Άντε άλλη μια...
Best posts made by sonath
-
RE: VW Tiguan 2024
1 εβδομάδα με το νέο Tiguan R-line 150 ps.
Από που να αρχίσω...
Αίσθηση οδήγησης: Απλά απίστευτη. ϋψος που σου δίνει ξεκούραστη οδήγηση, οι δε πλευρικοί καθρέφτες του είναι πραγματικά μεγάλοι.
Κατανάλωση: Σταθερά κάτω από 7 lt. Ειδικά δε σε κίνηση στην ΕΟ και με ταχύτητες νορμάλ, ήτοι +- 130 km/h η κατανάλωση παίζει από 4,6 έως 6,8 (max). Ειδικά το στροφόμετρο στο 0 (μηδέν) κατά την κύλιση είναι μια τρέλα (to start stop το έχω απενεργοποιημένο μονίμως)...
Εξοπλισμός: Δεν ήθελα DCC, έβαλα 15αρα οθόνη, extra ηχομονωτικά κρύσταλλα, Led matrix, χρώμα λευκό oryx (πέρλα), και όλο το πακέτο IQ drive.
Led Matrix: (Φιλικη συμβουλή σε υποψήφιους αγοραστές) - η διαμόρφωση ξεκινάει από τα Led Matrix. Τίποτα άλλο να μην είχε το αυτοκίνητο, μόνο τα Led Matrix αρκούν. Η ασφάλεια, η αίσθηση, η οδηγική απόλαυση και η ορατότα, εκτοξεύονται.
Οδηγική αίσθηση: Για τα δικά μου μέτρα σύγκρισης, κορυφαία.
Media: Χρησιμοποιώ usb stick από τη μία πλευρά USB A και από την άλλη πλευρά USB C. Ανάγνωση φανταστική στα folders και φυσικά όταν θέλω να ακούσω κάτι λέω στην IDA να μου το παίξει...(Hello IDA, play ...)
Χώροι: χωρίς σχόλιο. Χωράει πολύ πράγμα.
Χρωματάκια στην καμπίνα, γκατζετακια δε με ενδιαφέρουν - δεν τα πειράζω καν.
Κάμερες 360: Εξαιρετικό εργαλείο και λειτουργία. Ιστορικά έχω πάει από Golf IV 1.6, σε Golf V GT και τώρα Tiguan, έχω γκαραζ που κλείνει με ηλεκτρική πόρτα ακριβώς 5 m. Παρά τα 4,53 του Tiguan με τις κάμερες και τα καλούδια μπαινοβγαίνω άνετα, παρά τα 20 cm αέρα μπροστά και πίσω.Highlights πολλά.
Αν έπρεπε να διαλέξω θα ξεκινούσα από τα Led Matrix και μετά το "σβήσιμο" (0 στροφές) στο άφημα του γκαζιού σε κύλιση ακόμα και μέσα στην πόλη. Με τρελαίνει.Αυτά προς το παρόν, ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕ ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ CONFIGURATION.
Όποιος έχει κάποια ερώτηση ευχαρίστως να πω την εμπειρία μου.
-
RE: Συνταγές και Φαγάδικα (τέως «Τα καύσιμα του οδηγού»)
@otso said in Συνταγές και Φαγάδικα (τέως «Τα καύσιμα του οδηγού»):
Κοιτατε κριτικες προτου πατε καπου να φατε ;
Εγω εχω το κακο συνηθειο να κοιταω τις αρνητικες κριτικες , και αυτο μου χαλαει την διαθεση .
Επισης δεν προτεινω ποτε , γιατι οτι μου εχουν συστησει δεν ηταν αυτο που φανταζομουν . τα γουστα αναλογα τον ανθρωπο διαφερουν πολυ .
Επισης δεν παω ποτε αργιες που ειναι σιγουρο οτι σερβις και φαγητο θα ειναι αθλιο.
Γκουρμε , δηθενιες , ασιατικα φαγητα , αποκλεισμενα εξ ορισμου , ποτε σαλατες (οι παρασκευαστες δεν πλενουν χερια μετα την τουαλεττα )και ορντεβρ , κατευθειαν πολλα κυρια πιατα .Ψιλοσπάνια κοιτάζω κριτικές. Και αυτό γιατί δεν έχω εμπιστοσύνη στο μέσο Έλληνα ως προς το ποιοτικό και γευστικό του κριτήριο.
Ψάχνω πολύ, συνδυάζω γνώμη δικών μου ανθρώπων που ξέρουν τι ζητάω και κάποιες φορές δοκιμάζω και εγώ για να επιβεβαιώσω το ένστικτό μου (φυσικά έχω φάει και φόλες).
Ανήκω στην κατηγορία της γαστριμαργικής εγκυκλοπαίδειας: Πες μου που θέλεις να φας και τι και θα σου πώ.
Για παράδειγμα, υπάρχει ένα ταβερνάκι στη μέση του πουθενά. Πραγματικά στη μέση του πουθενά. Πρόκειται για το Χάνι της Κανδήλας που βρίσκεται περίπου 10 - 15 λεπτά έξω από το Λεβίδι προς Κανδήλα.
Αν δεν κλείσεις Σ/Κ, δύσκολα θα βρεις Τραπέζι.
Αν πας, θα εκπλαγείς τόσο από την ποικιλία, όσο κυρίως από τις τιμές και την ποιότητα.
Ο κ. Δημήτρης εκεί, είναι εκπληκτικός. -
RE: Οδήγησα....
@dettol said in Οδήγησα....:
@iceman7 said in Οδήγησα....:
@dettol said in Οδήγησα....:
@red_monster said in Οδήγησα....:
@dettol said in Οδήγησα....:
@civil357 said in Οδήγησα....:
Οι καθρέφτες θα με προβλημάτιζαν , έγραψες κιόλας ότι ήταν περίεργη η "αίσθηση".
Ανούσιο κιόλας , άντε σε νταλίκα να το καταλάβω, ότι θα γλυτώνει ελάχιστο καύσιμο, αλλά σε αμαξάκι 4 μέτρων η έννοια της υπερβολής.
Ελπίζω να μη γίνει μόδα.αν η αναλυση της εικονας και το refresh rate ειναι υψηλα, τοτε η αισθηση ειναι σαν να κοιτας τον φυσικο καθρεφτη. Προσωπικα, πλεον δεν κοιταζω ποτε τον δεξια καθρεφτη (αν και υπαρχει κανονικα), αναβω φλας, μου ανοιγει το blind spot monitor και βλεπω καλυτερα απο οποιονδηποτε καθρεφτη. Συν οτι κοκκινιζει η ακρη αν ανιχνευτει οχημα.
Καταλαβαινω αυτο που λεει οτι δεν κατανοεις τα ορια του οχηματος, αλλα με ενα συστημα 360, λυνεται και αυτο. Εχουμε φτασει αλλωστε στο σημειο που και τα μικρα/φτηνα οχηματα, εχουν τετοια συστηματα.Εγώ δεν μπορώ να βασιστώ στις οθόνες, παρκάρισμα, μανούβρες και οδήγηση γίνεται από τους καθρέπτες και μου τη σπάει η μειωμένη πίσω ορατότητα
omg!!
Εγω θα πω 2 OMG γιατι το παραπάνω ποστ του τερατος (που βλέπω μεσω παραθεσης) ειναι το 2ο που συμφωνω μαζί του σημερα (το αλλο για το πόσο διαφορετικό σε θορυβο καμπίνας ειναι το Highland στη Εθνική).
Ειλικρινα καλές οι καμερες αλλά αν βασιζεσαι σε αυτές μονο βράστα! Μόνο η πίσω εχει νόημα... ειδικά στα τεσλα οι πλαινες και το όλο συστημα καμερών χωρις αισθητήρες ειναι ΒΛΑΚΕΙΑ ειδικά οπως εγινε υπερευαισθητο με προσφατα updates
το τιγκουαν το παρκαρα μονο με τις καμερες. Το τεσλα, απλα δεν εχει 360. Εχει πολυ ωραια καμερα οπισθοπορειας και αρκετα λειτουργικο συστημα απεικονισης, αλλα δεν προσφερει την απολυτη απεικονιση που δινουν οι καμερες. Αν και, για να ειμαι ειλικρινης, δεν με εχει προδωσει ποτε, απλα δεν νιωθω ασφαλεια.
Το Tig το παρκάρω στο κλειστό γκαράζ με μήκος 4,90 ανετότατα (20 cm μπροστά από την ηλεκτρική πόρτα και 20 cm πίσω από τον τοίχο), χωρίς καν να σκεφτώ. Στο ανοικτό στην πυλωτή, για να μη μου το χτυπήσει ο δίπλα με καμια πόρτα, το κολάω στην πλευρά στην τρίχα. Και όλα αυτά άνετα με τους 360, ημέρα και νύχτα.
Θα δοκιμάσω τώρα και το αυτόνομο parking που έχει. Ειδικά το κάθετο. Και θα κάνω update.
-
RE: VW Tiguan 2024
@dimitris20 said in VW Tiguan 2024:
Καλησπέρα,
Ενδιαφέρομαι για την αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Θα ήθελα τη γνώμη κατόχων και όσων έχουν οδηγήσει το συγκεκριμένο μοντέλο πάνω σε κάποια θέματα.- Δερμάτινο σαλόνι με θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα που έχουν και λειτουργία μασαζ. Έχει κάποιος εμπειρία από το συγκεκριμένο έξτρα; Έχοντας καθίσει στα υφασμάτινα καθίσματα της r line και της more προσωπικά προτιμώ σαφώς αυτά της r line, τα δερμάτινα δυστυχώς δεν τα έχω δει από κοντά.
- Ανάρτηση dcc pro. Οδήγησα για λίγη ώρα την έκδοση r line με dcc pro. Μου φάνηκε ικανοποιητική όταν ήταν ρυθμισμένη προς το κομφορτ. Στο τελείως κομφορτ μου φάνηκε πως το αμάξι έπλεε κάπως ενώ προς το σπορτ ήταν αρκετά σκληρή εώς ενοχλητική. Περίμενα μεγαλύτερη διαφορά στην άνεση σε σχέση με το γκολφ που έχω (από άποψη ηχομόνωσης η διαφορά πάντως ήταν εμφανής). Υπάρχει κάποιος που έχει οδηγήσει την r line χωρίς την έξτρα ανάρτηση ή να έχει εμπειρία και από έκδοση more και r line; Γενικά από όσα έχω διαβάσει ονλαιν άλλοι την θεωρούν απαραίτητο εξτρα και άλλοι όχι. Έχω διαβάσει επίσης για παράπονα σχετικά με τον θόρυβο της ανάρτησης σε έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Από ότι κατάλαβα η γενική αντίληψη έιναι πως η άνεση είναι καλύτερη με 18αρες ζάντες, οι οποίες όμως δεν υπάρχουν ως επιλογή στη διαμόρφωση της r line. Εδώ στο νήμα πάντως όλοι φαίνονται ευχαριστημένοι είτε με r line είτε με more. Η οδήγηση θα γίνεται κυρίως σε επαρχιακό δρόμο μέτριας ποιότητας με αρκετές στροφές και εθνική οδό με ταχύτητες μέχρι 140 χλμ/ώρα.
- IQ Drive. Το θεωρείτε χρήσιμο όσοι το έχετε; Οι κάμερες 360 μοιρών είναι ικανοποιητικής ποιότητας; Στη πράξη είναι εύκολες και άμεσες στη χρήση σε παρκάρισμα, στενούς δρόμους, στροφές κλπ; θεωρητικά μου φαίνεται μεγάλη ευκολία το εξτρα με τις 360 μοιρών κάμερες αλλά θα ήθελα και την γνώμη όσων τις έχουν χρησιμοποιήσει.
- Infotainment. Από ότι κατάλαβα η ασύρματη φόρτιση κινητού αξίζει και οι πίσω θύρες usb για όποιον τις χρησιμοποιεί. Είναι όμως απαραίτητο για την εγκατάσταση του iq drive.
- IQ led matrix. Όσοι έχουν τους led plus προβολείς είναι ικανοποιημένοι από την χρήση τους σε καθημερινή οδήγηση νύχτερινών ωρών; έχουν μετανιώσει που δεν έβαλαν εξτρα τους ματριξ; Και αυτοί στη διαμόρφωση για να μπουν από ότι βλέπω θέλουν απαραίτητα το infotainment και το iq drive.
- Ηχοσύστημα harman kardon. Όσοι έχουν το απλό ηχοσύστημα είναι γενικά ευχαριστημένοι από ότι διαβάζω.
Καταλαβαίνω ότι όσα ρωτάω δεν έχουν κάποια αντικειμενική απάντηση αλλά θα εκτιμούσα την
άποψή σας. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.- Υφασμάτινα R-Line: Πολύ ικανοποιημένος. Καλό κράτημα στο σώμα, καλό υλικό, έχω βρει εξαιρετική θέση οδήγησης. Η λειτουργία μασάζ αξιοπρεπής αν και δεν τη χρησιμοποιώ γενικά - σχεδόν καθόλου (μια - δυο φορές σε μακρινές αποστάσεις και για λίγο). Δέρμα και ηλεκτρικών ρυθμίσεων δεν ήθελα.
- Το σκέφτηκα πολύ λίγο καθώς το απέρριψα με συνοπτικές διαδικασίες. Ο βασικός λόγος ήταν - επειδή γενικά κάνω πολλά χιλιόμετρα - το κόστος αντικατάστασης (!) και η ηλεκτρονική επιβάρυνση στο αυτοκίνητο.
- IQ Drive. Εδώ υπήρξε αρχικός εξαναγκασμός. Τι εννοώ: Στο αυτοκίνητο έχει μπει η 15αρα οθόνη και ως εκ τούτου το IQ Drive ήταν φυτευτό. Πλην όμως, ευτυχώς που υπάρχει στο αυτοκίνητο. Χρειάζεται να κατανοήσεις τη λειτουργία του, να εξοικειωθείς με τους αισθητήρες και έκτοτε συμβιώνεις μια χαρά με αυτό στο αυτοκίνητο. Χώρια που απενεργοποιείς ότι δε σου κολλάει. Σε κάθε περίπτωση, κατά την κρίση μου το πρόσημο είναι σημαντικά θετικό καθώς είναι σαν ένας ασφαλής συνοδηγός. Οι 360 με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ σε διάφορες στιγμές (στενά περάσματα, πεζοδρόμια και φυσικά parking).
- Infotainment: είμαι ικανοποιημένος. Το καλό είναι ότι μπορώ να κάνω customize στις λειτουργίες που θέλω και με τη σειρά που θέλω. Και η 15αρα κάνει το εσωτερικό διαφορετικό.
- Το αμάξι, ξεκίνησε να στήνεται από τα Led Matrix. Απίστευτη λειτουργία, "βλέπει" το δρόμο σε μεγάλη απόσταση και full πλάτος καθώς και την εκάστοτε κατάσταση φωτεινότητας που επικρατεί, ανοίγουν οι φωτιστικές κουρτίνες και βλέπεις πολύ (!), δεν ενοχλείς κανέναν και εν τέλει η ασφάλεια (και η απόλαυση) κατά τη νυχτερινή οδήγηση εκτοξεύεται.
- Ηχοσύστημα: Άφησα το default. Είναι μια χαρά. Πραγματικά είμαι πολύ ικανοποιημένος. Έχω κολλήσει και ένα usb stick στη μια από τις 2 θύρες από κάτω, το διαβάζει τέλεια, μετακινούμαι στα folders τόσο από το δεξί μέρος του main display όσο και από το Infotainment (χώρια ότι μπορώ να ζητήσω και συγκεκριμένο album από την Ida).
Για ότι άλλο σκεφτείς, ρώτα.
Έχω 14.220 km σε 7 μήνες (1.5 etsi R-Line) και στα 15.000 km θα γράψω ένα report για την εμπειρία μου από το αυτοκίνητο.
ΥΓ.
Ευχαριστώ το ΘΕΟ που το επέλεξα. Και το σκέφτομαι πάντα στα πρώτα km που κάνω κάθε φορά... -
RE: VW Tiguan 2024
Και μια εμπειρία από τα Led Matrix:
Έδωσα το αυτοκίνητο στον αδερφό μου (εγώ οδηγούσα άλλο) και το οδήγησε σε σκοτεινό επαρχιακό δρόμο (από Χιλιομόδι Κορινθίας προς Κόρινθο) ώστε να καταλάβω πως λειτουργεί στο Light Assist, το τετραγωνάκι που έβλεπα μπροστά σε αυτοκίνητα που έρχονταν από απέναντι ή προπορεύονταν.
Κατ' αρχήν, το Light assist το ενεργοποίησα άπαξ από το infotainment. Αυτό σημαίνει ότι όταν οι συνθήκες είναι κατάλληλες, το light assist αρχίζει και λειτουργεί μόνο του.
Έβλεπα λοιπόν τα απένατι αυτοκίνητα και τα μπροστά μου με αυτό το σκοτεινό τετραγωνάκι και θέλησα να δω τι βλέπουν οι οδηγοί αυτοί.
Η εμπειρία ήταν συγκλονιστική. Ρωτούσα τον αδερφό μου (οδηγούσε το Tiguan) αν ήταν σε φάση ενεργή του Light assist, καθώς από τον καθρέφτη έβλεπα το αυτοκίνητο με κανονικά φώτα χωρίς να με επηρρεάζει καθόλου. Και φυσικά δεξιά και αριστερα μπροστά μου, το Tiguan μου φώτιζε τον δρόμο (!!!).
Έβλεπα δηλαδή τα φώτα του Tiguan μπροστά μου (δεξιά και αριστερά στο αυτοκίνητο που οδηγούσα) και από τον καθρέφτη απλώς ένα αυτοκίνητο πίσω μου σε απόσταση περίπου 50 - 80 μέτρα χωρίς να με ενοχλούν τα φώτα του καθόλου.
-
RE: VW Tiguan 2024
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
@nmsm2 said in VW Tiguan 2024:
Golf 6 2012, highline full extra για την εποχη, δερμα παντού καθίσματα πορτες, ηλιοροφή κπ, τα είχα σκάσει τότε κ όπως οι περισσότεροι μας τέντωσε στις ζημιές, το κρατάω γιατι εάν το πουλήσω θα πιάσει λιγότερα από τα 7Κ που έπιασε το yaris 2007 συγγενικού προσώπου.
Εγώ είχα το 4 Pacific 1600
Το κράτησα μόνο 3,5 χρόνια και 120.000 χλμ περίπου
Δεν έβγαλε κάποια ζημιά εκτός εγγύησης, ούτε καν τους "φημισμένους" γρύλους " τους οποίους μου τους άλλαξαν προληπτικά πριν λήξει η εγγύηση
Καιγόταν ο λαμπτήρας του πίσω δεξιά στοπ συχνά, μέχρι που άλλαξαν, σε ένα προγραμματισμένο σερβίς έναν αισθητήρα, που έβγαλε σφάλμα στο διαγνωστικό και δεν έκαψε ξανά.
Το ψυγείο του κλιματισμού που τρύπησε το πέρασαν εγγύηση (600€), όπως έχω αναφέρει ξανά.
Τώρα αν αρχίσει το T-ROC και με τρέχει μέρα παρά μέρα συνεργείο και φεύγουν τα 500αρικα αβερτα..... όλη μέρα θα το βρίζω και θα ξαναπάρω σε 20 χρόνια πάλι.Μην το γρουσουζεύεις το Ρόκι!
Τα αυτοκίνητα μας ακούνε άμα τα βρίζουμε και μας εκδικούνται και γίνεται χειρότερη η κατάσταση...
Τι είπες τώρα ...Σε κάποια φάση από τη χαρά μου της λέω: "Hello Ida, I love you"...
Και κοκκινίζουν τα πάντα μέσα στο αυτοκίνητο και μου απαντάει, "oh, don't make me blush" και καπάκι επανέρχεται ο δκός μου φωτισμός.Περιττό να πω ότι κόντεψε να μου φύγει το τιμόνι από τα γέλια....
-
RE: VW Tiguan 2024
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
R-Line λευκό.
@dimsabas το έχεις ζητήσει από κοσμοκαρ; Δεν μπορεί να το έδωσαν σε αυτό το κανάλι με τους 173 εγγεγραμμένους
Youtube VideoΑυτή είναι η κούκλα μου εξωτερικά. Ακριβώς....
Αυτό είναι και το αυτοκίνητο που πρωτοείδα έξω από την Kosmocar, μέσα Απριλίου και μου κόπηκε η λαλιά για 5 λεπτά...
-
RE: VW Tiguan 2024
Χρόνια Πολλά, σε όλους, με Υγεία, Αγάπη, Πρόοδο και Ειρήνη.
Είπα σήμερα να ιντριγκάρω λίγο το forum.
Η πρώτη φωτό είναι βράδυ από το χωριό προς την Κόρινθο (περίπου 17 km) με μέγιστη ταχύτητα 90 km/h και η δεύτερη είναι τι μου πέταξε το navi της VW (και όχι του android) φτάνοντας Τρίπολη ερχόμενος από Μεγαλόπολη. Η ακρίβεια του Navi έφτανε στο 100% συγκρίνοντας οθόνη με εξωτερικό χώρο (π.χ. απέναντι εισόδους - εξόδους της Ε.Ο.)
-
RE: VW Tiguan 2024
@anergos13 said in VW Tiguan 2024:
Διαβαζοντας την περιπετεια σου θυμηθηκα και εγω τα δικα μου οταν πηρα το t roc απο τον Καψιωχα ,μετα την παραδοση εφυγα και πηγα κατευθειαν σε μαγαζι για Φυμε!
Ειχα παρει συσταση απο φίλο οτι κανει καλη δουλεια (απλα καλή) μη ξεροντας καποιον αλλο πηγα.
Αποτελεσμα , σημαδι απο κοπιδι σε ενα πλαστικο σημειο στη βαση ενος καθισμα , και ξυραφια στο πισω παρμπριζ εξωτερικα περιπου 3-4 εκατοστα .
Τον πηρα τηλ του τα χωσα , το παραδεχτηκε τελικα ζητησε συγνωμη και το καταπια!
Συμπερασμα οποιος βαζει χερι στ αμαξι ειναι κινδυνος θανατος , ελαχιστοι ειναι αυτοι που πραγματικα σεβονται την περιουσια μας!
Παντως ο συγκεκριμενος επαγγελματιας ονομα και πραμα ρε φιλε...
Πολύ σωστά! Εγώ και στο πλυντήριο όταν το πάω, το πλένω μόνο εξωτερικά (εσωτερικά το καθαρίζω μόνος μου) γιατί τα παιδιά, ένα λάθος αν κάνουν, μπορεί να γίνει της καραπ******ρας!!!
Επίσης, στο αυτοκίνητο δεν μπήκε τπτ εξωτερικό, πλην μιας Εικονίτσας.
-
RE: VW Tiguan 2024
Πρωινή, κυριακάτικη βόλτα Κόρινθος - Ξυλόκαστρο - Κόρινθος από την παλαιά εθνική οδό με στάσεις (καφέ, εφημερίδες κλπ).
67 km απόσταση.
-
RE: VW Tiguan 2024
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@lap said in VW Tiguan 2024:
Μαρούλι;
Με έκτπωση € 47.900.
Εξωφρενικη τιμή... Δλδ μια Χ1 με +170 άλογα με αυτό τον εξοπλισμό άντε μείον ένα δύο κωδικούς, μιας και έχεις σαφώς γρήγοροτερο αμάξι πόσο έβγαινε; άντε να πήγαινε 50Κ....δεν άξιζε την υπέρβαση;
Το κοίταξες καθόλου το Χ1;Κοίταξα, Χ1, GLA, Corolla Cross 2 lt, Qashqai, Hyundai Tucson, Subaru Forester (μου φάνηκε ακριβό), Honda CRV (μου βγήκε ακριβό), τα Stellantis απορρίφθηκαν με τη σκέψη και μόνο, και έμεινε μόνο το Renault το οποίο επίσης απορρίφθηκε με συνοπτικές διαδικασίες.
Η τελικη δυάδα ήταν Tiguan και BMW X1.
Το μόνο καλύτερο που έχει η BMW είναι τα +20 άλογα πλην όμως η ταχύτητα και η επιτάχυνση δεν ήταν το βασικό μου κριτήριο. Τα φώτα, η ομορφιά (υποκειμενικό) και η λειτουργικότητα (π.χ. ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ Ο ΛΕΒΙΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΚΟΛΩΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΠΟ D ΣΕ R ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΣΑ)....Επειδή περίμενα και το Tiguan να βγει, καθώς η X1είναι ήδη 2 χρόνια στο δρόμο ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΠΟΛΛΑ, επέλεξα το Tiguan μετά από πολλή ώριμη σκέψη (κατ' εμέ).
-
RE: VW Tiguan 2024
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@wantone said in VW Tiguan 2024:
μηπως υπερβαλουμε λιγο? προσφατα εκανα νυχτερινο ταξιδι και στα βουνα και σε επαρχιακους δρομους και με βροχη. εχω απλα LED (τα οποια προφανως ειναι πολυ καλυτερα απο τα φωτα που ειχαμε παλια) και αλλαζω εγω την μεγαλη/μικρη σκαλα και με χειροκινητο αμαξι. δεν ειναι καποια μεγαλη δουλεια.
και εχω και αυτοματα φωτα και υαλοκαθαριστηρες, εδω πρεπει συνεχως να αλλαζω την ταχυτητα απο τον λεβιε αρα το αυτοματο ελαχιστα βοηθαει.
αυτο που δεν εχω και θα ηθελα ειναι Car Play & full 360 καμερες και αισθητηρες παντου. αυτα οντως αξιζουν να πληρωσεις οτι ζητανε.
καμμια υπερβολη. Στο τιγκ ειχα led με αυτοματη εναλλαγη σκαλας, αλλα τα matrix ειναι τεραστιο βημα προς τα εμπρος. Η δυνατοτητα που σου δινουν να κινεισαι συνεχως με την μεγαλη σκαλα ενεργοποιημενη καθιστουν τα ταξιδι την νυχτα ξεκουραστο και ασφαλες. Κανω αρκετες εκδρομες, οποτε συχνα επιστρεφουμε νυχτα και εχω νιωσει την διαφορα.
Τωρα, κατα ποσο αξιζουν 4 χιλιαρικα στη συγκεκριμενη περιπτωση, ειδικα αν ο αγοραστης δεν ενδιαφερεται για τα αλλα συστατικα του πακετου, ειναι αλλη κουβεντα.
Εγώ από απλά αλογόνου (Golf IV 675.00 km and still going), πήγα σε Xenon (Golf V GT 115.000 km) και τώρα Led Matrix.
Φυσικά, όλα είναι υποκειμενικά, αλλά επειδή κάνω πολλά χλμ και κυρίως στην ΕΟ (και χειμώνα που νυχτώνει νωρίς), θα μπορούσα να το πάρω μόνο με τα Led Matrix σαν extra εξοπλισμό. Σε σύγκριση βέβαια με τον έτερο φιναλίστ του case (BMW X1), η διαφορά στα φώτα είναι νομίζω τεράστια. Αυτή είναι φυσικά η προσωπική μου άποψη καθόσον τα φώτα ήταν βασικό κριτήριο. -
RE: VW Tiguan 2024
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
1 εβδομάδα με το νέο Tiguan R-line 150 ps.
Από που να αρχίσω...
Αίσθηση οδήγησης: Απλά απίστευτη. ϋψος που σου δίνει ξεκούραστη οδήγηση, οι δε πλευρικοί καθρέφτες του είναι πραγματικά μεγάλοι.
Κατανάλωση: Σταθερά κάτω από 7 lt. Ειδικά δε σε κίνηση στην ΕΟ και με ταχύτητες νορμάλ, ήτοι +- 130 km/h η κατανάλωση παίζει από 4,6 έως 6,8 (max). Ειδικά το στροφόμετρο στο 0 (μηδέν) κατά την κύλιση είναι μια τρέλα (to start stop το έχω απενεργοποιημένο μονίμως)...
Εξοπλισμός: Δεν ήθελα DCC, έβαλα 15αρα οθόνη, extra ηχομονωτικά κρύσταλλα, Led matrix, χρώμα λευκό oryx (πέρλα), και όλο το πακέτο IQ drive.
Led Matrix: (Φιλικη συμβουλή σε υποψήφιους αγοραστές) - η διαμόρφωση ξεκινάει από τα Led Matrix. Τίποτα άλλο να μην είχε το αυτοκίνητο, μόνο τα Led Matrix αρκούν. Η ασφάλεια, η αίσθηση, η οδηγική απόλαυση και η ορατότα, εκτοξεύονται.
Οδηγική αίσθηση: Για τα δικά μου μέτρα σύγκρισης, κορυφαία.
Media: Χρησιμοποιώ usb stick από τη μία πλευρά USB A και από την άλλη πλευρά USB C. Ανάγνωση φανταστική στα folders και φυσικά όταν θέλω να ακούσω κάτι λέω στην IDA να μου το παίξει...(Hello IDA, play ...)
Χώροι: χωρίς σχόλιο. Χωράει πολύ πράγμα.
Χρωματάκια στην καμπίνα, γκατζετακια δε με ενδιαφέρουν - δεν τα πειράζω καν.
Κάμερες 360: Εξαιρετικό εργαλείο και λειτουργία. Ιστορικά έχω πάει από Golf IV, σε Golf V και τώρα Tiguan, έχω γκαραζ που κλείνει με ηλεκτρική πόρτα ακριβώς 5 m. Με τα 4,53 του Tiguan με τις κάμερες και τα καλούδια μπαινογβαίνω άνετα, παρά τα 20 cm αέρα μπροστά και πίσω.Highlights πολλά.
Αν έπρεπε να διαλέξω θα ξεκινούσα από τα Led Matrix και μετά το "σβήσιμο" (0 στροφές) στο άφημα του γκαζιού σε κύλιση ακόμα και μέσα στην πόλη. Με τρελαίνει.Αυτά προς το παρόν, ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕ ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΕΧΕΙ ΠΟΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ CONFIGURATION.
Όποιος έχει κάποια ερώτηση ευχαρίστως να πω την εμπειρία μου.
συμφωνω απολυτα για τα led matrix και τις 360.
Επειδη δεν το εχω παρακολουθησει ιδιαιτερα το θεμα των κινητηρων vag, εβαλαν e-tsi και στα τιγκ; Για αυτο και λες οτι σβηνει ο κινητηρας εν κινησει (εγω ειχα μεινει στην απανεργοποιηση των δυο εκ των τεσσαρων κυλινδρων); Αν ισχυει αυτο, καλη φαση, διοτι η καταναλωση του αυτοκινητου μεσα στην πολη ηταν απο τα μελανα του σημεια.Το σβήσιμο του κινητήρα εν κινήσει, εμφανίζεται σε διάφορες φάσεις: π.χ. εντός πόλης όταν έχεις ταχύτητα και αφήσεις το γκάζι να κυλίσει σβήνει, στην εθνική εννοείται, επίσης όταν έχεις ACC (Adaptive CC) και κρίνει ότι πρέπει να κόψει, ανάβει μόνο του από το σβησμένο cruising και προσαρμόζει κλπ. Θέλω να πω ότι από μόνο του κρίνει την οδηγική συμπεριφορά και κατάσταση και αναβοσβήνει μόνο του κατά την κίνηση.
Δεν έχω αλλάξει οδηγικό προφιλ (δεν τα έχω μάθει ακόμα τι μου δίνει το καθένα) και πάω μόνο στο normal.
μενεις αθηνα; αν ναι, τι καταναλωσεις βλεπεις οταν κινεισαι σε κινηση σταματα-ξεκινα (πχ κηφισιας, μεσογειων, κηφισος κτλπ);
Κάποιες ημέρε στην ΑΘήνα, κάποιες στην Κόρινθο. Σήμερα που ανέβηκα το πρωί Αθήνα, από Αχιλλέως έως Σταδίου μέσω Θερμοπυλών και Πειραιώς σταμάτα - προχώρα διαρκώς, η κατανάλωση από 6,1 lt μου έφτασε 6.3 lt.
πριν ειχες κανει τη διαδρομη κορινθο - αθηνα, σωστα; Δυστυχως δεν βγαζουμε ασφαλη συμπερασματα ετσι. Αν δεν σου κανει κοπο, την επομενη φορα με το που ερθεις αθηνα μηδενισε το κοντερ καταναλωσης να δουμε τι γραφει μεσα στην πολη.
Οτι η καταναλωση θα ειναι χαμηλη στο ταξιδι, για αυτο δεν εχω μμια αμφιβολια. Στα 120km/h με 4 ατομα, πρεπει να εγραφα 7.5-7.8 με το προηγουμενο 1.5 . Αν γραφεις παντως εως 9.0 σε συνθηκες φουλκινησης (χωρις κλιμα), ειναι σουπερ αποτελεσμα για mild hybridΛοιπόν, εχθές από κέντρο μέχρι Mall με full κίνηση (Σταδίου, Πανεπιστημίου, Χαριλάου Τρικούπη, Γαλάτσι Mall), με AC ανοικτό, είχε 10,2 lt.
Σήμερα το πρωί, από Ν. Ηράκλειο - κέντρο χωρίς AC, είχε κατανάλωση 8,3 lt.
-
RE: VW Tiguan 2024
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
1 εβδομάδα με το νέο Tiguan R-line 150 ps.
Από που να αρχίσω...
Αίσθηση οδήγησης: Απλά απίστευτη. ϋψος που σου δίνει ξεκούραστη οδήγηση, οι δε πλευρικοί καθρέφτες του είναι πραγματικά μεγάλοι.
Κατανάλωση: Σταθερά κάτω από 7 lt. Ειδικά δε σε κίνηση στην ΕΟ και με ταχύτητες νορμάλ, ήτοι +- 130 km/h η κατανάλωση παίζει από 4,6 έως 6,8 (max). Ειδικά το στροφόμετρο στο 0 (μηδέν) κατά την κύλιση είναι μια τρέλα (to start stop το έχω απενεργοποιημένο μονίμως)...
Εξοπλισμός: Δεν ήθελα DCC, έβαλα 15αρα οθόνη, extra ηχομονωτικά κρύσταλλα, Led matrix, χρώμα λευκό oryx (πέρλα), και όλο το πακέτο IQ drive.
Led Matrix: (Φιλικη συμβουλή σε υποψήφιους αγοραστές) - η διαμόρφωση ξεκινάει από τα Led Matrix. Τίποτα άλλο να μην είχε το αυτοκίνητο, μόνο τα Led Matrix αρκούν. Η ασφάλεια, η αίσθηση, η οδηγική απόλαυση και η ορατότα, εκτοξεύονται.
Οδηγική αίσθηση: Για τα δικά μου μέτρα σύγκρισης, κορυφαία.
Media: Χρησιμοποιώ usb stick από τη μία πλευρά USB A και από την άλλη πλευρά USB C. Ανάγνωση φανταστική στα folders και φυσικά όταν θέλω να ακούσω κάτι λέω στην IDA να μου το παίξει...(Hello IDA, play ...)
Χώροι: χωρίς σχόλιο. Χωράει πολύ πράγμα.
Χρωματάκια στην καμπίνα, γκατζετακια δε με ενδιαφέρουν - δεν τα πειράζω καν.
Κάμερες 360: Εξαιρετικό εργαλείο και λειτουργία. Ιστορικά έχω πάει από Golf IV, σε Golf V και τώρα Tiguan, έχω γκαραζ που κλείνει με ηλεκτρική πόρτα ακριβώς 5 m. Με τα 4,53 του Tiguan με τις κάμερες και τα καλούδια μπαινογβαίνω άνετα, παρά τα 20 cm αέρα μπροστά και πίσω.Highlights πολλά.
Αν έπρεπε να διαλέξω θα ξεκινούσα από τα Led Matrix και μετά το "σβήσιμο" (0 στροφές) στο άφημα του γκαζιού σε κύλιση ακόμα και μέσα στην πόλη. Με τρελαίνει.Αυτά προς το παρόν, ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕ ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΕΧΕΙ ΠΟΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ CONFIGURATION.
Όποιος έχει κάποια ερώτηση ευχαρίστως να πω την εμπειρία μου.
συμφωνω απολυτα για τα led matrix και τις 360.
Επειδη δεν το εχω παρακολουθησει ιδιαιτερα το θεμα των κινητηρων vag, εβαλαν e-tsi και στα τιγκ; Για αυτο και λες οτι σβηνει ο κινητηρας εν κινησει (εγω ειχα μεινει στην απανεργοποιηση των δυο εκ των τεσσαρων κυλινδρων); Αν ισχυει αυτο, καλη φαση, διοτι η καταναλωση του αυτοκινητου μεσα στην πολη ηταν απο τα μελανα του σημεια.Κατανάλωση σήμερα το απόγευμα Αθήνα - Κόρινθο με AC και acc active. Αρχίζω να πιστεύω τις καταναλώσεις που δίνει η VW.
Για όσους είναι της ηλικίας μας θα θυμούνται τη Sandra φυσικά (album 80's).
Εννοείται βρε συ. Ο Γερμανός και να πει ψέματα για αυτοκίνητο του; δεν υπάρχει!
Χαρακίρι θα κάνει...
Επειδή είναι κομμένη η φωτογραφία το 130 το μεγάλο είναι η ταχύτητα που είχες την ώρα που έβγαλες φώτο;
Ρωτάω γιατί βλέπω χαμηλές αρκετα στροφές περίπου 2400 για 130 χλμ. Τόσο έχει;Το σημείο είναι περίπου στους Αγίους Θεοδώρους, από το κέντρο πήγαινα με κίνηση και από Χαϊδάρι και μετά χωρίς.
Όλη σχεδόν τη διαδρομή ήμουν από 120 km/h έως 130km/h (κυρίως) και το cruise αυτό το είχα μετά τα τούνελ και μέχρι σχεδόν τα διόδια ΜΟΗ και αυτό διότι στα τούνελ έκοβε βάσει ορίου και το έκοψα για να μπορώ να πάω λίγο περισσότερο.
Μέση ταχύτητα δεν κοίταξα, αλλά από διόδια Ελευσίνας μέχρι διόδια MOH ήμουν στο όριο πλην κάποιες φορές που έκανα άκρη για να με περάσουν άλλα αυτοκίνητα και στη μεσαία έβρισκα αυτοκίνητο και το acc έκοβε.
Οι στροφές είναι αυτές (ανέβαζα 135 km/h και άφηνα το γκάζι και σετάριζα στα 130 km/h).
-
RE: VW Tiguan 2024
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
Μέχρι το φούρνο πήγα σήμερα.....τσουπ , μπροστά μου ο σατανάς?!!
Έτσι για να quotarw και την πίσω όψη... 1 μήνας πέρασε και 2.200 km ήδη... Ακόμα δεν το έχω μάθει. Έχει πολλά (!) όμορφα "μυστικά"!
Και φυσικά πήγα στην έκθεση γιατί ήθελε φίλη να κάνει έρευνα αγοράς. Μπήκα σε όλα τα SUV (και όχι μόνο). Στεναχωρήθηκα που έλειπε η Toyota και που η Cupra δεν είχε φέρει το Terramar.
Anyway, ΕΥΤΥΧΩΣ που δεν πήρα το ολοκαίνουργιο Nissan Qashqai (δεν μιλάω για Stellantis, ούτε καν) ενώ νιώθω ότι άξιζε που είχα ως finalist τη BMW Χ1. Ειδικά για το Qashqai, απογοητεύτηκα πολύ από το εσωτερικό του (ποιότητα υλικών & εργονομία).
Η Χ1 νομίζω έχει ένα σημαντικό (κατ' εμέ) λειτουργικό μειονέκτημα σε σχέση με το Tiguan (εκτός από την έλλειψη matrix).
Αναφέρομαι στην κεντρική κονσόλα και επεξηγώ: ο χώρος ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα στον οποίο έχει ενσωματωμένο (εκτός των άλλων) και τον επιλογέα, δε μου άρεσε όσο στο Tiguan που έχει ΟΛΟ αυτό το χώρο ελεύθερο. Ένιωσα τεράστια διαφορά (σε σχέση με την ελευθερία χώρου).Αυτονόητο ότι πηγαίνοντας και φεύγοντας από την έκθεση, τα βλέμματα (και τα σχόλια) κολλάγανε στο ανωτέρω Tiguan...