-
@dimitris20 καλησπέρα. Χρήστος, κάτοχος More 1,5 (01/2025) με μόνο extra τις 18" Bologna.
1.- Είμαι 183 cm 135 κιλά 43 Μαϊων. Το καθίσματα του More είναι τόσο άνετα που μπαίνω στο αμάξι πιασμένος και φτάνω στον προορισμό μου ξεκούραστος. Του R-line εκτός από το "μάτι" υπερέχουν στην στήριξη κεφαλής και φυσικά στην πλαϊνή στήριξη. Βέβαια αν πρόκειται να αγοράσεις το όχημα με τον 1,5 Tsi υποθέτω ότι δεν έχεις ανάγκη την πλαϊνή στήριξη. Τα Extra καθίσματα προφανώς και είναι τεράστια αναβάθμιση άνεσης υπό κάθε συνθήκη (όντας και πιστοποιημένα από "AGR" για την πλάτη). Θεωρώ όμως ότι κοστίζουν υπερβολικά και ανεβάζουν συνολικά το κόστος του οχήματος πέραν του δέοντος. Ίσως έχεις πιο ουσιαστικά πράγματα να προσθέσεις σε μια custom παραγγελία. Τέλος κάποιος κάτοχος εδώ τα έχει και είχε αναφερθεί αν δεν κάνω λάθος σε πρόβλημα στην λειτουργία μασάζ του καθίσματος του συνοδηγού.
2.- Οι φήμες λένε ότι κοπανούσε με Dcc κάθε VAG. Βέβαια τωρα στη Pro άλλαξε κατασκευαστή και πρόσθεσε πράγματα ώστε να βελτιώσει τα μειονεκτήματα αυτά. Και πάλι όμως, όπως στην απάντηση "1" θα σου πω εύλογα ότι αν πας για το 1,5 Tsi σε συνδυασμό με την χρήση που περιγράφεις είναι τσάμπα λεφτά. Το όχημα είναι άριστα ρυθμισμένο για τον ρόλο του. Δεν έχει περιττό bodyroll, δεν βουτάει και δεν κοπάνει. Φτάνει να κατανοήσεις ότι οδηγάς ένα c_suv σχεδόν 1,7 τόνους. Το R-line στο td (άνευ DccPro) μου φάνηκε αρκετά σκληρό με τις 19" τόσο ώστε να πιστεύω ότι στην καθημερινότητα θα με κούραζε. Ηχομόνωση/κύλιση στα λεφτά του αντίστοιχη δεν υπάρχει. Στη More με τα ηχομονωτικα std κρύσταλλα (δεν είναι std στην R-line) ξεχνάς τι σημαίνει εξωτερικός θόρυβος. Μόνο ο γκρινιάρης Tsi όταν ζοριστεί ακούγεται.
3/4/5/6.- Το std ηχοσύστημα είναι τόσο dissent που θα πρέπει να έχεις πολύ ιδιαίτερη λόξα με την λεπτομέρεια στις ρυθμίσεις του ήχου ώστε να μπεις σε διαδικασία για το H/K. Η ασύρματη φόρτιση και τα maps του info προσωπικά με αφήνουν αδιάφορο. Ξενέρωσα που κόψανε τις πίσω usb από τη More αλλά ο γιος μου είναι ακόμα 17 μηνών, θα αργήσει να με απασχολήσει το ζήτημα. Το βασικό adas εκτός από πλήρες είναι πολύ λειτουργικό είναι και τόσο όσο παρεμβατικό. Το iq drive όσο ασχολήθηκα κατάλαβα ότι ουσιαστικά αφορά μια ομπρέλα σύνδεσης του βασικού ADAS υπό τη σκέπη αναβαθμισμένων λειτουργιών πρόληψης ατυχήματος. Τα iq-light της More είναι άριστα στη λειτουργία τους. Όμως από παντού προκύπτει ότι τα LED-M, ειδικά αν ταξιδεύεις αρκετά, είναι must have. Τόσο καλύτερα.
Επειδή λοιπόν σε βλέπω έτοιμο για το κάτι παραπάνω θα σου απαντήσω συνολικά ότι αν αξίζει 1 πράγμα να βάλεις custom παραγγελία στο Tig αυτό είναι τα LED-M που πραγματικά αλλάζουν επίπεδο το όχημα. Ακόμα και αν το πακέτο σε φορτώνει με maps, θύρες usb, wireless charger & iq drive τα οποία δεν είναι κατ' ουσία απαραίτητα (για τους περισσότερους).
Εν κατακλείδι θα πω ότι όσο ομορφότερο και αν είναι το R-line επειδή προσωπικά θα με κούραζε στη καθημερινότητα και δεν είχα τη διάθεση να πάω στα 265ps του 2l (άλλωστε εκεί το R-line είναι μονόδρομος) θα έπαιρνα More με 18" (παραμένει η άνεση και προσθέτει λίγο ομορφιά καθώς οι 17" είναι σαν να είσαι 2m με 36 νούμερο παπούτσι) και το πακέτο εξοπλισμού των LED-matrix. Αν κατέληγα σε R-line θα έβαζα φυσικά το ίδιο πακέτο προσθέτοντας τα ηχομονωτικα κρύσταλλα τα οποία θεωρώ must.
Και για να είμαι απόλυτα ειλικρινής θα σου πω το μεγαλύτερο μειονέκτημα του οχήματος. Τα φρένα του. Είναι τόσο προοδευτικά που στις επόμενες εκλογές θα κατέβουν ως έξτρα συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ. Όχι σοβαρά τώρα. Οκ πρέπει να γίνει re-gen για το mh. Ναι αλλά κάντε κάτι. Στήσατε τέτοια αμαξαρα (την χρυσή μετριότητα όπως κατέληξε και το νήμα πριν καιρό) και μου έχετε φρένα χειρότερα σε αίσθηση από κακοσυντηρημένο όχημα 20 ετίας; Προσωπικά σήμερα με 2k km στον μετρητή είναι το μόνο κομμάτι του οχήματος που όχι μόνο δεν λατρεύω κατά την χρήση αλλά πολύ περισσότερο με κάνει να νιώθω ανασφάλεια πως θα κρεμάσει αν το χρειαστώ. Πήρα το 308 της γυναίκας προχθές για να κινηθώ σε μέρη με ανύπαρκτο πάρκιν και ευχαριστήθηκα φρένο! Αν είχε τα φρένα του 308 θα ήταν αψεγάδιαστο....
Σόρυ που διορθώνω 2η φορά, γράφω ξαπλωμένος, ξέχασα να απαντήσω κάτι ακόμα. Η βασική κάμερα οπισθοπορείας που φοράει το δικό μου είναι μέτρια προς σκατένια. Καθαρή τσιπιά cost-cutting. Αν είναι τέτοιες οι 360 θα στραβωθεις....
Καλή επιτυχία στη συνέχεια της έρευνας σου. -
Mhev είναι; Εάν ναι τότε το πρώτο μέρος της διαδρομής του φρένου είναι στην ουσία η γεννήτρια που φρενάρει και αμέσως μετά αν πατήσεις λίγο περισσότερο μπαίνουν τα υδραυλικά φρένα! Για αυτό ίσως και αυτή η μη γραμμικότητα!
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
@dimitris20 καλησπέρα. Χρήστος, κάτοχος More 1,5 (01/2025) με μόνο extra τις 18" Bologna.
1.- Είμαι 183 cm 135 κιλά 43 Μαϊων. Το καθίσματα του More είναι τόσο άνετα που μπαίνω στο αμάξι πιασμένος και φτάνω στον προορισμό μου ξεκούραστος. Του R-line εκτός από το "μάτι" υπερέχουν στην στήριξη κεφαλής και φυσικά στην πλαϊνή στήριξη. Βέβαια αν πρόκειται να αγοράσεις το όχημα με τον 1,5 Tsi υποθέτω ότι δεν έχεις ανάγκη την πλαϊνή στήριξη. Τα Extra καθίσματα προφανώς και είναι τεράστια αναβάθμιση άνεσης υπό κάθε συνθήκη (όντας και πιστοποιημένα από "AGR" για την πλάτη). Θεωρώ όμως ότι κοστίζουν υπερβολικά και ανεβάζουν συνολικά το κόστος του οχήματος πέραν του δέοντος. Ίσως έχεις πιο ουσιαστικά πράγματα να προσθέσεις σε μια custom παραγγελία. Τέλος κάποιος κάτοχος εδώ τα έχει και είχε αναφερθεί αν δεν κάνω λάθος σε πρόβλημα στην λειτουργία μασάζ του καθίσματος του συνοδηγού.
2.- Οι φήμες λένε ότι κοπανούσε με Dcc κάθε VAG. Βέβαια τωρα στη Pro άλλαξε κατασκευαστή και πρόσθεσε πράγματα ώστε να βελτιώσει τα μειονεκτήματα αυτά. Και πάλι όμως, όπως στην απάντηση "1" θα σου πω εύλογα ότι αν πας για το 1,5 Tsi σε συνδυασμό με την χρήση που περιγράφεις είναι τσάμπα λεφτά. Το όχημα είναι άριστα ρυθμισμένο για τον ρόλο του. Δεν έχει περιττό bodyroll, δεν βουτάει και δεν κοπάνει. Φτάνει να κατανοήσεις ότι οδηγάς ένα c_suv σχεδόν 1,7 τόνους. Το R-line στο td (άνευ DccPro) μου φάνηκε αρκετά σκληρό με τις 19" τόσο ώστε να πιστεύω ότι στην καθημερινότητα θα με κούραζε. Ηχομόνωση/κύλιση στα λεφτά του αντίστοιχη δεν υπάρχει. Στη More με τα ηχομονωτικα std κρύσταλλα (δεν είναι std στην R-line) ξεχνάς τι σημαίνει εξωτερικός θόρυβος. Μόνο ο γκρινιάρης Tsi όταν ζοριστεί ακούγεται.
3/4/5/6.- Το std ηχοσύστημα είναι τόσο dissent που θα πρέπει να έχεις πολύ ιδιαίτερη λόξα με την λεπτομέρεια στις ρυθμίσεις του ήχου ώστε να μπεις σε διαδικασία για το H/K. Η ασύρματη φόρτιση και τα maps του info προσωπικά με αφήνουν αδιάφορο. Ξενέρωσα που κόψανε τις πίσω usb από τη More αλλά ο γιος μου είναι ακόμα 17 μηνών, θα αργήσει να με απασχολήσει το ζήτημα. Το βασικό adas εκτός από πλήρες είναι πολύ λειτουργικό είναι και τόσο όσο παρεμβατικό. Το iq drive όσο ασχολήθηκα κατάλαβα ότι ουσιαστικά αφορά μια ομπρέλα σύνδεσης του βασικού ADAS υπό τη σκέπη αναβαθμισμένων λειτουργιών πρόληψης ατυχήματος. Τα iq-light της More είναι άριστα στη λειτουργία τους. Όμως από παντού προκύπτει ότι τα LED-M, ειδικά αν ταξιδεύεις αρκετά, είναι must have. Τόσο καλύτερα.
Επειδή λοιπόν σε βλέπω έτοιμο για το κάτι παραπάνω θα σου απαντήσω συνολικά ότι αν αξίζει 1 πράγμα να βάλεις custom παραγγελία στο Tig αυτό είναι τα LED-M που πραγματικά αλλάζουν επίπεδο το όχημα. Ακόμα και αν το πακέτο σε φορτώνει με maps, θύρες usb, wireless charger & iq drive τα οποία δεν είναι κατ' ουσία απαραίτητα (για τους περισσότερους).
Εν κατακλείδι θα πω ότι όσο ομορφότερο και αν είναι το R-line επειδή προσωπικά θα με κούραζε στη καθημερινότητα και δεν είχα τη διάθεση να πάω στα 265ps του 2l (άλλωστε εκεί το R-line είναι μονόδρομος) θα έπαιρνα More με 18" (παραμένει η άνεση και προσθέτει λίγο ομορφιά καθώς οι 17" είναι σαν να είσαι 2m με 36 νούμερο παπούτσι) και το πακέτο εξοπλισμού των LED-matrix. Αν κατέληγα σε R-line θα έβαζα φυσικά το ίδιο πακέτο προσθέτοντας τα ηχομονωτικα κρύσταλλα τα οποία θεωρώ must.
Και για να είμαι απόλυτα ειλικρινής θα σου πω το μεγαλύτερο μειονέκτημα του οχήματος. Τα φρένα του. Είναι τόσο προοδευτικά που στις επόμενες εκλογές θα κατέβουν ως έξτρα συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ. Όχι σοβαρά τώρα. Οκ πρέπει να γίνει re-gen για το mh. Ναι αλλά κάντε κάτι. Στήσατε τέτοια αμαξαρα (την χρυσή μετριότητα όπως κατέληξε και το νήμα πριν καιρό) και μου έχετε φρένα χειρότερα σε αίσθηση από κακοσυντηρημένο όχημα 20 ετίας; Προσωπικά σήμερα με 2k km στον μετρητή είναι το μόνο κομμάτι του οχήματος που όχι μόνο δεν λατρεύω κατά την χρήση αλλά πολύ περισσότερο με κάνει να νιώθω ανασφάλεια πως θα κρεμάσει αν το χρειαστώ. Πήρα το 308 της γυναίκας προχθές για να κινηθώ σε μέρη με ανύπαρκτο πάρκιν και ευχαριστήθηκα φρένο! Αν είχε τα φρένα του 308 θα ήταν αψεγάδιαστο....
Σόρυ που διορθώνω 2η φορά, γράφω ξαπλωμένος, ξέχασα να απαντήσω κάτι ακόμα. Η βασική κάμερα οπισθοπορείας που φοράει το δικό μου είναι μέτρια προς σκατένια. Καθαρή τσιπιά cost-cutting. Αν είναι τέτοιες οι 360 θα στραβωθεις....
Καλή επιτυχία στη συνέχεια της έρευνας σου.Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, είναι ιδιαίτερα χρήσιμες. Για κινητήρα κοιτάω μόνο τον 1.5 tsi. Στην παρούσα φάση φαίνεται πιο λογική επιλογή η more αν και αισθητικά η r line είναι πολύ καλύτερη κατά τη γνώμη μου. Έχω δει και το hyundai tucson, μάλλον καλύτερο value for money και από κοντά πιο όμορφο από όσο το περίμενα, αλλά κάποιες μικρολεπτομέρειες με ενόχλησαν. Επίσης, τα καθίσματα της limited δεν μου φάνηκαν και πολύ άνετα και από ότι διαβάζω για τη χρήση που θα κάνω (εκτός αστικού κύκλου) θα έχει κάπως μεγαλύτερη κατανάλωση (ο mild hybrid) σε σχέση με το tiguan. Το ταμπλό με τους διακόπτες για κλιματισμό στο tucson όμως μου άρεσε περισσότερο από την αποκλειστικά touch οθόνη του tiguan.
-
@dimitris20 said in VW Tiguan 2024:
Καλησπέρα,
Ενδιαφέρομαι για την αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Θα ήθελα τη γνώμη κατόχων και όσων έχουν οδηγήσει το συγκεκριμένο μοντέλο πάνω σε κάποια θέματα.- Δερμάτινο σαλόνι με θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα που έχουν και λειτουργία μασαζ. Έχει κάποιος εμπειρία από το συγκεκριμένο έξτρα; Έχοντας καθίσει στα υφασμάτινα καθίσματα της r line και της more προσωπικά προτιμώ σαφώς αυτά της r line, τα δερμάτινα δυστυχώς δεν τα έχω δει από κοντά.
- Ανάρτηση dcc pro. Οδήγησα για λίγη ώρα την έκδοση r line με dcc pro. Μου φάνηκε ικανοποιητική όταν ήταν ρυθμισμένη προς το κομφορτ. Στο τελείως κομφορτ μου φάνηκε πως το αμάξι έπλεε κάπως ενώ προς το σπορτ ήταν αρκετά σκληρή εώς ενοχλητική. Περίμενα μεγαλύτερη διαφορά στην άνεση σε σχέση με το γκολφ που έχω (από άποψη ηχομόνωσης η διαφορά πάντως ήταν εμφανής). Υπάρχει κάποιος που έχει οδηγήσει την r line χωρίς την έξτρα ανάρτηση ή να έχει εμπειρία και από έκδοση more και r line; Γενικά από όσα έχω διαβάσει ονλαιν άλλοι την θεωρούν απαραίτητο εξτρα και άλλοι όχι. Έχω διαβάσει επίσης για παράπονα σχετικά με τον θόρυβο της ανάρτησης σε έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Από ότι κατάλαβα η γενική αντίληψη έιναι πως η άνεση είναι καλύτερη με 18αρες ζάντες, οι οποίες όμως δεν υπάρχουν ως επιλογή στη διαμόρφωση της r line. Εδώ στο νήμα πάντως όλοι φαίνονται ευχαριστημένοι είτε με r line είτε με more. Η οδήγηση θα γίνεται κυρίως σε επαρχιακό δρόμο μέτριας ποιότητας με αρκετές στροφές και εθνική οδό με ταχύτητες μέχρι 140 χλμ/ώρα.
- IQ Drive. Το θεωρείτε χρήσιμο όσοι το έχετε; Οι κάμερες 360 μοιρών είναι ικανοποιητικής ποιότητας; Στη πράξη είναι εύκολες και άμεσες στη χρήση σε παρκάρισμα, στενούς δρόμους, στροφές κλπ; θεωρητικά μου φαίνεται μεγάλη ευκολία το εξτρα με τις 360 μοιρών κάμερες αλλά θα ήθελα και την γνώμη όσων τις έχουν χρησιμοποιήσει.
- Infotainment. Από ότι κατάλαβα η ασύρματη φόρτιση κινητού αξίζει και οι πίσω θύρες usb για όποιον τις χρησιμοποιεί. Είναι όμως απαραίτητο για την εγκατάσταση του iq drive.
- IQ led matrix. Όσοι έχουν τους led plus προβολείς είναι ικανοποιημένοι από την χρήση τους σε καθημερινή οδήγηση νύχτερινών ωρών; έχουν μετανιώσει που δεν έβαλαν εξτρα τους ματριξ; Και αυτοί στη διαμόρφωση για να μπουν από ότι βλέπω θέλουν απαραίτητα το infotainment και το iq drive.
- Ηχοσύστημα harman kardon. Όσοι έχουν το απλό ηχοσύστημα είναι γενικά ευχαριστημένοι από ότι διαβάζω.
Καταλαβαίνω ότι όσα ρωτάω δεν έχουν κάποια αντικειμενική απάντηση αλλά θα εκτιμούσα την
άποψή σας. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.- Υφασμάτινα R-Line: Πολύ ικανοποιημένος. Καλό κράτημα στο σώμα, καλό υλικό, έχω βρει εξαιρετική θέση οδήγησης. Η λειτουργία μασάζ αξιοπρεπής αν και δεν τη χρησιμοποιώ γενικά - σχεδόν καθόλου (μια - δυο φορές σε μακρινές αποστάσεις και για λίγο). Δέρμα και ηλεκτρικών ρυθμίσεων δεν ήθελα.
- Το σκέφτηκα πολύ λίγο καθώς το απέρριψα με συνοπτικές διαδικασίες. Ο βασικός λόγος ήταν - επειδή γενικά κάνω πολλά χιλιόμετρα - το κόστος αντικατάστασης (!) και η ηλεκτρονική επιβάρυνση στο αυτοκίνητο.
- IQ Drive. Εδώ υπήρξε αρχικός εξαναγκασμός. Τι εννοώ: Στο αυτοκίνητο έχει μπει η 15αρα οθόνη και ως εκ τούτου το IQ Drive ήταν φυτευτό. Πλην όμως, ευτυχώς που υπάρχει στο αυτοκίνητο. Χρειάζεται να κατανοήσεις τη λειτουργία του, να εξοικειωθείς με τους αισθητήρες και έκτοτε συμβιώνεις μια χαρά με αυτό στο αυτοκίνητο. Χώρια που απενεργοποιείς ότι δε σου κολλάει. Σε κάθε περίπτωση, κατά την κρίση μου το πρόσημο είναι σημαντικά θετικό καθώς είναι σαν ένας ασφαλής συνοδηγός. Οι 360 με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ σε διάφορες στιγμές (στενά περάσματα, πεζοδρόμια και φυσικά parking).
- Infotainment: είμαι ικανοποιημένος. Το καλό είναι ότι μπορώ να κάνω customize στις λειτουργίες που θέλω και με τη σειρά που θέλω. Και η 15αρα κάνει το εσωτερικό διαφορετικό.
- Το αμάξι, ξεκίνησε να στήνεται από τα Led Matrix. Απίστευτη λειτουργία, "βλέπει" το δρόμο σε μεγάλη απόσταση και full πλάτος καθώς και την εκάστοτε κατάσταση φωτεινότητας που επικρατεί, ανοίγουν οι φωτιστικές κουρτίνες και βλέπεις πολύ (!), δεν ενοχλείς κανέναν και εν τέλει η ασφάλεια (και η απόλαυση) κατά τη νυχτερινή οδήγηση εκτοξεύεται.
- Ηχοσύστημα: Άφησα το default. Είναι μια χαρά. Πραγματικά είμαι πολύ ικανοποιημένος. Έχω κολλήσει και ένα usb stick στη μια από τις 2 θύρες από κάτω, το διαβάζει τέλεια, μετακινούμαι στα folders τόσο από το δεξί μέρος του main display όσο και από το Infotainment (χώρια ότι μπορώ να ζητήσω και συγκεκριμένο album από την Ida).
Για ότι άλλο σκεφτείς, ρώτα.
Έχω 14.220 km σε 7 μήνες (1.5 etsi R-Line) και στα 15.000 km θα γράψω ένα report για την εμπειρία μου από το αυτοκίνητο.
ΥΓ.
Ευχαριστώ το ΘΕΟ που το επέλεξα. Και το σκέφτομαι πάντα στα πρώτα km που κάνω κάθε φορά... -
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Και για να είμαι απόλυτα ειλικρινής θα σου πω το μεγαλύτερο μειονέκτημα του οχήματος. Τα φρένα του. Είναι τόσο προοδευτικά που στις επόμενες εκλογές θα κατέβουν ως έξτρα συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ.
Έκλαψα
-
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dimitris20 said in VW Tiguan 2024:
Καλησπέρα,
Ενδιαφέρομαι για την αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Θα ήθελα τη γνώμη κατόχων και όσων έχουν οδηγήσει το συγκεκριμένο μοντέλο πάνω σε κάποια θέματα.- Δερμάτινο σαλόνι με θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα που έχουν και λειτουργία μασαζ. Έχει κάποιος εμπειρία από το συγκεκριμένο έξτρα; Έχοντας καθίσει στα υφασμάτινα καθίσματα της r line και της more προσωπικά προτιμώ σαφώς αυτά της r line, τα δερμάτινα δυστυχώς δεν τα έχω δει από κοντά.
- Ανάρτηση dcc pro. Οδήγησα για λίγη ώρα την έκδοση r line με dcc pro. Μου φάνηκε ικανοποιητική όταν ήταν ρυθμισμένη προς το κομφορτ. Στο τελείως κομφορτ μου φάνηκε πως το αμάξι έπλεε κάπως ενώ προς το σπορτ ήταν αρκετά σκληρή εώς ενοχλητική. Περίμενα μεγαλύτερη διαφορά στην άνεση σε σχέση με το γκολφ που έχω (από άποψη ηχομόνωσης η διαφορά πάντως ήταν εμφανής). Υπάρχει κάποιος που έχει οδηγήσει την r line χωρίς την έξτρα ανάρτηση ή να έχει εμπειρία και από έκδοση more και r line; Γενικά από όσα έχω διαβάσει ονλαιν άλλοι την θεωρούν απαραίτητο εξτρα και άλλοι όχι. Έχω διαβάσει επίσης για παράπονα σχετικά με τον θόρυβο της ανάρτησης σε έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Από ότι κατάλαβα η γενική αντίληψη έιναι πως η άνεση είναι καλύτερη με 18αρες ζάντες, οι οποίες όμως δεν υπάρχουν ως επιλογή στη διαμόρφωση της r line. Εδώ στο νήμα πάντως όλοι φαίνονται ευχαριστημένοι είτε με r line είτε με more. Η οδήγηση θα γίνεται κυρίως σε επαρχιακό δρόμο μέτριας ποιότητας με αρκετές στροφές και εθνική οδό με ταχύτητες μέχρι 140 χλμ/ώρα.
- IQ Drive. Το θεωρείτε χρήσιμο όσοι το έχετε; Οι κάμερες 360 μοιρών είναι ικανοποιητικής ποιότητας; Στη πράξη είναι εύκολες και άμεσες στη χρήση σε παρκάρισμα, στενούς δρόμους, στροφές κλπ; θεωρητικά μου φαίνεται μεγάλη ευκολία το εξτρα με τις 360 μοιρών κάμερες αλλά θα ήθελα και την γνώμη όσων τις έχουν χρησιμοποιήσει.
- Infotainment. Από ότι κατάλαβα η ασύρματη φόρτιση κινητού αξίζει και οι πίσω θύρες usb για όποιον τις χρησιμοποιεί. Είναι όμως απαραίτητο για την εγκατάσταση του iq drive.
- IQ led matrix. Όσοι έχουν τους led plus προβολείς είναι ικανοποιημένοι από την χρήση τους σε καθημερινή οδήγηση νύχτερινών ωρών; έχουν μετανιώσει που δεν έβαλαν εξτρα τους ματριξ; Και αυτοί στη διαμόρφωση για να μπουν από ότι βλέπω θέλουν απαραίτητα το infotainment και το iq drive.
- Ηχοσύστημα harman kardon. Όσοι έχουν το απλό ηχοσύστημα είναι γενικά ευχαριστημένοι από ότι διαβάζω.
Καταλαβαίνω ότι όσα ρωτάω δεν έχουν κάποια αντικειμενική απάντηση αλλά θα εκτιμούσα την
άποψή σας. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.- Υφασμάτινα R-Line: Πολύ ικανοποιημένος. Καλό κράτημα στο σώμα, καλό υλικό, έχω βρει εξαιρετική θέση οδήγησης. Η λειτουργία μασάζ αξιοπρεπής αν και δεν τη χρησιμοποιώ γενικά - σχεδόν καθόλου (μια - δυο φορές σε μακρινές αποστάσεις και για λίγο). Δέρμα και ηλεκτρικών ρυθμίσεων δεν ήθελα.
- Το σκέφτηκα πολύ λίγο καθώς το απέρριψα με συνοπτικές διαδικασίες. Ο βασικός λόγος ήταν - επειδή γενικά κάνω πολλά χιλιόμετρα - το κόστος αντικατάστασης (!) και η ηλεκτρονική επιβάρυνση στο αυτοκίνητο.
- IQ Drive. Εδώ υπήρξε αρχικός εξαναγκασμός. Τι εννοώ: Στο αυτοκίνητο έχει μπει η 15αρα οθόνη και ως εκ τούτου το IQ Drive ήταν φυτευτό. Πλην όμως, ευτυχώς που υπάρχει στο αυτοκίνητο. Χρειάζεται να κατανοήσεις τη λειτουργία του, να εξοικειωθείς με τους αισθητήρες και έκτοτε συμβιώνεις μια χαρά με αυτό στο αυτοκίνητο. Χώρια που απενεργοποιείς ότι δε σου κολλάει. Σε κάθε περίπτωση, κατά την κρίση μου το πρόσημο είναι σημαντικά θετικό καθώς είναι σαν ένας ασφαλής συνοδηγός. Οι 360 με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ σε διάφορες στιγμές (στενά περάσματα, πεζοδρόμια και φυσικά parking).
- Infotainment: είμαι ικανοποιημένος. Το καλό είναι ότι μπορώ να κάνω customize στις λειτουργίες που θέλω και με τη σειρά που θέλω. Και η 15αρα κάνει το εσωτερικό διαφορετικό.
- Το αμάξι, ξεκίνησε να στήνεται από τα Led Matrix. Απίστευτη λειτουργία, "βλέπει" το δρόμο σε μεγάλη απόσταση και full πλάτος καθώς και την εκάστοτε κατάσταση φωτεινότητας που επικρατεί, ανοίγουν οι φωτιστικές κουρτίνες και βλέπεις πολύ (!), δεν ενοχλείς κανέναν και εν τέλει η ασφάλεια (και η απόλαυση) κατά τη νυχτερινή οδήγηση εκτοξεύεται.
- Ηχοσύστημα: Άφησα το default. Είναι μια χαρά. Πραγματικά είμαι πολύ ικανοποιημένος. Έχω κολλήσει και ένα usb stick στη μια από τις 2 θύρες από κάτω, το διαβάζει τέλεια, μετακινούμαι στα folders τόσο από το δεξί μέρος του main display όσο και από το Infotainment (χώρια ότι μπορώ να ζητήσω και συγκεκριμένο album από την Ida).
Για ότι άλλο σκεφτείς, ρώτα.
Έχω 14.220 km σε 7 μήνες (1.5 etsi R-Line) και στα 15.000 km θα γράψω ένα report για την εμπειρία μου από το αυτοκίνητο.
ΥΓ.
Ευχαριστώ το ΘΕΟ που το επέλεξα. Και το σκέφτομαι πάντα στα πρώτα km που κάνω κάθε φορά...Ευχαριστώ πολύ για τις επισημάνσεις. Η 15αρα οθόνη υπήρχε στο test drive που έκανα και με ζόρισε λίγο στη χρήση στον ελάχιστο χρόνο που είχα μαζί της. Πάντως είναι εντυπωσιακή στο μάτι, φαντάζομαι το βράδυ ακόμα περισσότερο. Υπάρχει επιλογή για συντομεύσεις για τις λειτουργίες του κλιματιστικού ή να γίνονται τα εικονίδια μεγαλύτερα σε μέγεθος και να αλλάζουν θέση; Ειδικά για την ένταση του αέρα του κλιματισμού και για τη λειτουργία αέρα στα παρμπριζ που είναι κάτω δεξιά από όσο θυμάμαι, προς τη μεριά του συνοδηγού. Υπάρχει περίπτωση να έχει καλύτερες κάμερες ή καλύτερο λογισμικό το αυτοκίνητο στην έκδοση με την 15αρα οθόνη;
Επίσης, όσον αφορά τα φώτα, η δυνατότητα να στρίβει η δέσμη φωτός σε στροφές ακολουθώντας το τιμόνι υπάρχει και στα led plus ή μόνο στα matrix? Στη διαμόρφωση της more και r line αναφέρεται και στον βασικό εξοπλισμό το "Δυναμική ρύθμιση δέσμης φώτων με υποβοήθηση στροφής". Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς σημαίνει αυτό.
Το αυτοκίνητο σκοπεύω να το κρατήσω χρόνια και προβληματίζομαι για θέματα αξιοπιστίας και κόστους αντικατάστασης ειδικά σε ότι έχει σχέση με εξοπλισμό τεχνολογίας.
Παρόλο που είχα θέματα με το γκολφ εξακολουθώ να θεωρώ τα θετικά του περισσότερα ώστε να σκέφτομαι πάλι την αγορά vw. Άλλης γενιάς όχημα βέβαια. -
Καλημέρα,έβγαλε σε κανένα μήνυμα για αντικατάσταση της μπαταρίας του κλειδιού.;Το αμάξι το έχω από τέλη Νοεμβρίου.Παραξενα πράγματα.
-
@iancurtis said in VW Tiguan 2024:
Καλημέρα,έβγαλε σε κανένα μήνυμα για αντικατάσταση της μπαταρίας του κλειδιού.;Το αμάξι το έχω από τέλη Νοεμβρίου.Παραξενα πράγματα.
Εμένα μου το έβγαλε πάλι, την είχα αλλάξει τον Αύγουστο νομίζω. (golf ίδιο κλειδί)
-
@limited_one said in VW Tiguan 2024:
@iancurtis said in VW Tiguan 2024:
Καλημέρα,έβγαλε σε κανένα μήνυμα για αντικατάσταση της μπαταρίας του κλειδιού.;Το αμάξι το έχω από τέλη Νοεμβρίου.Παραξενα πράγματα.
Εμένα μου το έβγαλε πάλι, την είχα αλλάξει τον Αύγουστο νομίζω. (golf ίδιο κλειδί)
Και μένα που έχει το παλιό κλειδί τα ίδια, στον χρόνο έβγαλε το μήνυμα. Στην σύζυγο στους 14 μήνες
-
@iancurtis said in VW Tiguan 2024:
Καλημέρα,έβγαλε σε κανένα μήνυμα για αντικατάσταση της μπαταρίας του κλειδιού.;Το αμάξι το έχω από τέλη Νοεμβρίου.Παραξενα πράγματα.
Σε πόσο χρονικό διάστημα;Εν το μεταξύ μου το έβγαλε λίγες μέρες αφού ενεργοποίησα το κλείδωμα με την απομάκρυνση.
-
@iancurtis said in VW Tiguan 2024:
@iancurtis said in VW Tiguan 2024:
Καλημέρα,έβγαλε σε κανένα μήνυμα για αντικατάσταση της μπαταρίας του κλειδιού.;Το αμάξι το έχω από τέλη Νοεμβρίου.Παραξενα πράγματα.
Σε πόσο χρονικό διάστημα;Εν το μεταξύ μου το έβγαλε λίγες μέρες αφού ενεργοποίησα το κλείδωμα με την απομάκρυνση.
Εγώ το απενεργοποίησα αυτο το feature. Μου ρούφαγε και τη μπαταρία του αυτοκινήτου καθώς παρκάρω ακριβώς έξω απο το φαρμακείο και συνέχεια επικοινωνούν κλειδί - αυτοκίνητο.
Το κλειδί ακόμα δεν έχει ζητήσει μπαταρία. -
Το λογισμικό του info είναι πλέον πολύ καλό και η οθόνη αρκούντως διαμορφώσιμη.
Το cornering υφίσταται και στα απλά iq-light.
Η ψαλίδα αξιοπιστίας με τον ανταγωνισμό έχει κλείσει. Αν θες να κάνεις διάφορα στην αντοχή στον χρόνο ανέβασε το μπάτζετ και πάρε τζαπανίλα 2l+. Αλλιώς απόλαυσε την επιλογή στην οποία θα καταλήξεις για αυτό που θα είναι εκείνη τη στιγμή.
Ακολουθεί φωτό ημέρας από την αρχική διαμόρφωση του βασικού infotainment όπως αυτό είναι διαμορφωμένο εργοστασιακά (προς το παρόν δεν έχω ασχοληθεί). Δεν νομίζω ότι πραγματικά χρειάζεται κάποιος μεγαλύτερη οθόνη. Η 15αρα του R-line κατά το td μπορώ να σου πω ότι με κούρασε. Βέβαια όλα συνηθίζονται και περί ορέξεος κολοκυθόπιτα. Όταν μπω στο αμάξι βράδυ θα σηκώσω και βραδινή αντίστοιχη φωτό.
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Το λογισμικό του info είναι πλέον πολύ καλό και η οθόνη αρκούντως διαμορφώσιμη.
Το cornering υφίσταται και στα απλά iq-light.
Η ψαλίδα αξιοπιστίας με τον ανταγωνισμό έχει κλείσει. Αν θες να κάνεις διάφορα στην αντοχή στον χρόνο ανέβασε το μπάτζετ και πάρε τζαπανίλα 2l+. Αλλιώς απόλαυσε την επιλογή στην οποία θα καταλήξεις για αυτό που θα είναι εκείνη τη στιγμή.
Ακολουθεί φωτό ημέρας από την αρχική διαμόρφωση του βασικού infotainment όπως αυτό είναι διαμορφωμένο εργοστασιακά (προς το παρόν δεν έχω ασχοληθεί). Δεν νομίζω ότι πραγματικά χρειάζεται κάποιος μεγαλύτερη οθόνη. Η 15αρα του R-line κατά το td μπορώ να σου πω ότι με κούρασε. Βέβαια όλα συνηθίζονται και περί ορέξεος κολοκυθόπιτα. Όταν μπω στο αμάξι βράδυ θα σηκώσω και βραδινή αντίστοιχη φωτό.
εξαιρετικό γούστο στη μουσική έχω να πω εγώ. Αν σας αρέσει το RAWK (ροκ δηλαδή) να σας ποστάρω κάπου τη μπάντα μου να ρίξετε μια ακρόαση. Μπορεί και να σας αρέσει. Δε ξέρω όμως που και καλύτερα να μην το κάνω off topic εδώ.
EDIT: Links και στην υπογραφή!
Κατά τα άλλα και εγώ πιστεύω οτί η 15αρα θα είναι λιγο υπερβολή, βέβαια δεν τη νέχω δουλέψει και δεν έχω άποψη.
Γρήγορο το infotainment και με καλή διαρύθμιση. Παρότι ο κλιματισμός είναι μέσα στην οθόνη, η χρήση του με τα presets είναι κάπως πιο εύκολη. Θα προτιμούσα προφανώς φυσικά κουμπιά. -
@vaggoiko said in VW Tiguan 2024:
Αν σας αρέσει το RAWK (ροκ δηλαδή) να σας ποστάρω κάπου τη μπάντα μου να ρίξετε μια ακρόαση. Μπορεί και να σας αρέσει. Δε ξέρω όμως που και καλύτερα να μην το κάνω off topic εδώ.
Βάλτο εδώ: https://forum.4troxoi.gr/topic/31839/αντίλογος-τι-μουσικη-ακουμε-οταν-οδηγαμε/367
-
@vaggoiko said in VW Tiguan 2024:
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Το λογισμικό του info είναι πλέον πολύ καλό και η οθόνη αρκούντως διαμορφώσιμη.
Το cornering υφίσταται και στα απλά iq-light.
Η ψαλίδα αξιοπιστίας με τον ανταγωνισμό έχει κλείσει. Αν θες να κάνεις διάφορα στην αντοχή στον χρόνο ανέβασε το μπάτζετ και πάρε τζαπανίλα 2l+. Αλλιώς απόλαυσε την επιλογή στην οποία θα καταλήξεις για αυτό που θα είναι εκείνη τη στιγμή.
Ακολουθεί φωτό ημέρας από την αρχική διαμόρφωση του βασικού infotainment όπως αυτό είναι διαμορφωμένο εργοστασιακά (προς το παρόν δεν έχω ασχοληθεί). Δεν νομίζω ότι πραγματικά χρειάζεται κάποιος μεγαλύτερη οθόνη. Η 15αρα του R-line κατά το td μπορώ να σου πω ότι με κούρασε. Βέβαια όλα συνηθίζονται και περί ορέξεος κολοκυθόπιτα. Όταν μπω στο αμάξι βράδυ θα σηκώσω και βραδινή αντίστοιχη φωτό.
εξαιρετικό γούστο στη μουσική έχω να πω εγώ. Αν σας αρέσει το RAWK (ροκ δηλαδή) να σας ποστάρω κάπου τη μπάντα μου να ρίξετε μια ακρόαση. Μπορεί και να σας αρέσει. Δε ξέρω όμως που και καλύτερα να μην το κάνω off topic εδώ.
EDIT: Links και στην υπογραφή!
Κατά τα άλλα και εγώ πιστεύω οτί η 15αρα θα είναι λιγο υπερβολή, βέβαια δεν τη νέχω δουλέψει και δεν έχω άποψη.
Γρήγορο το infotainment και με καλή διαρύθμιση. Παρότι ο κλιματισμός είναι μέσα στην οθόνη, η χρήση του με τα presets είναι κάπως πιο εύκολη. Θα προτιμούσα προφανώς φυσικά κουμπιά.Ωραίο stoner.τις προάλλες άκουσα τους planet of Zeus Θεσσαλονίκη.θα παίξετε σύντομα στα μέρη μας;;
-
@iancurtis said in VW Tiguan 2024:
@vaggoiko said in VW Tiguan 2024:
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Το λογισμικό του info είναι πλέον πολύ καλό και η οθόνη αρκούντως διαμορφώσιμη.
Το cornering υφίσταται και στα απλά iq-light.
Η ψαλίδα αξιοπιστίας με τον ανταγωνισμό έχει κλείσει. Αν θες να κάνεις διάφορα στην αντοχή στον χρόνο ανέβασε το μπάτζετ και πάρε τζαπανίλα 2l+. Αλλιώς απόλαυσε την επιλογή στην οποία θα καταλήξεις για αυτό που θα είναι εκείνη τη στιγμή.
Ακολουθεί φωτό ημέρας από την αρχική διαμόρφωση του βασικού infotainment όπως αυτό είναι διαμορφωμένο εργοστασιακά (προς το παρόν δεν έχω ασχοληθεί). Δεν νομίζω ότι πραγματικά χρειάζεται κάποιος μεγαλύτερη οθόνη. Η 15αρα του R-line κατά το td μπορώ να σου πω ότι με κούρασε. Βέβαια όλα συνηθίζονται και περί ορέξεος κολοκυθόπιτα. Όταν μπω στο αμάξι βράδυ θα σηκώσω και βραδινή αντίστοιχη φωτό.
εξαιρετικό γούστο στη μουσική έχω να πω εγώ. Αν σας αρέσει το RAWK (ροκ δηλαδή) να σας ποστάρω κάπου τη μπάντα μου να ρίξετε μια ακρόαση. Μπορεί και να σας αρέσει. Δε ξέρω όμως που και καλύτερα να μην το κάνω off topic εδώ.
EDIT: Links και στην υπογραφή!
Κατά τα άλλα και εγώ πιστεύω οτί η 15αρα θα είναι λιγο υπερβολή, βέβαια δεν τη νέχω δουλέψει και δεν έχω άποψη.
Γρήγορο το infotainment και με καλή διαρύθμιση. Παρότι ο κλιματισμός είναι μέσα στην οθόνη, η χρήση του με τα presets είναι κάπως πιο εύκολη. Θα προτιμούσα προφανώς φυσικά κουμπιά.Ωραίο stoner.τις προάλλες άκουσα τους planet of Zeus Θεσσαλονίκη.θα παίξετε σύντομα στα μέρη μας;;
Πλανετ μπανταρα! Ευχαριστούμε!
Κοζάνη τον Αύγουστο σίγουρα, αλλά πιθανότατα χειμώνα θα ανηφορίσουμε! -
@iancurtis said in VW Tiguan 2024:
Καλημέρα,έβγαλε σε κανένα μήνυμα για αντικατάσταση της μπαταρίας του κλειδιού.;Το αμάξι το έχω από τέλη Νοεμβρίου.Παραξενα πράγματα.
Σήμερα, έβγαλε και σε εμένα σχετικό μήνυμα.
-
@vaggoiko said in VW Tiguan 2024:
@iancurtis said in VW Tiguan 2024:
@vaggoiko said in VW Tiguan 2024:
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Το λογισμικό του info είναι πλέον πολύ καλό και η οθόνη αρκούντως διαμορφώσιμη.
Το cornering υφίσταται και στα απλά iq-light.
Η ψαλίδα αξιοπιστίας με τον ανταγωνισμό έχει κλείσει. Αν θες να κάνεις διάφορα στην αντοχή στον χρόνο ανέβασε το μπάτζετ και πάρε τζαπανίλα 2l+. Αλλιώς απόλαυσε την επιλογή στην οποία θα καταλήξεις για αυτό που θα είναι εκείνη τη στιγμή.
Ακολουθεί φωτό ημέρας από την αρχική διαμόρφωση του βασικού infotainment όπως αυτό είναι διαμορφωμένο εργοστασιακά (προς το παρόν δεν έχω ασχοληθεί). Δεν νομίζω ότι πραγματικά χρειάζεται κάποιος μεγαλύτερη οθόνη. Η 15αρα του R-line κατά το td μπορώ να σου πω ότι με κούρασε. Βέβαια όλα συνηθίζονται και περί ορέξεος κολοκυθόπιτα. Όταν μπω στο αμάξι βράδυ θα σηκώσω και βραδινή αντίστοιχη φωτό.
εξαιρετικό γούστο στη μουσική έχω να πω εγώ. Αν σας αρέσει το RAWK (ροκ δηλαδή) να σας ποστάρω κάπου τη μπάντα μου να ρίξετε μια ακρόαση. Μπορεί και να σας αρέσει. Δε ξέρω όμως που και καλύτερα να μην το κάνω off topic εδώ.
EDIT: Links και στην υπογραφή!
Κατά τα άλλα και εγώ πιστεύω οτί η 15αρα θα είναι λιγο υπερβολή, βέβαια δεν τη νέχω δουλέψει και δεν έχω άποψη.
Γρήγορο το infotainment και με καλή διαρύθμιση. Παρότι ο κλιματισμός είναι μέσα στην οθόνη, η χρήση του με τα presets είναι κάπως πιο εύκολη. Θα προτιμούσα προφανώς φυσικά κουμπιά.Ωραίο stoner.τις προάλλες άκουσα τους planet of Zeus Θεσσαλονίκη.θα παίξετε σύντομα στα μέρη μας;;
Πλανετ μπανταρα! Ευχαριστούμε!
Κοζάνη τον Αύγουστο σίγουρα, αλλά πιθανότατα χειμώνα θα ανηφορίσουμε!Κάπου μέσα στο βίντεοκλιπ του Vanity Suit παίζει και η μουτσούνα μου!
-
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@iancurtis said in VW Tiguan 2024:
Καλημέρα,έβγαλε σε κανένα μήνυμα για αντικατάσταση της μπαταρίας του κλειδιού.;Το αμάξι το έχω από τέλη Νοεμβρίου.Παραξενα πράγματα.
Σήμερα, έβγαλε και σε εμένα σχετικό μήνυμα.
Το ζήτημα είναι ότι εδώ και 3 ημέρες δεν μου ξανά εμφανίστηκε,θα κάνεις αλλαγή μπαταρίας;;
-
@iancurtis said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@iancurtis said in VW Tiguan 2024:
Καλημέρα,έβγαλε σε κανένα μήνυμα για αντικατάσταση της μπαταρίας του κλειδιού.;Το αμάξι το έχω από τέλη Νοεμβρίου.Παραξενα πράγματα.
Σήμερα, έβγαλε και σε εμένα σχετικό μήνυμα.
Το ζήτημα είναι ότι εδώ και 3 ημέρες δεν μου ξανά εμφανίστηκε,θα κάνεις αλλαγή μπαταρίας;;
Σκέφτηκα να κάνω το εξής: Θα βγάλω την μπαταρία, θα την περάσω στο μετρητή για να δω αν όντως είναι για αλλαγή. Αν δεν είναι, θα προβληματιστώ για το μήνυμα.
VW Tiguan 2024