο για να κάνεις χωρίς άγχος τη δουλειά σου και είδες ότι με επιδότηση το μοντελ 3 έρχεται στα ίδια λεφτά μάλλον πρέπει να το ξανασκεφτείς.
Εχεις ιδιόκτητο χώρο για οικιακή φόρτιση ;
Έχεις υπολογίσει το κόστος για οικιακή φόρτιση ; 1,5-2 k
Έχεις υπομονή να το φέρνεις Αθήνα για σοβαρά θέματα ;
Είσαι κουλ τυπος, ή κάθε φορά που θα βγαινεις εθνική θα σε λούζει κρύος ιδρώτας με την αυτονομία ;
Έχεις υπόψη ότι απαιτεί συχνότερη αλλαγή ελαστικών και έχει ακριβότερα ασφάλιστρα ;- Ναι υπάρχει χώρος.
- Δε θα βάλω αρχικά wallbox, αλλά σουκο για φόρτιση στα 3,5 kW.
- Είναι το μόνο σοβαρό πρόβλημα, μαζί με τα ανταλλακτικά.
- Τα έχω υπολογίσει. 90% των ταξιδιών μου θα είναι Θεσσαλονίκη Πήλιο.
- Ναι, το γνωρίζω. Αυτά που θα πληρώσω για το 2.0L CC ή ZRV θα φεύγουν για τα έξοδα που λες.
Να εχεις στο νου σου ότι ειναι ενα χαμηλό αυτοκινητο με μεγάλη ακτίνα στροφής και το οδικό δίκτυο του πηλιου είναι ψιλό απαράδεκτο.
Τα τεσλα είναι γενικά Sunday cars.
Χαμηλά (ακόμα και το Υ χαμηλό είναι), πελώρια ακατάλληλα για στενούς δρόμους και αστικό ιστό
Στην Αμερική είναι αλλιώς αλλά εδώ ελλείψει ανταγωνισμού πουλάνε και ταλαιπωρούν τους κατόχους τους. -
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Τα τεσλα είναι γενικά Sunday cars.
Το ακριβώς αντίθετο! Με τόσα συστήματα ασφαλείας που έχουν και τόσες ευκολίες στην οδήγηση είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα για κάθε μέρα, τελείως αγχολυτικά. Απ’ όσο αμάξια έχω οδηγήσει ήταν το πιο εύκολο και αγχολυτικό αμάξι.
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Τα τεσλα είναι γενικά Sunday cars.
Το ακριβώς αντίθετο! Με τόσα συστήματα ασφαλείας που έχουν και τόσες ευκολίες στην οδήγηση είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα για κάθε μέρα, τελείως αγχολυτικά. Απ’ όσο αμάξια έχω οδηγήσει ήταν το πιο εύκολο και αγχολυτικό αμάξι.
νομιζω η αληθεια ειναι καπου στην μεση αυτων που γραφετε.
καλή Ανασταση αγαπητοι ! -
Έχει να κάνει με τον προστάτη του καθενός. Ο Φάνης κλείνει τα 50, δεν μπορεί να πάει ακατούρητος.
Πλάκα κάνω φυσικά, τηλεφωνώ τον φίλο μου τον Φάνη σε λίγο.
TESLA FORUM