Άντε άλλη μια...
Best posts made by sonath
-
RE: VW Tiguan 2024
1 εβδομάδα με το νέο Tiguan R-line 150 ps.
Από που να αρχίσω...
Αίσθηση οδήγησης: Απλά απίστευτη. ϋψος που σου δίνει ξεκούραστη οδήγηση, οι δε πλευρικοί καθρέφτες του είναι πραγματικά μεγάλοι.
Κατανάλωση: Σταθερά κάτω από 7 lt. Ειδικά δε σε κίνηση στην ΕΟ και με ταχύτητες νορμάλ, ήτοι +- 130 km/h η κατανάλωση παίζει από 4,6 έως 6,8 (max). Ειδικά το στροφόμετρο στο 0 (μηδέν) κατά την κύλιση είναι μια τρέλα (to start stop το έχω απενεργοποιημένο μονίμως)...
Εξοπλισμός: Δεν ήθελα DCC, έβαλα 15αρα οθόνη, extra ηχομονωτικά κρύσταλλα, Led matrix, χρώμα λευκό oryx (πέρλα), και όλο το πακέτο IQ drive.
Led Matrix: (Φιλικη συμβουλή σε υποψήφιους αγοραστές) - η διαμόρφωση ξεκινάει από τα Led Matrix. Τίποτα άλλο να μην είχε το αυτοκίνητο, μόνο τα Led Matrix αρκούν. Η ασφάλεια, η αίσθηση, η οδηγική απόλαυση και η ορατότα, εκτοξεύονται.
Οδηγική αίσθηση: Για τα δικά μου μέτρα σύγκρισης, κορυφαία.
Media: Χρησιμοποιώ usb stick από τη μία πλευρά USB A και από την άλλη πλευρά USB C. Ανάγνωση φανταστική στα folders και φυσικά όταν θέλω να ακούσω κάτι λέω στην IDA να μου το παίξει...(Hello IDA, play ...)
Χώροι: χωρίς σχόλιο. Χωράει πολύ πράγμα.
Χρωματάκια στην καμπίνα, γκατζετακια δε με ενδιαφέρουν - δεν τα πειράζω καν.
Κάμερες 360: Εξαιρετικό εργαλείο και λειτουργία. Ιστορικά έχω πάει από Golf IV 1.6, σε Golf V GT και τώρα Tiguan, έχω γκαραζ που κλείνει με ηλεκτρική πόρτα ακριβώς 5 m. Παρά τα 4,53 του Tiguan με τις κάμερες και τα καλούδια μπαινοβγαίνω άνετα, παρά τα 20 cm αέρα μπροστά και πίσω.Highlights πολλά.
Αν έπρεπε να διαλέξω θα ξεκινούσα από τα Led Matrix και μετά το "σβήσιμο" (0 στροφές) στο άφημα του γκαζιού σε κύλιση ακόμα και μέσα στην πόλη. Με τρελαίνει.Αυτά προς το παρόν, ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕ ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ CONFIGURATION.
Όποιος έχει κάποια ερώτηση ευχαρίστως να πω την εμπειρία μου.
-
RE: Συνταγές και Φαγάδικα (τέως «Τα καύσιμα του οδηγού»)
@otso said in Συνταγές και Φαγάδικα (τέως «Τα καύσιμα του οδηγού»):
Κοιτατε κριτικες προτου πατε καπου να φατε ;
Εγω εχω το κακο συνηθειο να κοιταω τις αρνητικες κριτικες , και αυτο μου χαλαει την διαθεση .
Επισης δεν προτεινω ποτε , γιατι οτι μου εχουν συστησει δεν ηταν αυτο που φανταζομουν . τα γουστα αναλογα τον ανθρωπο διαφερουν πολυ .
Επισης δεν παω ποτε αργιες που ειναι σιγουρο οτι σερβις και φαγητο θα ειναι αθλιο.
Γκουρμε , δηθενιες , ασιατικα φαγητα , αποκλεισμενα εξ ορισμου , ποτε σαλατες (οι παρασκευαστες δεν πλενουν χερια μετα την τουαλεττα )και ορντεβρ , κατευθειαν πολλα κυρια πιατα .Ψιλοσπάνια κοιτάζω κριτικές. Και αυτό γιατί δεν έχω εμπιστοσύνη στο μέσο Έλληνα ως προς το ποιοτικό και γευστικό του κριτήριο.
Ψάχνω πολύ, συνδυάζω γνώμη δικών μου ανθρώπων που ξέρουν τι ζητάω και κάποιες φορές δοκιμάζω και εγώ για να επιβεβαιώσω το ένστικτό μου (φυσικά έχω φάει και φόλες).
Ανήκω στην κατηγορία της γαστριμαργικής εγκυκλοπαίδειας: Πες μου που θέλεις να φας και τι και θα σου πώ.
Για παράδειγμα, υπάρχει ένα ταβερνάκι στη μέση του πουθενά. Πραγματικά στη μέση του πουθενά. Πρόκειται για το Χάνι της Κανδήλας που βρίσκεται περίπου 10 - 15 λεπτά έξω από το Λεβίδι προς Κανδήλα.
Αν δεν κλείσεις Σ/Κ, δύσκολα θα βρεις Τραπέζι.
Αν πας, θα εκπλαγείς τόσο από την ποικιλία, όσο κυρίως από τις τιμές και την ποιότητα.
Ο κ. Δημήτρης εκεί, είναι εκπληκτικός. -
RE: Οδήγησα....
@dettol said in Οδήγησα....:
@iceman7 said in Οδήγησα....:
@dettol said in Οδήγησα....:
@red_monster said in Οδήγησα....:
@dettol said in Οδήγησα....:
@civil357 said in Οδήγησα....:
Οι καθρέφτες θα με προβλημάτιζαν , έγραψες κιόλας ότι ήταν περίεργη η "αίσθηση".
Ανούσιο κιόλας , άντε σε νταλίκα να το καταλάβω, ότι θα γλυτώνει ελάχιστο καύσιμο, αλλά σε αμαξάκι 4 μέτρων η έννοια της υπερβολής.
Ελπίζω να μη γίνει μόδα.αν η αναλυση της εικονας και το refresh rate ειναι υψηλα, τοτε η αισθηση ειναι σαν να κοιτας τον φυσικο καθρεφτη. Προσωπικα, πλεον δεν κοιταζω ποτε τον δεξια καθρεφτη (αν και υπαρχει κανονικα), αναβω φλας, μου ανοιγει το blind spot monitor και βλεπω καλυτερα απο οποιονδηποτε καθρεφτη. Συν οτι κοκκινιζει η ακρη αν ανιχνευτει οχημα.
Καταλαβαινω αυτο που λεει οτι δεν κατανοεις τα ορια του οχηματος, αλλα με ενα συστημα 360, λυνεται και αυτο. Εχουμε φτασει αλλωστε στο σημειο που και τα μικρα/φτηνα οχηματα, εχουν τετοια συστηματα.Εγώ δεν μπορώ να βασιστώ στις οθόνες, παρκάρισμα, μανούβρες και οδήγηση γίνεται από τους καθρέπτες και μου τη σπάει η μειωμένη πίσω ορατότητα
omg!!
Εγω θα πω 2 OMG γιατι το παραπάνω ποστ του τερατος (που βλέπω μεσω παραθεσης) ειναι το 2ο που συμφωνω μαζί του σημερα (το αλλο για το πόσο διαφορετικό σε θορυβο καμπίνας ειναι το Highland στη Εθνική).
Ειλικρινα καλές οι καμερες αλλά αν βασιζεσαι σε αυτές μονο βράστα! Μόνο η πίσω εχει νόημα... ειδικά στα τεσλα οι πλαινες και το όλο συστημα καμερών χωρις αισθητήρες ειναι ΒΛΑΚΕΙΑ ειδικά οπως εγινε υπερευαισθητο με προσφατα updates
το τιγκουαν το παρκαρα μονο με τις καμερες. Το τεσλα, απλα δεν εχει 360. Εχει πολυ ωραια καμερα οπισθοπορειας και αρκετα λειτουργικο συστημα απεικονισης, αλλα δεν προσφερει την απολυτη απεικονιση που δινουν οι καμερες. Αν και, για να ειμαι ειλικρινης, δεν με εχει προδωσει ποτε, απλα δεν νιωθω ασφαλεια.
Το Tig το παρκάρω στο κλειστό γκαράζ με μήκος 4,90 ανετότατα (20 cm μπροστά από την ηλεκτρική πόρτα και 20 cm πίσω από τον τοίχο), χωρίς καν να σκεφτώ. Στο ανοικτό στην πυλωτή, για να μη μου το χτυπήσει ο δίπλα με καμια πόρτα, το κολάω στην πλευρά στην τρίχα. Και όλα αυτά άνετα με τους 360, ημέρα και νύχτα.
Θα δοκιμάσω τώρα και το αυτόνομο parking που έχει. Ειδικά το κάθετο. Και θα κάνω update.
-
RE: VW Tiguan 2024
@dimitris20 said in VW Tiguan 2024:
Καλησπέρα,
Ενδιαφέρομαι για την αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Θα ήθελα τη γνώμη κατόχων και όσων έχουν οδηγήσει το συγκεκριμένο μοντέλο πάνω σε κάποια θέματα.- Δερμάτινο σαλόνι με θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα που έχουν και λειτουργία μασαζ. Έχει κάποιος εμπειρία από το συγκεκριμένο έξτρα; Έχοντας καθίσει στα υφασμάτινα καθίσματα της r line και της more προσωπικά προτιμώ σαφώς αυτά της r line, τα δερμάτινα δυστυχώς δεν τα έχω δει από κοντά.
- Ανάρτηση dcc pro. Οδήγησα για λίγη ώρα την έκδοση r line με dcc pro. Μου φάνηκε ικανοποιητική όταν ήταν ρυθμισμένη προς το κομφορτ. Στο τελείως κομφορτ μου φάνηκε πως το αμάξι έπλεε κάπως ενώ προς το σπορτ ήταν αρκετά σκληρή εώς ενοχλητική. Περίμενα μεγαλύτερη διαφορά στην άνεση σε σχέση με το γκολφ που έχω (από άποψη ηχομόνωσης η διαφορά πάντως ήταν εμφανής). Υπάρχει κάποιος που έχει οδηγήσει την r line χωρίς την έξτρα ανάρτηση ή να έχει εμπειρία και από έκδοση more και r line; Γενικά από όσα έχω διαβάσει ονλαιν άλλοι την θεωρούν απαραίτητο εξτρα και άλλοι όχι. Έχω διαβάσει επίσης για παράπονα σχετικά με τον θόρυβο της ανάρτησης σε έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Από ότι κατάλαβα η γενική αντίληψη έιναι πως η άνεση είναι καλύτερη με 18αρες ζάντες, οι οποίες όμως δεν υπάρχουν ως επιλογή στη διαμόρφωση της r line. Εδώ στο νήμα πάντως όλοι φαίνονται ευχαριστημένοι είτε με r line είτε με more. Η οδήγηση θα γίνεται κυρίως σε επαρχιακό δρόμο μέτριας ποιότητας με αρκετές στροφές και εθνική οδό με ταχύτητες μέχρι 140 χλμ/ώρα.
- IQ Drive. Το θεωρείτε χρήσιμο όσοι το έχετε; Οι κάμερες 360 μοιρών είναι ικανοποιητικής ποιότητας; Στη πράξη είναι εύκολες και άμεσες στη χρήση σε παρκάρισμα, στενούς δρόμους, στροφές κλπ; θεωρητικά μου φαίνεται μεγάλη ευκολία το εξτρα με τις 360 μοιρών κάμερες αλλά θα ήθελα και την γνώμη όσων τις έχουν χρησιμοποιήσει.
- Infotainment. Από ότι κατάλαβα η ασύρματη φόρτιση κινητού αξίζει και οι πίσω θύρες usb για όποιον τις χρησιμοποιεί. Είναι όμως απαραίτητο για την εγκατάσταση του iq drive.
- IQ led matrix. Όσοι έχουν τους led plus προβολείς είναι ικανοποιημένοι από την χρήση τους σε καθημερινή οδήγηση νύχτερινών ωρών; έχουν μετανιώσει που δεν έβαλαν εξτρα τους ματριξ; Και αυτοί στη διαμόρφωση για να μπουν από ότι βλέπω θέλουν απαραίτητα το infotainment και το iq drive.
- Ηχοσύστημα harman kardon. Όσοι έχουν το απλό ηχοσύστημα είναι γενικά ευχαριστημένοι από ότι διαβάζω.
Καταλαβαίνω ότι όσα ρωτάω δεν έχουν κάποια αντικειμενική απάντηση αλλά θα εκτιμούσα την
άποψή σας. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.- Υφασμάτινα R-Line: Πολύ ικανοποιημένος. Καλό κράτημα στο σώμα, καλό υλικό, έχω βρει εξαιρετική θέση οδήγησης. Η λειτουργία μασάζ αξιοπρεπής αν και δεν τη χρησιμοποιώ γενικά - σχεδόν καθόλου (μια - δυο φορές σε μακρινές αποστάσεις και για λίγο). Δέρμα και ηλεκτρικών ρυθμίσεων δεν ήθελα.
- Το σκέφτηκα πολύ λίγο καθώς το απέρριψα με συνοπτικές διαδικασίες. Ο βασικός λόγος ήταν - επειδή γενικά κάνω πολλά χιλιόμετρα - το κόστος αντικατάστασης (!) και η ηλεκτρονική επιβάρυνση στο αυτοκίνητο.
- IQ Drive. Εδώ υπήρξε αρχικός εξαναγκασμός. Τι εννοώ: Στο αυτοκίνητο έχει μπει η 15αρα οθόνη και ως εκ τούτου το IQ Drive ήταν φυτευτό. Πλην όμως, ευτυχώς που υπάρχει στο αυτοκίνητο. Χρειάζεται να κατανοήσεις τη λειτουργία του, να εξοικειωθείς με τους αισθητήρες και έκτοτε συμβιώνεις μια χαρά με αυτό στο αυτοκίνητο. Χώρια που απενεργοποιείς ότι δε σου κολλάει. Σε κάθε περίπτωση, κατά την κρίση μου το πρόσημο είναι σημαντικά θετικό καθώς είναι σαν ένας ασφαλής συνοδηγός. Οι 360 με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ σε διάφορες στιγμές (στενά περάσματα, πεζοδρόμια και φυσικά parking).
- Infotainment: είμαι ικανοποιημένος. Το καλό είναι ότι μπορώ να κάνω customize στις λειτουργίες που θέλω και με τη σειρά που θέλω. Και η 15αρα κάνει το εσωτερικό διαφορετικό.
- Το αμάξι, ξεκίνησε να στήνεται από τα Led Matrix. Απίστευτη λειτουργία, "βλέπει" το δρόμο σε μεγάλη απόσταση και full πλάτος καθώς και την εκάστοτε κατάσταση φωτεινότητας που επικρατεί, ανοίγουν οι φωτιστικές κουρτίνες και βλέπεις πολύ (!), δεν ενοχλείς κανέναν και εν τέλει η ασφάλεια (και η απόλαυση) κατά τη νυχτερινή οδήγηση εκτοξεύεται.
- Ηχοσύστημα: Άφησα το default. Είναι μια χαρά. Πραγματικά είμαι πολύ ικανοποιημένος. Έχω κολλήσει και ένα usb stick στη μια από τις 2 θύρες από κάτω, το διαβάζει τέλεια, μετακινούμαι στα folders τόσο από το δεξί μέρος του main display όσο και από το Infotainment (χώρια ότι μπορώ να ζητήσω και συγκεκριμένο album από την Ida).
Για ότι άλλο σκεφτείς, ρώτα.
Έχω 14.220 km σε 7 μήνες (1.5 etsi R-Line) και στα 15.000 km θα γράψω ένα report για την εμπειρία μου από το αυτοκίνητο.
ΥΓ.
Ευχαριστώ το ΘΕΟ που το επέλεξα. Και το σκέφτομαι πάντα στα πρώτα km που κάνω κάθε φορά... -
RE: VW Tiguan 2024
Και μια εμπειρία από τα Led Matrix:
Έδωσα το αυτοκίνητο στον αδερφό μου (εγώ οδηγούσα άλλο) και το οδήγησε σε σκοτεινό επαρχιακό δρόμο (από Χιλιομόδι Κορινθίας προς Κόρινθο) ώστε να καταλάβω πως λειτουργεί στο Light Assist, το τετραγωνάκι που έβλεπα μπροστά σε αυτοκίνητα που έρχονταν από απέναντι ή προπορεύονταν.
Κατ' αρχήν, το Light assist το ενεργοποίησα άπαξ από το infotainment. Αυτό σημαίνει ότι όταν οι συνθήκες είναι κατάλληλες, το light assist αρχίζει και λειτουργεί μόνο του.
Έβλεπα λοιπόν τα απένατι αυτοκίνητα και τα μπροστά μου με αυτό το σκοτεινό τετραγωνάκι και θέλησα να δω τι βλέπουν οι οδηγοί αυτοί.
Η εμπειρία ήταν συγκλονιστική. Ρωτούσα τον αδερφό μου (οδηγούσε το Tiguan) αν ήταν σε φάση ενεργή του Light assist, καθώς από τον καθρέφτη έβλεπα το αυτοκίνητο με κανονικά φώτα χωρίς να με επηρρεάζει καθόλου. Και φυσικά δεξιά και αριστερα μπροστά μου, το Tiguan μου φώτιζε τον δρόμο (!!!).
Έβλεπα δηλαδή τα φώτα του Tiguan μπροστά μου (δεξιά και αριστερά στο αυτοκίνητο που οδηγούσα) και από τον καθρέφτη απλώς ένα αυτοκίνητο πίσω μου σε απόσταση περίπου 50 - 80 μέτρα χωρίς να με ενοχλούν τα φώτα του καθόλου.
-
RE: VW Tiguan 2024
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
@nmsm2 said in VW Tiguan 2024:
Golf 6 2012, highline full extra για την εποχη, δερμα παντού καθίσματα πορτες, ηλιοροφή κπ, τα είχα σκάσει τότε κ όπως οι περισσότεροι μας τέντωσε στις ζημιές, το κρατάω γιατι εάν το πουλήσω θα πιάσει λιγότερα από τα 7Κ που έπιασε το yaris 2007 συγγενικού προσώπου.
Εγώ είχα το 4 Pacific 1600
Το κράτησα μόνο 3,5 χρόνια και 120.000 χλμ περίπου
Δεν έβγαλε κάποια ζημιά εκτός εγγύησης, ούτε καν τους "φημισμένους" γρύλους " τους οποίους μου τους άλλαξαν προληπτικά πριν λήξει η εγγύηση
Καιγόταν ο λαμπτήρας του πίσω δεξιά στοπ συχνά, μέχρι που άλλαξαν, σε ένα προγραμματισμένο σερβίς έναν αισθητήρα, που έβγαλε σφάλμα στο διαγνωστικό και δεν έκαψε ξανά.
Το ψυγείο του κλιματισμού που τρύπησε το πέρασαν εγγύηση (600€), όπως έχω αναφέρει ξανά.
Τώρα αν αρχίσει το T-ROC και με τρέχει μέρα παρά μέρα συνεργείο και φεύγουν τα 500αρικα αβερτα..... όλη μέρα θα το βρίζω και θα ξαναπάρω σε 20 χρόνια πάλι.Μην το γρουσουζεύεις το Ρόκι!
Τα αυτοκίνητα μας ακούνε άμα τα βρίζουμε και μας εκδικούνται και γίνεται χειρότερη η κατάσταση...
Τι είπες τώρα ...Σε κάποια φάση από τη χαρά μου της λέω: "Hello Ida, I love you"...
Και κοκκινίζουν τα πάντα μέσα στο αυτοκίνητο και μου απαντάει, "oh, don't make me blush" και καπάκι επανέρχεται ο δκός μου φωτισμός.Περιττό να πω ότι κόντεψε να μου φύγει το τιμόνι από τα γέλια....
Latest posts made by sonath
-
RE: VW Tiguan 2024
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
@iancurtis said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@iancurtis said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@iancurtis said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@iancurtis said in VW Tiguan 2024:
Καλημέρα,έβγαλε σε κανένα μήνυμα για αντικατάσταση της μπαταρίας του κλειδιού.;Το αμάξι το έχω από τέλη Νοεμβρίου.Παραξενα πράγματα.
Σήμερα, έβγαλε και σε εμένα σχετικό μήνυμα.
Το ζήτημα είναι ότι εδώ και 3 ημέρες δεν μου ξανά εμφανίστηκε,θα κάνεις αλλαγή μπαταρίας;;
Σκέφτηκα να κάνω το εξής: Θα βγάλω την μπαταρία, θα την περάσω στο μετρητή για να δω αν όντως είναι για αλλαγή. Αν δεν είναι, θα προβληματιστώ για το μήνυμα.
Αναμένω αποτελέσματα..
Λοιπόν.....
Άλλαξα τη μπαταρία και στα 2 κλειδιά. Αμφότερα είχαν μπαταρία panasonic (στο μετρητή απόδοσης ήταν λίγο πάνω από τη μέση) και έβαλα maxell.
Να παρατηρήσω ότι από την 1 ημέρα είχα απενεργοποιημένο τον αισθητήρα εγγύτητας, πλην όμως για περίπου ένα δίμηνο - τρίμηνο κλείδωνα και ξεκλείδωνα με την αφή στο χερούλι της πόρτας, ώσπου το έκοψα και αυτό και ανοιγοκλείνω με το τηλεχειριστήριο.
Και ποιος ο λόγος να μην χρησιμοποιούμε αυτά που προσφέρει το αμάξι γιατί και εγώ τα κόψει όλα αυτά,για να γλυτώσουμε μπαταρία;
Για 5€ το χρόνο που κοστίζει η μπαταρία Max σε ένα Γερμανό;
Συμφωνώ απόλυτα. Τα καλούδια του κάθε αυτοκινήτου είναι για να μας κάνουν τη ζωη ευκολότερη. Φυσικά, το ότι χρησιμοποιώ τώρα το τ/χ δε σημαίνει ότι κάποιες φορές (ή ακόμα και διαρκώς - έτσι για αλλαγή) δε θα χρησιμοποιώ την αφή.
Ίσως δοκιμάσω και την εγγύτητα κιόλας να δω πως λειτουργεί (εννοώ απόσταση από το αυτοκίνητο - ταχύτητα αντίδρασης).
Πάντως τις μπαταρίες τις βάζω δωρεάν. Οπότε....
εγώ αγχώθηκα από το μήνυμα,
φοβήθηκα μήπως μείνει καραβοφαναρο σε καμία Περιφερειακή οδό, επειδή δεν θα αναγνωρίζει το κλειδί, αλλά με καθησύχασαν από το συνεργείο.Για να είμαι ειλικρινής, το σκέφτηκα και εγώ αυτό...
Μη μείνω με το κλειδί στο χέρι...
Αλλά φαντάστηκα ότι θα το έχουν προβλέψει κάπως... Να μη μένεις δλδ κόκκαλο... -
RE: VW Tiguan 2024
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
@iancurtis said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@iancurtis said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@iancurtis said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@iancurtis said in VW Tiguan 2024:
Καλημέρα,έβγαλε σε κανένα μήνυμα για αντικατάσταση της μπαταρίας του κλειδιού.;Το αμάξι το έχω από τέλη Νοεμβρίου.Παραξενα πράγματα.
Σήμερα, έβγαλε και σε εμένα σχετικό μήνυμα.
Το ζήτημα είναι ότι εδώ και 3 ημέρες δεν μου ξανά εμφανίστηκε,θα κάνεις αλλαγή μπαταρίας;;
Σκέφτηκα να κάνω το εξής: Θα βγάλω την μπαταρία, θα την περάσω στο μετρητή για να δω αν όντως είναι για αλλαγή. Αν δεν είναι, θα προβληματιστώ για το μήνυμα.
Αναμένω αποτελέσματα..
Λοιπόν.....
Άλλαξα τη μπαταρία και στα 2 κλειδιά. Αμφότερα είχαν μπαταρία panasonic (στο μετρητή απόδοσης ήταν λίγο πάνω από τη μέση) και έβαλα maxell.
Να παρατηρήσω ότι από την 1 ημέρα είχα απενεργοποιημένο τον αισθητήρα εγγύτητας, πλην όμως για περίπου ένα δίμηνο - τρίμηνο κλείδωνα και ξεκλείδωνα με την αφή στο χερούλι της πόρτας, ώσπου το έκοψα και αυτό και ανοιγοκλείνω με το τηλεχειριστήριο.
Και ποιος ο λόγος να μην χρησιμοποιούμε αυτά που προσφέρει το αμάξι γιατί και εγώ τα κόψει όλα αυτά,για να γλυτώσουμε μπαταρία;
Για 5€ το χρόνο που κοστίζει η μπαταρία Max σε ένα Γερμανό;
Συμφωνώ απόλυτα. Τα καλούδια του κάθε αυτοκινήτου είναι για να μας κάνουν τη ζωη ευκολότερη. Φυσικά, το ότι χρησιμοποιώ τώρα το τ/χ δε σημαίνει ότι κάποιες φορές (ή ακόμα και διαρκώς - έτσι για αλλαγή) δε θα χρησιμοποιώ την αφή.
Ίσως δοκιμάσω και την εγγύτητα κιόλας να δω πως λειτουργεί (εννοώ απόσταση από το αυτοκίνητο - ταχύτητα αντίδρασης).
Πάντως τις μπαταρίες τις βάζω δωρεάν. Οπότε....
-
RE: VW Tiguan 2024
@iancurtis said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@iancurtis said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@iancurtis said in VW Tiguan 2024:
Καλημέρα,έβγαλε σε κανένα μήνυμα για αντικατάσταση της μπαταρίας του κλειδιού.;Το αμάξι το έχω από τέλη Νοεμβρίου.Παραξενα πράγματα.
Σήμερα, έβγαλε και σε εμένα σχετικό μήνυμα.
Το ζήτημα είναι ότι εδώ και 3 ημέρες δεν μου ξανά εμφανίστηκε,θα κάνεις αλλαγή μπαταρίας;;
Σκέφτηκα να κάνω το εξής: Θα βγάλω την μπαταρία, θα την περάσω στο μετρητή για να δω αν όντως είναι για αλλαγή. Αν δεν είναι, θα προβληματιστώ για το μήνυμα.
Αναμένω αποτελέσματα..
Λοιπόν.....
Άλλαξα τη μπαταρία και στα 2 κλειδιά. Αμφότερα είχαν μπαταρία panasonic (στο μετρητή απόδοσης ήταν λίγο πάνω από τη μέση) και έβαλα maxell.
Να παρατηρήσω ότι από την 1 ημέρα είχα απενεργοποιημένο τον αισθητήρα εγγύτητας, πλην όμως για περίπου ένα δίμηνο - τρίμηνο κλείδωνα και ξεκλείδωνα με την αφή στο χερούλι της πόρτας, ώσπου το έκοψα και αυτό και ανοιγοκλείνω με το τηλεχειριστήριο.
-
RE: VW Tiguan 2024
@iancurtis said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@iancurtis said in VW Tiguan 2024:
Καλημέρα,έβγαλε σε κανένα μήνυμα για αντικατάσταση της μπαταρίας του κλειδιού.;Το αμάξι το έχω από τέλη Νοεμβρίου.Παραξενα πράγματα.
Σήμερα, έβγαλε και σε εμένα σχετικό μήνυμα.
Το ζήτημα είναι ότι εδώ και 3 ημέρες δεν μου ξανά εμφανίστηκε,θα κάνεις αλλαγή μπαταρίας;;
Σκέφτηκα να κάνω το εξής: Θα βγάλω την μπαταρία, θα την περάσω στο μετρητή για να δω αν όντως είναι για αλλαγή. Αν δεν είναι, θα προβληματιστώ για το μήνυμα.
-
RE: VW Tiguan 2024
@iancurtis said in VW Tiguan 2024:
Καλημέρα,έβγαλε σε κανένα μήνυμα για αντικατάσταση της μπαταρίας του κλειδιού.;Το αμάξι το έχω από τέλη Νοεμβρίου.Παραξενα πράγματα.
Σήμερα, έβγαλε και σε εμένα σχετικό μήνυμα.
-
RE: VW Tiguan 2024
@dimitris20 said in VW Tiguan 2024:
Καλησπέρα,
Ενδιαφέρομαι για την αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Θα ήθελα τη γνώμη κατόχων και όσων έχουν οδηγήσει το συγκεκριμένο μοντέλο πάνω σε κάποια θέματα.- Δερμάτινο σαλόνι με θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα που έχουν και λειτουργία μασαζ. Έχει κάποιος εμπειρία από το συγκεκριμένο έξτρα; Έχοντας καθίσει στα υφασμάτινα καθίσματα της r line και της more προσωπικά προτιμώ σαφώς αυτά της r line, τα δερμάτινα δυστυχώς δεν τα έχω δει από κοντά.
- Ανάρτηση dcc pro. Οδήγησα για λίγη ώρα την έκδοση r line με dcc pro. Μου φάνηκε ικανοποιητική όταν ήταν ρυθμισμένη προς το κομφορτ. Στο τελείως κομφορτ μου φάνηκε πως το αμάξι έπλεε κάπως ενώ προς το σπορτ ήταν αρκετά σκληρή εώς ενοχλητική. Περίμενα μεγαλύτερη διαφορά στην άνεση σε σχέση με το γκολφ που έχω (από άποψη ηχομόνωσης η διαφορά πάντως ήταν εμφανής). Υπάρχει κάποιος που έχει οδηγήσει την r line χωρίς την έξτρα ανάρτηση ή να έχει εμπειρία και από έκδοση more και r line; Γενικά από όσα έχω διαβάσει ονλαιν άλλοι την θεωρούν απαραίτητο εξτρα και άλλοι όχι. Έχω διαβάσει επίσης για παράπονα σχετικά με τον θόρυβο της ανάρτησης σε έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Από ότι κατάλαβα η γενική αντίληψη έιναι πως η άνεση είναι καλύτερη με 18αρες ζάντες, οι οποίες όμως δεν υπάρχουν ως επιλογή στη διαμόρφωση της r line. Εδώ στο νήμα πάντως όλοι φαίνονται ευχαριστημένοι είτε με r line είτε με more. Η οδήγηση θα γίνεται κυρίως σε επαρχιακό δρόμο μέτριας ποιότητας με αρκετές στροφές και εθνική οδό με ταχύτητες μέχρι 140 χλμ/ώρα.
- IQ Drive. Το θεωρείτε χρήσιμο όσοι το έχετε; Οι κάμερες 360 μοιρών είναι ικανοποιητικής ποιότητας; Στη πράξη είναι εύκολες και άμεσες στη χρήση σε παρκάρισμα, στενούς δρόμους, στροφές κλπ; θεωρητικά μου φαίνεται μεγάλη ευκολία το εξτρα με τις 360 μοιρών κάμερες αλλά θα ήθελα και την γνώμη όσων τις έχουν χρησιμοποιήσει.
- Infotainment. Από ότι κατάλαβα η ασύρματη φόρτιση κινητού αξίζει και οι πίσω θύρες usb για όποιον τις χρησιμοποιεί. Είναι όμως απαραίτητο για την εγκατάσταση του iq drive.
- IQ led matrix. Όσοι έχουν τους led plus προβολείς είναι ικανοποιημένοι από την χρήση τους σε καθημερινή οδήγηση νύχτερινών ωρών; έχουν μετανιώσει που δεν έβαλαν εξτρα τους ματριξ; Και αυτοί στη διαμόρφωση για να μπουν από ότι βλέπω θέλουν απαραίτητα το infotainment και το iq drive.
- Ηχοσύστημα harman kardon. Όσοι έχουν το απλό ηχοσύστημα είναι γενικά ευχαριστημένοι από ότι διαβάζω.
Καταλαβαίνω ότι όσα ρωτάω δεν έχουν κάποια αντικειμενική απάντηση αλλά θα εκτιμούσα την
άποψή σας. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.- Υφασμάτινα R-Line: Πολύ ικανοποιημένος. Καλό κράτημα στο σώμα, καλό υλικό, έχω βρει εξαιρετική θέση οδήγησης. Η λειτουργία μασάζ αξιοπρεπής αν και δεν τη χρησιμοποιώ γενικά - σχεδόν καθόλου (μια - δυο φορές σε μακρινές αποστάσεις και για λίγο). Δέρμα και ηλεκτρικών ρυθμίσεων δεν ήθελα.
- Το σκέφτηκα πολύ λίγο καθώς το απέρριψα με συνοπτικές διαδικασίες. Ο βασικός λόγος ήταν - επειδή γενικά κάνω πολλά χιλιόμετρα - το κόστος αντικατάστασης (!) και η ηλεκτρονική επιβάρυνση στο αυτοκίνητο.
- IQ Drive. Εδώ υπήρξε αρχικός εξαναγκασμός. Τι εννοώ: Στο αυτοκίνητο έχει μπει η 15αρα οθόνη και ως εκ τούτου το IQ Drive ήταν φυτευτό. Πλην όμως, ευτυχώς που υπάρχει στο αυτοκίνητο. Χρειάζεται να κατανοήσεις τη λειτουργία του, να εξοικειωθείς με τους αισθητήρες και έκτοτε συμβιώνεις μια χαρά με αυτό στο αυτοκίνητο. Χώρια που απενεργοποιείς ότι δε σου κολλάει. Σε κάθε περίπτωση, κατά την κρίση μου το πρόσημο είναι σημαντικά θετικό καθώς είναι σαν ένας ασφαλής συνοδηγός. Οι 360 με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ σε διάφορες στιγμές (στενά περάσματα, πεζοδρόμια και φυσικά parking).
- Infotainment: είμαι ικανοποιημένος. Το καλό είναι ότι μπορώ να κάνω customize στις λειτουργίες που θέλω και με τη σειρά που θέλω. Και η 15αρα κάνει το εσωτερικό διαφορετικό.
- Το αμάξι, ξεκίνησε να στήνεται από τα Led Matrix. Απίστευτη λειτουργία, "βλέπει" το δρόμο σε μεγάλη απόσταση και full πλάτος καθώς και την εκάστοτε κατάσταση φωτεινότητας που επικρατεί, ανοίγουν οι φωτιστικές κουρτίνες και βλέπεις πολύ (!), δεν ενοχλείς κανέναν και εν τέλει η ασφάλεια (και η απόλαυση) κατά τη νυχτερινή οδήγηση εκτοξεύεται.
- Ηχοσύστημα: Άφησα το default. Είναι μια χαρά. Πραγματικά είμαι πολύ ικανοποιημένος. Έχω κολλήσει και ένα usb stick στη μια από τις 2 θύρες από κάτω, το διαβάζει τέλεια, μετακινούμαι στα folders τόσο από το δεξί μέρος του main display όσο και από το Infotainment (χώρια ότι μπορώ να ζητήσω και συγκεκριμένο album από την Ida).
Για ότι άλλο σκεφτείς, ρώτα.
Έχω 14.220 km σε 7 μήνες (1.5 etsi R-Line) και στα 15.000 km θα γράψω ένα report για την εμπειρία μου από το αυτοκίνητο.
ΥΓ.
Ευχαριστώ το ΘΕΟ που το επέλεξα. Και το σκέφτομαι πάντα στα πρώτα km που κάνω κάθε φορά... -
RE: VW Tiguan 2024
@antonakis said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
π.χ. μερικές φορές όταν έχω τα κλειδιά επάνω από το καπάκι της επαγωγικής φόρτισης, μου βγάζει μήνυμα ότι δεν τα "βλέπει" μέσα στο αυτοκίνητο, χωρίς όμως περαιτέρω θέματα.
Αν λες της ασύρματης φόρτισης του κινητού, ναι δεν πρέπει να βάζεις τίποτα εκεί που έχει rf chip (πχ πιστωτικές κάρτες)
Όχι μέσα στη θήκη. Πάνω από το καπάκι που ανασηκώνεται για να μπει το κινητό. Αλλά φαντάζομαι εννούμε το ίδιο.
-
RE: VW Tiguan 2024
Πλησιάζω τα 15.000 km (έχω κάνει 14.000 km σε 7 μήνες).
Μόλις τα κλείσω θα κάνω ένα γενικό report για το αυτοκίνητο.
π.χ. μερικές φορές όταν έχω τα κλειδιά επάνω από το καπάκι της επαγωγικής φόρτισης, μου βγάζει μήνυμα ότι δεν τα "βλέπει" μέσα στο αυτοκίνητο, χωρίς όμως περαιτέρω θέματα.
-
RE: VW Tiguan 2024
Εμένα η ασύρματη φόρτιση με έχει σώσει. Ούτε υπερθερμαίνεται, ούτε αργεί, ούτε μου έχει δημιουργήσει οποιοδήποτε πρόβλημα. Και κάνω αρκετά χρονοβόρα πράγματα (podcasts, youtube videos, μερικές φορές navi κλπ).
-
RE: VW Tiguan 2024
@vaggoiko said in VW Tiguan 2024:
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Σήμερα άρχισε πάλι να "προτείνει" αλλαγές ρυθμίσεων προφίλ. Επίσης έβγαλε το app αναβάθμιση των όρων χρήσης, λογικά θα λάβατε ειδοποίηση ήδη.
Και μένα δεν έχει σταματήσει. Και πήγα και ήρθα βόλο, άρα δεν είναι θέμα μπαταρίας.
Φοβερή εμπειρία το ταξίδι... Πήγα ήρθα δε κατάλαβα τίποτα.
Και στο στροφηλικι του Πηλίου άψογο.Πράγματι, φανταστική εμπειρία το ταξίδι Κόρινθος - Βόλος - Κόρινθος (σύνολο 3 + 3 ώρες).
Δε χορταίνεται το αυτοκίνητο....