-
@georgemit said in VW Tiguan 2024:
@chrisk6 said in VW Tiguan 2024:
@limited_one said in VW Tiguan 2024:
@chrisk6 said in VW Tiguan 2024:
Σβηνει οσο δεν ειναι στο γκαζι ή μπορει να κινηθει σβηστο (πχ) με ACC ενεργοποιημενο?
έχει τύχει να σβήσει με ACC ενεργοποιημένο.
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@limited_one said in VW Tiguan 2024:
@chrisk6 said in VW Tiguan 2024:
Σβηνει οσο δεν ειναι στο γκαζι ή μπορει να κινηθει σβηστο (πχ) με ACC ενεργοποιημενο?
έχει τύχει να σβήσει με ACC ενεργοποιημένο.
Επιβεβαιώνω.
Αν ειχε κατηφορα το καταλαβαινω. Αλλα σε ευθεια που θα χρειαστει να κρατησει τα χιλιομετρα που εχουν μπει στο ACC ειναι off? Αυτο προσπαθω να καταλαβω.
Eιναι σαν τα HEV που αναλογως ταχυτητας και μπαταριας κινουνται με σβηστο το μοτερ? Ειχα την εντυπωση οχι για τα VW.Προφανώς είχε ελαφριά κατηφόρα, το έχω παρατηρήσει κι εγώ στο i30. Σε μεγαλύτερες κατηφόρες για να μην επιταχύνει ανεξέλεγκτα το αυτοκίνητο, ξανα παίρνει μπροστά ο θερμικός και σε φρενάρει το κιβώτιο με την ταχύτητα που είχε μέσα.
Ακριβώς αυτό κάνει.... Κατέβασμα καρδίας γυρίζοντας από Χαλκιδικής, όσοι ξέρουν, έπαιρνε πάντα ο θερμικός!
Δεν πρέπει να μένει σβηστός σε τέτοιες περιπτώσεις -
Φαντάζομαι
Όταν μηδενίζει το στροφόμετρο, τα φρένα δουλεύουν κανονικά;
-
@gtsartsal said in VW Tiguan 2024:
Φαντάζομαι
Όταν μηδενίζει το στροφόμετρο, τα φρένα δουλεύουν κανονικά;
Εννοείται! Αν τσιμπήσεις το φρένο ή πατήσεις συμπλέκτη σταματά το sailing και παίρνει μπροστά ο θερμικός.
-
@gtsartsal said in VW Tiguan 2024:
Φαντάζομαι
Όταν μηδενίζει το στροφόμετρο, τα φρένα δουλεύουν κανονικά;
Για αυτό έχει την 48v μπαταρία! Για να δουλεύουν τα περιφερειακά συστήματα..
-
Το μόνο που δεν έχω εξακριβώσει ακόμα είναι αν την ώρα του sailing, επειδή το κάνει και στην εθνική με 120 -130 km/h, δουλεύει η αντλία λαδιού. Ελπίζω να το έχουν προβλέψει τα τζιμάνια.
Επίσης όταν σταματάς μετά από πλάκωμα να πλερώσεις διόδια και σβήνει λόγω start stop, ελπίζω να μη μένει αυτα τα 30s από λίπανση. -
@georgemit said in VW Tiguan 2024:
Το μόνο που δεν έχω εξακριβώσει ακόμα είναι αν την ώρα του sailing, επειδή το κάνει και στην εθνική με 120 -130 km/h, δουλεύει η αντλία λαδιού. Ελπίζω να το έχουν προβλέψει τα τζιμάνια.
Επίσης όταν σταματάς μετά από πλάκωμα να πλερώσεις διόδια και σβήνει λόγω start stop, ελπίζω να μη μένει αυτα τα 30s από λίπανση.Φυσικά και δε λιπαίνεται ο κινητήρας όταν σβήνει είτε από start-stop είτε στο coasting. Αφού δε γυρίζει ο στρόφαλος και η αντλία λαδιού παίρνει κίνηση απ' το στρόφαλο.
Η Toyota είναι η μόνη που έχει ηλεκτρική αντλία λαδιού και θεωρητικά μπορεί να δουλεύει με το ρεύμα της μπαταρίας όταν είναι σβηστό το μοτέρ. Δεν ξέρω όμως αν την έβαλε ηλεκτρική γι' αυτό το λόγο, ή για μείωση της κατανάλωσης.
-
@georgemit said in VW Tiguan 2024:
Το μόνο που δεν έχω εξακριβώσει ακόμα είναι αν την ώρα του sailing, επειδή το κάνει και στην εθνική με 120 -130 km/h, δουλεύει η αντλία λαδιού. Ελπίζω να το έχουν προβλέψει τα τζιμάνια.
Επίσης όταν σταματάς μετά από πλάκωμα να πλερώσεις διόδια και σβήνει λόγω start stop, ελπίζω να μη μένει αυτα τα 30s από λίπανση.Αυτό δεν το έχω δει σε κανένα βιντεάκι, δεν το έχω βρει. Ελπίζω και εγώ να κάνει την λίπανση.
Βέβαια, τώρα που δεν έχω το sportage αλλά περιμένω το CC, τώρα βρήκα να έχω και εγώ αυτήν την απορία. -
Γιατί ρε παιδιά να λιπαίνεται ο κινητήρας όταν είναι σβηστός? Το λάδι ψεκάζεται κυρίως στους κυλίνδρους για να μειώσει τις τριβές με τα έμβολα. Αν δε δουλεύει ο κινητήρας δεν έχει τριβές. Δευτερευόντως κάνει και λίγο ψύξη.
Όταν ο κινητήρας σβήσει λόγω coasting ήδη τα μέταλλα και το λάδι είναι σε θερμοκρασία λειτουργίας. Δεν κρυώνουν στα λίγα δευτερόλεπτα που διαρκεί το coasting.
Στα Toyota είναι αλλιώς. μπορεί ο κινητήρας να μείνει σβηστός για περισσότερη ώρα και να κρυώνουν τα μέταλλα και το λάδι, οπότε να είναι αναγκαία η ηλεκτρική αντλία για να λιπαίνεται συνέχεια ο κινητήρας. Και πάλι με κρύο λάδι και κρύα μέταλλα, σαν να κάνεις συνέχεια ψυχρή εκκίνηση είναι, όπως όταν ξεκινάς το αυτοκίνητο το πρωί.
-
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
Η Toyota είναι η μόνη που έχει ηλεκτρική αντλία λαδιού και θεωρητικά μπορεί να δουλεύει με το ρεύμα της μπαταρίας όταν είναι σβηστό το μοτέρ.
Έχει ηλεκτρική αντλία λαδιού ή ηλεκτρική αντλία νερού;
-
@ektoras said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
Η Toyota είναι η μόνη που έχει ηλεκτρική αντλία λαδιού και θεωρητικά μπορεί να δουλεύει με το ρεύμα της μπαταρίας όταν είναι σβηστό το μοτέρ.
Έχει ηλεκτρική αντλία λαδιού ή ηλεκτρική αντλία νερού;
Ηλεκτρική αντλία λαδιού έχω διαβάσει. Ας το επιβεβαιώσουν και οι κάτοχοι Toyota αν γνωρίζουν, γιατί καμιά φορά συγχέονται οι όροι electric oil pump και electronic oil pump (ηλεκτρονικά ελεγχόμενη - όχι ηλεκτρική) που είναι διαφορετικά πράγματα.
-
@ektoras said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
Η Toyota είναι η μόνη που έχει ηλεκτρική αντλία λαδιού και θεωρητικά μπορεί να δουλεύει με το ρεύμα της μπαταρίας όταν είναι σβηστό το μοτέρ.
Έχει ηλεκτρική αντλία λαδιού ή ηλεκτρική αντλία νερού;
Μάλλον το δεύτερο.
-
@ektoras said in VW Tiguan 2024:
Έχει ηλεκτρική αντλία λαδιού ή ηλεκτρική αντλία νερού;
Συγνώμη για το εκτός θέματος: ηλεκτρική αντλία νερού έχει (που ειναι και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη), της Aisin από την 3η γενιά και μετά. Για ταχύτερο ζέσταμα του κινητήρα και για διατήρηση της θερμοκρασία στα επίπεδα που θέλει το σύστημα για βέλτιστη απόδοση.
-
google εκανα και οντως υπαρχει ηλεκτρικη αντλια λαδιου στα υβριδικα τογιοτα.
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
@realzeus said in VW Tiguan 2024:
@sabas_thess Χρηστάρα μου ελπίζω να είσαι καλά. Χαίρομαι πολύ όταν βλέπω τέτοιους προβληματισμούς, για αγορά αυτοκινήτου 40 χιλιάδων. Αν θες την άποψή μου, προχώρα με το Tiguan, είναι πολύ καλό αυτοκίνητο. Έχει το προηγούμενο μοντέλο (το turbodiesel 4x4 με τα τα 210 άλογα) φίλος-συμφορουμίτης, ο οποίος είχε/έχει πολύ βαριά χαρτιά στον χώρο της αυτοκίνησης (Ferrari, Rolls Royce, Mercedes SL κλπ) και δηλώνει ενθουσιασμένος. Δεν είδα ποιο μοντέλο σε ενδιαφέρει, αλλά αν μπορείς να πας σε τετρακίνητο, είναι σαφώς προτιμότερο από πολλές απόψεις, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Επίσης η ρυθμιζόμενη ανάρτηση DCC φαίνεται εξαιρετική επιλογή.
Μια χαρά είμαι Αλέξανδρε και το ίδιο εύχομαι για εσένα. Θα προχωρήσω με το Tig ναι γιατί ουσιαστικά εναλλακτικές "δεν έχω". Το f/l Formentor έχει μικρό χώρο αποσκευών για τις ανάγκες μου, το νέο Kodiaq είναι 4.77m μήκος ενώ αμφότερα δεν κλειδώνουν τιμή παραγγελίας. Τετρακίνητο το Tig μόνο diesel 2l και τα νεφρά μου τα χρειάζομαι ακόμα οπότε δεν παίζει να φτάσω σε τέτοια budget! Για κάποιο μικρό χρονικό διάστημα ψήθηκα άσχημα για τετρακίνητο οπότε σκεφτόμουν σοβαρά την επιλογή Sportage αλλά σύντομα συνειδητοποίησα ότι δεν υφίσταται καμία ανάγκη μου για off-roading. Άρα εκ.της ατόπου απαγωγής με το καλό μάλλον την Τρίτη πάω για td κλπ.
εντυπωσεις απο το test drive?
-
Σήμερα το έβαλα σε λίγη ώρα θα παω, εχθές πήγα πήρα το X-Trail. Θα γράψω στο νήμα "οδήγησα.." συνολικά συγκριτικά για τα δύο όταν βρω χρόνο.
-
Spoiler alert, πριν 2' έστειλα την προκαταβολή. 41700€ κλειδί. 150ps Dolphin Grey More και extras DCC+ HK ηχοσύστημα winter pack stage 1. Καλό Γενάρη 3,5 μήνες αναμονή. Δώρο all weather πατάκια μπρος πίσω και αντίστοιχο κάλυμμα χώρου αποσκευών.
Τα υπόλοιπα όταν βρω χρόνο να γράψω το σεντόνι συγκριτικού με το X-Trail τις τελευταίες δυο ημέρες.
ΥΓ: Τελικά τα έβαλα όλα όσα ήθελα #yolo...
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Spoiler alert, πριν 2' έστειλα την προκαταβολή. 41700€ κλειδί. 150ps Dolphin Grey More και extras DCC+ HK ηχοσύστημα winter pack stage 1. Καλό Γενάρη 3,5 μήνες αναμονή. Δώρο all weather πατάκια μπρος πίσω και αντίστοιχο κάλυμμα χώρου αποσκευών.
Τα υπόλοιπα όταν βρω χρόνο να γράψω το σεντόνι συγκριτικού με το X-Trail τις τελευταίες δυο ημέρες.
ΥΓ: Τελικά τα έβαλα όλα όσα ήθελα #yolo...
Με το καλό!!
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Spoiler alert, πριν 2' έστειλα την προκαταβολή. 41700€ κλειδί. 150ps Dolphin Grey More και extras DCC+ HK ηχοσύστημα winter pack stage 1. Καλό Γενάρη 3,5 μήνες αναμονή. Δώρο all weather πατάκια μπρος πίσω και αντίστοιχο κάλυμμα χώρου αποσκευών.
Τα υπόλοιπα όταν βρω χρόνο να γράψω το σεντόνι συγκριτικού με το X-Trail τις τελευταίες δυο ημέρες.
ΥΓ: Τελικά τα έβαλα όλα όσα ήθελα #yolo...
Με το καλό @sabas_thess
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Spoiler alert, πριν 2' έστειλα την προκαταβολή. 41700€ κλειδί. 150ps Dolphin Grey More και extras DCC+ HK ηχοσύστημα winter pack stage 1. Καλό Γενάρη 3,5 μήνες αναμονή. Δώρο all weather πατάκια μπρος πίσω και αντίστοιχο κάλυμμα χώρου αποσκευών.
Τα υπόλοιπα όταν βρω χρόνο να γράψω το σεντόνι συγκριτικού με το X-Trail τις τελευταίες δυο ημέρες.
ΥΓ: Τελικά τα έβαλα όλα όσα ήθελα #yolo...
Με το καλό!!Άντε καλή υπομονή τώρα!!
-
Στα ΒΠ έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν τα πρώτα R line και είναι εντυπωσιακά.
VW Tiguan 2024