Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 672
    • 673
    • 674
    • 675
    • 676
    • 900
    • 901
    • 674 / 901
    Περί αυτοκίνησης
    161
    18008
    407789
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Για να μην χαλάμε το θέμα εδώ, αν εξαιρέσουμε τις βασικές εκδόσεις του 3 και του 3 αιρκρός, που μάλλον θα παίξουν στο λήζινγκ, η διαφορά μεταξύ των εκδόσεων μειώνεται λόγω του τρόπου υπολογισμού της επιδότησης ως ποσοστού και όχι ως απόλυτης τιμής.

      Ετσι το ηλεκτρικό 3 έχει τιμές 19700 - 21200 και 22000, μετά την επιδότηση, ενώ το ηλεκτρικό 3 αιρκρος έχει 20800, 22500 και 24000 αντίστοιχα.

      Η διαφορά των δύο αυτοκινήτων σε μήκος είναι 40 εκατοστά.

      Δηλαδή 4 και 4,40 μέτρα. Η διαφορά στην τιμή 1000 έως 2000.

      Θεωρώ ότι θα έπρεπε να υπάρχει μεγαλύτερη διαφορά.

      Δεν ξέρω τι θα προτιμούσε κάποιος που δεν τον ενοχλεί το μεγάλο μήκος, αλλά δεν το χρειάζεται κιόλας.

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Chrisk6
        Chrisk6 @dettol last edited by

        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Αφου ηταν ταξι, δεν ειναι το χρωμα της τεσλα, αλλα του συγκεκριμενου συνδεσμου/περιοχης ταξι. Ας με διορθωσει καποιος, αλλα νομιζω τετοια χρωμα ταξι εχει ο βολος.

        Αν ισχυει δες εδω...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          civil357 last edited by

          Τα τέσλα στις εθνικές οδούς , πλέον ούτε εμένα μου κάνουν εντύπωση. Πολλά δεν είναι , αλλά, στο δρόμο δε βρίσκεις συχνά καινούργια οχήματα ακριβότερα των 35.000€ ανεξαρτήτου καυσίμου.
          Κοινώς αντίστοιχη του μοντελ 3 , καινούργια θερμική Bmw 3αρα πιθανότατα να είναι ακόμα πιο σπάνιο θέαμα.

          D W 2 Replies Last reply Reply Quote 1
          • georgekn
            georgekn @dettol last edited by georgekn

            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Δεν μου κάνουν εντύπωση πια, δεν είναι σπάνια στον δρόμο.

            Πολυ σωστο

            Αυτό που μου έκανε εντύπωση όμως ήταν ένα ταξί Υ στο φανταστικό μπορντοροδοκόκκινο της Tesla.

            Αφου ηταν ταξι, δεν ειναι το χρωμα της τεσλα, αλλα του συγκεκριμενου συνδεσμου/περιοχης ταξι. Ας με διορθωσει καποιος, αλλα νομιζω τετοια χρωμα ταξι εχει ο βολος.

            Μπορντώ Υ έχουμε στο Ναύπλιο ένα για ταξί...
            https://www.tiktok.com/@moneyshiftyt/video/7318096557776129322?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7416276962317927938

            το οποίο έχει το παρακάτω εργοστασιακό χρώμα...Midnight Cherry Red

            https://www.tesla.com/el_gr/giga-berlin-model-y-colors

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dettol @civil357 last edited by

              @civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Τα τέσλα στις εθνικές οδούς , πλέον ούτε εμένα μου κάνουν εντύπωση. Πολλά δεν είναι , αλλά, στο δρόμο δε βρίσκεις συχνά καινούργια οχήματα ακριβότερα των 35.000€ ανεξαρτήτου καυσίμου.
              Κοινώς αντίστοιχη του μοντελ 3 , καινούργια θερμική Bmw 3αρα πιθανότατα να είναι ακόμα πιο σπάνιο θέαμα.

              πολυ σωστη παρατηρηση! επισης να προσθεσω οτι ειδικα τα γερμανικα, που δεν αλλαζουν παρα πολυ εμφανισιακα, πολλες φορες δεν καταλαβαινουμε αν πχ μια bmw 3,5, Χ1,Χ3, Χ5 (για 7, Χ7 δεν μιλαω καν γιατι ειναι ελαχιστες) ειναι καινουρια ή 5ετιας.

              W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                wantone @civil357 last edited by

                @civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Τα τέσλα στις εθνικές οδούς , πλέον ούτε εμένα μου κάνουν εντύπωση. Πολλά δεν είναι , αλλά, στο δρόμο δε βρίσκεις συχνά καινούργια οχήματα ακριβότερα των 35.000€ ανεξαρτήτου καυσίμου.
                Κοινώς αντίστοιχη του μοντελ 3 , καινούργια θερμική Bmw 3αρα πιθανότατα να είναι ακόμα πιο σπάνιο θέαμα.

                αυτο εγραψα και εγω. πιθανον η αξια τους να ειναι που δεν τα χρησιμοποιουν για ταξιδια και χρησιμοποιουν παλαιοτερα θερμικα. αλλα οπως ειπα η εικονα ειναι πολυ σπανια ηλεκτρικα σε ταξιδια ακομα τουλαχιστον.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  wantone @dettol last edited by

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Τα τέσλα στις εθνικές οδούς , πλέον ούτε εμένα μου κάνουν εντύπωση. Πολλά δεν είναι , αλλά, στο δρόμο δε βρίσκεις συχνά καινούργια οχήματα ακριβότερα των 35.000€ ανεξαρτήτου καυσίμου.
                  Κοινώς αντίστοιχη του μοντελ 3 , καινούργια θερμική Bmw 3αρα πιθανότατα να είναι ακόμα πιο σπάνιο θέαμα.

                  πολυ σωστη παρατηρηση! επισης να προσθεσω οτι ειδικα τα γερμανικα, που δεν αλλαζουν παρα πολυ εμφανισιακα, πολλες φορες δεν καταλαβαινουμε αν πχ μια bmw 3,5, Χ1,Χ3, Χ5 (για 7, Χ7 δεν μιλαω καν γιατι ειναι ελαχιστες) ειναι καινουρια ή 5ετιας.

                  εγω συνηθως τα γνωριζω ποια ειναι εξαλλου στην Αθηνα βλεπω πολλα ακριβα αυτοκινητα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tgd last edited by

                    @georgekn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Μπορντώ Υ έχουμε στο Ναύπλιο ένα για ταξί...

                    Σίγουρα αυτό ήταν!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • antonakis
                      antonakis last edited by

                      33605ff4-3edf-40a8-8345-e2beb7f1cabd-image.png

                      Ωραίο χρώμα.
                      Αν και επειδή η χρωματική παλέτα της Tesla δεν πολυταιριάζει με τα ελληνικά ταξί, τα αθηναικά π.χ. είναι με μεμβράνη.

                      Moments before detonation...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @criuser last edited by

                        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Αυτοί έχουν αγοράσει και τους νοιάζει η μεταπώληση. Ο άλλος τα έχει ληζινγκ και τον νοιάζει μόνο το καύσιμο που πληρώνει.

                        Άρα ποιος είναι πιο αξιόπιστος ;

                        Είναι προφανές.

                        Ο ιδιοκτητης και οχι αυτος που παει αποδειξεις για καυσιμα απολη την οικογενεια. Απλα τον κλεβουν πεστου.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • billy84
                          billy84 last edited by

                          Το Youtube μου πέταξε ένα ενδιαφέρον βίντεο το οποίο σχετίζεται και με την προοπτική της ηλεκτροκίνησης που είναι και ο τίτλος του θέματος. Δεν ξέρω αν έχει μπει ξανά καθώς είναι 7 μηνών το βίντεο.

                          Youtube Video

                          Τι λέτε? Συμφωνείτε με τον κύριο? Στο τέλος αναφέρει ότι χονδρικά οι εκπομπές CO2 από τα ιδιωτικά αυτοκίνητα είναι μόλις το 7% των συνολικών εκπομπών CO2 (άρα πολύς θόρυβος για το τίποτα και αποπροσανατολισμός του πραγματικού προβλήματος). Ισχύει αυτό?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Ισχύει, αλλά το ίδιο λένε όλοι. 7% από εδώ 10% από εκεί πέφτει το ποσοστό. Είναι σαν να ζεις σε μια πολυκατοικία με 25 διαμέρισματα που έχει κοινόχρηστα έξοδα. Εάν πει κάποιος σε ένα μεσαίο διαμέρισμα πως δεν πληρώνει δεν θα κάνει αισθητη διάφορα στις επισκευές που θα πρέπει να πληρωθούν. Εάν όμως πουν και οι άλλοι ότι θα ακολουθήσουν το μεσαίο διαμέρισμα;;;;

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            cirus billy84 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σοβαροί άνθρωποι (όπως ο Harry, στον οποίο τρέφω απεριόριστο σεβασμό) εθελοτυφλούν κι αναφέρουν μόνο το CO2. Παραβλέποντας τελείως το θέμα των τοπικών ρύπων και τη χαοτική διαφορά που μπορούν να κάνουν (μαζί με την ηχορρύπανση) μέσα σε μια μεγαλούπολη.
                              Αυτός έχει τα άπειρα φράγκα, έχει 30 αυτοκίνητα, ήθελε έναν χαμάλη να κουβαλάει το τροχόσπιτο και να διανύει 1.000 χλμ μονοκοπανιά. Ε, ήταν χαζομάρα που πήρε ηλεκτρικό εξαρχής ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. Τώρα πρέπει να το κάνει βούκινο και να δώσει την ευκαιρία στον κάθε πικραμένο (όχι σε σένα) να βγει να πει ΔΕΙΑΔΟΣΤΑΙ! Εντάξει, όλα για τα κλικ.

                              https://cartalk.gr/

                              A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                antoniokon @dimsabas last edited by

                                @dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σοβαροί άνθρωποι (όπως ο Harry, στον οποίο τρέφω απεριόριστο σεβασμό) εθελοτυφλούν κι αναφέρουν μόνο το CO2. Παραβλέποντας τελείως το θέμα των τοπικών ρύπων και τη χαοτική διαφορά που μπορούν να κάνουν (μαζί με την ηχορρύπανση) μέσα σε μια μεγαλούπολη.
                                Αυτός έχει τα άπειρα φράγκα, έχει 30 αυτοκίνητα, ήθελε έναν χαμάλη να κουβαλάει το τροχόσπιτο και να διανύει 1.000 χλμ μονοκοπανιά. Ε, ήταν χαζομάρα που πήρε ηλεκτρικό εξαρχής ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. Τώρα πρέπει να το κάνει βούκινο και να δώσει την ευκαιρία στον κάθε πικραμένο (όχι σε σένα) να βγει να πει ΔΕΙΑΔΟΣΤΑΙ! Εντάξει, όλα για τα κλικ.

                                Δημήτρηηηηηηηηη....

                                3 λάθη σε μία λέξη?

                                Εκτός αν τρολάρεις και δεν έπιασα το νόημα😊

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • cirus
                                  cirus @lap last edited by cirus

                                  @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Ισχύει, αλλά το ίδιο λένε όλοι. 7% από εδώ 10% από εκεί πέφτει το ποσοστό. Είναι σαν να ζεις σε μια πολυκατοικία με 25 διαμέρισματα που έχει κοινόχρηστα έξοδα. Εάν πει κάποιος σε ένα μεσαίο διαμέρισμα πως δεν πληρώνει δεν θα κάνει αισθητη διάφορα στις επισκευές που θα πρέπει να πληρωθούν. Εάν όμως πουν και οι άλλοι ότι θα ακολουθήσουν το μεσαίο διαμέρισμα;;;;

                                  και δεν είναι μονο αυτό

                                  μπορει το 7% να είναι από τα αυτοκίνητα αλλα δεν σημαίνει αυτό ότι εχουν ολοι επικεντρωθει μονο εκεί

                                  Στα μεγαλα πλοια (Tankers, bulkers, containers, etc) αυξανεται το ποσοστο με τα πλοια διπλου καυσιμου (diesel/φυσικο αέριο) και στο diesel υπάρχουν προδιαγραφές με το τι επιτρεπεται να κάψεις αν έχεις scrubbers (open loop/close loop) ή δεν έχεις αρα πρεπει να αγοράσεις πιο ακριβο καύσιμο που ρυπαίνει λιγότερο.

                                  Και γενικα δεν ασχολουνται μονο με τα αυτοκινητα που είναι το 7% απλα αυτό βλέπουμε εμείς που ασχολουμαστε με το αυτοκίνητο.

                                  7% από δω, 5 απο κει, 15 από την αλλη μαζεύονται και κανουν την διαφορά. με ολα πρεπει να ασχοληθούμε. Το προβλημα με τα αυτοκινητα είναι με πηγες ενέργειας και με ανακύκλωση μπαταριων που δεν γίνονται οπως θα έπρεπε

                                  ΥΓ A scrubber is an exhaust gas cleaning system that removes particulate matter and harmful substances, such as sulfur oxide (SOx) and nitrogen oxide (NOx), from exhaust gas streams emitted by ships.

                                  ΥΓ2 Ships are responsible for more than 18% of nitrogen oxides pollution, and 3% of greenhouse gas emissions. https://sinay.ai/en/how-much-does-the-shipping-industry-contribute-to-global-co2-emissions/

                                  Cirus the virus

                                  billy84 W 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                  • billy84
                                    billy84 @lap last edited by

                                    @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Ισχύει, αλλά το ίδιο λένε όλοι. 7% από εδώ 10% από εκεί πέφτει το ποσοστό. Είναι σαν να ζεις σε μια πολυκατοικία με 25 διαμέρισματα που έχει κοινόχρηστα έξοδα. Εάν πει κάποιος σε ένα μεσαίο διαμέρισμα πως δεν πληρώνει δεν θα κάνει αισθητη διάφορα στις επισκευές που θα πρέπει να πληρωθούν. Εάν όμως πουν και οι άλλοι ότι θα ακολουθήσουν το μεσαίο διαμέρισμα;;;;

                                    Ναι μεν αλλά δε νομίζω ότι όλοι εκπέμπουν τις ίδιες ποσότητες CO2. Πχ είμαι σχεδόν βέβαιος ότι ένα 50% θα ανήκει σε κάποιους που παραδοσιακά ''δεν αγγίζονται''. Αυτό που θέλω να πω είναι πως ίσως δε χρειαζόταν τόσο βίαιη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση με ένα τόσο μικρό ποσοστό εκπομπών συνολικά. Μπορούσε να γίνει πιο σταδιακά και όχι να πάνε στράφι χρόνια έρευνας και ανάπτυξης πολύ καλών κινητήρων.

                                    L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Να πω εδώ πως το κάνουμε για τις επόμενες γενιές. Το διοξείδιο του άνθρακα που επηρεάζει το οικοσύστημα, έχει εξαχθεί από την Β' βιομηχανική επανάσταση, και κάθεται στα ανώτατα στρώματα της ατμόσφαιρας κάτι αιώνες

                                      Δηλαδή εμείς πληρώνουμε τις αμαρτίες εκείνης της εποχής

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • L
                                        lap @billy84 last edited by lap

                                        @billy84 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Ισχύει, αλλά το ίδιο λένε όλοι. 7% από εδώ 10% από εκεί πέφτει το ποσοστό. Είναι σαν να ζεις σε μια πολυκατοικία με 25 διαμέρισματα που έχει κοινόχρηστα έξοδα. Εάν πει κάποιος σε ένα μεσαίο διαμέρισμα πως δεν πληρώνει δεν θα κάνει αισθητη διάφορα στις επισκευές που θα πρέπει να πληρωθούν. Εάν όμως πουν και οι άλλοι ότι θα ακολουθήσουν το μεσαίο διαμέρισμα;;;;

                                        Ναι μεν αλλά δε νομίζω ότι όλοι εκπέμπουν τις ίδιες ποσότητες CO2. Πχ είμαι σχεδόν βέβαιος ότι ένα 50% θα ανήκει σε κάποιους που παραδοσιακά ''δεν αγγίζονται''. Αυτό που θέλω να πω είναι πως ίσως δε χρειαζόταν τόσο βίαιη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση με ένα τόσο μικρό ποσοστό εκπομπών συνολικά. Μπορούσε να γίνει πιο σταδιακά και όχι να πάνε στράφι χρόνια έρευνας και ανάπτυξης πολύ καλών κινητήρων.

                                        Εμ δεν θα γίνει καμία αλλαγή έτσι. Οι Ευρωπαίοι αξιωματούχοι είχαν ειδοποιήσει το 91-92 πως οι κατασκευαστές πρέπει να παράξουν ηλεκτρικά οχήματα. Σήμερα λένε πως τους δίνουν παράταση για μετά το 2040. Δηλαδή μισό αιώνα και δεν ενδιαφέρθηκε κανείς. Μισό και βάλε αιώνα για να φτιάξεις μια μπαταρία ή ένα άλλο σύστημα κυψελών.Μάλλον πρέπει να πιεστούν για να υπάρξει αλλαγή

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • billy84
                                          billy84 @cirus last edited by

                                          @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Ισχύει, αλλά το ίδιο λένε όλοι. 7% από εδώ 10% από εκεί πέφτει το ποσοστό. Είναι σαν να ζεις σε μια πολυκατοικία με 25 διαμέρισματα που έχει κοινόχρηστα έξοδα. Εάν πει κάποιος σε ένα μεσαίο διαμέρισμα πως δεν πληρώνει δεν θα κάνει αισθητη διάφορα στις επισκευές που θα πρέπει να πληρωθούν. Εάν όμως πουν και οι άλλοι ότι θα ακολουθήσουν το μεσαίο διαμέρισμα;;;;

                                          και δεν είναι μονο αυτό

                                          μπορει το 7% να είναι από τα αυτοκίνητα αλλα δεν σημαίνει αυτό ότι εχουν ολοι επικεντρωθει μονο εκεί

                                          Στα μεγαλα πλοια (Tankers, bulkers, containers, etc) αυξανεται το ποσοστο με τα πλοια διπλου καυσιμου (diesel/φυσικο αέριο) και στο diesel υπάρχουν προδιαγραφές με το τι επιτρεπεται να κάψεις αν έχεις scrubbers (open loop/close loop) ή δεν έχεις αρα πρεπει να αγοράσεις πιο ακριβο καύσιμο που ρυπαίνει λιγότερο.

                                          Και γενικα δεν ασχολουνται μονο με τα αυτοκινητα που είναι το 7% απλα αυτό βλέπουμε εμείς που ασχολουμαστε με το αυτοκίνητο.

                                          7% από δω, 5 απο κει, 15 από την αλλη μαζεύονται και κανουν την διαφορά. με ολα πρεπει να ασχοληθούμε. Το προβλημα με τα αυτοκινητα είναι με πηγες ενέργειας και με ανακύκλωση μπαταριων που δεν γίνονται οπως θα έπρεπε

                                          ΥΓ A scrubber is an exhaust gas cleaning system that removes particulate matter and harmful substances, such as sulfur oxide (SOx) and nitrogen oxide (NOx), from exhaust gas streams emitted by ships.

                                          ΥΓ2 Ships are responsible for more than 18% of nitrogen oxides pollution, and 3% of greenhouse gas emissions. https://sinay.ai/en/how-much-does-the-shipping-industry-contribute-to-global-co2-emissions/

                                          Έχω όλη την καλή διάθεση να πιστέψω πως οι υπάλληλοι των εφοπλιστών τους βάζουν διάφορους όρους και περιορισμούς. Μήπως όμως γινόμαστε αιθεροβάμονες?😂

                                          W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tgd last edited by

                                            Αιθεροβάμονες γιατί στην πράξη μόνο η Ευρώπη φαίνεται να ενδιαφέρεται για το περιβάλλον τόσο όστε να βάζει το χέρι στην τσέπη. Καμιά Αυστραλία και Ιαπωνία, μπορεί επίσης. ΗΠΑ και Κίνα (που πρέπει να παράγουν πάνω από τη μισή μολυνση) ασχολούνται από λίγο έως καθόλου.

                                            billy84 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 672
                                            • 673
                                            • 674
                                            • 675
                                            • 676
                                            • 900
                                            • 901
                                            • 674 / 901
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr