@fanis75 said in Σαραβαλακια στους δρομους:
@driver-m said in Σαραβαλακια στους δρομους:
Το πάτωμα αφορά μόνο τις //Μ3. Δεν μιλάω για 4κυλινδρα, αυτά δεν ειναι bmw. Είχα και έχω Μ54 και Ν52. πολύ καλύτερο μοτέρ ο Ν52, αλλά πιο αξιόπιστος ο Μ54. Μετά από 21 χρόνια και 300.000χλμ κανέν απρόβλημα με αμάξωμα και παλιοσίδερα που λές.Ναι, ειναι πιο αξιοπιστη η Ε46 που οι μισες ειναι με κομμενο πατωμα. O N42 επισης ηταν ρημαδι απο 4κυλινδρους, σιγουρα χειροτερος απο τον Ν46 που ειναι ο διαδοχος του (εβγαινε και στην Ε46 βεβαια), ο Ν52 ειναι μια χαρα αξιοπιστος, ιδιως αν σκεφτει κανεις ποσο ανωτερος ειναι σε αποδοση απ'τον Μ54 και γενικα, με την εξαιρεση του Ν47 και του Ν54, ειναι παντου πιο αξιοπιστη η Ε9Χ απ'τα 46αρια που ακομα και το συστημα ψυξης αυτοκαταστρεφοταν.
Aς μην το κουρασουμε. Αν τα 4κυλινδρα δεν ειναι bmw τοτε το 80% των νεων bmw δεν ειναι. Αν και τα περισσοτερα ειναι 3κυλινδρα πλεον.
Το πατωμα επισης αφορα μεχρι και 316, δεν εχει καμια διαφορα, αλλα προφανως οσο πιο δυνατο το μοτερ τοσο πιο γρηφορα κοβει το πατωμα. Οπως και να'χει, μιλαμε για τραγικο θεμα που απο μονο του αρκει να μην ασχοληθει ποτε κανεις με 46αρι.
Και το συστημα ψυξης ανα δεκαετια θελει ολο αλλαγη στα 46αρια, στα 90αρια δεν εχει θεμα.
Οποτε δεν προκυπτει απο πουθενα οτι τα Ε46 ειναι πιο αξιοπιστα απ'τα Ε90. Και δεν ειναι κιολας.