Καλημέρα και καλή εβδομάδα...
Best posts made by sonath
-
RE: VW Tiguan 2024
1 εβδομάδα με το νέο Tiguan R-line 150 ps.
Από που να αρχίσω...
Αίσθηση οδήγησης: Απλά απίστευτη. ϋψος που σου δίνει ξεκούραστη οδήγηση, οι δε πλευρικοί καθρέφτες του είναι πραγματικά μεγάλοι.
Κατανάλωση: Σταθερά κάτω από 7 lt. Ειδικά δε σε κίνηση στην ΕΟ και με ταχύτητες νορμάλ, ήτοι +- 130 km/h η κατανάλωση παίζει από 4,6 έως 6,8 (max). Ειδικά το στροφόμετρο στο 0 (μηδέν) κατά την κύλιση είναι μια τρέλα (to start stop το έχω απενεργοποιημένο μονίμως)...
Εξοπλισμός: Δεν ήθελα DCC, έβαλα 15αρα οθόνη, extra ηχομονωτικά κρύσταλλα, Led matrix, χρώμα λευκό oryx (πέρλα), και όλο το πακέτο IQ drive.
Led Matrix: (Φιλικη συμβουλή σε υποψήφιους αγοραστές) - η διαμόρφωση ξεκινάει από τα Led Matrix. Τίποτα άλλο να μην είχε το αυτοκίνητο, μόνο τα Led Matrix αρκούν. Η ασφάλεια, η αίσθηση, η οδηγική απόλαυση και η ορατότα, εκτοξεύονται.
Οδηγική αίσθηση: Για τα δικά μου μέτρα σύγκρισης, κορυφαία.
Media: Χρησιμοποιώ usb stick από τη μία πλευρά USB A και από την άλλη πλευρά USB C. Ανάγνωση φανταστική στα folders και φυσικά όταν θέλω να ακούσω κάτι λέω στην IDA να μου το παίξει... (Hello IDA, play ...)
Χώροι: χωρίς σχόλιο. Χωράει πολύ πράγμα.
Χρωματάκια στην καμπίνα, γκατζετακια δε με ενδιαφέρουν - δεν τα πειράζω καν.
Κάμερες 360: Εξαιρετικό εργαλείο και λειτουργία. Ιστορικά έχω πάει από Golf IV 1.6, σε Golf V GT και τώρα Tiguan, έχω γκαραζ που κλείνει με ηλεκτρική πόρτα ακριβώς 5 m. Παρά τα 4,53 του Tiguan με τις κάμερες και τα καλούδια μπαινοβγαίνω άνετα, παρά τα 20 cm αέρα μπροστά και πίσω.Highlights πολλά.
Αν έπρεπε να διαλέξω θα ξεκινούσα από τα Led Matrix και μετά το "σβήσιμο" (0 στροφές) στο άφημα του γκαζιού σε κύλιση ακόμα και μέσα στην πόλη. Με τρελαίνει.Αυτά προς το παρόν, ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕ ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ CONFIGURATION.
Όποιος έχει κάποια ερώτηση ευχαρίστως να πω την εμπειρία μου.
-
RE: Συνταγές και Φαγάδικα (τέως «Τα καύσιμα του οδηγού»)
@otso said in Συνταγές και Φαγάδικα (τέως «Τα καύσιμα του οδηγού»):
Κοιτατε κριτικες προτου πατε καπου να φατε ;
Εγω εχω το κακο συνηθειο να κοιταω τις αρνητικες κριτικες , και αυτο μου χαλαει την διαθεση .
Επισης δεν προτεινω ποτε , γιατι οτι μου εχουν συστησει δεν ηταν αυτο που φανταζομουν . τα γουστα αναλογα τον ανθρωπο διαφερουν πολυ .
Επισης δεν παω ποτε αργιες που ειναι σιγουρο οτι σερβις και φαγητο θα ειναι αθλιο.
Γκουρμε , δηθενιες , ασιατικα φαγητα , αποκλεισμενα εξ ορισμου , ποτε σαλατες (οι παρασκευαστες δεν πλενουν χερια μετα την τουαλεττα )και ορντεβρ , κατευθειαν πολλα κυρια πιατα .Ψιλοσπάνια κοιτάζω κριτικές. Και αυτό γιατί δεν έχω εμπιστοσύνη στο μέσο Έλληνα ως προς το ποιοτικό και γευστικό του κριτήριο.
Ψάχνω πολύ, συνδυάζω γνώμη δικών μου ανθρώπων που ξέρουν τι ζητάω και κάποιες φορές δοκιμάζω και εγώ για να επιβεβαιώσω το ένστικτό μου (φυσικά έχω φάει και φόλες).
Ανήκω στην κατηγορία της γαστριμαργικής εγκυκλοπαίδειας: Πες μου που θέλεις να φας και τι και θα σου πώ.
Για παράδειγμα, υπάρχει ένα ταβερνάκι στη μέση του πουθενά. Πραγματικά στη μέση του πουθενά. Πρόκειται για το Χάνι της Κανδήλας που βρίσκεται περίπου 10 - 15 λεπτά έξω από το Λεβίδι προς Κανδήλα.
Αν δεν κλείσεις Σ/Κ, δύσκολα θα βρεις Τραπέζι.
Αν πας, θα εκπλαγείς τόσο από την ποικιλία, όσο κυρίως από τις τιμές και την ποιότητα.
Ο κ. Δημήτρης εκεί, είναι εκπληκτικός. -
RE: VW Tiguan 2024
Και μια εμπειρία από τα Led Matrix:
Έδωσα το αυτοκίνητο στον αδερφό μου (εγώ οδηγούσα άλλο) και το οδήγησε σε σκοτεινό επαρχιακό δρόμο (από Χιλιομόδι Κορινθίας προς Κόρινθο) ώστε να καταλάβω πως λειτουργεί στο Light Assist, το τετραγωνάκι που έβλεπα μπροστά σε αυτοκίνητα που έρχονταν από απέναντι ή προπορεύονταν.
Κατ' αρχήν, το Light assist το ενεργοποίησα άπαξ από το infotainment. Αυτό σημαίνει ότι όταν οι συνθήκες είναι κατάλληλες, το light assist αρχίζει και λειτουργεί μόνο του.
Έβλεπα λοιπόν τα απένατι αυτοκίνητα και τα μπροστά μου με αυτό το σκοτεινό τετραγωνάκι και θέλησα να δω τι βλέπουν οι οδηγοί αυτοί.
Η εμπειρία ήταν συγκλονιστική. Ρωτούσα τον αδερφό μου (οδηγούσε το Tiguan) αν ήταν σε φάση ενεργή του Light assist, καθώς από τον καθρέφτη έβλεπα το αυτοκίνητο με κανονικά φώτα χωρίς να με επηρρεάζει καθόλου. Και φυσικά δεξιά και αριστερα μπροστά μου, το Tiguan μου φώτιζε τον δρόμο (!!!).
Έβλεπα δηλαδή τα φώτα του Tiguan μπροστά μου (δεξιά και αριστερά στο αυτοκίνητο που οδηγούσα) και από τον καθρέφτη απλώς ένα αυτοκίνητο πίσω μου σε απόσταση περίπου 50 - 80 μέτρα χωρίς να με ενοχλούν τα φώτα του καθόλου.
-
RE: VW Tiguan 2024
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
@nmsm2 said in VW Tiguan 2024:
Golf 6 2012, highline full extra για την εποχη, δερμα παντού καθίσματα πορτες, ηλιοροφή κπ, τα είχα σκάσει τότε κ όπως οι περισσότεροι μας τέντωσε στις ζημιές, το κρατάω γιατι εάν το πουλήσω θα πιάσει λιγότερα από τα 7Κ που έπιασε το yaris 2007 συγγενικού προσώπου.
Εγώ είχα το 4 Pacific 1600
Το κράτησα μόνο 3,5 χρόνια και 120.000 χλμ περίπου
Δεν έβγαλε κάποια ζημιά εκτός εγγύησης, ούτε καν τους "φημισμένους" γρύλους " τους οποίους μου τους άλλαξαν προληπτικά πριν λήξει η εγγύηση
Καιγόταν ο λαμπτήρας του πίσω δεξιά στοπ συχνά, μέχρι που άλλαξαν, σε ένα προγραμματισμένο σερβίς έναν αισθητήρα, που έβγαλε σφάλμα στο διαγνωστικό και δεν έκαψε ξανά.
Το ψυγείο του κλιματισμού που τρύπησε το πέρασαν εγγύηση (600€), όπως έχω αναφέρει ξανά.
Τώρα αν αρχίσει το T-ROC και με τρέχει μέρα παρά μέρα συνεργείο και φεύγουν τα 500αρικα αβερτα..... όλη μέρα θα το βρίζω και θα ξαναπάρω σε 20 χρόνια πάλι.Μην το γρουσουζεύεις το Ρόκι!
Τα αυτοκίνητα μας ακούνε άμα τα βρίζουμε και μας εκδικούνται και γίνεται χειρότερη η κατάσταση...
Τι είπες τώρα ...Σε κάποια φάση από τη χαρά μου της λέω: "Hello Ida, I love you"...
Και κοκκινίζουν τα πάντα μέσα στο αυτοκίνητο και μου απαντάει, "oh, don't make me blush" και καπάκι επανέρχεται ο δκός μου φωτισμός.Περιττό να πω ότι κόντεψε να μου φύγει το τιμόνι από τα γέλια....
-
RE: VW Tiguan 2024
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
R-Line λευκό.
@dimsabas το έχεις ζητήσει από κοσμοκαρ; Δεν μπορεί να το έδωσαν σε αυτό το κανάλι με τους 173 εγγεγραμμένους
Youtube VideoΑυτή είναι η κούκλα μου εξωτερικά. Ακριβώς....
Αυτό είναι και το αυτοκίνητο που πρωτοείδα έξω από την Kosmocar, μέσα Απριλίου και μου κόπηκε η λαλιά για 5 λεπτά...
-
RE: VW Tiguan 2024
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@lap said in VW Tiguan 2024:
Μαρούλι;
Με έκτπωση € 47.900.
Εξωφρενικη τιμή... Δλδ μια Χ1 με +170 άλογα με αυτό τον εξοπλισμό άντε μείον ένα δύο κωδικούς, μιας και έχεις σαφώς γρήγοροτερο αμάξι πόσο έβγαινε; άντε να πήγαινε 50Κ....δεν άξιζε την υπέρβαση;
Το κοίταξες καθόλου το Χ1;Κοίταξα, Χ1, GLA, Corolla Cross 2 lt, Qashqai, Hyundai Tucson, Subaru Forester (μου φάνηκε ακριβό), Honda CRV (μου βγήκε ακριβό), τα Stellantis απορρίφθηκαν με τη σκέψη και μόνο, και έμεινε μόνο το Renault το οποίο επίσης απορρίφθηκε με συνοπτικές διαδικασίες.
Η τελικη δυάδα ήταν Tiguan και BMW X1.
Το μόνο καλύτερο που έχει η BMW είναι τα +20 άλογα πλην όμως η ταχύτητα και η επιτάχυνση δεν ήταν το βασικό μου κριτήριο. Τα φώτα, η ομορφιά (υποκειμενικό) και η λειτουργικότητα (π.χ. ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ Ο ΛΕΒΙΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΚΟΛΩΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΠΟ D ΣΕ R ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΣΑ)....Επειδή περίμενα και το Tiguan να βγει, καθώς η X1είναι ήδη 2 χρόνια στο δρόμο ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΠΟΛΛΑ, επέλεξα το Tiguan μετά από πολλή ώριμη σκέψη (κατ' εμέ).
-
RE: VW Tiguan 2024
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@wantone said in VW Tiguan 2024:
μηπως υπερβαλουμε λιγο? προσφατα εκανα νυχτερινο ταξιδι και στα βουνα και σε επαρχιακους δρομους και με βροχη. εχω απλα LED (τα οποια προφανως ειναι πολυ καλυτερα απο τα φωτα που ειχαμε παλια) και αλλαζω εγω την μεγαλη/μικρη σκαλα και με χειροκινητο αμαξι. δεν ειναι καποια μεγαλη δουλεια.
και εχω και αυτοματα φωτα και υαλοκαθαριστηρες, εδω πρεπει συνεχως να αλλαζω την ταχυτητα απο τον λεβιε αρα το αυτοματο ελαχιστα βοηθαει.
αυτο που δεν εχω και θα ηθελα ειναι Car Play & full 360 καμερες και αισθητηρες παντου. αυτα οντως αξιζουν να πληρωσεις οτι ζητανε.
καμμια υπερβολη. Στο τιγκ ειχα led με αυτοματη εναλλαγη σκαλας, αλλα τα matrix ειναι τεραστιο βημα προς τα εμπρος. Η δυνατοτητα που σου δινουν να κινεισαι συνεχως με την μεγαλη σκαλα ενεργοποιημενη καθιστουν τα ταξιδι την νυχτα ξεκουραστο και ασφαλες. Κανω αρκετες εκδρομες, οποτε συχνα επιστρεφουμε νυχτα και εχω νιωσει την διαφορα.
Τωρα, κατα ποσο αξιζουν 4 χιλιαρικα στη συγκεκριμενη περιπτωση, ειδικα αν ο αγοραστης δεν ενδιαφερεται για τα αλλα συστατικα του πακετου, ειναι αλλη κουβεντα.
Εγώ από απλά αλογόνου (Golf IV 675.00 km and still going), πήγα σε Xenon (Golf V GT 115.000 km) και τώρα Led Matrix.
Φυσικά, όλα είναι υποκειμενικά, αλλά επειδή κάνω πολλά χλμ και κυρίως στην ΕΟ (και χειμώνα που νυχτώνει νωρίς), θα μπορούσα να το πάρω μόνο με τα Led Matrix σαν extra εξοπλισμό. Σε σύγκριση βέβαια με τον έτερο φιναλίστ του case (BMW X1), η διαφορά στα φώτα είναι νομίζω τεράστια. Αυτή είναι φυσικά η προσωπική μου άποψη καθόσον τα φώτα ήταν βασικό κριτήριο. -
RE: VW Tiguan 2024
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
1 εβδομάδα με το νέο Tiguan R-line 150 ps.
Από που να αρχίσω...
Αίσθηση οδήγησης: Απλά απίστευτη. ϋψος που σου δίνει ξεκούραστη οδήγηση, οι δε πλευρικοί καθρέφτες του είναι πραγματικά μεγάλοι.
Κατανάλωση: Σταθερά κάτω από 7 lt. Ειδικά δε σε κίνηση στην ΕΟ και με ταχύτητες νορμάλ, ήτοι +- 130 km/h η κατανάλωση παίζει από 4,6 έως 6,8 (max). Ειδικά το στροφόμετρο στο 0 (μηδέν) κατά την κύλιση είναι μια τρέλα (to start stop το έχω απενεργοποιημένο μονίμως)...
Εξοπλισμός: Δεν ήθελα DCC, έβαλα 15αρα οθόνη, extra ηχομονωτικά κρύσταλλα, Led matrix, χρώμα λευκό oryx (πέρλα), και όλο το πακέτο IQ drive.
Led Matrix: (Φιλικη συμβουλή σε υποψήφιους αγοραστές) - η διαμόρφωση ξεκινάει από τα Led Matrix. Τίποτα άλλο να μην είχε το αυτοκίνητο, μόνο τα Led Matrix αρκούν. Η ασφάλεια, η αίσθηση, η οδηγική απόλαυση και η ορατότα, εκτοξεύονται.
Οδηγική αίσθηση: Για τα δικά μου μέτρα σύγκρισης, κορυφαία.
Media: Χρησιμοποιώ usb stick από τη μία πλευρά USB A και από την άλλη πλευρά USB C. Ανάγνωση φανταστική στα folders και φυσικά όταν θέλω να ακούσω κάτι λέω στην IDA να μου το παίξει... (Hello IDA, play ...)
Χώροι: χωρίς σχόλιο. Χωράει πολύ πράγμα.
Χρωματάκια στην καμπίνα, γκατζετακια δε με ενδιαφέρουν - δεν τα πειράζω καν.
Κάμερες 360: Εξαιρετικό εργαλείο και λειτουργία. Ιστορικά έχω πάει από Golf IV, σε Golf V και τώρα Tiguan, έχω γκαραζ που κλείνει με ηλεκτρική πόρτα ακριβώς 5 m. Με τα 4,53 του Tiguan με τις κάμερες και τα καλούδια μπαινογβαίνω άνετα, παρά τα 20 cm αέρα μπροστά και πίσω.Highlights πολλά.
Αν έπρεπε να διαλέξω θα ξεκινούσα από τα Led Matrix και μετά το "σβήσιμο" (0 στροφές) στο άφημα του γκαζιού σε κύλιση ακόμα και μέσα στην πόλη. Με τρελαίνει.Αυτά προς το παρόν, ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕ ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΕΧΕΙ ΠΟΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ CONFIGURATION.
Όποιος έχει κάποια ερώτηση ευχαρίστως να πω την εμπειρία μου.
συμφωνω απολυτα για τα led matrix και τις 360.
Επειδη δεν το εχω παρακολουθησει ιδιαιτερα το θεμα των κινητηρων vag, εβαλαν e-tsi και στα τιγκ; Για αυτο και λες οτι σβηνει ο κινητηρας εν κινησει (εγω ειχα μεινει στην απανεργοποιηση των δυο εκ των τεσσαρων κυλινδρων); Αν ισχυει αυτο, καλη φαση, διοτι η καταναλωση του αυτοκινητου μεσα στην πολη ηταν απο τα μελανα του σημεια.Κατανάλωση σήμερα το απόγευμα Αθήνα - Κόρινθο με AC και acc active. Αρχίζω να πιστεύω τις καταναλώσεις που δίνει η VW.
Για όσους είναι της ηλικίας μας θα θυμούνται τη Sandra φυσικά (album 80's).
Εννοείται βρε συ. Ο Γερμανός και να πει ψέματα για αυτοκίνητο του; δεν υπάρχει!
Χαρακίρι θα κάνει...
Επειδή είναι κομμένη η φωτογραφία το 130 το μεγάλο είναι η ταχύτητα που είχες την ώρα που έβγαλες φώτο;
Ρωτάω γιατί βλέπω χαμηλές αρκετα στροφές περίπου 2400 για 130 χλμ. Τόσο έχει;Το σημείο είναι περίπου στους Αγίους Θεοδώρους, από το κέντρο πήγαινα με κίνηση και από Χαϊδάρι και μετά χωρίς.
Όλη σχεδόν τη διαδρομή ήμουν από 120 km/h έως 130km/h (κυρίως) και το cruise αυτό το είχα μετά τα τούνελ και μέχρι σχεδόν τα διόδια ΜΟΗ και αυτό διότι στα τούνελ έκοβε βάσει ορίου και το έκοψα για να μπορώ να πάω λίγο περισσότερο.
Μέση ταχύτητα δεν κοίταξα, αλλά από διόδια Ελευσίνας μέχρι διόδια MOH ήμουν στο όριο πλην κάποιες φορές που έκανα άκρη για να με περάσουν άλλα αυτοκίνητα και στη μεσαία έβρισκα αυτοκίνητο και το acc έκοβε.
Οι στροφές είναι αυτές (ανέβαζα 135 km/h και άφηνα το γκάζι και σετάριζα στα 130 km/h).
-
RE: VW Tiguan 2024
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
Μέχρι το φούρνο πήγα σήμερα.....τσουπ , μπροστά μου ο σατανάς?!!
Έτσι για να quotarw και την πίσω όψη... 1 μήνας πέρασε και 2.200 km ήδη... Ακόμα δεν το έχω μάθει. Έχει πολλά (!) όμορφα "μυστικά"!
Και φυσικά πήγα στην έκθεση γιατί ήθελε φίλη να κάνει έρευνα αγοράς. Μπήκα σε όλα τα SUV (και όχι μόνο). Στεναχωρήθηκα που έλειπε η Toyota και που η Cupra δεν είχε φέρει το Terramar.
Anyway, ΕΥΤΥΧΩΣ που δεν πήρα το ολοκαίνουργιο Nissan Qashqai (δεν μιλάω για Stellantis, ούτε καν) ενώ νιώθω ότι άξιζε που είχα ως finalist τη BMW Χ1. Ειδικά για το Qashqai, απογοητεύτηκα πολύ από το εσωτερικό του (ποιότητα υλικών & εργονομία).
Η Χ1 νομίζω έχει ένα σημαντικό (κατ' εμέ) λειτουργικό μειονέκτημα σε σχέση με το Tiguan (εκτός από την έλλειψη matrix).
Αναφέρομαι στην κεντρική κονσόλα και επεξηγώ: ο χώρος ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα στον οποίο έχει ενσωματωμένο (εκτός των άλλων) και τον επιλογέα, δε μου άρεσε όσο στο Tiguan που έχει ΟΛΟ αυτό το χώρο ελεύθερο. Ένιωσα τεράστια διαφορά (σε σχέση με την ελευθερία χώρου).Αυτονόητο ότι πηγαίνοντας και φεύγοντας από την έκθεση, τα βλέμματα (και τα σχόλια) κολλάγανε στο ανωτέρω Tiguan...
-
RE: Συνταγές και Φαγάδικα (τέως «Τα καύσιμα του οδηγού»)
@dettol said in Συνταγές και Φαγάδικα (τέως «Τα καύσιμα του οδηγού»):
Το Λαθος
Scanned and by all means registered!!!!
ty
-
RE: VW Tiguan 2024
Στον configurator το μεταλλικό χρώμα στη "More" είναι δωρεάν και στην "R-Line" χρεώνεται € 550 (π.χ. blue nightshade);
-
RE: VW Tiguan 2024
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Επειδή το γ@μήσαμε και ψόφησε το νήμα. Δεν υπάρχει c_suv all arounder, vfm και σχετικά αξιόπιστο (μη δίλιτρο) εκτός του Sportage με μηχανικό κιβώτιο σε βενζίνη ή diesel στην εξοπλιστική έκδοση Titanium. 33k το πρώτο 35k κομπλέ με το κλειδί στο χέρι. Όλα τα άλλα είναι ρίσκο και σε επιμέρους κατηγορία/ες πάσχουν.
Εγώ ήθελα κάτι καλύτερο, σαν δώρο στον εαυτό μου μετά από όλα όσα έχω περάσει τα τελευταία χρόνια. Μου δίνεται η ευκαιρία και θα προχωρήσω με ένα Tiguan εκτός αν κάτι αλλάξει τελευταία στιγμή.
Σε normal budget θα έπαιρνα με την ίδια ευκολία το Sportage βενζίνη manual Titanium, σε χρώμα Yuka Steel ή λευκή πέρλα αναλόγως διαθεσιμότητας. Αυτοκινητάρα για τα λεφτά του. Ούτε τα βλέπει και τα Kuga και τα PSA σας....
Απλά είπα να πάρω κάτι "καλύτερο", ρισκάροντας λίγο. Απλά πράγματα.
Βάλε Led Matrix. Όνειρο...
-
RE: VW Tiguan 2024
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
1 εβδομάδα με το νέο Tiguan R-line 150 ps.
Από που να αρχίσω...
Αίσθηση οδήγησης: Απλά απίστευτη. ϋψος που σου δίνει ξεκούραστη οδήγηση, οι δε πλευρικοί καθρέφτες του είναι πραγματικά μεγάλοι.
Κατανάλωση: Σταθερά κάτω από 7 lt. Ειδικά δε σε κίνηση στην ΕΟ και με ταχύτητες νορμάλ, ήτοι +- 130 km/h η κατανάλωση παίζει από 4,6 έως 6,8 (max). Ειδικά το στροφόμετρο στο 0 (μηδέν) κατά την κύλιση είναι μια τρέλα (to start stop το έχω απενεργοποιημένο μονίμως)...
Εξοπλισμός: Δεν ήθελα DCC, έβαλα 15αρα οθόνη, extra ηχομονωτικά κρύσταλλα, Led matrix, χρώμα λευκό oryx (πέρλα), και όλο το πακέτο IQ drive.
Led Matrix: (Φιλικη συμβουλή σε υποψήφιους αγοραστές) - η διαμόρφωση ξεκινάει από τα Led Matrix. Τίποτα άλλο να μην είχε το αυτοκίνητο, μόνο τα Led Matrix αρκούν. Η ασφάλεια, η αίσθηση, η οδηγική απόλαυση και η ορατότα, εκτοξεύονται.
Οδηγική αίσθηση: Για τα δικά μου μέτρα σύγκρισης, κορυφαία.
Media: Χρησιμοποιώ usb stick από τη μία πλευρά USB A και από την άλλη πλευρά USB C. Ανάγνωση φανταστική στα folders και φυσικά όταν θέλω να ακούσω κάτι λέω στην IDA να μου το παίξει... (Hello IDA, play ...)
Χώροι: χωρίς σχόλιο. Χωράει πολύ πράγμα.
Χρωματάκια στην καμπίνα, γκατζετακια δε με ενδιαφέρουν - δεν τα πειράζω καν.
Κάμερες 360: Εξαιρετικό εργαλείο και λειτουργία. Ιστορικά έχω πάει από Golf IV, σε Golf V και τώρα Tiguan, έχω γκαραζ που κλείνει με ηλεκτρική πόρτα ακριβώς 5 m. Με τα 4,53 του Tiguan με τις κάμερες και τα καλούδια μπαινογβαίνω άνετα, παρά τα 20 cm αέρα μπροστά και πίσω.Highlights πολλά.
Αν έπρεπε να διαλέξω θα ξεκινούσα από τα Led Matrix και μετά το "σβήσιμο" (0 στροφές) στο άφημα του γκαζιού σε κύλιση ακόμα και μέσα στην πόλη. Με τρελαίνει.Αυτά προς το παρόν, ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕ ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΕΧΕΙ ΠΟΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ CONFIGURATION.
Όποιος έχει κάποια ερώτηση ευχαρίστως να πω την εμπειρία μου.
συμφωνω απολυτα για τα led matrix και τις 360.
Επειδη δεν το εχω παρακολουθησει ιδιαιτερα το θεμα των κινητηρων vag, εβαλαν e-tsi και στα τιγκ; Για αυτο και λες οτι σβηνει ο κινητηρας εν κινησει (εγω ειχα μεινει στην απανεργοποιηση των δυο εκ των τεσσαρων κυλινδρων); Αν ισχυει αυτο, καλη φαση, διοτι η καταναλωση του αυτοκινητου μεσα στην πολη ηταν απο τα μελανα του σημεια.Το σβήσιμο του κινητήρα εν κινήσει, εμφανίζεται σε διάφορες φάσεις: π.χ. εντός πόλης όταν έχεις ταχύτητα και αφήσεις το γκάζι να κυλίσει σβήνει, στην εθνική εννοείται, επίσης όταν έχεις ACC (Adaptive CC) και κρίνει ότι πρέπει να κόψει, ανάβει μόνο του από το σβησμένο cruising και προσαρμόζει κλπ. Θέλω να πω ότι από μόνο του κρίνει την οδηγική συμπεριφορά και κατάσταση και αναβοσβήνει μόνο του κατά την κίνηση.
Δεν έχω αλλάξει οδηγικό προφιλ (δεν τα έχω μάθει ακόμα τι μου δίνει το καθένα) και πάω μόνο στο normal.
μενεις αθηνα; αν ναι, τι καταναλωσεις βλεπεις οταν κινεισαι σε κινηση σταματα-ξεκινα (πχ κηφισιας, μεσογειων, κηφισος κτλπ);
Κάποιες ημέρε στην ΑΘήνα, κάποιες στην Κόρινθο. Σήμερα που ανέβηκα το πρωί Αθήνα, από Αχιλλέως έως Σταδίου μέσω Θερμοπυλών και Πειραιώς σταμάτα - προχώρα διαρκώς, η κατανάλωση από 6,1 lt μου έφτασε 6.3 lt.
πριν ειχες κανει τη διαδρομη κορινθο - αθηνα, σωστα; Δυστυχως δεν βγαζουμε ασφαλη συμπερασματα ετσι. Αν δεν σου κανει κοπο, την επομενη φορα με το που ερθεις αθηνα μηδενισε το κοντερ καταναλωσης να δουμε τι γραφει μεσα στην πολη.
Οτι η καταναλωση θα ειναι χαμηλη στο ταξιδι, για αυτο δεν εχω μμια αμφιβολια. Στα 120km/h με 4 ατομα, πρεπει να εγραφα 7.5-7.8 με το προηγουμενο 1.5 . Αν γραφεις παντως εως 9.0 σε συνθηκες φουλκινησης (χωρις κλιμα), ειναι σουπερ αποτελεσμα για mild hybridΛοιπόν, εχθές από κέντρο μέχρι Mall με full κίνηση (Σταδίου, Πανεπιστημίου, Χαριλάου Τρικούπη, Γαλάτσι Mall), με AC ανοικτό, είχε 10,2 lt.
Σήμερα το πρωί, από Ν. Ηράκλειο - κέντρο χωρίς AC, είχε κατανάλωση 8,3 lt.
-
RE: VW Tiguan 2024
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
Λοιπόν, εχθές από κέντρο μέχρι Mall με full κίνηση (Σταδίου, Πανεπιστημίου, Χαριλάου Τρικούπη, Γαλάτσι Mall), με AC ανοικτό, είχε 10,2 lt.
Σήμερα το πρωί, από Ν. Ηράκλειο - κέντρο χωρίς AC, είχε κατανάλωση 8,3 lt.
Εσύ με το R-line και τις 19" (ή μήπως 20" γιατί πήρες R-line More;;) καις και λίγο παραπάνω. 0,5L πχ;
ΥΓ: Περιμένω τηλ απο πωλητή γτ σε τηλεφωνική έρευνα για το Kodiaq μου είπαν να γνωρίζω εκ των προτέρων ότι η τιμή δεν κλειδώνει στην ειδική παραγγελία. Αυτοί δίνουν 3,5 μήνες αντί των 5 της Vw. Όταν μάθω τι κάνει η VW θα σας πω.
Ζάντες δεν πείραξα. 19αρες.
Νομίζω κανείς πλέον δεν κλειδώνει τιμή. Διορθώστε με αν κάνω λάθος.
Όσον αφορά το delivery, εμένα μου είχαν πει 3-4 μήνες και παρά το ότι η παραγωγή συνέπεσε με Ιούλιο - Αύγουστο, παρέλαβα στους 4 μήνες ακριβώς.
-
RE: VW Tiguan 2024
@georgekn said in VW Tiguan 2024:
Και 117 χλμ με 0 στροφές (σβηστό) στην πρώτη φωτογραφία
Δεν είναι photoshop...
-
RE: VW Tiguan 2024
@chrisk6 said in VW Tiguan 2024:
@limited_one said in VW Tiguan 2024:
@chrisk6 said in VW Tiguan 2024:
Σβηνει οσο δεν ειναι στο γκαζι ή μπορει να κινηθει σβηστο (πχ) με ACC ενεργοποιημενο?
έχει τύχει να σβήσει με ACC ενεργοποιημένο.
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@limited_one said in VW Tiguan 2024:
@chrisk6 said in VW Tiguan 2024:
Σβηνει οσο δεν ειναι στο γκαζι ή μπορει να κινηθει σβηστο (πχ) με ACC ενεργοποιημενο?
έχει τύχει να σβήσει με ACC ενεργοποιημένο.
Επιβεβαιώνω.
Αν ειχε κατηφορα το καταλαβαινω. Αλλα σε ευθεια που θα χρειαστει να κρατησει τα χιλιομετρα που εχουν μπει στο ACC ειναι off? Αυτο προσπαθω να καταλαβω.
Eιναι σαν τα HEV που αναλογως ταχυτητας και μπαταριας κινουνται με σβηστο το μοτερ? Ειχα την εντυπωση οχι για τα VW.Έχει συμβεί με μείωση πίεσης στο πεντάλ, με πόδι εκτός πεντάλ και με acc...