-
@savas89 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Καλησπέρα να ρωτήσω έχει κανείς εμπειρία από Fusion ford (του 11 έχω). μετατροπή lpg; Βγάζει τρόμπα βενζίνης όπως το Mondeo; Σκέφτομαι να το κάνω καθώς πλεον θα το έχω κυρίως πόλη για οικονομία ως δεύτερο. Είναι σε πολύ καλή κατάσταση και μόνο 145000 κμ.
Ολα τα φορντ βγαζουν συχνα τρομπα βενζινης με το υγραεριο.
-
@ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@savas89 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Καλησπέρα να ρωτήσω έχει κανείς εμπειρία από Fusion ford (του 11 έχω). μετατροπή lpg; Βγάζει τρόμπα βενζίνης όπως το Mondeo; Σκέφτομαι να το κάνω καθώς πλεον θα το έχω κυρίως πόλη για οικονομία ως δεύτερο. Είναι σε πολύ καλή κατάσταση και μόνο 145000 κμ.
Ολα τα φορντ βγαζουν συχνα τρομπα βενζινης με το υγραεριο.
και θερμοστάτη που είναι ακριβούτσικος ,160€ θυμάμαι
-
@savas89 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Καλησπέρα να ρωτήσω έχει κανείς εμπειρία από Fusion ford (του 11 έχω). μετατροπή lpg; Βγάζει τρόμπα βενζίνης όπως το Mondeo; Σκέφτομαι να το κάνω καθώς πλεον θα το έχω κυρίως πόλη για οικονομία ως δεύτερο. Είναι σε πολύ καλή κατάσταση και μόνο 145000 κμ.
Είχα το fiesta mk7 2009.
Το έκανα αέριο στα 68.000 κμ.
Μου έβγαλε αντλία βενζίνης στα 215.000 - 220.000.
Προχώρα άφοβα.
Στο corsa σε αυτά τα χιλιόμετρα είχα αλλάξει 2 και δεν είχα αέριο. -
@georgemit said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@savas89 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Καλησπέρα να ρωτήσω έχει κανείς εμπειρία από Fusion ford (του 11 έχω). μετατροπή lpg; Βγάζει τρόμπα βενζίνης όπως το Mondeo; Σκέφτομαι να το κάνω καθώς πλεον θα το έχω κυρίως πόλη για οικονομία ως δεύτερο. Είναι σε πολύ καλή κατάσταση και μόνο 145000 κμ.
Είχα το fiesta mk7 2009.
Το έκανα αέριο στα 68.000 κμ.
Μου έβγαλε αντλία βενζίνης στα 215.000 - 220.000.
Προχώρα άφοβα.
Στο corsa σε αυτά τα χιλιόμετρα είχα αλλάξει 2 και δεν είχα αέριο.Κι εγώ έχω 10 χρόνια σε focus του 7(που θα το πουλήσω )έκανα 150000 κμ με αέριο μια φορά θερμοστάτη και μια φορά τρόμπα αυτά ήταν άντε και μπουζοκαλωδια λίγο πιο συχνά. Απλά στο Fusion δε γνωρίζω Ε θα το ψάξω να βάλω κάτι καλό γιατί με 8,5 λίτρα/100 το λιγότερο εντός πόλης δεν είναι για πολλά
-
Είχα βάλει της ΑΕΒ.
-
Εντος επομενου 2μηνου θα παω για test drive και προσφορες στα κατωθι,Toyota Yaris Cross 130ps Active Plus,MG3+/MG ZS+(με επιφυλαξη ελεω software update fix που εχει βγαλει ο κατασκευαστης για το ζητημα που εχει αναφερθει με την μπαταρια και απωλεια δυναμης στον κινητηρα),αν δεν ηταν κακασχημα τα Kia Niro/Hyundai Kona θα εριχνα μια ματια,αλλα δεν βλεπονται σχεδιαστικα,το Vitara δεν το κοιταω, ειναι σχεδιαστικα αρκετα ξεπερασμενο και γερασμενο,Renault Captur E-Tech Hybrid υπο προυποθεσεις γιατι ξεφευγει ανω των 26.000 ευρω με την βασικη τιμη να ξεκιναει απο εκει.
-
Τέλεια. Περιμένουμε...
Ξεκινά με Toyota και MG
.
.
.
.
.
Και αγόρασε το vitara -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Και αγόρασε το vitara
Eτσι κανατε και εσεις κυριε?
-
Περίπου. Είχα δει το Yaris το προηγούμενο σε hybrid.
Τελικά αποφάσισα πως ένα μοντέλο ήταν το τέλειο για εμένα και τα θέλω μου. Η Κουλα.
Πάω να το παραγγείλω χοροπηδώντας και με τα μαλλιά να ανεμίζουν, και μόλις μπήκα στο μαγαζί μου είπαν πως καταργήθηκε.....ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Οπότε είπα τι άλλο έχετε;;;; Το δοκίμασα, γούσταρα το στρίψιμο του που θύμισε Ραλλακι και αγοράστηκε την επόμενη ημέρα.
-
@ken11 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εντος επομενου 2μηνου θα παω για test drive και προσφορες στα κατωθι,Toyota Yaris Cross 130ps Active Plus,MG3+/MG ZS+(με επιφυλαξη ελεω software update fix που εχει βγαλει ο κατασκευαστης για το ζητημα που εχει αναφερθει με την μπαταρια και απωλεια δυναμης στον κινητηρα),αν δεν ηταν κακασχημα τα Kia Niro/Hyundai Kona θα εριχνα μια ματια,αλλα δεν βλεπονται σχεδιαστικα,το Vitara δεν το κοιταω, ειναι σχεδιαστικα αρκετα ξεπερασμενο και γερασμενο,Renault Captur E-Tech Hybrid υπο προυποθεσεις γιατι ξεφευγει ανω των 26.000 ευρω με την βασικη τιμη να ξεκιναει απο εκει.
Λογικά όσα λες και θες να δεις, αλλά Kia Niro ακόμη και να σου άρεσε ξεκινά από 33k euro, οπότε ήταν αποκλεισμένο εξ'αρχής με βάση το τιμολογιακό όριο που έθεσες.
-
@panormus772 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@ken11 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εντος επομενου 2μηνου θα παω για test drive και προσφορες στα κατωθι,Toyota Yaris Cross 130ps Active Plus,MG3+/MG ZS+(με επιφυλαξη ελεω software update fix που εχει βγαλει ο κατασκευαστης για το ζητημα που εχει αναφερθει με την μπαταρια και απωλεια δυναμης στον κινητηρα),αν δεν ηταν κακασχημα τα Kia Niro/Hyundai Kona θα εριχνα μια ματια,αλλα δεν βλεπονται σχεδιαστικα,το Vitara δεν το κοιταω, ειναι σχεδιαστικα αρκετα ξεπερασμενο και γερασμενο,Renault Captur E-Tech Hybrid υπο προυποθεσεις γιατι ξεφευγει ανω των 26.000 ευρω με την βασικη τιμη να ξεκιναει απο εκει.
Λογικά όσα λες και θες να δεις, αλλά Kia Niro ακόμη και να σου άρεσε ξεκινά από 33k euro, οπότε ήταν αποκλεισμένο εξ'αρχής με βάση το τιμολογιακό όριο που έθεσες.
Άξιο απορίας πώς το Niro titanium κοστίζει 36,5K ενώ το ξαδερφάκι του Kona distinctive με τον ίδιο εξοπλισμό κοστίζει 29Κ.
-
@jamesd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@panormus772 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@ken11 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εντος επομενου 2μηνου θα παω για test drive και προσφορες στα κατωθι,Toyota Yaris Cross 130ps Active Plus,MG3+/MG ZS+(με επιφυλαξη ελεω software update fix που εχει βγαλει ο κατασκευαστης για το ζητημα που εχει αναφερθει με την μπαταρια και απωλεια δυναμης στον κινητηρα),αν δεν ηταν κακασχημα τα Kia Niro/Hyundai Kona θα εριχνα μια ματια,αλλα δεν βλεπονται σχεδιαστικα,το Vitara δεν το κοιταω, ειναι σχεδιαστικα αρκετα ξεπερασμενο και γερασμενο,Renault Captur E-Tech Hybrid υπο προυποθεσεις γιατι ξεφευγει ανω των 26.000 ευρω με την βασικη τιμη να ξεκιναει απο εκει.
Λογικά όσα λες και θες να δεις, αλλά Kia Niro ακόμη και να σου άρεσε ξεκινά από 33k euro, οπότε ήταν αποκλεισμένο εξ'αρχής με βάση το τιμολογιακό όριο που έθεσες.
Άξιο απορίας πώς το Niro titanium κοστίζει 36,5K ενώ το ξαδερφάκι του Kona distinctive με τον ίδιο εξοπλισμό κοστίζει 29Κ.
λένε ότι είναι πιο ποιοτικό
-
χαχα, δεν ήξερα που να το βάλω, τέτοια είναι καλό να μην χάνονται:
«Πουλ-μουρ» με αυτοκίνητο: Ποιες μάρκες οδηγούν οι νάρκισσοι οδηγοί;
έρευνα, που διεξήχθη τον Μάρτιο του 2025 από την εταιρεία Censuswide, συμπεριέλαβε 2.002 οδηγούς από όλο το Ηνωμένο Βασίλειο και μέτρησε τις ναρκισσιστικές τους τάσεις με βάση ένα τεστ του Mind Diagnostics, με μέγιστο σκορ το 40.
Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι οδηγοί BMW συγκέντρωσαν το υψηλότερο μέσο σκορ ναρκισσισμού (14,4), ακολουθούμενοι από τους οδηγούς Mercedes (12,3) και Honda (12,0).
Η Audi ισοβαθμεί με την Honda, ενώ πιο απροσδόκητες παρουσίες στην κορυφή της λίστας είναι οι Fiat, Toyota και Hyundai.
Στον αντίποδα, οι οδηγοί Volvo παρουσίασαν τον χαμηλότερο δείκτη ναρκισσισμού (7,1).
Εντυπωσιακά είναι τα ευρήματα και με βάση τον τύπο καυσίμου.
Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων εμφάνισαν σχεδόν ίδιο σκορ (14,2) με τους οδηγούς BMW, σε αντίθεση με τους οδηγούς βενζινοκίνητων, υβριδικών και πετρελαιοκίνητων οχημάτων που κυμάνθηκαν μεταξύ 9,8 και 10,2.
-
Γελάνε και οι πέτρες...
https://www.newsauto.gr/electric/katochi-diesel-tha-plirosoun-eos-ke-4-000-evro/
μέχρι το τέλος του 2025, όλοι οι σταθμοί ΚΤΕΟ στην Ελλάδα θα εφοδιαστούν με ειδικά μηχανήματα μέτρησης για τον έλεγχο της λειτουργίας του DPF
-
Πριν κανα μήνα βρέθηκα στον Λαγκαδά και ρώτησα και για το δικό μου αν χρειαστεί ποτέ
https://www.katalytes.gr/350 € ανακατασκευασμένο dpf για το yaris diesel + 80 το βάλε βγάλε
Προϋπόθεση να παραδώσεις το δικό σου (την εσωτερική κυψέλη) για την ανακύκλωση
2 χρόνια εγγύησηΦυσικά καταλάβαινες όλα τα πετρελαιοκίνητα στην ανηφόρα στο Δερβένι
11 χρόνια το έχω , έχει βγάλει σε οικονομία Χ20 την αξία της ανακατασκευής ,τραγικοί όσοι τα αφαιρούν και εγκληματίες οι '"επαγγελματίες" που τα ξηλώνουν -
Το προβλημα δεν ειναι η τιμη του dpf, ειναι τα παρελκομενα που θα χρειστουν αλλαγη ή επισκευη για τη σωστη λειτουργια του dpf ετσι ωστε να μην κανει συνεχεις αναπλασεις, μπεκ, egr, τουρμπινα ή και κινητηρας για καταναλωση λαδιων.
Επισης απο τα ικτεο το 75-80% των προβληματικων αυτοκινητων θα συνεχισουν να περνανε. -
@ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
…
Επισης απο τα ικτεο το 75-80% των προβληματικων αυτοκινητων θα συνεχισουν να περνανε.Γιατί ;
-
@mesastou said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Γιατί ;
Οταν τα τελευταια 8-9 χρονια δεν εχουν κοψει κανενα ταξι, τα οποια σε ποσοστο 90% το εχουν κατεργημενο, τι σε κανει να πιστευεις οτι αυτη η κατασταση θα αλλαξει?
-
Μετά το ταξίδι που είχα κάνει πριν το Πάσχα, δεν έχω πάει κάπου οπότε βάζω 20 ευρώ μόνο κάθε 10-15 μέρες.
Σήμερα είχε 90 υπόλοιπο έβαλα 20 ευρώ με 1,357 το λίτρο και μου έγραψε 360 υπόλοιπο...
Αυτά θα μου λείψουν αν αλλάξω αυτοκίνητο...
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μετά το ταξίδι που είχα κάνει πριν το Πάσχα, δεν έχω πάει κάπου οπότε βάζω 20 ευρώ μόνο κάθε 10-15 μέρες.
Σήμερα είχε 90 υπόλοιπο έβαλα 20 ευρώ με 1,357 το λίτρο και μου έγραψε 360 υπόλοιπο...
Αυτά θα μου λείψουν αν αλλάξω αυτοκίνητο...
για ποιον λογο να αλλαξεις τοτε;
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά