Σε καποιους απο εμας κανει εντυπωση οτι στους ελληνικους δρομους κυκλοφορουν τοσα σαραβαλακια. Αυτοκινητα ταλαιπωρημενα, κακοσυντηρημενα, πολλες φορες τρακαρισμενα ή με λαστιχα εντελως φαγωμενα.
Ας αφησουμε την αισθητικη του πραγματος που θυμιζει αφρικανικη χωρα και την μολυνση απο τις καυσεις αυτων των μηχανων, για καποιον που καταλαβαινει τις νεες τεχνολογιες και το θεμα ασφαλειας στους δρομους, το θεμα αποκτα περιπλοκη κοινωνικη διασταση.
Δεν ξερω πως περνανε κτεο (εαν υποθεσουμε οτι μπαινουν στον κοπο να το κανουν αυτο και απλα δεν κυκλοφορουν συχνα ανασφαλιστα μεχρι να τους κατσει), αλλα πολλες φορες η κατασταση πασιφανως δεν ειναι νορμαλ, προκειται για αυτοκινητα των οποιων οι οδηγοι δεν ενδιαφερονται καθολου εαν σε ενα παρκιγκ χτυπησουν την πορτα ενος διπλανου αυτοκινητου, συχνα οδηγουν και αδιαφορουν γιατι δεν εχουν να χασουν τιποτα.
Ο αντιλογος θα πει οτι, εαν ειχαν χρηματα θα εκαναν αναβαθμιση και αυτος ισως ισχυει σε καποιες περιπτωσεις - αλλα σε περισσοτερες περιπτωσεις ειναι αδιαφορια και αρνητικη κοινωνικη σταση. Πχ, ο ιδιος τυπος που θα πει δεν εχω να το αλλαξω, στην χασαποταβερνα θα καταθεσει την αντιστοιχη μηνιαια δοση για ενα καινουργιο τουοτα γιαρις - αρα ειναι περισσοτερο επιλογη τοποθετησης των πορων του. Σου λεει, αφου μπορω, εγω θα βγαινω στου δρομους με το σαραβαλο και δεν με νοιαζει τιποτα.
Η γνωμη μου, χρειαζεται να εχουμε ελαχιστα στανταρντς για την κατασταση των οχηματων στους δρομους και δεν ειμαι βεβαιος οτι τα κτεο λειτουργουν οσο αυστηρα θα επρεπε. Δεν πρεπει να αφηνεται να κυκλοφορει ο,τι τσουλαει, ουτε το ψυχοπονιαρικο, αστον μωρε να κυκλοφορει με το σαραβαλο-βλημα αφου ο ανθρωπος δεν εχει (δηλαδη σοβαρα δεν εχει 150 ευρω να αλλαξει λαστιχα τα τελευταια 10 χρονια!). Θα πρεπει να γινει τοσο απαγορευτικη η χρηση του σαραβαλου, ωστε να δημιουργει κινητρο στον ιδιοκτητη να το αλλαξει.