Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 424
    • Best 90
    • Groups 0

    sonath

    @sonath

    212
    Reputation
    8
    Profile views
    424
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    sonath Unfollow Follow

    Best posts made by sonath

    • RE: VW Tiguan 2024

      new1738189142858.jpg

      Άντε άλλη μια...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sonath
    • RE: VW Tiguan 2024

      Είχα πει ότι μόλις φτάσω τα 15k km θα ανεβάσω ένα report. Το report αυτό θα περιέχει μόνο τα όποια αρνητικά πράγματα ή συνθήκες, απασχόλησαν κριτικά τη σκέψη μου για το αυτοκίνητο.

      Το λοιπόν, με 15.863 km έχουμε και λέμε:

      1. Θεωρώ πολύ soft τους υαλοκαθαριστήρες. Θα προτιμούσα κάτι ποιο "σκούπα", να σαρώνει και να μη μένει τπτ.
      2. Όταν αφήνω τα κλειδιά πάνω από το ανακλινόμενο καπάκι της επαγωγικής φόρτισης, κάποιες φορές μου βγάζει μήνυμα ότι δεν τα αναγνωρίζει. Χωρίς περαιτέρω προβλήματα βέβαια.
      3. Μια φορά μου έβγαλε μήνυμα ότι δεν λειτουργούν τα cornering lights, όπου όμως λειτουργούσαν. Όταν το άλλο πρωί άνοιξα τη μηχανή, δεν έβγαλε κανένα μήνυμα.
      4. Κάποιες λίγες φορές (4-5 συνολικά) μου έχει βγάλει στιγμιαία πλην όμως μαζικά για όλα τα συστήματα ασφαλείας ότι δε λειτουργούν. Μετά από δευτερόλεπτα έχει διορθωθεί αυτόματα.
      5. Μια φορά στην άδεια εθνική (στις αρχές που είχα πάρει το αυτοκίνητο) μου έβγαλε μήνυμα ασφαλείας, μου άναψε alarm και μου έσφιξε ζώνες βγάζοντας μήνυμα ότι θεωρεί ότι κάτι έπαθα. Δε θυμάμαι αν χάζευα κάτι ή αν ήμουν χαλαρός στη λωρίδα κίνησης ή αν οδηγούσα πολλή ώρα με σταθερό βήμα και χωρίς επεμβάσεις στο τιμόνι. Δε μου το έκανε πάλι έκτοτε.
      6. Οι καθρέφτες, όταν ξεκινούν την αναδίπλωση και όταν φτάνουν σε πλήρη ξεδίπλωση κάνουν ένα τρίξιμο. Στην αρχή δεν τον έκανε το θόρυβο. Τώρα το κάνει σχεδόν πάντα, πλην τις φορές που είναι από πλυντήριο. Μου τη δίνει λίγο αυτό.
      7. Σήμερα άλλαξα λάδια για πρώτη φορά κατόπιν συνεννόησης με άνθρωπο που εργάζεται στη VW (μηχανικός) στον οποίο έχω απόλυτη εμπιστοσύνη. Το αυτοκίνητο το πρωί (πριν την αλλαγή λαδιού) μου είχε oil level ok και μετά την κίνηση oil level low. Το ίδιο και εχθές. Κατά την αλλαγή λαδιού, το oil level είχε live επικαιροποίηση. Φυσικά μετά την αλλαγή λαδιού, όλα ok.
      8. Δεν έχω καταλάβει καλά, όταν κατεβαίνω με ανοικτή μηχανή, είτε πάρω μαζί τα κλειδιά είτε όχι, πότε σβήνει η μηχανή και πότε όχι (αυτό με το 30 seconds δεν έχω καταλάβει καλά πως δουλεύει. Με μπερδεύει.).
      9. Το clima και το ac ψιλοχαώδες. Πολύ κομπλικέ βρε παιδί μου. Δε το έχω ψάξει καθόλου. 500 ρυθμίσεις έχει.

      Αυτά, αν θυμηθώ κάτι, θα προσθέσω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sonath
    • RE: VW Tiguan 2024

      adcec6f3-6c21-4a97-a4eb-6a8d57bbb1da-IMG_20240930_072323.jpg

      Καλημέρα και καλή εβδομάδα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sonath
    • RE: VW Tiguan 2024

      1 εβδομάδα με το νέο Tiguan R-line 150 ps.
      Από που να αρχίσω...
      Αίσθηση οδήγησης: Απλά απίστευτη. ϋψος που σου δίνει ξεκούραστη οδήγηση, οι δε πλευρικοί καθρέφτες του είναι πραγματικά μεγάλοι.
      Κατανάλωση: Σταθερά κάτω από 7 lt. Ειδικά δε σε κίνηση στην ΕΟ και με ταχύτητες νορμάλ, ήτοι +- 130 km/h η κατανάλωση παίζει από 4,6 έως 6,8 (max). Ειδικά το στροφόμετρο στο 0 (μηδέν) κατά την κύλιση είναι μια τρέλα (to start stop το έχω απενεργοποιημένο μονίμως)...
      Εξοπλισμός: Δεν ήθελα DCC, έβαλα 15αρα οθόνη, extra ηχομονωτικά κρύσταλλα, Led matrix, χρώμα λευκό oryx (πέρλα), και όλο το πακέτο IQ drive.
      Led Matrix: (Φιλικη συμβουλή σε υποψήφιους αγοραστές) - η διαμόρφωση ξεκινάει από τα Led Matrix. Τίποτα άλλο να μην είχε το αυτοκίνητο, μόνο τα Led Matrix αρκούν. Η ασφάλεια, η αίσθηση, η οδηγική απόλαυση και η ορατότα, εκτοξεύονται.
      Οδηγική αίσθηση: Για τα δικά μου μέτρα σύγκρισης, κορυφαία.
      Media: Χρησιμοποιώ usb stick από τη μία πλευρά USB A και από την άλλη πλευρά USB C. Ανάγνωση φανταστική στα folders και φυσικά όταν θέλω να ακούσω κάτι λέω στην IDA να μου το παίξει... 🙂 (Hello IDA, play ...)
      Χώροι: χωρίς σχόλιο. Χωράει πολύ πράγμα.
      Χρωματάκια στην καμπίνα, γκατζετακια δε με ενδιαφέρουν - δεν τα πειράζω καν.
      Κάμερες 360: Εξαιρετικό εργαλείο και λειτουργία. Ιστορικά έχω πάει από Golf IV 1.6, σε Golf V GT και τώρα Tiguan, έχω γκαραζ που κλείνει με ηλεκτρική πόρτα ακριβώς 5 m. Παρά τα 4,53 του Tiguan με τις κάμερες και τα καλούδια μπαινοβγαίνω άνετα, παρά τα 20 cm αέρα μπροστά και πίσω.

      Highlights πολλά.
      Αν έπρεπε να διαλέξω θα ξεκινούσα από τα Led Matrix και μετά το "σβήσιμο" (0 στροφές) στο άφημα του γκαζιού σε κύλιση ακόμα και μέσα στην πόλη. Με τρελαίνει.

      Αυτά προς το παρόν, ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕ ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ CONFIGURATION.

      Όποιος έχει κάποια ερώτηση ευχαρίστως να πω την εμπειρία μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sonath
    • RE: VW Tiguan 2024

      new1738188578799.jpg

      Έτσι, για να το χαλαρώσω λίγο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sonath
    • RE: Συνταγές και Φαγάδικα (τέως «Τα καύσιμα του οδηγού»)

      @otso said in Συνταγές και Φαγάδικα (τέως «Τα καύσιμα του οδηγού»):

      Κοιτατε κριτικες προτου πατε καπου να φατε ;
      Εγω εχω το κακο συνηθειο να κοιταω τις αρνητικες κριτικες , και αυτο μου χαλαει την διαθεση .
      Επισης δεν προτεινω ποτε , γιατι οτι μου εχουν συστησει δεν ηταν αυτο που φανταζομουν . τα γουστα αναλογα τον ανθρωπο διαφερουν πολυ .
      Επισης δεν παω ποτε αργιες που ειναι σιγουρο οτι σερβις και φαγητο θα ειναι αθλιο.
      Γκουρμε , δηθενιες , ασιατικα φαγητα , αποκλεισμενα εξ ορισμου , ποτε σαλατες (οι παρασκευαστες δεν πλενουν χερια μετα την τουαλεττα )και ορντεβρ , κατευθειαν πολλα κυρια πιατα .

      Ψιλοσπάνια κοιτάζω κριτικές. Και αυτό γιατί δεν έχω εμπιστοσύνη στο μέσο Έλληνα ως προς το ποιοτικό και γευστικό του κριτήριο.

      Ψάχνω πολύ, συνδυάζω γνώμη δικών μου ανθρώπων που ξέρουν τι ζητάω και κάποιες φορές δοκιμάζω και εγώ για να επιβεβαιώσω το ένστικτό μου (φυσικά έχω φάει και φόλες).

      Ανήκω στην κατηγορία της γαστριμαργικής εγκυκλοπαίδειας: Πες μου που θέλεις να φας και τι και θα σου πώ.

      Για παράδειγμα, υπάρχει ένα ταβερνάκι στη μέση του πουθενά. Πραγματικά στη μέση του πουθενά. Πρόκειται για το Χάνι της Κανδήλας που βρίσκεται περίπου 10 - 15 λεπτά έξω από το Λεβίδι προς Κανδήλα.

      Αν δεν κλείσεις Σ/Κ, δύσκολα θα βρεις Τραπέζι.

      Αν πας, θα εκπλαγείς τόσο από την ποικιλία, όσο κυρίως από τις τιμές και την ποιότητα.
      Ο κ. Δημήτρης εκεί, είναι εκπληκτικός.

      posted in Αντίλογος
      S
      sonath
    • RE: VW Tiguan 2024

      13.11.2024 5.1 lt per100 km f.jpg

      Είπα να το φρεσκάρω λίγο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sonath
    • RE: Οδήγησα....

      @dettol said in Οδήγησα....:

      @iceman7 said in Οδήγησα....:

      @dettol said in Οδήγησα....:

      @red_monster said in Οδήγησα....:

      @dettol said in Οδήγησα....:

      @civil357 said in Οδήγησα....:

      Οι καθρέφτες θα με προβλημάτιζαν , έγραψες κιόλας ότι ήταν περίεργη η "αίσθηση".
      Ανούσιο κιόλας , άντε σε νταλίκα να το καταλάβω, ότι θα γλυτώνει ελάχιστο καύσιμο, αλλά σε αμαξάκι 4 μέτρων η έννοια της υπερβολής.
      Ελπίζω να μη γίνει μόδα.

      αν η αναλυση της εικονας και το refresh rate ειναι υψηλα, τοτε η αισθηση ειναι σαν να κοιτας τον φυσικο καθρεφτη. Προσωπικα, πλεον δεν κοιταζω ποτε τον δεξια καθρεφτη (αν και υπαρχει κανονικα), αναβω φλας, μου ανοιγει το blind spot monitor και βλεπω καλυτερα απο οποιονδηποτε καθρεφτη. Συν οτι κοκκινιζει η ακρη αν ανιχνευτει οχημα.
      Καταλαβαινω αυτο που λεει οτι δεν κατανοεις τα ορια του οχηματος, αλλα με ενα συστημα 360, λυνεται και αυτο. Εχουμε φτασει αλλωστε στο σημειο που και τα μικρα/φτηνα οχηματα, εχουν τετοια συστηματα.

      Εγώ δεν μπορώ να βασιστώ στις οθόνες, παρκάρισμα, μανούβρες και οδήγηση γίνεται από τους καθρέπτες και μου τη σπάει η μειωμένη πίσω ορατότητα

      omg!!

      Εγω θα πω 2 OMG γιατι το παραπάνω ποστ του τερατος (που βλέπω μεσω παραθεσης) ειναι το 2ο που συμφωνω μαζί του σημερα (το αλλο για το πόσο διαφορετικό σε θορυβο καμπίνας ειναι το Highland στη Εθνική).

      Ειλικρινα καλές οι καμερες αλλά αν βασιζεσαι σε αυτές μονο βράστα! Μόνο η πίσω εχει νόημα... ειδικά στα τεσλα οι πλαινες και το όλο συστημα καμερών χωρις αισθητήρες ειναι ΒΛΑΚΕΙΑ ειδικά οπως εγινε υπερευαισθητο με προσφατα updates

      το τιγκουαν το παρκαρα μονο με τις καμερες. Το τεσλα, απλα δεν εχει 360. Εχει πολυ ωραια καμερα οπισθοπορειας και αρκετα λειτουργικο συστημα απεικονισης, αλλα δεν προσφερει την απολυτη απεικονιση που δινουν οι καμερες. Αν και, για να ειμαι ειλικρινης, δεν με εχει προδωσει ποτε, απλα δεν νιωθω ασφαλεια.

      Το Tig το παρκάρω στο κλειστό γκαράζ με μήκος 4,90 ανετότατα (20 cm μπροστά από την ηλεκτρική πόρτα και 20 cm πίσω από τον τοίχο), χωρίς καν να σκεφτώ. Στο ανοικτό στην πυλωτή, για να μη μου το χτυπήσει ο δίπλα με καμια πόρτα, το κολάω στην πλευρά στην τρίχα. Και όλα αυτά άνετα με τους 360, ημέρα και νύχτα.

      Θα δοκιμάσω τώρα και το αυτόνομο parking που έχει. Ειδικά το κάθετο. Και θα κάνω update.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sonath
    • RE: VW Tiguan 2024

      @dimitris20 said in VW Tiguan 2024:

      Καλησπέρα,
      Ενδιαφέρομαι για την αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Θα ήθελα τη γνώμη κατόχων και όσων έχουν οδηγήσει το συγκεκριμένο μοντέλο πάνω σε κάποια θέματα.

      1. Δερμάτινο σαλόνι με θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα που έχουν και λειτουργία μασαζ. Έχει κάποιος εμπειρία από το συγκεκριμένο έξτρα; Έχοντας καθίσει στα υφασμάτινα καθίσματα της r line και της more προσωπικά προτιμώ σαφώς αυτά της r line, τα δερμάτινα δυστυχώς δεν τα έχω δει από κοντά.
      2. Ανάρτηση dcc pro. Οδήγησα για λίγη ώρα την έκδοση r line με dcc pro. Μου φάνηκε ικανοποιητική όταν ήταν ρυθμισμένη προς το κομφορτ. Στο τελείως κομφορτ μου φάνηκε πως το αμάξι έπλεε κάπως ενώ προς το σπορτ ήταν αρκετά σκληρή εώς ενοχλητική. Περίμενα μεγαλύτερη διαφορά στην άνεση σε σχέση με το γκολφ που έχω (από άποψη ηχομόνωσης η διαφορά πάντως ήταν εμφανής). Υπάρχει κάποιος που έχει οδηγήσει την r line χωρίς την έξτρα ανάρτηση ή να έχει εμπειρία και από έκδοση more και r line; Γενικά από όσα έχω διαβάσει ονλαιν άλλοι την θεωρούν απαραίτητο εξτρα και άλλοι όχι. Έχω διαβάσει επίσης για παράπονα σχετικά με τον θόρυβο της ανάρτησης σε έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Από ότι κατάλαβα η γενική αντίληψη έιναι πως η άνεση είναι καλύτερη με 18αρες ζάντες, οι οποίες όμως δεν υπάρχουν ως επιλογή στη διαμόρφωση της r line. Εδώ στο νήμα πάντως όλοι φαίνονται ευχαριστημένοι είτε με r line είτε με more. Η οδήγηση θα γίνεται κυρίως σε επαρχιακό δρόμο μέτριας ποιότητας με αρκετές στροφές και εθνική οδό με ταχύτητες μέχρι 140 χλμ/ώρα.
      3. IQ Drive. Το θεωρείτε χρήσιμο όσοι το έχετε; Οι κάμερες 360 μοιρών είναι ικανοποιητικής ποιότητας; Στη πράξη είναι εύκολες και άμεσες στη χρήση σε παρκάρισμα, στενούς δρόμους, στροφές κλπ; θεωρητικά μου φαίνεται μεγάλη ευκολία το εξτρα με τις 360 μοιρών κάμερες αλλά θα ήθελα και την γνώμη όσων τις έχουν χρησιμοποιήσει.
      4. Infotainment. Από ότι κατάλαβα η ασύρματη φόρτιση κινητού αξίζει και οι πίσω θύρες usb για όποιον τις χρησιμοποιεί. Είναι όμως απαραίτητο για την εγκατάσταση του iq drive.
      5. IQ led matrix. Όσοι έχουν τους led plus προβολείς είναι ικανοποιημένοι από την χρήση τους σε καθημερινή οδήγηση νύχτερινών ωρών; έχουν μετανιώσει που δεν έβαλαν εξτρα τους ματριξ; Και αυτοί στη διαμόρφωση για να μπουν από ότι βλέπω θέλουν απαραίτητα το infotainment και το iq drive.
      6. Ηχοσύστημα harman kardon. Όσοι έχουν το απλό ηχοσύστημα είναι γενικά ευχαριστημένοι από ότι διαβάζω.

      Καταλαβαίνω ότι όσα ρωτάω δεν έχουν κάποια αντικειμενική απάντηση αλλά θα εκτιμούσα την
      άποψή σας. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

      1. Υφασμάτινα R-Line: Πολύ ικανοποιημένος. Καλό κράτημα στο σώμα, καλό υλικό, έχω βρει εξαιρετική θέση οδήγησης. Η λειτουργία μασάζ αξιοπρεπής αν και δεν τη χρησιμοποιώ γενικά - σχεδόν καθόλου (μια - δυο φορές σε μακρινές αποστάσεις και για λίγο). Δέρμα και ηλεκτρικών ρυθμίσεων δεν ήθελα.
      2. Το σκέφτηκα πολύ λίγο καθώς το απέρριψα με συνοπτικές διαδικασίες. Ο βασικός λόγος ήταν - επειδή γενικά κάνω πολλά χιλιόμετρα - το κόστος αντικατάστασης (!) και η ηλεκτρονική επιβάρυνση στο αυτοκίνητο.
      3. IQ Drive. Εδώ υπήρξε αρχικός εξαναγκασμός. Τι εννοώ: Στο αυτοκίνητο έχει μπει η 15αρα οθόνη και ως εκ τούτου το IQ Drive ήταν φυτευτό. Πλην όμως, ευτυχώς που υπάρχει στο αυτοκίνητο. Χρειάζεται να κατανοήσεις τη λειτουργία του, να εξοικειωθείς με τους αισθητήρες και έκτοτε συμβιώνεις μια χαρά με αυτό στο αυτοκίνητο. Χώρια που απενεργοποιείς ότι δε σου κολλάει. Σε κάθε περίπτωση, κατά την κρίση μου το πρόσημο είναι σημαντικά θετικό καθώς είναι σαν ένας ασφαλής συνοδηγός. Οι 360 με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ σε διάφορες στιγμές (στενά περάσματα, πεζοδρόμια και φυσικά parking).
      4. Infotainment: είμαι ικανοποιημένος. Το καλό είναι ότι μπορώ να κάνω customize στις λειτουργίες που θέλω και με τη σειρά που θέλω. Και η 15αρα κάνει το εσωτερικό διαφορετικό.
      5. Το αμάξι, ξεκίνησε να στήνεται από τα Led Matrix. Απίστευτη λειτουργία, "βλέπει" το δρόμο σε μεγάλη απόσταση και full πλάτος καθώς και την εκάστοτε κατάσταση φωτεινότητας που επικρατεί, ανοίγουν οι φωτιστικές κουρτίνες και βλέπεις πολύ (!), δεν ενοχλείς κανέναν και εν τέλει η ασφάλεια (και η απόλαυση) κατά τη νυχτερινή οδήγηση εκτοξεύεται.
      6. Ηχοσύστημα: Άφησα το default. Είναι μια χαρά. Πραγματικά είμαι πολύ ικανοποιημένος. Έχω κολλήσει και ένα usb stick στη μια από τις 2 θύρες από κάτω, το διαβάζει τέλεια, μετακινούμαι στα folders τόσο από το δεξί μέρος του main display όσο και από το Infotainment (χώρια ότι μπορώ να ζητήσω και συγκεκριμένο album από την Ida).

      Για ότι άλλο σκεφτείς, ρώτα.

      Έχω 14.220 km σε 7 μήνες (1.5 etsi R-Line) και στα 15.000 km θα γράψω ένα report για την εμπειρία μου από το αυτοκίνητο.

      ΥΓ.
      Ευχαριστώ το ΘΕΟ που το επέλεξα. Και το σκέφτομαι πάντα στα πρώτα km που κάνω κάθε φορά...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sonath
    • RE: VW Tiguan 2024

      Και μια εμπειρία από τα Led Matrix:

      Έδωσα το αυτοκίνητο στον αδερφό μου (εγώ οδηγούσα άλλο) και το οδήγησε σε σκοτεινό επαρχιακό δρόμο (από Χιλιομόδι Κορινθίας προς Κόρινθο) ώστε να καταλάβω πως λειτουργεί στο Light Assist, το τετραγωνάκι που έβλεπα μπροστά σε αυτοκίνητα που έρχονταν από απέναντι ή προπορεύονταν.

      Κατ' αρχήν, το Light assist το ενεργοποίησα άπαξ από το infotainment. Αυτό σημαίνει ότι όταν οι συνθήκες είναι κατάλληλες, το light assist αρχίζει και λειτουργεί μόνο του.

      Έβλεπα λοιπόν τα απένατι αυτοκίνητα και τα μπροστά μου με αυτό το σκοτεινό τετραγωνάκι και θέλησα να δω τι βλέπουν οι οδηγοί αυτοί.

      Η εμπειρία ήταν συγκλονιστική. Ρωτούσα τον αδερφό μου (οδηγούσε το Tiguan) αν ήταν σε φάση ενεργή του Light assist, καθώς από τον καθρέφτη έβλεπα το αυτοκίνητο με κανονικά φώτα χωρίς να με επηρρεάζει καθόλου. Και φυσικά δεξιά και αριστερα μπροστά μου, το Tiguan μου φώτιζε τον δρόμο (!!!).

      Έβλεπα δηλαδή τα φώτα του Tiguan μπροστά μου (δεξιά και αριστερά στο αυτοκίνητο που οδηγούσα) και από τον καθρέφτη απλώς ένα αυτοκίνητο πίσω μου σε απόσταση περίπου 50 - 80 μέτρα χωρίς να με ενοχλούν τα φώτα του καθόλου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sonath

    Latest posts made by sonath

    • RE: VW Tiguan 2024

      @iancurtis said in VW Tiguan 2024:

      Καλησπέρα μετά από 5500 χλμ σήμερα μου έβγαλε ένδειξη χαμηλή στάθμη λαδιού,έχει τύχη σε κανέναν άλλο;

      Εμένα μου έβγαλε στα 15.800 και φυσικά έγινε αλλαγή...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sonath
    • RE: VW Tiguan 2024

      @vaggoiko said in VW Tiguan 2024:

      @sonath said in VW Tiguan 2024:

      ,

      δεν υπαρχει στον ανοιχτο δρόμο... είναι ΚΟ ΡΥ ΦΗ

      Σε κλειστό δρόμο να δεις τι είναι....

      Δυο φορές Κόρινθος - Πόρτο Χέλι από το δρόμο της Επιδαύρου που πλέον είναι από τους πιο επικίνδυνους στην Ελλάδα (όποιος τον έχει πάει καταλαβαίνει). Την Κυριακή ξαναπάω...

      Ίχνος κούρασης, ούτε καν στο μυαλό...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sonath
    • RE: VW Tiguan 2024

      @lap said in VW Tiguan 2024:

      Σου αρέσει το βόρειο σέλας ;

      Full

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sonath
    • RE: VW Tiguan 2024

      Τι θυμήθηκα τώρα.... Αρχές του χρόνου, Κόρινθος - Βόλος - Κόρινθος αυθημερόν: ακριβώς 3 ώρες τόσο η μετάβαση όσο και η επιστροφή. Σύνολο 800 km. Δεν κατάλαβα τπτ (και φυσικά δε μιλάω για το ταχύμετρο)....

      Αν με βοηθήσει το επαγγελματικό πρόγραμμα θα κάνω αυθημερόν το Κόρινθος - Θεσσαλονίκη - Κόρινθος. Αν και προβλέπω το πως θα είναι η εμπειρία....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sonath
    • RE: VW Tiguan 2024

      Από την ώρα που διάβασα περί premium είπα να γράψω ακριβώς αυτά που γράψατε ανωτέρω για το Q3.

      Επειδή το γνωρίζω το αυτοκίνητο (Q3), δεν έχουν καμια σχέση. Σαφώς υποδεέστερο το Q3 σε κάθε σύγκριση που έκανα.

      Ανταγωνιστικό το Tig με τη Χ1 στα υλικά, πολύ καλύτερο λειτουργικά εσωτερικό από τη Χ1, δε γνωρίζω όμως για την οδηγική εμπειρία της συγκεκριμένης BMW.

      Η GLA απορρίφθηκε αστραπιαία. Δε γνωρίζω καν από υλικά, κύλιση κλπ....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sonath
    • RE: VW Tiguan 2024

      @john1987 said in VW Tiguan 2024:

      Σε όσους είναι κάτοχοι; είστε ευχαριστημένοι με την ποιότητα κατασκευής και κύλισης; έχετε διαπιστώσει κάποιο χοντρό ελάττωμα;

      1. Έχεις σκεφτεί/νιώσει ποτέ πως είναι να μπαίνεις κάθε φορά στο αυτοκίνητό σου, να χαμογελάς και να λες "ευχαριστώ που σε διάλεξα";
      2. "Μπαίνεις κουρασμένος, βγαίνεις ξεκούραστος". Πάντοτε!
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sonath
    • RE: VW Tiguan 2024

      @friday said in VW Tiguan 2024:

      @sonath said in VW Tiguan 2024:

      Αν και το manual αναφέρει ότι υπάρχει ένδειξη ανά τροχό και παρά το ότι θυμάμαι στις αρχές να το έχω δει, εντούτοις τώρα δεν κατάφερα να το βρω.

      Στο manual λέει ότι έχει ξεχωριστή ένδειξη ανά τροχό και μάλιστα έχει και σχετική εικονα.

      Ακριβώς...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sonath
    • RE: VW Tiguan 2024

      Αν και το manual αναφέρει ότι υπάρχει ένδειξη ανά τροχό και παρά το ότι θυμάμαι στις αρχές να το έχω δει, εντούτοις τώρα δεν κατάφερα να το βρω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sonath
    • RE: VW Tiguan 2024

      @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

      Ώντας συνδεδεμένος με AA δεν μπορώ να πραγματοποιήσω κλήση. Υπάρχει κάποια ρύθμιση την οποία πρέπει να κοιτάξω είτε στο αμάξι είτε στο κινητό;

      Στο κινητό, στις ρυθμίσεις του Bluetooth μερικές φορές αυτόματα κάνει disable την επιλογή για μεταφορά δεδομένων. Κάνε το enable και μέσα σε δευτερόλεπτα θα τραβήξει τα data των επαφών, κλήσεων κλπ το αυτοκίνητο και θα χειρίζεσαι τις κλήσεις από το infotainment.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sonath
    • RE: VW Tiguan 2024

      @john1987 said in VW Tiguan 2024:

      Καλησπέρα σε όλους,

      Σε σχέση με το Audi Q3 (μοντέλο 2022) θεωρείτε ότι το Tiguan υστερεί ποιοτικά;

      Έχω κυκλοφορήσει ως συνοδηγός σε Q3 (όχι το sb) του 2022.
      Κατά τη γνώμη μου, στο εσωτερικό της καμπίνας είναι ασύγκριτα καλύτερο το Tig. Και βάζω μόνο αυτόν τον παράγοντα διότι το εξωτερικό είναι θέμα γούστου, μηχανικά είναι αδερφάκια, άρα μένει το εσωτερικό.

      Η άποψη μου αφορά και στα υλικά όχι μόνο την εργονομία και τη λειτουργικότητα....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sonath
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr