Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 2
    • Posts 86
    • Best 57
    • Groups 0

    sportseat23

    @sportseat23

    123
    Reputation
    12
    Profile views
    86
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    sportseat23 Unfollow Follow

    Best posts made by sportseat23

    • RE: BMW 1 Series F70 (2024)

      Παραδοσιακα η BMW δινει στην ελλαδα τις καλυτερες τιμες, τουλαχιστον για τον ασσο. Γουσταρω που στην ελλαδα θα πληρωνουμε 30χιλ και για το ιδιο αυτοκινητο στην υπολοιπη ευρωπη θα πληρωνουν 40χιλ. Τιμολογιση συμφωνα με την αγοραστικη δυναμη. Με αλλα λογια ο Γερμανος αγοραστης πριμοδοτει την τιμη στην Ελλαδα. Για εμας κατι πολυ καλο και νομιζω μονο η BMW το κανει αυτο. Εαν ισχυσουν αυτες οι τιμες το αυτοκινητο θα κανει τρελες πωλησεις.

      εγω προσωπικα ομολογω οτι οταν ειδα την παρουσιαση, δεν μου αρεσε ουτε μεσα ουτε εξω. μολις ομως ειδα την τιμη, μου φανηκε πανεμορφη μεσα εξω. 😝

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sportseat23
    • RE: VW Tiguan 2024

      Λοιπον, δεν μου κανει καμια εκπληξη οι εκ διαμετρου αντιθετες αποψεις περι κολοκυθο.. εεε οχι, περι αισθητικης του Tiguan. Καταθετω την δικη μου. Οταν το ειδα στην εκθεση επαθα πλακα, με μαγνητισε. Ηταν σαν ολα τα υπολοιπα μοντελα της VW να μην υπηρχαν. Και παρατηρησα και ολοι οσοι μπαιναν στο χωρο, στο Tiguan κατεληγαν. Η δευτερη εκπληξη, η ανεση των εσωτερικων χωρων. Ερχομενος απο ερευνα αγορας και εχοντας μπει σε καμποσα, απλα δεν υπηρχει συγκριση. Κυριως στα πισω καθισματα. Σαν να πηραν τα χιλιοστα των διαστασεων και να εκαναν αλχημεια.

      Ομως οταν το ειδα στον δρομο, εντελως διαφορετικη εντυπωση, μαλλον καμια εντυπωση. Για παραδειγμα, οταν βλεπεις το Evoque, οι γραμμες του ειναι εντελως αναγνωρισιμες, οταν βλεπεις την Τοναλε, βλεπεις μια ΑλφαΡομεο, το Tuscon σου μιλαει κορεατικα, κτλ. Το καινουργιο Tiguan δεν εχει ξεκαθαρο σχεδιαστικο στιγμα. Μπορεις σε αυτο να δεις μια Porsche Macan, μπορεις να δεις και το Hyundai Kona. Σχεδιαστικα ενας χαμαιλεοντας, με οτι καλο και κακο μπορει να σημαινει αυτο. Δεν θα ειναι σημειο αναφορας, στο μελλον κανεις δεν θα πει οτι αυτο ή το αλλο αμαξι μοιαζει με το Tiguan του 2024. Περαν αυτου ειναι ενα απιθανο οικογενειακο αυτοκινητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sportseat23
    • RE: VW FORUM

      @cirus said in VW FORUM:

      Η απόβαση των κινέζων στην Ευρώπη είναι μικρότερο πρόβλημα για τους Γερμανούς

      Τα λαθη αμετρητα και τα λαθη πληρωνονται. Απυθμενη αφελεια, ανικανοτητα, απληστια.

      1. ανοιξαν εργοστασια στην κινα, δηλαδη μεταφεραν σε κινεζικο εδαφος σε μια νυχτα την τεχνογνωσια, τεχνοτροπια και κατασκευαστικα μυστικα που εχτιζαν για δεκαετιες χρονια. ηταν αστειο να βλεπεις τους γερμανουν να εκπαιδευουν κινεζους στην παραγωγη αυτοκινητων. αφελεια.

      2. ο μοντερνος θερμικος κινητηρας ειναι ενα θαυμα της μηχανικης εξελιξης. και αποφασισαμε να τον πεταξουμε στα σκουπιδια και να δημιουργησουμε ενοχες σε οσους τους επιλεγουν, δηλαδη δημιουργοντας συνθηκες αγορας αυτοκινητου για χωρες παραγωγους μπαταριων που οι κινεζοι ουτε στα ονειρα τους δεν ειχαν φανταστει. τους προσφεραν την παγκοσμια αγορα αυτοκινητου στο πιατο. με το δικιο τους αρπαξαν την ευκαιρια που τους δοθηκε. και βεβαια ειναι αστειο οτι το κλιμα στον πλανητη θα τον σωσει ο ευρωπαιος με τα πλαστικα καλαμακια και το ηλεκτρικο συγκρουομενο. ανικανοτητα.

      3. οι ευρωπαιοι κατασκευαστες θεωρουν τον καταναλωτη κοροϊδο. σε ξεσκιζουν με τα εξτρα και τις χιλιες δυο χρεωσεις, ξεκινας να διαμορφωνεις ενα αυτοκινητο με αρχικη 30χιλ και φτανεις στα πενηντα οταν βαλεις απλα καποιες αυτονοητες "πολυτελειες". και ερχεται ο Ελον και ο byd και φερνουν την αγορα τουμπαλιν. ολοι θελουν ενα καινουργιο αυτοκινητο με ηλιοροφη και δερματινα/τινη, γιατι να τους ξεζουμισουμε αντι να τους προσφερουμε σε νορμαλ τιμη; τι λεμε τωρα, εδω η bmw πριν λιγους μηνες μονο "τολμησε" να ζηταει συνδρομη για την ενεργοποιηση του θερμαινομενου καθισματος και τους πηραν με τις πετρες. σου λεει, αφου η netflix εισπρατει συνδρομη, να κανουμε το ιδιο και εμεις. απληστια.

      ολα αυτα και αλλα πληρωνονται και στην κινα οι μεγαλοι γερμανοι κατασκευαστες θα γραψουν αμυθητες ζημιες και θα κοιταξουν να ρεφαρουν στην ευρωπη, για το μικρο διαστημα που η ευρωπη θα δειχνει δισταγμο στο made in china. πραγματικα κοιτανε την αβυσσο.

      αναποφευκτα ολα αυτα βεβαια θα προκυπταν καποια στιγμη, δηλαδη η μεταβαση στο ηλεκτρικο, η αποδοχη των made in china, κτλ. ομως λογω των λαθων, η αλλαγη που θα κρατουσε πολλα χρονια, ερχεται παρα πολυ γρηγοροτερα. και τωρα οι μεγαλοι γερμανοι κατασκευαστες πανικοβαλλονται γιατι συνειδητοποιουν οτι δεν εχουν αρκετο χρονο μεταβασης στην διαθεση τους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sportseat23
    • RE: VW Tiguan 2024

      Νομιζω οτι ειναι σχεδον αναποφευκτο να φτανεις στο σημειο να εχεις να αποφασισεις μεταξυ των δυο φιναλιστ, των καινουργιων Χ1 και Tiguan. Επειδη εχω οδηγικη εμπειρια και με τα δυο στα 1500 κυβικα, καταθετω: η Χ1 υπερτερει με το ελαφρως πιο spirited κινητηρα, στην αισθηση που σου δινει το τιμονι, στην καπως πιο premium αισθηση στο εσωτερικο και στις μοντερνες λαβες της πορτας. Το Tiguan κερδιζει σε ολα τα αλλα σημεια, με πιο ενδιαφερουσα την καλυτερη απο την Χ1 αισθηση χωρου και απλας στο εσωτερικο, το εξαιρετικο οπτικο πεδιο απο την θεση οδηγησης και το ελαφρως καλυτερο πατημα στον δρομο και κρατημα στις στροφες (το τελευταιο ηταν για μενα ισως και η μεγαλυτερη εκπληξη). Εαν το Tiguan ειχε τις μοντερνες λαβες στις πορτες των ηλεκτρικων της μοντελων, ειχε λιγο πιο ζωη στον κινητηρα του και εβγαινε λιγο φτηνοτερο, θα ηταν ασυναγωνιστο. Εαν βαλεις περιπου τα ιδια options, η τιμη ειναι μονο 1 ή 2 χιλ. ακριβοτερη στην Χ1, οποτε στο θεμα τιμης αγορας ειναι πολυ συγκρισιμα μεγεθη. Επειδη ολα κρινονται στην λεπτομερεια, ειμαι σιγουρος οτι η Χ1 θα πουλησει πολυ καλυτερα απο το Tiguan. Σιγουρα η Χ1 θα εχει καλυτερη αξια μεταπωλησης, εαν αυτο ειναι ενας παραγοντας στην επιλογη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sportseat23
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      Αγαπαμε τα αυτοκινητα αλλα περισσοτερο αγαπαμε τη ζωη. Η κατασταση δεν παει αλλο. Σκοτωνεται κοσμος στους δρομους καθε μερα. Πεφτει ο μεθυστακας πανω σε νεο παιδι και ψαχνομαστε τι φταιει. Τους εχουμε πετυχει τετοιους τυπους στον δρομο και ξερουμε οτι ειναι επικινδυνοι. Καθε εξυπνακιας, ραλιστας, καγκουρομαγκας βγαινει στους δρομους να σκοτωσει.

      Η οδηγηση ειναι απολαυση και η γρηγορη οδηγηση ειναι μερος της εμπειριας, οταν και οπου αυτο ειναι δυνατον. Δηλαδη στον καταλληλο αυτοκινητοδρομο και μεσα σε ορια, κτλ, οχι μεσα στην πολη, οχι εκει που μπορει να πεταχτει ενα παιδι, ενας γερος, ενας απειρος οδηγος.

      Οι δρομοι, ναι να φτιαχτουνε αλλα αυτο παιρνει χρονια. Η αυστηροτατη ποινη μπορει να γινει πραξη σημερα. Αφαιρεση διπλωματος, κατασχεση αυτοκινητου και φυλακιση. Για να λυθει το προβλημα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      sportseat23
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Το εκανα τεστ drive και επαθα την πλακα μου. Τι αυτοκινηταρα ειναι αυτη; Και σε πολυ τιμια τιμη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sportseat23
    • RE: BMW 1 Series F70 (2024)

      αυτο ειναι αληθεια. εαν οδηγησεις bmw ιδιως σε νεανικη ηλικια, τρως κολλημα. μιλαω επισης ως παθων.

      Που να είχες οδηγήσει και τίποτα καλύτερο... 😉

      Χαχα, σωστος. Εχω λοιπον οδηγησει και καλυτερα αλλα το ζητουμενο ειναι οι επιθυμιες και το μπατζετ σου να συναντιουνται καπου. Διαφορετικα, η φαση ειναι ενα παιδι κοιταει τα αστρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sportseat23
    • RE: VW Tiguan 2024

      Το tiguan προσφερει και αεριζομενα/κλιματιζομενα καθισματα, κατι που εχει απειρως μεγαλυτερη χρησιμοτητα στην ελλαδα. Ειναι αξιο αποριας γιατι οι εισαγωγεις δεν το διαφημιζουν και οι πελατες δεν το ζητανε. Προωθειται ως πολυτελεια αλλα σε θερμες χωρες θα επρεπε να ειναι βασικος εξοπλισμος, οπως τα θερμαινομενα καθισματα ειναι βασικος εξοπλισμος στην βορεια ευρωπη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sportseat23
    • Σαραβαλακια στους δρομους

      Σε καποιους απο εμας κανει εντυπωση οτι στους ελληνικους δρομους κυκλοφορουν τοσα σαραβαλακια. Αυτοκινητα ταλαιπωρημενα, κακοσυντηρημενα, πολλες φορες τρακαρισμενα ή με λαστιχα εντελως φαγωμενα.

      Ας αφησουμε την αισθητικη του πραγματος που θυμιζει αφρικανικη χωρα και την μολυνση απο τις καυσεις αυτων των μηχανων, για καποιον που καταλαβαινει τις νεες τεχνολογιες και το θεμα ασφαλειας στους δρομους, το θεμα αποκτα περιπλοκη κοινωνικη διασταση.

      Δεν ξερω πως περνανε κτεο (εαν υποθεσουμε οτι μπαινουν στον κοπο να το κανουν αυτο και απλα δεν κυκλοφορουν συχνα ανασφαλιστα μεχρι να τους κατσει), αλλα πολλες φορες η κατασταση πασιφανως δεν ειναι νορμαλ, προκειται για αυτοκινητα των οποιων οι οδηγοι δεν ενδιαφερονται καθολου εαν σε ενα παρκιγκ χτυπησουν την πορτα ενος διπλανου αυτοκινητου, συχνα οδηγουν και αδιαφορουν γιατι δεν εχουν να χασουν τιποτα.

      Ο αντιλογος θα πει οτι, εαν ειχαν χρηματα θα εκαναν αναβαθμιση και αυτος ισως ισχυει σε καποιες περιπτωσεις - αλλα σε περισσοτερες περιπτωσεις ειναι αδιαφορια και αρνητικη κοινωνικη σταση. Πχ, ο ιδιος τυπος που θα πει δεν εχω να το αλλαξω, στην χασαποταβερνα θα καταθεσει την αντιστοιχη μηνιαια δοση για ενα καινουργιο τουοτα γιαρις - αρα ειναι περισσοτερο επιλογη τοποθετησης των πορων του. Σου λεει, αφου μπορω, εγω θα βγαινω στου δρομους με το σαραβαλο και δεν με νοιαζει τιποτα.

      Η γνωμη μου, χρειαζεται να εχουμε ελαχιστα στανταρντς για την κατασταση των οχηματων στους δρομους και δεν ειμαι βεβαιος οτι τα κτεο λειτουργουν οσο αυστηρα θα επρεπε. Δεν πρεπει να αφηνεται να κυκλοφορει ο,τι τσουλαει, ουτε το ψυχοπονιαρικο, αστον μωρε να κυκλοφορει με το σαραβαλο-βλημα αφου ο ανθρωπος δεν εχει (δηλαδη σοβαρα δεν εχει 150 ευρω να αλλαξει λαστιχα τα τελευταια 10 χρονια!). Θα πρεπει να γινει τοσο απαγορευτικη η χρηση του σαραβαλου, ωστε να δημιουργει κινητρο στον ιδιοκτητη να το αλλαξει.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      sportseat23
    • RE: VOLVO FORUM

      Ωραιο ποστ με ψυχραιμη συγκριση των δυο αυτοκινητων χωρις προκαταληψεις.

      Θελω ομως να σταθω στο θεμα του εξοπλισμου. Οι ευρωπαιοι κατασκευαστες πετανε μια τιμη κραχτη για το βασικο, σχεδον γυμνο, μοντελο και χρεωνουν χρυσαφι τα options. Η λογικη τους, ετσι θα τους τα παρουμε χωρις να το καταλαβουν οταν θα εχουν ψηθει και θα κατσουν και "κτισουν" το αμαξι, γιατι ολοι στο τελος θα σκεφτουν "ελα μωρε, βαλτο και αυτο, μια φορα το αγοραζεις" και θα τσιμπησουν τα πανακριβα comfort options. Σκασε 1500 για ηλιοροφη, 1000 το ηχοσυστημα, 1000 τα ηλεκτρικα καθισματα, και παει λεγοντας. Το συνηθισαμε αυτο και το θεωρουμε φυσιολογικο - αλλα δεν ειναι, ειναι ενα κολπο να μας γδυνουν.

      Οι κινεζοι τα αλλαζουν ολα στην αγορα αυτοκινητου. Σου λενε, ολοι θελουν την ηλιοροφη, το ηχοσυστημα, τα ηλεκτρικα καθισματα. Για να πουλησω σε μεγαλη κλιμακα, θα τα δωσω σε ολους στην τιμη που ο ευρωπαιος δεν μπορει. Πως; Γιατι οταν κανεις τα options βασικο εξοπλισμο, απλουστευεις την παραγωγη και προμηθευεσε σε μεγαλη κλιμακα.

      Το κατα τα αλλα σπαρτιατικο vovlo X30 ειναι study in case (εστω και εαν εν μερει ειναι κινεζικο, γιατι στο μαρκετινγκ παραμενει ευρωπαϊκο). Για να βαλεις το Harman Kardon ηχοσυστημα, την πανοραμικη οροφη και τα ηλεκτρικα ρυθμιζομενα καθισματα πρεπει να σκασεις αλλα 13χιλιαρικα. Ελεος ρε παιδια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sportseat23

    Latest posts made by sportseat23

    • RE: VW Tiguan 2024

      Καλοταξιδο! Εντυπωσεις απο ηχοσυστημα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sportseat23
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      Αγαπαμε τα αυτοκινητα αλλα περισσοτερο αγαπαμε τη ζωη. Η κατασταση δεν παει αλλο. Σκοτωνεται κοσμος στους δρομους καθε μερα. Πεφτει ο μεθυστακας πανω σε νεο παιδι και ψαχνομαστε τι φταιει. Τους εχουμε πετυχει τετοιους τυπους στον δρομο και ξερουμε οτι ειναι επικινδυνοι. Καθε εξυπνακιας, ραλιστας, καγκουρομαγκας βγαινει στους δρομους να σκοτωσει.

      Η οδηγηση ειναι απολαυση και η γρηγορη οδηγηση ειναι μερος της εμπειριας, οταν και οπου αυτο ειναι δυνατον. Δηλαδη στον καταλληλο αυτοκινητοδρομο και μεσα σε ορια, κτλ, οχι μεσα στην πολη, οχι εκει που μπορει να πεταχτει ενα παιδι, ενας γερος, ενας απειρος οδηγος.

      Οι δρομοι, ναι να φτιαχτουνε αλλα αυτο παιρνει χρονια. Η αυστηροτατη ποινη μπορει να γινει πραξη σημερα. Αφαιρεση διπλωματος, κατασχεση αυτοκινητου και φυλακιση. Για να λυθει το προβλημα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      sportseat23
    • Σαραβαλακια στους δρομους

      Σε καποιους απο εμας κανει εντυπωση οτι στους ελληνικους δρομους κυκλοφορουν τοσα σαραβαλακια. Αυτοκινητα ταλαιπωρημενα, κακοσυντηρημενα, πολλες φορες τρακαρισμενα ή με λαστιχα εντελως φαγωμενα.

      Ας αφησουμε την αισθητικη του πραγματος που θυμιζει αφρικανικη χωρα και την μολυνση απο τις καυσεις αυτων των μηχανων, για καποιον που καταλαβαινει τις νεες τεχνολογιες και το θεμα ασφαλειας στους δρομους, το θεμα αποκτα περιπλοκη κοινωνικη διασταση.

      Δεν ξερω πως περνανε κτεο (εαν υποθεσουμε οτι μπαινουν στον κοπο να το κανουν αυτο και απλα δεν κυκλοφορουν συχνα ανασφαλιστα μεχρι να τους κατσει), αλλα πολλες φορες η κατασταση πασιφανως δεν ειναι νορμαλ, προκειται για αυτοκινητα των οποιων οι οδηγοι δεν ενδιαφερονται καθολου εαν σε ενα παρκιγκ χτυπησουν την πορτα ενος διπλανου αυτοκινητου, συχνα οδηγουν και αδιαφορουν γιατι δεν εχουν να χασουν τιποτα.

      Ο αντιλογος θα πει οτι, εαν ειχαν χρηματα θα εκαναν αναβαθμιση και αυτος ισως ισχυει σε καποιες περιπτωσεις - αλλα σε περισσοτερες περιπτωσεις ειναι αδιαφορια και αρνητικη κοινωνικη σταση. Πχ, ο ιδιος τυπος που θα πει δεν εχω να το αλλαξω, στην χασαποταβερνα θα καταθεσει την αντιστοιχη μηνιαια δοση για ενα καινουργιο τουοτα γιαρις - αρα ειναι περισσοτερο επιλογη τοποθετησης των πορων του. Σου λεει, αφου μπορω, εγω θα βγαινω στου δρομους με το σαραβαλο και δεν με νοιαζει τιποτα.

      Η γνωμη μου, χρειαζεται να εχουμε ελαχιστα στανταρντς για την κατασταση των οχηματων στους δρομους και δεν ειμαι βεβαιος οτι τα κτεο λειτουργουν οσο αυστηρα θα επρεπε. Δεν πρεπει να αφηνεται να κυκλοφορει ο,τι τσουλαει, ουτε το ψυχοπονιαρικο, αστον μωρε να κυκλοφορει με το σαραβαλο-βλημα αφου ο ανθρωπος δεν εχει (δηλαδη σοβαρα δεν εχει 150 ευρω να αλλαξει λαστιχα τα τελευταια 10 χρονια!). Θα πρεπει να γινει τοσο απαγορευτικη η χρηση του σαραβαλου, ωστε να δημιουργει κινητρο στον ιδιοκτητη να το αλλαξει.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      sportseat23
    • RE: VW Tiguan 2024

      @sabas_thess οταν το παραλαβεις κανε μια καλη απολαυστικη παρουσιαση για το φορουμ, με φωτο και τα ολα της, πρωτες εντυπωσεις κτλ. εισαι της λεπτομερειας και αυτο βοηθαει αυτους που δεν το εχουν ψαξει τοσο. και εγω οδηγουμαι στο συμπερασμα οτι το τιγκουαν ειναι discreet αυτοκινηταρα, ως συνολο (γιατι ειπαμε, το μοτερ δεν προκαλει συγκινησεις).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sportseat23
    • RE: VW Tiguan 2024

      @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

      Ε ναι τώρα, είπαμε. Καλό χρυσό το Tig αλλά με 1700 κιλά αμάξωμα και mh κινητήρα να καίει σαν Corolla hev πάει πολύ...

      Εχασα επεισοδια. Θυμαμαι οτι ελεγες πως ο χρονος παραδοσης ηταν μακρια και θα πηγαινες προς το Χ1. Τελικα, τι αλλαξε, ποιο θα παρεις;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sportseat23
    • RE: VW Tiguan 2024

      Νομιζω οτι ειναι σχεδον αναποφευκτο να φτανεις στο σημειο να εχεις να αποφασισεις μεταξυ των δυο φιναλιστ, των καινουργιων Χ1 και Tiguan. Επειδη εχω οδηγικη εμπειρια και με τα δυο στα 1500 κυβικα, καταθετω: η Χ1 υπερτερει με το ελαφρως πιο spirited κινητηρα, στην αισθηση που σου δινει το τιμονι, στην καπως πιο premium αισθηση στο εσωτερικο και στις μοντερνες λαβες της πορτας. Το Tiguan κερδιζει σε ολα τα αλλα σημεια, με πιο ενδιαφερουσα την καλυτερη απο την Χ1 αισθηση χωρου και απλας στο εσωτερικο, το εξαιρετικο οπτικο πεδιο απο την θεση οδηγησης και το ελαφρως καλυτερο πατημα στον δρομο και κρατημα στις στροφες (το τελευταιο ηταν για μενα ισως και η μεγαλυτερη εκπληξη). Εαν το Tiguan ειχε τις μοντερνες λαβες στις πορτες των ηλεκτρικων της μοντελων, ειχε λιγο πιο ζωη στον κινητηρα του και εβγαινε λιγο φτηνοτερο, θα ηταν ασυναγωνιστο. Εαν βαλεις περιπου τα ιδια options, η τιμη ειναι μονο 1 ή 2 χιλ. ακριβοτερη στην Χ1, οποτε στο θεμα τιμης αγορας ειναι πολυ συγκρισιμα μεγεθη. Επειδη ολα κρινονται στην λεπτομερεια, ειμαι σιγουρος οτι η Χ1 θα πουλησει πολυ καλυτερα απο το Tiguan. Σιγουρα η Χ1 θα εχει καλυτερη αξια μεταπωλησης, εαν αυτο ειναι ενας παραγοντας στην επιλογη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sportseat23
    • RE: VW Tiguan 2024

      @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

      Επί προσωπικού, επειδή δεν έχω σκοπό να ανεβαίνω πλαγιές και να κυνηγάω γουρούνια, χαίρομαι που έχει νορμάλ απόσταση από το έδαφος.

      Είναι μαθηματικά βέβαιο ότι όσο πιο ψηλό είναι ένα όχημα τόσο περισσότερο δυσκολεύει η ορθή ρύθμιση των αναρτήσεων του. Άρα το κέρδος σε οδηγική συμπεριφορά, για εμένα τουλάχιστον, είναι προτιμότερο.

      θεμιτο... αλλα στην ελλαδα ειμαστε, καποια στιγμη θα πας μια εκδρομη στην φυση στο βουνο, θα πας σε ενα νησι με την μακρινη παραλια, θα θελησεις να βγεις σε εναν χωματοδρομο που μπορει να ειναι και λιγο φαγωμενος απο τις βροχες, και εκει θα θελεις το τιγκουαν να ειναι λιγο πιο ανυψωμενο. τελος παντων, ισως κερδιζει σε σταθεροτητα κτλ αλλα για μενα χανει απο τον suv χαρακτηρα του

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sportseat23
    • RE: VW Tiguan 2024

      @a-d-p said in VW Tiguan 2024:

      @sportseat23 said in VW Tiguan 2024:

      @a-d-p said in VW Tiguan 2024:

      @sabas_thess

      Youtube Video

      ειναι αξιο αποριας οτι ενω εγινε προσπαθεια βελτιωσης απο την προηγουμενη γενια σε ολα τα σημεια, ωστοσο αποφασισαν να χαμηλωσουν την αποσταση απο το εδαφος σε σημειο οριακο για να συνεχιζει να εχει χαρακτηρα suv. νομιζω τωρα ειναι στα 16.8 ενω το προηγουμενο ηταν στα 19.8 περιπου. η μικρη αποσταση απο το εδαφος στα αρνητικα του καινουργιου τιγκουαν.

      Προφανώς, έρευνες θα έδειξαν ότι οι κάτοχοι δεν τα βγάζουν εκτός δρόμου, οπότε τα χαμηλώνουν τώρα, να κερδίσουν σε άλλους τομείς

      Ναι, σωστο αυτο και μαλλον αυτο εγινε, ομως στην τελικη δεν πρεπει να εχει καμια σχεση τι χρηση τελικα κανει ο αγοραστης αλλα το σημαντικο ειναι με βαση ποιο δεδομενο προβαινει στην αγορα (δηλαδη το θελει suv, διαφορετικα αγοραζει το passat). Οι εκδοσεις των bmw X1 και το mercedes GLB δεν εχουν "χαμηλωσει" καθολου και δεν νομιζω να βγαινουν πιο συχνα εκτος δρομου απο ενα τιγκουαν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sportseat23
    • RE: VW Tiguan 2024

      @a-d-p said in VW Tiguan 2024:

      @sabas_thess

      Youtube Video

      ειναι αξιο αποριας οτι ενω εγινε προσπαθεια βελτιωσης απο την προηγουμενη γενια σε ολα τα σημεια, ωστοσο αποφασισαν να χαμηλωσουν την αποσταση απο το εδαφος σε σημειο οριακο για να συνεχιζει να εχει χαρακτηρα suv. νομιζω τωρα ειναι στα 16.8 ενω το προηγουμενο ηταν στα 19.8 περιπου. η μικρη αποσταση απο το εδαφος στα αρνητικα του καινουργιου τιγκουαν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sportseat23
    • RE: Alfa Romeo Tonale

      @george-0 said in Alfa Romeo Tonale:

      @red_monster said in Alfa Romeo Tonale:

      Κακάσχημο το Χ2,

      Ίσως να έχει χώρους δεν ξέρω.

      Ισως να εχει χωρους; Λες; Ετσι για την πλακα, εαν περνας απο καμια εκθεση bmw μπες μεσα και καθισε στα πισω καθισματα της Χ2. Ειναι σαν χωρος κλειστοφοβικων βασανιστηριων, και αυτο σε αυτοκινητο 4.5 μετρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sportseat23
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr