
Άντε άλλη μια...
Είχα πει ότι μόλις φτάσω τα 15k km θα ανεβάσω ένα report. Το report αυτό θα περιέχει μόνο τα όποια αρνητικά πράγματα ή συνθήκες, απασχόλησαν κριτικά τη σκέψη μου για το αυτοκίνητο.
Το λοιπόν, με 15.863 km έχουμε και λέμε:
Αυτά, αν θυμηθώ κάτι, θα προσθέσω.
1 εβδομάδα με το νέο Tiguan R-line 150 ps.
Από που να αρχίσω...
Αίσθηση οδήγησης: Απλά απίστευτη. ϋψος που σου δίνει ξεκούραστη οδήγηση, οι δε πλευρικοί καθρέφτες του είναι πραγματικά μεγάλοι.
Κατανάλωση: Σταθερά κάτω από 7 lt. Ειδικά δε σε κίνηση στην ΕΟ και με ταχύτητες νορμάλ, ήτοι +- 130 km/h η κατανάλωση παίζει από 4,6 έως 6,8 (max). Ειδικά το στροφόμετρο στο 0 (μηδέν) κατά την κύλιση είναι μια τρέλα (to start stop το έχω απενεργοποιημένο μονίμως)...
Εξοπλισμός: Δεν ήθελα DCC, έβαλα 15αρα οθόνη, extra ηχομονωτικά κρύσταλλα, Led matrix, χρώμα λευκό oryx (πέρλα), και όλο το πακέτο IQ drive.
Led Matrix: (Φιλικη συμβουλή σε υποψήφιους αγοραστές) - η διαμόρφωση ξεκινάει από τα Led Matrix. Τίποτα άλλο να μην είχε το αυτοκίνητο, μόνο τα Led Matrix αρκούν. Η ασφάλεια, η αίσθηση, η οδηγική απόλαυση και η ορατότα, εκτοξεύονται.
Οδηγική αίσθηση: Για τα δικά μου μέτρα σύγκρισης, κορυφαία.
Media: Χρησιμοποιώ usb stick από τη μία πλευρά USB A και από την άλλη πλευρά USB C. Ανάγνωση φανταστική στα folders και φυσικά όταν θέλω να ακούσω κάτι λέω στην IDA να μου το παίξει...
(Hello IDA, play ...)
Χώροι: χωρίς σχόλιο. Χωράει πολύ πράγμα.
Χρωματάκια στην καμπίνα, γκατζετακια δε με ενδιαφέρουν - δεν τα πειράζω καν.
Κάμερες 360: Εξαιρετικό εργαλείο και λειτουργία. Ιστορικά έχω πάει από Golf IV 1.6, σε Golf V GT και τώρα Tiguan, έχω γκαραζ που κλείνει με ηλεκτρική πόρτα ακριβώς 5 m. Παρά τα 4,53 του Tiguan με τις κάμερες και τα καλούδια μπαινοβγαίνω άνετα, παρά τα 20 cm αέρα μπροστά και πίσω.
Highlights πολλά.
Αν έπρεπε να διαλέξω θα ξεκινούσα από τα Led Matrix και μετά το "σβήσιμο" (0 στροφές) στο άφημα του γκαζιού σε κύλιση ακόμα και μέσα στην πόλη. Με τρελαίνει.
Αυτά προς το παρόν, ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕ ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ CONFIGURATION.
Όποιος έχει κάποια ερώτηση ευχαρίστως να πω την εμπειρία μου.
@otso said in Συνταγές και Φαγάδικα (τέως «Τα καύσιμα του οδηγού»):
Κοιτατε κριτικες προτου πατε καπου να φατε ;
Εγω εχω το κακο συνηθειο να κοιταω τις αρνητικες κριτικες , και αυτο μου χαλαει την διαθεση .
Επισης δεν προτεινω ποτε , γιατι οτι μου εχουν συστησει δεν ηταν αυτο που φανταζομουν . τα γουστα αναλογα τον ανθρωπο διαφερουν πολυ .
Επισης δεν παω ποτε αργιες που ειναι σιγουρο οτι σερβις και φαγητο θα ειναι αθλιο.
Γκουρμε , δηθενιες , ασιατικα φαγητα , αποκλεισμενα εξ ορισμου , ποτε σαλατες (οι παρασκευαστες δεν πλενουν χερια μετα την τουαλεττα )και ορντεβρ , κατευθειαν πολλα κυρια πιατα .
Ψιλοσπάνια κοιτάζω κριτικές. Και αυτό γιατί δεν έχω εμπιστοσύνη στο μέσο Έλληνα ως προς το ποιοτικό και γευστικό του κριτήριο.
Ψάχνω πολύ, συνδυάζω γνώμη δικών μου ανθρώπων που ξέρουν τι ζητάω και κάποιες φορές δοκιμάζω και εγώ για να επιβεβαιώσω το ένστικτό μου (φυσικά έχω φάει και φόλες).
Ανήκω στην κατηγορία της γαστριμαργικής εγκυκλοπαίδειας: Πες μου που θέλεις να φας και τι και θα σου πώ.
Για παράδειγμα, υπάρχει ένα ταβερνάκι στη μέση του πουθενά. Πραγματικά στη μέση του πουθενά. Πρόκειται για το Χάνι της Κανδήλας που βρίσκεται περίπου 10 - 15 λεπτά έξω από το Λεβίδι προς Κανδήλα.
Αν δεν κλείσεις Σ/Κ, δύσκολα θα βρεις Τραπέζι.
Αν πας, θα εκπλαγείς τόσο από την ποικιλία, όσο κυρίως από τις τιμές και την ποιότητα.
Ο κ. Δημήτρης εκεί, είναι εκπληκτικός.
@dettol said in Οδήγησα....:
@iceman7 said in Οδήγησα....:
@dettol said in Οδήγησα....:
@red_monster said in Οδήγησα....:
@dettol said in Οδήγησα....:
@civil357 said in Οδήγησα....:
Οι καθρέφτες θα με προβλημάτιζαν , έγραψες κιόλας ότι ήταν περίεργη η "αίσθηση".
Ανούσιο κιόλας , άντε σε νταλίκα να το καταλάβω, ότι θα γλυτώνει ελάχιστο καύσιμο, αλλά σε αμαξάκι 4 μέτρων η έννοια της υπερβολής.
Ελπίζω να μη γίνει μόδα.αν η αναλυση της εικονας και το refresh rate ειναι υψηλα, τοτε η αισθηση ειναι σαν να κοιτας τον φυσικο καθρεφτη. Προσωπικα, πλεον δεν κοιταζω ποτε τον δεξια καθρεφτη (αν και υπαρχει κανονικα), αναβω φλας, μου ανοιγει το blind spot monitor και βλεπω καλυτερα απο οποιονδηποτε καθρεφτη. Συν οτι κοκκινιζει η ακρη αν ανιχνευτει οχημα.
Καταλαβαινω αυτο που λεει οτι δεν κατανοεις τα ορια του οχηματος, αλλα με ενα συστημα 360, λυνεται και αυτο. Εχουμε φτασει αλλωστε στο σημειο που και τα μικρα/φτηνα οχηματα, εχουν τετοια συστηματα.Εγώ δεν μπορώ να βασιστώ στις οθόνες, παρκάρισμα, μανούβρες και οδήγηση γίνεται από τους καθρέπτες και μου τη σπάει η μειωμένη πίσω ορατότητα
omg!!
Εγω θα πω 2 OMG γιατι το παραπάνω ποστ του τερατος (που βλέπω μεσω παραθεσης) ειναι το 2ο που συμφωνω μαζί του σημερα (το αλλο για το πόσο διαφορετικό σε θορυβο καμπίνας ειναι το Highland στη Εθνική).
Ειλικρινα καλές οι καμερες αλλά αν βασιζεσαι σε αυτές μονο βράστα! Μόνο η πίσω εχει νόημα... ειδικά στα τεσλα οι πλαινες και το όλο συστημα καμερών χωρις αισθητήρες ειναι ΒΛΑΚΕΙΑ ειδικά οπως εγινε υπερευαισθητο με προσφατα updates
το τιγκουαν το παρκαρα μονο με τις καμερες. Το τεσλα, απλα δεν εχει 360. Εχει πολυ ωραια καμερα οπισθοπορειας και αρκετα λειτουργικο συστημα απεικονισης, αλλα δεν προσφερει την απολυτη απεικονιση που δινουν οι καμερες. Αν και, για να ειμαι ειλικρινης, δεν με εχει προδωσει ποτε, απλα δεν νιωθω ασφαλεια.
Το Tig το παρκάρω στο κλειστό γκαράζ με μήκος 4,90 ανετότατα (20 cm μπροστά από την ηλεκτρική πόρτα και 20 cm πίσω από τον τοίχο), χωρίς καν να σκεφτώ. Στο ανοικτό στην πυλωτή, για να μη μου το χτυπήσει ο δίπλα με καμια πόρτα, το κολάω στην πλευρά στην τρίχα. Και όλα αυτά άνετα με τους 360, ημέρα και νύχτα.
Θα δοκιμάσω τώρα και το αυτόνομο parking που έχει. Ειδικά το κάθετο. Και θα κάνω update.
@dimitris20 said in VW Tiguan 2024:
Καλησπέρα,
Ενδιαφέρομαι για την αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Θα ήθελα τη γνώμη κατόχων και όσων έχουν οδηγήσει το συγκεκριμένο μοντέλο πάνω σε κάποια θέματα.
- Δερμάτινο σαλόνι με θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα που έχουν και λειτουργία μασαζ. Έχει κάποιος εμπειρία από το συγκεκριμένο έξτρα; Έχοντας καθίσει στα υφασμάτινα καθίσματα της r line και της more προσωπικά προτιμώ σαφώς αυτά της r line, τα δερμάτινα δυστυχώς δεν τα έχω δει από κοντά.
- Ανάρτηση dcc pro. Οδήγησα για λίγη ώρα την έκδοση r line με dcc pro. Μου φάνηκε ικανοποιητική όταν ήταν ρυθμισμένη προς το κομφορτ. Στο τελείως κομφορτ μου φάνηκε πως το αμάξι έπλεε κάπως ενώ προς το σπορτ ήταν αρκετά σκληρή εώς ενοχλητική. Περίμενα μεγαλύτερη διαφορά στην άνεση σε σχέση με το γκολφ που έχω (από άποψη ηχομόνωσης η διαφορά πάντως ήταν εμφανής). Υπάρχει κάποιος που έχει οδηγήσει την r line χωρίς την έξτρα ανάρτηση ή να έχει εμπειρία και από έκδοση more και r line; Γενικά από όσα έχω διαβάσει ονλαιν άλλοι την θεωρούν απαραίτητο εξτρα και άλλοι όχι. Έχω διαβάσει επίσης για παράπονα σχετικά με τον θόρυβο της ανάρτησης σε έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Από ότι κατάλαβα η γενική αντίληψη έιναι πως η άνεση είναι καλύτερη με 18αρες ζάντες, οι οποίες όμως δεν υπάρχουν ως επιλογή στη διαμόρφωση της r line. Εδώ στο νήμα πάντως όλοι φαίνονται ευχαριστημένοι είτε με r line είτε με more. Η οδήγηση θα γίνεται κυρίως σε επαρχιακό δρόμο μέτριας ποιότητας με αρκετές στροφές και εθνική οδό με ταχύτητες μέχρι 140 χλμ/ώρα.
- IQ Drive. Το θεωρείτε χρήσιμο όσοι το έχετε; Οι κάμερες 360 μοιρών είναι ικανοποιητικής ποιότητας; Στη πράξη είναι εύκολες και άμεσες στη χρήση σε παρκάρισμα, στενούς δρόμους, στροφές κλπ; θεωρητικά μου φαίνεται μεγάλη ευκολία το εξτρα με τις 360 μοιρών κάμερες αλλά θα ήθελα και την γνώμη όσων τις έχουν χρησιμοποιήσει.
- Infotainment. Από ότι κατάλαβα η ασύρματη φόρτιση κινητού αξίζει και οι πίσω θύρες usb για όποιον τις χρησιμοποιεί. Είναι όμως απαραίτητο για την εγκατάσταση του iq drive.
- IQ led matrix. Όσοι έχουν τους led plus προβολείς είναι ικανοποιημένοι από την χρήση τους σε καθημερινή οδήγηση νύχτερινών ωρών; έχουν μετανιώσει που δεν έβαλαν εξτρα τους ματριξ; Και αυτοί στη διαμόρφωση για να μπουν από ότι βλέπω θέλουν απαραίτητα το infotainment και το iq drive.
- Ηχοσύστημα harman kardon. Όσοι έχουν το απλό ηχοσύστημα είναι γενικά ευχαριστημένοι από ότι διαβάζω.
Καταλαβαίνω ότι όσα ρωτάω δεν έχουν κάποια αντικειμενική απάντηση αλλά θα εκτιμούσα την
άποψή σας. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Για ότι άλλο σκεφτείς, ρώτα.
Έχω 14.220 km σε 7 μήνες (1.5 etsi R-Line) και στα 15.000 km θα γράψω ένα report για την εμπειρία μου από το αυτοκίνητο.
ΥΓ.
Ευχαριστώ το ΘΕΟ που το επέλεξα. Και το σκέφτομαι πάντα στα πρώτα km που κάνω κάθε φορά...
Και μια εμπειρία από τα Led Matrix:
Έδωσα το αυτοκίνητο στον αδερφό μου (εγώ οδηγούσα άλλο) και το οδήγησε σε σκοτεινό επαρχιακό δρόμο (από Χιλιομόδι Κορινθίας προς Κόρινθο) ώστε να καταλάβω πως λειτουργεί στο Light Assist, το τετραγωνάκι που έβλεπα μπροστά σε αυτοκίνητα που έρχονταν από απέναντι ή προπορεύονταν.
Κατ' αρχήν, το Light assist το ενεργοποίησα άπαξ από το infotainment. Αυτό σημαίνει ότι όταν οι συνθήκες είναι κατάλληλες, το light assist αρχίζει και λειτουργεί μόνο του.
Έβλεπα λοιπόν τα απένατι αυτοκίνητα και τα μπροστά μου με αυτό το σκοτεινό τετραγωνάκι και θέλησα να δω τι βλέπουν οι οδηγοί αυτοί.
Η εμπειρία ήταν συγκλονιστική. Ρωτούσα τον αδερφό μου (οδηγούσε το Tiguan) αν ήταν σε φάση ενεργή του Light assist, καθώς από τον καθρέφτη έβλεπα το αυτοκίνητο με κανονικά φώτα χωρίς να με επηρρεάζει καθόλου. Και φυσικά δεξιά και αριστερα μπροστά μου, το Tiguan μου φώτιζε τον δρόμο (!!!).
Έβλεπα δηλαδή τα φώτα του Tiguan μπροστά μου (δεξιά και αριστερά στο αυτοκίνητο που οδηγούσα) και από τον καθρέφτη απλώς ένα αυτοκίνητο πίσω μου σε απόσταση περίπου 50 - 80 μέτρα χωρίς να με ενοχλούν τα φώτα του καθόλου.
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
21.600 km το μόνο πρόβλημα που μου σπάει λίγο τα @@ είναι οι καθρέφτες.
Επίσης σήμερα μου έκανε ένα update και με πέταξε στον guest user από main user, αλλά το άλλαξα αμέσως.Τα "ενεργά γραφικά" του gps έκανες κάποια ρύθμιση για να τα ενεργοποιήσεις; Ρωτάω γιατί εγώ τα έχω ενεργά στο κινητό μα πάρα ταύτα ακόμα και map από AA όταν ανοίξω μου τα εμφανίζει με γραφικά "Atari"...
Είτε χρησιμοποιούσα το navi του αυτοκινήτου είτε του κινητού, δεν είχα ενεργά γραφικά, μέχρι που τυχαία, πάτησα το κουμπακι ρυθμίσεις (γρανάζι) στο navi από το κινητό και μου είχε ;option για τα γραφικά απεικόνισης.
21.600 km το μόνο πρόβλημα που μου σπάει λίγο τα @@ είναι οι καθρέφτες.
Επίσης σήμερα μου έκανε ένα update και με πέταξε στον guest user από main user, αλλά το άλλαξα αμέσως.

@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@fanis75 said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
Εμένα πλην των καθρεφτών (που άλλοτε το κάνει άλλοτε όχι - δεν μπορώ να το κατανοήσω) -
Τι πρόβλημα έχουν οι καθρέπτες?
Ακριβώς αυτό που έγραψε ο Χρήστος ανωτέρω. Το περίεργο είναι ότι άλλοτε το κάνει έντονα, άλλοτε δεν το κάνει καθόλου...
Πως γίνεται αυτό; Και δεν έχει να κάνει με υγρασίες και τέτοια, το έχω παρακολουθήσει πολύ... Δεν μπορώ να καταλάβω...
Οταν ειναι αναδιπλωμενοι ριξτε με ενα μπουκαλακι, λιγο νερο στη βαση τους. Ανοιγοκλειστε μερικες φορες και κατα πασα πιθανοτητα θα εξαφανιστει ο τριγμος. Το ειχα αντιμετωπισει και εγω, ειδικα τους καλοκαιρινους μηνες. Πιθανοτατα ειναι θεμα ξηρασιας και σκονης.
Θα το δοκιμάσω. Thanks for the advice!! 
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
Ακριβώς αυτό που έγραψε ο Χρήστος ανωτέρω. Το περίεργο είναι ότι άλλοτε το κάνει έντονα, άλλοτε δεν το κάνει καθόλου...
Πως γίνεται αυτό; Και δεν έχει να κάνει με υγρασίες και τέτοια, το έχω παρακολουθήσει πολύ... Δεν μπορώ να καταλάβω...
Όπως το αναφέρει ο φίλος. Όποτε γουστάρει τρίζει, δεν είναι στάνταρ. Και συμφωνώ υγρασία δεν είναι γιατί Πεύκα που μετακόμισα το πρωί που πάω δουλειά (05:00' ή 07:00' αναλόγως βάρδιας) όταν κατεβαίνω στο αμάξι είναι λούτσα και κόβω την υγρασία στην ατμόσφαιρα με τη κατάνα! Ίσως να το επιρρεάζει η ζέστη; Εμένα μέσα Ιουνίου με τις μεγάλες ζέστες μου εμφάνισε το φαινόμενο.
ΥΓ: Sonath πες και μια το όνομα σου να μην σε λέω "φίλε" και "φίλε" γιατί νιώθω σαν να είμαι προσαγωγή στην Αστυνομία έξωθεν ΟΚΑΝΑ....
Θάνος 
@fanis75 said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
Εμένα πλην των καθρεφτών (που άλλοτε το κάνει άλλοτε όχι - δεν μπορώ να το κατανοήσω) -
Τι πρόβλημα έχουν οι καθρέπτες?
Ακριβώς αυτό που έγραψε ο Χρήστος ανωτέρω. Το περίεργο είναι ότι άλλοτε το κάνει έντονα, άλλοτε δεν το κάνει καθόλου... 
Πως γίνεται αυτό; Και δεν έχει να κάνει με υγρασίες και τέτοια, το έχω παρακολουθήσει πολύ... Δεν μπορώ να καταλάβω...

@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Είπα ότι δεν θα κρυφτώ πίσω από το δάκτυλό μου και δε θα το κάνω, άλλωστε δε χωράω με τίποτα...
Λοιπόν για πάμε. Τελευταίες ημέρες δεν μου αρέσει καθόλου ο τρόπος που κουμπώνει η όπισθεν. Είναι σαν τραβάει ζόρι τις μισές φορές. Τα χιλιόμετρα μου είναι ελάχιστα, περί τις 7k. Σήμερα δε "ένιωθα" στο παρκάρισμα ότι σαν να είναι έτοιμο να την πετάξει. Ότι την βάζω ακούγεται σαν το κούμπωμα της όπισθεν σε παλιό μηχανικό κιβώτιο ("γκούπ") ενώ στα πρώτα εκατοστά ακούγεται σαν να αρχίσει να γρατζουνάει. Σέρβις ετήσιο έχω Φλεβάρη.
Να ετοιμάζομαι για mechatronic από τώρα;
Οι υπόλοιποι ιδιοκτήτες που έχετε πολλά περισσότερα χιλιόμετρα από εμένα αντιμετωπίζετε αντίστοιχο θέμα με την όπισθεν;
Εμένα πλην των καθρεφτών (που άλλοτε το κάνει άλλοτε όχι - δεν μπορώ να το κατανοήσω) - δε μου έχει δημιουργηθεί το παραμικρό μέχρι τώρα.
Μιας και διαβάζω περί κατανάλωσης και κοντεύοντας τα πρώτα 20.000 km σε 10 μήνες έχω παρατηρήσει (εκτός των άλλων) τρία πράγματα στο αυτοκίνητο:
Πριν μήνες - έχω πάψει να ασχολούμαι με την κατανάλωση, εδώ και καιρό...
@iancurtis said in VW Tiguan 2024:
Καλησπέρα μετά από 5500 χλμ σήμερα μου έβγαλε ένδειξη χαμηλή στάθμη λαδιού,έχει τύχη σε κανέναν άλλο;
Εμένα μου έβγαλε στα 15.800 και φυσικά έγινε αλλαγή...
@vaggoiko said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
,
δεν υπαρχει στον ανοιχτο δρόμο... είναι ΚΟ ΡΥ ΦΗ
Σε κλειστό δρόμο να δεις τι είναι....
Δυο φορές Κόρινθος - Πόρτο Χέλι από το δρόμο της Επιδαύρου που πλέον είναι από τους πιο επικίνδυνους στην Ελλάδα (όποιος τον έχει πάει καταλαβαίνει). Την Κυριακή ξαναπάω...
Ίχνος κούρασης, ούτε καν στο μυαλό...