-
@lap said in Σαραβαλακια στους δρομους:
marketing
Ποτε δεν μιλησα σαν σχετικος του marketing, αλλα και μονο που διαβαζω τις αποψεις μερικων που υποτιθετε οτι ειστε γνωστες μου αρκει.
Ακομα δεν βρηκες το θαρρος να απαντησεις στην ερωτηση μου τι ειναι αυτο που δε γνωριζεις? Αν δεν ξανααπαντησεις θα το εκλαβω σαν δειλια. -
Δεν ξέρω πόσο δειλός είμαι!
-
@monman2 said in Σαραβαλακια στους δρομους:
Πάντως ένας λόγος που βλέπουμε πολλά παλιά να κυκλοφορούν είναι ότι τα ποιο "τανκς" αυτοκίνητα είναι 20ετίας .
Μετά ήρθαν τα turbo ο άμεσος ψεκασμός τα dpf το βολάν διπλής μάζας και το κλάμα
Ακόμα και οι BMW μέχρι την σειρά Ε46 ήταν αξιόπιστες , μετά άρχισαν τις βλακείες το 2005 στην Ε90 με τις πλαστικές γλίστρες στην καδένα και τους πολλαπλασιαστές και το τελείωσαν με τα τούρμπο μέσα στο VΈχω μια αίσθηση πως τα αυτοκίνητα του 2025 -με εξαίρεση κάτι πιουρ τεκ- θα αντέχουν πάλι για 20-30 χρόνια απο τα υβριδικά της toyota μέχρι τους Γερμανούς που έμαθαν να φτιάχνουν σωστά τον άμεσο-έμεσο ψεκασμό και τα dsg.
H Ε90 συνολικα ειναι πολυ πιο αξιοπιστη απ'την Ε46. Αλλα το point σου ειναι σωστο.
-
@driver-m said in Σαραβαλακια στους δρομους:
H Ε90 συνολικα ειναι πολυ πιο αξιοπιστη απ'την Ε46.
Ακριβώς το αντίθετο! Και ο M54 ειναι πολύ πιο αξιόπιστος από τον Ν52.
-
@fanis75 said in Σαραβαλακια στους δρομους:
@driver-m said in Σαραβαλακια στους δρομους:
H Ε90 συνολικα ειναι πολυ πιο αξιοπιστη απ'την Ε46.
Ακριβώς το αντίθετο! Και ο M54 ειναι πολύ πιο αξιόπιστος από τον Ν52.
Ναι, ειναι πιο αξιοπιστη η Ε46 που οι μισες ειναι με κομμενο πατωμα. O N42 επισης ηταν ρημαδι απο 4κυλινδρους, σιγουρα χειροτερος απο τον Ν46 που ειναι ο διαδοχος του (εβγαινε και στην Ε46 βεβαια), ο Ν52 ειναι μια χαρα αξιοπιστος, ιδιως αν σκεφτει κανεις ποσο ανωτερος ειναι σε αποδοση απ'τον Μ54 και γενικα, με την εξαιρεση του Ν47 και του Ν54, ειναι παντου πιο αξιοπιστη η Ε9Χ απ'τα 46αρια που ακομα και το συστημα ψυξης αυτοκαταστρεφοταν.
-
@fanis75 said in Σαραβαλακια στους δρομους:
@driver-m said in Σαραβαλακια στους δρομους:
H Ε90 συνολικα ειναι πολυ πιο αξιοπιστη απ'την Ε46.
Ακριβώς το αντίθετο! Και ο M54 ειναι πολύ πιο αξιόπιστος από τον Ν52.
Η Ε46 ήταν η τελευταία σχετικά αξιόπιστη BMW που βγήκε άσχετα που η δικιά μου βγήκε εντελώς «λεμόνι».Όσοι είχαν την Ε90 δεν έφευγαν από το σπίτι αν δεν είχαν δύο σετ πολλαπλασιαστές στο πορτ μπαγκάζ.
-
@kkostask said in Σαραβαλακια στους δρομους:
@fanis75 said in Σαραβαλακια στους δρομους:
@driver-m said in Σαραβαλακια στους δρομους:
H Ε90 συνολικα ειναι πολυ πιο αξιοπιστη απ'την Ε46.
Ακριβώς το αντίθετο! Και ο M54 ειναι πολύ πιο αξιόπιστος από τον Ν52.
Η Ε46 ήταν η τελευταία σχετικά αξιόπιστη BMW που βγήκε άσχετα που η δικιά μου βγήκε εντελώς «λεμόνι».Όσοι είχαν την Ε90 δεν έφευγαν από το σπίτι αν δεν είχαν δύο σετ πολλαπλασιαστές στο πορτ μπαγκάζ.
Αυτο ισχυε μονο για εναν κινητηρα, τον Ν47 που ανεφερα. Ακομα κι αυτοι παντως δεν ειχαν κομμενο σασι και αμαξι για παλιοσιδερα oπως συνεβαινε με τα 46αρια.
-
@driver-m said in Σαραβαλακια στους δρομους:
Ναι, ειναι πιο αξιοπιστη η Ε46 που οι μισες ειναι με κομμενο πατωμα. O N42 επισης ηταν ρημαδι απο 4κυλινδρους, σιγουρα χειροτερος απο τον Ν46 που ειναι ο διαδοχος του (εβγαινε και στην Ε46 βεβαια), ο Ν52 ειναι μια χαρα αξιοπιστος, ιδιως αν σκεφτει κανεις ποσο ανωτερος ειναι σε αποδοση απ'τον Μ54 και γενικα, με την εξαιρεση του Ν47 και του Ν54, ειναι παντου πιο αξιοπιστη η Ε9Χ απ'τα 46αρια που ακομα και το συστημα ψυξης αυτοκαταστρεφοταν.
- Το πάτωμα αφορά μόνο τις //Μ3.
- Δεν μιλάω για 4κυλινδρα, αυτά δεν ειναι bmw.
- Είχα και έχω Μ54 και Ν52. πολύ καλύτερο μοτέρ ο Ν52, αλλά πιο αξιόπιστος ο Μ54.
- Μετά από 21 χρόνια και 300.000χλμ κανέν απρόβλημα με αμάξωμα και παλιοσίδερα που λές.
-
@fanis75 said in Σαραβαλακια στους δρομους:
@driver-m said in Σαραβαλακια στους δρομους:
Ναι, ειναι πιο αξιοπιστη η Ε46 που οι μισες ειναι με κομμενο πατωμα. O N42 επισης ηταν ρημαδι απο 4κυλινδρους, σιγουρα χειροτερος απο τον Ν46 που ειναι ο διαδοχος του (εβγαινε και στην Ε46 βεβαια), ο Ν52 ειναι μια χαρα αξιοπιστος, ιδιως αν σκεφτει κανεις ποσο ανωτερος ειναι σε αποδοση απ'τον Μ54 και γενικα, με την εξαιρεση του Ν47 και του Ν54, ειναι παντου πιο αξιοπιστη η Ε9Χ απ'τα 46αρια που ακομα και το συστημα ψυξης αυτοκαταστρεφοταν.
- Το πάτωμα αφορά μόνο τις //Μ3.
- Δεν μιλάω για 4κυλινδρα, αυτά δεν ειναι bmw.
- Είχα και έχω Μ54 και Ν52. πολύ καλύτερο μοτέρ ο Ν52, αλλά πιο αξιόπιστος ο Μ54.
- Μετά από 21 χρόνια και 300.000χλμ κανέν απρόβλημα με αμάξωμα και παλιοσίδερα που λές.
Aς μην το κουρασουμε. Αν τα 4κυλινδρα δεν ειναι bmw τοτε το 80% των νεων bmw δεν ειναι. Αν και τα περισσοτερα ειναι 3κυλινδρα πλεον.
Το πατωμα επισης αφορα μεχρι και 316, δεν εχει καμια διαφορα, αλλα προφανως οσο πιο δυνατο το μοτερ τοσο πιο γρηφορα κοβει το πατωμα. Οπως και να'χει, μιλαμε για τραγικο θεμα που απο μονο του αρκει να μην ασχοληθει ποτε κανεις με 46αρι.
Και το συστημα ψυξης ανα δεκαετια θελει ολο αλλαγη στα 46αρια, στα 90αρια δεν εχει θεμα.
Οποτε δεν προκυπτει απο πουθενα οτι τα Ε46 ειναι πιο αξιοπιστα απ'τα Ε90. Και δεν ειναι κιολας.
Σαραβαλακια στους δρομους