Άντε άλλη μια...
Best posts made by sonath
-
RE: VW Tiguan 2024
Είχα πει ότι μόλις φτάσω τα 15k km θα ανεβάσω ένα report. Το report αυτό θα περιέχει μόνο τα όποια αρνητικά πράγματα ή συνθήκες, απασχόλησαν κριτικά τη σκέψη μου για το αυτοκίνητο.
Το λοιπόν, με 15.863 km έχουμε και λέμε:
- Θεωρώ πολύ soft τους υαλοκαθαριστήρες. Θα προτιμούσα κάτι ποιο "σκούπα", να σαρώνει και να μη μένει τπτ.
- Όταν αφήνω τα κλειδιά πάνω από το ανακλινόμενο καπάκι της επαγωγικής φόρτισης, κάποιες φορές μου βγάζει μήνυμα ότι δεν τα αναγνωρίζει. Χωρίς περαιτέρω προβλήματα βέβαια.
- Μια φορά μου έβγαλε μήνυμα ότι δεν λειτουργούν τα cornering lights, όπου όμως λειτουργούσαν. Όταν το άλλο πρωί άνοιξα τη μηχανή, δεν έβγαλε κανένα μήνυμα.
- Κάποιες λίγες φορές (4-5 συνολικά) μου έχει βγάλει στιγμιαία πλην όμως μαζικά για όλα τα συστήματα ασφαλείας ότι δε λειτουργούν. Μετά από δευτερόλεπτα έχει διορθωθεί αυτόματα.
- Μια φορά στην άδεια εθνική (στις αρχές που είχα πάρει το αυτοκίνητο) μου έβγαλε μήνυμα ασφαλείας, μου άναψε alarm και μου έσφιξε ζώνες βγάζοντας μήνυμα ότι θεωρεί ότι κάτι έπαθα. Δε θυμάμαι αν χάζευα κάτι ή αν ήμουν χαλαρός στη λωρίδα κίνησης ή αν οδηγούσα πολλή ώρα με σταθερό βήμα και χωρίς επεμβάσεις στο τιμόνι. Δε μου το έκανε πάλι έκτοτε.
- Οι καθρέφτες, όταν ξεκινούν την αναδίπλωση και όταν φτάνουν σε πλήρη ξεδίπλωση κάνουν ένα τρίξιμο. Στην αρχή δεν τον έκανε το θόρυβο. Τώρα το κάνει σχεδόν πάντα, πλην τις φορές που είναι από πλυντήριο. Μου τη δίνει λίγο αυτό.
- Σήμερα άλλαξα λάδια για πρώτη φορά κατόπιν συνεννόησης με άνθρωπο που εργάζεται στη VW (μηχανικός) στον οποίο έχω απόλυτη εμπιστοσύνη. Το αυτοκίνητο το πρωί (πριν την αλλαγή λαδιού) μου είχε oil level ok και μετά την κίνηση oil level low. Το ίδιο και εχθές. Κατά την αλλαγή λαδιού, το oil level είχε live επικαιροποίηση. Φυσικά μετά την αλλαγή λαδιού, όλα ok.
- Δεν έχω καταλάβει καλά, όταν κατεβαίνω με ανοικτή μηχανή, είτε πάρω μαζί τα κλειδιά είτε όχι, πότε σβήνει η μηχανή και πότε όχι (αυτό με το 30 seconds δεν έχω καταλάβει καλά πως δουλεύει. Με μπερδεύει.).
- Το clima και το ac ψιλοχαώδες. Πολύ κομπλικέ βρε παιδί μου. Δε το έχω ψάξει καθόλου. 500 ρυθμίσεις έχει.
Αυτά, αν θυμηθώ κάτι, θα προσθέσω.
-
RE: VW Tiguan 2024
1 εβδομάδα με το νέο Tiguan R-line 150 ps.
Από που να αρχίσω...
Αίσθηση οδήγησης: Απλά απίστευτη. ϋψος που σου δίνει ξεκούραστη οδήγηση, οι δε πλευρικοί καθρέφτες του είναι πραγματικά μεγάλοι.
Κατανάλωση: Σταθερά κάτω από 7 lt. Ειδικά δε σε κίνηση στην ΕΟ και με ταχύτητες νορμάλ, ήτοι +- 130 km/h η κατανάλωση παίζει από 4,6 έως 6,8 (max). Ειδικά το στροφόμετρο στο 0 (μηδέν) κατά την κύλιση είναι μια τρέλα (to start stop το έχω απενεργοποιημένο μονίμως)...
Εξοπλισμός: Δεν ήθελα DCC, έβαλα 15αρα οθόνη, extra ηχομονωτικά κρύσταλλα, Led matrix, χρώμα λευκό oryx (πέρλα), και όλο το πακέτο IQ drive.
Led Matrix: (Φιλικη συμβουλή σε υποψήφιους αγοραστές) - η διαμόρφωση ξεκινάει από τα Led Matrix. Τίποτα άλλο να μην είχε το αυτοκίνητο, μόνο τα Led Matrix αρκούν. Η ασφάλεια, η αίσθηση, η οδηγική απόλαυση και η ορατότα, εκτοξεύονται.
Οδηγική αίσθηση: Για τα δικά μου μέτρα σύγκρισης, κορυφαία.
Media: Χρησιμοποιώ usb stick από τη μία πλευρά USB A και από την άλλη πλευρά USB C. Ανάγνωση φανταστική στα folders και φυσικά όταν θέλω να ακούσω κάτι λέω στην IDA να μου το παίξει...(Hello IDA, play ...)
Χώροι: χωρίς σχόλιο. Χωράει πολύ πράγμα.
Χρωματάκια στην καμπίνα, γκατζετακια δε με ενδιαφέρουν - δεν τα πειράζω καν.
Κάμερες 360: Εξαιρετικό εργαλείο και λειτουργία. Ιστορικά έχω πάει από Golf IV 1.6, σε Golf V GT και τώρα Tiguan, έχω γκαραζ που κλείνει με ηλεκτρική πόρτα ακριβώς 5 m. Παρά τα 4,53 του Tiguan με τις κάμερες και τα καλούδια μπαινοβγαίνω άνετα, παρά τα 20 cm αέρα μπροστά και πίσω.Highlights πολλά.
Αν έπρεπε να διαλέξω θα ξεκινούσα από τα Led Matrix και μετά το "σβήσιμο" (0 στροφές) στο άφημα του γκαζιού σε κύλιση ακόμα και μέσα στην πόλη. Με τρελαίνει.Αυτά προς το παρόν, ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕ ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ CONFIGURATION.
Όποιος έχει κάποια ερώτηση ευχαρίστως να πω την εμπειρία μου.
-
RE: Συνταγές και Φαγάδικα (τέως «Τα καύσιμα του οδηγού»)
@otso said in Συνταγές και Φαγάδικα (τέως «Τα καύσιμα του οδηγού»):
Κοιτατε κριτικες προτου πατε καπου να φατε ;
Εγω εχω το κακο συνηθειο να κοιταω τις αρνητικες κριτικες , και αυτο μου χαλαει την διαθεση .
Επισης δεν προτεινω ποτε , γιατι οτι μου εχουν συστησει δεν ηταν αυτο που φανταζομουν . τα γουστα αναλογα τον ανθρωπο διαφερουν πολυ .
Επισης δεν παω ποτε αργιες που ειναι σιγουρο οτι σερβις και φαγητο θα ειναι αθλιο.
Γκουρμε , δηθενιες , ασιατικα φαγητα , αποκλεισμενα εξ ορισμου , ποτε σαλατες (οι παρασκευαστες δεν πλενουν χερια μετα την τουαλεττα )και ορντεβρ , κατευθειαν πολλα κυρια πιατα .Ψιλοσπάνια κοιτάζω κριτικές. Και αυτό γιατί δεν έχω εμπιστοσύνη στο μέσο Έλληνα ως προς το ποιοτικό και γευστικό του κριτήριο.
Ψάχνω πολύ, συνδυάζω γνώμη δικών μου ανθρώπων που ξέρουν τι ζητάω και κάποιες φορές δοκιμάζω και εγώ για να επιβεβαιώσω το ένστικτό μου (φυσικά έχω φάει και φόλες).
Ανήκω στην κατηγορία της γαστριμαργικής εγκυκλοπαίδειας: Πες μου που θέλεις να φας και τι και θα σου πώ.
Για παράδειγμα, υπάρχει ένα ταβερνάκι στη μέση του πουθενά. Πραγματικά στη μέση του πουθενά. Πρόκειται για το Χάνι της Κανδήλας που βρίσκεται περίπου 10 - 15 λεπτά έξω από το Λεβίδι προς Κανδήλα.
Αν δεν κλείσεις Σ/Κ, δύσκολα θα βρεις Τραπέζι.
Αν πας, θα εκπλαγείς τόσο από την ποικιλία, όσο κυρίως από τις τιμές και την ποιότητα.
Ο κ. Δημήτρης εκεί, είναι εκπληκτικός. -
RE: Οδήγησα....
@dettol said in Οδήγησα....:
@iceman7 said in Οδήγησα....:
@dettol said in Οδήγησα....:
@red_monster said in Οδήγησα....:
@dettol said in Οδήγησα....:
@civil357 said in Οδήγησα....:
Οι καθρέφτες θα με προβλημάτιζαν , έγραψες κιόλας ότι ήταν περίεργη η "αίσθηση".
Ανούσιο κιόλας , άντε σε νταλίκα να το καταλάβω, ότι θα γλυτώνει ελάχιστο καύσιμο, αλλά σε αμαξάκι 4 μέτρων η έννοια της υπερβολής.
Ελπίζω να μη γίνει μόδα.αν η αναλυση της εικονας και το refresh rate ειναι υψηλα, τοτε η αισθηση ειναι σαν να κοιτας τον φυσικο καθρεφτη. Προσωπικα, πλεον δεν κοιταζω ποτε τον δεξια καθρεφτη (αν και υπαρχει κανονικα), αναβω φλας, μου ανοιγει το blind spot monitor και βλεπω καλυτερα απο οποιονδηποτε καθρεφτη. Συν οτι κοκκινιζει η ακρη αν ανιχνευτει οχημα.
Καταλαβαινω αυτο που λεει οτι δεν κατανοεις τα ορια του οχηματος, αλλα με ενα συστημα 360, λυνεται και αυτο. Εχουμε φτασει αλλωστε στο σημειο που και τα μικρα/φτηνα οχηματα, εχουν τετοια συστηματα.Εγώ δεν μπορώ να βασιστώ στις οθόνες, παρκάρισμα, μανούβρες και οδήγηση γίνεται από τους καθρέπτες και μου τη σπάει η μειωμένη πίσω ορατότητα
omg!!
Εγω θα πω 2 OMG γιατι το παραπάνω ποστ του τερατος (που βλέπω μεσω παραθεσης) ειναι το 2ο που συμφωνω μαζί του σημερα (το αλλο για το πόσο διαφορετικό σε θορυβο καμπίνας ειναι το Highland στη Εθνική).
Ειλικρινα καλές οι καμερες αλλά αν βασιζεσαι σε αυτές μονο βράστα! Μόνο η πίσω εχει νόημα... ειδικά στα τεσλα οι πλαινες και το όλο συστημα καμερών χωρις αισθητήρες ειναι ΒΛΑΚΕΙΑ ειδικά οπως εγινε υπερευαισθητο με προσφατα updates
το τιγκουαν το παρκαρα μονο με τις καμερες. Το τεσλα, απλα δεν εχει 360. Εχει πολυ ωραια καμερα οπισθοπορειας και αρκετα λειτουργικο συστημα απεικονισης, αλλα δεν προσφερει την απολυτη απεικονιση που δινουν οι καμερες. Αν και, για να ειμαι ειλικρινης, δεν με εχει προδωσει ποτε, απλα δεν νιωθω ασφαλεια.
Το Tig το παρκάρω στο κλειστό γκαράζ με μήκος 4,90 ανετότατα (20 cm μπροστά από την ηλεκτρική πόρτα και 20 cm πίσω από τον τοίχο), χωρίς καν να σκεφτώ. Στο ανοικτό στην πυλωτή, για να μη μου το χτυπήσει ο δίπλα με καμια πόρτα, το κολάω στην πλευρά στην τρίχα. Και όλα αυτά άνετα με τους 360, ημέρα και νύχτα.
Θα δοκιμάσω τώρα και το αυτόνομο parking που έχει. Ειδικά το κάθετο. Και θα κάνω update.
-
RE: VW Tiguan 2024
@dimitris20 said in VW Tiguan 2024:
Καλησπέρα,
Ενδιαφέρομαι για την αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Θα ήθελα τη γνώμη κατόχων και όσων έχουν οδηγήσει το συγκεκριμένο μοντέλο πάνω σε κάποια θέματα.- Δερμάτινο σαλόνι με θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα που έχουν και λειτουργία μασαζ. Έχει κάποιος εμπειρία από το συγκεκριμένο έξτρα; Έχοντας καθίσει στα υφασμάτινα καθίσματα της r line και της more προσωπικά προτιμώ σαφώς αυτά της r line, τα δερμάτινα δυστυχώς δεν τα έχω δει από κοντά.
- Ανάρτηση dcc pro. Οδήγησα για λίγη ώρα την έκδοση r line με dcc pro. Μου φάνηκε ικανοποιητική όταν ήταν ρυθμισμένη προς το κομφορτ. Στο τελείως κομφορτ μου φάνηκε πως το αμάξι έπλεε κάπως ενώ προς το σπορτ ήταν αρκετά σκληρή εώς ενοχλητική. Περίμενα μεγαλύτερη διαφορά στην άνεση σε σχέση με το γκολφ που έχω (από άποψη ηχομόνωσης η διαφορά πάντως ήταν εμφανής). Υπάρχει κάποιος που έχει οδηγήσει την r line χωρίς την έξτρα ανάρτηση ή να έχει εμπειρία και από έκδοση more και r line; Γενικά από όσα έχω διαβάσει ονλαιν άλλοι την θεωρούν απαραίτητο εξτρα και άλλοι όχι. Έχω διαβάσει επίσης για παράπονα σχετικά με τον θόρυβο της ανάρτησης σε έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Από ότι κατάλαβα η γενική αντίληψη έιναι πως η άνεση είναι καλύτερη με 18αρες ζάντες, οι οποίες όμως δεν υπάρχουν ως επιλογή στη διαμόρφωση της r line. Εδώ στο νήμα πάντως όλοι φαίνονται ευχαριστημένοι είτε με r line είτε με more. Η οδήγηση θα γίνεται κυρίως σε επαρχιακό δρόμο μέτριας ποιότητας με αρκετές στροφές και εθνική οδό με ταχύτητες μέχρι 140 χλμ/ώρα.
- IQ Drive. Το θεωρείτε χρήσιμο όσοι το έχετε; Οι κάμερες 360 μοιρών είναι ικανοποιητικής ποιότητας; Στη πράξη είναι εύκολες και άμεσες στη χρήση σε παρκάρισμα, στενούς δρόμους, στροφές κλπ; θεωρητικά μου φαίνεται μεγάλη ευκολία το εξτρα με τις 360 μοιρών κάμερες αλλά θα ήθελα και την γνώμη όσων τις έχουν χρησιμοποιήσει.
- Infotainment. Από ότι κατάλαβα η ασύρματη φόρτιση κινητού αξίζει και οι πίσω θύρες usb για όποιον τις χρησιμοποιεί. Είναι όμως απαραίτητο για την εγκατάσταση του iq drive.
- IQ led matrix. Όσοι έχουν τους led plus προβολείς είναι ικανοποιημένοι από την χρήση τους σε καθημερινή οδήγηση νύχτερινών ωρών; έχουν μετανιώσει που δεν έβαλαν εξτρα τους ματριξ; Και αυτοί στη διαμόρφωση για να μπουν από ότι βλέπω θέλουν απαραίτητα το infotainment και το iq drive.
- Ηχοσύστημα harman kardon. Όσοι έχουν το απλό ηχοσύστημα είναι γενικά ευχαριστημένοι από ότι διαβάζω.
Καταλαβαίνω ότι όσα ρωτάω δεν έχουν κάποια αντικειμενική απάντηση αλλά θα εκτιμούσα την
άποψή σας. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.- Υφασμάτινα R-Line: Πολύ ικανοποιημένος. Καλό κράτημα στο σώμα, καλό υλικό, έχω βρει εξαιρετική θέση οδήγησης. Η λειτουργία μασάζ αξιοπρεπής αν και δεν τη χρησιμοποιώ γενικά - σχεδόν καθόλου (μια - δυο φορές σε μακρινές αποστάσεις και για λίγο). Δέρμα και ηλεκτρικών ρυθμίσεων δεν ήθελα.
- Το σκέφτηκα πολύ λίγο καθώς το απέρριψα με συνοπτικές διαδικασίες. Ο βασικός λόγος ήταν - επειδή γενικά κάνω πολλά χιλιόμετρα - το κόστος αντικατάστασης (!) και η ηλεκτρονική επιβάρυνση στο αυτοκίνητο.
- IQ Drive. Εδώ υπήρξε αρχικός εξαναγκασμός. Τι εννοώ: Στο αυτοκίνητο έχει μπει η 15αρα οθόνη και ως εκ τούτου το IQ Drive ήταν φυτευτό. Πλην όμως, ευτυχώς που υπάρχει στο αυτοκίνητο. Χρειάζεται να κατανοήσεις τη λειτουργία του, να εξοικειωθείς με τους αισθητήρες και έκτοτε συμβιώνεις μια χαρά με αυτό στο αυτοκίνητο. Χώρια που απενεργοποιείς ότι δε σου κολλάει. Σε κάθε περίπτωση, κατά την κρίση μου το πρόσημο είναι σημαντικά θετικό καθώς είναι σαν ένας ασφαλής συνοδηγός. Οι 360 με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ σε διάφορες στιγμές (στενά περάσματα, πεζοδρόμια και φυσικά parking).
- Infotainment: είμαι ικανοποιημένος. Το καλό είναι ότι μπορώ να κάνω customize στις λειτουργίες που θέλω και με τη σειρά που θέλω. Και η 15αρα κάνει το εσωτερικό διαφορετικό.
- Το αμάξι, ξεκίνησε να στήνεται από τα Led Matrix. Απίστευτη λειτουργία, "βλέπει" το δρόμο σε μεγάλη απόσταση και full πλάτος καθώς και την εκάστοτε κατάσταση φωτεινότητας που επικρατεί, ανοίγουν οι φωτιστικές κουρτίνες και βλέπεις πολύ (!), δεν ενοχλείς κανέναν και εν τέλει η ασφάλεια (και η απόλαυση) κατά τη νυχτερινή οδήγηση εκτοξεύεται.
- Ηχοσύστημα: Άφησα το default. Είναι μια χαρά. Πραγματικά είμαι πολύ ικανοποιημένος. Έχω κολλήσει και ένα usb stick στη μια από τις 2 θύρες από κάτω, το διαβάζει τέλεια, μετακινούμαι στα folders τόσο από το δεξί μέρος του main display όσο και από το Infotainment (χώρια ότι μπορώ να ζητήσω και συγκεκριμένο album από την Ida).
Για ότι άλλο σκεφτείς, ρώτα.
Έχω 14.220 km σε 7 μήνες (1.5 etsi R-Line) και στα 15.000 km θα γράψω ένα report για την εμπειρία μου από το αυτοκίνητο.
ΥΓ.
Ευχαριστώ το ΘΕΟ που το επέλεξα. Και το σκέφτομαι πάντα στα πρώτα km που κάνω κάθε φορά... -
RE: VW Tiguan 2024
Και μια εμπειρία από τα Led Matrix:
Έδωσα το αυτοκίνητο στον αδερφό μου (εγώ οδηγούσα άλλο) και το οδήγησε σε σκοτεινό επαρχιακό δρόμο (από Χιλιομόδι Κορινθίας προς Κόρινθο) ώστε να καταλάβω πως λειτουργεί στο Light Assist, το τετραγωνάκι που έβλεπα μπροστά σε αυτοκίνητα που έρχονταν από απέναντι ή προπορεύονταν.
Κατ' αρχήν, το Light assist το ενεργοποίησα άπαξ από το infotainment. Αυτό σημαίνει ότι όταν οι συνθήκες είναι κατάλληλες, το light assist αρχίζει και λειτουργεί μόνο του.
Έβλεπα λοιπόν τα απένατι αυτοκίνητα και τα μπροστά μου με αυτό το σκοτεινό τετραγωνάκι και θέλησα να δω τι βλέπουν οι οδηγοί αυτοί.
Η εμπειρία ήταν συγκλονιστική. Ρωτούσα τον αδερφό μου (οδηγούσε το Tiguan) αν ήταν σε φάση ενεργή του Light assist, καθώς από τον καθρέφτη έβλεπα το αυτοκίνητο με κανονικά φώτα χωρίς να με επηρρεάζει καθόλου. Και φυσικά δεξιά και αριστερα μπροστά μου, το Tiguan μου φώτιζε τον δρόμο (!!!).
Έβλεπα δηλαδή τα φώτα του Tiguan μπροστά μου (δεξιά και αριστερά στο αυτοκίνητο που οδηγούσα) και από τον καθρέφτη απλώς ένα αυτοκίνητο πίσω μου σε απόσταση περίπου 50 - 80 μέτρα χωρίς να με ενοχλούν τα φώτα του καθόλου.
Latest posts made by sonath
-
RE: VW Tiguan 2024
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
21.600 km το μόνο πρόβλημα που μου σπάει λίγο τα @@ είναι οι καθρέφτες.
Επίσης σήμερα μου έκανε ένα update και με πέταξε στον guest user από main user, αλλά το άλλαξα αμέσως.Τα "ενεργά γραφικά" του gps έκανες κάποια ρύθμιση για να τα ενεργοποιήσεις; Ρωτάω γιατί εγώ τα έχω ενεργά στο κινητό μα πάρα ταύτα ακόμα και map από AA όταν ανοίξω μου τα εμφανίζει με γραφικά "Atari"...
Είτε χρησιμοποιούσα το navi του αυτοκινήτου είτε του κινητού, δεν είχα ενεργά γραφικά, μέχρι που τυχαία, πάτησα το κουμπακι ρυθμίσεις (γρανάζι) στο navi από το κινητό και μου είχε ;option για τα γραφικά απεικόνισης.
-
RE: VW Tiguan 2024
21.600 km το μόνο πρόβλημα που μου σπάει λίγο τα @@ είναι οι καθρέφτες.
Επίσης σήμερα μου έκανε ένα update και με πέταξε στον guest user από main user, αλλά το άλλαξα αμέσως. -
RE: VW Tiguan 2024
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@fanis75 said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
Εμένα πλην των καθρεφτών (που άλλοτε το κάνει άλλοτε όχι - δεν μπορώ να το κατανοήσω) -
Τι πρόβλημα έχουν οι καθρέπτες?
Ακριβώς αυτό που έγραψε ο Χρήστος ανωτέρω. Το περίεργο είναι ότι άλλοτε το κάνει έντονα, άλλοτε δεν το κάνει καθόλου...
Πως γίνεται αυτό; Και δεν έχει να κάνει με υγρασίες και τέτοια, το έχω παρακολουθήσει πολύ... Δεν μπορώ να καταλάβω...
Οταν ειναι αναδιπλωμενοι ριξτε με ενα μπουκαλακι, λιγο νερο στη βαση τους. Ανοιγοκλειστε μερικες φορες και κατα πασα πιθανοτητα θα εξαφανιστει ο τριγμος. Το ειχα αντιμετωπισει και εγω, ειδικα τους καλοκαιρινους μηνες. Πιθανοτατα ειναι θεμα ξηρασιας και σκονης.
Θα το δοκιμάσω. Thanks for the advice!!
-
RE: VW Tiguan 2024
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
Ακριβώς αυτό που έγραψε ο Χρήστος ανωτέρω. Το περίεργο είναι ότι άλλοτε το κάνει έντονα, άλλοτε δεν το κάνει καθόλου...
Πως γίνεται αυτό; Και δεν έχει να κάνει με υγρασίες και τέτοια, το έχω παρακολουθήσει πολύ... Δεν μπορώ να καταλάβω...
Όπως το αναφέρει ο φίλος. Όποτε γουστάρει τρίζει, δεν είναι στάνταρ. Και συμφωνώ υγρασία δεν είναι γιατί Πεύκα που μετακόμισα το πρωί που πάω δουλειά (05:00' ή 07:00' αναλόγως βάρδιας) όταν κατεβαίνω στο αμάξι είναι λούτσα και κόβω την υγρασία στην ατμόσφαιρα με τη κατάνα! Ίσως να το επιρρεάζει η ζέστη; Εμένα μέσα Ιουνίου με τις μεγάλες ζέστες μου εμφάνισε το φαινόμενο.
ΥΓ: Sonath πες και μια το όνομα σου να μην σε λέω "φίλε" και "φίλε" γιατί νιώθω σαν να είμαι προσαγωγή στην Αστυνομία έξωθεν ΟΚΑΝΑ....
Θάνος
-
RE: VW Tiguan 2024
@fanis75 said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
Εμένα πλην των καθρεφτών (που άλλοτε το κάνει άλλοτε όχι - δεν μπορώ να το κατανοήσω) -
Τι πρόβλημα έχουν οι καθρέπτες?
Ακριβώς αυτό που έγραψε ο Χρήστος ανωτέρω. Το περίεργο είναι ότι άλλοτε το κάνει έντονα, άλλοτε δεν το κάνει καθόλου...
Πως γίνεται αυτό; Και δεν έχει να κάνει με υγρασίες και τέτοια, το έχω παρακολουθήσει πολύ... Δεν μπορώ να καταλάβω...
-
RE: VW Tiguan 2024
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Είπα ότι δεν θα κρυφτώ πίσω από το δάκτυλό μου και δε θα το κάνω, άλλωστε δε χωράω με τίποτα...
Λοιπόν για πάμε. Τελευταίες ημέρες δεν μου αρέσει καθόλου ο τρόπος που κουμπώνει η όπισθεν. Είναι σαν τραβάει ζόρι τις μισές φορές. Τα χιλιόμετρα μου είναι ελάχιστα, περί τις 7k. Σήμερα δε "ένιωθα" στο παρκάρισμα ότι σαν να είναι έτοιμο να την πετάξει. Ότι την βάζω ακούγεται σαν το κούμπωμα της όπισθεν σε παλιό μηχανικό κιβώτιο ("γκούπ") ενώ στα πρώτα εκατοστά ακούγεται σαν να αρχίσει να γρατζουνάει. Σέρβις ετήσιο έχω Φλεβάρη.
Να ετοιμάζομαι για mechatronic από τώρα;
Οι υπόλοιποι ιδιοκτήτες που έχετε πολλά περισσότερα χιλιόμετρα από εμένα αντιμετωπίζετε αντίστοιχο θέμα με την όπισθεν;
Εμένα πλην των καθρεφτών (που άλλοτε το κάνει άλλοτε όχι - δεν μπορώ να το κατανοήσω) - δε μου έχει δημιουργηθεί το παραμικρό μέχρι τώρα.
-
RE: VW Tiguan 2024
Μιας και διαβάζω περί κατανάλωσης και κοντεύοντας τα πρώτα 20.000 km σε 10 μήνες έχω παρατηρήσει (εκτός των άλλων) τρία πράγματα στο αυτοκίνητο:
- Συνήθως με την εκκίνηση και ιδιαίτερα μέσα στην Αθήνα με το clima full, ξεκινάει καταναλώσεις από 20 lt και πέφτει άλλοτε πολύ γρήγορα, άλλοτε αργά, ανάλογα την κίνηση.
- Από day 1 μέχρι σήμερα, σε κάθε ταξίδι στην εθνική Αθηνών - Κορίνθου και με ταχύτητες στο όριο +, έχω κατανάλωση σταθερά κάτω από 6 lt.
- Με full γέμισμα, 3 φορές έχω ξεπεράσει τα 1.000 km αυτονομία (km που έχουν γίνει + υπόλοιπο από το info) κινούμενος σε επαρχιακή οδό: μια φορά από Κόρινθο προς Πάτρα και πίσω (από την ΠΕΑ και οι δυο διαδρομές), δεύτερη φορά από Κόρινθο προς Κοσμά μέσω Άργους - Άστρους - Λεωνιδίου και επιστροφή από Σπάρτη και Ν.Ε.Ο. και τρίτη φορά Πόρτο Χέλι μέσω Επιδαύρου - Τραχειάς - Κρανιδίου και πίσω.
Πριν μήνες - έχω πάψει να ασχολούμαι με την κατανάλωση, εδώ και καιρό...
-
RE: VW Tiguan 2024
@iancurtis said in VW Tiguan 2024:
Καλησπέρα μετά από 5500 χλμ σήμερα μου έβγαλε ένδειξη χαμηλή στάθμη λαδιού,έχει τύχη σε κανέναν άλλο;
Εμένα μου έβγαλε στα 15.800 και φυσικά έγινε αλλαγή...
-
RE: VW Tiguan 2024
@vaggoiko said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
,
δεν υπαρχει στον ανοιχτο δρόμο... είναι ΚΟ ΡΥ ΦΗ
Σε κλειστό δρόμο να δεις τι είναι....
Δυο φορές Κόρινθος - Πόρτο Χέλι από το δρόμο της Επιδαύρου που πλέον είναι από τους πιο επικίνδυνους στην Ελλάδα (όποιος τον έχει πάει καταλαβαίνει). Την Κυριακή ξαναπάω...
Ίχνος κούρασης, ούτε καν στο μυαλό...